jo o orku jo ,se ti je me garipi ketu.hahahaha
jo o orku jo ,se ti je me garipi ketu.hahahaha
pikerisht prandaj nje garip urdheron nje rryp.... ))
emri orku shkon per fjalen dorku,e kupton vete besoj!!!
Zhdukja e Remzi Hoxhës, rihapet dosja - Gazeta "Shekulli"
Zhdukja e Remzi Hoxhës, rihapet dosja
Gazeta "Shekulli"
Kryeprokurori, Theodhori Sollaku, tha dje në fillim të fjalës së tij para Komisionit Hetimor Parlamentar, se prania në komision e deputetëve të maxhorancës që kanë firmosur kërkesën për shkarkimin e tij, është në kundërshtim me Kodin e Procedurës Penale. Sipas tij, vendimmarrja e tyre në komision, do të ndikohej nga fakti që ata kanë kërkuar që në fillim shkarkimin e Prokurorit të Përgjithshëm. Deklarata e Sollakut ka shkaktuar reagimin e menjëhershëm të përfaqësuesve të shumicës, të cilët e kanë konsideruar absurd argumentimin e dhënë prej tij, pasi Kodi i Procedurës Penale e përcakton një gjë të tillë për një trupë gjykuese. “Ne nuk jemi në gjykatë këtu. Nëse ju z. Prokuror keni perceptimin se jeni i pandehur, çlirohuni nga kjo gjë, se këtu jeni vetëm për t’u pyetur nga komisioni hetimor”,- tha anëtari i PD-së, Bujar Nishani. Por përfaqësuesit e opozitës kërkuan që të merrej një vendim lidhur me kërkesën që bëri prokurori. Ndërsa kryetari i Komisionit, Astrit Patozi, duke u kërkuar deputetëve të opozitës që t’i thërrisnin arsyes, vërejti se nuk do të merrej asnjë vendim në komision, që ishte në kundërshtim me vendimin e marrë nga Parlamenti. Nga ana tjetër, Preç Zogaj tha më tej se, nëse Sollaku kërkonte të përjashtonte anëtarët e komisionit që kanë firmosur, atëherë i duhej të përjashtoheshin nga pjesëmarrja në hetim, edhe deputetët që kishin votuar këtë nismë për ngritjen e komisionit hetimor. “Sipas këtij arsyetimi, maxhoranca nuk duhet të kishte njerëz për të hetuar kërkesën e saj”,- tha Zogaj.
Të gjitha pyetjet dhe përgjigjet e bëra dje në komisionin hetimor, për Kryeprokurorin
Nishani: Ekspertizë “mjeko-ligjore” për Sollakun
TIRANË- Kryeprokurori, Theodhori Sollaku, u është përgjigjur dje një numri të konsiderueshëm pyetjesh të drejtuara nga ana e deputetëve të Komisionit Hetimor Parlamentar, që po heton mbi punën e tij gjatë drejtimit të Prokurorisë së Përgjithshme. Kreu i organit të akuzës, ka theksuar ndër të tjera se prokuroria ka filluar hetimet për të gjitha kallëzimet penale, kur ka pasur fakte të mjaftueshme. Ndër të tjera, Sollaku theksoi se nga komisionet e mëparshme hetimore nuk ka pasur denoncime për nisjen e kallëzimeve penale, me përjashtim të rasteve sporadike nga ndonjë deputet i caktuar.
Pyetjet e deputetëve dhe përgjigjet e Sollakut:
Patozi: A keni bërë emërime apo komandime në kundërshtim me ligjin?
Sollaku: Në bazë të vendimit të prokurorisë, parashikohen disa dispozita ligjore, që marrin një emërtim “Për statusin e prokurorit”, që përcakton kush janë të drejtat e prokurorit. Statusi i prokurorit do të thotë që janë disa të drejta të tij, të cilat Prokurori i Përgjithshëm nuk mund t’i shkelë. Lidhur me komandimet, ligji parashikon që Prokurori i Përgjithshëm nuk mund të komandojë një prokuror më shumë se 6 muaj në një prokurori tjetër, ndryshuar edhe për shkak të përshtatshmërisë të individit. Janë disa raste që nga 6 muaj, kanë kaluar në 7 muaj, por nuk ka shkelje të ligjit, sepse nuk është prekur statusi i prokurorit. Ka qenë me mirëkuptim të prokurorit, i cili nuk ka paraqitur asnjë pengesë. Qëllimi i kësaj dispozite, është që Prokurori i Përgjithshëm të mos abuzojë me të drejtën e prokurorit që të punojë në një rreth të caktuar. Nëse unë kam marrë një prokuror dhe do ta çoja nga Tirana në Durrës, të shkelja afatin që parashikon ligji, nëse prokurori do të kishte kontestime, atëherë mund të bëhej fjalë për shkelje. Por nuk ka asnjë rast të tillë.
Patozi: Në vijim të kësaj pyetje, do të doja mendimin tuaj, si e konsideroni komandimin e z. Vexhi Muçmata dhe qëndrimin e tij në detyrën e Prokurorit të Rrethit Tiranë i komanduar, i z. Nasip Naçe, Prokuror i Rrethit të Durrësit, z. Pelivan Malaj titullar në prokurorinë e Vlorës, znj. Irma Radi kancelare po në Vlorë dhe znj. Anila Selami, prokurore në Vlorë?
Sollaku: Çdo gjë është bërë konform ligjit.
Patozi: A e konsideroni të drejtë, që Ministria e Drejtësisë t’ju kontrollojë ju për çështje për të cilat kanë përfunduar hetimet, apo jo?
Sollaku: Nuk bëhet fjalë.
Patozi: A i keni penguar ndonjëherë inspektimet e Ministrisë së Drejtësisë për çështje konkrete?
Sollaku: Absolutisht jo!
Patozi: Ka pasur një incident midis Ministrisë së Drejtësisë dhe Prokurorisë së Përgjithshme, lidhur me dorëzimin e dosjes së Prokurorisë së Kavajës për çështjen e gjyqtarit “Gjermeni”. Ju keni deklaruar publikisht, se Ministria e Drejtësisë nuk ju kishte lajmëruar për inspektimin, ministri i Drejtësisë ka deklaruar publikisht të kundërtën e kësaj. Mund të na thoni kush ka gënjyer publikun, ju apo ministri i Drejtësisë?
Sollaku: Pyetja është sugjestive, z.kryetar. Por unë e thashë, edhe në këto marrëdhënie Prokurori i Përgjithshëm është strikt në zbatimin e ligjit, edhe në rastin që përmendni ju.
Patozi: Për të gjitha rastet? A keni mbrojtur ndonjëherë një person me pushtet, i cili është marrë me kontrabandë, gjatë ushtrimit të aktivitetit tuaj apo jo?
Sollaku: Veprimtaria e Prokurorit të Përgjithshëm, ka afirmuar respektimin e saktë të ligjit dhe Kushtetutës.
Patozi: A ka pasur ndonjë rast dekonspirimi të sekretit hetimor nga punonjësit tuaj dhe ju a keni vepruar për këto raste apo jo? Për të qenë më konkret, cili ka qenë motivi i dekonspirimit në rastin e dosjes, së të pandehurit Nard Koka, apo në rastin e të pandehurit Lulëzim Berisha, apo në rastin e të pandehurit Arjan Selimi
Sollaku: Në dijeninë time, nuk ka raste të nxjerrjes së sekretit hetimor. Së pari, nuk ka asnjë dekonspirim nga prokuroria për dosjen e Nard Kokës. Ka një botim në një gazetë, pasi dosja ka vajtur në gjykatë, kur kishte mbaruar hetimi. Së dyti, për çështjen e Lul Berishës, janë kryer hetimet dhe ato nxorën se ka dalë nga dosja gjyqësore. Prokurorët së bashku me Policinë Shkencore, janë duke individualizuar personin që e ka bërë këtë gjë. Nuk ka asnjë veprim nga prokuroria për nxjerrje sekreti.
Patozi: A keni penguar ndonjëherë hetimin e çështjeve të kontrabandës dhe keni kthyer mbrapsht kallëzimet e Drejtorisë së Përgjithshme të Doganave, vetëm për interpretime të ligjit apo jo?
Sollaku: Duhet të keni parasysh, se zyra e Prokurorit të Përgjithshëm procedon personat me imunitet. Çështjet e tjera janë kompetencë e prokurorive të Shkallës së Parë. Nëse keni ndonjë rast konkret, mund ta thoni ta shikojmë, sepse Prokuroria e Përgjithshme ka edhe mos hetime, ka edhe kthim për plotësim materialesh kur nuk janë të plota.
Gjinushi: Z. Prokuror, do të dëshiroja më konkretisht, cilat janë komisionet hetimore që kanë sjellë zyrtarisht raportet përfundimtare për të filluar ndjekje penale?
Së dyti, a ka kallëzime me shkrim të deputetëve të veçantë apo grup deputetësh dhe çfarë qëndrimi është mbajtur ndaj këtyre kallëzimeve?
Flitet mjaft për marrjen e çështjeve, dëshiroj të di sa çështje janë marrë kryesisht nga prokuroria dhe, a është ushtruar kjo e drejtë e prokurorisë për akuzat publike të Kryeministrit, të thëna shpeshherë, madje edhe në adresë tuaj?
Çfarë qëndrimi është mbajtur lidhur me dosjen e piramidave, por a ka qëndrim ndaj nxitësve, mbështetësve të ish-presidentit i cili ka pranuar se nuk ka vepruar, madje edhe i ka nxitur?
Sollaku: Gjatë këtyre 4 vjetëve nuk ka asnjë material me shkrim, pra kallëzim nga komisionet hetimore parlamentare. Duke pasur parasysh që komisionet vepronin me dy raporte, të shumicës dhe pakicës, dua të them se edhe nga pakica nuk është depozituar asnjë kallëzim në prokurori, për probleme që ata kanë hetuar në Kuvend dhe që nuk kanë qenë dakord me shumicën. Ka pasur disa kallëzime sporadike nga deputetë të veçantë, për çështje të veçanta, të cilat janë hetuar nga prokuroria, kanë marrë një zgjidhje ligjore, janë njoftuar personat e interesuar.
Gjinushi: Janë njoftuar në mënyrë zyrtare?
Sollaku: Patjetër, dhe kanë pasur mundësi ta ankimonin në gjykatë nëse nuk ishin dakord, ose tek prokurori më i lartë, Prokurori i Përgjithshëm, por nuk kanë ankimuar.
Regjistrimi i çështjes me iniciativë nga prokurori, ka ndodhur në rastet kur çështjet kanë qenë të gatshme, dhe unë u kam dërguar një informacion për numrin e tyre gjatë 3 viteve, numri del tek 700 e ca, të cilat janë të kategorive të ndryshme.
Gjinushi: Ndër akuzat e bëra publikisht, veçanërisht nga Kryeministri, a ka raste kur ai ka bërë kallëzim me shkrim, dhe mosbërja e kallëzimit me shkrim, përbën vepër penale, shkelje të nenit 281 për institucionet kushtetuese?
Sollaku: Ne jemi treguar të kujdesshëm në deklarimet politike që bëjnë, veçanërisht deputetët. Ka shumë akuza e kundërakuza, natyrisht ne kemi dhënë zgjidhje ligjore, në ato raste kur kemi pasur kallëzime, sepse nëse është fyerje e jo shpifje për shkak të detyrës, është një çështje që ndiqet mbi bazën e ankimit të personit të dëmtuar. Në këtë rast me sa duket, ka një pajtim klasa politike.
Gjinushi: Ka pasur kallëzime?
Sollaku: Ka pasur një kallëzim para disa kohësh nga z. Edi Rama, për debatet që janë bërë për çështjen e “Zogut të Zi”. Çështja është duke u hetuar nga prokuroria, për të parë ligjshmërinë e dhënies së lejes dhe pretendimet nga Policia Ndërtimore, se leja është në kundërshtim me ligjin.
Gjinushi: Ministria e Drejtësisë ka të drejtë të kontrollojë procedurat në zbatimin e ligjit në ndjekjen penale, apo të hyjë edhe në përmbajtje, pra të vlerësojë edhe ushtrimin e të drejtës për qëndrimin e mbajtur nga prokurorë të caktuar?
Sollaku: Nuk ka shumë rëndësi opinioni im, por unë personalisht gjykoj që Ministria e Drejtësisë, nuk e ka këtë kompetencë, të hyjë në themel të çështjes, sepse atëherë nuk do të kishte kuptim institucioni i pavarur. Dhe qeveria, kryeministri, ministri, nëpërmjet inspektorëve të vet, thonë se kjo gjë është bërë mirë apo keq dhe duhet bërë kështu. Ndërkohë që Kushtetuta, ashtu edhe ligji për prokurorinë, Kodi i Procedurës Penale, ndalojnë rreptësisht organe të tjera të japin rekomandime apo opinione, lidhur me faktin sesi është ushtruar ndjekja penale. Është atribut i prokurorëve, të cilët kontrollohen në hierarkinë e tyre nga prokurorët më të lartë.
Gjinushi: A i është dhënë mundësia e akimimit KLSH-së, për çështjet e ngritura? Si është e vërteta në raport me këto kallëzime?
Sollaku: Prokurorët kanë detyrim ligjor, që në përfundim të çështjes të pushtuar apo të mosfillimit të hetimit, të njoftojnë personin që ka bërë kallëzim. Rezulton nga kontrolli që është bërë nga Ministria e Drejtësisë dhe nga verifikimi që ne i bëjmë çështjeve, se prokurorët kanë njoftuar për rezultatin e hetimeve.
Gjinushi: Rezulton dhe është thënë publikisht, se Kryetarja e Kuvendit u ka kërkuar dorëheqjen nga detyra? Do të doja të dija kush ka qenë forma e kërkesës: ka përdorur mjete presioni apo mjete joshjeje? Kush ka qenë oferta?
Sollaku: Një gjë mund t’ju them, që nuk më ka bërë presion njeri.
Nishani: Shpreh keqardhjen, që në fjalën tuaj kishte një ironi të tërë ndaj Kuvendit, i cili është një institucion nga buron votëbesimi i Prokurorit të Përgjithshëm. Por më e rëndë për mua, është deklarimi i Prokurorit për Kryeministrin, i cili e deklaron Kryeministrin gënjeshtar dhe të papërgjegjshëm. Për mua, kjo është një deklaratë në një gjendje jonormale psikike! Dhe kjo do të shërbejë për të kërkuar një ekspertizë mjeko-ligjore për Sollakun.
A është detyrë e Prokurorit të Përgjithshëm, që të bashkëpunojë me komisionet parlamentare?
Sollaku: Sipas rregullave, në qoftë se komisioni hetimor do të kishte një kallëzim në vazhdimësi, Prokurori i Përgjithshëm do të merrte kontakte me njerëz që kanë bërë atë material, do të pyesnim për dëshmitarë do t’i kërkonin prova më shumë për bashkëpunim.
Nishani: A keni pasur ndonjë rast bashkëpunimi?
Sollaku: Nuk ka pasur asnjë kallëzim!
Nishani: Meqë nuk ka pasur asnjë kallëzim, ju si Prokuror i Përgjithshëm, a keni kërkuar ndonjë takim, apo keni pasur ndonjë kontakt nga anëtarët e këtyre komisioneve, kryetar e nënkryetar?
Sollaku: Kam pasur me një pjesë të deputetëve, madje edhe të opozitës në atë kohë, që luteshin të çonin disa dokumenta për të justifikuar raportet e pakicës të komisioneve hetimore. Kishte edhe që ishin të bindur se komisioni ishte ngritur për të futur në hulli politike çështje të caktuara.
Nishani: Ka pasur mjaft raste kur deputetë të Kuvendit, kanë ngritur çështje të ndryshme në lidhje me akuza konkrete. A gjykoni se është detyrë e Prokurorit të Përgjithshëm që të kërkojë ndjekje penale për këto çështje?
Sollaku: Detyra kushtetuese e Prokurorit dhe Prokurorisë, është të ushtrojë ndjekje penale. Nëse ju e keni fjalën tek regjistrimi i çështjes me iniciativë, ne e kemi bërë këtë kur kemi qenë të bindur që ato që janë deklaruar kanë bazën e mjaftueshme për të nisur procedim penal. Ju e dini më mirë se mua, se ka pasur akuza dhe kundërakuza dhe mënyra sesi flasin një pjesë e politikanëve tanë, janë shumë larg asaj që është e vërteta. Dhe në këtë pikë prokuroria nuk ka burime njerëzore, nuk mund të bëjë ekspertiza, do një bazë të caktuar mbi të cilat ajo nis procedimin.
Nishani: Për këto çështje që kanë depozituar ka njoftime, ju keni njoftime?
Sollaku: Duhet të pranojmë se nuk kanë qenë kompetencë e Prokurorit të Përgjithshëm, i cili merret me hetimin e personave që kanë imunitet dhe akuzohen. Pra, nëse ata që kanë imunitet, e bëjnë kallëzimin tek shkalla e parë.
Nishani: Ju si Prokuror i Përgjithshëm, nuk keni informacione për këtë?
Sollaku: Unë di që njoftimet janë bërë.
Nishani: A ka pasur ndonjë analizë në Këshillin e Prokurorisë, për këto kallëzime që kanë bërë deputetët?
Sollaku: Këshilli i Prokurorisë nuk bën analiza. Kompetenca e tij është të zhvillojë konkurrimin e kandidatëve që do të rekrutohen në prokurori, apo për rastet kur nga Prokurori i Përgjithshëm ka nisur procedura e shkarkimit. Nuk ka kompetencë të merret me dosjet.
Nishani: Gjatë hetimit parlamentar për çështje që ka të bëjë me shtetasin Ledian Ruçi, konstatuam një fakt që në përfundimin e hetimit gjyqësor të çështjes dhe para se të jepeshin konkluzionet e prokurorisë, ka dalë një urdhër i juaji që anulonte një urdhëresë të mëparshme të prokurorisë, për ta zëvendësuar konceptimin e veprës penale të armëmbajtjes pa leje. Ka pasur presione ndaj jush për nxjerrjen e këtij urdhri, e keni bërë me vullnetin tuaj të drejtpërdrejtë, dhe nëse është kështu, ç’ju ka shtyrë, nga ç’këndvështrim e keni parë nxjerrjen e këtij urdhri?
Sollaku: Dispozita penale parashikon gjobë deri në 7 vjet burg, ndërkohë në veprimtarinë e përditshme të gjykatave masa e dënimit ishte shumë e ulët: gjobë dhe burg 2-3 muaj. Duke parë rrezikshmërinë e personave që lëviznin me armë, kam nxjerrë një urdhër që prokurorët të bëjnë presion pozitiv ndaj gjykatës me kërkesën e tyre mund të tërheqin gjykatën në masën e dënimit. Urdhri ka dalë diku në fund të 2003-shit, e detyronte prokurorët të mbanin këtë qëndrim, pra jo më pak se 3.5 vjet dënim. Pas 6 muajve, situata u bë joserioze: prokurori kërkonte 3/5 vjet dënim, gjykata jepte gjobë. Kam pasur shqetësim nga të gjithë prokurorët. E kam ngritur këtë në informimin tim në Parlament, duke kërkuar ndryshimin e ligjit, por nuk u bë asgjë. Në fillim të 2005, nisur nga kjo situatë, kam urdhëruar prokurorët që ata do të mbajnë qëndrime në gjykatë rast pas rasti, nisur nga përhapja e kësaj vepre penale. Duhet të dini, që në bazë të Kodit të Procedurës Penale, sado që të kërkojë prokurori 5 milionë lekë gjobë, gjykata ka të drejtë të japë burg. Nëse kërkon prokurori që vepra të klasifikohet si plagosje e lehtë, gjykata mund t’i japë një cilësim tjetër, mund ta quajë edhe vrasje në tentativë. Në të gjithë këtë veprimtari, gjykata nuk varet nga kërkesa e prokurorit, është ajo që vendos si për masën e dënimit, ashtu edhe për cilësimin ligjor.
Nishani: Afërsia kohore e daljes së urdhrit ka lidhje në raport me çështjen, apo me qëndrimin që duhet të mbante prokurori nuk ka lidhje?
Sollaku: Nuk ka asnjë lidhje, dhe nuk është vendimi që ka dhënë gjykata.
Legisi: A ka ndonjë çështje penale për 14 shtatorin?
Sollaku: Çështja e 14 shtatorit është duke u gjykuar në Prokurorinë e Tiranës.
Legisi: Për këtë çështje i është hequr imuniteti nga ana e Kuvendit të Shqipërisë, Sali Berishës?
Sollaku: Nuk e di, ndoshta më përpara, kur s’kam qenë unë në këtë detyrë.
Legisi: Nëse është e vërtetë, që nuk ka filluar një çështje penale dhe ju nuk paskeni dijeni, pyetja ime është se, a e konsideroni si një ndërhyrje politike, për shkak të pozicionit të tij si shef i opozitës, për të mos filluar një çështje penale ndaj tij?
Sollaku: Unë nuk mund të bëj komente se çfarë mendojnë të tjerët. Unë nuk isha atëherë në këtë detyrë.
Zogaj: A ka ndikuar politika në punën tuaj si Prokuror dhe të Prokurorisë, në çështje të ndryshme ku përfshihen politikanë të partisë në pushtet, apo njerëz të njohur të lidhur me grupe të mëdha interesi?
Legisi: A ka ndonjė ēėshtje penale pėr 14 shtatorin?
Sollaku: Ēėshtja e 14 shtatorit ėshtė duke u gjykuar nė Prokurorinė e Tiranės.
Legisi: Pėr kėtė ēėshtje i ėshtė imuniteti nga ana e Kuvendit tė Shqipėrisė Sali Berishės?
Sollaku: Nuk e di, ndoshta mė pėrpara kur s’kam qenė unė nė kėtyė detyrė.
Legisi: Nėse ėshtė e vėrtetė, qė nuk ka filluar njė ēėshtje penale dhe ju nuk paskeni dijeni, pyetja ime ėshtė se a e konsideroni si njė ndėrhyrje politike, pėr shkak tė pozicionit tė tij si shef i opozitės pėr tė mos filluar njė ēėshtje penale ndaj tij?
Sollaku: Unė nuk mund tė bėj komente se ēfarė mendoj tė tjerėt. Unė isha atėherė nė kėtė detyrė.
Zogaj: Pėr raportet e politikės me prokurorinė. A ka ndikuar vėrtet nė punėn tuaj si prokuror dhe tė prokurorisė shqiptare nė ēėshtje tė ndryshme pėrfshishen politikanė tė partisė nė pushtet apo njerėz tė njohur tė lidhur me grupe tė mėdha interesi. A e ndikon nė kėtė punė prokurorinė dhe juve pėr mos fillim tė njė ēėshtje apo pėr degradim tė ēėshtjes kur personat janė nė pushtet?
Sollaku: Unė mendoj se gjatė kėtyre viteve prokuroria ka fituar pavarėsine nė veprat penale. Nuk ėshtė e lehtė qė nė mentalitetin e viteve mė parė mund tė kishe tendencėn. Por duhet tė besoni absolutisht nė vendimmarrje nuk ka ndikuar asnjė inteferencė jashtė ligjit.
Zogaj: Sa ėshtė numri i ēėshtjeve tė hapura, tė hetuara apo tė dėrguara ku pėrfshihen figura me peshė qė pėrmenda unė?
Sollaku: Statistikat pėr zyrtarėt nga viti nė vit kanė ardhur nė rritje, tė cilėt janė vėnė para pėrgjegjėsisė penale. Natyrisht shqeėtėsimi ėshtė se pse nuk vihen para pėrgjegjėsisė deptuetė apo ministra? Kėtu ka disa probleme, e para njė herė nuk ka fakte tė qarta apo kallzim, qė njė deputet apo njė minsitėr tė jetė pėrfshirė nė ndonjė vepėr penale. Dhe kėtu po tė kemi parasysh se tė gjithė deputetėt pėrgjithsisht nuk janė ekzekutiv nuk kanė vendimmarrje dhe pėrsa i pėrket Ekzekutivit mund tė ketė ndodhur qė situata ka bėrė pėrshtypje nė opinion, por prokuroria nuk mund tė ndėrhyjė nė vendimmarrje politike tė qeverisė kur merren vendime, qoftė kur ato implikojnė para. Neve ndėrhyjmė vetėm nėse ky vendim i qeverisė pėr tė menaxhuar kėto fonde ėshtė i frymėzuar nga interesa jashtė ligjore, tangjente apo interesa tė tjera. Dmth kjo ėshtė situata ku jemi fokusuar nė ēėshtjet tona nė ēėshtje qė lidhen me politikanė dhe me zyrtarė.
Zogaj: Ju gjatė legjislaturės sė kaluar sė paku, ose mė saktė gjatė periudhės qė keni qenė prokuror i Pėrgjithshėm, me sa mbaj mend keni kėrkuar vetėm njė heqje imuniteti qė pėr Nikollė Lesin. Atė nuk e paragjykojmė, por ka ndodh nė kontekstin personi nė tė cilin iu kėrkua heqja e imunitetit ishte nė njė konflikt tė ndezuar tė kryeministrit pėr ēėshtjen e Shkallnuerit. Pyetja e tjetėr ka tė bėjė fiks fare, ka ndikuar fakti qė deputetit tė cilėt iu kėrkua heqja e imunitetit ishte nė pozita opozitarizmi dhe a ju duket ju se keni qenė si tė thuash jo nė ekudistancė nė lidhje me hetimin e rasteve?
Sollaku: Mendoj se edhe nė kėtė rast ėshtė zbatuar ligji. Prokuroria nuk ka rrugė tjetėr pėr zgjidhjen ligjore tė ēėshtjes, domėthėnė: ose tė pranonimin se ėshtė bėrė trafik, ose tjetri shpif. Natyrisht ēėshtja e shpifjes, ndiqet mbi ankimin e personit qė i drejtohet. Edhe nėse dikush ju fyen nė mėnyrė tė padrejtė apo shpif diēka, natyrisht i drejtoheni Prokurorisė.
Zogaj: Nuk duhet tė hyjmė nė kualifikim me kėtė. Thjesht dua ta shoh nga pikėpamja e raportit opozitarėt dhe qeveritarėt. Raportet e pakicės nė komisionin hetimor parlamentare, administrohen nga ana e Prokurorisė? Sepse kėtu ka njė tradtiė qė dalin me dy raporte, shumica dhe pakica?
Sollaku: Nėse pakica e paraqitet raportin nė prokurori natyrisht duhet tė fillojė ēėshtja. Po nuk ka ndodhur
Zogaj: Sa komisione hetimore e kanė paraqitur atė raport?
Sollaku: Asnjė, absolutisht
Zogaj: Raportin e pakicės?
Sollaku: Asnjė. E kam plotėsisht tė qartė ka disa kallėzime nga ana e deputetėve tė opozitės, anėtarė tė komisioneve nė mėnyrė individuale pėr ēėshtje tė veēanta.
Zogaj: Unė respektoj pėr tė mos bėrė komente mbi fjalėn e Sollakun do tė doja tė shėnohen edhe pyetjet. Ju gjatė paraqitjes kėtu janė verifikuar dy momente qė janė sė paku pėr mua pėrshtypje lėnėse si anėtar i komisionit. Pėrmendet rasti i shtetasit maqedonasi me kombėsi shqiptare qė ėshtė zhdukur nė SHqipėri, qė nuk figuron nė listėn e grupit prej 28 deputetėsh. Ēfarė e ka penguar Prokurorinė qė ta hetojė nė kėtė ēėshtje, ėshtė harruar apo ēfarė e pengon prokurorinė ta hetojė edhe nė kėtė kohė?
Sollaku: Ēėshtja qė ju pėrmendėt, ėshtė vėnės ėn lėvizje nga ana e Avokatit tė Popullit, i cili mbi bazėn e shumtė kėrkesave tė familjarėve tė personit tė zhdukur ka tėrhequr dosjen nga prokuroria dhe ka bėrė rekomandimet pėrkatėse nė Prokurorinė e Pėėrgjithshme. Ėshtė tėrhequr dosja dhe ėshtė parė se vėretė u pa se kishte shumė veprime nė tė cilėn qė nuk pėrputhen nė kohė. Janė ndėrmarrė njė sėrė veprimesh janė arrestuar disa persona, pėr arsye hetimi nuk mund tė flas mė shumė, por ėshtė njė ēėshtje qė po ndiqet. Pėr shkak se edhe persona dyshohet pėr tė cilėn kanė nė dorė nė kėtė ēėshtje kanė qenė jashtė Shqipėrisė.
Zogaj: Vėrej njė diskordancė shumė tė madhe midis Ministrisė sė Drejtėsisė dhe qė jepni nė lidhje me raportet e KLSH-sė, 7 me 70. Ne si komision duhet ta sqarojmė patjetėr kėtė, vetė klsh a informohet pėr fillim e mos fillim tė hetimit. Mendoj se duhet tė sqarohet edhe ministrinė e Drejtėsisė. Si mund ta verifikojmė ne kėtė?
Sollaku: Kjo ėshtė shumė e thjeshtė ajo qė nuk ėshtė bėrė nė zbatim tė ligjit tė prokurorisė qė ėshtė detyrimi qė tė rakordoni me ministrinė e DRejtėsiė, juve si komision mund t’i kėrkoni qė tė ulen ata njerėz qė ministrisė qė kanė nxjerrė shifrėn 7
% dhe tė ulen me njerėzit dhe tė verifikojnė shifrat tona qė ne kemi nxjerrė 70%. T’i ballafaqojnė tė dhėnat sė bashku me KLD-nė, janė administruar tė gjitha ēėshtjet dhe shkresat qė pretendohet nga ministria e Drejtėsisė. Por siē thashe e kqja e kėsaj opune qėndron nė faktin se nuk u mor asnjė mendin nga prokurorėt dhe prokurorin e pėrgjithshėm pėr tė konkluduar se si ėshtė e vėrteta.
Zogaj: Pyetje e parafundit, ka lidhje edhe me njė perceptim. Prokuroria dhe Gjykatat janė mė tė korrupturat, ju si institucion nė reagim tė kėtij perceptimi a keni bėrė analiza dhe a ju ka rezultuar tė ketė prokurorė qė abuzojnė, korruptohet, nėse po sa masa janė marrė nė lidhje me kėtė gjė?
Sollaku: Sė pari duhet tė shtoj se nuk ėshtė prokuroria institucion mė i korruptuar dhe sondazhi i fundit tregoi se nuk ėshtė prokuroria, ka pėrmirėsime nė punėn e tij. Natyrisht nė perceptim gjithandej qė ku ka firma, ku mendohej se ka interesa kjo punė, si perceptim, nuk bėhet pa dhėn ryshfet. Natyrisht e heqim pjesėn e interpretimit, nė veprimtarinė time si Prokuror tė Pėrgjithshėm nuk kam toleruar nė asnjė rast kur nga prokurorėt e zyrės time mė ėshtė realatuar shkelja e ligjit, ėshtė tjetėr punė pastaj kush kanė qenė motivet e tyre, ėshtė paaftėsia, apo janė motive tė tjera qė lidhen me ryshfetin? Kėtu nuk kemi raste tė tilla por gjithsesi neve nuk kemi hezituar pėr tė larguar njerėz nga puna qoftė edhe pėr gjetjen e shklejeve nė dosjen qė kemi kontrolluar.
Zogaj: Cilat janė marrėdhėniet e tuaja dhe tė institucionit tuaj me ministrinė e Brendshme, me zyrat e krimit ekonomik dhe cili ėshtė opinioni juaj nė lidhje me njė fakt se ka ka pasur njė efikasitet mė tė madh nė goditjen e disa bandave?
Sollaku: Raportet e bashkėpunimit janė raporte ligjore. Zyrat e prokurorisė kanė raporte sepse i detyron ligji. Ndjekja penale ėhstė njė kompleks veprimi, ku nuk ėshtė prokuroria, por policia qė bie e para nė kontakt me ngjarjet kriminale apo me ifnormacionet. Edhe nė arrestimet e fundit ka njė bashkėpunim mes prokurorisė sė seksionit tė krimit ekonomik dhe tė seksionit tė policisė sė krimit ekonomik. Ka pas probleme bashkėpunimi, kėtu ka munguar edhe njė bazė ligjore, para njė viti e gjysėm ėshtė plotėsuar edhe ky boshllėk. Kemi bėrė disa seminare, unė kam ngritur njė sturkturė tė posaēme nė prokurorinė e Tiranės pėr krimin ekonomik dhe korrupsionin. Ajo do tė ketė njė efekikasitet nėse do t’i pėrgjigjen strukturat policore, jo vetėm tė policisė sė shtetit, por edhe doganat dhe tatimet. Qė prokurorėt bashkė tė marrin sinjalizime pėr ēėshtje qė kanė tė bėjnė me korrupsonin, tė ndėrtojnė punė bashkė dhe tė finalizojnė dhe tė ndėshkojnė tė gjithė ata qė janė pėrfshirė nė kėtė veprimtari. Unė mendoj se ka filluar njė situatė bashkėpunimi, veēanėrisht nė ēėshtjet e krimit ekonomik, e mirė, edhe ėshtė premtuese pėr tė ardhmen.
Pirro Lutaj: Nga kryetari i komisionit po vihen nė dijeni se keni dhėnė nė dispozicion dosje qė janė hetim. Me ē’dispozita jeni bazuar nėse se po, nėse nuk i keni dhėnė me ē’argument jeni bazuar. Kush do tė jetė qėndrimi i juaj lidhur me ēėshtjet qė janė nė hetim, nė proces?
Sollaku: Unė kam paraqitur njė pėrgjigje. Dua t’ju konfirmoj se nuk kemi asnjė mister nė Prokurori, kush ka interes le t’i shohė. Ju kam nisur disa akte nė lidhje me disa vendime. Deputetėt apo njerėzit tuaj mund tė vijnė t’i shohin nė prokurori ēdo gjė nė Prokurori. Problemi i fashikujve tė dosjeve ėshtė se janė tė sekretit shtetėror, por nuk janė nė prokurori, ato janė nė policinė e shtetit.
Lutaj: Pyetja ime ka tė bėjė pikėrisht me kėtė?
Sollaku: Deri mė sot ne nuk kemi tė dhėna.
Bajramaj: Zoti Prokurori, juve nė lidhje me marrėveshjen qė zbatoni si dhe sa janė zbatuar nga Prokuroria, nė lidhje me ekstradimet? A ka dėshtuar ndonjė ekstradim mbi fajin e prokurorisė dhe a janė bėrė analiza?
Sollaku: Unė do tė thosha se marrėveshjet e ekstradimit ndėrmjet shteteve obligojnė disa institucione nė realizimin e kėtyre procedurave tė kėsaj marrėveshje, si ministrinė e Drejtėsisė, Brendshme, Prokurorinė. Pėr shkak tė qenies si organi i centralizuar, drejtoria e Marrėdhėnieve me Jashtė nė Prokurorinė e Pėrgjithshme ka detyrė qė tė plotėsojė tė gjithė dokumentacionin qė detyron Kodi i Procedurės Penale dhe konventat pėrkatėse. Unė di qė ēdo gjė ėshtė bėrė mbi bazėn e ligjit, nėse ka ndonjė pretendim mund ta shohim dhe ta disktojmė, por nė dijeni time ēdo gjė ėshtė nė bazė tė ligjit.
Bajramaj: A ka pasur raste tė dėshtimit pėr faj tė prokurorisė?
Sollaku: Absolutisht jo, unė nuk di ndonjė rast.
Bajramaj: Cila ėshtė arsyeja qė nuk janė ekzekutuar disa urdhra arresti ndėrkombėtar qė kanė mbėrritur pranė Prokurorisė nga vende tė ndryshme?
Sollaku: Urdhri i arrestit ndėrkombėtar lėshohet nga interpoli pėr tė lokalizuar dhe kapur personat qė kanė kryer njė krim nė njė ved tė caktuar. Nė bazė tė Kushtetutės dhe Kodit tė Procedurės Penale shtetasit shqiptar nuk mund tė ekstradohen dhe mbi kėtė bazė nuk mund tė arrestohet mbi kėtė shkak. Megjithatė njoftimet e interpolit kanė bėrė qė nė Prokurori qė tė jsutifikjnė regjistrimin pėr vepra tė ndryshme penale, mbasi bėhet regjistrimi ėshtė ēuar letra porosia, pasi kanė ardhur provat qė krijojnė bindjen se vepra penale ėshtė kryer, nė bazė tė tė gjitha rregullave konventės dhe kodit procedurės penale ėshtė bėrė kėrkesa pėr gjykim dhe ėshtė bėrė ai.
A ka ndodhur ndonjė ekstradim pėr shtetasit shqiptar?
Sollaku: Ne kemi marrėveshje me SHBA, marrėveshja e 29 ėshtė ėn fuqi, Gjykata e lartė i ka dhėnė nė fuqi. Po ka ndodhur njė rast ekstradimi.
Bajramaj: Ēfarė masash keni marrė pėr arrestimin e disa anėtarėve tė bandave tė ndryshme qė janė jashtė Shqipėrisė?
Sollaku: Sė pari nuk e arreston prokurori......
Bajramaj: Nė bashkėpunim kėto..
Sollaku: Nuk ka bashkėpunim me policinė, ja t’jua shpjegoj unė, detyra e prokurorit ėshtė mbi bazėn e fakteve tė bėjė kėreksė nė Gjykatė pėr tė arrestuar njė person. Gjykata merr vendimin dhe prokurori i ēėshtjes nxjerr urdhrin e ekzekutimit, i cili i kalon organeve tė policisė sė shtetit, tė cilat poasi mbarojnė kontrollin nė territorin e Shqipėrisė e shfrytėzojnė nėpėrmjet interpolit atė. Detyra e prokurorisė mbaron me nxjerrjen e urdhrin e ekzekutimit.
Bajamaj: Cili ėshtrė qėndrimi i juaj me arrestimet e fundit qė ndodhen nė Shqipėri?
Sollaku ėshtė njė detyrė funksionale e policisė sė shtetit, e prokurorisė dhe gjykatave, nė tė cilėn ku ka fakte pėr persona si grupe tė struktura kriminale apo organizata kriminale apo bashkpėunim tė thjesht tė kryhen procedurat dhe tė arrestohen kėto persona.
Braēe
Braēe:
Sollaku: Institucionet janė tė autorizuar janė teė detyruara qė brenda njė afati tė caktuar tė pėrgjigjen.
Braēe: Dmth pėrgjigjen e harton po ky pėrfaqėsues i shtetit shqiptar?
Sollaku: Po
Braēe: Nėse do mė lejosh mund tė na gjesh ndonjė shkelje, se nuk ka..
Teferiēi: Z. Prokuror, neni 280 i Kodit tė Procedurės Penale parashikon qė prokurori merr dijeni pėr veprėn penale me iniciativėn e vet ose me njoftimin e bėrė nga tė tjerr. Ju si autoriteti mė i lartė a keni caktuar, apo pėrcaktuar ndonjė nga ndonjė akt i veēantė mbi mėnyrėn e marrjes nė dijeni mbi veprėn me iniciativėn e prokurorit apo jeni mjaftuar vetėm me perceptimin vetjak tė prokurorit?
Sollaku: Nė punėn e ēdo prokurori, sė pari zbatohet Kodi i Procedurės Penale. Natyrisht nė Prokurorinė e Pėrgjithshme kja lėshime ka urdhra, udhėzime, seminare pėr tė qartėsuar veprimtarinė. Por rast pas rasti prokurorėt kanė lirinė e tyre, qė ēdo gjė ka material pėr tė regjistruar ēėshtjen e bėjnė.
Teferiēi: Ju nuk e keni ndjerė tė nevojshme pėr tė nxjerrė njė akt qė t’ju informoj kėtė shqetėsim nga ana e prokurorėve, pėr tė mos e lėnė nė dorė tė shqetėsimeve tė ndonėj fakti tė veēantė?
Sollaku: Duhet parė konkretisht sepse janė me dhjetra urdha tė ndėrmjetme, qarkore, duhet parė konkretisht.
Teferiēi: Dmth nuk jeni akoma nė dijeni..
Sollaku: Duhet parė.
Teferiēi: A ėshtė detyrim ligjor qė prokuroria tė fillojė procedim penal kur nė media gjėra direkte mbi raste flagrante pėr vepra penale, apo kallėzimi ėshtė i pa tejkalueshėm, dmth, pa kallzim nuk ka asnjė veprim nga ana e Prokurorisė?
Sollaku: Mundet, prokuroria ka mundėsi, nėse nė media jepen fakte se tė krijojnė bindjen se ka ndodhur njė vepėr penale, atėherė ai e regjistron ēėshtjen dhe ia kalon pėr ndjekje policisė gjyqėsore. Ka disa raste tė tilla.
Teferiēi: Ka pra raste tė tilla..
Sollaku: Janė emisionet e Fiks Fare qė janė regjistruar me iniciativė tė prokurorėve tė ēėshtjes. Nė situata tė qarta nė televizion kur zyrtarė marrin para janė regjistruar.
Teferiēi: Zoti Prokuror, detyra juaj ėshtė tė kontrollojė veprimtarinė e prokurorėve nėpėr rretheve. Cili ėshtė vlerėsimi juaj nė lidhje me shkallėn e zbatimit tė kėsaj detyre nga ju dhe a keni gjetur ju ndonjė shkelje. A dispononi ndonjė statistikė nga kontrollet e ushtruara?
Sollaku: Zyra e prokurorit tė Pėrjgithshėm ka disa drejtori dhe jnė ngha kėto ėshtė edhe drejtoria e Inspektimit. Detyra e sė cilės mbi bazėn e temave tė ndryshme ėshtė bėjė kontrolle nė prokuroritė e Republikės. Natyrisht nuk ėshtė e lehtė tė kontrollosh me mijėra dosje me njė numėr tė kufizuar punonjėsish. Por, mbi materialeve tė marrė nga kontrollet e bėra, merren masa pėr ndėshkimet e prokurorėve. Nga inspektime, por edhe drejtoritė pėrkatėse si ajo e hetimit dhe krimit tė organizuar dhe gjyqore, mbi bazėne sinjalizime dhe ankesave tė qytetarėve tėrheqin dosje i kontrollojnė, sinjalizojnė prokurorin pėr shkeljet dhe ēėshtja ėshtė flagrante.
Teferiēi: A ka pasur kjo zbulimin e shkaqeve tė korrupsionit nė Prokurori..?
Sollaku: Ka sinjalizime qė ēėshtja ėshtė zgjidhur padrejtėsisht, ka pretendime. Sipas sinjalizime kam ēuar prokurorė tė ēėshtjes pėr tė realizuar. Nė prokurorinė e Durrėsit do dy muaj pėr tė bėrė inspektimin, tė dalė informacioni i kėrkuar, kjo pet shkak se numri i tyre ėshtė i kufizuar 6-7 prokurorė, qė pėrveē inspektimin bėjnė edhe detyrėn e kuadrit.
Teferiēi: A ėshtė apo jo detyrė e Prokurorit tė Pėrgjithshėm qė tė marrė pėrsipėr hetimet kur njė prokuror rrethi nuk merr pėrsipėr hetimet, nuk pranon, dhe pse sipas “dikujt” duhet ta fillonte atė. A keni bėrė ju kėtė, po me prokurorėt tuaj nė kėto raste, ēfarė ka ndodhur, a keni marrė ndonjė masė ndėshkimore?
Sollaku: E sqarova edhe nė fjalėn time, neni 305 nuk bėn fjalė pėr hetime qė nuk kanė filluar. Ai bėn fjalė pėr hetime tė pėrfunduara dhe nė pėrfundim prokurori nuk do tė ngrejė akuzė ta ēojė nė gjyqe, ose nuk do ta pushojė kur ekziston rastet pėr ta pushuar. Prokurori i pėrgjithshėm ka tė drejtė ta tėrheqi dhe tė marrė vendimet pėrkatėse..
Teferiēi: Dakord duke e lidhur me pyetjet e parė ku u fol pėr perceptimin qė prokurori ka si individ ndaj njė ēėshtje tė caktuar dhe ju nuk keni ndėrmarrė asnjė nismė ndaj perceptimit ndaj njė nismė tė caktuar?
Sollaku: Duhet tė ndajmė konceptet e institutit tė sė drejtės procedurale. Fillimi ėshtė momenti kur nuk ėshtė bėrė asnjė veprim, ndėrsa ngritja e akuzės ėhstė njė moment tjetėr kur janė grumbulluar njė sėrė provash dhe njė krijohet njė dyshim i arsyeshėm qė personi ka kryer njė vepėr penale dhe vjen finalja ka mbaruar hetimi. Prokurori thotė se unė kėtė ēėshtje nuk e kam ēuar nė gjyq se nuk kam bindje. Atėherė s’ka bindje, mbasi konsultohet me shefin e vet, apo me prokurorė tė lartė, atėherė prokurori i pėrgjithshėm tėrheq dosjen dhe ia jep njė tjetri, nėse bindet ai qė e kontrolluar. Ashtu edhe nė rastin tjetėr kur prokurori thotė duhet ta ēoj nė gjyq, por rrethanat janė tė tilla qė nuk ka prova, atėherė prokurori i pėrgjithshėm tėrheq dosjen dhe formulon vendimin e pushimit.
Teferiēi: A keni dėgjuar ju nė media, diēka pėr ēėshtjen e Shkallnuerit. Ēfarė mendimi keni personalisht?
Sollaku: Kjo ėshtė njė ēėshtje e rifilluar mbi bazėn e deklarimeve tė deputetit Nikollė Lesi nė Parlament. U tėrhoq dosja, u ngrit njė grup pune, prokurorėsh nga prokuroria e Pėrgjithshėm, janė ripyetur dhe pyetur shumė dėshmitarė qė ishin nė dijeni. Ēdo gjė qė ėshtė thėnė nė media janė thirrur perosnat, pavarėsisht se dilte nga doja ose jo dhe nė pėrfundim dosja pėrsėri ėshtė pezulluar, pra ėshtė nė ndjekje nga policia pėr zbulimin e autorit.
Teferiēi: Po pėr ēėshtjen e autobusit tė kompanisė Joi Travel?
Sollaku: Duhet tė sqaroj, se nė Prokurorinė shqiptar ka raste qė ngatėrrohen. Nuk ėshtė Xhoi Travel, por ėshtė Albanian Interline dhe tre personat qė janė ndaluar nga gjykata e Tiranės mbi bazėn e kėrkesės sė Prokurorisė neni 10, 12, 15. Kėta tre persona janė ndaluar.
Teferiēi: Pra ska ndonjė kėrkesė pėr kthim tė dosjes?
Sollaku: Ēėshtja ka vajtur nė gjyq, ka njė vendim gjykate.
Teferiēi: Pėrsa i pėrket ēėshtjes sė bisedeės sė transkriptuar Nano-Abdiu?
Sollaku: Neve kemi dhėnė shpjegime edhe Parlamentit me kėrkesėn pėr heqjen e imunitetit tė deputetit tė PDK-sė, Nikollė Lesi, qė hetimet provuan qė nuk ėshtė e vėrtetė ajo qė deklaroi deputeti Nikollė Lesi. Nėse dikush ka prova tė tjerė le tė vijė dhe tė deklarojė, fillon ēėshtja dhe vėmė para pėrgjegjėsisė personat.
Teferiēi: Ju thatė se keni ndėrmarrė hetime nga programet e Fiks Fare, pse nuk ndėrmerren nisma kėto kur vijnė nga komisionet hetimore parlamentare. Kam parasysh kėtu nga komisionet pėr veprimtarinė e bashkisė sė Tiranės, pėr Telekomunikacionet dhe prokurimet?
Sollaku: Sepse nuk na kanė ardhur tė dhėnat tė qarta sde ka ndodhur njė vepėr penale. Ne kemi bėrė ēėshtjen e kambizimit pėr Albtelekomit kanė vajtur nė gjyq dhe janė dėnuar personat, i ėshtė komunikuar masa e dėnimit. Kemi ēėshtjen e tenderave tė kabllove tė Telekomit, kemi ēėshtjen e interkonjeskionit tė AMC-sė ka njė vendim dhe ėshtė pushuar. Pra jė kategori ēėshtjes sė janė trajtuar nė komisionet hetimore parlamentare kanė qenė objekt i punės sė vetė prokurorisė, po kėshtu edhe pėr firmat piramidale.
Xhafaj: Pse nuk jeni dėgjuar nė komisionin e Ligjeve nė fillim tė procedurės tuaj pėr shkarkim?
Sollaku: Kėshtu e gjykoi komisioni i Ligjeve, nuk preferoi tė thėrriste Prokurorin e Pėrgjithshė. Megjithse mė njoftoi, i thashė se dua kohė tė mjaftueshme pėr kėtė punė. Gjykuan se ėshtė e ezauruar dhe e interpretuan ēėshtjen se nuk ka dashur tė vija nė komision.
Xhafaj: Gjatė pyetjeve tė kolegėve nė vijėmisinė shpjeguat marrėdhėniet e juaja me institucione tė tjera. A ka pasur raste tė reagimit zyrtar tė kėtyre misione ndaj zyrės sė Prokurorit tė PĖrgjithshėm pėr shkelje tė caktuara nga ligji dhe cili ka qenė qėndrimi i mbajtur nga ana e juaj?
Sollaku: Nuk ka asnjė sinjalizim pėr pretendimet e punės sė Prokurorisė pėr pretendimet e punės sė Prokurorisė, tė paktėn kėto vitet e fundit, nga ana e institucioneve. Natyrisht nga korrespodenca, ku institucione tė ndryshme bėj ankime te prokurori i Pėrgjithshėm pėr mbylljen e dosjeve tė veēanta, pėr pushimin. Kryesisht nga policia elektrike, por pretendime qė prokurorėt janė bėrė pengesė nuk kanė bėrė.
Xhafaj: Nga Qeveria, ministria e Brendshme, SHISH, Ministria e Drejtėsisė, Ministria e Financave dhe KLSH-ja dhe institucione tė tjera tė kėsaj natyre ka pasur rast qė ėhstė reaguar pėr shkelje tė ligji nga zyra e prokurorit tė PĖrgjithshėm apo prokurorė tė veēantė?
Sollaku: Nuk kam ankesa tė tilla. Kam korrespodenca zyrtare pėr shqyrtimin e disa dispozitave. Nuk kam ndonjė gjė.
Xhafaj: Ju gjatė mandatit tuaj nė ushtrim keni informuar Kuvendin. Dhe nė kėto informime, keni parashtruar idsa kėrkesa ndaj institucioneve, a ka ndnjė rast qė jeni thirrur pėr tė biseduar pėr rekomandimet e ngritura nga ana e juaj?
Sollaku: Kryesisht nga ministria e Drejtėsisė kemi shkėmbim ekspertėsh pėr tė reflektuar mbi bazėn e problematikės sė ngritur nga Prokurori i Pėrgjithshėm.
Xhafaj: Ka pasur, nėse dispononi tė dhėna konkrete pėr raste tė ndėshkimit tė prokurorėve nga ana juaj?
Sollaku: E thashė nė fjalėn time se janė 71 prokurorė tė ndėshkaur gjatė kėtyre tre-katėr viteve, pra 27 % pėr qind e numrit total tė prokurorėve.
Xhafaj: Si ėshtė siguruar jeta dhe veprimtaria e prokurorėve tė krimeve tė rėnda, a ka probleme?
Sollaku: Sigurisht ka probleme. Ligji pėr prokurorinė e gjykatėn e krimeve tė rėnda, duhet tė sigurohej jeta e tyre prokurorrėve.
Xhafaj: Pėr ēėshtjen e raportit tė USAID ka publikuar, njė sondazh tė realizuar mbi perceptimin e opinionit publik mbi punėn e prokurorisė, cili ėshtė perceptimi juaj pėr kėtė raport?
Sollaku: Klasifikimet qė bėn sondazhi, ka vend pėr tė pėrmirėsuar, se ēdo rast qė informohet pėr njerėz qė merren me veprime korruptive, sigurisht qė do tė ndėshkohen.
Xhafaj: Pyetja e fundit qė kam unė, cilat janė kėrkesa qė do t’i parashtronin kėtij komisioni nė procesin hetimor?
Sollaku: Pėr tė gjithė ėshtė me interes qė tė zbatohet ligji, Kushtetuta dhe vendimi i Gjykatės Kushtetuese nė veprimtarinė e kėtij komisioni.
Patozi: Kisha dy pyetje, doja tė dija se si e shpjegoni faktin qė nė kėto vite qė e drejtoni institucionin e akzuės, akzuat kur flitet pėr njerėz me puishtet dhe familjarėt e tyre, nė rast mė tė mirė kanė degraduar dhe nė rastin mė tė keq kanė rėnė fare dhe nuk ėshtė proceduar. Ndėrkohė qė pėrdoret njė standard krejt tė tjetėr pėr qytetarėt e thjeshtė, kam parasysh kėtu edhe rastin Lesi?
Sollaku: Ky ėshtė njė kontastim krejtėsisht i gabuar. Prokuroria nė tė gjithė veprimtarinė e saj prokuroria ka zbatuar ligjin, duke zhvilluar procese tė rregullta tė barabarta pavarėsisht nga pėrjatėsia e personit konkret. Barazia para ligjit ka qenė veprimtaria e gjithė Prokurorisė.
Patozi: Pyetja e fundit, tė mė ndjeni pėr insistimin do tė doja tė dija pėr zotin Ilir Kaēini qė ėshtė njė dėshmitar qė do tė thirret kėtu, keni ndonjė lidhje tė afėrt me tė?
Sollaku: S’kam asnjė gjė me tė, bile jam habitur kur kamė dėgjuar se kam marrėdhėnie fisnore me tė. Problemi ėshtė se unė atė ēėshtje e kam parė nė objektin e kėrkesės, por ėshtė njė herald pa objekt. A mund tė mė thuash se kush e ka shkruajtur atė. Sepse asnjėri nga ju...
Patozi: Zoti Sollaku, ju nuk jeni personi qė duhet tė bėni pyetje
kėtu. Pyetjet e i bėmė ne..
Gjinushi: Vetėm njė pyetje qė u pėrmend, qė akuzat janė pėr veprim ose mosveprim. Pėrgjigje tė detajuar, pėr rastet kur prokurori i Pėrgjithshėm ka urdhėruar prishjen e vendimit. Sa kanė qenė nė favor apo disfavor tė akuzės?
Sollaku: Ėshtė e vėshtirė tė jap pėrjgigje tė saktė. Por prishjet e vendimeve janė tė shpeshta nga drejtoritė pėrjkatėse, mbi bazėn e kontrolleve qė ato administrojnė pėr procedime tė caktuara. Prishja mund tė jetė pėr shkak se hetimet nuk janė bėrė tė plota, detyra vazhdon. Pra e rėndėsishme ėshtė dosja tė jetė e plotė.
Gjinushi: A ka raste qė prokurori i pėrjgithshėm ka ndėrhyrė dhe pėr pasojė ka sjellė pezullimin e ēėshtjes pėr moszbardhjen, nė mėnyrė tė paligjshėm?
Sollaku: Mund t’ju garantoj se nuk ka urdhra me shkrim apo verbal qė prokurori i Pėrgjithshėm tė tilla. Tė gjitha urdhrat verbal dhe shkrim tė Prokurorit tė Pėrgjitshėm janė bazuar nė Kushtetutė dhe nė ligj.
Do t´i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.
fakt eshte se ne shqiperi nuk ka pasur asnjehere ligje se kur dhe pse nje zyrtar ose nenpunes ose qytetar eshte fajtor
cdo politikan ose me mire te them udheheqes ose ministerpresident ..i ka rene musikes se vet ......
por sala tani ka dhe gurin dhe arren ne dore dhe bashke me oldashin te na i tregoje kush jane fajtoret e vertete
per mendimin tim ai gazidete nuk ka pse e mban gojen te mbllur ..le tja hydhi ftyres te gjitha ato qe di atyre qe kujtojne se jane zota dhe te pa prekshem dhe te mos thote nipi i ketij ose i atij...........
kjo intervista ketu e tregon shume qarte se sollaku nuk eshte nga ata njerez qe kapen me dy llafe goje ......ai eshte nga ata qe e dine mire se si behon ato dhe keto pune ...........dhe kuptohet qarte se ai ka lidhje shume te fuqishme ....mua me duket sikur ai me pergjigjet e tija do te thote ......kot e keni .....mus skeni cme beni ........
Ndryshuar për herë të fundit nga Ozzy : 15-06-2006 më 08:14
Brari,Postuar më parë nga Brari
Une te kam thene shume here se ti je; vete turpi. Te gjithe ata si ti nuk jane asgje tjeter veqse jashteqitja e kombit.
Po si nuk te vije turp more i marre te shprehesh ne kete menyre per Remzi Hoxhen, nje aktivist te denje te qeshtjes kombetare, te cilin SHIK-u i Gazidedes e zhduki dhe trupin e tij e humbi dikund ne kenetat e Lezhes. Ketu ne kete vrasje jane te implikuar Arben Zefgjini, ish shef i SHIK-ut per Tiranen dhe Avni Koldashi nje operativist i SHIK-ut.
Se paku per shkak te etikes njerzore, pa marre parasyshe bindjet politike te Remzi Hoxhes, do te duhej te ishe i permbajtur ne kete rast. Por ti je recidivist dhe medioker i papermiresueshem.
Mos harro se gjaku nuk behet uje...
Zhdukja e Hoxhës, Berisha s'kthen përgjigje
Tiranë, 20 tetor 2006 (Kosovapress) Koha 11:20
Amnesty International (AI) e ka ngritur sërish problemin e moszbardhjes së zhdukjes së Remzi Hoxhës. Në një deklaratë të bërë AI kërkon zbardhjen urgjente të ngjarjes.
Do t´i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.
Shqiperise fatkeqesisht i miungojne njerez si Gazidede,ndersa Ruca,Gjinusha,Mustaqi,Causha kemi me shumice.
shekulli
--
Ish-shefi i SHIK-ut, Bashkim Gazidede, pohoi për “Shekullin” se do të tregojë gjithçka di për ngjarjen, në një moment të përshtatshëm
Gazidede: Zhdukja e Hoxhes, ja ke te pyesni
Lindita Çela
TIRANË- E quan të papërshtatshëm momentin për të folur mbi zhdukjen e shqiptaro- maqedonasit Remzi Hoxha, e megjithatë ngre “pyetjen” se pse nuk është zbardhur kjo ngjarje, deri më tani. Është ky reagimi i ish -kryetarit të Shërbimit Informativ Kombëtar Bashkim Gazidede, rreth zhdukjes misterioze të Hoxhës, 11 vjet më parë në Tiranë. Gazidede nuk preferon të komentojë përfshirjen e punonjësve të SHIK-ut në këtë ngjarje, por thotë se gjithçka di mbi këtë çështje do ta tregojë në një moment më të përshtatshëm. “Nuk e kuptoj pse më pyesni mua për këtë ngjarje, ndërkohë që pikësëpari duhet të përgjigjen Arben Rakipi, Fatos Klosi e Theodhori Sollaku, të cilët gjatë gjithë kësaj kohe kanë patur mundësi jo vetëm të hetojnë, por edhe të zbardhin zhdukjen e Remzi Hoxhës”,- thotë për gazetën “Shekulli” Bashkim Gazidede. Sipas ish- shefit të SHIK, organet kompetente kanë patur kohën dhe mundësinë për të hetuar dhe për të zbardhur zhdukjen misterioze, por drejtuesit e këtyre organeve, gjatë kësaj kohe nuk kanë bërë gjë tjetër veçse janë marrë me deklarata mediatike. “Nëse ju më pyesni mua për këtë ngjarje, atëherë unë po ju them të pyesni Fatos Klosin, Gramoz Ruçin, Arben Rakipin apo Theodhori Sollakun, që pasi kam ikur unë, çfarë kanë bërë për të zbardhur ngjarjen”,-përgjigjet Gazidede.
“Amnesty…”
Zhdukja e Remzi Hoxhës është rikthyer në vëmendjen e opinionit publik shqiptar nga organizata “Amnesty International”. Duke kërkuar zbardhjen urgjente të ngjarjes, Amnesty International iu kërkon autoriteteve shqiptare që të sqarojnë pa vonesë fatin e Remzi Hoxhës. Po kjo organizatë i ka kërkuar kryeministrit Berisha një shpjegim për ngjarjen, e deri më tash nuk ka marrë asnjë përgjigje si dhe ka kërkuar që të flasë edhe Bashkim Gazidede, që është kthyer në Shqipëri rreth një vit më parë. “ Se përse nuk është përgjigjur Berisha, duhet të pyesni atë, ndërkohë që unë nuk di të jetë bërë ndonjë përpjekje nga ata persona që flasin lart e poshtë për të zbardhur ngjarjen, edhe gjatë mungesës sime. Se pse këto institucione nuk kanë vepruar, unë nuk e di, por unë jam këtu dhe atë çfarë unë di për këtë ngjarje, jam i gatshëm ta rrëfej, në një moment që do ta gjykoj të përshtatshëm”,-thotë ish -shefi i SHIK. Gazidede nuk përjashton mundësinë e dhënies së dëshmisë së tij rreth zhdukjes së Remzi Hoxhës, një shqiptar i lindur në Maqedoni, por që jetonte në Shqipëri që prej 1992.
Zhdukja
Remzi Hoxha është rrëmbyer nga vendi i tij i punës nga një makinë, e cila më vonë është identifikuar si e disa personave që punonin në Shërbimin Informativ Kombëtar. Në vitin 2003, me kërkesë të Avokatit të Popullit, rihapen hetimet mbi çështjen, ku tre punonjës të SHIK-ut, Arben Sefgjini, Budion Meçe dhe Ilir Kumbaro, dyshohet se kishin kryer në bashkëpunim veprën kriminale të dhunimit të zyrës dhe të torturës të Remzi Hoxhës. Në maj të vitit 2004, Arben Sefgjini dhe Budion Meçe janë liruar me vendim gjykate, e cila rrëzoi akuzat e vrasjes, pasi hetimi nuk ka raportuar se kush kishte vdekur. Ndërsa familjarët e viktimës prej vitesh kërkojnë zbardhjen e ngjarjes, ndërkohë që në përvjetorin e 11 të zhdukjes së Riza Hoxhës kanë paralajmëruar se do të paraqesin në Prishtinë fakte të reja të implikimit të strukturave të shtetit shqiptar në zhdukjen pa asnjë gjurmë të Remzi Hoxhës.
KËRKESA
Amnesty: Shteti shqiptar të zbardhë zhdukjen
TIRANË- Amnesty International ka risjellë në skenë moszbardhjen e zhdukjes së Remzi Hoxhës në vitin 1995. Në një deklaratë të bërë dy ditë më parë, Ai kërkon zbardhjen urgjente të ngjarjes nga shteti shqiptar. Në përvjetorin e zhdukjes së Remzi Hoxhës, më 21 tetor të vitit 1995, Amnesty International u kërkon autoriteteve shqiptare që të sqarojnë pa vonesë fatin e tij. Familja e Remzi Hoxhës ka pritur 11 vjet për të mësuar fatin e tij. Ai mendon se është një detyrë e autoriteteve shqiptare të japin një përgjigje për pritjen e tyre. Në Gusht të vitit 2006, Amnesty International i ka shkruar kryeministrit, Sali Berisha duke i kërkuar se çfarë masash janë marrë për të zbardhur sa më shpejt zhdukjen e Remzi Hoxhës dhe nëse përgjegjësit do të dërgohen para drejtësisë. Amnesty International nuk ka marrë asnjë përgjigje për këtë letër. “Organizata vëren se Bashkim Gazidede, drejtori i SHIK-ut, në kohën kur Remzi Hoxha pretendohet se është rrëmbyer dhe torturuar nga nëpunës të SHIK-ut , është rikthyer në Shqipëri në dhjetor të vitit 2005, pas një mungese disavjeçare. Amnesty International mendon se kjo ngjarje duhet zbardhur për të hedhur dritë më në fund mbi zhdukjen e Remzi Hoxhës”,-thuhet në raportin e kësaj organizate.
21/10/2006
KATEGORIA: Kronike nga Tirana
Arben Sefgjini dhe Budion Meçe u liruan nëntë muaj pas arrestimit
“Hoxha”, punonjësit e SHIK u amnistuan me vendim gjykate
Shekulli
TIRANË- Në vitin 2003, me kërkesë të Avokatit të Popullit hetimet mbi çështjen rifillojnë dhe arrijnë në përfundimin se tre punonjës të SHIK-ut, Arben Sefgjini, Budion Meçe dhe Ilir Kumbaro (i cili më vonë u largua nga vendi, me shumë mundësi në 1997) kishin kryer në bashkëpunim veprën kriminale të dhunimit të zyrës dhe të torturës kundër Remzi Hoxhës dhe kundër dy personave të tjerë, Ziso Kristopulli dhe Avdyl Loshaj, të cilët janë rrëmbyer në tetor të vitit 1995 dhe janë liruar menjëherë më pas. Gjithsesi, në bazë të ligjit të Amnistisë nr 8202, miratuar në mars të vitit 1997, i cili përfshin edhe këto dy vepra kriminale, akuzat ndaj të dyshuarve kanë rënë. Në maj të vitit 2004, Arben Sefgjini dhe Budion Meçe janë liruar me vendim gjykate. Akuza e vrasjes ose e torturës që shkoi deri në vdekje, krime që nuk përfshiheshin në amnisti, nuk janë ngritur ndaj të dyshuarve, pasi hetimi nuk ka raportuar se kush kishte vdekur. Në këndvështrimin e Amnisty International, gjithçka tashmë tregon për nevojën që kjo çështje të marrë një përgjigje përfundimtare. Ai vëren në parim se paprekshmëria e përgatitësve të akteve të torturës apo të akuzuarit për veprime torture, si dhe ligji i amnistisë me nr 8202, ku përfshihen aktet e torturës (përpos atyre që kanë përfunduar me vdekje), dhunojnë traktatet ndërkombëtare të të drejtave të njeriut të nënshkruara nga Shqipëria, përfshirë dhe Konventën Kundër Torturës të Kombeve të Bashkuara.
REAGIMI
Familjarët: Shteti shqiptar
ndihmoi autorët të arratisen
TIRANË- Familja e Remzi Hoxhës ka njoftuar se ka ngritur një Ekip për Drejtësi për Familjen Hoxha, i cili do të bëjë publikë fakte të reja që kanë të bëjnë me zhdukjen e tij. Takimi zhvillohet në kuadër të 11-vjetorit të zhdukjes së Remzi Hoxhës. “Shteti shqiptar, po ashtu ka keqpërdorur pushtetin për të fshehur faktet dhe informatat që kanë të bëjnë me zhdukjen e viktimës si dhe ka ndihmuar arratisjen e disa individëve të dyshuar si të involvuar në këtë rast”,-akuzojnë të afërmit e të zhdukurit. “Që nga zhdukja e Hoxhës në Shqipëri janë ndërruar disa qeveri, por asnjë përgjigje nuk i është dhënë familjes mbi atë se çfarë ndodhi me kryefamiljarin e tyre. Si reagim ndaj indiferencës së shtetit shqiptar kundrejt familjes Hoxha është krijuar Ekipi për Drejtësi për Familjen Hoxha, i cila nuk do të ndalojë punën e vet gjer në zbardhjen e plotë të asaj që ka ndodhur me Remzi Hoxhën”,-thonë familjarët, duke shtuar se janë të gatshëm ta ndjekin këtë çështje deri në Gjykatën e Strasburgut.
KRONOLOGJI
ZHDUKJA
Më 21 tetor 1995 në qendër të Tiranës, nga persona që dyshohet se ishin punonjës të SHIK-ut është marrë Remzi Hoxha, i cili deri më tash nuk është gjetur kurrë dhe nuk dihen hollësi të tjera për fatin e tij. Viktima është shqiptar i lindur në Shkup të Maqedonisë, ka jetuar dhe vepruar në Kosovë dhe është zhdukur në Shqipëri
HETIMI
Deri në vitin 2002 të gjitha strukturat shtetërore të Shqipërisë e mohuan përfshirjen e pjesëtarëve të SHIK-ut në këtë rast. Me instistimin e Avokatit të Popullit të Shqipërisë, pasi u zbuluan provat mbi përkatësinë e veturës është hapur procedurë penale kundër tre pjesëtarëve të SHIK-ut, të cilët ne vitin 2003 u paraburgosën
LIRIMI
Pas 9 muajsh, Prokurori i Përgjithshëm i Shqipërisë urdhëroi lirimin e tyre duke u arsyetuar në ligjin mbi amnistinë për ngjarjet e vitit 1997, të cilat Shqipërisë i sollën gjakderdhje të madhe. Prokurori hoqi dorë nga ndjekja penale dhe dosjen e dërgoi në polici për hetime të mëtejshme
21/10/2006
KATEGORIA: Kronike nga Tirana
Krijoni Kontakt