Close
Faqja 2 prej 3 FillimFillim 123 FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 11 deri 20 prej 25
  1. #11
    yells `aziz! light!` Maska e AsgjëSikurDielli
    Anëtarësuar
    12-09-2002
    Vendndodhja
    the black light
    Postime
    1,786
    Pjesa 3: Qeveria

    Përgjegjësitë e Qeverisë


    9.3.1 Qeveria ushtron pushtetin ekzekutiv dhe zbaton ligjet e miratuara nga Kuvendi brenda fushës së përgjegjegjësive të institucioneve të përkohshme të vetëqeverisjes të parashtruara në këtë Kornizë Kushtetuese.

    9.3.2 Qeveria mund t’i propozojë Kuvendit projektligje me iniciativën e vet dhe me kërkesën e Kuvendit.

    Ministritë dhe organet ekzekutive

    9.3.3 Ministritë dhe organet ekzekutive themelohen sipas nevojës për kryerjen e funksioneve brenda kompetencave të Qeverisë.

    Përbërja e Qeverisë

    9.3.4 Qeveria përbëhet nga Kryeministri dhe nga ministrat.

    9.3.5 Të paktën dy ministra do të jenë gjithmonë nga komunitetet e tjera përveç komunitetit që ka shumicën në Kuvend.

    (a) Njëri nga këta të paktën do të jetë nga komuniteti serb dhe një tjetër nga një komunitet tjetër.

    (b) Në rastin kur emërohen më shumë se dymbëdhjetë ministra, një ministër i tretë emërohet nga një komunitet që nuk përbën shumicë.

    (c) Zgjedhja e këtyre ministrave dhe përcaktimi i përgjegjësive të tyre vendoset pas konsultimeve me partitë politike ose grupet që përfaqësojnë komunitetet që nuk përbëjnë shumicë.

    9.3.6 Kryeminstri dhe ministrat mund të jenë deputetë të Kuvendit, ose njerëz të kualifikuar të cilët nuk janë deputetë të Kuvendit. Ministrat nga komunitetet, përveç atij që ka shumicën në Kuvend, nëse caktohen jashtë Kuvendit kërkojnë miratim formal prej deputetëve të Kuvendit të komunitetit përkatës.

    Veprimtaritë e jashtme të ministrave

    9.3.7 Kryeministri dhe ministrat nuk mund të mbajnë funksione të tjera zyrtare ose të punësohen tjetërkund me orar të plotë dhe as nuk mund të ushtrojnë me orar të shkurtuar ndonjë aktivitet tjetër të papajtueshëm me funksionin e tyre gjatë ushtrimit të përgjegjësive të tyre.

    Zgjedhja e Kryeministrit dhe ministrave

    9.3.8 Pas zgjedhjeve, ose në rast se Kryeministri jep dorëheqjen apo nëse vendi i tij mbetet i lirë për arsye të tjera, Kryetari i Kosovës, pas konsultimeve me partitë politike të përfaqësuara në Kuvend, ia propozon Kuvendit një kandidat për Kryeministër. Kandidati i propozuar i paraqet Kuvendit një listë me ministrat e propozuar. Kryeministri bashkë me ministrat zgjidhen nga shumica e deputetëve të Kuvendit.

    9.3.9 Në qoftë se kandidati i propozuar nuk merr shumicën e kërkuar të votave, atëherë Kryetari i Kosovës propozon brenda dhjetë ditësh një kandidat të ri për Kryeministër. Kantidati i ri, bashkë me listën e ministrave të propozuar nga ai ose ajo, zgjidhet nga shumica e deputetëve të Kuvendit.

    Mocioni i votëbesimit

    9.3.10 Kuvendi mund të mos ia jep votëbesimin Qeverisë vetëm nëse me një shumicë të deputetëve të tij zgjedh njëkohësisht një Kryeministër të ri bashkë me listën e mnistrave të propozuar nga ai ose ajo.

    9.3.11 Mandati i Qeverisë që largohet përfundon me zgjedhjen e Kryeministrit dhe ministrave të rinj.

    Ndryshimet në përbërjen e Qeverisë

    9.3.12 Pas zgjedhjes së tij ose të saj, Kryeministri mund të zëvendësojë çdonjërin prej miistrave pa pëlqimin e Kuvendit.

    9.3.13 Pas dorëheqjes së Kryeministrit, e gjithë Qeveria jep dorëheqjen. Qeveria vazhdon cilësinë e Kryeministrit të përkohshëm deri në zgjedhjen e Kryeministrit të ri.

    Procedurat brenda Qeverisë

    9.3.14 Kryeministri i thërret dhe i kryeson mbledhjet e Qeverisë dhe propozon rendin e ditës për këto mbledhje. Ai ose ajo përfaqëson Qeverinë sipas nevojës, përcakton vijat e përgjithshme të politikës së Qeverisë dhe koordinon punën e saj.

    9.3.15 Secili ministër është përgjegjës për zbatimin e politikës së Qeverisë brenda fushës së tij/saj të përgjegjësisë.

    9.3.16 Qeveria përpiqet t’i marrë vendimet e saj me konsensus. Nëse votimi është i nevojshëm, vendimet merren me shumicën e ministrave që janë të pranishëm dhe që votojnë. Kryeministri jep votën vendimtare në rastin kur ministrat janë të ndarë në mënyrë të barabartë. Përndryshe, Këshilli i Ministrave vendosë mbi rregullat e procedurës së vet.

    Gjuhët e Qeverisë

    9.3.17 Mbledhjet e Qeverisë dhe të organeve të saj mbahen në të dy gjuhët, shqip dhe serbisht. Të gjitha dokumentet zyrtare të Qeverisë shtypen në gjuhën shqipe dhe serbe.

    9.3.18 Anëtarët e Qeverisë nga komunitetet e tjera, përveç atyre nga komunitetet e shqiptarëve dhe serbëve të Kosovës, lejohen të përdorin gjuhën e tyre.

    Imunitetet

    9.3.19 Të gjithë anëtarët e Qeverisë kanë imunitet në të gjitha procedurat civile dhe penale sa i përket fjalëve apo veprave të tjera të kryera në cilësinë e tyre si anëtarë të Qeverisë. Imuniteti nuk mbulon veprat të cilat nxisin në mënyrë të dukshme dhunën ndërmjet komuniteteve.
    Ndryshuar për herë të fundit nga drini_në_TR : 23-06-2003 më 14:55

  2. #12
    yells `aziz! light!` Maska e AsgjëSikurDielli
    Anëtarësuar
    12-09-2002
    Vendndodhja
    the black light
    Postime
    1,786
    Pjesa 4: Sistemi gjyqësor

    Administrimi i drejtësisë


    9.4.1 Gjykatat janë përgjegjëse për administrimin e drejtësisë në Kosovë në përputhje me ligjin e zbatueshëm.

    9.4.2 Çdo person që pohon se është prekur drejtpërdrejt dhe në mënyrë të dëmshme nga një vendim i Qeverisë ose i një organizmi ekzekutiv nën përgjegjësinë e Qeverisë, ka të drejtën e rishqyrtimit gjyqësor të ligjshmërisë së atij vendimi pasi të jenë shterrur të gjitha rrugët e rishqyrtimit administrativ.

    9.4.3 Çdo person ka të drejtën që një gjykatë e pavarur dhe e paanshme të vendosë brenda një kohe të arsyeshme mbi të gjitha çeshtjet e lidhura me të drejtat dhe detyrimet e tij ose saj dhe me padinë penale të ngritur kundër tij/saj.

    Struktura e gjykatave

    9.4.4 Kosova ka Gjykatë Supreme, gjykata të qarqeve, gjykata komunale, gjykata për kundravajtje.
    Procedurat gjyqësore

    Procedurat gjyqësore

    9.4.5 Nëse ligji i zbatueshëm nuk e përcakton ndryshe, të gjitha gjykatat e Kosovës i zhvillojnë gjykimet publikisht.

    Gjykatësit dhe prokurorët

    9.4.6 Gjykatësit do të jenë të pavarur dhe objektivë. Ata nuk mund të mbajnë funksione të tjera zyrtare.

    9.4.7 Gjykatësit e të gjitha gjykatave të Kosovës do të jenë juristë të dalluar me karakterin më të lartë moral, me kualifikimet përkatëse. Anëtarësia e gjyqësorit do të reflektojë shumëllojshmërinë e popullit të Kosovës. Gjykatësit dhe prokurorët ndërkombëtarë do të veprojnë brenda sistemit gjyqësor në përputhje me rregullat e vendosura nga PSSP-ja.

    9.4.8 Gjykatësit dhe prokurorët emërohen nga PSSP-ja, prej listave të kandidatëve të propozuar nga Këshilli i gjyqësisë dhe i prokurisë së Kosovës dhe të miratuar nga Kuvendi. Vendimet për avancimin në detyrë, transferimin dhe pushimin e gjykatësve dhe prokurorëve merren nga PSSP-ja bazuar në rekomandimet e Këshillit të gjyqësisër dhe të prokurorisë së Kosovës dhe në raste të veçanta me iniciativën e vet.

    Prokuroria publike

    9.4.9 Kosova do të ketë një zyrë për prokurorinë publike të Kosovës, si dhe zyrat për prokurori publike të qarkut dhe për prokurori publike të komunës.

    9.4.10 Zyrat e prokurorisë publike si dhe zyrat e prokurorive publike të qarqeve dhe të komunave ushtrojnë funksionet e tyre në përputhje me ligjin e zbatueshëm.

    Kolegji i veçantë i gjykatës supreme mbi çështjet e Kornizës Kushtetuese

    9.4.11 Kolegji i veçantë i Gjykatës Supreme do të vendosë:

    (a) Me kërkesë të Kryetarit të Kosovës, me kërkesë të çdo anëtari të Kryesisë së Kuvendit, çdo Komisioni të Kuvendit, jo më pak se pesë deputetëve të Kuvendit ose të Qeverisë se a është ndonjë ligj i miratuar nga Kuvendi në pajtim me këtë Kornizë Kushtetuese, duke përfshirë edhe instrumentet juridike ndërkombëtare të specifikuara në kreun 3 mbi të drejtat e njeriut;

    (b) Në rast të mosmarrëveshjeve ndërmjet institucioneve të përkohshme të vetëqeverisjes ose ndërmjet komisioneve të Kuvendit, anëtarëve të Kryesisë së Kuvendit ose nga më tepër deputetë të Kuvendit dhe një institucioni të përkohshëm të vetëqeverisjes mbi shtrirjen e të drejtave dhe detyrimeve të tyre nën këtë Kornizë Kushtetuese;

    (c) Me kërkesë të një organi ose zyre të pavarur lidhur me kreun 10 dhe 11, nëse një vendim i institucioneve të përkohshme të vetëqeverisjes cenon pavarësinë dhe përgjegjësinë e organeve dhe zyrave përkatëse të pavarura dhe

    (ç) Me kërkesë të zyrës së prokurorisë publike se a paraqet një veprim i tillë i deputetit të Kuvendit a i ndonjë anëtari të Qeverisë ose i Kryetarit të Kosovës një vepër zyrtare dhe si e tillë a e përfshin atë vepër imuniteti i paraparë me këtë Kornizë Kushtetuese.
    Ndryshuar për herë të fundit nga drini_në_TR : 23-06-2003 më 14:58

  3. #13
    yells `aziz! light!` Maska e AsgjëSikurDielli
    Anëtarësuar
    12-09-2002
    Vendndodhja
    the black light
    Postime
    1,786
    Kreu 10

    Avokati i popullit (Ombudspersoni)


    10.1 Personat fizikë dhe juridikë kanë të drejtë, pa pasur frikë apo kërcënim për masë ndëshkimore, të bëjnë ankësa pranë një zyre të pavarur në lidhje me shkeljet e të drejtave të njeriut dhe veprimeve që përbëjnë shpërdorim të pushtetit nga çfarëdo organi publik i Kosovës.

    10.2 Zyra, në përputhje me legjislacionin aktual, ka juridiksion të marrë dhe të hetojë ankesa, të vëzhgojë, të marrë masa parandaluese, të bëjë rekomandime dhe të jep këshilla për çdonjërën prej këtyre çështjeve.

    10.3 Avokati i popullit (Ombudspersoni) do t’u jep përparësi të veçantë pohimeve për shkelje të rënda ose sistematike, pohimeve me bazë diskriminimi, duke përfshirë diskriminimin ndaj komuniteteve dhe anëtarëve të tyre dhe pohimeve për shkelje të të drejtave të komuniteteve dhe anëtarëve të tyre.


    Kreu 11

    Organet dhe zyrat e pavarura


    11.1 Organet dhe zyrat e mëposhtme kryejnë funksionet e tyre në mënyrë të pavarur nga institucionet e përkohshme të vetëqeverisjes:

    (a) Komisioni Qendror i Zgjedhjeve;

    (b) Këshilli i Gjyqësisë dhe i Prokurorisë së Kosovës;

    (c) Zyra e Revizorit të Përgjithshëm;

    (ç) Autoriteti Bankar i Pagesave të Kosovës;

    (d) Komisioni i Pavarur i Mediave;

    (dh) Bordi i Mediave Publike dhe

    (e) Drejtoria për Çështje Pronësore Banesore dhe Komisioni për Shqyrtimin e Kërkesave Pronësore Banesore.

    11.2 Organet dhe zyrat e përcaktuara më lart dhe organet e zyrat e tjera të pavarura që mund të vendosen me ligj, kanë autorizimet, detyrimet dhe përbërjen e përcaktuar me instrumentet ligjore prej të cilave ato janë themeluar.


    Kreu 12

    Kompetencat e PSSP-së


    Ushtrimi i përgjegjësive të institucioneve të përkohshme të vetëqeverisjes nën këtë Kornizë Kushtetuese nuk ndikon ose nuk e zvogëlon autoritetin e PSSP-së në sigurimin e zbatimit të Rezolutës 1244 (1999) të Këshillit të Sigurimit të Kombeve të Bashkuara, duke përfshirë mbikëqyrjen e institucioneve të përkohshme të vetëqeverisjes, mbikëqyrjen e zyrtarëve dhe organizmave të tyre dhe marrjen e masave të duhura kurdo që veprimet e tyre janë të papajtueshme me Rezolutën 1244 (1999) ose me këtë Kornizë Kushtetuese.


    Kreu 13

    Kompetencat e KFOR-it


    Asgjë në këtë Kornizë Kushtetuese nuk ndikon mbi kompetencat e Pranisë Ndërkombëtare të Sigurisë (PNS) në plotësimin e të gjitha aspekteve të mandatit të saj nën Rezolutën 1244 (1999) të Këshillit të Sigurimit të Kombeve të Bashkuara dhe Marrëveshjen Ushtarako-Teknike (Marrëveshja e Kumanovës).


    Kreu 14

    Dispozitat përfundimtare


    14.1 Në rast mospajtimi midis kësaj Kornize Kushtetuese dhe çdo ligji të Kuvendit, përparësi ka kjo Kornizë Kushtetuese.

    14.2 PSSP-ja merr masat e nevojshme për lehtësimin e kalimit të pushteteve dhe përgjegjësive tek institucionet e përkohshme të vetëqeverisjes.

    14.3 PSSP-ja, me iniciativën e tij ose me një kërkesë të mbështetur nga dy të tretat e anëtarëve të Kuvendit, mund të bëjë amendamente në këtë Kornize Kushtetuese.

    14.4 Versionet e kësaj Kornize Kushtetuese në gjuhën angleze, shqipe dhe serbe janë të barazvlefshme. Në rast mospajtimi, përparësi ka versioni në gjuhën angleze. Kjo Kornizë Kushtetuese botohet edhe në gjuhën boshnjake dhe turke.

    14.5 Kjo Kornizë Kushtetuese hyn në fuqi pas shpalljes nga PSSP-ja.



    Nënshkruar sot, më 15 maj 2001.


    Hans Haekkerup

    Përfaqësues Special i Sekretarit të Përgjithshëm
    Fotografitë e Bashkëngjitura Fotografitë e Bashkëngjitura  
    Ndryshuar për herë të fundit nga drini_në_TR : 23-06-2003 më 15:02

  4. #14
    carpe diem Maska e drini_në_TR
    Anëtarësuar
    28-09-2002
    Vendndodhja
    Tiranë, AL
    Postime
    1,585
    Citim Postuar më parë nga AsgjëSikurDielli
    me leje Drin!
    Sigurisht ASD!


    Kuvendi i Kosovës miratoi 20 amendemente të Kornizës Kushtetuese


    Prishtinë, 8 korrik - Deputetët e kuvendit të Kosovës votuan për ndryshimet në Kornizën Kushtetuese edhe përkundër kundërshtimit të UNMIK-ut. Sipas ndryshimeve të bëra, nga tash, Korniza Kushtetuese do të quhet Kushtetuta e Përkohshme e Kosovës. Miratimi i amendamenteve që prekin çështjen e përfaqësimit të minoriteteve në Kuvend do të bëhet në seancat e radhës, pas shqyrtimit të tyre nga komisioni përkatës dhe shefat e grupeve parlamentare. As në Seancën e sotme nuk ishin të pranishëm deputetët e koalicionit serb "kthimi" të cilët tash e disa muaj po e bojkotojnë Parlamentin e Kosovës. Sipas shefave të grupeve parlamentare, ndryshimet e bëra janë mëse të domosdoshme dhe sipas tyre, ndryshimet e bëra kanë qenë obligim për Kuvendin e Kosovës. Kuvendi i Kosovës ka miratuar sot edhe 3 ligje. Atë për Kinemtaografinë, Ligjin për Ujërat e Kosovës si dhe Ligjin për Tatimin në Fitim. Seanca e parlamentit vazhdon edhe nesër me shqyrimin edhe të disa projektligjeve të tjera si dhe pritet të bëhet ratifikimi i Statutit të Universitetit të Prishtinës.

    RTV21 Online.

    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~



    Urime rreth këtij ndryshimi në Kurrnizën kushtetuese, dhe i uroj ligjvënësve të Kosovës punë të mbarë në seancat e mëtejshme të mandatit të tyre.


    Drini.

  5. #15
    i/e regjistruar Maska e dallandyshe
    Anëtarësuar
    23-02-2004
    Vendndodhja
    ne bina te ullirit
    Postime
    144
    Do ta quaja nje sukses te Kuvendit te Kosoves aprovimin e ndryshimeve ne Kornizen Kushtetuese duke e cuar ate ne nje Kushtetute te Perkoheshme te Kosoves, qe eshte me se e domosdoshme per te cuar perpara punen e nisur drejt nje vetqeverisjes se plote .
    I uroj pune te mbare dhe suksese Kuvendit te Kosoves!
    [ Trimeria-aroma LIRI//Tradhetia-kerrme llum i zi!]

  6. #16
    Pasioni për shkencën Maska e KILI MERTURI
    Anëtarësuar
    23-01-2008
    Vendndodhja
    evropë
    Postime
    1,838
    Puna Që është Nisur Për Hartimin E Kushtetuses , Për Fat Të Keq , është Nisur Me Premisa Të Këqia .

    Cfarë Dua Të Them?

    Gabimi Më I Madh Që është Pikisja Bazë , Plani I Ahtisarit . Pra Baza është Antishqiptare Dhe Kjo Do Të Jet Një Kushtetutë E Dështuar .

    Se është E Dështuar Dhe Kjo I Frikëson Hartuesit është Shumë E Dukshme , Bëhen Debate Me Qytetar E Projektkushtetuta Nuk Duket Fare , Fshihet Për Të Mos Ngjallë Reagime Në Popullatë , Sidomos Tani Kur Po Pritet "shpallja" E "pavarsisë" .

    Populli Do Të Habitet Duke Festuar , E Kur Kalon Dita E Festes , Atëher Kur Duhet Pavarsia Edhe Në Dukje Të Ndodhi , Do T`i Duket Popullit Sikur është Në Një ëndërr Shumë Te Keqe Nga E Cila Duhet Të Zgjohet Sa Më Parë , Por Nuk I Del Se Nuk Na Del Ai Gjum I Mallkuar.

    Kili

    Shqipëria është Gjaku Im Që Nuk Falet!.
    Në dreq të mallkuar të gjithë antishqiptarët dhe tradhtarët e kombit!

  7. #17
    i/e regjistruar Maska e Kreksi
    Anëtarësuar
    20-11-2004
    Vendndodhja
    Francë
    Postime
    5,636
    Per pamvaresi duhet pergatitur edhe tjetren, me te keqen sepse kemi te bejmi me ruset.

    Nuke duhet te flejmi edeh pse mendojmi gjithnje se koha po ecen per neve prape jemi te rrezikuar, asgje nuke ka perfunduar prandaj te jemi vigjilent e ne kete rast besoj se edhe Shqiperia eshte e pergatitur si duhet...

    Asnjehere nuke kemi qene me ne rrezike se kete javen e fundit...

  8. #18
    Pasioni për shkencën Maska e KILI MERTURI
    Anëtarësuar
    23-01-2008
    Vendndodhja
    evropë
    Postime
    1,838
    Pajtohem Kreksi me atë cfarë thua.

    Koha nuk ka punuar asnjëher për ne , për fat të keq , prandaj sa më heret që ndodh pavarsia (edhe pse aspak e kënaqshme) aq më mirë .


    Kili

    SHQIPËRIA ËSHTË GJAKU IM QË NUK FALET!
    Në dreq të mallkuar të gjithë antishqiptarët dhe tradhtarët e kombit!

  9. #19
    i/e regjistruar Maska e ZANOR
    Anëtarësuar
    25-09-2002
    Postime
    1,114
    ky nuk është aspak rrezik për neve - fuqitë kanë punë mesveti! Nuk ka ushtri shqiptare, vet të kanë lënë vishkull - rri pas shpinde, si Muça pas dahijve!

    Pavarësia nuk organizohet si dasma, jo këtë Të Dielle s'jemi gati, por tjetren javë - por PAVARËSIA DON NJË SHTYLLË, ARGUMENT TË FORT HISTORIK - DITA HISTORIKE, TË MBAHET MEND FORT E MIRË! KËTU FILLON HISTORIA MA E RE E KOSOVËS - 17 FROR, 2008 (nuk po i thom shkurt, po le të jetë gjatë).

    Tash dihet epilogu: a Lindja apo Perëndimi në Kosovë!

    Kur thonë: ka dredhza shumë - merr krojshen e vogël... Deklarata vendoset në Kuvend - merr edhe do kohë deri tek njohja, sigurisht se do bëhet në dy faza, e pritja për fazen e dytë është rrezik, po DUHET BËRË NJË UDHË E DY PUNË, QË MOS TË MARRË FRYMË!


    KUSHTETUTA E KOSOVËS (pse e perkohshme, e kushtëzuar...)
    Deklaratë të pavarësisë kishim edhe më 2 korrik, 1990, në Prishtinë - pse nuk po fuqizohet poajo deklaratë, por po duhet tjetra e re, taze, e freskët . Deklarata nuk është aq problem, por kush qendron pas saj edhe çfarë përmbanë ajo deklaratë: 1. Pavarësi, 2. Pavarësi të kushtëzuar, apo 3. Pavarësi ahtisaariane. Ec e beso, ka edhe pavarësi me bisht, që ia fshehin bishtin derisa ta ha populli... e pastaj le të pij ujë t'ftoft....

    KUSHTETUTA E KOSOVËS

    PAVARËSIA E KOSOVËS

    KOSOVA SHTET SOVRAN


    terminet: e kushtëzuar, e përkohshme janë një formë e re palestine ballkanike!!!
    Ndryshuar për herë të fundit nga ZANOR : 13-02-2008 më 21:38 Arsyeja: rezyme

  10. #20
    me 40 hajdutë Maska e alibaba
    Anëtarësuar
    12-12-2005
    Vendndodhja
    Ne shpellen e pirateve
    Postime
    5,671
    Duke përkujtuar se Rezoluta 1244 (1999) e Këshillit të Sigurimit të Kombeve të Bashkuara parasheh ngritjen dhe zhvillimin e një vetëqeverisjeje të mirëfilltë në Kosovë në pritje të një zgjidhjeje përfundimtare;
    Kjo rezolutë gjithashtu e konsideron Dardaninë si pjesë të Serbisë, prandaj edhe kushtetuta që ke sjellë këtu është një kushtetutë antishqiptare.

Faqja 2 prej 3 FillimFillim 123 FunditFundit

Tema të Ngjashme

  1. Historiku i shkurtër i LDK-së, 1989-2004
    Nga Arb në forumin Çështja kombëtare
    Përgjigje: 29
    Postimi i Fundit: 20-07-2012, 08:58
  2. Me ne fund u pranua publikisht se kosova ska ushtri
    Nga beni33 në forumin Bashkëpatriotët e mi në botë
    Përgjigje: 126
    Postimi i Fundit: 11-03-2009, 18:14
  3. Interviste e Fadil Tolaj-t
    Nga Brari në forumin Çështja kombëtare
    Përgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 04-01-2004, 06:56

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund të hapni tema të reja.
  • Ju nuk mund të postoni në tema.
  • Ju nuk mund të bashkëngjitni skedarë.
  • Ju nuk mund të ndryshoni postimet tuaja.
  •