
Postuar më parë nga
Albo
Gjuha e Klasës II me një hartë ku Australia është në Europë dhe Kosova nuk ekziston
Në gjuhën e klasës së dytë të teksteve shkollore, ekziston një hartë e kontinentit të Europës, ku është e përfshirë edhe Australia, apo nga ana tjetër Kosova nuk ekziston farë si shtet. Për zvendësministrin e Arsimit Arbjan Mazniku, ky problem është i lidhur me altertekstin. (Ne video lart është emisioni i “Tonight Ilva Tare i mbrëmjes së 3 dhjetorit 2014, ku temë diskutimi ishte “Ku po shkon arsimi?” Diskutimi për hartën nis në minutën e 19:50 )
Në “Tonight Ilva Tare” Mazniku ka deklaruar se tashme alterteksti ka dështuar në të gjitha drejtimet, me përjashtim të cilësisë së letrës dhe ngjyrave në libër.
“Kemi ca gjera që kanë ndodhur tashme dhe ka ca gjëra që do të ndodhin. Gjëja e parë që ka ndodhur është se është reduktuar numri i kurrikulave që qarkullonin. Ajo që dimë është që reforma e altertekstit ka dështuar me sukses. E vetmja anë pozitive është pikëvështrimi fizik, cilësia e letrës dhe ngjyrave në libër është përmirësuar, cdo gjë tjetër që ka të bëjë me thelbin, procesin e e mësimdhënies, raportin mësues-nxënës është përkeqësuar. Ndaj ka një vullnet për të marrë masa për të kaluar në një tekst unik. Për një pjesë thelbësore që janë të lidhur thelbësisht me Shqipërinë do hartohen nga autorë shqiptarë, gjuha, letërsia, historia e Shqipërisë, apo gjeografia e Shqipërisë. Për pjesën tjetër të teksteve në duam të shohim mundësinë e adaptimit me korrniznën kurrikulare shqiptare të teksteve ndërkombëtare, të cilat kanë kohë, eksperiencë nga shtëpitë më të mira në Europë dhe që kanë rezultuar që japin dijen në mënyrë më të mirë të mundshme.”
Për Maznikun nuk duhet të ngatërrohet kurrikula me tekstin:
“Një pjesë e madhe e qytetarëve e bëjnë të barazvlefshme kurrikulën me tekstët. Janë dy gjëra të ndryshme. Është bërë ndryshimi i kornizës kurriklulare, e cila u bë në bashkërendim me Kosovën, duke pasur një korrnizë kurrikulare të përbashkët dhe mbi bazën e saj do të ndërtohen tekstet e reja, të cilat janë faza tjetër e reformës. Do të ndërhyjmë në tekstet e vitit të parë, të gjashtë dhe të dhjetë.”
Ndërsa për pedagogun Ermal Hasimja, ky është një problem serioz, por nuk është zgjedhje futja e një teksti unik.
“Këto janë probleme qesharake dhe të dëmshme, por çështja qëndron të zgjidhja që duhet gjetur. Avantazhi që të kemi disa tekste, pa kaluar në ekstreme ku cdo kioske e konsideron veten shtëpi botuese. Mund të kemi teskte që të këmi tekste më cilësore, sepse sot njerëz për ti prodhuar në Shqipëri kemi. Nga ana tjetër, nëse ne kemi një tekst unik, i cili përsëri do përgatitet nga një grup i vogël dhe probabiliteti për të pasur probleme me atë tekst është i madh. Ne e dimë që sot cdo mësues e ka të qartë se cilat janë tekstet e mira, janë disa tekste që janë më të thjeshta, janë disa tekste që janë më të thella dhe mësues ka mundësinë ta zgjedhi në bazë të vendit ku është. Ku ka nxënës më të mirë, zgjedh një tekst më të thellë. Neës ne do vijme me një tekst unik dhe të ndeshemi me një problem të tillë çfarë do bëjmë? Të gjithë bëjnë gabime. Problemi duhet zgjidhur, por për mua jo nëpërmjet tekstit unik.”
ORA NEWS
Krijoni Kontakt