Close
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 3
  1. #1
    kerkuesi
    Anėtarėsuar
    13-09-2002
    Vendndodhja
    ne vendin tim
    Postime
    1,171

    Ku calon Ekonomia Shqiptare

    KU CALON EKONOMIA SHQIPTARE?

    Nga Fatos Cocoli

    Ashtu si te gjitha ekonomite ne tranzicion ne rajon, Shqiperia liberalizoi ekonomine e saj dhe inkurajoi rritjen e sektorit privat gjate viteve te fundit. Me gjithe arritjet ne format makroekonomike dhe shkallen relativisht te larte te zhvillimit ekonomik qe nga fillimi i tranzicionit, Shqiperia ekonomikisht mbetet nje nga vendet me te varfera ne Evrope.

    Shume barriera i vendosin sterkembeshin ekonomise se vendit. Heqja e pengesave administrative per investimet eshte nje nevoje qe vazhdimisht po njihet nga biznesi dhe shoqatat e tij. Ceshtjet si pengesat burokratike, te kombinuara me mungesen e zbatimit te ligjit dhe korrupsionin, konsiderohen si pengesat kryesore per rritjen e investimeve private. Ne menyre te perseritur bizneset ankohen rreth vonesave, paparashikueshmerise dhe kostove te larta (lidhur me pagesat formale dhe joformale) te marrjes se licencave, lejeve, dhe aprovimeve te tjera qeveritare per te ngritur dhe per te zhvilluar nje biznes. Shume nga ligjet apo rregulloret e dekretuara nuk jane zbatuar me efektivitet. Shume ministri dhe autoritete te tjera shteterore shihen nga biznesi si faktore qe nuk i jane pergjigjur ceshtjeve te ngritura ne menyre te vazhdueshme neper konferenca te ndryshme, seminare dhe forume te tjera te diskutimeve te politikave ekonomike. Sherbimet doganore dhe tatimore ne Shqiperi jane shume te paqarta dhe karakterizohen nga mungese e theksuar transparence, nga nje gjykim i njeanshem, te cilat nuk e afrojne biznesin. Vonesat burokratike, trajtimet e njeaneshme dhe arbitrare, kostot e larta, perfshire (pagesat jo-zyrtare( te shpeshta, jane te zakonshme ne te gjitha fushat. Ndersa keto tipare nuk jane te pazakonta ne ekonomite ne tranzicion ne rajon, niveli i larte i sa me siper eshte shume i ndjeshem kur krahasohet me reagimet e biznesit ne vendet e tjera evropianolindore, te ngjashme me vendin tone.

    Biznesi gjithashtu veren se ka nje mangesi serioze sistematike te zbatimin e rregulloreve dhe manualeve operacionale. Eshte tipike qe futja e ligjeve te reja nuk pasohet nga perpjekje per te percaktuar procedurat e nevojshme, kriteret dhe pergjegjesite. Ndaj, sistemi i hap rrugen nje shkalle te larte te gjykimeve te njeaneshme administrative te kryera nga agjencite rregullatore dhe punonjesit e tyre, si dhe interpretimeve te ligjeve qe shpesh nuk perputhen dhe qe kane mungese transparence. Kjo gjithashtu krijon konfuzion tek investitoret e huaj dhe vendas, por sidomos te huaj, per sa i perket te drejtave dhe detyrimeve te tyre legjitime, si edhe per menyrat e zbatimit te tyre. Po ashtu, ka nje mangesi sistematike ne strukturat e efektshme institucionale, tek te cilat mungojne pergjegjesite dhe dhenie llogarite e qarta per agjencite e vecanta, si edhe shkalla e duhur te bashkepunimit midis tyre. Shpesh investitoret nuk dine ekzaktesisht ku te shkojne dhe per cfare, dhe autoritetet qeveritare jane konfuze lidhur me kush eshte pergjegjes dhe per cfare. Per investitoret kjo do te thote humbje kohe dhe gjendje e paparashikuesme. Sa i perket autoriteteve zyrtare, kjo do te thote te evitohet pergjegjesia kur gjerat duhet te kryhen dhe te behet nje lufte e madhe kur rrezikohen interesat e fshehta vetiake.

    Nga ana tjeter, biznesi konstaton mungese kronike te zbatimit te rregullave dhe ligjeve. Ka ankesa ne te gjitha fushat lidhur me mekanizmin e paefektshem te zgjidhjes se mosmarreveshjeve, si ne admnistraten publike ashtu dhe ne sistemin gjyqesor. Zyrtaret qe kane pushtet veprimi, mund te abuzojne me pushtetin e tyre pa ju kerkuar llogari. Palet private mund te levizin lirisht nga praktikat ligjore ne praktika joligjore p.sh. (te mos

    perdorin llogarite bankare, te ndertojne pa leje, te bejne trafikim, etj.,) dhe ne disa raste detyrohen te kalojne ne keto forma, meqenese ato jane ne konkurence me kompanite te cilat realisht perdorin keto praktika. Kjo sjell pabarazi te larte, meqenese ata qe perpiqen qe te zbatojne ligjin mund te penalizohen me shume se te tjeret. Kjo krijon nje rreth vicioz, ne te cilin gjithmone e me pak njerez, si ne sektorin publik ashtu edhe ne ate privat, jane te motivuar te zbatojne ligjin. Nuk eshte kjo situata e favorshme per t'ia hypur (vagonit te fundit te trenit evropian(. Pushtetaret mund te jene te ndergjegjshem per kete situate skandaloze, por nderkohe eshte perpara tava e zgjedhjeve vendore dhe ndreqja i dukurive negative te ekonomise shqiptare i ka hypur breshkes.

  2. #2
    kerkuesi
    Anėtarėsuar
    13-09-2002
    Vendndodhja
    ne vendin tim
    Postime
    1,171
    FMN-ja nuk mbėshtet propozimet e biznesit

    Olters: “Nėse do tė miratoheshin propozimet e biznesit, do tė pėrshpejtohej rrethi vicioz drejt njė sektori informal”

    Bledjana Beqiri

    Fondi Monetar Ndėrkombėtar nuk pėrkrah propozimet e biznesit pėr ndryshime tė paketės sė re fiskale. Pėrfaqėsuesi i Pėrhershėm i Fondit Monetar Ndėrkombėtar (FMN), Jan Peter Olters, dje gjatė njė mbledhjeje me biznesmenėt e Dhomės Amerikane tė Tregtisė, ka deklaruar se njė pėrshkallėzim i taksave apo lehtėsim i procedurave fiskale do tė ndikonte negativisht nė ekonominė e vendit. “Duke marrė nė konsideratė gjendjen aktuale tė Shqipėrisė, ėshtė shumė e rėndėsishme qė regjimi fiskal tė mbetet sa mė i thjeshtė tė jetė i mundur, pasi ēdo pėrjashtim nga taksat dhe ēdo pėrshkallėzim i normės sė taksave nėnkupton qė njė numėr i madh taksidarėsh duhet tė merren me vlerėsimin e deklarimeve tė atyre ndėrmarrjeve qė pretendojnė tė kenė tė drejtė tė pėrfitojnė nga pėrjashtimi, apo norma preferenciale, pėr tė parė nėse janė vėrtet tė justifikuara”, -ėshtė shprehur Olters. Sipas tij, firmat private duhet tė heqin njė sasi mė tė madhe burimesh nga investimi i tyre parėsor, nė mėnyrė qė tė menaxhojnė ndėrveprimin me autoritetet e taksave. Olters i ka dhėnė njė apel biznesit, duke lėnė qė tė kuptohet se propozimet e komunitetit tė biznesit pėr sistemin fiskal, do tė dobėsonin edhe mė shumė institucionet shtetėrore. “Gjatė muajve tė fundit ka pasur disa propozime tė politikave tė taksave tė diskutuara publikisht, qė sipas pikėpamjes time, do tė kishin ēuar nė dobėsim tė institucioneve publike dhe nė njė erozion tė mėtejshėm tė disiplinės sė taksave e cila ėshtė nė shkallė tė ulėt”,-tha pėrfaqėsuesi i FMN-sė pėr Shqipėrinė. Ai sqaron se, nėse do tė aprovoheshin me tė vėrtetė propozimet e biznesit, kėto ndryshime do tė pėrshpejtonin rrethin vicioz drejt njė sektori informal edhe mė tė gjerė dhe drejt njė deformimi tė mėtejshėm tė konkurrencės ndėrmjet firmave tė ndryshme tė tė njėjtit sektor. Sepse, sipas tij, sa mė e dobėt tė jetė administrata e taksave, aq mė shumė duhet tė evitohen ato qė shpesh janė taksa shumė politikisht popullore, masat qė do tė minonin funksionimin e administratės publike dhe do t’ia komplikonin detyrėn e vėshtirė tė zbatimit tė ligjeve aktuale tė taksave, drejtorive tė mbledhjes sė tė ardhurave tatimore e doganore, dhe paralelisht do tė minimizonte tensionin midis qeverisė dhe bizneseve. “Kjo ėshtė detyra e ministrit tė Financave, dhe nė mėnyrė tipike, ai nuk korr simpati dhe mirėnjohje pėr vendimet jopopullore qė ndėrmerr”,-tha Olters.

    ................
    ................

    Kėshillat e Bankės Botėrore pėr eliminimin e barrierave administrative lihen jashtė paketės sė re fiskale

    Paketa fiskale, biznesi “goditet” sėrish

    Altin Ylli: “Ndryshimet qė u propozuan nga ana e biznesit nuk u morėn shumė nė konsideratė”

    Bledjana Beqiri

    Biznesi ka marrė sėrish goditjen e radhės. Propozimet e komunitetit tė biznesit pėr paketėn e re fiskale pothuajse nuk janė marrė aspak parasysh. Nga mbledhja e fundit e Kėshillit Konsultativ tė Biznesit, biznesi ka dalė i zhgėnjyer sepse ndryshimet qė ata kėrkonin janė hedhur poshtė, pasi specialistėt e Tatimeve nuk mund t’i pranonin. Pėrshkallėzimi i Tatimit mbi Vlerėn e Shtuar (TVSH), diferencimi i Tatimit mbi Fitimin pėr disa zona tė varfra tė vendit, pėrshkallėzimi i fitimit pėr biznes nė fushėn e prodhimit qė investojnė mbi 500 mijė dollarė, si dhe disa propozime tė tjera qė kanė tė bėjnė me politikėn fiskale dhe nxitėse tė biznesit nuk u pranuan dhe biznesi do tė vazhdojė tė ndjekė standarde fikse pėr ēdo zonė, taksė apo mall. Kėshtu ka pohuar pėr gazetėn “Shekulli” sekretari i pėrgjithshėm i Bashkimit tė Investitorėve dhe Industrialistėve tė Shqipėrisė, Altin Ylli, sipas tė cilit, propozimet e biznesit nuk u pėrkrahėn aspak. “Kėrkesat e biznesit nuk u pranuan nė mėnyrė absolute, sepse administrata tatimore dhe Ministria e Financave vazhdojnė me argumentin, qė nuk kanė kapacitetet e nevojshme”, -pohon Ylli, duke sqaruar se kjo tregon paaftėsinė e kėtij institucioni. Ai sqaron se kėrkesat e biznesit kishin dy linja, nė linjėn e politikave fiskale dhe tarifave dhe tatimeve, si dhe nė linjėn e procedurave administrative tė parashikuara me ligj. “Shumica e propozimeve tė komunitetit tė biznesit, nuk u pranuan. Janė pranuar vetėm disa ndryshime qė nuk janė shumė tė rėndėsishme dhe nuk kanė peshė nė marrėdhėniet e biznesit me administratėn tatimore, si dhe janė pranuar qė tė rishikohen disa nene tė disa ligjeve”, -shprehet pėr gazetėn Altin Ylli. Sipas tij, pjesa mė e madhe e ndryshimeve qė u propozuan nga ana e biznesit pėr disa ndryshime nė procedurat tatimore qė parashikohen nė 6 ligje, nuk u morėn shumė nė konsideratė. Njė pjesė e procedurave tatimore qė janė marrė parasysh kanė tė bėjnė me saktėsime, sqaron Ylli, ato qė janė pranuar nuk janė esenciale, ndėrsa ato qė janė esenciale dhe qė janė ngritur vazhdimisht nga ana biznesit nė mėnyrė integrale nuk janė pranuar. Por, edhe pėr ato propozime teknike qė pėrfaqėsuesit e organeve shtetėrore kanė rėnė dakord qė tė ndryshojnė nė paketėn e re fiskale do tė diskutohen sėrish nė mbledhjen e ardhshme tė Kėshillit Konsultativ tė Biznesit.


    Diskutimet e ardhshme
    Nė mbledhjen e ardhshme tė Kėshillit Konsultativ ėshtė rėnė dakord qė Ministria e Financave, Drejtoria e Pėrgjithshme e Tatimeve dhe Drejtoria e Pėrgjithshme e Doganave tė paraqesin nė njė material propozimet e pranuara, jo gojarisht siē janė paraqitur deri tani. “T’i paraqesin zyrtarisht ēfarė kanė pranuar dhe ēfarė nuk kanė pranuar dhe arsyet duhet tė prononcohen”, -sqaron Altin Ylli.


    Barrierat administrative
    Qeveria shqiptare pranon se ka barriera administrative, por nuk i merr parasysh ato. Kėshtu ėshtė shprehur Ylli, duke sqaruar se raporti i Bankės Botėrore pėr barrierat administrative nuk pasqyrohet aspak nė paketėn e re fiskale. “Tė gjitha problemet qė janė ngritur nė raportin e Bankės Botėrore mbi barrierat administrative, janė pjesė e propozimeve qė janė bėrė nga biznesi, i cili ka sugjeruar se si mund tė rregullohen. Por ato ēėshtje kyēe qė komuniteti i biznesit ka propozuar nuk janė pranuar”, -shpjegon mė tej Ylli. Sipas tij, edhe pse materiali i Bankės Botėrore (FIAS) ėshtė pranuar nga qeveria shqiptare, Drejtoria e Pėrgjithshme e Doganave dhe Drejtoria e Pėrgjithshme e Tatimeve, si dhe ėshtė ngritur edhe njė grup pune, tė paktėn njė pjesė e propozimeve duhet tė ishin pasqyruar nė paketėn e re fiskale. Ndėrkohė qė tatimorėt, por edhe doganorėt e konsiderojnė tė panevojshėm pėrfshirjen e kėtyre propozimeve, tė cilat janė bėrė prezente qė prej njė viti nga institucionet ndėrkombėtare. “Kjo tregon se formalisht, nė mėnyrė profesionale, pranohen defektet qė evidentohen nga institucionet ndėrkombėtare, por ato nuk merren parasysh”,-tha Altin Ylli. Ndėrkohė edhe pse propozimet pėr ndryshime nė paketėn e re fiskale i drejtoheshin vetėm organeve tatimore, doganat nuk janė lėnė mėnjanė. Ylli, sqaron se administrata doganore nuk parashikon qė tė bėjė ndryshime nė Kodin Doganor, edhe pse studimi i Bankės Botėrore pėr barrierat administrative ka njė kapitull tė veēantė pėr doganat dhe marrėdhėniet e saj me biznesin. Sipas tij, ka shumė pika konfliktuale dhe ēėshtje shumė serioze qė duhet tė merren parasysh nė Kodin Doganor.


    Propozimet e biznesit, ja cilat nuk u morėn parasysh:

    Propozimet qė nuk janė marrė aspak parasysh nga organet shtetėrore. Si e argumentojnė mospranimin e propozimeve dhe kėrkesave tė biznesit.
    -Pėrcaktimi i metodės alternative pėr pėrcaktimin e detyrimit tatimor. Organet shtetėrore tė Kėshillit Konsultativ tė Biznesit kanė pohuar se ky ligj duhet tė riformulohet edhe njėherė, domethėnė akoma nuk ėshtė pranuar.
    -Lidhur me vlerėsimin tatimor qė bėjnė nė mėnyrė arbitrare organet tatimore, nuk ėshtė pranuar. Biznesi ka kėrkuar qė ēdo vlerėsim tatimor qė bėhet ndaj subjekteve, duhet tė jetė i bazuar nė ligj dhe i argumentuar, jo si deri mė sot pa argumente dhe vetėm me njė shkresė.
    -Biznesi ka kėrkuar rimbursimin e tatimeve tė paguara tepėr, tė parapagimeve, tė TVSH-sė pėr karburantet, tė TVSH-sė pėr eksportet, tė cilat nuk janė pranuar. Organet tatimore e argumentojnė kėtė pėrgjigje, duke thėnė se nuk kanė kapacitetet e nevojshme.
    -Biznesi kėrkon qė jetė i barabartė pėrpara ligjit. Komuniteti i biznesit kėrkon qė siē paguajnė ata detyrimet e shtetit, edhe shteti duhet t’u pėrgjigjet. Altin Ylli sqaron se biznesi shqiptar ka qė nė vitin 1998 qė nuk rimbursohet pėr asnjė lloj pagese qė ėshtė bėrė mė tepėr.
    -Njė nga propozimet e biznesit ka qenė edhe qė tė mos parapaguajė para se tė fillojė procesi i ankimimit. Procedura e ankimimit nuk mund tė shkojė qė nė shkallėn e parė pa shkuar te Komisioni i Apelimit tė Tatimeve nė Ministrinė e Financave, nėse nuk ekzekutohet detyrimi tatimor.
    -Biznesi kėrkon qė administrata tatimore tė mbajė pėrgjegjėsitė e saj me ligj. Komuniteti i Biznesit nuk pranon qė pėrgjegjėsitė e punonjėsve tė administratės sė tatimeve nė raste shkeljesh apo abuzimesh tė mos shkruhen nė ligj, edhe pse pėr biznesin gjithēka ėshtė e parashikuar me ligj.
    -Pėrcaktimi i kontrolleve tatimore pėr bizneset. Njė propozim tjetėr ėshtė qė kontrollet tatimore tė mos bėhen pengesė pėr ushtrimin e aktivitetit, sepse pjesa mė e madhe e tyre aktualisht bėhen pa kriter me muaj tė tėrė, me javė tė tėra, si dhe bėhen disa herė nė vit. Prandaj biznesi ka kėrkuar kufizimin e ditėve dhe numrin e kontrolleve.
    -Komisioni i Apelimit nuk duhet qė tė jetė i varur nga ministri i Financave dhe as qė tė punojė me udhėzim tė ministrit tė Financave, por tė kalojė nė varėsi tė kryeministrit dhe tė punojė me vendim tė Kėshillit tė Ministrave dhe nė pėrbėrje tė tij tė mos ketė anėtarė ose punonjės nga Drejtoria e Pėrgjithshme e Tatimeve. Ky ka qenė njė nga propozimet e kundėrshtuara nga krerėt e Kėshillit Konsultativ tė Biznesit.

    marre nga gazeta shekulli
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga ganoid : 09-10-2003 mė 06:58
    PAUCA SED MATURA

  3. #3
    kerkuesi
    Anėtarėsuar
    13-09-2002
    Vendndodhja
    ne vendin tim
    Postime
    1,171
    FMN-JA DHE NGRIRJA E KREDITIT SHQIPTAR

    Nga Fatos Cocoli

    Ne mbledhjen e Dhomes Amerikane te Tregtise, zhvilluar tri dite me pare, perfaqesuesi i perhershem i Fondit Monetar Nderkombetar(FMN) ne Shqiperi mbajti nje fjalim kontradiktor. Nga njera ane kerkoi qe taksat te mos i uleshin biznesit, pse shteti me cfare do te mbahej pastaj(?!). Nga ana tjeter la qellimisht pa permendur mundesine e kreditimit nga ana e Bankes se Kursimeve (BK). Kjo ndodh, ne nje kohe kur per shtate vjet rrjesht (1996-2003), Banka jone e Kursimeve ka mbajtur rreth 1 miliard dollare kursime te shqiptareve, pa perdorur qofte edhe nje te vetem si kredi per ekonomine (kredi bizneseve dhe qytetareve). Arsyeja qe drejtuesit e saj shteterore kane ofruar per kete parazitizem ulerites ne keta shtate vjet ka qene se eksperienca e kredive te keqija te grumbulluara ne vitet 1993-'96 e bente praktikisht te pamundur dhenien e kredive te reja. Me fjale te tjera, keshtu del se te gjithe shqiptaret, sipermarres dhe qytetare jane mashtrues, duan vetem t'ia hedhin bankes (se varfer( e te vetme tregtare shteterore (BK-se), keshtu qe nuk jane te denje per te marre kredi. Pallavra! Arsyeja e vertete ka qendruar ne faktin se duke e mbajtur BK-ne pas kapistalli, qeveria merrte me shume komoditet para per te financuar shpenzimet e veta, ndersa qeveritaret fusnin kollaj ne pune me rroga te majme e ne vende pellumbash sojin e sorollopin. Me keto frere interesash ne duar, drejtuesit e BK-se nuk (canin daullen( me dhenie kredish per ekonomine, aktivitet ku te zien koka dhe duhet te ndjekesh klientet se si u ecen biznesi.

    Per Banken tone te Kursimeve po flitet edhe per nje privatizim te saj brenda ketij viti. Por historia e privatizimit eshte e vjeter. Edhe pse permendet interesimi i ndonje banke austriake, turke apo hungareze, gerdalla jone financiare mund edhe te mos shitet. Makiazhi (riorganizues( qe ka bere mund te mos nxise njeri(banke). Edhe shkarkimi pjesor i pageses se pensioneve tek ndermarrja tjeter shteterore (Albapost( mund te mos tregoje shume. BK vijon te kete nje personel te tejfryre dhe t'i sherbeje keq tregut bankar. Shpejtesia e kryerjes se sherbimeve te saj (tranferime parash, celje letrash kredish, etj.) eshte me e uleta nder 14 bankat tregtare qe veprojne sot ne Shqiperi. Bankieret italiane te dy bankave shume te rendesishme te Milanos, qe erdhen dhe e pane nje vit e gjysme me pare, e kuptuan se me cfare dinosauri kishin te benin. Prandaj dhe u terhoqen shpejt. Shprehja e tyre: (Ne nuk erdhem te blejme shtetin shqiptar!( ishte domethenese. Ajo linte te kuptoje se sa thelle ne interesat e makines shteterore ka hyre nje banke, edhe pse perkohesisht ndodhet ende ne duart e shtetit. Deri dje gjysma e punonjesve te saj nuk merreshin me aktivitet te mirefillte bankar, por grumbullonin pagesat e dritave, qerave apo shperndanin pensione.

    DoZoti dhe braktisja e investitoreve bankare nuk ndodh ne garen e ardhshme te privatizimit ne fund te ketij viti. Pa pike dyshimi, barometri i investimeve publike ne Shqiperi do te varet kryekeput nga gara e shitjes se Bankes se Kursimit dhe Telekomit. Ata specialiste te huaj qe keshillojne vendim-marresit tane se duhet pritur per kohe me te mira shitjeje ne tregjet financiare nderkombetare per keto dy prona shteterore (qe se bashku i afrohen nje miliard dollareve ne kapital dhe depozita), ia fusin mirefilli kot. Me mire te humbim pak milione dollare sot, duke i privatizuar, dhe te perfitojme shume me teper me kredi te rritura ne tregun bankar, apo me investime te shumefishuara ne telefonine fikse. Rasti i privatizimit te AMC-se (ndermarrjes shteterore te telefonise celulare), e cila ne tre vjet ne duar privati dhjetefishoi klientelen, eshte me se bindes. Por, sido qe te shkoje privatizimi kete vit apo edhe vitin tjeter, nje shenje shume pozitive eshte deklarimi per te nisur nga dhenia e kredive per ekonomine, edhe ne rast se Banka e Kursimeve nuk privatizohet. Me ne fund, ia arritem te shikonim nje drejtor te saj te flase per dhenie kredish per ekonomine dhe qytetaret. Se si do te behet kjo me nje banke tregtare ende shteterore, eshte disi e paqarte. Nevojitet nje pune kolosale pergatitje kuadri bankar dhe praktikash pune te sigurta qe te lejojne nje aktivitet normal kreditimi. Fare mire mbi BK-ne mund te vershojne hienat politike e partiake (deputetet, sekretare te partise ne fuqi, ministra, farefis apo miq ministrash) dhe te deformojne politiken e saj te pavarur ne dhenien e kredive. Por megjithe keto rreziqe, eshte e domosdoshme qe ekonomia e vendit te ndihmohet me parate e Bankes se Kursimit. Ajo, ashtu e stermadhe si eshte, mund te percaktoje nivelin e perqindjes mbi kredite e dhena. Ajo mund te ule disi kete nivel abuziv te larte te sotem, te cilin e mbajne bankat tregtare private, shumica te zoteruara nga kapitali i huaj , duke ndihmuar biznesin dhe thjesht edhe qytetarin qe do nje kredi per shtepi apo sipermarrje te vogel. Banka e Kursimeve mund t'i beje ekonomise se vendit dhe xhepave te gjithe shqiptareve shume te mira, qe interesat e ngushta e te verbra shteterore te deritanishme nuk e kane lene t'i kryeje. Ngelet te shpresojme te shohim shpejt diten kur kredimarresi i pare biznesmen apo qytetar i thjeshte do te thoteMe keto para te BK-se bleva kete objekt apo realizova iks investim(. Ajo do te jete nje dite e bekuar. Dhe perfaqesues (te nderuar( te FMN-se do te ndihen aq te kote ne token shqiptare, sa edhe qindra (tekniciene( te tjere te huaj qe paguhen rreth peseqind euro dita dhe grijne sallate pa njohur fytyren dhe nevojat e verteta te ekonomise shqiptare.
    PAUCA SED MATURA

Tema tė Ngjashme

  1. Pėrgjigje: 3
    Postimi i Fundit: 24-11-2016, 09:56
  2. Letersia Shqiptare
    Nga new-man nė forumin Gjuha shqipe
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 16-01-2009, 12:28
  3. Dosja antishqiptare e Greqisė, 1912-2007
    Nga BARAT nė forumin Historia shqiptare
    Pėrgjigje: 645
    Postimi i Fundit: 15-10-2007, 19:27
  4. Kristo Frashėri: Dilema pėr Himarėn
    Nga Qafir Arnaut nė forumin Historia shqiptare
    Pėrgjigje: 5
    Postimi i Fundit: 28-02-2006, 13:56
  5. Letėrsia Shqiptare
    Nga [A-SHKODRANI] nė forumin Enciklopedia letrare
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 24-10-2005, 14:02

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •