.....Rambo gjithsesi do te jete kryeminister, vetem per inat te grekve se nuk po e donin, ka vra shume shkie kishin thane, haha... Normal qe shqiptaret e vertete dhe heronjet e gjalle nuk i duan greket ata duan antishqiptar si puna e hashimit,![]()
.....Rambo gjithsesi do te jete kryeminister, vetem per inat te grekve se nuk po e donin, ka vra shume shkie kishin thane, haha... Normal qe shqiptaret e vertete dhe heronjet e gjalle nuk i duan greket ata duan antishqiptar si puna e hashimit,![]()
'Rebelohet' kryetari i FR tė LDK-sė kundėrshton nominimin e Haradinajt
14:53 / E shtunė, 28 Qershor 2014
Pakėnaqėsitė brenda listės sė LDKsė pėr deputetė nuk kanė tė ndalur. Akuzat pėr manipulime dhe vjedhje tė votave, pėr kundėrfushatė e bllokime dhe thirrjet pėr pėrgjegjėsi, duke shprehur shqetėsime tė ndryshme pėr proceset brenda LDKsė janė preokupim edhe i kryetarit tė FR sė LDKsė, Armend Ibrahimaj.
Ai nė njė adresim publik nga rrjeti i tij social thotė se shpeshherė strukturat e partisė ia kanė anuluar aktivitetet, sepse janė ndjerė tė rrezikuar prej mbėshtetjes pėr tė, duke harruar kėshtu se mbėshtetja ndaj tij, ishte mbėshtetje pėr tė rinjtė nė pėrgjithėsi dhe pėr LDK-nė veēanti, pėrderisa, sipas Ibrahimajt, ai dhe ekipi i tij kanė kėrkuar pėrkrahje pėr LDK-nė dhe pėr kryetarin e LDKsė, Isa Mustafa, i cili ishte i nominuar pėr kryeministėr.
Nuk jam i shqetėsuar vetėm pėr faktin se votat janė manipuluar, por jam thellėsisht i zhgėnjyer se janė manipuluar brenda LDK-sė nga struktura tė caktuara, tė cilat po e mbajnė peng LDK-nė, rritjen dhe fitoren e LDK-sė, pėr interesa tė tyre personale dhe klanore. E kam potencuar dhe po e ripotencoj, se gjatė gjithė angazhimit tim politik jam prirė nga ideja, qė pėrmes partisė tė punojmė pėr Kosovėn, kam sakrifikuar dhe nuk kam kursyer asgjė nga vetja ime, familja dhe nga shoqėria pėr tė mirėn e LDK-sė, rrjedhimisht Kosovės, pėrderisa, fatkeqėsisht, shumė tė tjerė sot, po e sakrifikojnė LDK-nė, duke e rrezikuar kėshtu edhe tė ardhmen e Kosovės, thotė Ibrahimaj. (ORAinfo)
Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.
Koalicioni prej letre
Liderėt politikė tė bllokut LDK, AAK dhe Nisma kanė zhvilluar tė premten njė takim nė pėrpjekje tė koordinimit tė hapave pėr krijimin e qeverisė sė pėrbashkėt. Por tash po shihet se nėnshkrimi i marrėveshjes pėr tė formuar kėtė bllok kundėr Qeverisė Thaēi 3, pėrpos qė ka mungesė numrash, ka edhe mospajtime parimore brenda vetė subjektit mė tė madh, nė kėtė rast LDK-sė, dhe ka shumė gjasa qė tė mbahet mend vetėm si njė koalicion prej letrės. Madje kėta zėra po flitet se do tė jenė edhe mė tė zėshėm pas interpretimit tė Gjykatės Kushtetuese nėse Gjykata vendos qė mandatar tė caktohet fillimisht lideri i partisė fituese Hashim Thaēi
Lajm
Liderėt politikė tė bllokut LDK, AAK dhe Nisma kanė zhvilluar tė premten njė takim nė pėrpjekje tė koordinimit tė hapave pėr krijimin e qeverisė sė pėrbashkėt. Ndonėse ende nuk e kanė marrė interpretimin e Gjykatės Kushtetuese pėr kėtė hap, ky bllok ka shqyrtuar edhe listėn prej 9 kėrkesave tė Lėvizjes Vetėvendosje, tė cilat kjo parti politike i ka vėnė si parakushte pėr mbėshtetjen e kėtij blloku pėr themelimin e qeverisė. Mes tjerash, Vetėvendosje u ka kėrkuar kėtyre partive qė tė ndėrtojnė njė pozicion tjetėr karshi dialogut me Beogradin dhe marrėveshjeve tė arritura. Lideri i LDK-sė, Isa Mustafa, ai i AAK-sė Ramush Haradinaj dhe ai i partisė Nisma, Fatmir Limaj pas takimit tė pėrbashkėt qė kanė pasur dje kanė deklaruar se do t'i vazhdojnė konsultimet edhe ditėve nė vijim. Lideri i Nismės, Fatmir Limaj dhe i nominuari pėr formimin e Qeverisė sė re, Ramush Haradinaj, kanė thėnė se takimi i djeshėm ka pasur pėr qėllim pėrcaktimin e prioriteteve tė qeverisė sė re. Me kėtė rast, Limaj ka thėnė se kanė folur se ēka duhet tė bėjė Qeveria LDK-AAK-Nisma. Do tė vazhdojmė listimin e prioriteteve tė Qeverisė sė ardhshme, ka thėnė Limaj pas takimit. Edhe Haradinaj ka thėnė se po presin etapat ligjore deri te konstituimi i parlamentit. Haradinaj nuk ka treguar nėse ėshtė folur se cila ėshtė pėrgjigja e tyre pėr Lėvizjen Vetėvendosje, e cila ka kėrkuar plotėsimin e disa kushteve pėr tė pėrkrahur Qeverinė e opozitės. Haradinaj ka thėnė se shpejt do tė ketė njė takim edhe me liderin e VV-sė, Albin Kurti. Do ta kemi edhe njė takim tė ardhshėm mes nesh dhe Kuritit, sė shpejti, ka thėnė ai. Por Haradinaj ėshtė i bindur se nuk do tė ketė Qeveri Thaēi 3. Ne kemi njė pozicion qė ska Qeveri Thaēi 3, kurse tė gjitha opsionet tjera janė tė hapura, ka thėnė Haradinaj. Kėsaj radhe nė emėr tė LDK-sė, ka folur Lutfi Haziri. Ai ka thėnė se Kosova nuk duron asnjė Qeveri teknike dhe se do tė vazhdohet me krijimin e Qeverisė sė opozitės. Kryetari Mustafa dhe unė dje jemi kthyer nga Brukseli dhe kemi marrė mbėshtetje nga partitė popullore evropiane dhe ato janė jashtėzakonisht tė mira dhe pozitive, ka deklaruar Haziri. Por ky koalicion i shumėpėrfolur ndėrmjet tri partive qė dolėn humbėse nė zgjedhjet e 8 qershorit LDK-AAK-Nisma ka filluar tė ēahet ende pa u funksionalizuar si i tillė. E ēarja ka filluar pikėrisht nė partinė mė tė madhe LDK-nė. Zėrat brenda kėsaj partie po bėhen gjithnjė e mė tė fuqishėm sa i pėrket kundėrshtimit tė kėtij koalicioni qė synon ta bėjė kryeministėr kreun e AAK-sė, Ramush Haradinaj. Deputeti i LDK-sė qė konsiderohet edhe personi mė i afėrt i Isa Mustafės, Arben Gashi, publikisht e kundėrshtoi marrėveshjen e bllokut opozitar. Ai tha se LDK-ja nuk ėshtė dashur tė pranojė qė Haradinaj tė nominohet pėr kryeministėr. Ai madje deklaroi se humbėsit duhet tė marrin pėrgjegjėsi, duke iu referuar nė mėnyrė indirekte edhe vetė Isa Mustafės. Ndėrsa dje, Eqrem Kryeziu dha dorėheqje nga LDK-ja me arsyetimin e tij pėrmes njė metafore dykuptimėshe ku tha se "Kush e ndihmon dhunuesin, dhunuesi do ta sundojė"). E kjo metaforė e Kryeziut godet Haradinajn, por edhe Agim Veliun, i cili po flitet se po sillet me arrogancė karshi kryesisė sė LDK-sė. E burime tė gazetės thonė se pas certifikimit tė rezultateve zgjedhore, pakėnaqėsitė kanė filluar edhe nė Grupin e ri Parlamentar tė kėsaj partie. Kėto burime thonė se njė numėr deputetėsh e ka kundėrshtuar koalicionin me AAK-nė dhe Nismėn, duke kėrkuar koalicion tė gjerė. Ata kėtė kėrkesė po e arsyetojnė me faktin se vendi gjendet nė situatė qė mund tė prodhojė edhe krizė institucionale dhe janė absolutisht kundėr kushtėzimeve qė po bėn Lėvizja Vetėvendosje, por edhe kanė shfaqur skepticizėm sa i takon funksionalitetit tė Qeverisė me AAK-nė dhe Nismėn. Gazeta po ashtu mėson se zėrat mė aktivė qė tė formohet koalicioni me Nismėn dhe AAK-nė janė dy kryetarė komunash dhe njėherit edhe anėtarė tė Kryesisė sė LDK-sė, Agim Veliu dhe Lutfi Haziri. Agim Veliu njihet si kundėrshtar fanatik i PDK-sė, por nga ana tjetėr njoftohet edhe si njė nga politikanėt mė injorantė nė radhėt e LDK-sė. Kurse Lutfi Haziri qė konsiderohet njė ndėr politikanėt qė ka raporte shumė tė mira me njė pjesė tė madhe tė strukturave tė PDK-sė, po merr pjesė nė ēdo takim qė Isa Mustafa po mban me Haradinajn dhe Limajn. Por Haziri po nė kėtė rast po luan lojė tė dyfishtė, thonė burimet e gazetės. Ai po e pėrkrah Mustafėn drejt kėtij koalicioni nė mėnyrė qė tė rrisė pakėnaqėsinė nė LDK, nė mėnyrė qė tė shtohen zėrat qė do tė kėrkojnė largimin e Isa Mustafės. Haziri po kalkulon politikisht pėr interesa tė tij personale dhe po e sfidon Mustafėn gjoja se po e pėrkrah nė formimin e kėtij koalicioni, por nė fakt Haziri, po luan lojėn e tij politike pėrmes sė cilės po synon qė ta marrė timonin e LDK-sė. Kohė mė parė Lutfi Haziri nė Klan Kosova tek Zona B kishte konstruktuar me Baton Haxhiun njė intervistė nė tė cilėn gjatė gjithė kohės foli pėr LDK-nė paszgjedhore, madje me mjeshtri deklaroi se struktura e tanishme e LDK-sė ka humbur tri palė zgjedhje me radhė qė ishte aludim i drejtpėrdrejtė pėr liderin e kėsaj partie Isa Mustafėn. Gjithashtu brenda LDK-sė ka shpėrthyer pėr herė tė parė edhe njė pakėnaqėsi e brendshme, ku po shpeshtohen akuzat pėr manipulim tė votave. Dje kryetari i Forumit Rinor tė Lidhjes Demokratike tė Kosovės, Armend Ibrahimi, i cili njėherėsh ishte edhe kandidat pėr deputet nė zgjedhjet e 8 qershorit, ėshtė shprehur i zhgėnjyer me rezultatin e kėtyre zgjedhjeve. Ai nėpėrmjet njė postimi nė facebook ka shkruar se, disa grupe tė caktuara tė LDK-sė janė duke u munduar ta dėmtojnė partinė e Isa Mustafės. Nuk jam i shqetėsuar vetėm pėr faktin se votat janė manipuluar, por jam thellėsish i zhgėnjyer se janė manipuluar brenda LDK-sė nga struktura tė caktuara, tė cilat po e mbajnė peng LDK-nė, rritjen dhe fitoren e LDK-sė, pėr interesa tė tyre personale dhe klanore, ka shkruar ai ndėr tė tjera nė rrjetin social facebook. Kėshtu po del se edhe brenda LDK-sė siē ishte shprehur ditė mė parė deputeti i kėsaj partie, Arben Gashi se rinumėrimi i disa kutive nė QNR, nxori nė fushė goxha do hajna tė votave.
Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.
Haki Abazi godet sėrish: Thirrjet e Hashim Thaēit pėr maturi, janė njė mesazh kėrcėnimi
Drejtori i “Rockfeller Brothers” pėr Ballkanin Perėndimor, Haki Abazinė njė bisedė pėr Gazetėn Blic e ka komentuar deklaratėn e fundit tė kryeministrit nė largim, Hashim Thaēi, i cili sot kėrkoi maturi nga tė gjithė, duke thėnė se kjo deklaratė e tij ėshtė njė mesazh kėrcėnimi.
Sipas Haki Abazit, thirrjet pėr maturi e qetėsi nga ana e kryeministrit nė largim, Hashim Thaēi, janė vetėm edhe njė formė e dėrgimit tė kėrcėnimit qė ka dy anė tė medaljes.
“Njėra anė e medaljes iu tregon ndėrkombėtareve duke thėnė se atje diku ka potencial pėr jostabilitet dhe pėr zhvillime dramtike dhe unė jam i vetmi qė mund tė mbaj situatėn nėn kontroll. Ky pėrveē qė ėshtė reflektim polarizues dhe pėrjashtues ashtu siē PDK –ja e udhėhequr nga Hashim Thaēi nė vazhdimėsi ka pėrdorur si taktikė pėr tė qėndruar dhe ardhur nė pushtet”, ka thėnė Abazi.
Roli i Thaēit nė politikėn kosovare, sipas Abazit ka qenė dhe vazhdon tė jetė fragmentues, kėrcėnues dhe pėrjashtues.
“Qysh nga koha e konfliktit me LDK dhe “kryeneēėsia” dhe insistimi i tij pėr tu bėrė Kryeministėr me ēdo kusht nė kohėn kur ėshtė bėrė Bajram Rexhepi Kryeministėr, lufta e pamėshirshme ndaj kundėrshtarėve politikė dhe pėrjashtimi ė njerėzve eminent tė partisė siē ka qenė rasti i fundit i Fatmir Limajt dhe Jakup Krasniqit”, ka thėnė Abazi.
Sipas drejtorit tė “Rockfeller Brothers”, ana tjetėr e medaljes “ėshtė pėr tė futur frikė dhe panik duke portretizuar njė “eksplodim gjigant” nėse ai nuk do tė jetė kryeministėr mė”. Kjo ėshtė forma tjetėr e dėmtimit tė imazhit tė Kosovės dhe frikėsimit tė investitorėve, dėmtimit tė klimės ekonomike, vlerėson Abazi.
Sipas tij, kosovarėt e mbajnė mend shumė mirė se kur paraqiteshin njerėzit me maska pas luftės edhe kur ato maska u larguan dhe u bėnė pjesė e institucioneve.
“ Pyetja tani ėshtė nėse kėto maska pėrsėri do tė dalin nė rrugė ashtu siē u panė nė Mitrovicė pėr tė konfirmuar blofin e kėrcėnimeve si real dhe te mundur. Ēfarė kanė tė pėrbashkėt kėto dy kėrcėnime ėshtė lidhja me Gjykatėn Kushtetuese qė nė fakt paralajmėron se ka mundėsi si nė rastet tjera qė Kushtetuesja tė marrė vendime tė ndikuara politike dhe qartazi nė favor tė interesave tė Kryeministrit qė nė fakt do ta bėnte tė pamundur qė partitė parlamentare qė kanė krijuar koalicion dhe e kanė shumicėn nė Kuvend tė qėndrojnė vetėm si spektator tė njė procesi qė edhe mė tutje mund ta degradojė demokracinė dhe funksionimin e shtetit te brishtė tė Kosovės”, thotė Haki Abazi.
Nyja e problemit sipas tij, qėndron nė faktin se nuk po flitet pėr rrėnjen e problemit qė ėshtė respektimi i procesit e qė nė fakt as nuk duhet tė ketė involvim tė Gjykatės Kushtetuese, por duhet tė procedohet me konstituimin e parlamentit dhe zgjedhjen e kryeparlamentarit.
“ Nėse paraqitet ndonjė problem nė proces atėherė bazuar nė gjendjen faktike kėrkohet interpretim i kushtetueses dhe jo nga situatat hipotetike”, thotė nė fund Abazi.
Kryeministri nė largim, Hashim Thaēi ka thėnė se PDK ėshtė nė pritje tė verdiktit tė Gjykatės Kushtetuese. Ai ka thėnė se partia e tij, do ta respektoj ēfarėdo vendimi qė merr kjo gjykatė, ndėrkohė qė ka thėnė se tė gjithė duhet tė tregojnė maturi. Gazeta Blic
http://gazetablic.com/haki-abazi-god...azh-kercenimi/
PARTIA DEMOKRATIKE E KOSOVES DOLI FITUESJA E ZGJEDHJEVE TE 8 QERSHORIT,
DUKE U RENDITUR SI PARTIA ME E MADHE NE REPUBLIKEN E KOSOVES E PASUR NGA LDK-JA E ME PAS NGA VV-JA.
01.PDK - 30.38% - 222.181 VOTA - 37 DEPUTET
PDK - FITOI NE KETO KOMUNA
01.SHTIME - 48.22% - 4.934 VOTA
02.DARDAN - 27.36% - 3.973 VOTA
03.KAQANIK - 41.28% - 4.842 VOTA
04.HANI ELEZIT - 29.80% - 1.100 VOTA
05.DRAGASH - 32.36% - 3.938 VOTA
06.PRIZREN - 31.14% - 17.211 VOTA
07.THERANDE - 32.10% - 8.697 VOTA
08.RAHOVEC - 40.45% - 8.126 VOTA
09.DRENAS - 78.56% - 18.570 VOTA
10.SKENDERAJ - 90.90% - 22.826 VOTA
11.KLINE - 39.44% - 6.100 VOTA
12.MITROVICE - 48.77% - 13.635 VOTA
13.VUSHTRRI - 39.83% - 10.215 VOTA
14.KASTRIOT - 31.09% - 3.000 VOTA
15.LIPJAN - 34.22% - 8.483 VOTA
--------------------------------------------------------
NE KOMUNAT TJERA PDK MORI KETE REZULTAT:
01.GJILAN - 26.38% - 9.603 VOTA
02.VITI - 25.55% - 4.357 VOTA
03.FERIZAJ - 32.79% - 12.632 VOTA
04.ARTAN - 6.91% - 370 VOTA
05.KLLOKOT - 5.13% - 177 VOTA
06.PRISHTINE - 19.88% - 15.410 VOTA
07.FUSH KOSOVE - 22.21% - 2822 VOTA
08.BESJAN - 32.24% - 10.513 VOTA
09.MALISHEVE - 27.98% - 5.790 VOTA
10.GJAKOVE - 16.97% - 6.245 VOTA
11.JUNIK - 16.60% - 400 VOTA
12.DEQAN - 13.80% - 2.000 VOTA
13.PEJE - 21.78% - 8.368 VOTA
14.BURIM - 22.19% - 3.854 VOTA
15. SHTERPCE - 10.89% - 681 VOTA
16.ZUBIN POTOK - 8.11% - 226 VOTA
----------------------------------------------------
10 Komunat me shum vota per PDK-ne
1) SKENDERAJ - 90.90% - 22.826 VOTA
2) DRENAS - 78.56% - 18.570 VOTA
3) PRIZREN - 31.14% - 17.211 VOTA
4) PRISHTINE - 19.88% - 15.410 VOTA
5) MITROVICE - 48.77% - 13.635 VOTA
6) FERIZAJ - 32.79% - 12.632 VOTA
7) BESJAN - 32.24% - 10.513 VOTA
8) VUSHTRRI - 39.83% - 10.215 VOTA
9) GJILAN - 26.38% - 9.603 VOTA
10)THERANDE - 32.10% - 8.697 VOTA
Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.
A do tė votojė elektorati i LDK-sė, Ramush Haradinajn?
Profesori i Shkencave Politike nė Universitetin e Prishtinės Hasan Prishtina, Adem Beha i ka katėr dilema nėse do tė kishte zgjedhje tė sėrishme nė Kosovė dhe nėse do tė ndėrtohej njė koalicion parazgjedhor LDK/AAK/NISMA.
Lexojeni dilemat e Adem Behės:
Katėr dilema nėse do tė kishte zgjedhje tė serishme nė Kosovė dhe nėse do tė ndėrtohej njė koalicion parazgjedhor LDK/AAK/NISMA.
Elektorati i LDK-sė mund tė mos ta votoj Haradinaj si njeri i parė i listės zgjedhore, respektivisht kandidat pėr kryeministėr.
Njė listė e pėrbashkėt zgjedhore, le jashtė 200 kandidatė tjerė tė tri partive politike, tė cilėt mund tė obstruktojnė mobilitetin politik nė terren dhe mund ti shantazhojnė subjektet e tyre politike me kundėrfushatė.
Adem Beha
LDK-ja si parti mė e madhe opozitare mund tė ketė problem qe t'i adresohet elektoratit tė saj me formulėn: votona ne, qė tė qeveris dikush tjetėr. Elektorati i NISMĖS, mund tė NDALET dhe tė votoj PDK-nė.
Nuk jam i sigurt se ndonjėra prej kėtyre dilemave/hipotezave qėndron. Sidoqoftė. Nėse ndonjėra prej kėtyre hipotezave vėrtetohen, atėherė i bie se formula dhe formati i njė koalicioni parazgjedhore mes kėtyre partive duhet te ndryshohet. Dhe rezultati pėrsėri nuk ėshtė i parashikueshėm. /Indeksonline/
Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.
Demaēi: Hashim Thaēit i takon ta bėjė Qeverinė
Veprimtari i njohur, Adem Demaēi thotė se me luftėn pėr pushtet ėshtė harruar interesi i pėrgjithshėm.
Nė njė prononcim pėr Indeksonline, Demaēi ka thėnė se pas zgjedhjeve ėshtė harruar Kosova dhe lufta po bėhet pėr karrige dhe poste tė pushtetit.
Me njė fjalė, nuk po mendohet pėr shtet hiq.
Kėshtu qė kėta qė po bėjnė turr me i nda resorėt, po e shkelin rendin botėrorė. Dihet nė krejt botėn se si shkon kjo punė, ka thėnė Demaēi duke komentuar ngėrēin politik nė vend pas krijimit tė bllokut opozitar.
Ai thotė se partia qė i fiton zgjedhjet duhet ta formojė qeverinė. Nėse nuk mundet, atėherė provon forca e dytė, e tretė, e nėse asnjėra nuk arrin, atėherė shkohet nė zgjedhje. Unė mendoj se i takon Hashim Thaēit ta bėjė Qeverinė, ka shtuar ai.
Sa i pėrket dėrgimit nė Gjykatėn Kushtetuese tė ēėshtjes sė mandatarit pėr formimin e Qeverisė, Demaēi vlerėson se Kushtetuesja duhet tė jap pėrgjigje se si veprohet nė botė.
Demaēi thotė se nuk ėshtė mirė tė mbahen edhe njė palė zgjedhje, por vendi duhet tė dalė nga ky ngėrē dhe tė formohen institucionet e reja. Edhe miqtė ndėrkombėtarė nuk duan qė tė mbahen zgjedhje tė tjera, ka pėrfunduar ai. /Indeksonline/
Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.
Koalicion pa ekuacion
Adil Behramaj
Ėshtė interesant se sa i madh ėshtė pėrkushtimi dhe angazhimi i orkestrave partiake nė komunikimin politik pėr tė formėsuar njė opinion. Tė gjithė shpurdhin: politikanėt, opinionbėrėsit, cubat e mediave, analistėt nėpėr televizione dhe mbrojnė gjithēka pėr interesat e tyre meskine. Shpeshherė iu bishtnojnė edhe rregulloreve e argumenteve mė kokėforta dhe nuk merren aspak me to, por flasin nė ajėr dhe bėjnė blofe politike. E ngjashme situata ėshtė edhe tash, nė kėtė ngėrē politik tė krijuar nga disa politikanė tė cilėt janė shembulli mė i mirė i shpėrfaqjes sė mjerimin opozitarė qė kemi. Sjellja e tyre politike dhe jo vetėm, nėse je ndonjė naiv qė nuk i kupton shumė proceset politike, mund tė tė bėjė lehtėsisht tė harrosh procesin zgjedhor qė sapo kemi kaluar. A kishte zgjedhje?! Sipas versionit opozitar: Po, ka kishte, por nuk kanė shumė rėndėsi rezultatet, sepse ne dimė tė kalkulojmė edhe si koalicion pa ekuacion.
Zgjedhjet nė fakt janė strumbullari edhe pėr nominimin e mandatarit, por edhe pėr konstituimin e Kuvendit. E, meqė mė tė paren ėshtė duke u marrė Gjykata Kushtetuese, po ndalemi vetėm tek e dyta, porqė do tė jetė pėrplasja e parė ndėrmjet dy blloqeve politike. Blloqe?! mbase nuk ėshtė termi i duhur, qė tė quhet kėshtu koalicioni paszgjedhor opozitarė, sepse duke pasur parasysh procedurat nė fuqi, qė e rregullojnė mbarėvajtjen e seancės konstituive tė Kuvendit tė Republikės sė Kosovės, nuk pėrbėjnė kurrfarė blloku. Por, edhepse po e ndjej pėr obligim qė fillimisht ti kėrkoj falje bacit Jakup, po i hymė kėtė herė nė mexhė, meqė ai nuk po prononcohet rreth kėsaj ēėshtje dhe nuk po ka as interesim prej gazetarėve pėr margaritarin e Kuvendit, qė i dinė tė gjitha rregulloret pėrmendsh, e di qė nuk ėshtė nė rregull, por besoj na lejohet edhe ne laikėve qė sapo i kemi lexuar dhe analizuar rregulloret, tė marrim guximin dhe ti interpretojmė...
Rregullorja e Punės e Kuvendit, e cila ėshtė nė harmoni tė plotė me Kushtetutėn pėrcakton shumė qartė rregullat dhe procedurat qė duhet tė ndiqen gjatė seancės konstituive, e cila nuk ėshtė njė seancė plenare dhe duke pėrfshirė kėtu edhe rendin e ditės, tė gjitha janė fikse dhe tė pandryshueshme. Kjo pėrjashton tė gjithė skenarėt qė mund tė pėrgatiten nga subjektet politike pėr kėtė ditė. E pėrplasja e parė ndėrmjet forcave politike gjatė konstituimit, nėse nuk respektohen procedurat, lehtėsisht mund tė bėhet edhe objekt i gjykimit tė kushtetutshmėrisė sė saj. Viktima e parė e kėtij komploti opozitar, nėse i referohemi komunikatės sė nėnshkruar ndėrmjet tyre, e cila me sa dimė nuk ka avancuar nė ndonjė marrėveshje tjetėr pėrpos frazės Ska qeveri Thaēi III ėshtė i nominuari i tyre pėr kryekuvendar, Isa Mustafa. Realisht, logjika e tyre ėshtė shumė e pėrēudshme, sepse, hajde qe po e pėrjashtojmė Ramushin, qė e dimė se ai nuk lexon, ose-ose po e justifikojmė kėtu edhe Fatmirin, sepse nuk ka qenė pjesė e rregullt e seancave nė Kuvend, por baci Jakup bre, ai i dinė senet dhe e dinė shumė mirė qė nuk mund tė jetėsohet ky skenar. E kėtu ne mund tė ndajmė vetėm shqetėsimin pėr fatin e Isės, kur ai sė shpejti nuk do tė shoh as edhe njė dritė tė vetme nė fund tė tunelit pėr tu bėrė kryekuvendar. Ēfarė do tė bėjė ai? Njė ide fillestare qė po mė sillet nėpėr kokė ėshtė se do tė tėrhiqet dhe do tė zgjedh tė bėhet vetėm gjysh i mirė dhe tiu tregoj pėrralla nipėrve dhe mbesave...
Sidoqoftė, po i lėmė anash emocionet dhe po i pėrvishemi interpretimeve. Faktikisht, qėllimi i seancės konstituive ėshtė vetėm pėrmbyllja e tranzicionit nga legjislatura paraprake nė legjislaturėn aktuale, e cila arrihet me verifikimin dhe konfirmimin e mandatit tė deputetit, betimin solemn tė deputetit dhe konstituimin e organeve tė Kuvendit, pėrkatėsisht zgjedhjes sė kryetarit dhe kryesisė sė Kuvendit. Dhe kryetari i legjislaturės paraprake nė kėtė fazė e ka tė humbur shkopin magjik e nuk mund tė bėjė kurrfarė mrekullie, sepse kompetencat e tij janė tė kufizuara vetėm nė pėrgatitjen e rendit tė ditės pėr seancėn konstituive dhe pėrcaktimin e rendit tė ulėseve nė Kuvend, sepse as ai, as kryesia e legjislaturės paraprake nuk ka asnjė autorizim tjetėr gjatė seancės konstituive. Ndėrkaq, verifikimi dhe konfirmimi i mandatit tė deputetit ėshtė i rregulluar me nenin 9, pėrkatėsisht pikat 9.3 dhe 9.4. Kryesuesi nė kėtė rast kėrkon nga partitė politike tė pėrfaqėsuara nė Kuvend qė tė delegojnė pėrfaqėsuesit e tyre nė komisionin e pėrkohshėm, sepse partitė politike konsiderohen pikė referimi, kurse mandati i deputetit kėrkohet nga dokumentacioni pėrkatės i zgjedhjeve, qė ndryshe njihet edhe si mandat burimor. E kjo nėnkupton se gjatė verifikimit tė mandatit, secili deputet identifikohet sipas mandatit tė fituar nė zgjedhjet e konfirmuara nga Komisioni Qendror i Zgjedhjeve. Nėse e thjeshtėsojmė edhe mė shumė, secili deputet duhet ta bėjė edhe betimin nė pėrputhje tė plotė me mandatin e fituar nė zgjedhje, qė nėnkupton se formularėt administrativė, qė plotėsohen nga deputetėt para seancės konstituive, duhet tė reflektojnė nė tėrėsi me dokumentacionin pėrkatės tė zgjedhjeve, ashtu siē edhe precizohet te pika 4 e nenit 9. Ndėrsa, rendi i ditės i mbledhjes konstituive tė legjislaturės duhet ta pėrfshijė formimin e komisionit tė pėrkohshėm pėr verifikimin e kuorumit, mandateve, zgjedhjen e kryetarit dhe pesė nėnkryetarėve tė Kuvendit.
Pėr mė tepėr, me vetė faktin se kryetari i legjislaturės paraprake i fton kryetarėt e partive, qė kanė fituar vende nė Kuvend, nėnkupton se gjatė seancės konstituive, partitė politike konsiderohen bartėse tė grupeve parlamentare, sepse nocioni grup parlamentar gjatė konstituimit reflekton vetėm vullnetin e shprehur nė zgjedhje dhe tė gjitha partitė apo koalicionet e ēertifikuara, duhet tė ulen sipas forcės politike, ashtu siē e kanė rezultatin e fituar nė zgjedhje. Ndėrsa, zgjedhja e kryetarit dhe kryesisė sė Kuvendit ėshtė e rregulluar me nenin 12, ku kryesuesi i mbledhjes konstituive kėrkon nga grupi mė i madh parlamentar tė propozojė kandidatin pėr kryetar tė Kuvendit dhe gjithashtu nga tri grupet mė tė mėdha parlamentare kėrkon ta propozojnė edhe nga njė kandidat pėr nėnkryetarė tė Kuvendit.
Pra, e dimė qė baci Jakup e dinė, por rrjedha e ngjarjeve nga neni 7 deri nė nenin 12 ėshtė e pandalshme e nuk mund tė interferohet mbi tė dhe seanca konstituive nuk mund tė konsiderohet e mbyllur deri nė zgjedhjen e kryetarit dhe kryesisė sė Kuvendit. Kurse, nocioni "grupi mė i madh parlamentar" i pėrmendur te pika 2 e nenit 12 ėshtė vazhdimėsi e logjikės sė njėjtė, qė nėnkupton se nocioni "grupi mė i madh parlamentar", gjatė seancės konstituive nėnkupton vetėm grupin mė tė madh parlamentar sipas rezultatit tė zgjedhjeve. Pėrndryshe, deputeti ka tė drejtė tė marrė pjesė nė mėnyrė tė barabartė nė njė grup parlamentar, tė tėrhiqet nga grupi, ta formojė njė grup tė ri parlamentar, ti bashkėngjitet njė grupi tjetėr ose tė veprojė si deputet i pavarur. Por, nė secilin prej kėtyre rasteve, deputeti ėshtė i obliguar qė pėr vendimin e tij ta njoftojė me shkrim kryetarin e Kuvendit. Nė rastin tonė, p.sh. cilin kryetar duhet ta njoftojnė kėta deputetet e opozitės? Kryetarin e legjislaturės aktuale ende tė pazgjedhur apo kryetarin e legjislaturės paraprake? Pyetje qė gjithsesi duan pėrgjigje. Si mund ta njoftojnė p.sh. kryetarin e legjislaturės paraprake, kur ai ka kompetenca shumė tė kufizuara nė seancėn konstituive. Si mund ta njoftojnė atė, kur ai nuk ka as kompetencė, as autorizim qė tė konstatojė lėvizjet e deputetėve nga njė grup nė njė grup tjetėr. E kjo nėnkupton se deputetėt e legjislaturės aktuale mund tė bėjnė lėvizje prej njė grupi nė njė grup tjetėr, pėrfshirė edhe shuarjen apo bashkimin e grupeve ekzistuese, vetėm pasi ta informojnė me shkrim kryetarin e Kuvendit nga legjislatura e tyre. Ndėrkaq, duke marrė parasysh se nė seancėn konstituive nuk ka kryetar tė zgjedhur, kjo do tė thotė se lėvizjet e deputetėve mund tė bėhen vetėm pas seancės konstituive dhe pas zgjedhjes sė kryesisė sė re.
Pra, nuk qėndron pretendimi i opozitės, se para seancės konstituive deputetėt mund tė deklarohen para sekretarisė sė Kuvendit, se cilit grup parlamentar duan t'i takojnė. Pėrpos qė teknikisht ėshtė e pamundur tė regjistrohen nė fletėdeklaracion si LDK-AAK-Nisma, siē edhe po pretendojnė, sekretaria e Kuvendit nuk ka kompetencė pėr tė regjistruar kurrfarė tė dhėne ndryshe nga ato qė iu vinė nga Komisioni Qendror i Zgjedhjeve dhe kėtė kompetencė nuk e ka as kryesia e legjislaturės paraprake. Deputeti duhet vetėm ta verifikojė mandatin nė pėrputhje me dokumentacionin pėrkatės tė zgjedhjeve (neni 9), nė seancėn konstituive, nė mėnyrė qė ta bėjė betimin solemn (neni 10). Dhe vetėm pasi qė deputeti ta bėjė betimin dhe tė pėrmbushen procedurat e parapara pėr zgjedhjen e kryetarit dhe kryesisė sė re tė Kuvendit (neni 12, me referencė nė nenin 8), deputetėt janė tė lirė tė lėvizin dhe pėr kėto lėvizje duhet tė informojnė me shkrim kryetarin dhe kryesinė e re tė Kuvendit.
Kjo logjikė reflekton edhe nė njė numėr tė madh aktesh tė tjera juridike dhe ndėr mė tė rėndėsishmet pėr t'u theksuar ėshtė edhe Ligji pėr financimin e partive politike, qė nė pikėn 2 tė nenit 9 thotė: "Nėse njė deputet vendos tė largohet nga subjekti politik, ku ka fituar mandatin, nuk do tė bartė mjetet financiare tė ndara nga Fondi pėr atė mandat nė subjektin e ri politik". Kjo logjikė konfirmohet edhe nė shumė shembuj tė praktikės parlamentare tė Kosovės. Shembulli mė konkret gjatė legjislaturės sė kaluar ėshtė edhe zvogėlimi i numrit tė deputetėve tė lėvizjes Vetėvendosje nė raport me ata tė AAKsė dhe pavarėsisht lėvizjeve tė deputetėve, kjo nuk ka ndikuar nė ndryshimin e pėrbėrjes sė kryesisė sė Kuvendit. Tjetėr shembull mund tė jetė edhe procedura e mocionit tė votėbesimit tė Qeverisė sė Kosovės. Nėse votohet mocioni, Presidenti i Republikės nuk ka mundėsi qė tė kėrkojė nga dikush tjetėr tė formojė qeverinė, por Kuvendi shpėrndahet me automatizėm. Kjo ndodhė me supozimin se nė Kuvend tash ekziston njė raport i ri forcash politike, qė nuk pėrputhet me vullnetin e shprehur nė zgjedhje dhe rrjedhimisht duhet tė konsultohet vullneti i ri i votuesve.
E pėr fund, pėr ta kapur edhe njėherė fillin, Kushtetuta dhe rregullorja e punės sė Kuvendit nuk parashohin ndonjė procedurė, e cila lejon qė nominimi i kryetarit tė Kuvendit tė bartet nga njė grup parlamentar nė njė grup tjetėr parlamentar (neni 14, pikat 3, 4 dhe 5). Nėse Kuvendi dėshton nė zgjedhjen e kryetarit, nė mungesė tė 61 votave tė nevojshme, atėherė konstatohet se ėshtė bllokuar puna nė Kuvend dhe as nė Kushtetutė, as nė rregullore nuk ka ndonjė procedurė si tė veprohet nė njė situatė tė tillė. Supozimi logjik nė kėtė rast ėshtė vetėm shpėrndarja e Kuvendit, sepse pa u konstituuar Kuvendi i Republikės, Presidenti i Kosovės nuk ka kurrfarė mundėsie juridike pėr tė kėrkuar dhe pėr tia dhėnė tė drejtėn mandatarin pėr kryeministėr pėr tė krijuar qeverinė.
Baci Jakup i dinė kėto tė gjitha dhe ai mund ta kėndell edhe opozitėn. Nėse nuk e kėndell, zgjedhjet e reja do tė vinė shumė shpejt!
Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.
Ja pergjigja tjeter...
Albin Kurti: Thaēi s’mund ta bėjė qeverinė, nuk i ka numrat
Lideri i Lėvizjes Vetėvendosje, Albin Kurti nė njė intervistė nė emisionin Argument Plus nė RTV 21 ka thėnė se Hashim Thaēi s’mund ta bėjė qeverinė, sepse nuk i ka numrat. Sipas tij, edhe ndėrkombėtarėt por edhe njerėzit nė Kosovė kanė filluar tė mėsohen me idenė se PDK nuk do tė jetė mė nė pushtet.
I pari i VV-sė ka thėnė se nuk do tė ishte nė tė mirė tė Kosovės qė tė shkohet nė zgjedhje tė reja. Kurti ka ripėrsėritur se nuk do ta mbėshtes koalicionin LDK- AAK- Nisma, nė rast se nuk plotėsohen kushtet e partisė sė tij.
Ai pret qė nė javėt e ardhshme tė arrihet marrėveshje dhe tė pėrmbyllen tė gjitha fazat e bisedimeve.
http://gazetablic.com/albin-kurti-th...k-i-ka-numrat/
Numrat aktual te Thaqit jane keto:
37 PDK + 20 Minoritetet= 57.
Minimum 61 jane te nevojshem qe te formohet qeveria.
Per nje qeveri sa me stabile dhe te qendrueshme per se paku 3-4 vitet e ardhshme nevojten 63, 67 apo edhe me teper.
Nje qeveri qe do te fomohej me vota te huazuara ne cfaredo forme, vetem per te arritur 61-shin e kerkuar do te deshtonten brenda pak ditesh apo javesh. Sepse qeveria e tille do te mund te rrezohej ne cdo moment.
Qeveria me stabile mundet dhe duhet te formohet nga nje shumice me stabile, me lojale dhe me te qndrueshme, e cila krijon vullnetarisht koalicion, jo nga nje shumice e rastit, vetem sa per te arritur 61-shin.
Paavaresisht kesaj, cdo qeveri duhet ta kete parasyesh se votat e perfaqesuesve te minoriteteve nuk jane mjaft te sigurta. Keshtu qe nje qeveri e cila do te mbeshtetej ne sa me teper deputete shqiptar do te ishte shume me stabile dhe funksionale. Ky kusht do te plotesohej p.sh. permes nje marreveshje me LVV per mbeshtetjen e qeverise se ardhshme, edhe pa hyre ne qeveri.
Faji eshte i Thaqit qe ka krijuar armiqesi te tille me te gjithe udheheqesit a partive tjera, te cilet refuzojne te bejne cfaredo koalicioni me te dhe me partine e tij, por ne vecanti me Thacin si kryeminister. Kjo nuk do te ndryshoje pavaresisht vendimit te GJKK-se. Me Thaqin si kryeminister nuk do te gjendet asnje partner per koalicion, pervec minoriteteve. Prandaj, PDK patjeter ne fund do te mundohet te futet ne qeveri edhe permes nje kandidati alternativ, p.sh. H Kuqi. Por edhe kjo sipas shume gjasave nuk do te funksiononte. Pervec nese behet ndonje pazar i tille nga ambasadoret e SHBA-se dhe BE-se.
Krijoni Kontakt