
Postuar mė parė nga
Llapi
tanjug lexo pak qitu rregulloren e kuvendit e tani fol
17:25 / E hėnė, 16 Qershor 2014
Partitė opozitare, nė njėrėn anė janė unike nė qėndrimet e tyre dhe nė anėn tjetėr, unike ėshtė edhe PDK-ja dhe Hashim Thaēi. Nėse nuk gjinden shtigje pėr krijimin e qeverisė, qė gjasat janė tė vogla pėr dy blloqet, zgjedhjet e jashtėzakonshme do tė vijnė shumė shpejt.
Blloku opozitar, tė cilėt janė bashkuar rreth humbjes sė tyre dhe do tė funksionojnė si grup i pėrbashkėt parlamentar, kanė probleme serioze me kushtetutshmėrinė e mandatarit dhe rregulloren e Kuvendit, tė miratuar me 29 prill 2010.
Ndėrsa, PDK-ja, e cila doli mė e votuara nė kėto zgjedhje, ka probleme serioze me numrat pėr krijimin e Qeverisė.
Nė ditėn e konstituimit tė Kuvendit, sipas rregullores sė Kuvendit, grupet parlamentare duhet tė shprehin vullnetin e shprehur nė zgjedhje.
Ndėrsa, shkrirjet e disa grupeve nė njė grup tė vetėm, mund tė bėhen vetėm pas seancės konstituive, pėrkatėsisht pas zgjedhjes sė organeve tė Kuvendit.
Neni 8 i rregullores sė punės, qė parasheh pėrgatitjen e mbledhjes konstituive nga Kryetari i legjislaturės sė mėparshme, pika 2, thotė: “Kryetari dhe Kryesia, jo mė pak se pesė ditė para mbajtjes sė mbledhjes konstituive tė legjislaturės sė Kuvendit thėrrasin mbledhje tė pėrbashkėt me kryetarėt e partive, qė kanė fituar vende nė Kuvend, pėr ta pėrgatitur propozimin e rendit tė ditės pėr mbledhjen konstituive, pėr t’i caktuar vendet e deputetėve, pėrkatėsisht tė forcave politike nė sallė, sipas fuqisė politike qė kanė, sipas numrit tė deputetėve tė secilės forcė politike”.
Ndėrsa, pika 3, thotė: “Nėse dy apo mė shumė grupe parlamentare kanė numėr tė njėjtė tė deputetėve, atėherė renditja e tyre bėhet me short".
Me vet faktin qė kryetari i mėparshėm i Kuvendit i thėrret kryetarėt e partive qė kanė fituar vota, reflekton se kėto parti konsiderohen bartėse tė grupeve parlamentare.
Kjo konfirmohet edhe te pika 3 e kėtij neni, ku i referohet me nocionin “grup parlamentar”.
Kjo do tė thotė, se nė ditėn e konstituimit, nocioni “grup parlamentar” reflekton vetėm vullnetin e shprehur nė zgjedhje dhe tė gjitha partitė apo koalicionet e certifikuara, duhet tė ulen sipas forcės politike, ashtu siē e kanė rezultatin nga zgjedhjet.
Nė kėtė kontekst, nocioni “grupi mė i madh parlamentar”, i pėrmendur te neni 12 (Zgjedhja e Kryetarit dhe nėnkryetarėve tė Kuvendit), i referohet grupit mė tė madh nė ditėn e konstituimit.
Gjithashtu, pika 1 e nenit 12 e saktėson se seanca konstituive nuk mund tė konsiderohet e mbyllur pa zgjedhjen e Kryetarit dhe Kryesisė sė Kuvendit.
Ndėrkaq, lėvizjet e deputetėve, pėrfshirė edhe shuarjen e grupeve parlamentare dhe bashkimin e dy apo mė shumė grupeve janė tė rregulluara me nenin 20, por tė gjitha kėto lėvizje mund tė bėhen vetėm pas konstituimit tė Kuvendit dhe organeve tė tij.
Se si do tė ecėn procesi deri nė konstituimin e Kuvendit dhe organeve tė tij ėshtė shumė vėshtirė tė parashihet, por i gjithė sistemi juridik dhe politik i Kosovės ėshtė i bazuar nė parimin se duhet respektuar vullnetin politik tė shprehur nė ditėn e zgjedhjeve.
E kjo mund tė dėshmohet edhe me faktin, se nė rast tė votimit tė ndonjė mocioni tė votėbesimit ndaj Qeverisė, presidenti i Kosovės nuk kėrkon qė dikush tjetėr tė provojė tė formojė qeverinė, por i shpallė zgjedhjet e reja.
E zgjedhjet e reja, qė sė bashku me fushatėn elektorale dhe organizimin pritet tė kushtojnė rreth 30 milionė euro nė tėrėsi, po e presin pėrsėri Kosovėn?! /Telegrafi/
Krijoni Kontakt