Close
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 5
  1. #1
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22

    Rama ftese per takim kreut te opozites: Basha: OK, por jo sa per sy e faqe

    Reforma territoriale, Rama letėr Bashės: Synojmė konsensus, gati pėr takim sy mė sy

    TIRANE – Kryeministri Edi Rama i ka dėrguar njė letėr kryetarit tė opozitės Lulzim Basha, nė pėrpjekje pėr tė bėrė tė mundur arritjen e njė konsensusi pėr reformėn administrativo-territoriale. Kreu i ekzekutivit shpreh gatishmėrinė e tij pėr tu takuar me kreun e PD-sė, pėr tė diskutuar mbi ēdo shqetėsim tė opozitės lidhur me kėtė ēėshtje.



    “I nderuar Zoti Basha, reforma administrative-territoriale ėshtė konsideruar e domosdoshme, jo vetėm nga tė gjitha partitė mė tė mėdha politike nė vend, por edhe nga partnerėt e Shqipėrisė dhe nga organizatat mė tė rėndėsishme ndėrkombėtare.
    Synimi i shpallur i “Aleancės pėr Shqipėrinė Europiane” ėshtė qė kjo reformė tė miratohet me konsensus tė plotė dhe gjithėpėrfshirje tė tė gjitha forcave politike dhe grupeve tė interesit. Deputetėt tanė kanė votuar pėr ngritjen e njė komisioni parlamentar pėr reformėn administrative-territoriale, tė bashkėkryesuar nga opozita dhe shumica, secila palė me numėr tė njėjtė anėtarėsh dhe po ashtu me tė drejtė vetoje nė procesin vendimmarrės tė komisionit. Pra komisioni parlamentar i siguron opozitės tė drejta tė njėjta me ato tė shumicės nga fillimi nė fund tė procesit. Kėshtu, besoj se jo vetėm kaq, por edhe fakti se e presim tanimė prej kohėsh opozitėn tė vijė nė komision, dėshmon qartė vullnetin tonė pėr tė pėr ta nisur e bitisur sė bashku kėtė proces, edhe pse disponojmė 84 votat e nevojshme pėr miratimin e reformės administrative-territoriale. Pėr gjithė sa mė lart, vendosa tė bėj edhe kėtė pėrpjekje tė drejtpėrdrejtė nė adresėn tuaj, duke ju ftuar ta nisim pa humbur kohė bashkėrisht, shumicė dhe opozitė, punėn nė komisionin pėr kėtė reformė me interes tė posaēėm strategjik pėr vendin. Lejomėni tju shpreh nė fund gatishmėrinė time pėr t’ju takuar sy mė sy, nėse ju do tė donit tė ndanit me mua ēfarėdo shqetėsimi lidhur me kėtė ēėshtje me interes kaq tė veēantė pėr tė gjithė. Pėr tė sotmen dhe tė ardhmen e Shqipėrisė.”- pėrfundon letra e kryeministrit drejtuar kryetarit tė PD-sė, Lulzim Basha.

    Balkanweb
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Albo : 25-03-2014 mė 14:10

  2. #2
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22

    Pėr: Reforma territoriale, Rama letėr Bashės: Synojmė konsensus, gati pėr takim sy mė

    META: INKURAJOJ TAKIMIN RAMA-BASHA

    Kryetari i Parlamentit, Ilir Meta, inkurajoi dje njė takim mes Kryeministrit Edi Rama dhe kryetarit tė opozitės, Lulzim Basha, pėr tė diskutuar lidhur me miratimin e reformės administrativo-territoriale. Meta ka vlerėsuar ftesėn qė Kryeministri i ka drejtuar kreut tė opozitės, duke uruar qė ky takim tė realizohet sa mė shpejt.

    “Dua tė vlerėsoj ftesėn qė Kryeministri dhe njėkohėsisht kryetari i Partisė Socialiste, z. Edi Rama, i ka bėrė kryetarit tė opozitės dhe tė Partisė Demokratike, z. Lulzim Basha, pėr t’u takuar dhe pėr tė diskutuar lidhur me pėrmbushjen e njė prej reformave mė madhore, pėr tė cilėn vendi dhe qytetarėt presin prej gati dy dekadash, siē ėshtė ajo qė ka tė bėjė me reformėn administrative dhe territoriale”, u shpreh Meta.

    Kryetari i LSI-sė tha se lideri i opozitės nuk duhet tė bėjė gabimin qė tė mos pranojė ftesėn, pasi me tensione nuk do ta kthejė PD-nė nė pushtet.

    “Shpresoj qė ajo tė mos humbasė vėshtrimin drejt sė ardhmes, sepse ky do tė ishte gabimi mė i madh qė do tė bėnte lidershipi i saj. Do tė ishte shumė gabim qė tė binte pre e nervozizmit dhe e idesė se pėrmes bllokimit, pėrmes pėrkrahjes sė tensioneve vend e pavend, do tė arrijė tė kthehet nė pushtet”, theksoi ai.

    (er.nu/BalkanWeb)

  3. #3
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22

    Pėr: Rama ftese per takim kreut te opozites: Basha: OK, por jo sa per sy e faqe

    Korrespondenca me Ramėn; Pėrgjigja befasuese e Bashės: Jam i gatshėm tė takohem

    Kur tė gjithė ishin duke vėnė bast se kreu i PD do tė refuzonte ftesėn e kryeministrit pėr njė takim mbi reformėn territoriale, Basha ka befasuar. Por me anė tė njė letre, siē dhe Rama iu drejtua, ai u shpreh i gatshėm pėr takim. “Ne jemi tė gatshėm tė takohemi nė ēdo nivel, pėr ēdo problem nė interes tė vendit dhe demokracisė, nė radhė tė parė pėr pesė prioritetet e marrjes sė statusit dhe hapjes sė negociatave me BE, si interes suprem kombėtar. Por edhe pėr reformėn administrative-territoriale”. Para se tė vijė te pranimi i takimit, kreu i PD-sė i bėn me dije kryeministrit se “Pika kyēe qė mbetet pėr t’u pohuar qartė dhe publikisht ėshtė njė dhe vetėm njė: jeni apo nuk jeni pėr votimin me konsensus tė kėsaj reforme nė sallėn e Kuvendit tė Shqipėrisė. Konsensusi nė komision ėshtė i pamjaftueshėm. Konsensusi nė komision ėshtė i pamjaftueshėm. Vetėm pranimi i konsensusit do tė bėnte tė mundur qė takimi ynė tė mos ishte njė rilexim sy mė sy i letrave qė ju keni preferuar t’i shkėmbejmė publikisht.

    Letra e Bashės

    Z. Edi Rama

    Kryetar

    Partia Socialiste

    Tiranė

    23 mars 2014

    I nderuar zoti Rama,

    Me keqardhje vėrej se nė letrėn qė mė keni dėrguar nuk ka tė reja pėrtej qėndrimeve dhe veprimeve tė deritanishme tė shumicės suaj nė lidhje me reformėn administrative-territoriale. Kjo reformė kėrkon si minimum konsensus politik mes shumicės dhe opozitės dhe si optimum kushtetues, gjithpėrfshirje tė publikut.

    Konsensusi ka kuptim vetėm kur finalizohet me votim nė sallėn e Kuvendit. Nė kėtė pikė, as teoria, as praktika nuk lenė hapėsirė pėr shpikje apo eksperimente. Nė thelb, ju na ftoni tė hartojmė me konsensus nė komision, por tė votojmė sipas numrave nė Kuvend.

    Me fjalė tė tjera, ju na ofroni vitrinėn e konsensusit, por jo vetė konsensusin. Ju i ofroni opozitės me dorėn e komisionit diēka qė mund t’i merret me dorėn e Kuvendit. Detyrohem tė ripohoj se opozita gjithnjė ėshtė e distancuar nga ēdo lloj teatri politik kundėr interesit dhe tė drejtės sė qytetarėve pėr njė reformė konsensuale deri nė miratimin pėrfundimtar.

    Me kėtė rast, mė lejoni t’ju rikujtoj zoti Rama se ju keni bėrė mandatet pas zgjedhjeve, por nuk i keni fituar nė zgjedhje votat e njė shumice tė cilėsuar prej tetėdhjetė e katėr deputetėsh.

    Nė vizionin tonė si opozitė, reforma administrative-territoriale para se tė jetė njė rivizatim i kufijve tė bashkive dhe rajoneve, ka qenė dhe ėshtė mbi tė gjitha reformė e fuqizimit tė demokracisė e qeverisjes vendore dhe pėrafrimit tė pushtetit vendor nė Shqipėri me standardet mė tė pėrparuara europiane.

    Ėshtė e trishtueshme qė sjellja nė rendin e ditės e kėsaj reforme pėrkon me bllokimin e shumfishtė dhe tė pėrsėritur tė pushtetit vendor nga qeveria juaj. Dhunimi dhe kthimi prapa i autonomisė vendore nė Shqipėrinė e sotme i kompromenton rėndė dhe i vė nė dyshim tundimin dhe qėllimet e shumicės suaj pėr tė miratuar nė mėnyrė tė njėanshme kėtė reformė.

    Megjithatė, pavarėsisht ngushtimit gjithnjė e mė kritik tė hapėsirės pėr opozitėn nė Kuvendin e Shqipėrisė, pavarėsisht rekordeve tė arbitraritetit tė mazhorancės dhe fjalorit tė padenjė e arrogancės sė atyre qė kanė pėr detyrė tė japin shpjegime dhe tė pėrgjigjen pėr shqetėsimet qė ngre opozita, Partia Demokratike dhe unė i qėndrojmė e do t’i qėndrojmė deri nė fund dialogut si vlerė dhe si mundėsi e pazėvendėsueshme pėr ecjen pėrpara tė reformave nė vend.

    Nė kėtė kontekst, ne jemi tė gatshėm tė takohemi nė ēdo nivel, pėr ēdo problem nė interes tė vendit dhe demokracisė, nė radhė tė parė pėr pesė prioritetet e marrjes sė statusit dhe hapjes sė negociatave me BE si interes suprem kombėtar. Por edhe pėr reformėn administrative-territoriale.

    Pika kyēe qė mbetet pėr t’u pohuar qartė dhe publikisht ėshtė njė dhe vetėm njė: jeni apo nuk jeni pėr votimin me konsensus tė kėsaj reforme nė sallėn e Kuvendit tė Shqipėrisė. Konsensusi nė komision ėshtė i pamjaftueshėm.

    Vetėm pranimi i konsensusit do tė bėnte tė mundur qė takimi ynė tė mos ishte njė rilexim sy nė sy i letrave qė ju keni preferuar t’i shkėmbejmė publikisht.

    Sinqerisht,

    Lulzim Basha


    MAPO

  4. #4
    i/e regjistruar Maska e Elian70
    Anėtarėsuar
    30-07-2006
    Vendndodhja
    Vlorė
    Postime
    1,938

    Pėr: Rama ftese per takim kreut te opozites: Basha: OK, por jo sa per sy e faqe

    ..........
    Te Dish, te Besh, te Dish te Besh, Bej te Ditur!

  5. #5
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22

    Pėr: Rama ftese per takim kreut te opozites: Basha: OK, por jo sa per sy e faqe

    Basha: 'Ok' dialogut me Ramėn, por mazhoranca tė zbatojė vendimet e gjykatave



    TIRANĖ-Opozita nuk do tė ndalet, betejėn do e vijojė nė Kuvend, por mazhoranca duhet tė zbatojė vendimet e gjykatave. Ky ishte mesazhi qė pėrcolli nė mbledhjen e grupit parlamentar, kryetari i PD Lulzim Basha.

    Basha theksoi se opozita nuk i ka bėrė bisht dialogut dhe kėtė e vėrtetoi dhe pas letrės sė kryeministrit Edi Rama drejtuar atij si kryetar opozite.

    “Mora njė letėr tė hapur tė kryeministrit ku mė ftonte tė pajtoheshim pėr ēėshtje tė reformės territoriale. Letra qė kam marrė dhe kam kthyer janė tashmė tė njohura. Koha ka treguar se dialogu pėr ne ka qenė dhe ėshtė vlerė, ka qenė dhe ėshtė mendėsi pėr njėri-tjetrin”.

    Por Basha theksoi se opozita nuk mund tė bėhet palė me njė mazhorancė qė nuk zbaton vendimet e gjykatave. Nė kėtė pikė, Basha i ka bėrė thirrje kreut tė qeverisė tė zbatojė menjėherė vendimin e Kushtetueses pėr statusin e Nėpunėsit Civil dhe tė kthehen nė vendet e punės tė gjithė tė larguarit padrejtėsisht.

    “Njė qeveri qė refuzon tė zbatojė vendimet e gjykatave padit veten si antidemokratike, kjo ėshtė e papranueshme nė botėn demokratike. Tė prapėsojė urdhin e paligjshėm, tė zbatojė ligjin. Te tėrheqė nga axhenda e kuvendit projektet pėr nėpunėsin dhe AMA, pasi opozita refuzon lojėn e shtyrjes sė ēdo projekti qė bie ndesh tė ligjeve tė miratuara me konsensus, tė heqė dorė nga sulmi kundėr presidentit dhe institucioneve tė pavarura”, tha ai.

    Gjatė fjalės sė tij nė mbledhjen e grupit tė PD-sė, Basha theksoi se ‘opozita do ta bėjė me vendosmėri punėn e vet si opozitė nė Kuvend, me gjithė fjalorin rrugacėror tė kryeministrit, apo isove me buzeqeshje tė kryetarit tė Kuvendit”.

    Fjala e plotė e kryetarit te PD-sė


    Anėtarė tė Grupit Parlamentar tė Partisė Demokratike dhe anėtarė tė opozitės e aleatėve,
    Mė lejoni ta nis me njė urim pėr nėnkryetarin e Kuvendit z Edmond Spaho i cili i bashkėngjitet grupit opozitar pas njė mungese disa mujore pėr shkak tė aksidentit e ti uroj njė shėrim sa mė tė shpejtė dhe mirė se kthehesh nė familjen dhe pėrpjekjen tonė tė pėrbashkėt.
    Siē e dini, javėn e kaluar isha sėrish nė samitin e radhės tė EPP nė Bruksel, ku vijova punė tonė konstante nė funksion tė marrjes sė statusit tė vendit kandidat dhe hapjen nė vijimėsi tė negociatave pėr anėtarėsimin e vendit nė BE. Me bindjen se Shqipėria dhe shqiptarėt e meritojnė ketė.
    Partitė simotra, kryetarėt e tyre nė qeveri e kanė konsideruar qėndrimin tonė tė drejtė dhe largpamės, tė denjė tė njė opozite europianiste dhe kombėtare, qė di tė vlerėsojė pėrparėsinė e aspiratės popullore pėr integrim nė raport me pengesat serioze qė janė krijuar nė kėtė rrafsh qeveria Rama-Meta.
    Nė kėtė kuptim, aleatėt dhe miqtė tanė nė PPE vlerėsojnė dhe mbėshtesin pa asnjė hezitim betejėn tonė tashmė gjashtėmujore nė mbrojtje tė vlerave tė lirisė, kolonave tė demokracisė dhe shtetit ligjor, njė betejė ekzistenciale, qė na ėshtė imponuar nga oreksi anti-demokratik i kėsaj qeverie.
    Kjo nuk ka qenė e lehtė pėr faktin se publiku ka patur shpresa dhe pritshmėri tė mėdha nga kjo shumicė.
    Por me zbehjen e pėrshpejtuar tė kėtyre iluzioneve, sa pėr shkak tė mashtrimeve dhe dėshtimeve, aq edhe falė vendosmėrisė sonė pėr tė bėrė njė opozitė tė mbėshtetur nė fakte, argumente dhe arsye, e drejta nė gjithė kėtė betejė politike dhe ligjore ėshtė kthyer me fytyrė nga ne. Shpresa gjithashtu.
    Nuk do tė kishim e nuk do tė kemi zė nė Europė po tė mos mbrojmė vlerat e lirisė dhe shtetit ligjor. Lobimi ynė pėr statusin nuk do tė kishte vlerė, nuk do tė mirėkuptohej, pėr tė mos thėnė se do tė tingėllonte i turpshėm, nėse ne do tė shkonim pėr tė bėrė mburojėn e shkeljeve tė qeverisė apo nėse do tė investoheshim pėr njė paqe teatrale nė Tiranė gjoja pėr t’ja hedhur Brukselit. Kėtu truket nuk funksionojnė. Demagogjia nuk pi ujė.
    Do tė vazhdojmė ta bėjmė me vendosmėri punėn tonė si opozitė, pavarėsisht ngushtimit gjithnjė e mė kritik tė hapėsirave nė Kuvend, pavarėsisht fjalorit tė ulėt, deri rrugaēėror tė kryeministrit, apo isove me buzėqeshje tė kryetarit tė Kuvendit, tė cilėt kanė harruar, nėse e kanė ditur ndonjėherė se ėshtė detyrė e opozitės tė pyesė qeverinė, t’i kėrkojė llogari qeverisė, tė denoncojė aktet e qeverisė nė bazė tė fakteve apo edhe dyshimeve tė pėrligjura. Siē bėmė javėn e kaluar me marrėveshjen me FMN tė vėrtetės tronditėse tė sė cilės do t’i kthehemi sėrish nė Kuvend e jashtė Kuvendit. Ndėrsa detyra e kryeministrit, ministrave dhe qeverisė ėshtė tė japin pėrgjigje, tė japė shpjegime, tė bėjnė transparencė, ju pėlqen apo jo.
    Ky ėshtė kuptimi i parlamentarizmit. Fyerjet nė vend tė pėrgjigjeve, sharjet nė vend tė transparencės dhe argumentit janė shkatėrrimi i parlamentarizmit.
    Nė sfondin e shijes shumė tė keqe qė la javėn e kaluar njė sjellje si kjo e zotit Rama, unė, siē e dini mora njė letėr tė hapur prej tij ku mė ftonte ta takoheshim pėr ēėshtjen e reformės territoriale-administrative.
    Letra qė kam marrė dhe letra qė kam kthyer janė tashmė tė njohura pėr gjithė publikun.
    Sot, nė kėtė takim, dua tė nėnvizoj disa momente, nė dritėn e rikthimit tė temės sė dialogut nė fjalorin politik tė ditės.
    Sė pari, sa i pėrket reformės territoriale-administrative, mė duhet tė ripėrsėris se kjo reformė, pėr vetė rėndėsinė dhe pėrmasat qė ngėrthen, kėrkon si minimum konsensus politik dhe si optimum kushtetues konsensus dhe gjithpėrfshirje tė publikut.
    Vetė natyra e reformės e dikton kėtė dhe jo tekat, dashja apo mosdashja e palėve. Nėse kundėrshtarėt tanė vinė te ky qėndrim: mirė se tė vinė.
    Sė dyti, pėr kundėrshtarėt tanė, dialogu, siē mund tė jetė shprehje e njė reflektimi pozitiv dhe kthimi nga rruga pa krye e arbitraritetit dhe arrogancės, mund tė jetė edhe njė lojė politike, njė manovėr meskine pėr tė kaluar njė situatė, pėr t’i hedhur hi syve dikujt, pėr t’u dukur ēfarė nuk janė.
    Nė parim, do tė ishte mjerim i madh tė kesh njė koncept tė tillė pėr dialogun. Por do tė ishte edhe pa asnjė vlerė praktike gjithashtu. E vėrteta del. Koha ka treguar se dialogu pėr dialog ėshtė edhe mė keq se pėrballja nė pasojat negative qė prodhon.
    Pėr ne dialogu ka qenė dhe ėshtė vlerė, ka qenė dhe ėshtė njė mjet i pazėvendėsueshėm pėr ēuarjen pėrpara tė reformave, ka qenė dhe ėshtė njė mendėsi e marrėdhėnieve me njėri tjetrin, me shoqėrinė civile, me njerėzit e lirė, me palėn kundėrshtare; ka qenė dhe ėshtė mendėsia pėr t’i ballafaquar dhe jo pėr t’i majisur problemet, pėr t’i zgjidhur e jo pėr ti fshehur.
    Nė kulturėn dhe sjelljen tonė, vlera e dialogut nė parim u mbivendoset pengesave qė e vėshtirėsojnė atė, qėndron mbi to.
    Ndėrkohė, ne e kemi shumė tė qartė se ekziston njė kulturė dhe njė etikė e tėrė e dialogut, ekzistojnė norma dhe standarde qė duhen respektuar me qėllim qė dialogu tė jetė i pasforcuar, i natyrshėm, i sinqertė, konkret, produktiv, i pėrligjur me rėndėsinė e ēėshtjes, pra tė mos jetė pėr fasadė, tė mos jetė shou.
    Ėshtė pikėrisht nė njė funksion tė tillė, dhe njė produkti tė tillė, tė njė klime tė re politike, nė funksion tė marrjes se statutit dhe shtrimit tė rrugės pėr kryerjen e reformave tė integrimit tė vendit nė Bashkimi Europian, qė Partia Demokratike, opozita dhe unė i drejtohemi sėrish kryeministrit dhe shumicės sė tij:
    1-Tė zbatojnė menjėherė, pa asnjė hezitim dhe ekuivok vendimet e Gjykatės Kushtetuese pėr Nėpunėsin Civil dhe INUK-un. Tė zbatojnė vendimet e gjykatave tė vendit pėr kthimin nė vendin e tyre tė punės tė tė gjithė burrave dhe grave, tė rinjve dhe tė rejave tė administratės publike tė larguar nga puna nė mėnyrė tė paligjshme.
    Njė qeveri qė refuzon tė zbatojė vendimet e formės sė prerė tė gjykatave padit veten e saj si njė qeveri thelbėsisht anti-demokratike. Kjo ėshtė e patolerueshme dhe e papranueshme nė botėn demokratike.
    Raprezalja e nisur qė nė tetor tė vitit tė kaluar ka bėrė kėrdinė, ka vazhduar dhe vazhdon edhe sot me intensitet tė lartė. Ligjvėnėsit e opozitės i kanė kėrkuar zyrtarisht informacion tė gjitha ministrive qė prej datė 19 shkurt mbi largimet nga puna dhe rekrutimet e reja nė administratėn e tyre dhe tė institucioneve tė varėsisė. Pesėmbėdhjetė ditė ėshtė afati ligjor pėr tė kthyer pėrgjigje, qė do tė thotė se me 6 mars duhej ti kishim nė dorė tė gjitha tė dhėnat e kėrkuara. Deri mė sot, informacioni ėshtė dhėnė vetėm nga dy ministra pa portofol dhe pa administratė si dhe nga tre ministri, prej nga rezulton se janė larguar rreth njė mijė nėpunės, tetėqind prej tė cilėve vetėm nė Ministrinė e Drejtėsisė.
    Ky informacion u ndėrpre papritur, me njė urdhėr tė paligjshėm tė kryeministrit, qė mendon se nė kėtė mėnyrė nuk do tė merret vesh e vėrteta skandaloze e aktit tė tij normativ antikushtetues me anė tė tė cilit ka flakur nė mes tė katėr rrugėve mbi shtatė mijė burra dhe gra, tė rinj dhe tė reja dhe familjet e tyre dhe vazhdon pėrditė tė flakė tė tjerė. I pėrsėris thirrjen kryeministrit tė prapėsojė urdhrin e paligjshėm, e t’u kėrkojė institucioneve nėn vartėsinė e tij tė zbatojnė ligjin e t’u pėrgjigjen ligjvėnėsve tanė.
    Mazhoranca duhet tė tėrheqė fare nga axhenda e Kuvendit, dhe jo t’i shtyjė, projektet e tyre arbitrare pėr Nėpunėsin Civil dhe AMA-n. Opozita e refuzon me pėrbuzje lojėn me shtyrje nė formėn e karrotės apo shantazhit tė ēdo projekti qė bie ndesh me natyrėn konsensuale tė projektligjeve dhe ligjet nė fuqi tė miratuara mė parė dhe Kushtetutėn.
    Mazhoranca duhet tė heqė dorė nė mėnyrė tė qartė e pėrfundimtare nga sulmet kundėr institucionit tė Presidentit tė Republikės dhe institucioneve tė pavarura, tė tėrhiqen nga marrja arbitrare e kompetencave tė Presidentit si nė rastin e shkarkimit tė kreut tė ILDKP-sė. Tė kthejnė normalitetin ligjor nė kėtė institucion. Tė ndalin revanshin e tyre ndaj institucioneve e pavarura dhe kushtetuese me qėllim pėr t’i vėnė nėn thundrėn politike ose pėrmes ndėrprerjes antikushtetuese tė mandateve tė tyre ose pėrmes intimidimit.
    Zonja dhe zotėrinj deputetė,
    Njė ēėshtje madhore nė vete e evidentuar gjatė javės sė kaluar ėshtė promovimi nė poste drejtuese nga kjo qeveri e personave me precedentė penalė dhe rekorde kriminale. Javėn e kaluar, vetėm nė katėr ditė ne kemi bėrė katėr denoncime me emra konkretė.
    Shqiptarėt janė skandalizuar duke parė se dyshja Rama Meta nė poste kyēe tė administrimit tė vendit i kanė varur ujkut mėlēitė nė qafė, siē thotė populli. Aty ku certifikohet siguria ushqimore, emėruan njė prodhues dhe trafikant tė ushqimeve dhe pijeve fallso. Aty ku kontrollohet cilėsia e kujdesit shėndetėsor, njė kontrabandist ilaēesh. Aty ku duhet ti ofrohen rinisė perspektiva dhe shanse punėsimi, njė person nė kėrkim ndėrkombėtar pėr kontrabandė cigaresh. Nė portin mė tė madh tė vendit , njė person tė dėnuar pėr trafik droge.
    Sipas tė dhėnave tona, fenomeni ėshtė nė pėrmasa shumė shqetėsuese. Ėshtė e tmerrshme kur dėgjon se Shqipėria e qeverisė Rama-Meta po konsiderohet ēdo ditė e mė shumė si vendi ku krimi jo vetėm punėsohet me pėrparėsi, por kėrkon dhe ia ka arritur nė shumė fusha dhe zyra tė jetė nė timon.
    Tė denoncuarit me fakte nga opozita po japin dorėheqjen dhe mirė bėjnė. Nuk ka dyshim se emėrimi i tyre ėshtė bėrė nė kundėrshtim me ligjin, rregullat dhe kriteret. Emėrimi i tyre provon falsitetin e meritokracisė qė predikon qeveria Rama-Meta. Jo meritokracia, por krimokracia ėshtė e reja qė kanė sjellė. Dhe kjo duket qartė edhe nė qėndrimet qė mbajnė, duke u mjaftuar me heshtjen vetėkompromentuese pėr dorėheqjet e atyre qė kap me fakte opozita.
    Po si erdhėn kėta tė inkriminuar nė kėto poste? Kush i solli? Me ēfarė sistemi? I kanė blerė me para nė dorė kėto poste, apo jemi nė hullinė e rrezikshme tė kapjes sė drejtimit tė administratės nga krimi dhe grupet kriminale?
    Nėse qeveria nuk arrin tė godasė fort mekanizmin qė prodhon kėtė pėrēudnim tė mirėfilltė tė drejtimit, do tė thotė se ėshtė ajo qė e prodhon.
    Opozita po vazhdon ta ndjekė me vėmendje tė madhe ketė dukuri tė pashembullt nė shėmtimin dhe rrezikun qė paraqet. Kemi kėrkuar, kemi marrė dhe pėrshėndesim dhe inkurajojmė publikun nė mbėshtetjen qė po jep.
    Nuk ka paqe e nuk do tė kėtė paqe, pajtim jo se jo, me krimin dhe shkeljen e ligjit nga ana jonė.

    (d.b/BalkanWeb)

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •