Close
Faqja 2 prej 3 FillimFillim 123 FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 11 deri 20 prej 24
  1. #11
    Moderator Maska e benseven11
    Anëtarësuar
    10-09-2002
    Vendndodhja
    new jersey-usa
    Postime
    13,816

    Për: Ndarje e re administrative ne Shqiperi.

    bashkite duhet te ngelen ne numer aq sa kane qene.Nuk mund te besh shkurtime ne numer per bashkite.
    1 bashki per cdo qytet duhet.
    Per fshatra mbi 500 banore duhet te kete komune,administrate fshati me 4 persona maksimumi
    Per fshatra nen 500 banore duhet te kete vetem nje zyre me kryeplakun dhe nje sekretare
    qe te marre telefonatat dhe dokumentoje problemet nga telefonatat.
    Kryeplaku percjell problemet me tel ne bashkine me te afert.
    ≈♥♠♣♦≈ovguide.com/movies

  2. #12
    i/e regjistruar Maska e Elian70
    Anëtarësuar
    30-07-2006
    Vendndodhja
    Vlorë
    Postime
    1,938

    Për: Ndarje e re administrative ne Shqiperi.

    gjithe kryeplaket merren me droge.... hajde ndarje hajde. kot e kemi ofenduar Baba Qemon e shkrete.....
    Te Dish, te Besh, te Dish te Besh, Bej te Ditur!

  3. #13
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,265
    Postimet në Bllog
    22

    Zbardhet drafti i qeverisë: Ja harta e re territoriale e Shqipërisë

    Zbardhet drafti i qeverisë/ Ja harta e re territoriale e Shqipërisë

    Fejzi Braush

    Qeveria ka përfunduar projektligjin, me anë të të cilit synon të bëjë të mundur realizimin e reformës territoriale. imagesBëhet fjalë për draftin ligjor që parashikon të gjithë metodologjinë, kriteret, strukturat dhe afatet brenda të cilave do të realizohet kjo reformë. Drafti i hartuar nga ministri i Shtetit për Pushtetin Vendor, iu është paraqitur tashmë në mënyrë paraprake edhe grupeve të interesit dhe shumë shpejt do të shkojë në parlament. Ai përmban vetëm 12 nene dhe që në fillim përcakton se ajo që kërkohet të arrihet është një reformë territorialo-administrative me dy nivele, rrethi dhe qarku. Procesi i ndarjes administrativo-territoriale do të fillojë nga rrethet, si njësi bazë e qeverisjes vendore ku bashkia qendër rrethi do të jetë qendra e re e njësisë bazë të qeverisjes vendore. Por brenda kësaj njësie, pra brenda rrethit do të ketë dhe njësi të tjera vendore, por për ekzistencën apo krijimin e të cilave ky draft përcakton disa kritere strikte, siç është popullsia, vazhdimësia territoriale, tradita dhe distanca. Më konkretisht, njësi të reja bazë të qeverisjes vendore mund të krijohen brenda kufijve të rrethit, ose nga territore të dy ose më shumë rretheve nëse njësia e re e krijuar është një zonë funksionale më vete, distanca e territorit me qendrën e njësisë mundëson ofrimin e gamës së plotë të shërbimeve për banorët e saj, njësia e re e krijuar respekton parimin e vazhdimësisë territorial, duhet të ketë një numër të konsiderueshëm banorësh, mbështetur edhe në karakteristikat gjeografike të zonës dhe ka një traditë historike dhe karakterizohet nga lidhje tradicionale mes banorëve të gjithë territoreve përbërëse. Sa i përket këtyre njësive të reja që do të krijohen, në projektligj parashikohet që për zonat me densitet të lartë, numri i popullsisë duhet të jetë minimalisht 30 mijë, për zonat me densitet mesatar, 20 mijë dhe ato me densitet të ulët, 10 mijë banorë. Këto tri nivele u korrespondojnë pak a shumë zonave fushore të Ultësirës Perëndimore, zonave kodrinore dhe malore. Përjashtohen nga ky rregull njësitë aktuale, të cilat në shumicë banohen nga minoritetet. Ndërkohë që veç rrethit do të ketë dhe një nivel të dytë ndarjeje, që do jenë qarqet, për të cilat në projektligj nuk përcaktohet asnjë kriter apo parim që do të udhëheqë këtë ndarje. Burime zyrtare thonë se parashikohet që propozimi në etapat e mëpasme do të jetë për një ndarje të re territoriale që ka në total 70 njësi administrative.

    Gjithsesi, për të realizuar gjithë këtë reformë, projektligji i paraqitur parashikon një bashkëveprim të qeverisë 13-09-13-07-54-20medium_bledi-cucinëpërmjet ministrit për Pushtetin Vendor, Parlamentit dhe njësive të qeverisjes vendore. Më konkretisht, ministri do të jetë ai që do të drejtojë gjithë këtë proces, duke bashkëvepruar me Parlamentin dhe me njësitë vendore.

    Komisioni parlamentar

    Parlamenti nga ana e tij do të ngrejë një komision të posaçëm parlamentar, që do të punojë për grumbullimin e propozimeve dhe për hartimin e projektligjit të ri për ndarjen territoriale-administrative. Ky komision parashikohet që të drejtohet nga dy bashkëkryetarë, një përfaqësues i mazhorancës dhe një i opozitës. Nga ana tjetër, për të hartuar propozimet për çdo njësi që do të krijohet do të ngrihen 12 komitete rajonale në 12 qarqe, të cilat do të drejtohen nga prefekti dhe do të kenë përbërje të baraspeshuar politike. Bazuar në propozimet e ardhura nga 12 komitetet rajonale ose prefektët dhe pasi shqyrton përputhshmërinë e propozimeve me kriteret dhe afatet e këtij ligji, ministri i Shtetit i paraqet për shqyrtim komisionit të posaçëm parlamentar për Reformën Administrativo-territoriale propozimet për hartën e re administrativo-territoriale për nivelin e parë të qeverisjes vendore. Ministri i Shtetit, bazuar në konsultimet me të gjitha grupet e interesit dhe grupin e punës dhe pas konsultimit me komisionin e posaçëm parlamentar për Reformën Administrativo-territoriale, harton propozimin për ndarjen e re administrativo-territoriale të nivelit të dytë të qeverisjes vendore.

    Afatet, harta e re territoriale për zgjedhjet vendore

    Projektligji dhe harta e re e ndarjes territorialo-administrative e Shqipërisë do të jetë gati në mes të shtatorit, me qëllim që Kuvendi ta miratojë atë në mbledhjet e para të sesionit të ri, në mënyrë që ajo t’i shërbejë zgjedhjeve të ardhshme vendore të vitit 2015. Këtë të paktën parashikon projektligji i hartuar nga ministri Blendi Çuçi dhe që shumë shpejt do të vijë në Kuvend, me anë të të cilit përcaktohet metodologjia dhe kriteret mbi të cilat do të realizohet reforma. Kështu, projektligji parashikon që brenda 10 ditëve nga hyrja në fuqi e ligjit, prefektët krijojnë komitetet rajonale. Brenda datës 10 prill 2014, komitetet rajonale miratojnë dhe dërgojnë pranë ministrit të Shtetit propozimet e hartës së re të ndarjes administrativo-territoriale për çdo qark. Nëse nga komitetet nuk respektohet afati i mësipërm, prefektët, brenda datës 15 prill 2014, miratojnë dhe dërgojnë pranë ministrit të Shtetit propozimet për çdo qark të hartës së re të ndarjes administrativo-territoriale. Ministri i Shtetit, bazuar në propozimet si më sipër për njësitë vendore të nivelit të parë dhe pas shqyrtimit të përputhshmërisë ligjore të tyre, i paraqet të gjitha propozimet, përfshirë hartën e re të ndarjes administrativo-territoriale, në komisionin e posaçëm parlamentar për Reformën Administrativo-territoriale brenda datës 30 prill 2014. Komisioni i posaçëm shqyrton propozimet dhe i miraton ato në parim deri në datën 20 maj 2014. Propozimet e miratuara nga komisioni i posaçëm konsultohen me komunitetet e zonave përkatëse deri më datë 30 korrik 2014. Pas konsultimeve, ministri i Shtetit përgatit projektligjin “Për ndarjen administrativo-territoriale të njësive të qeverisjes vendore në Republikën e Shqipërisë” me propozimin për hartën e re të ndarjes administrativo-territoriale dhe ia dërgon për miratim Këshillit të Ministrave brenda datës 15 shtator 2014. Projektligji për ndarjen e re administrativo-territoriale përfshin edhe propozimin për njësitë vendore të nivelit të dytë.

    Projektligji

    Neni 1

    Qëllimi i këtij ligji është përcaktimi i kritereve dhe metodologjisë për ndarjen e re administrativo-territoriale të Republikës së Shqipërisë, si dhe instrumentet dhe afatet kohore që nevojiten për realizimin e këtij qëllimi.

    Neni 2

    “Numër i konsiderueshëm banorësh” – nënkupton një popullsi mesatarisht mbi 30.000 banorë në zonat me densitet të lartë popullsie, mbi 20.000 banorë në zonat me densitet të mesëm popullsisë dhe mbi 10.000 banorë në zonat me densitet të ulët popullsie, sipas përcaktimeve të densitetit të popullsisë të INSTAT.

    Neni 3

    Procesi i ndarjes administrativo-territoriale do të fillojë nga ”rrethet”, si njësi bazë e qeverisjes vendore.

    Bashkia qendër rrethi do të jetë qendra e re e njësisë bazë të qeverisjes vendore.

    Njësi të reja bazë të qeverisjes vendore mund të krijohen brenda kufijve të rrethit, ose nga territore të dy ose më shumë rretheve nëse plotësohen kriteret e mëposhtme:

    Njësia e re e krijuar është një zonë funksionale më vete;

    Distanca e territorit me qendrën e njësisë mundëson ofrimin e gamës së plotë të shërbimeve për banorët e saj;

    Njësia e re e krijuar respekton parimin e vazhdimësisë territoriale;

    Duhet të ketë një numër të konsiderueshëm banorësh, mbështetur edhe në karakteristikat gjeografike të zonës.

    Neni 4

    Brenda 15 ditësh nga hyrja në fuqi e këtij ligji, për mbikëqyrjen e procesit të ndarjes administrativo-territoriale,Kuvendi krijon një Komision të Posaçëm Parlamentar për Reformën Administrativo-Territoriale, me bashkëkryesim të përfaqësuesit të mazhorancës dhe opozitës parlamentare.

    Neni 5

    Ministri i Shtetit për Çështjet Vendore koordinon punën e të gjithë institucioneve publike në nivel qendror dhe vendor si dhe merr masat dhe nxjerr udhëzimet e nevojshme metodologjike për realizimin e procesit.

    Neni 6

    Në 12 Qarqet e vendit, me urdhër të Prefektit të Qarkut, krijohen Komitetet Rajonale të Reformës Administrativo-Territoriale. Komitetet Rajonale kanë përbërjen si më poshtë:

    Neni 10

    Ministri i Shtetit, bazuar në konsultimet me të gjithë grupet e interesit dhe grupin e punës dhe pas konsultimit me Komisionin e Posaçëm Parlamentar për Reformën Administrativo-Territoriale, harton propozimin për ndarjen e re administrativo-territoriale të Qarqeve si nivel i dytë i qeverisjes vendore dhe ia paraqet qeverisë për miratim, brenda afateve të përcaktuara në këtë ligj. Ndarja në qarqe miratohet nga Parlamenti, me propozim të qeverisë.

    Njësia vendore e nivelit të dytë duhet të garantojë hartimin dhe zbatimin e politikave zhvillimore rajonale, harmonizimin e politikave kombëtare në nivel rajonal dhe kohezionin social.

    MAPO

  4. #14
    i/e regjistruar Maska e Archon
    Anëtarësuar
    05-12-2012
    Postime
    2,280

    Për: Zbardhet drafti i qeverisë: Ja harta e re territoriale e Shqipërisë

    Ndarja e re territoriale, ndërhyrje deri dhe në Kushtetutë

    Në 2 dekadat e fundit shumë gjëra kanë ndryshuar në Shqipëri, por deri më tani lufta politike e ka bërë të pamundur një reformë të plotë territoriale-administrative. Tashmë që kjo reformë është futur në axhendën e qeverisë, ekspertë dhe urbanistë kërkojnë që kjo reformë të përfshijë edhe decentralizimin.

    Ish-kryeministri Ylli Bufi, i cili po punon së bashku me eksperte për një projekt alternativ të reformës administrative territoriale, deklaron se duhet të ndryshojë modeli i qeverisjes, nëse kërkojmë që pushteti vendor të jetë funksional. Sipas tij, përtej Kushtetutës, nevojitet edhe ndryshimi i 12 ligjeve në mënyrë që njësite vendore të ofrojnë shërbimet për të cilat kanë nevojë qytetaret.

    Edhe sipas urbanistit Dritan Shutina, ndarja e njësive duhet bërë në varësi të kompetencave që duam t’ju japim drejtuesve vendorë. Shutina vlerëson punën e qeverisë për hartimin e një drafti, i cili e nis punën duke u bazuar tek 36 rrethet dhe përcakton 3 ndarje, zona me dendësi popullsie të lartë mesatarisht mbi 30 mijë banorë, të mesme mbi 20 mijë dhe të ulët mbi 10 mijë banorë, raporton Vizion Plus.

    Ylli Bufi, i cili ka qënë bashkëkryetar i Komisionit të Posaçëm Parlamentar për Reformën Territoriale në vitin 2004, pranon se interesat politike janë shumë të forta në këtë proces, pasi ndarja e re do të ndikojë në zgjedhjet lokale dhe parlamentare. Qeveria tashme ka përcaktuar kriteret mbi të cilat do të bëhet harta e re e ndarjes territoriale dhe ky draft pritet të mbërrijë në Parlament në fillim të sesionit kur do të ngrihet edhe komisioni i posaçëm.

    TEMA

  5. #15
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,265
    Postimet në Bllog
    22

    Për: Zbardhet drafti i qeverisë: Ja harta e re territoriale e Shqipërisë

    Ndarja e re administrative, Basha: Nuk lëvizim nga parimi i konsensusit

    TIRANE – “Partia Demokratike dhe aleatët e saj nuk lëvizin nga parimi i konsensusit, përsa i përket reformës së re administrativo-territoriale.” Kështu deklaroi kryetari i opozitës Lulzim Basha, pas një takimi me aleatët e PD-së.

    “Reforma kërkon si minimum të domosdoshëm konsensusin. Ta implementojmë parimin e votës me konsensus në aulën e Kuvendit. Çdo qëndrim tjetër që nuk merr në konsideratë domosdoshmërinë e konsensusit do të konsiderohet e papranueshme nga ana jonë.”- u shpreh Basha.

    Sipas Bashës, “asnjë qeveri nuk mund të diktojë apo imponojë qëndrimin e saj në një reformë kaq të rëndësishme”.

    I pyetur për hapat që do të ndërmarrë opozita, në rast se mazhoranca e miraton e vetme këtë reformë, shefi i opozitës tha: “Hapat arbitrarë në drejtim të imponimit me fuqinë e kartonëve, që shkelmon çdo parim të një demokracie funksionale, do të jetë këmbana e fundit për këtë sjellje arrogant , antiligjore të kësaj mazhorance dhe do të detyrojnë një reagim të fuqishëm të opozitës në çdo hapësirë. Uroj që të mos ta shikojë këtë si një provë muskujsh, për të cilën nuk angazhohemi, por jemi gati nëse na thërrasin në një shesh beteje, por ta shikojnë si një mundësi të artë për të rikthyer besimin që ata vetë anë goditur me aktin për nëpunësin civil dhe për të rivendosur konsensusin si vlerë, që është kërkesë themelore e BE-së dhe qytetarëve shqiptarë.”

    Basha komentoi edhe homazhet e zhvilluara sot në bulevardin “Dëshmorët e Kombit” në përkujtim të viktimave të 21 janarit, duke thënë se pasojat e asaj dite “nuk mund të ndahen kurrë nga shkaku, shkaktarët dhe organizatorët, që sot përdhosën kujtimin e viktimave të 21 janarit”.

    PROJEKTLIGJI
    Maxhoranca e re propozon një numër më të vogël njësish administrative. Qeveria ka tashmë gati projektligjin për caktimin e "kritereve dhe metodologjinë që do të ndiqet për ndarjen e re administrativo-territoriale të Republikës së Shqipërisë". Bazuar në disa rekomandime, qeveria i propozon Kuvendit një projektligj, i cili cakton kriteret që duhet të mbahen parasysh për hartimin e ndarjes së re administrative, e cila do të bëhet në konsultim edhe me drejtues të qeverisjes vendore. Në relacionin që shoqëron projektligjin thuhet se, "Shoqata e Komunave të Shqipërisë në prill të vitit 2013, ka miratuar një qëndrim zyrtar të sajin ku rekomandon nevojën për të rishikuar ndarjen ekzistuese administrativo-territoriale të vendit dhe propozon që ndarja e re administrativo-territoriale të ketë 160 komuna, nga 308 që janë aktualisht".

    Ndërkohë "një auditim specifik është kryer edhe nga Kontrolli i Lartë i Shtetit mbi nevojën për rishikimin e ndarjes administrativo-territoriale. Pas studimit dhe gjetjeve të konfirmuara në analiza krahasimore se njësitë e mëdha vendore performojnë më mirë se njësitë e vogla, duke rritur eficiencën e fondeve publike, rekomandohet ndërmarrja e reformës administrativo-territoriale. KLSH sugjeron që bashkitë të riorganizohen me një minimum popullsisë prej 15.000 banorësh, ndërsa komunat duhet të kenë një minimum popullsie prej 10.000 banorësh".

    Grupi i punës që ka përgatitur këtë projektligj ka marrë në konsideratë eksperienca të ngjashme në vende të cilat kanë zhvilluar në vitet e fundit reformën administrativo-territoriale, si psh. Suedia, Danimarka, Letonia, Lituania, Polonia, Gjeorgjia, Irlanda dhe Armenia.

    (er.nu/BalkanWeb)

  6. #16
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,265
    Postimet në Bllog
    22

    Për: Zbardhet drafti i qeverisë: Ja harta e re territoriale e Shqipërisë

    Meta: Reforma administrative dhe territoriale është domosdoshmëri

    TIRANË Në mbledhjen e parë të Komitetit Drejtues Kombëtar të LSI-së, Ilir Meta deklaroi se reforma administrative Meta lsie territoriale është domosdoshmëri në këtë fillim viti. Për kryetarin e LSI-së dhe njëkohësisht kryetar i Kuvendit, Ilir Meta, ky është viti i reformave të rëndësishme. “Ky është një vit që unë do të dëshiroja ta cilësoja si një vit i reformave të rëndësishme, të mëdha dhe të pashmangshme. Ka ardhur koha që të ndahemi një herë e mirë me fenomenin e tranzicionit “tërhiq e mos këput”. Reforma administrative e territoriale është një domosdoshmëri. Në rast se vendi sot ka një prapambetje të theksuar sa i takon standardeve në një drejtim të caktuar kjo është pikërisht lidhur me situatën me të cilën ndeshemi sa i takon ndarjes administrative dhe territoriale të vendit. Është po ajo ndarje e cila ka qenë që nga viti 1992 në zgjedhjet lokale të saj kohe dhe të mos harrojmë se edhe ndarja e vitit 1992 ishte një konvertim demografik i ndarjes, që ishte përpara me këshillat popullore të kooperativave dhe të ndërmarrjes bujqësore. Prandaj është domosdoshmëri që të ecim në këtë rrugë, sepse kjo është vendimtare për të prodhuar një pushtet vendor, që merr përgjegjësi, që ka kapacitet për planifikim strategjik të politikave zhvillimore…”, – tha ai. Për pasojë, Meta nënvizoi se është koha që mazhoranca dhe opozita të punojnë së bashku në këtë drejtim. “…Përshëndes edhe një herë iniciativën më të fundit për një komision parlamentar konsensual me dy bashkëkryetarë, me një nga mazhoranca e një nga opozita, me numrat të barabartë të anëtarëve që të fillojë punën menjëherë në këtë drejtim. Dhe kjo gjë duhet bërë patjetër sa më shpejt brenda këtij sesioni në mënyrë që të kenë mundësi të gjithë qytetarët, të gjitha forcat politike të projektojnë fushatën e ardhshme për zgjedhjet vendore”, shtoi ai. Meta foli edhe për domosdoshmërinë për reformë në drejtësi, ndërsa u ndal edhe tek debati i ditës që lidhet me vendosjen e gjobave ndaj qytetarëve për shkelje të rregullave të qarkullimit rrugor. “Siguria rrugore është një problem shumë i madh, është një problem tronditës për shoqërinë tonë. Janë bërë investime të jashtëzakonshme në rrugë dhe në infrastrukturë por në fund të fare në sinjalistikë dhe në shumë elementë të tjerë të sigurisë rrugore ka një prapambetje të jashtëzakonshme. Natyrisht që nuk kërkohet ndonjë investim shumë i madh por kërkohet përgjegjshmëri dhe kujdes shumë i madh për të ecur drejt një ndryshimi shumë të shpejtë të sigurisë në rrugë dhe të mbrojtjes së jetës së qytetarëve tanë. Ndaj edhe opozita përpara se të bëja kritika edhe për gjobat edhe për probleme të tjera duhet të bëjë edhe një autokritikë për sa i takon këtyre problemeve të cilat janë probleme të trashëguara”, tha ai. Lidhur me ecurinë e këtij viti, Meta u shpreh optimist se aleanca në pushtet do të ofrojë mundësi të reja për ristrukturimin e ekonomisë, ndërsa kërkoi një sjellje të re ndaj biznesit.

    MAPO

  7. #17
    i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    10-04-2014
    Vendndodhja
    Su: Europe
    Postime
    143

    Për: Zbardhet drafti i qeverisë: Ja harta e re territoriale e Shqipërisë

    Ruçiu presim deri të enjten për reformën.
    Basha:Po u bë reforma pa ne, derdhemi ne sheshe
    Celibashi: Ndërkohë, ministri i Shtetit për marrëdhëniet me Parlamentin, Ilirjan Celibashi, deklaroi dje lidhur me reformën territoriale se “nëse pa arsye të justifikuara opozita nuk bëhet pjesë e këtij procesi, nuk ka asnjë arsye përse kjo shumicë qeverisëse të mos vazhdojë në rrugën e reformave”.
    http://www.ama-news.al/2014/04/rucij...otesta-masive/

  8. #18
    i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    10-04-2014
    Vendndodhja
    Su: Europe
    Postime
    143

    Për: Zbardhet drafti i qeverisë: Ja harta e re territoriale e Shqipërisë

    Foto/propozimi i ri per ndarjen territoriale: Formohet rajoni i Arberit, i Kaoneve dhe i Muzakajve.

    Në kohën që po diskutohet për ndarjen e re territoriale, portali ShtetiWeb vjen me një propozim pas diskutimeve të bëra në 11 qarqet e vendit.

    Sipas këtij propozimi, vendi ndahet në gjashtë rajone: rajoni i Shkodrës, rajoni i Arbrit, rajoni Elbasan- Korçë, rajoni i Muzakajve, rajoni i Kaonëve dhe Tirana.

    Në total do jenë 89 bashki dhe nuk do ketë komuna e qarqe.

    Në rajonin e Shkodrës do përfshihen qarku i Shkodrës, i Lezhës (pa Kurbinin) dhe i Kukësit. Popullsia do jetë 617 mijë banorë dhe do ketë 16 bashki.

    Në rajonin e Arbrit do ketë 987 mijë banorë dhe do përfshihen qarku i Dibrës, i Tiranës (një pjesë), qarku i Durrësit dhe rrethi i Kurbinit. Rajoni do ketë 20 bashki.

    Rajoni Elbasan- Korçë, ose ELKO, do ketë 803 mijë banorë dhe do përfshijë qarkun e Elbasanit dhe të Korçës. Rajoni do ketë 18 bashki.

    Rajoni i Muzakajve do ketë 738 mijë banorë dhe përfshin qarkun e Fierit dhe të Beratit. Rajoni do ketë 18 bashki.

    Rajoni i Kaonëve do ketë 510 mijë banorë dhe përfshin qarkun e Vlorës dhe të Gjirokastrës. Rajoni do ketë 16 bashki.

    Më pas do jetë Tirana me 518 mijë banorë.

    http://www.gazetatema.net/web/2014/03/08/foto-propozimi-i-ri-per-ndarjen-territoriale-formohet-rajoni-i-arbrit-i-kaoneve-dhe-i-muzakajve/

  9. #19
    i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    10-04-2014
    Vendndodhja
    Su: Europe
    Postime
    143

    Për: Zbardhet drafti i qeverisë: Ja harta e re territoriale e Shqipërisë

    Reforma territoriale, nxirrni “kartat” e Mehdi Frashërit nga sirtari!

    Edhe pse po i afrohen shekullit që atëhëre, themelet e reformës administrative shqiptare ngelen ato që ka hedhur që në vitin 1931............. http://gazetadita.al/reforma-territo...t-nga-sirtari/

  10. #20
    i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    10-04-2014
    Vendndodhja
    Su: Europe
    Postime
    143

    Për: Zbardhet drafti i qeverisë: Ja harta e re territoriale e Shqipërisë

    Co-Plan propozon ndarjen e Shqipërisë me 4 ose 6 rajone

    Linku: http://gazeta-shqip.com/lajme/2014/0...-ose-6-rajone/

    Prezantohen dy projektet e reja për në nivelin e dytë të qeverisjes vendore. Rishikim i rolit të prefektit

    Herion Mesi
    Ndarja administrativeQeveria vijon konsultimet e saj me grupet e interesit për realizimin e reformës së re administrativo-territoriale, ku për ndarjen e re në nivelin e dytë të qeverisjes vendore studioja “Co-Plan” propozoi dy ndarje administrative të Shqipërisë, me katër ose me 6 rajone.

    Hartat e reja Emri:  timthumb.jpg

Shikime: 7994

Madhësia:  65.4 KB

    Co-Plan-i prezantoi në tryezën e organizuar dje nga Ministri i Shtetit për Çështjet Vendore, Bledi Çuçi së bashku me Programin e Zhvillimit Rajonal (RDP) dhe Institutin për Zhvillimin e Habitatit, dy harta të reja administrative të territorit të Shqipërisë. Në hartën e parë, drejtori i studios, urbanisti Dritan Shutina propozoi një ndarje me 4 rajone të mëdha të vendit në: Rajonin e Veriut ku Qarkut aktual të Shkodrës i bashkohet Lezha, Kukësi dhe Peshkopia; Rajoni Qendror- ku Qarkut të Tiranës i bashkohet Durrësi dhe Elbasani; Rajoni Lindje-Perëndim- ku Qarkut të Korçës i bashkohet Berati, Lushnja dhe Fieri; dhe Rajoni i Jugut në të cilin përfshihet e gjithë pjesa jugore e vendit. Ndërsa në hartën e dytë, Shutina theksoi se ndarja është ideuar duke iu referuar baseneve ujore të vendit dhe kjo hartë përcakton një ndarje prej 6 qarqesh, sipas zonave që lagen nga lumenjtë më të mëdhenj të vendit. “Kështu do të kemi Rajonin e Drinit, Rajonin Mat-Drin, Rajoni Shkumbin-Erzen, Rajoni i Devollit, Rajoni i Semanit dhe Rajoni i Vjosës”, theksoi drejtori i Co-Planit. Sipas tij, rajoni është parë si nivel i dytë i qeverisjes politikbërës dhe zbatues, i cili merr kompetenca që tashmë i takojnë pushtetit qendror. “Harta zgjedhore në këtë ndarje nuk kanë luajtur rol thelbësor. Nuk respektohet ndarje e qarte politike, janë partitë që përcaktojnë pushtetin”, sqaroi Shutina.

    Realizimi

    PREZANTIM REFORMA 4.pptx

    Për realizimin e një platforme të tillë urbanisti Shutina shkon deri te propozimi rishikimi i rolit të prefektit. Ai u shpreh i mendimit se kjo ndarje duhet të realizohet nëpërmjet bazës ligjore, institucionale, burime njerëzore, burime financiare, politike dhe statistikore që do të garantonin dhe vazhdimësinë e implikimit të kësaj reforme. “Të rishikohet Kushtetuta, Kodi Zgjedhor, decentralizimi dhe ligji organik për pushtetin vendor; legjislacioni sektorial. Ose kjo të organizohet brenda përkufizimeve kushtetuese aktuale dhe rishikim i strategjisë së decentralizimit dhe legjislacionit sektorial. Gjithashtu, duhen krijuar institucione të reja dhe duhet bërë një reformim i ekzistueseve (agjencitë), ku të bëhet dhe një rishikim i institucionit të prefektit. Dhe kjo kërkon asete në burime njerëzore me kapacitete të reja dhe ripozicionime. Gjithashtu duhet të rikonceptohet mënyra e administrimit fiskal dhe financiar të këtyre institucioneve. Kjo është një shans për politikën vendore dhe atë qendrore për demokratizimin e qeverisjes”, u shpreh urbanisti Dritan Shutina. Duke vijuar më tej, Shutina theksoi se ndarja e rajoneve duhet të bëhet në formë horizontale dhe të shmanget ndarja e rajoneve në mënyrë vertikale. “Përveç zonës së ultësirës, pjesa tjetër e Shqipërisë që përfshin zonat malore është shumë më e pazhvilluar se zona e ultësirës, gjë që do të krijonte dhe një ndarje të padrejtë të rajoneve të reja, pikërisht për shkak të divergjencave ekonomike që krijohen nga ndarja e rajoneve në mënyrë vertikale”, u shpreh ai. Në përfundim, drejtori ekzekutiv i Co-Plan-it bëri apel për të mos e shtyrë me tej këtë proces dhe për të marrë menjëherë disa vendime. “Është detyrimi jonë që të realizojmë vendimmarrje që të na pozicionojnë në mënyrë strategjike për sfidat që do të kemi në të ardhmen. Ka ardhur momenti që ta bëjmë këtë reformë tani”, tha Shutina. Ndërsa, të pranishmit në tryezën e djeshme, përfaqësuesit e qeverisë, Parlamentit, kryetarët e këshillave të qarqeve, përfaqësues të organizatave ndërkombëtare dhe shoqërisë civile, diskutuan për nevojën e rishpërndarjes së përgjegjësive dhe funksioneve midis niveleve të qeverisjes vendore. Diskutimi u përqendrua te roli që ka aktualisht qarku dhe nevoja për rishikimin e tij në kuadër të hartimit të strategjisë së decentralizimit dhe organizimit të Reformës Administrativo-Territoriale. Gjithashtu, u parashtruan përgjegjësitë dhe funksionet të cilat mund apo do të duhet të marrin përsipër qarqet dhe si mund të ndikojnë ato në organizimin territorial në këtë nivel.

    Diskutimet

    Albana Dhimitri - “Roli dhe funksionimi i qarkut dështoi, pasi u përball me bashkitë, ku ndryshimet e përkatësisë politike mes drejtuesve krijoi dhe mosrakordimin e këtyre dy niveleve të pushtetit vendor”

    Besnik Aliaj - “Jam i idesë që qeveria ta realizojë këtë ndarje për katër vjet në mënyrë që t’i jepet koha e mjaftueshme për konsolidimin e këtyre rajoneve, të cilat sipas meje duhet të jenë 6 dhe jo 4”

    Kreu i Qarkut të Korçës - “Qarqet u lanë ashtu siç u krijuan në fillim dhe asgjë s’u arrit me atë ndarje që u bë në 2000-in. Qarku është kot atje zotërinj prandaj, çështja e qarkut duhet të zgjidhet me votë nga populli”

    Përzgjedhja - Ekspertët në panel mbështetën projektin e Co Plan, ndërsa më i volitshëm për rajonalizim sipas tyre ishte projekti me 6 rajone, pasi qytetarët duan ta kenë pranë fizikisht shërbimin dhe kontaktet me vendorët.

    Linku: http://gazeta-shqip.com/lajme/2014/0...-ose-6-rajone/

Faqja 2 prej 3 FillimFillim 123 FunditFundit

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund të hapni tema të reja.
  • Ju nuk mund të postoni në tema.
  • Ju nuk mund të bashkëngjitni skedarë.
  • Ju nuk mund të ndryshoni postimet tuaja.
  •