Close
Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 20
  1. #1
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22

    Buxheti 2014: Miratohet nė Kuvend e dekretohet nga presidenti

    Buxheti 2014 rrezikon tė hyjė nė fuqi nė janar, ja dy zgjidhjet e Canit

    Blerina Hoxha

    Vonesat nė hartimin e projektbuxhetit dhe paketės fiskale rrezikojnė seriozisht hyrjen nė fuqi tė buxhetit mė janar tė shkelqim_canivitit 2014. Sipas kalendarit tė pėrcaktuar tashmė nė ligjin organik tė buxhetit, mė datė 25 nėntor duhet tė kishte pėrfunduar miratimi nė Kuvend pėr t’i lėnė kohė azhornimit tė institucioneve pėr tė nisur konsumin e tij mė 1 janar, por ndėrkohė projekti ende ėshtė nė fazėn e konsultimeve.

    Dy zgjidhje tė tjera

    Burimet nga Ministria e Financave pohojnė se janė tė predispozuar qė tė miratojnė dhe nisin alokimin e buxhetit 2014 nė afat, por siē duket vonesat e pashmangshme do tė rrezikojnė kėtė proces. Ministria e Financave e ka parashikuar kėtė situatė. Puna e institucioneve dhe pagesat nuk do tė bllokohen pėr shkak tė moshyrjes nė fuqi tė buxhetit. Ligji organik nė tė cilin procedohet me buxhetin pėrcakton dy zgjidhje. E para, nė rast se Kuvendi e miraton ligjin e buxhetit vjetor brenda vitit buxhetor, por nuk mund tė hyjė nė fuqi nė datėn 1 janar, ose koha e mbetur pėr pėrfundimin e procedurave tė fillimit tė zbatimit tė buxhetit nuk ėshtė e mjaftueshme, ministri i Financave nxjerr njė udhėzim tė posaēėm, qė rregullon procesin buxhetor deri nė hyrjen nė fuqi tė ligjit tė buxhetit vjetor dhe tė pėrfundimit tė procedurave tė zbatimit tė tij. Udhėzimi i posaēėm siguron vazhdimin e ofrimit tė mallrave dhe shėrbimeve, pėrfshirė zbatimin e projekteve tė investimeve, tė filluara nė vitin buxhetor paraardhės, qė parashikohet tė vazhdojnė edhe nė atė vit buxhetor. Por ka njė alternativė tjetėr, buxheti i pėrkohshėm. Nė rast se Kuvendi nuk miraton buxhetin e propozuar deri nė fillim tė vitit buxhetor, Kėshilli i Ministrave, me vendim, para ditės sė parė tė fillimit tė vitit buxhetor, autorizon zbatimin e buxhetit tė pėrkohshėm pėr njė periudhė, qė fillon nga dita e parė e vitit buxhetor deri nė fund tė muajit tė tretė tė tij. Shpenzimet buxhetore nė buxhetin e pėrkohshėm, pėr ēdo muaj dhe pėr ēdo program, tė ēdo njėsie tė qeverisjes sė pėrgjithshme, nuk mund tė tejkalojnė 1/12 e shpenzimeve faktike tė programit tė financuar nga buxheti nė vitin buxhetor paraardhės. Nėse tė ardhurat e siguruara me ligj janė tė pamjaftueshme pėr tė mbuluar shpenzimet e parashikuara nė buxhetin e pėrkohshėm, Ministri i Financave merr hua, ēdo muaj, deri nė 1/12 e huasė sė pėrgjithshme, tė pėrdorur pėr financimin e deficitit buxhetor nė vitin buxhetor paraardhės. Fondet e miratuara nė buxhetin e pėrkohshėm sigurojnė: a) ushtrimin, nė pėrputhje me ligjin, tė funksioneve dhe pėrgjegjėsive tė njėsive tė qeverisjes sė pėrgjithshme; b) vazhdimėsinė e ofrimit tė tė mirave dhe shėrbimeve, pėrfshirė zbatimin e projekteve tė investimeve, tė filluara nė Buxhetin e Shtetit tė vitit buxhetor paraardhės dhe qė parashikohet tė vazhdojnė nė vitin buxhetor.

    Vonesat

    Shkak pėr vonesėn e buxhetit 2014 nė afat kėtė vit ėshtė bėrė pėrpilimi i raportit tė kompanisė ndėrkombėtare audituese “Deloitte”, qė ėshtė dorėzuar vetėm dje nė qeveri. Raporti evidentonte borxhin qė qeveria u ka bizneseve pėr punėt publike qė kanė realizuar deri mė 31 gusht 2013, njė shifėr qė ka arritur nė 24.6 miliardė lekė. Njė tjetėr vonesė ka ardhur nga mbėrritja mė vonė se ē’pritej e misionit tė Fondit Monetar Ndėrkombėtar nė Shqipėri, i cili do tė qėndrojė nė vend deri mė datė 17 dhjetor pėr tė bashkėpunuar me qeverinė mbi buxhetin dhe paketėn e re fiskale. Po nė kėtė datė, 17 dhjetor, do tė mbyllen edhe tė gjitha veprimet nga Thesari nė Ministrinė e Financave, duke nėnkuptuar mbylljen e pagesave tė shtetit pėr kėtė vit.

    MAPO
    "Babai i shtetit ėshtė Ismail "Qemali", e zbuloi Edvin shkencėtari!"

  2. #2
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22

    Pėr: Shqipėria do tė mbylli vitin 2013 pa njė buxhet pėr 2014

    Basha: Qeveria, vonesa me buxhetin.

    Kryetari i demokratėve deklaroi gjithashtu se janė shkelur parimet e transparencės dhe disiplinės fiskale nė vonesat qė po i bėhen pėrgatitjes sė projekt-buxhetit tė vitit 2014. “…Janė shkelur parimet e transparencės, parashikueshmėrisė, gjithėpėrfshirjes, disiplinės fiskale, respektimi i tėrėsisė sė procesit etj., parime kėto tė sanksionuara nė nenin 4 tė ligjit nr. 9936, datė 26.6.2008, “Pėr menaxhimin e sistemit buxhetor nė Republikėn e Shqipėrisė”. Nė kushtet kur sipas nenit 13 tė tė njėjtit ligj, viti buxhetor nė Republikėn e Shqipėrisė fillon mė 1 janar dhe mbyllet mė 31 dhjetor tė ēdo viti, si do tė jetė e mundur tė bėhet efektiv buxheti kur ende nuk ka asnjė lloj diskutimi, drafti, apo edhe komunikimi pėr dokumentin mė tė rėndėsishėm e mė thelbėsor tė ēdo qeverie? Pra, parashikueshmėria ėshtė zero nė ēdo aspekt, duke dėmtuar rėndė sipėrmarrjen e lirė si dhe vendimmarrjen pėr investime, qofshin kėto tė huaja apo tė brendshme, qofshin publike apo private”, – tha ai. Nė bazė tė ligjit, Basha theksoi se Kėshilli Ministrave, brenda datės 25 tetor duhet tė miratonte projektbuxhetin vjetor dhe programin buxhetor afatmesėm tė rishikuar, ndėrsa kryeministri, brenda datės 1 nėntor duhet t’ia parashtronte Kuvendit. “…Me kėtė vonesė, as qė bėhet fjalė pėr tė patur diskutime tė tilla nė funksion tė transparencės e, larg qoftė, tė pėrmirėsimit tė projektbuxhetit. Nė nenin 32 kėrkohet qė Kėshillat e Qeverisjes Vendore brenda datės 31 dhjetor miratojnė buxhetin vendor, duke u bazuar nė vlerėsimin e tė ardhurave dhe transfertat e pėrcaktuara nė ligjin e buxhetit vjetor. Por, kjo ėshtė e pamundur nė kėtė situatė qė i ka vendosur qeverisja aktuale…”, – tha ai. Pėr kėtė situatė tė krijuar, Basha ka dyshimet e tij. “…Kjo fshehje e paprecedent dhe e pakuptimtė e kantierit tė buxhetimit, u jep vetvetiu besueshmėri disa lajmeve qė kanė rrjedhur nė media pėr njė paketė fiskale me ide dhe projekte skandaloze, qė mbėshteten nė improvizime dhe nė llogari me kalem tė trashė, pa asnjė lidhje me ekonominė dhe realitetin e gjallė”, – tha ai.

    N.P

    MAPO

  3. #3
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22

    Pėr: Shqipėria do tė mbylli vitin 2013 pa njė buxhet pėr 2014

    Refuzohet urdhri i Canit pėr shkurtimin e administratės me 30%

    Blerina Hoxha

    Pjesa dėrrmuese e institucioneve publike i janė pėrgjigjur negativisht kėrkesės sė Ministrisė sė Financave pėr tė canishkurtuar shpenzimet pėr personelin nė 30 pėr qind. Burimet nga Financat bėjnė me dije se pjesa mė e madhe e institucioneve nuk janė treguar tė gatshme tė bėjnė shkurtime, porse me sa duket, buxheti i tyre do tė jetė mė i ulėt se i kėtij viti.

    Afatet

    Data 11 e kėtij muaji ka qenė afati pėrfundimtar pėr dorėzimin e kėrkesave pėr shpenzime nė vitin 2014 nga ana e institucioneve dhe enteve publike. Mėsohet se kjo datė nuk ėshtė respektuar nga disa prej tyre edhe pėr shkak tė tranzicionit qė krijoi ndryshimi i pushtetit. Por edhe kėrkesat pėr fonde tė mbėrritura nė Ministrinė e Financave nuk kanė respektuar urdhrin e Canit pėr shkurtimin e personelit. Pėr shembull, Kuvendi i Shqipėrisė jo vetėm qė nuk e ka marrė nė konsideratė kėtė kėrkesė, por ka kėrkuar njė buxhet rreth 70 milionė lekėsh mė tė lartė se i kėtij viti. Mirėpo burimet nė Ministrinė e Financave pohojnė se urdhri i Canit ka qenė nė formėn e njė paralajmėrimi qė qeveria do tė jetė e racionalizuar me fondet nė mėnyrė qė tė shmangen surprizat nė momentin qė fondet do tė ndahen pėrfundimisht. Kėrkesa e Ministrisė sė Financave qė tashmė ka mbėrritur edhe nė institucionet e pavarura, vė nė dilemė ligjshmėrinė e aktit, pasi struktura e kėtyre institucioneve ėshtė kompetencė e Kuvendit si njė kusht pėr tė siguruar pavarėsinė e tyre nga ekzekutivi. Por duke nisur nga Kuvendi, Presidenca, Prokuroria, gjyqėsori dhe tė gjitha entet e tjera qė janė nė varėsi vetėm tė Kuvendit, sipas Ministrisė sė Financave duhet tė fillojnė punėn nė vitin 2014 me 30 pėr qind mė pak staf. Sipas Ministrisė sė Financave, qėllimi i kėsaj reforme ėshtė qė tė frenohet rritja e borxhit publik. Shpenzimet pėr personelin aktualisht janė 71,6 miliardė lekė dhe zėnė 21 pėr qind tė totalit tė shpenzimeve. Vitin qė vjen, ministri Cani shpreson tė kursejė rreth 22 miliardė lekė nga shpenzimet e personelit qė pėrfshijnė administratėn qendrore dhe institucionet e pavarura. Kjo reformė e cilėsuar si masė e dhimbshme, ėshtė artikuluar mė parė edhe nga kryeministri Edi Rama.

    Pengesat

    Projektligji pėr buxhetin 2014 do tė dorėzohet nė Kuvend nė 10 ditėt e para tė muajit dhjetor. Tavanet mbi tė ardhurat dhe shpenzimet janė formuluar, por pritet tė pėrfundojė auditimi nga “Deloitte”, afati i tė cilit ėshtė 30 nėntori. Pak a shumė rezultatet dihen, por Ministria e Financave do tė rakordojė pėrfundimet e auditit, tė cilat do tė adresohen nė projektbuxhet dhe mė sė shumti kanė qėllim shlyerjen e detyrimeve ndaj biznesit. Nga ana tjetėr ėshtė duke u formuluar edhe paketa fiskale, e cila do tė pėrfshijė ndryshimet nė tė gjitha taksat dhe tatimet qė do tė kenė ndikimin e tyre nė tė ardhurat e buxhetit 2014. Reforma mė e dhimbshme qė parashikon ky buxhet ėshtė shkurtimi i administratės. Gjithsej nė administratėn shqiptare janė tė punėsuar rreth 87 mijė punonjės, duke pėrfshirė edhe arsimtarėt, mjekėt dhe policėt. Deri mė tani administrata shtetėrore shqiptare radhitet ndėr mė tė ulėtat nė rajon.



    Cani bėn gati buxhetin e “sakrificės”

    Projektbuxheti i vitit 2014 ėshtė cilėsuar nga vetė Ministria e Financave si buxheti i sakrificės. Pavarėsisht se shifrat janė ende nė fazėn e pėrpunimit, shpenzimet dhe tė ardhurat do tė jenė me ulje dhe do ketė reforma tė dhimbshme qė do tė pėrfshijnė qė nga tkurrja e administratės publike, rritja e taksave, ulja e shpenzimeve dhe tė ardhurave. Burimet nga Ministria e Financave thonė se shifrat paraprake flasin pėr njė buxhet i cili nė total nuk ėshtė mė shumė se 380 miliardė lekė, duke pėrfshirė edhe borxhin nga 405 miliardė lekė qė ėshtė buxheti i kėtij viti. Sipas kėtij projekti, nė vitin 2014 do tė kemi njė buxhet me rreth 200 milionė euro mė pak, ndėrkohė qė shkurtimet duke se do tė bien nė tė gjithė zėrat, duke pėrfshirė edhe investimet publike. Mėsohet se pėr vitin qė vjen, qeveria nė zėrin e shpenzimeve kapitale do tė shlyejė borxhin e kompanive dhe nuk do tė hedhė asnjė lek pėr punime nė frontet tashmė tė hapura tė rrugėve. Ndėrsa pėr nisjen e projekteve tė reja as qė nuk bėhet fjalė. Burimet nga Financat pohojnė se tė gjitha kėto reforma tė cilėsuara tashmė si dhimbshme nga vetė kryeministri Rama, kanė qėllim sjelljen nė objektivitet tė situatės buxhetore. Po synohet tė hartohet njė buxhet realist, pėr tė shmangur nevojėn e shkurtimeve nė mes tė vitit. Por nėse arrihet tė mblidhen tė ardhura tepėr, ndryshimi do tė ishte mė i lehtė se shkurtimet. Kjo situatė buxhetore nė vitin 2014 ishte konsultuar mė parė me Fondin Monetar Ndėrkombėtar, ku ėshtė rėnė dakord pėr rritje tė taksave dhe ulje tė shpenzimeve me qėllim stabilizimin e borxhit.

    MAPO

  4. #4
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22

    Pėr: Shqipėria do tė mbylli vitin 2013 pa njė buxhet pėr 2014

    Projektbuxheti 2014, pagat dhe pensionet nuk do tė rriten

    Blerina Hoxha

    Qeveria nuk do tė aplikojė rritje pagash dhe pensionesh vitin qė vjen, pėr shkak tė disiplinės sė fortė financiare qė pritet 118tė aplikojė pėr vitin qė vjen ndaj shpenzimeve buxhetore. Burimet nga Ministria e Financave pohojnė se treguesit buxhetorė nė tė ardhura dhe shpenzime janė ende nė fazėn e pėrpunimit, por se parimi ėshtė i qartė paraprakisht, se pagat dhe pensionet do tė rriten e shumta me ritmet e inflacionit 1-1.5 pėr qind.

    Buxhet shtrėngues

    Pasi ka rritur borxhin e paplanifikuar me rreth 200 milionė euro kėtė vit, Ministria e Financave pritet tė tregohet pragmatiste me buxhetin e vitit qė vjen. Tashmė, njė urdhėr i ministrit Cani ka mbėrritur nė tė gjitha institucionet e buxhetore, duke kėrkuar shkurtim me 30 pėr qind tė shpenzimeve tė personelit. Bashkė me kėtė masė shtrėnguese qeveria nuk do tė aplikojė rritje tė pagave dhe pensioneve me ritme mė tė larta se inflacioni. Pėr kėto dy masa Ministria e Financave ka rėnė dakord edhe me Fondin Monetar Ndėrkombėtar, i cili pėr vite me radhė e kishte kundėrshtuar projektin ‘Berisha’ pėr rritje mbi 5 % tė pagesave tė buxhetorėve dhe tė pensionistėve. Kjo pėr faktin se skema e deformuar e pensioneve ka krijuar shpenzime tepėr tė larta, afėr 1 miliard dollarė ose sa njė e treta e tė ardhurave nė buxhet. Gjithashtu, fondi i pagave pėr buxhetorėt kalon tė 700 milionė dollarėt. Por nė kushtet kur tė ardhurat buxhetore vėrtiten nė 320 milionė dollarė, i bie qė pjesa tjetėr qė tepron nga pagat dhe pensionet tė pėrdoret pėr shlyerjen e interesave tė borxhit, tė cilat i kushtojnė buxhetit nė njė vit mė shumė se 500 milionė dollarė.

    Pagat dhe pensionet

    Duke folur pėr ndryshimet nė buxhetin e vitit 2013, kryeministri Edi Rama ka pohuar pėr mediat se “rritja e mėparshme e rrogave ėshtė njė farsė, nuk kemi prirje ta vazhdojmė. Nuk do tė ndėrtojmė rrugė pa shlyer borxhet pėr biznesin”. Ky parim tashmė i reflektuar nė buxhetin e vitit 2014 synon tė riparojė disa deformime tė krijuara kėtė vit nė arkėn e shtetit, tė cilat kanė ēuar nė njė rritje tė deficitit buxhetor me gati dyfishin e parashikimit tė fillimvitit. Qeveria e mėparshme ndėrmori njė politikė agresive tė rritjes sė pagave dhe pensioneve, sidomos nė katėr vitet e para tė mandatit 2005-2008 me rritje gati dyshifrore. Pėr shkak tė maturimit tė nivelit tė pagave tė krahasueshme me vendet e rajonit, por edhe pėr shkak tė krizės ekonomike kjo rritje u frenua nė vitet e fundit me 5-7 pėr qind. Qeveria e re e drejtuar nga Edi Rama ka vendosur tė ndjekė njė filozofi tė re. Pa u shlyer borxhet ndaj biznesit, nuk do tė ndėrmerret as njė vendim pėr rritje pagash. Ndėrsa pėr pensionet pritet tė nisė diskutimi i reformės tėrėsore pėr vitin qė vjen, por rritja e tyre nuk do tė jetė mė e madhe se inflacioni mė 2014. Paga mesatare mujore nė administratėn shtetėrore ėshtė 52 mijė lekė tė reja, ndėrsa nė sektorin privat ky nivel ėshtė 36.4 mijė lekė.

    MAPO

  5. #5
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22

    Pėr: Shqipėria do tė mbylli vitin 2013 pa njė buxhet pėr 2014

    Buxheti 2014, planifikimet nė tė ardhura dhe shpenzime me ulje

    Ministria e Financave ka nisur punėn pėr hartimin e projektbuxhetit 2014. Burimet nga ky dikaster thanė se buxheti i vitit qė vjen do tė pasqyrojė realitetin nė tė cilin ndodhet ekonomia e vendit aktualisht. Kjo do tė thotė se buxheti nė vlerė totale mund tė jetė mė i ulėt se i kėtij viti, si nė tė ardhura ashtu edhe nė shpenzime. Ky kusht ėshtė diktuar me forcė edhe nga ekspertėt e FMN-sė, pasi sipas tyre njė buxhet i tillė do tė shmangė rreziqet pėr rritjen e borxhit. Ministri Cani do tė tregohet konservativ nė parashikime, por nėse tė ardhurat mund tė mblidhen mė shumė se parashikimet, do tė miratohet njė buxhet shtesė nė mes tė vitit. E kundėrta nuk duhet tė ndodhė, qė tė miratohet njė buxhet i madh dhe tė mos realizohet. Kėshtu ka ndodhur katėr vitet e fundit, duke ndikuar pėr pasojė nė rritjen e borxheve tė fshehura. Problemet qė kanė krijuar politika dhe zgjedhjet nė buxhetin e shtetit konsiderohen mė tė rėnda se ato tė krizės ekonomike dhe asaj energjetike qė kanė afektuar arkėn e shtetit kėto vitet e fundit. Nėse qeveria ‘Rama’ mban premtimet pėr heqjen e taksave pėr biznesin e vogėl dhe diferencimin e TVSH-sė pėr disa kategori artikujsh; rimbursimi i akcizės pėr bujqėsinė etj., buxheti 2014 do tė jetė nėn njė presion shtesė. Por pa analizuar sa do tė afektojnė premtimet e PS-sė nė buxhetin 2014, kemi faktin se lehtėsirat fiskale qė aplikoi kryeministri Berisha gjashtė tre muajve tė fundit para zgjedhjeve do tė ndikojnė nė planifikimin e buxhetit 2014 me minus 150 milionė euro.

    MAPO

  6. #6
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22

    Pėr: Shqipėria do tė mbylli vitin 2013 pa njė buxhet pėr 2014

    Cani prezanton buxhetin, Bode: Nuk keni parashikuar evazionin

    Mes debatesh dhe akuzash politike kanė nisur dje diskutimet nė komisionin parlamentar tė Ekonomisė rreth projektbuxhetit tė vitit 2014. Duke prezantuar projektin, ministri Cani ka pohuar se ky ėshtė buxheti mė i madh nė histori, me 40 miliardė lekė tė ardhura mė shumė se fakti i kėtij viti. Mirėpo i menjėhershėm ka qenė reagimi i ish-ministrit tė Financave, deputetit demokrat Ridvan Bode, i cili e quajti ‘projektin e rrėnimit tė ekonomisė’ duke dhėnė kėto argumente. “Niveli i administrimit, i uljes sė evazionit ėshtė zero. Kemi njė rritje taksash, e cila ėshtė 1.2 pėr qind e GDP-sė dhe nėse e shton kėtė nė vitin 2012, shkon 26. 3 pėr qind. Kemi rritje nė pėrmirėsimin e administrimit, apo kemi njė vijim tė humbjeve nė administrim”, – tha deputeti demokrat Ridvan Bode. Sipas Bodes, tė 40 miliardė lekėt qė janė parashikuar tė grumbullohen mė shumė, 20 miliardė vijnė nga rritja e taksave dhe pjesa tjetėr prej 20 miliardėsh nga rritja ekonomike. “Po lufta ndaj informalitetit ku ėshtė parashikuar?”,- tha Bode. “Ēfarė do tė realizohet nė njė vit nė ekonominė shqiptare mendohet tė futen nė buxhetit tė shtetit. investime nuk ka sepse biznesit nuk i mbetet asgjė, kursime nuk ka sepse qytetarėve nuk i mbetet asgjė pėr tė kursyer”, tha Bode. “Pa merak. Atė qė bėmė nė vitin 98′ e mė pas, me financat dhe ekonominė shqiptare, zoti Bode, kot parashikoni ditė tė kėqija. Ditė tė mira vijnė dhe ėshtė e sigurt kjo”, tha ministri Cani. Sipas projektbuxhetit tė pėrgatitur nga Ministria e Financave, totali i tė ardhurave parashikohet tė jetė rreth 364 miliardė lekė, me njė rritje prej 13% apo 42 miliardė lekė, nė raport me buxhetin e rishikuar 2013. Por mbetet nė tė njėjtin nivel me buxhetin qė hartoi qeveria ‘Berisha’ kėtė vit. Totali i shpenzimeve buxhetore pritet tė jetė 459.5 miliardė lekė, me njė rritje prej 54 miliardė lekė, apo 13%. Ndikimin kryesor nė rritjen e shpenzimeve e ka parashikimi i njė zėri tė ri, ai i shlyerjes sė detyrimeve tė prapambetura me njė vlerė prej 39 miliardė lekėsh, nga i cili 12 miliardė lekė do tė jenė detyrime tė infrastrukturės dhe 22.8 miliardė lekė detyrime tė tjera. Deficiti buxhetor kalon 91,6 miliardė lekė ose 14% mė i lartė se ai i njė viti mė parė, duke arritur nė 6.9% tė Prodhimit tė Brendshėm Bruto. Nga kjo, 2.8% tė PBB-sė e pėrbėn zėri pėr shlyerjen e detyrimeve tė prapambetura, duke bėrė qė deficiti, pėrjashtuar detyrimet ndaj biznesit, tė jetė 4.1% e PBB-sė. Financimi i deficitit parashikohet tė kryhet pėrmes huamarrjes sė brendshme, e cila do tė reduktohet me 13%, apo 7 miliardė lekė.

    MAPO

  7. #7
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22

    Pėr: Shqipėria do tė mbylli vitin 2013 pa njė buxhet pėr 2014

    Buxheti pėrēan deputetėt e PS, Majko e Fino me rezerva

    Fejzi Braushi

    Projektbuxheti i vitit 2014 dhe paketa fiskale tė paraqitura nga qeveria kanė ngjallur pakėnaqėsi edhe te deputetėt socialistė. Ashtu si njė ditė mė parė, ish-kryeministri Pandeli Majko e ka komentuar atė si buxhetin kundėr suksesit dhe jo kundėr tė pasurve, siē synohet tė arrijė qeveria me taksėn progresive. Dhe pėr tė arritur nė kėtė konstatim ai i referohet sėrish parashikimit qė bėhet nė paketėn fiskale pėr tė rritur taksėn pėr banesėn e parė dhe pėr tė dyfishuar atė pėr banesėn e dytė. “Dyfishimi i taksės nuk ėshtė taksė progresive, por njė lloj takse e jashtėzakonshme. Debati ka qenė dhe mbetet konstruktiv pėr tė gjetur njė zgjidhje me taksim tė ndershėm. Logjika ėshtė njėlloj; nė parim, kush ka mė shumė duhet tė paguajė detyrimet karshi shtetit dhe shoqėrisė. Jetojmė nė kohė kur tė jesh i ‘pasur’ konsiderohet turp dhe kjo ėshtė pasojė e kulturės se korrupsionit. Pavarėsisht vlerave monetare qė diskutohen, nė pikėpamje legale mendoj se diskutimi ėshtė i vlefshėm. Pyetja ime ėshtė e thjeshtė: Po taksojmė tė pasurit apo suksesin nė shoqėrinė tonė?…”, shkruante dje Majko nė Facebook, nė vijim tė debatit qė zhvilloi edhe nė komisionin e Ligjeve. Mė tej ai sqaron se tė kesh njė shtėpi tė dytė nuk ėshtė kurrsesi njė shenjė pasurimi, por nė tė shumtat e rasteve, njė nevojė jetike. “Mijėra emigrantė e kanė filluar ‘biznesin e pasurimit’ me blerjen e shtėpisė pėr vete dhe fėmijėt. Ėshtė njė traditė qė bėn dallim tek shqiptarėt dhe qė nuk ka kaluar pa u vėnė re edhe nga tė huajt. Blerja e shtėpisė ėshtė fillimi i gjithēkaje pėr shqiptarin e thjeshtė. Nė shumė shtete tė Perėndimit numri i shtėpive ėshtė tregues i pasurimit, por jo ende nė Shqipėri. Unė njoh dhjetėra njerėz qė kanė lėnė shtėpinė nė fshat dhe kanė blerė apo ndėrtuar njė shtėpi nė Tiranė apo Durrės. A ėshtė kjo ‘shtėpi e dytė’ shenjė e pasurimit apo njė nevoje jetike dhe normale pėr t’u…taksuar dyfish?! Nėse ky debat bėhet pėr tė ruajtur pasuritė e padeklaruara tė politikanėve, atėherė besoj se po djegim tė ‘njomin’ bashkė me tė ‘thatin’… Ju e dini qė pėr politikėn gjithmonė ka rrugėdalje. Kjo e fundit ishte ironi. Sigurisht!”, mbyll Majko komentin e vet.

    Fino

    Ndėrkohė qė edhe ish-kryeministri tjetėr socialist, Bashkim Fino ka shprehur rezerva pėr projektbuxhetin, duke deklaruar publikisht se pėr nenin 15 tė tij ku flitet pėr transfertėn e pakushtėzuar pėr pushtetin vendor, ai do tė votojė kundėr nė parlament. Ai e ka konsideruar tė papranueshme qė transferta e pakushtėzuar apo grantet pėr komunat dhe bashkitė tė kushtėzohen nga pagesat e faturave tė energjisė dhe ujit nga ndėrmarrje qė varen nga kėto njėsi vendore. “Ka ardhur vjet ligji qė pėr faturat e papaguara tė CEZ-it nga bashkitė dhe komunat do tė mbani grantet e pakushtėzuara. Ky ėshtė arbitraritet. Duhet gjetur mėnyrė tjetėr pėr mbledhjen e faturave. Kush jeni ju qė bllokoni transfertat e pakushtėzuara? Pėr kėtė unė do votoj kundėr nenit 15 pėr heqjen e granteve tė pakushtėzuara”, – tha Fino. Gjithashtu ai denoncoi se edhe nė kėtė buxhet vazhdon trajtimi me preferencė pėr disa njėsi vendore. “Nė komunėn Pustec qė ka as 2 mijė banorė, qė i ndėrruam dhe emrin para pak kohe, e ka tė pėrcaktuar grantin 22 ml lekė. Po Bashkia e Maliqit qė ka 8 mijė banorė, e ka tė njėjtė. Nuk mund tė bėhen mė qoka tė tilla”, – tha Fino.

    MAPO
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Albo : 20-12-2013 mė 11:14

  8. #8
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22

    Pėr: Buxheti 2014: Deputetėt socialistė kundėr buxhetit tė qeverisė

    Buxheti i ri, nis me debate seanca e Kuvendit. Presidenti kėrkon rritjen e fondeve

    Ka nisur me debate seanca plenare pėr buxhetin 2014 tė sjellė nga qeveria e re pėr miratim nė Kuvend. Kuvendi-i-ri-9-shtator-20113-Legjislatura-8-640x426Kundėrshtimet e opozitės janė bėrė tashmė publike ndėrsa ka akuzuar qeverinė se nuk ka treguar trasparencė. Ish-kryeministri Sali Berisha e cilėsoi njė “buxhet klandestin”, qė sipas tij ėshtė bėrė pa u konsultuar me qytetarėt e kėtij vendi.

    Ndėrkohė dhe pse koha nė dispozicion ka qenė tepėr e shkurtėr institucionet kanė nisur ankesat pėr fondet e pėrcaktuara nga qeveria pėr funksionimin e tyre. I pari qė ėshtė ankuar ka qenė Presidenti i Republikės Bujar Nishani. Me anė tė njė shkresė dėrguar Kuvendit Presidenca kėrkon qė tė rishikohen buxheti I pėrcaktuar pasi nuk ėshtė parashikuar fondi i pėrshtatshėm pėr aktivitetet e kreut tė shtetit pėr vitin qė vjen.

    “Pėrmes kėsaj shkrese, kėrkojmė tė tėrheqim vėmendjen tuaj rreth njė ēėshtje serioze, diskutimin dhe miratimin e projekt-buxhetit tė vitit 2014, dhe vėshtirėsitė qė sjell buxheti i planifikuar pėr Institucionin e Presidentit tė Republikės nė zbatimin e aktiviteteve tė rėndėsishme shtetėrore pėr vitin 2014 pėr kėtė Institucion”, shkruan nė ankesėn e saj Presidenca. Ky institucion ka kėrkuar 203.5 milion lekė por fondet e parashikuara nga qeveria janė 163.2 milion lekė.

    Nė kėrkesėn e tij kreu i shtetit argumenton se ky fond nuk ėshtė i mjaftueshėm pėr aktivitete tė rėndėsishme qė janė planifikuar pėr vitin qė vjen siė janė “vizitat e Presidentėve tė Rajonit nė Shqipėri, vizitat jashtė vendit tė Presidentit, organizimet e veprimtarive protokollare brenda vendit, etj”.

    MAPO

  9. #9
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22

    Pėr: Shqipėria do tė mbylli vitin 2013 pa njė buxhet pėr 2014

    Buxheti 2014/ Administrata “Rama”, 65 mln USD mė shumė shpenzime se “Berisha”

    Blerina Hoxha

    Qeveria ka planifikuar tė shpenzojė pėr administratėn 30 milionė euro mė shumė se ky vit qė po mbyllim qeveria mbledhja e paredhe plot 60 milionė euro mė shumė se shpenzimet qė planifikoi qeveria ‘Berisha’ pėr vitin nė fjalė. Projektbuxheti qė sot nis diskutimin nė komisionet parlamentare vjen tashmė me shifra tė finalizuara dhe me disa risi nė ndarjen e parave publike pėr entet shtetėrore. Vėrehet njė rritje e fondeve pėr Kryeministrinė dhe pėr Kuvendin dhe njė ulje ndonėse modeste pėr Presidencėn.

    Ndryshimet

    Buxheti i Nishanit, nga 164 milionė lekė qė ishte kėtė vit, bėhet 163,2 milionė lekė ose 8 milionė lekė mė pak. Buxheti i zotit Meta ėshtė rritur me mė shumė se 17 milionė lekė. Nga 878 milionė qė ishte buxheti i Kuvendit kėtė vit, pėr 2014-ėn ėshtė programuar me 895 milionė lekė mė shumė. Por kjo shumė shkon pėr pagat e reja tė deputetėve qė erdhėn rishtas nė Kuvend pėr tė zėvendėsuar ministrat deputetė sipas rregullit tė ri. Ndėrsa rriten dukshėm fondet edhe pėr kabinetin kryeministror. Nga 483 milionė lekė qė ishte buxheti kėtė vit, shkon pėr 2014-ėn nė 527 milionė lekė, me njė rritje prej 44 milionė lekėsh, ose 400 mijė dollarė. Kjo rritje vjen pėr shkak se nė kabinet janė shtuar edhe tre ministrat pa portofol, buxheti i tė cilėve llogaritėt nė atė tė Kryeministrisė. Rritje tė dukshme fondesh ka nė marrė Ministria e Integrimit, e cila nga 247, 2 milionė lekė qė ishte kėtė vit, u bė 408,7 dhe buxheti i Bujqėsisė nga 5.5 miliardė lekė, u bė 7.7 miliardė lekė. Por vihet re njė ulje drastike pėr Ministrinė e Transportit. Nga 50.6 miliardė qė ishte buxheti i kėtij viti, arrin nė 37.6 miliardė lekė ose rreth 100 milionė euro mė pak. Nga kjo shumė, rreth 35 miliardė lekė janė investime, pjesa dėrrmuese e tyre pėr shlyerjen e detyrimeve tė prapambetura ndaj biznesit. Buxheti i shėndetėsisė dhe arsimit shkon me rritje pėr 2014, por shtesat janė tė destinuara pėr shlyerjen e borxheve. Buxheti i Ministrisė sė Arsimit arrin nė 40.1 miliardė lekė nė 2014, nga 38.4 miliardė lekė qė ishte buxheti i kėtij viti, ndėrsa edhe buxheti i Shėndetėsisė ėshtė rritur me 1.8 miliardė lekė.

    Ndarja e shpenzimeve

    Totali i shpenzimeve buxhetore pritet tė jetė 459.5 miliardė lekė, me njė rritje prej 54 miliardė lekėsh, apo 13%. Ndikimin kryesor nė rritjen e shpenzimeve e ka parashikimi i njė zėri tė ri, ai i shlyerjes sė detyrimeve tė prapambetura me njė vlerė prej 39 miliardė lekėsh, nga i cili, 12 miliardė lekė do tė jenė detyrime tė infrastrukturės dhe 22.8 miliardė lekė detyrime tė tjera. Por nė rritje parashikohen dhe shpenzimet korrente me 17 miliardė lekė, apo 5%, si dhe shpenzimet pėr sigurime shoqėrore e shėndetėsore me njė zgjerim prej 8.1 miliardė lekėsh, apo 6.4%. Financat presin qė tė paguajnė rreth 1.6 miliardė lekė mė shumė interesa pėr borxhin, me pjesėn mė tė madhe (1.3 miliardė lekė), qė do tė shkojė pėr shėrbimin e borxhit tė jashtėm. Njė zė i rėndėsishėm pėr nxitjen e ekonomisė, ai i shpenzimeve kapitale, pritet tė jetė 70 miliardė lekė, mė i ulėti i viteve tė fundit dhe me njė tkurrje prej rreth 4 miliardė lekėsh nė raport me buxhetin e rishikuar 2013. Ato do tė sigurohen si nga financimi i brendshėm, ashtu dhe ai i jashtėm.

    Buxheti i institucioneve

    Institucionet Janė Bėhen

    Presidenca 164,000 163,200

    Kuvendi 878 000 895,000

    Kėshilli Ministrave 483,104 527,125

    Ministria e Energjetikės 1,624,000 1,659,700

    Ministria e Bujqėsisė, 5, 535, 803 7,799,454

    Ministria e Transportit 50, 692,773 37,628,904

    Ministria e Financave 7,490,896 6,595,840

    Ministria e Arsimit 38, 429, 369 40,111,450

    Ministria e Kulturės 2,002,846 1,416,320

    Ministria e Shėndetėsisė 28, 726,330 30,319,500

    Ministria e Drejtėsisė 7,184,488 7,561,440

    Ministria e Punėve tė Jashtme 2,089,000 2,154,100

    Ministria e Brendshme 15, 972,217 17,022,880

    Ministria e Mbrojtjes 18, 892, 150 14,181,500

    Shėrbimi informativ Shtetėror 1,252,000 1,488,300

    Drejtoria e Radio-Televizionit 352,000 357,000

    Drejtoria e Arkivave 166,800 167,000

    Akademia e Shkencės 93,800 91,800

    Kontrolli i Lartė i Shtetit 291,000 338,150

    Ministria e Punės 60, 083,552 72,820,760

    Ministria e Mjedisit 1,965, 650 1,978,850

    Prokuroria e Pėrgjithshme 1,337,000 1,638,247

    Gjyqėsori 1,701, 520 2,041,200

    Gjykata Kushtetuese 102,500 112,000

    Agjencia Telegrafike 90,900 93,200

    Partitė politike 200,000 201,000

    Instituti Statistikės 466,000 558,930

    Shkolla e Magjistraturės 52,400 59,600

    Fondi i Zhvillimit Shqiptar 8,350,000 7,500,000

    Kinematografia 103,000 104,270

    Kėshilli i Lartė i Drejtėsisė 79,300 93,420

    Avokati i Popullit 87,450 127,900

    Komisioni i Shėrbimit Civil 42,217 45,170

    Komisioni Qendror i Zgjedhjeve 721,000 91,080

    Inspektorati i Kontrollit tė Pasurive 83,000 83,000 7-,000

    Autoriteti i Konkurrencės 60,000 63,040

    Ministria e integrimit 247, 280 408,700

    Kėshilli Kombėtar i Kontabilitetit 10,800 12,800

    Avokati i Prokurimeve 23,000 shkrihet

    Institucione tė tjera qeveritare 985, 096 1,383,495

    Mbėshtetje pėr Shoqėrinė Civile 116,900 120,500

    Komisioneri pėr Mbrojtjen e tė Dhėnave 42,100 45,000

    Komisioneri pėr Mbrojtjen nga Diskriminimi 33,200 35,500

    Ministria e industrisė dhe energjisė 1,362,230

    Instituti i Studimeve tė Krimeve tė Komunizmit 25,800 30,000

    Ministria e Zhvillimit Urban 126, 054 2,853,102

    TOTALI 261,349, 303 264,362,657

    (tė dhėnat nė miliona lekė)

    MAPO

  10. #10
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22

    Pėr: Shqipėria do tė mbylli vitin 2013 pa njė buxhet pėr 2014

    Buxheti 2014, borxhi thellohet me 900 milionė dollarė

    Kėshilli i Ministrave ka miratuar tė shtunėn pasdite projektbuxhetin e vitit 2014. Sipas projektbuxhetit tė pėrgatitur nga Ministria e Financave, totali i tė ardhurave parashikohet tė jetė rreth 364 miliardė lekė, me njė rritje prej 13% apo 42 miliardė lekė, nė raport me buxhetin e rishikuar 2013. Por mbetet nė tė njėjtin nivel me buxhetin qė hartoi qeveria ‘Berisha’ kėtė vit. Totali i shpenzimeve buxhetore pritet tė jetė 459.5 miliardė lekė, me njė rritje prej 54 miliardė lekė, apo 13%. Ndikimin kryesor nė rritjen e shpenzimeve e ka parashikimi i njė zėri tė ri, ai i shlyerjes sė detyrimeve tė prapambetura me njė vlerė prej 39 miliardė lekėsh, nga i cili 12 miliardė lekė do tė jenė detyrime tė infrastrukturės dhe 22.8 miliardė lekė detyrime tė tjera. Deficiti buxhetor kalon 91,6 miliardė lekė ose 14% mė i lartė se ai i njė viti mė parė, duke arritur nė 6.9% tė Prodhimit tė Brendshėm Bruto. Nga kjo, 2.8% tė PBB-sė e pėrbėn zėri pėr shlyerjen e detyrimeve tė prapambetura, duke bėrė qė deficiti, pėrjashtuar detyrimet ndaj biznesit, tė jetė 4.1% e PBB-sė. Financimi i deficitit parashikohet tė kryhet pėrmes huamarrjes sė brendshme, e cila do tė reduktohet me 13%, apo 7 miliardė lekė.

    MAPO

Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •