Femra e emancipuar eshte budallaqe si te gjitha te tjerat,por kjo e para nuk deshiron ta etikojne te tille.
Po te shikosh te gjithe fanatiket e shekullit,arrin ne konkluzionin qe asnjeri prej tyre nuk kishte grua per jeten ose pergjithmone,duke filluar nga Hitleri,Stalini,Fidel Castro dhe perfunduar me patriotin tim Che Guevara.
Besnikeria eshte nje problem,kur njeriu nuk dashuron me..............e te tjera.
Nga nje FEMER qe mua me paska shpetuar ta lexoj me KENAQESI.
Esther Vilar (Buenos Aires, 16 de septiembre de 1935) es una escritora argentino-alemana. Estudió Medicina, Psicologķa y Sociologķa, y ejerció la Medicina antes de dedicarse a escribir. Es autora del libro El varón domado (1971) y de su continuación El varón polķgamo (1976), asķ como de los ensayos Viejos (1981), El encanto de la estupidez (1987) y Prohibido pensar (1998).
El varón domado fue bastante popular en el momento de su publicación, en parte debido a la considerable difusión que le dio la prensa. La controversia que suscitó esta obra fue tal que la autora recibió amenazas de muerte y vivió décadas de desprecio
PS: ku mund ta gjejme ndonje liber te SAJ ne Shqip.
Faleminderit dhe dite te mbare.
Krijoni Kontakt