Close
Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 14
  1. #1
    Bordi Drejtues Maska e Ingenuous
    Anėtarėsuar
    13-05-2002
    Vendndodhja
    Shqipėri
    Postime
    974

    Rama Kryeministėr, Meta Kryetar i Kuvendit

    Edi Rama dhe Ilir Meta, liderėt e forcave tė majta qė dolėn fituese nė zgjedhjet parlamentare tė 23 qershorit kanė zhvilluar sot njė takim me njėri-tjetrin. Nė takim ėshtė diskutuar pėr pėrbėrjen e kabinetit tė ri qeveritar.

    Burime nga selia rozė bėjne me dije se Rama e Meta kanė rėnė dakord pėr postet qė vetė ata do mbajnė nė qeveri. Ashtu sic ishte parashikuar Rama do tė jetė kryeministri i ri i Shqipėrisė, ndėrsa Meta kryetari I Kuvendit.

    Mėsohet se takimi ka nisur rreth orės 11:00 nė hotel ‘Sheraton’ dhe ka zgjatur rreth 90 minuta.
    Sipas pėrllogaritjeve tė votave, Lėvizja Socialiste pėr Integrim ėshtė partia qė mund tė pėrfitojė 4 deri nė 5 ministri, pasi nė kėto zgjedhje ajo ka arritur tė marrė afėrsisht 200 mijė vota.

    Por tashmė ėshtė folur se edhe kryetari i Kuvendit do t'i pėrkasė LSI-sė, pėrpos posteve tė tjera nė nivel lokal. Nuk dihet nėse vetė kreu i LSI-sė do tė pranojė tė bėhet kryetar i Kuvendit apo kėtė do ta marrė dikush tjetėr nga LSI.

    balkanweb
    "Askush nuk eshte perfekt, une jam askushi"

  2. #2
    i/e regjistruar Maska e klajdi wolf
    Anėtarėsuar
    14-09-2012
    Postime
    591

    Pėr: Rama Kryeministėr, Meta Kryetar i Kuvendit

    Thaēi, uron Ramėn: Qeveria e re tė ruajė dhe garantojė unitetin kombėtar. Bashkėpunim drejt BE



    Kryeministri i Kosovės, Hashim Thaēi ka uruar liderin e Partisė Socialiste tė Shqipėrisė, Edi Rama per fitoren nė zgjedhjet e pėrgjithshme tė 23 Qershorit, per te cilat thekson se vendi “tregoi pjekuri politike dhe kulturė tė lartė demokratike”.

    “Fitorja e koalicionit Aleanca pėr Shqipėrinė Evropiane, pastaj qetėsia, transparenca dhe pranimi i rezultat zgjedhor nga partitė politike shqiptare , janė tregues tė pėrcaktimit tė Shqipėrisė pėr vlera dhe integrime evroatlantike”, thotė Thaēi.

    Thaci ka shprehur besimin se qeveria e drejtuar nga Rama dhe Meta, “do ta ruajė dhe garantoj unitetin kombėtar, stabilitetin dhe prosperitetin e Shqipėrisė”.

    Qeveria e Republikės sė Kosovės ėshtė e “pėrkushtuar qė edhe mė tutje ta thelloje bashkėpunimin me institucionet e Republikės sė Shqipėrisė, nė rrugėn e pėrbashkėt evropiane, si dy shtete tė pavarura”, thuhet nė fund tė urimit tė Thaēit dėrguar liderit tė Partisė Socialiste tė Shqipėrisė, Edi Rama.

    http://www.panorama.com.al/2013/06/2...etin-kombetar/

  3. #3
    i/e regjistruar Maska e klajdi wolf
    Anėtarėsuar
    14-09-2012
    Postime
    591

    Pėr: Rama Kryeministėr, Meta Kryetar i Kuvendit

    Edi Rama flet pėr herė tė parė si Kryeministėr


  4. #4
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22

    Pėr: Rama Kryeministėr, Meta Kryetar i Kuvendit

    Rama: Jo aleatė tė PD nė qeverinė e re, punėt e mira qė bėri Berisha

    Ju keni deklaruar se akti i parė do tė jetė anulimi i Planit rregullues tė Tiranės, a do tė rikonsiderohet kjo ashtu si ristrukturimi i administratės?

    Tė jeni tė bindur qė nuk ka paqe pa drejtėsi. Me kėtė dua tė them qė sigurisht qė do tė ndėrtojmė njė sistem ku nesėr, cilido qoftė nė pushtet e ne tė parėt, tė mos jetė nė gjendje tė shpėrdorojė liritė dhe tė drejtat e njeriut, duke shpėrdoruar detyrėn shtetėrore pėr tė marrė njerėzit e kthyer nė kope mitingjesh elektorale. Nga ana tjetėr, nė qoftė se do tė ketė njė shembull qė “shiko kur gjėrat mbarojnė nuk tė mbron kush”, tė mbron vetėm zgjedhja jote ndaj ligjit. Nėse kjo nuk bėhet, nesėr, ata tanėt do tė bėjnė tė njėjtėn gjė. Fakti qė nėse abuzon me idenė qė e je i mbrojtur, siē kanė abuzuar njė sėrė drejtuesish tė Policisė sė Shtetit, qė janė pėrgjegjės pėr situatėn qė doli jashtė kontrollit me pasojė vdekjen e njerėzve nė Laē, atėherė historia pėrsėritet shumė thjesht. Kėshtu qė ne, pa asnjė dyshim dhe e pėrsėris, e pėr kėtė jam i bindur, do tė bėjmė ēmos tė japim nė radhė tė parė njerėzve lirinė pėr tė marrė frymė pavarėsisht nė janė me ne apo kundėr nesh, kudo qofshin, mėsues, nėpunės, mjekė, biznesmenė, etj. Nga ana tjetėr, kjo s’mund tė bėhet me fjalime, por duhet shoqėruar me akte dhe absolutisht konkrete e nuk mund tė harrohen ata qė i thanė njerėzit o nė zyrėn elektorale tė PD, o nė rrugė. Kjo nuk mund tė harrohet pasi ky sistem po ndėrtohet mbi bazėn e kėsaj fryme. Mund tė kesh njė detyrė partiake, por kur ke njė detyrė shtetėrore tė paguan shteti dhe kur merr kėtė detyrė e nė tė mund tė bėsh ligjin, bindjet politike nuk mund tė tolerohen.

    Sa i takon Bashkisė sė Tiranės, jam absolutisht i bindur qė eksperienca ime, e atij rrethimi tė Bashkisė nga gjithė ajo hordhi pushteti e abuzimi pėr tė penguar punėn, do tė mė ndihmojė qė ky pushtet tė mos pėrsėrisė ato gabime pėr tė mirėn e qytetarėve dhe marrėdhėniet me Bashkinė do tė jenė tė njė raporti nė respekt tė qytetarėve dhe jo i diktuar nga marrėdhėnia politike e personale me njerėzit qė janė nė krye tė pushtetit vendor.

    Andrea Stefani – Nuk mund tė mos bie dakord me idenė tuaj qė gjithēka duhet tė formėzohet nga ligji, e kjo duhet tė ēojė sjelljen e njerėzve drejt njė bashkėvlere, por kėtu ka njė problem qė nuk ėshtė hera e parė qė ndėrrohen pushtetet dhe ne kemi parė qė largimi nga pushteti, nuk ka sjellė dėnimin e korrupsionin tė pushteteve tė mėparshme, edhe pėr faktin qė ajo qeveri qė ka dashur tė veprojė nė kėtė mėnyrė, ėshtė akuzuar se ka dashur tė hakmerret ndaj njė kundėrshtari paraardhės. Ne s’kemi njė pushtet tė pavarur gjyqėsor, ndaj si kapėrcehet ky handikap?

    Edi Rama – Ka dy aspekte, etik dhe penal. Nė atė etik, qeveria nuk ka alibi. Nėse drejtori i shkollės nxjerr nė rrugė fėmijėt nė miting ndaj opozitės, kėtu jemi nė shpėrdorim detyre nga ana etike dhe ligjore. Pjesėn etike e ka pėrsipėr qeveria, sepse njė ministėr arsimi dhe njė kryeministėr qė nėse nuk duan qė kjo histori tė pėrsėritet, duhet qė ata qė e kanė shkruar kėtė histori si drejtues, s’mund tė drejtojnė mė. S’mund tė drejtojnė mė shkolla njerėzit qė kanė mbyllur shkollėn pėr tė ēuar fėmijėt nė miting dhe ndėrkohė, ata qė do t’i zėvendėsojnė do tė marrin mesazhin qė vėrtet unė mund tė shėrbejė symbyllurazi, por kėta protektorėt e mi njė ditė s’do tė jenė mė. Nuk do tė ketė mė nė Shqipėri njė kryeministėr qė do tė bėjė tė gjitha detyrat, edhe historianin, edhe gjykatėsin, edhe trajnerin e kombėtares, tė cilin do at kishte bėrė po tė dinte diēka nga sporti, kryeministėr qė jepte dėnime publike, gjėra qė krijuan njė gjendje asfiksie duke rrėnuar besueshmėrinė e institucioneve, duke hapur rrugėn e njė flirti gjithmonė e mė mėkatues midis pushtetit ekzekutiv e atij gjyqėsor, duke bėrė favore tė anasjellta. Pa pretenduar se drejtėsia do tė ndryshojė sakaq, fillimisht duhet tė heqim krejtėsisht duart e ekzekutivit nga pushteti gjyqėsor. Ndėshkimi i korrupsionit tė sė shkuarės nuk mė takon mua, sepse nuk mund tė marr pėrsipėr tė bėj njė kryqėzatė antikorrupsion, por kėtė mund ta bėjė fare mirė njė sistem drejtėsie i pavarur.

    Vendi ka ende njė kryeministėr nė detyrė deri nė shtator dhe nga informacionet qė kanė dalė nė media, duket se ka njė ritėm jo tė zakontė pushimesh nga puna, marrjesh nė punė, shpallje tenderash… Pra nė momentin kur vendi ka njė qeveri nė detyrė, deri nė shtator, a do tė vazhdoni tė bėni opozitėn deri nė pėrmbushjen e rotacionit?

    Kam ndjekur procesin qė pararendi dhe pasoi zgjedhjet nė Itali e pati njė periudhė kur Mario Monti qeverisi edhe pse kishte humbur mbėshtetjen e partive dhe e kam ndjekur me shumė vėmendje atė rotacion. I gjithė procesi qeverisės ishte ajo qė e quajnė administrimi rutinė pa vendime tė reja, pa shpenzime tė reja, pa hapje kantieresh tė reja, qoftė nė aspektin e legjislacionit, qoftė tė punėve e kjo ėshtė etika qeverisėse nė njė proces tranzicioni. Madje unė shkoj edhe mė tutje, qė njė tranzicion etik do tė duhet tė ishte njė tranzicion ku tė zgjedhurit e rinj kanė hapėsirėn pėr tė marrė informacion dhe dorėzuar detyrėn gradualisht, nė njė kornizė bashkėpunimi mes palėve. I marr kėto tė dhėna dhe do tė bėjmė ē’mundemi duke kėrkuar qė nė asnjė mėnyrė tė mos procedohet me ēėshtje dhe punė qė si takojnė mė kėsaj qeverie, e cila veē tė tjerash, e ka ēuar deficitin buxhetor vetėm gjatė kėtij viti nė shifra tė panjohura mė parė pėr shkak tė fushatės elektorale, e ka pėrgjegjėsinė e madhe qė e ka zbrazur arkėn e shtetit e nuk duhet tė lėrė vend pėr dyshim qė po punon pėr njė skenar financiar kaosi, pėr tė bėrė shpenzime qė nuk i takojnė tė bėjė. Ndaj bėj njė apel, pėr tė gjithė ata qė nėn ministrat e shohin kėtė dy muajsh si atė qė tė marrin ē’tė marrin, se ēdo tender dhe procedurė qė do tė bėhet nė kėto dy muaj ėshtė nė monitorim dhe menjėherė do tė jetė objekt hetimi.

    Ka njėfarė situate agonie nė administratė ē’ėshtė e vėrteta, pasi nisur edhe nga deklarata e aleatėve se tė gjithė tė hequrit nga detyra do tė kthehen, nisur nga kėto qė ju thatė nė pjesėn e parė, e duke pasur parasysh mosbesimin qė ekziston, cili ėshtė mesazhi juaj?

    Nė Tatime pėr shembull, ka njerėz qė ka arsye tė forta qė tani duhet tė ndihen jo mirė dhe tė kėrcėnuar nga ndėshkimi sepse organet tatimore, me njė trajtim arbitrar kanė bėrė dėme tė mėdha mbi kompanitė, e mbi njerėzit qė nė kėtė vend kanė vendosur tė merren me njė sipėrmarrje. Pse dhe si ka ndodhur qė kėta drejtues i kanė bėrė kėta dėme, ku e gjetėn kėtė forcė? Nė mbėshtetjen politike dhe brenda njė modeli abuziv qė sidomos nė vitin e fundit, nuk ka njohur asnjė cak. Ashtu si nė rastin e shkollave, administratės, do tė kėrkojmė qė tė gjithė ata qė kanė njė dėshmi pėr kėtė, pėr marrjen me pahir nė fushatė, tė dėshmojnė, ashtu siē do tė jenė tė mirėseardhura dėshmitė e kompanive. Nga ana tjetėr, pėrsa i pėrket riformatimit tė administratės, ne shumė shpejt do tė startojmė njė program qė bazohet nė ftesėn pėr tė gjithė njerėzit me kapacitet dhe gatishmėri pėr tė shėrbyer shtetin, qė tė aplikojnė dhe mbi bazėn e aplikimeve tė marrin sa mė shumė burime njerėzore tė pėrgatitura pėr tė ndėrtuar njė administratė qė tė jetė nė shėrbim tė shtetit dhe qytetarėve, qė do tė thotė se tė gjithė atyre qė i dukej e pamundur t’i shėrbehej shtetit sepse do tė kalonin nga zyra e kuadrit nė partinė qė drejtonte ministri i Brendshėm, sot ta kenė tė hapur pėr tė ofruar kapacitetin e tyre nė shėrbim tė shtetit. Kthimi i njerėzve nė punė ka tė bėjė me vendime gjyqėsore qė kanė pėrcaktuar se heqja e tyre ėshtė bėrė arbitrare, ka pasur arbitraritet nė heqjen e njerėzve, vetėm pėr t’i zėvendėsuar me besnikė tė kėtij modeli qė shqiptarėt e rrėzuan me njė votė absolutisht tė padiskutueshme.

    Nė cilat drejtime do tė pėrpiqeni tė ftoni opozitėn, ta bėni pjesė pėr aq sa i takon tė procesit qeverisės, pėr shembull nė komisione parlamentare, institucione, hartime ligjesh, etj?

    Edhe njė herė, nė ēėshtjet e formimit tė qeverisė do tė mė lejoni tė jem shumė i rezervuar sepse e thashė edhe nė fillim, nuk ėshtė punė negocimi, por bashkėpunimi dhe bashkėrendimi i ideve dhe marrjes sė vendimeve me aleatėt tanė. Pėrsa i pėrket pjesės tjetėr, edhe njė herė besoj se ne do tė ndryshojmė vijėn e sjelljes ndaj opozitės, nė mėnyrė radikale. Tė mos harrojmė qė qeverisja e deri djeshme ka qenė e bazuar nė luftėn me opozitėn mė shumė sesa nė luftėn me varfėrinė, papunėsinė, planet sociale dhe ka qenė e trazuar shumė mė tepėr nė ushqimin e zjarrit tė konfliktit dhe tė ndasisė pėr t’iu dhėnė shqiptarėve njė pamje bardhezi, o me tė bardhėn o me tė zezėn, se sa nė krijimin e njė trupi qė prej historisė erdhi nė demokraci i plagosur e sot mbetet i tillė. Tė ndryshosh vijėn e sjelljes me opozitėn do tė thotė ta respektosh atė jo thjesht duke thėnė qė ne e respektojmė duke shtuar nja 7 fjali tė tjera mbrapa, por do tė thotė qė nė kushtet kur sot na duhet tė administrojmė edhe pushtetin legjislativ, t’i japim jetė njė parlamentarizmi europian, me tė gjitha parametrat qė kjo pėrmban. S’do tė mė dėgjoni ndonjėherė duke iu sulur opozitės nė Parlament me tė shara dhe fyerje, as qė besoj tė pėrdor ndonjėherė luftėn me opozitėn pėr t’iu shmangur ballafaqimit me problemet reale qė ka vendi dhe besoj se duhet tė ndryshojmė qasjen ndaj politikės dhe pėr politikėn, duke bėrė qė ky 20-vjeēar qė i ktheu zgjedhėsit nė tifozė, e i bėri partitė si skuadra, ku pavarėsisht produktit e rėndėsishme mbetej kush mundi tjetrin, tė fillojė t’i lėri vendin njė panorame tjetėr, me njerėzit shumė mė tė fokusuar tek mėnyra se si ndėrtohen dhe zgjidhen problemet, se sa tek mėnyra se si i flasim njėri-tjetrit, duke e kthyer Kuvendin nė njė arenė tė mbushur me situata turpėruese pėr politikėn dhe Shqipėrinė. Pėrsa i pėrket reformave, do tė ketė njė sėrė reformash, do tė shfrytėzoj kėtė periudhė pėr tė mbajtur takime me figura tė njohura ndėrkombėtare nė fushėn e legjislacionit, ekonomisė, etj, pėr tė pasur mbėshtetje njė grup kėshillimi me pėrmasė, eksperiencė e njohje tė problemeve qė ne kėtu se kemi.

    Zoti Meta, nė qeverisjen e kaluar ka patur 2 nga zyrat mė problematike tė qeverisė; ekonominė dhe shėndetėsinė. Janė dy nga ministritė mė tė atakuara. Nė kabinetin tuaj si do arrini tė kufizoni se do tė gjeni pika tė pėrbashkėta pėr tė eliminuar njė lloj oreksi pėr poste qė LSI-ja e ka?

    Dy gjėra, e para unė i qėndroj asaj qė kam thėnė qė Shqipėrinė nuk e ka qeverisur Ilir Meta e ka qeverisur dikush tjetėr dhe pėrgjegjėsitė si kanė shkuar sektorėt nuk janė asnjėherė tė njė partie me 4 deputetė sa ē’kishte LSI, por janė tė partisė qė ka marrė mandatin pėr tė qeverisur. E dyta unė nuk besoj asnjėherė se sektorėt vuajnė pėr shkak se dikush i merr. Sektorėt vuajnė se s’ka vizion, strategji. Nėse ne nuk bėjmė kėtė kapėrcim tė madh ne do mbetemi po aty. Kjo nuk ėshtė ēėshtje personash. Ne kemi ftuar zgjedhjet si Aleanca pėr Shqipėrinė Evropian. Boshti i saj ėshtė PS-LSI, ne nuk do tė vendosim peshoren e pėrqindjeve pėr tė bėrė ndarje postesh dhe sektorėsh. Ne do tė vendosim peshoren e kapaciteteve qė kemi nė dispozicion dhe tė asaj qė ofrojnė gjithė pėrfaqėsuesit tanė pėr t’i vendosur nė detyrat e duhura. Kjo nuk do tė thotė qė nuk do tė ketė njė raport, por ama e thashė dhe e them gjithēka do ta bėjmė tė konsultuar dhe nuk do tė konsiderojmė sektorėt si sinore dhe as ministrat si ushtarė pa lidhje me njėri-tjetrin.

    Mendoni se do tė gjeni rezistencė nė radhėt e deputetėve tuaj qė do tė doni t’i emėroni si ministra, dhe do tė detyroheni tė merrni dikė nga jashtė?

    Edhe kjo ėshtė njė ēėshtje konsultimesh me secilin, por nė instancė tė fundit, aq mė tepėr me kėtė votė ne jemi tė dėnuar tė modernizojmė Shqipėrinė ose t’i japim shqiptarėve ose atė ndryshim ose jemi tė dėnuar tė presim tė pėrfundojmė si kėta qė krijuan kėtė model. Njė qeverisje as kėshtu dhe as ashtu ne na ēon tė ballafaqimi me zhgėnjimin e shqiptarėve. Sot PD ėshtė nė kushtet e Partisė sė Punės, pasi humbi gjithēka.

    Por ka edhe njė llogari personale….

    Duhet tė mbyllim kapitullin qė ministri ėshtė njė person qė bėn edhe deri ccfarė i teket dhe kėrcėnon me faktin se s’ke ēa i bėn dhe pėr mė tepėr duhet tė hapim kapitullin qė ēdo ministėr duhet ta meritojė me punė dhe raporti i ministrit me parlamenti duhet tė jetė njė raporti tensioni pozitiv. Luis Ajala ishte kėtu pėr zgjedhjet dhe ai nuk e dinte kėtė vendim qė kemi marrė dhe mė tha qė nė kushtet e Shqipėrisė qė ėshtė shumė i ngjashėm me Kilin pas rėnies sė Pinoēetit ėshtė gjėja me e mirė qė keni vendosur tė bėni. E ndan pushtetit legjislativ nga ekzekutivi. Kush ėshtė ministėr nuk mund tė jetė mė deputet.

    Ju thatė se me opozitėn do tė silleni mirė. Sa do t’ju pėrgjigjet nga ana tjetėr kjo opozitė?

    PD ka njė rrugė tė gjatė nė dimrin opozitar. Ne kemi besuar kur kemi qenė nė opozitė se faktori kryesor klimaterik nė kushtet e njė pluralizmi normal, ėshtė qeveria. Ne do tė bėjmė tonėn dhe do ta bėjmė me vullnet dhe me dėshirėn qė tė kemi njė proces sa mė gjithėpėrfshirės. Shpresojmė tė ketė nga ana tjetėr tė njėjtin rezonim. Por ėshtė e sigurt se sa mė shumė qė PD tė vonohet nė leximin e votės sė 23 qershorit, aq mė gjatė do tė rrijė nė opozitė. Para shtatorit ne do tė kemi njė konferencė tė nivelit shumė tė lartė me njė grup njerėzisht qė po e organizojmė me ekspertė tė nivelit mė tė lartė botėror dhe kjo do tė jetė edhe tryeza e parė e konsultimit pėr tė nxjerrė disa konkluzione edhe nė lidhje me kėtė ēėshtje do t’i japim jetė njė Kėshilli Ekonomik Kombėtar qė do tė jetė pranė qeverisė i pėrbėrė nga njė numėr ekspertėsh i nivelit tė lartė botėror, me ekspertėt tanė dhe pėrfaqėsuesish tė sipėrmarrjes. Tė gjitha do tė jenė tė konsultuara.

    Ju nuk po shkruani mė nė Tuitter?

    I kėrkoj ndjesė komunitetit tė Tuitter-it dhe pa asnjė dyshim si kryeministėr do tė jem shumė aktiv.

    Po ju vetė zoti Rama do ta lini mandatin e deputetit pėr postin e Kryeministrit?

    Ne do tė paraqesim, besoj brenda gushtit, njė dokument, dhe do e bėjmė publik qėndrimin se si do tė jetė projekti i qeverisė dhe deri nė atė moment do tė zgjidhim atė ēėshtje. Unė personalisht jam i gatshėm tė pranoj qoftė njėrin apo tjetrin opsion. Kryeministri ėshtė prezent nė ēdo moment. Kėtu ka njė diskutim pro ose kundėr. Ėshtė njė gjė qė unė, pavarėsisht se kam namin si njeriu qė vendimin e marr me kokėn time, i konsultoj vendimet

    Zoti Malaj njihet si njė nga ekspertėt mė tė mirė tė financave. A do ta ftoni edhe atė nė kėshillin ekonomik?

    Dua tė them pa asnjė ekuivok qė nė funksion tė gjithė projektit, nė funksion tė ndėrtimit tė modelit tė ri qeverisės, shtrirja e dorės nuk do t’i mungojė as kryetarit tė opozitės aktuale dhe jo mė pastaj tė tjerėve.

    Kryetari i PD-sė mund tė jetė njė i ri, jo Sali Berisha…

    U nisa nga fakti qė kryetar i PD-sė ėshtė Sali Berisha

    Ėshtė i dorėhequr…

    Ėshtė kryetar i PD-sė. Ėshtė i ftuar, ditėn e hėnė nė festėn e PS qė ne e kemi shtyrė pas zgjedhjeve dhe nuk diskutohet qė cilido qė do ta pasojė do tė jetė kryetari i opozitės dhe do tė respektohet ashtu siē nuk ėshtė respektuar ndonjėherė njė drejtues opozite.

    E prisni qė tė vijė?

    Ftesa ėshtė bėrė do shkojė, jo vetėm ata por edhe kryetarėt e tjerė tė partive aleate.

    Ėshtė folur se ka kryetarė tė partive tė djathta qė mund t’i bashkohen koalicionit tuaj, si zoti Ndoka. A ka ftesė pėr PDIU?

    Koalicioni qeverisės ėshtė pėrcaktuar nga shqiptarėt. Dhe ne do ta respektojmė vullnetin e shqiptarėve. Sigurisht qė ne e mirėpresim bashkėpunimin e tė gjitha partive tė opozitės nė procesin legjislativ dhe do tė ishim shumė tė kėnaqur nėse nė kėtė proces do tė bashkėngjiteshin tė gjithė pėr tė patur sa mė shumė bashkėpunim dhe sa mė shumė konsensus nė procesin e ligjvėnies.

    Bashkėpunim nė kuadrin e bashkėpunimit qeveri-opozitė, pra nuk ka ftesa?

    Jo

    Por nėse trokasin te ju?

    Ne do tė qeverisim me LSI-nė dhe me aleatėt qė u vunė nė dispozicion tė njė 1 milion shqiptarėve qė votuan por natyrisht qė do tė qeverisim edhe pėr ata qė nuk na votuan. E pėrsėris asnjė demokrat apo zgjedhės qė nuk na ka votuar nuk do tė ndjehet keq pėr shkak se ne po qeverisim.

    A mos rrezikohet Shqipėria nga skenari Papandreu?

    Nuk bėhet fjalė pėr njė skenar tė atillė, sepse struktura ėshtė tjetėr, masa e problemeve ėshtė tjetėr dhe pa asnjė dyshim qė edhe mėsimet e sė shkuarės. Mendjet e arsyeshme, me tė cilat jemi konsultuar nuk e shohin kėtė mundėsi, pėr shkak tė strukturės. Nga ana tjetėr ju siguroj qė unė e di shumė mirė se ēfarė duhet tė bėj dhe si do ta bėj.

    Cila do jetė gjėja e parė qė do bėni pėr arsimin?

    Do porosisim testin pėr tė matur analfabetizmin.

    Do ta ndaloni me ligj kumarin, si do e bėni?

    Unė nuk di ta them kėtu sesi do ta bėjmė, por di tė them se unė do ta ndaloj kumarin nė Shqipėri.

    MAPO

  5. #5
    i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    10,979

    Pėr: Rama Kryeministėr, Meta Kryetar i Kuvendit



    Takohen e majta shqiptare me te djathten kosovare

    Nga Express | 29 Qershor 2013 21:20


    Dy miqte e vjeter te politikes shqiptare, qe tashme gjenden ne taborre te kunderta ideologjike jane takuar sot ne darke ne Kroaci.

    Ky njeherit eshte edhe takimi i tyre i pare prej qe Rama i fitoi zgjedhjet ne Shqiperi, gje e cila shume shpejt do ta katapultoje ne poziten e Kryeminstrit te vendit.

    Gjate ketyre zgjedhjeve Thaci ishte treguar teper i kujdesshem ne dhenien e mbeshtetjes per ndonjerin prej kandidateve qe po garonin ne Shqiperi, ndonese raportet e tij private me Ramen thuhet qe jane te shkelqyeshme

  6. #6
    i/e regjistruar Maska e Antiproanti
    Anėtarėsuar
    28-07-2011
    Postime
    6,033

    Pėr: Rama Kryeministėr, Meta Kryetar i Kuvendit

    Fataliteti Ilir Meta

    Adriatik Kelmendi

    Kush ka Metėn - pushtetin ka! Bėn edhe varianti tjetėr: Kush s'ka Metėn, tė mjerėt ata!

    MUND TĖ KETĖ secili tė preferuarit, ose tė urryerit e vet, matjet e ēmatjet e veta, llogaritė e ēllogaritė, por pėr mua politikani mė i suksesshėm nga tė gjithė shqiptarėt nė kėto 23 vjet pas rėnies sė komunizmit ėshtė - Ilir Meta. E kur e them i suksesshėm, nuk mendoj fare nė arritjet e shtetit gjatė udhėheqjes sė tij, por kryekėput arritjet e tij personale.

    Thjesht, Meta e dėshmoi edhe nė zgjedhjet e 23 qershorit nė Shqipėri se mund t'i shtjerė nė njė xhep tė vogėl si Sali Berishėn, si Edi Ramėn, si Fatos Nanon e njėsoj po tė matet me ēka dhe si e ka arritur, e njėjta vlen edhe pėr Ibrahim Rugovėn, Hashim Thaēin, Ramush Haradinajn, Albin Kurtin e tė tjerė.

    Pėr mė tepėr, ai tashmė ėshtė kthyer nė diēka qė shumė lehtė mund tė quhet jo vetėm Fenomeni Meta, por Fataliteti Meta.

    Tė gjithė politikanėt tė cilėve Meta ua ktheu shpinėn pėrgjatė karrierės sė tij politike dolėn humbės. Kėshtu qė tash shumė lehtė mund tė vlejė jo vetėm ajo qė vjetra, se i di Meta punėt e veta, por edhe ku s'ėshtė Meta rrėshqitet me ski tė shpejta!

    POLITIKANI KONTRAVERS ka njė imazh jo fort pozitiv nė Kosovė, pasi qė nė mendjet e kosovarėve mė sė shumti bėri bujė vizita e tij nė Beograd te Boris Tadiq, nė kohėn kur ishte pėr herė tė parė ministėr i jashtėm, si dhe lidhja nė fillimvit e koalicionit me Edi Ramėn ku sėrish u shfaq Tadiqi.

    Mirėpo, ai ka ditur ta luajė lojėn e vet me njė shkathtėsi qė ia vlen tė merret pėr rast studimi nė tė ardhmen nga tė gjithė teoricienėt politikė.

    Ka pasur vetėm 23 vjet kur nė vitin 1992 u ul pėr herė tė parė si deputet nė Kuvendin e Shqipėrisė, dhe deri nė ditėt e sotme asnjėherė nuk ka dėshtuar qė vetes t'ia sigurojė mandatin nė tė gjitha legjislaturat shqiptare.

    Kurse, me vetėm 29 vjet ai u bė edhe Kryeministėr i Shqipėrisė, pas dorėheqjes sė Pandeli Majkos. Nė shkurt tė 2002-s bėhet sėrish rotacioni qė kthen Majkon si kryeministėr, teksa nė korrik tė tė njėjtit vit caktohet si ministėr i Jashtėm, nė Qeverinė "Nano 3".

    Ikja nga Partia Socialiste pėr shkak tė mosmarrėveshjeve me kryetarin dhe kryeministrin nė detyrė dhe themelimi i Lėvizjes Socialiste pėr Integrim do tė tregohet fatal pėr partinė, qeverinė dhe vetė Fatos Nano. Nė zgjedhjet e vitit 2005 LSI-ja fiton vetėm 5 mandate nė Kuvend, por PS-ja shkon nė opozitė dhe Nano jep dorėheqje nga partia.

    Por, mosmarrėveshjet e Metės edhe me kryetarin e ri tė socialistėve, Edi Ramėn, tregohen sėrish fatale pėr tė majtėt, pasi qė LSI me vetėm 4 deputetė pas zgjedhjeve tė vitit 2009 bėn kthesėn e (pa)parashikueshme dhe i jep edhe njė mandat si kryeministėr Sali Berishės. E gjatė koalicionit Berisha-Meta ndodh edhe fataliteti tjetėr pėr socialistėt, kur Rama humb pas tri mandatesh bashkinė e Tiranės.

    Duket se ishte vetė Rama ai qė kishte kuptuar i pari fuqinė mistike tė Fatalitetit Meta dhe vendosi qė t'ia falė tė gjitha (pėrfshirė edhe ofendimet ndoshta mė tė rėnda qė ia kishte dhėnė ndonjėherė dikush, kur Meta nė njė konferencė shtypi pas vrasjeve tė 21 janarit e quajti Ramėn edhe kryetar tė sektit tė spiunėve tė Shqipėrisė, fundėrrinė e shqiptarėve, mohues i atėsisė sė tė birit, akuzues i babait tė vet si baba i djalit tė tij, marrės i kokainės nė zyrat e bashkisė etj., shih: ), nė mėnyrė qė tė mos rrezikonte fundin e karrierės personale politike.

    Dhe, profecia u pėrmbush, nė pėrmasat mė tė papritshme tė mundshme.

    Po, qė Partia Socialiste fitoi mė shumė vota se Partia Demokratike. Po, qė e majta mundi tė djathtėn. Por, PO e madhe qė LSI-ja u katėrfishua dhe sėrish pa tė s'mund tė jetė fitues i plotė as Rama e as Berisha.

    TASH SI MUND t'ia dalė tė rritet njė politikan dhe njė parti qė ka bėrė gjithė ato ekzibicione e qė ėshtė pėrfshirė nė aq shumė afera e kundėrthėnie vetėm pėrgjatė mandatit tė fundit qeveritar, kėtu vėrtetė zor tė japė dikush njė vlerėsim racional. Ose ndoshta s'duhet fare kėrkuar racionalen nė kėtė rast dhe duhet parė thjeshtė si njė nga ato ēastet e pashpjegueshme nė fatet e shqiptarėve pėrgjatė gjithė ekzistimit tė shtetit shqiptar.

    Tė shkosh sa majtas sa djathtas, duke pėrdorur tė njėjtat akuza pėr tė dy liderėt e poleve, tė shkosh nė proces gjyqėsor me bashkėpunėtorin mė tė ngushtė lidhur me pėrgjimet pėr korrupsion, tė koketosh me partitė politike nė Serbi, tė pėrfshihesh nė akuzat dhe kundėrakuzat pėr vrasjet para kryeministrisė, ta braktisėsh qeverinė e tė shkosh mbrapsht te kundėrshtari mė i madh politik pak muaj para zgjedhjeve... dhe tė katėrfishosh rezultatin zgjedhor?! Seriozisht, no comment!

    Sidoqoftė, as dua tė gjykoj fare. E as besoj se na takon neve, shqiptarėve kosovarė, tė gjykojmė se kush ėshtė dashur tė fitojė ose kush tė humbė nė Shqipėri. Nė Kosovė duhet njė herė e mirė ta kuptojnė se ēka ka ndodhur nė dy vendet tona pėrgjatė kėtyre dy dhjetėvjeēarėve nė mėnyrė qė edhe tė kuptohemi e edhe tė duhemi mė tepėr.

    Ka kaluar koha kur Shqipėrinė, pėr arsye tė kuptueshme, e kemi parė si mėmėdhe, ose atdhe. Nė 2013-s Shqipėria nuk ėshtė as nėna as babai i Kosovės, por mė tepėr njė shtet i pavarur vėlla. E vėllezėrit s'ka nevojė tė kenė ndėrmjet vete marrėdhėnie prindėrore, por tė mundohen ta ndihmojnė sa dinė e munden njėri-tjetrin qė tė ecin tė fortė pėrpara.

    Votuesit nė Shqipėri kanė dhėnė verdiktin mė 23 qershor pėr ata qė duhet tė udhėheqin vendin. Shqiptarėt kosovarė as s'kanė pse t'i pėrgėzojnė, as t'i ngushėllojnė. Edi Ramės e Ilir Metės u duhet uruar njė: Punė tė mbarė!

    Se Shqipėria ka shumė, tepėr shumė punė pėr tė bėrė, pėr t'u afruar me shtetet e zhvilluara nė skajin tonė tė globit.

    E njė Shqipėri e zhvilluar, nėnkupton edhe ndihmesė nė zhvillim tė Kosovės, e hap edhe shumė horizonte tė tjera tė ndritshme pėrpara.

    E NĖSE KTHEHEMI edhe njė herė tė Ilir Meta, ai pra ia doli ose t'ia hajė kokėn ose t'i rilindė tre liderėt kryesorė tė Shqipėrisė sė viteve tė demokracisė.

    Rezultatet paraprake qė tregojnė se LSI mund tė ketė 17 deputetė dhe se pa kėtė parti as e majta as e djathta nuk sigurojnė shumicėn, i vė edhe PD-nė edhe PS-nė sėrish nėn mėshirėn e Fatalitetit Meta.

    Edhe pse Meta e ka thėnė se i takon Ramės qė tė jetė kryeministėr dhe se me tė do tė formojė koalicion qeveritar, PS-ja duhet tė sillet me shumė elegancė e kujdes me LSI-nė. Nė qoftė se ia prishin - Meta tashmė e ka dėshmuar - mund t'ia lerė qeverinė nė dorė dhe tė kalojė me krahun tjetėr.

    Kėshtu qė, ndonėse me partinė e tretė mė tė madhe, Ilir Meta ėshtė sot njeriu mė i fuqishėm i Shqipėrisė.

    Mos qoftsha n’lėkurė tė Edi Ramės!

    http://www.koha.net/?page=1,9,150698

  7. #7
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    02-08-2009
    Postime
    193

    Pėr: Rama Kryeministėr, Meta Kryetar i Kuvendit

    eshte e cuditshme qe ministrin qe e ka zgjedh populli te detyrohet te lej mandatin keto gjera vetem ne shqiperi ndodhin, ne nje demokraci parlamentare Ministri jep llogari vetem ne kuvendin e popullit dhe jo ne gazeta dhe forume thashethemesh, mesaduket I ka tremb Dritan Prifti
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga ulne : 30-06-2013 mė 12:23

  8. #8
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    17-06-2013
    Postime
    4

    Pėr: Rama Kryeministėr, Meta Kryetar i Kuvendit

    Ilir Meta eshte si minoritetet ne Kosove. Ata u sherbejne ēdokujt, here serbeve, here shqiptareve, dhe gjithmone i kane punet mire e me mire. Secili qe eshte ne pushtet nuk mund pa ta! Njehere ishte me Faton Nanon, pastaj me Sali Berishen, e tani me Edi Ramen. Ai ha me shume luge, e me nje luge e ha tere Shqiperine!

  9. #9
    Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    02-11-2012
    Vendndodhja
    Vojnovc Shtime
    Postime
    412

    Pėr: Rama Kryeministėr, Meta Kryetar i Kuvendit

    Ne mbesim duke fajsu turqit ,e kendej greket marrin pushtetin ,tani edhe bollanon e kemi ne parlament ,ja kemi dhen mundesin qe te na ofendoj dhe shaj edhe nga parlamenti,

    Rama pėr "Kathimerini": “Acari” nė marrėdhėniet Greqi-Shqipėri mbaroi Urime Shqiperi

  10. #10
    i/e regjistruar Maska e mali2
    Anėtarėsuar
    12-02-2008
    Postime
    90

    Pėr: Rama Kryeministėr, Meta Kryetar i Kuvendit

    E pyeten Deven, "Kur e kishe barrėn mė tė rėndė ? u pėrgjegjė; atėhere kur e sollėt Gomarin tė mė prijė!"
    Mė kujto...kur heshtja ėshtė heshtje...dhe ulerima dashuri!

Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •