JUVENTUS I eger edhe ne Merkato
Tevez
Llorente
Ogbona
Ne pritje
Diamanti
Kolarov
Zuninga
JUVENTUS I eger edhe ne Merkato
Tevez
Llorente
Ogbona
Ne pritje
Diamanti
Kolarov
Zuninga
#finoallafineforzaJuventus
Njė supermerkato e zhvilluar nga Marotta duke u bazuar nė tė ardhurat e skuadrave italiane, tashmė priten zyrtarizimet mes Diamantit, Kolarovit dhe Zuningas, gjithashtu edhe nga Jovetiē nuk ėshtė hequr dorė ende.
Forca Juve!
Sui generis
Juventus ne partneritet me kompenine e basteve BWIN e cila gjithashtu eshte ne partnerietet me ekipet me te medha te ligave me te medha ne Europe si Real Madrid, Manchester United, Marseille, Bayern Munchen se fundmi edhe Juventus.
Pol Pogba eshte shpallur kampion Bote U20 me Frances, Ndersa vete Lojtari ka marre cmimin personal lojari me i mire i Ketij eventi.
Eshte titulli i 3-te qe Pogba ka dale kampion, Superkupa Italia, Kampionati Italian dhe Kupa e Botes U20. Nje kampion i madh ka lindur.
Menaxheri i Interit, Walter Mazzarri, thotė se ai ka frikė nga Juventusi, pasi Bianconerėt kanė forcuar ekipin me nėnshkrime si Carlos Tevez dhe Fernando Llorente.
[Tevez dhe Llorente] janė dy lojtarė tė shkėlqyeshėm tė cilėt do ta pėrforcojnė njė skuadėr tė shkėlqyeshme. Juventusi tashmė ishte i fuqishėm, shumė i fuqishėm. Dhe tash ata janė forcuar edhe mė shumė. Ata janė edhe mė tė kompletuar.
Ata kishin njė sezon fantastik herėn e kaluar. Ata ia dolėn mirė nė Ligėn e Kampionėve deri nė njė moment [ēerekfinale] dhe do tė jenė nė gjendje tia dalin edhe vitin e ardhshėm po ashtu, ka deklaruar Mazzarri pėr La Domenica Sportiva.
P.S.Kush e di tani cfare do shpikin per Juven,vdesin disa qe ta pengojn ...!
Bobo Vieri si confessa: "Sono juventino dentro"
16.07.2013 15:54 di Federica Chianese
Ha 40 anni, ha cambiato parecchie squadre, eppure come tutti, anche lui ha solo una squadra nel cuore: la Juventus. Di chi stiamo parlando? Di Bobo Vieri, l'ex attaccante di Inter, Lazio e anche della Juventus. Ecco le sue dichiarazioni rilasciate al settimanale Chi: "Tifo per la Juventus. Sono bianconero dentro. Amen, l'ho detto". Bobo ha poi rivelato che l'altro suo grande amore č stato soltanto Elisabetta Canalis, con cui attualmente intrattiene ottimi rapporti. "Ho amato da morire solo Elisabetta Canalis. Lo posso dire. Lei č stato il grande amore della mia vita - dice l'ex attaccante di Juventus, Inter e Lazio, tra le altre squadre in cui ha giocato - L'unica che merita di essere citata. Non ho rimorsi nei suoi confronti. Siamo rimasti amici. Possibilitą di un ritorno di fiamma? E chi lo sa? Io vivo alla giornata. Di certo sogno una famiglia. Con i bambini ci so fare. Forse mi manca una donna per essere davvero felice. Ma arriverą. Sono credente e reputo che la vita mi abbia gią regalato tanto". L'intervista completa uscita domani su Chi.
--- La Madre dei IMBECILI e sempre in cinta...
---voudou.. ---
Juventus ka fituar me shume nga te gjitha ekipet pjesemarese ne Champions League per sezonin e kaluar perfshire dhe fituesen e trofeut,ekipi i Bayern.
Lista.
![]()
Sot ne 20:45 luhet trofeu i pervitshem TIM ku do marin pjese Juventus,Milan dhe Sassuolo.
Keto jane dy formacionet qe mund te hedhi ne fushe A.Conte.
![]()
Sassuolo fiton trofeun TIM per kete vit duke mundur Milanin 2-1 dhe fale golavarazhit shpallet fitues i turneut.
Juventus-Milan 0-0 penalltite (6-7) ne favor te Milanit
Juventus-Sassuolo 0-0 penalltite (4-3) ne favor te Juventus
Milan-Sassuolo 1-2
Pirlo ?!
Krijoni Kontakt