erdhi dhe humbja e pare edhe per barcelonen kete sezon
vari leshte
Messi sot ka nenshkruajtur kontraten e re me klubin e Barcelones deri me 30 qershor te vitit 2018.
http://www.fcbarcelona.com/football/...t-through-2018
http://www.fcbarcelona.com/football/...messi-al-barca
![]()
Kush e ka rradhen tash? lol
BARĒA PARTY AT THE "san siro"!
![]()
Ndryshuar pėr herė tė fundit nga no name : 17-02-2013 mė 23:46
sonte humbi....me kujtoj milanon e dikurshme .....
FC Barcelona 2 - 1 Sevilla
Goals: 0-1 (min 41, Botķa), 1-1 (min 51, Villa), 2-1 (min 61, Messi)
Villa is back! :)
Shpresoj qe Villa te aktivizohet nga fillimi ne te dyja ndeshjet me bardhoshkat, gjithashtu edhe ne ndeshjen e Liges se Kampioneve me milanken.
Eshte lojtar qe shenon, per fat te keq kete vit nuk e kane lene rehat demtimet.
Messi vazhdon te shenoj si perhere.
Sonte ishte ndeshja e tij e 15-te rradhazi qe shenon. (po shkon vetem duke e rrit rekordin) lol
25 ndeshje ne kampionat - 38 gola te shenuar. (nq se vazhdon keshtu, do e thyej edhe rekordin e vet prej 50 golave qe shenoi vjet)
Tani rradhen e kane bardhoshkat lol
Vamos Barēa! :)
Habitem pse barca nuk e luan villen rregullisht??!! Skema e pedros-sanchez(fabregaz)-messi me duket absurde fare.Villa eshte super sulmues edhe eshte gjynah mos me e fut ne loje.
Inshallah na e jepni neve mot se sbesoj se do te iki ne arsenal ai. Arsenali ska per te qene ne champions league fare njehere,cja fus kot dhe une.
Ka qene i demtuar.
Gjate kohe njehere mezi u rikuperua nga ai demtimi i rende qe pati. Pastaj sapo filloi te luante disa minuta/ndeshje qe ta merte formen e tij, pesoi prap nje demtim qe e mbajti larg fushave per afro 2 muaj. I pa fat ka qene. Biles disa dite perpara ndeshjes me milanken ne Champions, u be gati i shkrehti per te luajtur, por e kapi nje dhimbje barku qe e detyroj te shtrohet ne spital. lol
E humbi edhe ate ndeshje, tani u kthye, luajti sonte ndaj Sevilles dhe arriti te shenoj.
Kete sezon eshte aktivizuar ne 24 ndeshje (kuptohet, minutazh jo te plote), ka arritur te shenoj 12 gola dhe 14 assist.
Te shohim kur te vi Neymar, se ke do mbaj Barcelona dhe ke do leshoj.
Barca ndeshjet e ardhshme dua ti luaj me kete treshe ne sulm, sic luajti sonte; Villa, Messi, Sanchez.
Ndryshuar pėr herė tė fundit nga no name : 24-02-2013 mė 00:27
Krijoni Kontakt