Close
Faqja 0 prej 5 FillimFillim 12 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 49
  1. #1
    Perjashtuar Maska e Deni_Boy
    Anëtarësuar
    19-10-2005
    Vendndodhja
    Milano
    Postime
    2,322

    SHBA: Shqipëria vend trafikimi, gra e fëmijë shfrytëzohen për seks





    WASHINGTON-Shqipëria është kryesisht një vend burimi ku burra, gra dhe fëmijë i nënshtrohen trafikimit për seks dhe punë të detyruar, duke përfshirë detyrimin e fëmijëve për të lypur.

    Kjo nënvizohet me vija të trasha në Raportin mbi Trafikimin e Personave për vitin 2012 të Departamentit Amerikan të Shtetit. Dokumenti u prezantua me një ceremoni në Departamentin e Shtetit, nga Sekretarja Hillary Rodham Clinton.

    Raporti bën vlerësimin e përpjekjeve të qeverive kudo në botë për të luftuar trafikimin e qenieve njerëzore, citon VOA.

    Shqipëria vazhdon të jetë vend i klasifikuar në shkallën e dytë përsa i përket trafikimit të qënieve njerëzore. Në klasifikimin e Departamanetit të Shtetit janë gjithsej katër shkallë, ku shkalla e parë përfshin vendet që i përmbahen plotësisht standardeve minimale për eliminimin e trafikut.

    Viktimat shqiptare, thuhet në raport, janë objekt i kushteve të punës së detyruar dhe trafikimit për seks në Greqi, Itali, Maqedoni, Kosovë, Serbi dhe kudo në Evropën Perëndimore.

    Autoritetet kanë raportuar se gjatë vitit në Shqipëri kanë gjetur viktima trafikimi nga Greqia dhe Ukraina. Fëmijët janë shfrytëzuar për seks komercial, lypje të detyruar dhe kriminalitet të detyruar, si vjedhje dhe shpërndarje droge. Edhe vajzat i janë nënshtruar prostitucionit ose punës së detyruar pas martesave me detyrim.

    Ka prova, thuhet në raport, se burra shqiptarë i janë nënshtruar punës së detyruar në bujqësi në Greqi dhe në vende të tjera fqinje.

    “Qeveria e Shqipërisë nuk u është përmbajtur plotësisht standardeve minimale për eliminimin e trafikut. Megjithatë ajo po bën përpjekje të rëndësishme për këtë qëllim. Gjatë vitit, qeveria shtoi aftësitë për të identifikuar viktimat e trafikimit si dhe përdori programin për mbrojtjen e dëshmitarëve për të mbrojtur një viktimë trafikimi”, thotë raporti,

    Raporti rekomandon që Shqipëria të verë në zbatim procedura të reja standarde për identifikimin e viktimave si dhe të shtojë fondet për organizatat joqeveritare që merren me ndihmën për viktimat.

    Ai rekomandon gjithashtu që të merren masa për vazhdimin e programit për mbrojtjen e dëshmitarëve si dhe të hetojë në mënyrë aktive rreth zyrtarëve që mund të kenë gisht në trafikimin e qënieve njerëzore.

    Në pjesën kushtuar Kosovës, raporti shprehet se vendi është burim, destinacion, dhe ndoshta vend tranzit për gratë dhe fëmijët që janë viktima të trafikimit për seks, dhe për fëmijët që i nënshtrohen lypjes së detyruar. Raporti thotë se qeveria e Kosovës po bën përpjekje domethënëse për të përmbushur plotësisht standardet minimale për eliminimin e trafikimit, por në të veçohet gjithashtu fakti se pavarësisht njoftimeve mbi raste bashkëpunimi në trafikim nga ana e punonjësve qeveritarë, asnjë zyrtar nuk është dënuar për këtë vepër penale.

    (d.b/BalkanWeb)

  2. #2
    i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    16-11-2005
    Postime
    8,691
    duhet futur patjeter denimi me vdekje, cfare presin me.

  3. #3
    i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    04-04-2006
    Vendndodhja
    Tirone
    Postime
    8,398
    Lajme idiote me tituj bombastik dhe brendi perverse, vetem e vetem pre te njollosur imazhin e Shqiperise. Nuk e kuptoj si mbahet ne stafin e forumit shqiptar nje antar si ky qe ben punen e djallit duke qene moderator .
    Unë jam njeri i thjeshtë.
    Kënaqem me pak.
    Më mjafton më e mira.

  4. #4
    Perjashtuar
    Anëtarësuar
    02-04-2010
    Vendndodhja
    unided states of europe
    Postime
    682
    Citim Postuar më parë nga Deni_Boy Lexo Postimin




    WASHINGTON-Shqipëria është kryesisht një vend burimi ku burra, gra dhe fëmijë i nënshtrohen trafikimit për seks dhe punë të detyruar, duke përfshirë detyrimin e fëmijëve për të lypur.

    Kjo nënvizohet me vija të trasha në Raportin mbi Trafikimin e Personave për vitin 2012 të Departamentit Amerikan të Shtetit. Dokumenti u prezantua me një ceremoni në Departamentin e Shtetit, nga Sekretarja Hillary Rodham Clinton.

    Raporti bën vlerësimin e përpjekjeve të qeverive kudo në botë për të luftuar trafikimin e qenieve njerëzore, citon VOA.

    Shqipëria vazhdon të jetë vend i klasifikuar në shkallën e dytë përsa i përket trafikimit të qënieve njerëzore. Në klasifikimin e Departamanetit të Shtetit janë gjithsej katër shkallë, ku shkalla e parë përfshin vendet që i përmbahen plotësisht standardeve minimale për eliminimin e trafikut.

    Viktimat shqiptare, thuhet në raport, janë objekt i kushteve të punës së detyruar dhe trafikimit për seks në Greqi, Itali, Maqedoni, Kosovë, Serbi dhe kudo në Evropën Perëndimore.

    Autoritetet kanë raportuar se gjatë vitit në Shqipëri kanë gjetur viktima trafikimi nga Greqia dhe Ukraina. Fëmijët janë shfrytëzuar për seks komercial, lypje të detyruar dhe kriminalitet të detyruar, si vjedhje dhe shpërndarje droge. Edhe vajzat i janë nënshtruar prostitucionit ose punës së detyruar pas martesave me detyrim.

    Ka prova, thuhet në raport, se burra shqiptarë i janë nënshtruar punës së detyruar në bujqësi në Greqi dhe në vende të tjera fqinje.

    “Qeveria e Shqipërisë nuk u është përmbajtur plotësisht standardeve minimale për eliminimin e trafikut. Megjithatë ajo po bën përpjekje të rëndësishme për këtë qëllim. Gjatë vitit, qeveria shtoi aftësitë për të identifikuar viktimat e trafikimit si dhe përdori programin për mbrojtjen e dëshmitarëve për të mbrojtur një viktimë trafikimi”, thotë raporti,

    Raporti rekomandon që Shqipëria të verë në zbatim procedura të reja standarde për identifikimin e viktimave si dhe të shtojë fondet për organizatat joqeveritare që merren me ndihmën për viktimat.

    Ai rekomandon gjithashtu që të merren masa për vazhdimin e programit për mbrojtjen e dëshmitarëve si dhe të hetojë në mënyrë aktive rreth zyrtarëve që mund të kenë gisht në trafikimin e qënieve njerëzore.

    Në pjesën kushtuar Kosovës, raporti shprehet se vendi është burim, destinacion, dhe ndoshta vend tranzit për gratë dhe fëmijët që janë viktima të trafikimit për seks, dhe për fëmijët që i nënshtrohen lypjes së detyruar. Raporti thotë se qeveria e Kosovës po bën përpjekje domethënëse për të përmbushur plotësisht standardet minimale për eliminimin e trafikimit, por në të veçohet gjithashtu fakti se pavarësisht njoftimeve mbi raste bashkëpunimi në trafikim nga ana e punonjësve qeveritarë, asnjë zyrtar nuk është dënuar për këtë vepër penale.

    (d.b/BalkanWeb)
    e dime mire se kush eshte ballkanweb.....zeri i Edvin palles,ata te ps per interesat e tyre personale edhe nenes se vet ja vene...

  5. #5
    ku mund te lexohet raporti origjinal?

  6. #6
    i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    22-01-2011
    Postime
    2,425
    me e forta ku thuhet burrat shqiptare forcohen te punojne ne fermat e greqise
    keto jane vetem gjera qesharake

  7. #7
    Raporti origjinal per ata qe dine anglisht. Nje pjese e mire e tekstit eshte standard ne varesi te klasifikimit (Tier 2) te shtetit persa i perket trafikimit te personave, si i gjithe paragrafi i pare si p.sh. Pastaj ka disa pjese qe jane specifike per cdo shtet.

    ALBANIA (Tier 2)

    Albania is primarily a source country for men, women, and children subjected to sex trafficking and forced labor, including the forced begging of children. Albanian women and children continue to be subjected to sex trafficking within the country. Albanian victims are subjected to conditions of forced labor and sex trafficking in Greece, Italy, Macedonia, Kosovo, Serbia, and throughout Western Europe. Authorities reported finding trafficking victims from Greece and Ukraine in Albania during the year. Children were exploited for commercial sex, forced begging, and forced criminality, such as burglary and drug distribution; girls were also subjected to prostitution or forced labor after arranged marriage. There is evidence that Albanian men are subjected to forced labor in agriculture in Greece and other neighboring countries. Re-trafficking of Albanian victims continued to be a problem.

    The Government of Albania does not fully comply with the minimum standards for the elimination of trafficking; however, it is making significant efforts to do so. During the year, the government increased its capacity to proactively identify trafficking victims, used its witness protection program to protect a trafficking victim, and provided short-term funding for NGOs to help victims. However, the government’s overall lack of sustained funding to anti-trafficking NGOs resulted in temporary closure of a shelter during the year, negatively impacting victim assistance. Moreover, widespread corruption, particularly among the judiciary, continued to hamper overall anti-trafficking efforts.

    Recommendations for Albania: Proactively implement the new standard operating procedures on victim identification to increase the scope of victims identified in Albania; ensure adequate funding for NGOs providing critical victim assistance; ensure a victim-centered approach to victim identification by not conditioning victim status on victims’ roles in criminal investigations; expand the focus of care to ensure more community-based services for victims’ reintegration, and empower survivors and help reduce the stigma associated with trafficking; continue to take steps to increase victim witness protection for victims who may be willing to cooperate with law enforcement; vigorously pursue cases of trafficking occurring within the country; and proactively investigate trafficking-related complicity of government officials.

    Prosecution

    The Government of Albania sustained its anti-trafficking law enforcement efforts over the last year, though it convicted fewer trafficking offenders than during the previous year. Albania criminally prohibits sex and labor trafficking through articles 110(a), 128(b), and 114(b) of its criminal code, which prescribe penalties from five to 15 years’ imprisonment. These penalties are sufficiently stringent and exceed those prescribed for other serious crimes, such as rape. The Serious Crimes Prosecution division reported investigating 27 human trafficking suspects in 2011, compared with 29 suspects investigated in 2010. During the past year, the Serious Crimes Court prosecuted five suspected trafficking offenders; all five prosecutions resulted in convictions in 2011, compared with 11 convictions in 2010. Penalties imposed on the five convicted offenders ranged from fines to 15 years’ imprisonment. The government continued its criminal investigation into a labor trafficking case initiated in 2010, but it has yet to formally charge any suspects. NGOs praised the victim-sensitive response from prosecutors appointed to trafficking cases during the year, including their referral of victims to care. According to a 2011 report on Albania produced by the Council of Europe’s Group of Experts on Action against Trafficking in Human Beings (GRETA), the Albanian government’s official recognition of the need to increase the response to internal trafficking has yet to lead to tangible actions. Pervasive corruption in all levels and sectors of Albanian society continued to seriously affect the government’s ability to address its human trafficking problem. The government did not report taking any law enforcement action against trafficking-related complicity in 2011.

    Protection

    The Government of Albania made some notable progress in strengthening its capacity to identify and protect victims of trafficking in 2011. The government’s lack of sustained funding to NGOs, however, resulted in the temporary closure of one shelter during the reporting period. In the last year, the government reported identifying 84 new trafficking victims via the national referral mechanism, compared with 97 trafficking victims identified in 2010. NGOs reported assisting a total of 132 trafficking victims throughout the year. In July 2011, the government approved victim-centered standard operating procedures (SOPs) in collaboration with civil society to improve identification of trafficking victims and their referral to care. Although the new SOPs separated trafficking victims’ status from their willingness to press charges against their traffickers, NGOs noted cases in which police and social workers granted victim status only after the victims agreed to formally participate in proceedings against
    their traffickers.

    For the first time, the Albanian government disbursed funding to NGOs for the provision of shelter services to trafficking victims, providing the equivalent of approximately $9,775 to three NGOs. The government ended its previous policy of requiring government social workers’ presence during NGO conducted victim identification interviews as a precondition for funding. The NGO funding was limited to food expenses; some potential trafficking victims needing this benefit were not entitled to it. Due to lack of sustained funding, one of these NGOs was forced to close its shelter temporarily during the year, diminishing victim assistance in an area of the country with a critical need for services. The government continued, however, to fully fund and operate a reception center that housed both victims of trafficking and undocumented foreign migrants; victims’ freedom of movement was often restricted in this center. Furthermore, the center lacked the capacity to provide comprehensive reintegration assistance to victims. Some NGOs reported officials’ preference to refer trafficking victims to the reception center rather than NGO shelters; more than half of all newly identified victims in 2011 were assisted in this facility. The government did not penalize identified victims for unlawful acts committed in connection with their being trafficked; however, the Albanian criminal code currently does not prohibit this from occurring. Country experts expressed concern that local police did not recognize child trafficking within the country and instead treated such cases as “exploitation of prostitution” or “child maltreatment.” Albania’s anti-trafficking law provides immigration relief as an alternative to the removal of foreign victims to countries where they may face hardship or retribution, although the government did not grant this to any foreign victims in 2011. The government encouraged victims to participate in investigations and prosecutions of trafficking offenders. Victims who pursued cases against their traffickers continued to be at risk from retribution, and there was often a need for witness protection after a trial commenced. During the year, 28 trafficking victims assisted law enforcement officials in the investigation stage and two trafficking victims testified during trial; notably, the government enrolled one of these victims in its witness protection program. The government reported it provided five trafficking victims with financial stipends in order to assist with their reintegration after they left a shelter. The government conducted four trainings for law enforcement and other front-line responders on its newly adopted victim identification and referral procedures in 2011.

    Prevention

    Albania sustained its efforts to prevent trafficking in persons during the year, although it continued to rely primarily on international donors to fund anti-trafficking awareness campaigns. The government continued to monitor its anti trafficking efforts via its national anti-trafficking coordinator’s office, which helped launch in 2011 a donor-funded national campaign entitled “Childhood is Not Exploitation for Work,” which targeted schools and at-risk children to raise awareness about forced labor among the public and teachers. During the year, the national coordinator’s office took steps to facilitate the registration of unregistered children, who are especially vulnerable to trafficking in Albania. The government continued to fund the national, toll-free, 24-hour hotline for victims and potential victims of trafficking. The government made no discernible efforts to address demand for commercial sex acts.

    http://www.state.gov/documents/organization/192594.pdf Faqja 4 & 5
    Fotografitë e Bashkëngjitura Fotografitë e Bashkëngjitura  
    Ndryshuar për herë të fundit nga Qyfyre : 20-06-2012 më 08:59

  8. #8
    Djalë Drenice Maska e Lexuesi_
    Anëtarësuar
    18-06-2010
    Vendndodhja
    Ne vendin e ngjarjeve
    Postime
    6,014
    Edhe nese eshte atehere me ndihmen e shteteve mike perkatesisht ambasadoreve qe perfaqesojn vendet e tyre ne shqiperi ka ndodh kjo gje.

    A mos po ndodhin nga njerez te rendomt ? Jo tyben veq nga njerez zyrtare si nga te brendeshem por edhe me shume nga ata te jashtem.

  9. #9
    Perjashtuar
    Anëtarësuar
    10-06-2012
    Postime
    199
    Citim Postuar më parë nga HEN-RI Lexo Postimin
    e dime mire se kush eshte ballkanweb.....zeri i Edvin palles,ata te ps per interesat e tyre personale edhe nenes se vet ja vene...
    Balkanweb vertet eshte siq thua por kjo qe erdhi nga SHBA nuk eshte edhe alarmante sepse nese i ke lexuar , per te gjithe rajonin shkruan njejte , nuk eshte qe vetem Shqiperia na qenka vend per "trafikim", shkruan njejte per Kosoven ,Maqedonin,Serbin, Bullgarin , Bosnjen etj..

  10. #10
    i/e regjistruar Maska e Brari
    Anëtarësuar
    23-04-2002
    Postime
    18,826
    shëbë aja e di mire se kush i ka ndaluar trafikantet e kush nuk e do kte ndalim.

    berisha i ka stopuar skafet me te cilat kryhen trafiqet.
    edvini me langot e tij e kerkon heqjen e stopimit te skafeve.

    por gjithsesi problemi ka 20 e ca vjet qe ekziston dhe lufta kunder tutoreve nuk ka qen aq efikase.
    tutoret sot jan pronar gazeto-televizionesh e pronar hotel-bordelosh e pronar vargmalesh me pallate..

    pra kan dal pa lag nga ky zanat i felliqur qe kan ushtruar ne keto 20 e ca vjet..

Faqja 0 prej 5 FillimFillim 12 ... FunditFundit

Fjalët Kyçe për Temën

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund të hapni tema të reja.
  • Ju nuk mund të postoni në tema.
  • Ju nuk mund të bashkëngjitni skedarë.
  • Ju nuk mund të ndryshoni postimet tuaja.
  •