Heshtja........
shum gjera sot por me shume nga te gjitha mesazhi qe sapo lexova!!!!
Cdo Gje Ne Jete Paguhet , Eshte Thjeshte Ceshtje Kohe . . .
Treadmillin ne shpi, shkoj e sign up per gym.Mghth kishin Zumba e plot klasa intresante. Gonna be Tull per 1 muaj
![]()
Music to my heart that's what you are, a song that goes on and on.....
njerezit te pyesin "si je?" por shpeshhere nuk u intereson te dine pergjigjen. pyesin per inerci, sa per te kaluar radhen. dhe akoma me keq, ata as qe e kuptojne sa te zhytyr jane ne egoizmin e tyre... mos pyet "si je?" dike nese nuk je ne gjendje te degjosh edhe gjerat qe e shqetesojne ate person. me mire pershendete dhe kaq. do besh me pak deme keshtu.
Kam qeshur me lot pasi lexova ne FB nje shkrim te nje grup: "che figura di merda" me falni per perkthimin, s'kam kohe......
Ho deciso di raccontarvi una delle mia Che Figura Di Merda, degna di un posticino: palestra Virgin, tanto per farvi capire le persone che possono andarci, e con il proseguire della storia capirete che forse avevo sbagliato palestra. Dopo un grande allenamento, corsa, pesi, e nuoto, decido di andarmi a fare un bel bagno turco. Entro, nebbia fitta come non mai, ma individuo al...tre due paia di gambe.
Dopo poco mi lasciano solo ed io inizio a rilassarmi.. forse un pó troppo. Mi scappa un cureggione da Guinness dei primati e con soddisfazione esclamņ anche: "Ahhh". Al che dall'altra parte della stanza vedo due gambine scendere apparire nella nebbia ed uscire fuori. Risultato: sono rimasto nel bagno turco per un'ora, dopo avrņ bevuto due o tre litri d'acqua per recuperare!!!
Da lģ non ho mai pił fatto un bagno turco
"Mi dissero che per farla innamorare dovevo farla ridere. Ma ogni volta che ride, m'innamoro io."
Donna ne ti i lexoke kto ( FDM ) ?
![]()
Krijoni Kontakt