Po mi Anushe,vendi te ben per vete,lum si ca qe kane kujtese te forte thuj...
Rezin do e ndiesh kur kto mesazhet ktu(jo vetem kto tonat shpresoj) mos ekzistojne me. Lerme tani te perkthej ca italisht une se pastaj smarrin vesh gje disa. Me te mira.
Po mi Anushe,vendi te ben per vete,lum si ca qe kane kujtese te forte thuj...
Rezin do e ndiesh kur kto mesazhet ktu(jo vetem kto tonat shpresoj) mos ekzistojne me. Lerme tani te perkthej ca italisht une se pastaj smarrin vesh gje disa. Me te mira.
U let him hold a gun 2 ur head during sex?I thought u were a feminist
Usually he takes the clip out
un me then te drejten e kam shum qejf italin. Ishalla iki vitin tjeter.....
Te dua se s'te urrej dot......
Postuar më parë nga alessia
Auguri vivissimi a tutti gli albanesi che dodici anni fà solcavano
l'adriatico in cerca di fortuna .....
Ragazzi e ragazze del Marzo 1991 sappiate che il vostro primato
resterà nella memoria di tutti noi e vi rende onore per il coraggio.
Siete stati i primi a dare vita all'esodo più giusto di tutti i tempi.
Un saluto particolare a quelli che viaggiavano sulla nave "VLORA"
sempre nell'agosto del 1991.
La scena di quella nave in mezzo al mare stracarica di persone fino all'inverosimile è una scena che non potrò scordare mai.
Augurandomi che ognuno di quei 24.000 albanesi sbarcati sulle mie coste abbia trovato ciò che cercava.....non mi rimane che abbracciarvi complessivamente tutti quanti.
Bacioni ,vostra Alessia .
Urime shqiptareve qe 12 vjet me pare kapercenin Adriatikun ne kerkim te fatit....
Djem dhe vajza te Marsit '91,ta dini qe hera juaj e pare do mbesi ne kujtesen tone dhe shpreh nderim nga ana jone per guximin
Ishit te paret qe i dhate jete eksodit me te drejte te te gjitha kohrave.
Nje pershendetje te vecante atyre qe udhetonin ne anijen "Vlora",ne gusht '91.
Skenen e asaj anijeje ne mes te detit e tejmbushur me njerez nuk do ta harroj kurre.
Duke shpresuar qe secili prej atyre 24.000 shqiptareve qe sbarkuan ne brigjet e Italise te kete gjetur ate qe kerkonte...nuk me ngelet vec tju perqafoj te gjitheve.
Ju puth,Alessia juaj.
U let him hold a gun 2 ur head during sex?I thought u were a feminist
Usually he takes the clip out
HI Alessia me beri pershtypje qe more pjese ne kete forum dhe kjo teme eshte shume interesante. Une nuk kam qene asnjehere ne Itali por e kam si enderr te vizitoj njehere Italine dhe ne vecanti Venecian. Une jetoj ne greqi dhe shume te aferm te mi ne Itali me thone se Italia eshte shume me mire dhe se Italianet jane shume mikprites. Por edhe pa me thene njeri une kam patur gjithmone qe i vogel nje imazh te mire par Italine.
Italia per mua eshte vendi ku kane lindur shume gjera interesante per te gjithe boten, Si moda,muzika qe me pelqen shume, vendet e bukura,fotball, etj.. d.m.th gjerat kryesore ne bote. Ciaoooooo pra Alessia."Coza Bella" e vetmja shprehje qe di ne italisht fatkeqsisht per mua.
tema eshte vertete interesante po shume e veshtire per te dhene nje mendim te pergjithshem..nese flitet per italine ne pergjithesi kam degjuar qe eshte vend i bukur..me pelqen historia e ketij populli(flas per ate te romes se lashte),gjyha,kuzhina,futbolli e shume gjera te tjera qe ndoshta tani sme vijne ne mend..kurse te flasesh per njerzit eshte shume eveshtire.sepse si kudo ato jane te ndryshem..une spara kam rastisur te njoh shume italiane po nga sa kam degjuar ka nga ato qe trembin femijet duke ithene haje ushqimin se vjen albanesi(rast banal ndoshta..),qe ipercmojne ne pergjithesi emigrantet e huaj(jo vetem shqiptaret)po ka edhe nga ato qe me te vertete kane treguar se italianet jane nje popull me kulture qe di te gjykoje ete beje dallimet mes njjerzve..
megjithate per kete teme mendoj se opininet me te sakta mund ti japin ato njerez qe jetojne punojne ne itali ose kane pasur me teper kontakte me italianet..
persh.te gjitheve!ne vecanti alessias
Inner beauty takes some finding, but it lasts forever..
Marsela, ti hanno informata male.
Ai bambini in genere si dice "Se non fai il buono arriva l'uomo nero che ti porta via (ma questo lo dicono le mamme italiane stupide)
o il lupo nero che ti mangierà".
Ma in nessuno dei due casi , il soggetto può essere albanese.
Poichè non siete nè lupi nè neri .
Si l'Italia è bellissima !
Per quanto riguarda gli italiani ....Ognuno risponde per le proprie
azioni .
Sono convinta che tutto il mondo è paese .
Ti mando tanti saluti Alessia
x ALESSIA
pensavo fosse l'ORCO cattivo il personaggio + temuto dai bimbi.
Per MARSELA:
ALESSIA thote: Te kan informuar keq. Ne itali zakonish kalamajve i fusin friken duke thene " Haje se erdhi ujku ose haje se erdhi jevgu i zi" Ne asnji nga te 2 rastet subjekti eshte shqiptar pasi nuk jemi as ujq dhe as te zi.
Persa i perket italianve.... gjithsekush fol per vete.
Po Italia eshte shume e bukur.
Jam e bindur qe " nuk ka pyll pa derra" ( pak a shume ky eshte perkthimi shqip)
Pershendetje Alessia!
Po edhe Turqia eshte e bukur, apo jo?
Ishalla s'i hapin rrugen atyre amerikanve.
Hajt tung.
"...coloriamo la vita per non sprofondare nel buio"
Bravo !
Hai detto bene :"Ognuno risponde per le proprie
azioni .
Tu rispondi per i tuoi,perche quello che ha detto Marsela non e dell tutto falso!
Të lumtë !
E ke thënë mirë :"çdokush përgjigjet për veprimet e veta.
Ti mbaj përgjegjsi për veprimet e tua sepse ajo çfarë ka thënë Marsela nuk është krejtësisht e gënjeshtërt !
Kush jeton per te luftuar nje armik,ka interes ta lere te jetoje.
HENA TURRAVRAP HAPESIRASH I LEH QENIT,
QIELLIN KAPERDIJN BABEZITSHEM RE,
SA E KRISUR KJO EPOKE E DREQIT,
SOT AS TRUPI IM SME NXE.
....per quanto riguarda l'essere accettati, diciamo, spero che accettino anche me, io mi sono iscritta da poco ma tutto quello che ha detto Alessia, soprattutto quando ha scritto cosa pensa degli albanesi, anche io penso che siano svegli e meritaino rispetto, che siano fedeli nell'amicizia e gelosi delle loro donne(!!)e che per la famiglia nutrono rispetto...per quetso vorrei che mi aiutaste a capoirvi e a rispettarvi, io è da uasi un anno che conosco degli albanesi e, devo ammetterlo, come tutti gli italiani avevo un po' di disprezzo nei vostri confronti, ma poi conoscendo alcuni di voi ho imparato a rispettare la vostra cultura(anche se non l'ho capita fino in fondo...(è un po' diversa dalla nostra..)e ho capito la fatica che fate...l'Albania da quelle poche foto che ho visto è bellissima, ma ha anche dei bei problemi economici...io ora sto cercando in ogni modo di far tornare qua il mio ragazzo, che è andato in Albania ormai già da 3 mesi(a me sembra un'infinita')e vi assicuro che farò di tutto per farlo venire qua!Postuar më parë nga vana
Alessia, noto con una certa ammirazione che gli amici albanesi finalmente stanno cambiando idea su di te! sono contenta, infatti non c'è + il dubbio che poteva esserci all'inizio, (o forse c'è ma non è + tanto evidente)!
Ti scriverò presto, e per quanto riguarda quel caffè o quel pranzo, te lo offrirò io, quando sarai di passaggio verso Fano, dimmelo, altrimenti mi offendo!!!
Un bacione a te e anche a Nikita, anche se non ho avuto l'opportunità di conoscerla!!!
Un'ultima cosa: ricordatevi, non siamo tutti uguali, come voi non siete tutti uguali!!!
CIAO a tutti!!!!...spero che possiamo essere amici!
Dovresti vederti quando sorridi, il tuo viso si illumina e i tuoi occhi si riempiono di gioia...
dovresti vederti quando sorridi, capiresti perchè ti amo!!!
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Se un giorno ti alzi e non vedi più il sole, o sei morto, o sei il sole!
-Jim Morrison-
Flava te uroj te qe endrra juaj te behet realitet ... ketu nje shok e ke ..... ciao bella...
:jSorridi alla vita la vita ti sorride....
Krijoni Kontakt