Pogba, Pogba l'hano visto nella spiaggia che diceva VU CUMPRA
███
Po ato skane qene brryla fare , si shikon nga pamjet e fotove.
Hajde te na tregojne videot mafiat milaneze e te shohim ku jane ato brrylat. Lojtari gjithmone i leviz brrylat kur sulmohet nga mbrapa. Eshte dicka natyrale ai lloj pozicioni. Ku jane provat konkrete me video sic i nxorrem ne.
E merr vesh sa djelmosha jane milaneshet sa dhe grushtat e muntarit ndaj litchteneir e montonin me foto si faull i bere nga mbrojtesi yne,kur ne video duket qarte qe muntari po bente grusht kundra tij.
Komplet montime femijesh nga mediat milaneze.
Allegri futi ne loje 3 mefushora shkaterruesa per te ndaluar mesfushorat tane , me te gjitha menyrat e duhura , qofshin ato edhe boksime apo karate.
3 giornate a Mexes, 0-0 per Muntari e Pirlo.
Il giudice sportivo ha punito con 3 giornate di squalifica Philippe Mexes per il pugno rifilato a Marco Borriello. Nessuna sanzione nei confronti di Muntari e Pirlo. Dal Milan non dovrebbe arrivare nessun commento ufficiale sulla decisione di Tosel. A breve l'approfondimento
Allegri duhet tė dėnohet pėr kėtė. Sipas parashikimeve 3 javė dėnim.![]()
Ndryshuar pėr herė tė fundit nga [PaRTiZoNi] : 27-02-2012 mė 13:18
Pogba, Pogba l'hano visto nella spiaggia che diceva VU CUMPRA
███
Po shanin buffonin keta per mos sinqeritetin e treguar. lol
Shife ca thote idhulli i tyre.
Thiago Silva: «Buffon? Io avrei fatto lo stesso»Il difensore del Milan: «Se fosse accaduto a me di salvare un gol oltre la linea di porta non l'avrei certo detto. In queste partite č l'arbitro che non puņ sbagliare»VIDEO Kickboxing MuntariAUDIO Insulti Pellegatti© LaPresseMILANO - Thiago Silva, capitano del Milan e colonna della nazionale brasiliana, č stato intercettato da Sky Sport prima della partenza per raggiungere il ritiro della Seleēao. Il difensore ha sorpreso tutti difendendo Buffon, sotto attacco per le frasi post Milan-Juve: «Io avrei fatto lo stesso se avessi salvato un gol oltre la linea. Secondo me č giusto, il suo comportamento l'avrei avuto anche io fosse successo il contrario. Il calcio č la mia vita, č il mio lavoro, io non avrei parlato. In una partita importante come questa č l'arbitro che non puņ sbagliare», ha ammesso sinceramente il giocatore, che ha comunque chiesto un supporto tecnologico per evitare gol fantasma come quello di Muntari: «Io l'ho vista entrare quella palla ed ero a centrocampo, mi chiedo come sia possibile che il guardalinee non l'abbia visto, incredibile. Per partite cosģ importanti ci sarebbe bisogno di un aiuto della tecnologia». Lo scudetto? «Noi faremo tutto quello che possiamo per vincerlo, siamo ancora avanti anche se la Juventus ha una partita in meno. Vedremo».
http://www.tuttosport.com/calcio/ser...o+stesso%C2%BB
Po sa plehra qe jane arbitrat. Tashi n'ven qe t'merren dhe t'kerkojne falje publikisht per gafen e golit ,rrine e merren me komentet e buffonit ,jo po ka dhene shembullin me te keq per femijet ,jo po derr verr kot pa lidhje. M'pelqeu intervista e Tiago silves qe tha edhe une te isha ne vend te buffonit te njejten gje do beja.
Sa per ndeshjen. Per 65 min milani taktikisht dhe fizikisht i ka bo cirk juves. Ajo futja ambrosinit e uli disi ritmin dhe nga aty neshja foli per juven. Per mu si tifoz asnjanes milani meritonte fitoren. Se kuptoj gjithe ket vrer te contes ,jo mafia ,jo kshu jo ashu. Aspak profesionist. Nqf se kishte ekip qe duhej t'permente mafien ai ishte milani ,sepse u vodh ashiqare edhe pse ndoshta per gabime njerzore.
Lagja shishe rruga tapa ruju qenve se t'vin mrapa.
Do ti dalin mekatet me rradhe, duke fillur ne Genoa dhe Bolonja. Te shohim cfare do bej mafia pastaj kur te vijn ndeshjet rradhazi me Napoli-Inter dhe si do qaet parukja tek media, ose cfare do na spiunoj kapiteni.
Mbase pastaj duhet te pezullojn Ibrahimovic dhe Mexes, 6 ndeshje![]()
Il Club Pił Titolato Al Mondo
Mos u kapni ne nje ndeshje se gabime te tilla ndodhin
Hajde Milanista kallzoni si i keni arrit 7 penallti
dhe mos harroni edhe ndeshjen me bolognen si keni arrit me dal Barazim
#finoallafineforzaJuventus
Ndeshjet me napolin e interin erdhen dhe iken fazen e pare. Asgje nuk ndodhi , bile shkaterrim i beme qe te dyja ekipeve.
Cfare mendon ti se do ndodhi ne torino?
Mos valle keto ekipe do kene me shume shanc ne torino? Lol
Ca ti bejme atyre ekipeve te vogla , te cilet luajne 11 lojtare mbas topit me ne , po ekipet te ashtuquajtura te "forta" ,u bejme zbor dite e nate. Plus , te gjithe kane per te lujt ne torino.
Na flisni per calcopoli ?
Degjoni degjoni njehere Leonardo Meanin, njė ish oficer ekzekutiv i refereve te Milan dhe degjoni se si i caktojne arbitrat
Audio eshte italisht per ata qe dine gjuhen.
Č il 2004: il Milan si sceglie gli arbitri
http://www.tuttosport.com/video/calc...+Meani-Bergamo
Hijet e Calciopolit jane kthyer serisht ne Serine A.Kesaj here jo me Moxhin,por me te tjere aktore.Episodet e ndoshura se fundmi tregojne qarte se cpo ndosh.Vetem te jesh i verber dhe te mos i shikosh.Nejse kampionati eshte i gjate dhe nuk i dihet kush do dali ne fund i lumtur!
... E ku thuhene ne karte
Fjalet e Gjuhes se Zjarrte!
Krijoni Kontakt