Close
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 7
  1. #1

    PS mban vendin peng me mosmiratimin e ligjeve

    Ligjet me 3/5 nuk jane ligje politike, nuk jane as ligjet e maxhorances, jane ligje per te permiresuar jeten e qytetareve ne Shqiperi. Me ēfare te drejte deputet e PS nuk i konsiderojne/miratojne keto ligje?!

    LIGJET ME 3/5

    Kuvendi merr sot sėrish nė shqyrtim projektligjet qė kėrkojnė shumicė tė cilėsuar prej 84 votash. Edhe pse nė seancat e fundit kėto projektligje janė vendosur gjithnjė nė rendin e ditės, pėrpjekja pėr votimin e tyre ka dėshtuar, pasi opozita nuk ka dhėnė votėn e saj, tė cilėn e kushtėzon me shqyrtimin e paktit prej 10 pikash tė paraqitur nga lideri i opozitės, Edi Rama.

    Projektligjet e vendosura nė rend tė ditės janė pr/ligji pėr Gjykatėn Administrative, projekligjet pėr Kodin Penal dhe atė civil si dhe projektligjet pėr Kodin Rrugor dhe atė detar. Pritet qė dhe gjate seancės sė sotme tė ketė debate mes deputetėve tė mazhorancės dhe atyre tė opozitės.

    (d.b/s.g/BalkanWeb)
    Mos shkruaj gjė kur je me nerva, sepse, ndėrsa plaga e gjuhės ėshtė mė e keqe se e shpatės, mendo ē’ka mund tė jetė ajo e pendės

  2. #2
    i/e regjistruar Maska e juanito02
    Anėtarėsuar
    09-07-2007
    Postime
    2,964
    Mos na perco kaq trashe rrenat psiqike te Saliut.
    Eshte e vertete qe jan fiks 2 pika qe plotesojne statusin ato ligjet me 3/5 qe nuk votohen.
    Po 10 pika te tjera qe i ka vetem qeverria dhe qe nuk jane plotesuare fare a ke mendere te flasesh?
    Dmth vendi ngelet peng per 12 detyra te parealizuara.
    10 qeverria 2 opozita
    Athere 5 here me shume e ka fajin qeverria se sa opozita qe nuk kalojme klasen.
    E kupton sa qesharak behesh me kesi shkrime te tilla?
    Albania Uber Alles

  3. #3
    i/e regjistruar Maska e juanito02
    Anėtarėsuar
    09-07-2007
    Postime
    2,964
    Ja cfare thote diplomati danez qe me siguri do ta quani mik te Rames, armik te Shqiperise e ku di une ca do ju pjelli mendja e mykur tribale ala Sali.

    Dėshtimi i qeverisė nė ēdo fushė, dhe jo ngėrēi politik, ju penguan tė merrnit ftesėn pėr BE





    Nga Karsten Ankjaer Jensen

    Ambasador i Mbretėrisė sė Danimarkės nė Shqipėri





    Duke marrė nė konsideratė se Shqipėria sapo ka marrė raportin pėr integrimin nė BE, ndjej se nuk mund tė shmang nga fjalimi im njė gjė tė tillė.

    Thashė shmang, pėr shkak se e di se ēfarė ndodh kur dikush tenton tė merret me njė patate tė nxehtė politike. Dhe vėrtet nuk kam dėshirė tė pėrzihem nė kėtė betejė politike se kush duhet fajėsuar sėrish pėr dėshtimin nė marrjen e statusit kandidat. Thashė shmang pėr shkak se nuk kam dėshirė tė shoh se ajo qė kam thėnė tė interpretohet krah kėsaj, ose kundėr asaj nė ndarjen politike.

    Ndryshe nga sa besohet nė disa qarqe, ambasadorėt nuk vijnė nė Shqipėri pėr tu pozicionuar nė krahun e djathtė apo nė atė tė majtė- pėr tu bėrė luftėtarė nė betejėn mes palėve nė politikė.

    Pėr ambasadorėt e BE, objektivi ynė i pėrbashkėt ėshtė qė tė bėjmė atė qė mundemi pėr tė ndihmuar Shqipėrinė pėr tu pėrgatitur pėr anėtarėsimin nė BE.

    Ky ėshtė njė objektiv historik, qė del mbi pėrplasjet e politikės sė pėrditshme dhe mbi atė se kush ėshtė nė pushtet ose nė opozitė.

    Prioriteti ynė, si ambasadorė tė BE, nė kėtė pėrpjekje ėshtė Shqipėria dhe populli shqiptar. Vetėm ata.

    Mendoj se shumė shqiptarė e kuptojnė shumė mirė kėtė.

    Pasi thashė kėtė, mė lejoni tė kthehem tek progres- raporti:

    Fillimisht, mė vjen keq ta them se debati politik pas publikimit tė raportit nuk ka ndihmuar qė tė sjellė Shqipėrinė mė pranė marrjes sė statusit kandidat. Nė fakt ėshtė e kundėrta.

    Hedhja e baltės, loja me fajin dhe refuzimi pėr tė pranuar pėrgjegjėsinė aty ku ajo u takon, na kanė nxjerrė sėrish lakuriq pėrpara tė gjithėve faktin se niveli i maturisė politike ėshtė ende shumė larg.

    Nė kontrast me kėtė ėshtė reagimi nga vendet e tjera qė kanė perspektivė anėtarėsimin nė BE. Nė Kosovė pėr shembull, ata menjėherė nisėn njė aksion pėr tė trajtuar problemet e pėrmendura nė raport. Nuk ndodhi kėshtu nė Shqipėri.

    Nuk e di se sa shumė e kanė lexuar aktualisht kėtė raport tė Komisionit. Por duke gjykuar nga debati politik dhe publik nė median shqiptare qė pas publikimit, mund tė marr me mend se jo shumė.

    Debati nė media ėshtė fokusuar thuajse ekskluzivisht tek efektet e krizės politike nė raportin negativ. Nė njėfarė mase kjo ėshtė e kuptueshme.

    Megjithatė, ju qė e keni lexuar raportin e gjatė, e dini se ngėrēi aktual politik ėshtė njė pjesė e vogėl e numrit shumė tė madh tė ēėshtjeve shqetėsuese qė janė ngritur nė dokumentin e Komisionit.

    Ju qė nuk e keni lexuar raportin- dhe ju bėj thirrje ta lexoni atė- duhet tė dini se ajo ėshtė njė analizė e pėrpiktė, kapitull pėr kapitull, se si Shqipėria dhe institucionet e saj kanė funksionuar vitin qė shkoi. A ka ndonjė progres nė mėnyrėn se si policia zbaton ligjet? Si kanė pėrparuar shkollat? A kanė ministritė burimet dhe ekspertizėn e nevojshme? A janė mbajtur premtimet? A ka avancuar sundimi i ligjit? A janė bėrė procedurat parlamentare mė demokratike? Dhe a janė sjellė pranė standardeve tė BE fushat e politikave individuale? E kėshtu me radhė. Pėr fat tė keq, raporti nė shumė fusha tregon pėr njė dėshtim ose njė notė tė ulėt nė krahasim me progresin e vitit qė shkoi. Nėse kujtesa mė shėrben mirė, vetėm njė fushė karakterizohet aktualisht nga raporti si nė rrugėn e duhur drejt BE dhe ajo ėshtė politika e jashtme.

    Nuk dua t’i jap shumė rėndėsi kėsaj, por nėse do tė isha shqiptar, numri i pakėt i shprehjeve tė tilla do mė bėnte tė reflektoja.

    Progres- raporti i ėshtė dorėzuar qeverisė. I ėshtė dorėzuar asaj pėr shkak se nė analizėn pėrfundimtare, qeveria ėshtė pėrgjegjėse pėr shumicėn e asaj qė ėshtė vlerėsuar nė progres- raport. Kėshtu qė raporti ėshtė, jo pėr tė gjitha, por shumicėn e ēėshtjeve praktike, njė vlerėsim pėr atė qė ka arritur qeveria nė vitin e fundit.

    Nuk po e them kėtė pėr tė qenė kontrovers ose partizan. Ėshtė njė fakt. Por, edhe nėse njė fakt kaq i thjeshtė mund tė shihet si shumė i debatueshėm ose si partizan nė kontekstin shqiptar, kjo tregon qartė se nė ēfarė niveli ėshtė diskursi politik nė Shqipėri.

    Megjithatė, pėr kėtė arsye, menjėherė do nxitojė tė kujtoj audiencėn se progres- raporti i kėtij viti nuk ėshtė shumė ndryshe nga raportet e viteve tė mėparshme.

    Dhe raporti gjithėpėrfshirės i Komisionit vitin qė shkoi- avis- tregoi qartė se edhe qeveritė paraardhėse- pavarėsisht nga ngjyra- pėr 20 vite kanė bėrė pak pėr tė avancuar Shqipėrinė drejt BE.

    Ose ta shtrojmė ndryshe: Nuk ėshtė qeveria aktuale- ose opozita aktuale- pėrgjegjėse pėr faktin qė Shqipėria nuk ėshtė gati pėr statusin kandidat. Ėshtė njė pėrgjegjėsi e ndarė e klasės politike, e cila qė kur Shqipėria ka fituar lirinė, ka bėrė mė pak zgjedhje tė duhura se tė gabuara nė favor tė qytetarėve.

    20 vjet dėshtime nga qeveri tė ndryshme pėr tė pėrgatitur Shqipėrinė pėr anėtarėsim nė BE, nė njė kohė kur vendet e tjera me rrethana tė tilla trishtuese, nė njė kohė tė shkurtėr ia kanė dalė tė bėhen anėtare me tė drejta tė plota tė BE, nė kėndvėshtrimin tim sugjerojnė se vendi ka probleme sistematike negative nė mėnyrėn se si funksionon politika.

    Mė duket e habitshme se njė diskutim nė lidhje me kėtė nuk u materializua pas raportit gjithėpėrfshirės sė Komisionit vitin qė shkoi.

    Dhe ēfarė ėshtė akoma mė e habitshme ėshtė se nuk po ndodh as me raportin e kėtij viti. Duke lexuar raportet e rajonit, ėshtė e qartė se Shqipėria nuk ka njė ritėm tė mirė dhe nė disa fusha ėshtė ēudia e Ballkanit.

    Ndershmėrisht: Kjo nuk ėshtė Shqipėria me potencialin e saj.

    Sipas mendimit tim nuk ka asnjė dyshim se Shqipėria- tė flasim nė mėnyrė objektive- ėshtė njė nga vendet me mė shumė fat nė Ballkan. Jo vetėm qė ėshtė e bekuar me burime e bukuri natyrore si asnjė tjetėr. Ajo ka gjithashtu njė popullatė tė mirėedukuar- mirėsia, mirėpritja dhe fokusi drejt tė ardhmes janė unike. Dhe shqiptarėt janė qartėsisht europianė nė zemėr e kulturė.

    Unė jam danez dhe kur e konsideroj se me ēfarė janė bekuar shqiptarėt, nuk arrij vėrtet ta kuptoj se si Shqipėria nuk ėshtė nė ballė tė BE. Kam dėgjuar qė politikanėt shqiptarė i referohen Danimarkės si shembull i shkėlqyer i asaj qė mund tė realizohet. Por nga perspektiva ime, ėshtė vėshtirė tė kuptoj se pėrse Shqipėria nuk ėshtė pėrpara Danimarkės. Ju keni qenė me fat me natyrėn, burimet, klimėn, etj, nė krahasim me ne. Dhe shqiptarėt nuk janė mė pak punėtorė dhe tė zgjuar se danezėt.

    Mendoj se njė shpjegim ėshtė se danezėt mendojnė dhe veprojnė si njė komb, si njė popull. Shqiptarėt veprojnė si individė ose si anėtarė tė familjes. Gjatė historisė ne danezėt kemi mėsuar se duke vepruar si njė komb mund tė pėrfitojmė, duke ngritur standardin tonė kolektiv tė jetesės, duke pėrmirėsuar shanset e gjithkujt pėr sukses.

    Ndėr shqiptarė, megjithatė, vetėdija pėr kombin, fatin e pėrbashkėt dhe interesin e ndėrsjellė duhet tė bėhet njė emėrues i pėrbashkėt. Dhe askund nuk ėshtė mė theksuar kjo se nė politikėn shqiptare.

    Fakti i trishtueshėm ėshtė se deri sa tė ndryshojė kjo, Shqipėria e shqiptarėt nuk do jenė nė gjendje tė avancojnė drejt BE. Pse? Sepse BE ėshtė e ndėrtuar nė ato vlera qė mungojnė nė politikėn shqiptare.

    Duke e theksuar nė kėtė mėnyrė ndoshta kjo e bėn mė tė lehtė pėr tė kuptuar se pėrse ndėrkombėtarėt janė tė pėrqendruar tek ngėrēi politik.

    Pra, nuk ėshtė kėshtu pėr shkak se bllokimi politik nė vetvete po pengon avancimin e Shqipėrisė drejt BE-sė. Siē e pėrmenda edhe mė parė, vetėm pak nga problemet e theksuara nė progres- raport kanė tė bėjnė me krizėn.

    Po, ka njė numėr ligjesh tė rėndėsishme qė nuk janė miratuar nė parlament pėr shkak se kėrkojnė votat e opozitės, por ky ėshtė njė problem i vogėl, krahasuar me mungesėn e implementimit tė ligjeve ekzistuese.

    Arsyeja pėrse ne jemi tė fokusuar tek ngėrēi politik ėshtė sepse ėshtė simptoma e problemeve themelore nė politikėn shqiptare.

    Nė njė kuptim, zgjidhja e ngėrēit politik ėshtė njė provė pėr gatishmėrinė e Shqipėrisė- dhe tė klasės politike shqiptare- pėr tė ecur drejt BE.

    Komisionari Fyle, nė konferencėn e tij tė shtypit, ku u prezantua dhe progres- raporti, riafirmoi angazhimin e BE pėr tė ndihmuar Shqipėrinė pėr tu bėrė gati pėr anėtarėsim tė plotė.

    Ndershmėrisht, mendoj se BE dhe shtetet e saj anėtare kanė nevojė pėr njė angazhim tė ngjashėm edhe nga klasa politike shqiptare, qė ėshtė sinqerisht e interesuar pėr tė sjellė vendin pranė BE. Jo me fjalė. Por me vepra.

    Dhe BE e ka bėrė shumė tė qartė se ēfarė do konsiderohet si vepėr.

    Dhe sėrish, tė flasim ndershmėrisht: ajo qė ka kėrkuar BE ėshtė thjesht simbolizėm- nė skemėn e madhe tė gjėrave qė kėrkojnė vetėm njė shfaqje tė vogėl tė vullnetit tė mirė.

    Sigurisht, njė shfaqje e tillė e vogėl e vullnetit tė mirė pėrpara Ministerialit tė BE nė dhjetor- pėr fat tė keq nuk do e kualifikojė Shqipėrinė pėr statusin e kandidatit. Por tė paktėn do jetė njė hap i vogėl nė atė drejtim. Njė hap jashtėzakonisht i rėndėsishėm. Pėr shkak, se siē thashė mė parė, klasa politike shqiptare vėrtet ka nevojė tė riafirmojė drejtimin e pėrpjekjeve tė saj. Sėrish: Nė vepra e jo nė fjalė.

    Vitin tjetėr Shqipėria do festojė 100 vitet e saj si shtet. Do ishte shumė e mirė nėse do ishte kurorėzuar me anėtarėsimin nė BE. Ose tė paktėn me statusin e kandidatit. Besoj se kjo ėshtė ajo qė populli shqiptar pret nga politikanėt e tij. Kjo ėshtė ajo qė ata ndjejnė se u ėshtė premtuar.

    Duke qenė nė vitin e katėrt nė Shqipėri, kam mėsuar se nuk duhet nėnvlerėsuar kurrė shpejtėsia e ndryshimit dhe kapacitetet e shqiptarėve, nė rast se ata e ndajnė mendjen pėr tė arritur diēka.

    Mrekullitė duket se ndodhin nė Shqipėri. Por vėrtet duket se do ketė nevojė pėr njė mrekulli qė Shqipėria tė ndėrmarrė hapin, qė shqiptarėt shpresojnė se do ndėrmerret vitin qė vjen.

    Ne ndėrkombėtarėt nuk mund tė bėjmė qė mrekullia tė ndodhė. Vetėm shqiptarėt mund ta bėjnė kėtė. Duke dėrguar njė mesazh tė fortė e tė qartė tek pėrfaqėsuesit e zgjedhur tė tyre se ata nuk do jenė nė detyrė nėse nuk bashkėpunojnė, nuk bėjnė detyrat e shtėpisė dhe nuk mbajnė premtimet. Ky nė vetvete do ishte njė sinjal i fortė pėr BE-nė se populli shqiptar e ka brendėsuar fuqinė e demokracisė.
    Albania Uber Alles

  4. #4
    Dhe perseri mbetet i njejti problem, pse PS-ja nuk voton ligjet me 3/5. Ligje qe jane diskutuar nga te dyja palet, kane marr ndihme teknike nga ekspertet nderkombetar, ligje te cilat do ndihmonin ne zhvillimin e vendit dhe do e afronin marrjen e statusit si kandidat ne BE.

    Per te kujtuar nje nga ligjet dhe qendrimin e seciles parti

    http://www.forumishqiptar.com/showthread.php?t=128832
    Mos shkruaj gjė kur je me nerva, sepse, ndėrsa plaga e gjuhės ėshtė mė e keqe se e shpatės, mendo ē’ka mund tė jetė ajo e pendės

  5. #5
    Larguar Maska e Noellag
    Anėtarėsuar
    23-09-2009
    Vendndodhja
    Ne zemrat tuaja
    Postime
    2,583
    Juanito

    Qeveria ka pergjegjesi me te madhe por mos kujto ti se shqiptaret jane budallenj kur shikon opoziten me bojkot, protesta,greva urie, mosmiratimi i ligjeve qe kerkohen votat e saj . Opozita ka bere gjithcka qe Shqiperia te mos marre statusin e BE sepse nuk do e pranonin kete me Berishen ne pushtet.Do ishte humbje politike per ta dhe Berisha do fitonte me shume mbeshtetje nga shqiptaret. Kjo nuk eshte e veshtire per te kuptuar kur lufta politike bazohet ne gabimet e kundershtarit, dhe me kete rast deshtimi i BE-se i faturohet qeverise nga dinakeria e dhelpres.
    Padyshim si qeveria dhe opozita jane fajtore te dyja per deshtimin statusit. Kete pasoje nuk e vuan Berisha apo Rama, nuk e vuan militantet e mjere qe lehin si qen te terbuar neper forume me urrejtje patologike, por e vuajne shqiptaret.
    Mos mendo ti qe pushteti rrezohet duke i bere keq vendit per interesa partiake, ne kete menyre pergjigja me e mire do jete vota kunder ketyre plehrave me kostum qe diten qajne per fatin e shqiptareve dhe naten gezohen per fatin e tyre politik.

    Shqiptaret nuk shikojne deklaratat e ambasadoreve , shikojme veprimet paleve politike dhe ne fund japin pergjigjen me vote
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Noellag : 30-10-2011 mė 04:44
    Larguar

    Duhet te perjetosh shume qe te behesh njeri

  6. #6
    i/e regjistruar Maska e juanito02
    Anėtarėsuar
    09-07-2007
    Postime
    2,964
    Noellaq
    Eshte shume e thjeshte matematika.
    10 detyra i ka qeveria qe ti bente pa opoziten fare e si ka bere.
    Ta zeme se opozita paska qene destruktive totalisht.
    Ca e pengoi qeverrine te plotesonte 10 detyrat ?
    Lereni poltiken e strucit qe fut koken ne rere.
    Albania Uber Alles

  7. #7
    Duke mos i rreshtuar te 10 pikat, se ato jane per t'u diskutuar per vete, c'lidhje kane pikat me diskutimin dhe miratimin e ligjeve me 3/5?! Ligje te cilat permiresojne anen administrative te vendit dhe u bene vite qe shtyhen.
    Mos shkruaj gjė kur je me nerva, sepse, ndėrsa plaga e gjuhės ėshtė mė e keqe se e shpatės, mendo ē’ka mund tė jetė ajo e pendės

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •