Close
Faqja 16 prej 16 FillimFillim ... 6141516
Duke shfaqur rezultatin 151 deri 156 prej 156
  1. #151
    i/e regjistruar Maska e safinator
    Anëtarësuar
    29-06-2011
    Postime
    711
    Citim Postuar më parë nga Darius Lexo Postimin
    Bravo Parlamentit te Kosoves. Gjysma e te keqes qe pjesa e shendoshe intelektuale ne Kosove i ka kembet ne toke dhe injoron pasionet anadollake e injorante te disa pakicave. Ne fakt realiteti i Kosoves nuk eshte ai qe mund te duket nga 10-15 te krisur nga trute qe ulurijne per islamin, mbulimin e xhamiat. Kosova e ka marre rrugen e saj dhe po e verteton edhe njehere qe eshte pjese e trungut europian.
    Shpresojme.

  2. #152
    ʚϊɞSabr is Sweetʚϊɞ
    Anëtarësuar
    10-04-2011
    Vendndodhja
    In my thoughts free from the world
    Postime
    534
    Nuk duhet. Pse nuk duhet? Se nuk duhet. E pse de nuk duhet? Oo se nuk duhet.
    Keto jane atgumentet e deputeteve te Kosoves:


    I feel Kosovereign!

  3. #153
    100 % shqiptar Maska e Milkway
    Anëtarësuar
    08-01-2007
    Vendndodhja
    In the land of eagles
    Postime
    7,375
    Citim Postuar më parë nga halla mine Lexo Postimin
    Rrofte Vetevendosja!
    Ymeri po deklarohet qarte se per VV jane te papranueshme qe te dy amandamentet e PD-se. Kane kerkuar shtyerje deri te merkuren sepse nuk kane patur kohe as ti lexojne ndryshimet ne amandamente, qe u jane bere ne komisione. VV kerkon debat e jo zbatim te diktateve te thaqit. Gazeta express eshte ne sherbim te tij(thaqit).. eshte sikur me marr informata prej Llapit, asnje tjeter gazete nuk e ka kete manipulim..

    Ju qe mezi s'po pritni ta shani VV.. jeni gjithhere ne gjendje gadishmerie per ta bere kete keni ra keq ne gracke.. Mirepo nuk e thate asnje fjale per vet hashimin i cili ishte pro amandamenteve.
    Po me habit Milkway.. qe e konsideroja aleat(LB), mirepo siç po shihet kane vendosur ta vazhdojne rrugen vet ose me aleanca tjera.
    LB bashke me mua jane bere koalicion me VV sepse VV e ka pas shqiptarine para cdo gjeje .

    LB eshte kundra lendeve fetare neper shkolla , por u kan deshte me ndejt aty e me votu kunder .

  4. #154
    he he hee... Maska e halla mine
    Anëtarësuar
    05-01-2011
    Vendndodhja
    brojë
    Postime
    1,466
    Citim Postuar më parë nga ARIANI_TB Lexo Postimin
    Për arsimim për fetë dhe mbi fetë, e jo edukim dhe udhëzime fetare

    Një debat deri tash goxha i heshtur, këtë festë të Fitër Bajramit e mori dhenë. A duhet të kemi edukatë fetare nëpër shkollat tona publike apo nuk duhet të kemi? Kjo ishte pyetja kryesore, dhe tema qendrore e diskutimeve nëpër dhomat e pritjes së familjeve nëpër Kosovë me mysafirët e shumtë që frekuentojnë sipas zakonit njëri-tjetrin. Kjo temë sigurisht se u diskutua edhe në secilën xhami të Kosovës në ditën kur numri i pjesëmarrësve në faljen e namazit është më i larti në vit. Dhe e tërë kjo u nxit nga Kuvendi i Republikës së Kosovës, më saktësisht nga zëvendësimi i rendit të ditës të dakorduar për seancën e së hënës (29 gusht) me një tjetër rend dite i cili kërkonte nga deputetët që t’i votojnë në lexim të dytë 14 ligje, për të cilat Kuvendi nuk ishte fare i përgatitur, dhe deputetët madje as nuk e dinin saktë formulimin tekstual të amandamenteve në këto ligje për të cilat kërkohej votimi. Njëri prej këtyre ligjeve ishte edhe ai për arsimin parauniversitar në të cilin 3 grupe parlamentare, ai i Koalicionit për Kosovë të Re, Grupi i Partisë Liberale Serbe (SLS) dhe Grupi Parlamentar 6+, i kishin paraqitur 2 amandamentime përmes të cilave kërkohej lejimi i bartjes së simboleve fetare nëpër institucionet publike si dhe futja e një lënde të re në kurrikulën e shkollës publike parauniversitare, lëndë kjo e emërtuar nga propozuesit si “Edukatë fetare dhe morale”.

    Ky debat për mësimin fetar, edhe pse në heshtje vie vërdallë tash një kohë të gjatë, asnjëherë nuk është zhvilluar në mënyrën se si duhet zhvilluar një debat për një çështje goxha të rëndësishme për zhvillimin e jetës shoqërore e politike në vend. Një debat i tillë në asnjë mënyrë nuk bën të reduktohet vetëm në debat parlamentar mes deputetëve dhe përfaqësuesve të subjekteve politike, por në të doemos duhet përfshirë para së gjithash ekspertët e fushave të ndryshme, veçanërisht ata të arsimit, psikologët e fëmijëve, sociologët, por edhe organizatat e ndryshme shoqërore, dhe përfaqësuesit e bashkësive fetare. Kështu kjo do të mundësonte që secili qytetar i Kosovës të jetë më mirë i informuar për atë nëse duhet të kemi lëndë që përqendrohet në arsimimin fetar dhe çfarë lloj mësimi duhet të ketë aty. Mbase mungesa e një debati të tillë na ka sjellë këtu ku gjendemi sot dhe ku u gjendën deputetët të hënën – një situatë para dy mundësive të vetme, statike karshi njëra tjetrës. Ky lloj shantazhi i dyfishtë prodhon pamundësi mendimi e veprimi, ndërkohë që neve si popull na nevojitet pikërisht mundësia për të menduar dhe vepruar.

    Vendimi për këtë çështje nuk bën të merret as si vendim i një grupi të caktuar njerëzish (në këtë rast njerëzit të cilët janë pjesë e institucioneve të Republikës së Kosovës) e as si vendim i cili bazohet në praktikat e vendeve tjera. Ky vendim duhet të jetë vendim kolektiv i cili bazohet në interesin e përgjithshëm dhe i cili i del në mbrojtje këtij interesi të përgjithshëm. Sepse vendimi i tillë para se të prek të drejtat individuale të kujtdo qoftë, është i lidhur me të drejtën dhe vullnetin kolektiv të shoqërisë për shkak se rrjedh nga interesi i përgjithshëm shoqëror, dhe e kushtëzon atë.

    Interes yni kombëtar dhe shoqëror është bashkimi. Shih për këtë shkollat tona publike nuk duhet të diskriminojnë, por as të ndajnë në emër të të drejtave individuale të njeriut. Programi i Lëvizjes VETËVENDOSJE! thotë që “Shkollat tona duhet të kontribuojnë në krijimin e një shoqërie të shëndoshë, të udhëhequr sipas parimeve universale të drejtësisë, barazisë, dhe solidaritetit shoqëror.” Përmes arsimit parauniversitar ne nuk synojmë vetëm hapjen e derës në botën e madhe të shkencës dhe mendimit njerëzor, por edhe edukimin praktik për kohezionin shoqëror, pasurinë tonë të përbashkët publike, dhe përgjegjësinë individuale ndaj shoqërisë. Kjo është e arritshme po qe se i zbresim në minimum elementet ndarëse në mes të nxënësve. Por, kjo mund të eskalojë në skajshmëri nëse shteti i shton elementet përçarëse përbrenda sistemit publik arsimor.

    Shteti luan rol kyç në mënyrën se si qytetarët i qasen dhe e kuptojnë religjionin (por edhe ateizmin e agnosticizmin), si dhe atë se çfarë dinë për to. Nëse shteti nuk e bën këtë atëherë kjo do të bëhet nga familjet ose bashkësitë lokale, gjë që do të nënkuptonte se qytetarët do të arsimohen duke fituar shumë njohuri për vetëm një konfesion, atë së cilës i takojnë, ose të mos mësojnë fare për fenë nëse familja e tyre nuk janë fetarë. Mosdija shumë lehtë e kushtëzon paragjykimin ndaj feve tjera ose naivitetin për rrezikshmërinë e tyre. Nëse fëmijët nuk mësojnë për religjionin, ata nuk do t’i kenë informatat e tërësishme për ta kuptuar historinë por edhe politikën e së kaluarës dhe të së sotmes.

    Në vijë me rendin republikan sekular shkollat publike të Kosovës duhen forcuar në cilësinë e mësimit baza e të cilit është shkenca: ato ekzakte por edhe shkencat shoqërore. Në këtë drejtim secila lëndë e kurrikulumit arsimor duhet të jetë shkencore, si dhe të mësohet përmes metodave shkencore. Nuk ka asgjë të keqe që nxënësit në Kosovë të arsimohen dhe ta kuptojnë se si kanë lindur fetë e ndryshme, cilat janë parimet bazë të tyre, cili ka qenë zhvillimi historik dhe aktual i tyre, etj. Rëndësia që religjioni në përgjithësi, dhe fetë e ndryshme secila veçanërisht, kanë pasur në zhvillimin shoqëror e të dijes botërore, është e pamohueshme. Mirëpo ky arsimim mbi fetë është radikalisht i kundërt me udhëzimin fetar apo edukatën fetare për të cilën po flitet në Kosovë. Mësimi për fetë duhet të jetë i bazuar në pikëpamjet filozofike, metafizike, ekonomike, sociale e sociologjike, për t’ia mundësuar kështu nxënësit mësimin për fetë dhe hapësirën për qasje kritike ndaj tyre. Një lloj mësimi i tillë tashmë është pjesë e kurrikulës publike në Kosovë, vetëm se është e shpërndarë nëpër lëndë të ndryshme siç janë edukata qytetare nëpër shkollat fillore, apo sociologjia e filozofia nëpër shkollat e mesme. Një lëndë e tillë madje ligjërohet edhe në arsimin universitar në Kosovë. Për shembull, në Departmentin e Sociologjisë pranë Fakultetit Filozofik ligjërohet lënda Sociologji e Religjionit.

    Ky mësim shkencor për fenë duhet të bëhet nga mësues të trajnuar të cilët janë pjesë e korpusit të mësimdhënësve publik të Kosovës. Dhe për këtë natyrisht se nevojiten mësues të arsimuar dhe trajnuar mirë. Sepse, sikur për secilën lëndë tjetër, edhe për këtë lloj lënde nevojiten mësimdhënësit e specializuar. Ky është aspekt shumë i rëndësishëm i organizimit të lëndës për fetë dhe mbi to në shkollat publike të Kosovës.

    Mësimi i fesë, apo mësimi fetar, në një shtet sekular, është diçka që mund të bëhet vetëm në shkolla të atij profili (shkolla fetare - jopublike). Edhe në ato shkolla, duhet që mosha më e re e nxënësve të jetë 14 vjeç. Shteti duhet të marrë më tepër rol edhe në zhvillimin e atyre shkollave, kolegjeve, medreseve e manastireve, që feja të vijojë të mbetet liri e komuniteteve dhe individëve, por të mos jetë instrument në duar të interesave politike jashtë Kosovës, cilatdo qofshin këto interesa. Një shtet sekular, kujdeset për komunitetet e veta. Imamët e priftërinjtë, xhamitë e kishat, në shtete sekulare, paguhen e përkrahen nga fonde të kontrolluara e të përkrahura prej shtetit, e nuk lejohet të paguhen prej burimeve të paqarta. Feja e shqiptarëve nuk mund të tolerohet që të qeveriset prej të huajve, pavarësisht kush janë ata dhe prej cilit shtet vijnë.

    Këtu mbase edhe konsiston i tërë keqkuptimi (i qëllimshëm) që i është bërë pozicionit të Lëvizjes VETËVENDOSJE! karshi kësaj çështje. Media të caktuara të shkruara por edhe elektronike kanë krijuar përshtypjen se karshi kësaj çështjeje ekzistojnë vetëm dy pozicionime, duke i paraqitur këto gabimisht si diametralisht të kundërta me njëra tjetrën. Mirëpo këto dy pozicionime janë dy anë të së njëjtës medalje, meqenëse të dyja këto e kuptojnë lëndën për fenë vetëm si udhëzim fetar, dhe pastaj e përkrahin apo kundërshtojnë. Në rrafshin konceptual të dyja këto bashkohen në kundërshtimin e skajshëm të mundësisë për të mësuar, shkencërisht dhe historikisht, mbi fetë dhe për t’ia mundësuar kështu nxënësit kuptimin e drejtë faktik të tyre, dhe hapësirën për qasje kritike ndaj tyre. E, pikërisht kjo mundësi e të mësuarit për fetë dhe mbi to është pozicioni radikalisht i kundërt karshi dy pozicionimeve me kundërshtim të falsifikuar.



    Visar Ymeri (Kryetar i Grupit Parlamentar të Lëvizjes VETËVENDOSJE!)
    S'di a ka pozicionim me te drejte e me te mire kundrejt besimeve fetare se ky!
    Asnjë kompromis, kurr asnjëher.. deri n'apokalips!

  5. #155
    Alter ego Moderatus Maska e yllbardh
    Anëtarësuar
    18-08-2007
    Vendndodhja
    as vetë se di.... :)
    Postime
    808
    Citim Postuar më parë nga halla mine Lexo Postimin
    S'di a ka pozicionim me te drejte e me te mire kundrejt besimeve fetare se ky!
    Po të kishte dal LVV me këtë deklaratë qysh në fillim edhe keqkuptimi i krijuar rreth pozitës së LVV ndaj kësaj çështje nuk do të ishte krijuar(por rrofshin spin-doktorat) dhe ky qëndrim i deklaruar këtu nuk është asgjë tjetër pos qëndrim logjik rreth debatit në fjalë.
    Shqiptari që derdhë gjak shqiptari nuk meriton të quhet shqiptarë

  6. #156
    i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    05-06-2009
    Postime
    352
    I kam pasur dyshimet e mia mbi Teorine e Evolocionit te Darvinit, por duke e pare kete deputetin Gezim Kelmendi me eshte mbushur mendja plotesisht se disa njerez definitivisht e kane prejardhjen prej nje paraardhesi te perbashket me majmunet. Ky njeri ka zgjedhur vete t'i perngjaje njerit te epokes se Neandertalit.
    Sa per sqarim Deputeti Kelmendi eshte ne te majte, ka kravate dhe dhembe me te mire.
    Fotografitë e Bashkëngjitura Fotografitë e Bashkëngjitura  

Faqja 16 prej 16 FillimFillim ... 6141516

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund të hapni tema të reja.
  • Ju nuk mund të postoni në tema.
  • Ju nuk mund të bashkëngjitni skedarë.
  • Ju nuk mund të ndryshoni postimet tuaja.
  •