Close
Faqja 10 prej 17 FillimFillim ... 89101112 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 91 deri 100 prej 161
  1. #91
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22
    Problemi eshte qe disa nuk marrin mundimin te lexojne kodin, por iu pelqen te degjojne sajesa
    Sikur problemi te ishte ky qe ke prekur ti, do te ishte gjysma e se keqes. Ky nuk eshte nje problem "i mosnjohjes se ligjit", pasi nuk ngeli jurist i respektuar ne vend, pa thene qe nje vote e vlefshme e hedhur ne kutine e gabuar duhet te numerohet.

    Problemi eshte me i thelle se kaq: keta e dine qe votat jane te vlefshme, keta e dine se votat duhet te numerohen, (bene te njejten gje ne 2007 vete duke fituar disa mandate me kete metode). Pra jo vetem qe e njohin ligjin, por njohin edhe precedentin. Keta e krijuan kete precedent ne zgjedhjet e kaluara.

    Problemi eshte se keta jane njerez rrugace nuk jane qytetare te ketij vendi. Dallimi midis qytetarit dhe rrugacit eshte i thjeshte: qytetari respekton ligjet demokratike dhe institucionet demokratike qe i garantojne qetesine e jeten, rrugaci nuk do t'ia dije as per ligjet, dhe as per institucionet, i sulmon me qellim qe ti vjedhi apo djege.

    Dhe keta nuk jane njerez, keta jane djaj pasi jane njerez qe nuk duan drejtesi, nuk duan paqe, nuk duan zhvillim. Jane gati ti vene flaken gjithe Shqiperise, per hir te ambicieve politike te nje psikopati klinik si Edi Rama.

    Dhe asnjehere me qarte se sa kete rradhe, ne keto zgjedhje, kjo nuk ka dale ne pah me mire, si per opinionin publik shqiptar, si per ate nderkombetar. Nderkombetaret kane arritur ne ate pike deshperimi ne Tirane, se e kane te pamundur qe te komunikojne me psikopatin Rama ne person, aqsa i shkojne per vizite si delegacion (3-4 ambasadore bashke), pasi fjalet e tyre deri me sot kane rene ne vesh te shurdhet.

    Albo

  2. #92
    i/e regjistruar Maska e juanito02
    Anėtarėsuar
    09-07-2007
    Postime
    2,964
    Ja dhe nje opinion nga nje konstiunalist i vjeter :

    Sollaku: Vendimi qė do tė nxjerrė KQZ pėr Tiranėn, i paligjshėm

    Pyetje: Z. Sollaku, si njohės i ēėshtjeve kushtetuese pasi keni qėnė anėtar i stafit teknik tė hartimit tė saj, profesor edhe i tė Drejtės Kushtetuese, ē'mund tė na shpjegoni, shkurt, nė aspektin kushtetues dhe ligjor mbi debatin pėr vlefshmėrinė e votave tė hedhura nė kutinė e gabuar?


    Duhet patur parasysh se demokracia ėshtė para sė gjithash procedurė. Ėshtė pikėrisht ky dimension i saj qė mundėson funksionimin e shtetit. Nga njė qasje moraliste dhe utopike, qeverisja dhe formalizimi i pushtetit do tė ishte e pamundur tė bėhej nga vetė populli, drejtpėrdrejtė. Natyrisht qė nė epokėn moderne nė tė cilėn jetojmė kjo nuk ėshtė efektike, pėr tė mos thėnė qė ėshtė e pamundur.


    Prej ketej rrjedh edhe pėrparesia qė sistemi dhe kushtetuta i ka dhene demokracisė pėrfaqsuese. Kjo zgjedhje ka nje minus te formes morale, faktin qe pushteti eshte produkt i vullnetit tė shumicės sė thjeshtė tė votave tė zgjedhėsve qė i pėrgjigjen kėtij obligimi qytetar. Me tė drejtė mund tė shtrohet pyetja se pėrse shumica e thjeshte, 50% +1? Dhe pėrse shumica e thjeshtė e atyre qė votojnė dhe jo e tė gjithė trupės elektorale.


    Pėrse pjestarė tė trupės elektorale jane vetėm qytetarėt shqiptarė mbi 18 vjec me zotėsi juridike pėr tė vepruar. Pėrse jo edhe qytetarėt e njė moshe inferiore nga kjo, pėrse jo edhe shtetasit e huaj me banim tė pėrhershėm nė vend ? Mund tė shtrohen nė lidhje mė kėtė ēėshtje edhe dhjetra pyetje tė tjera. Por tė gjitha kanė njė pėrgjigje tė thjeshtė: se kėshtu kemi vendosur.


    Kėto janė rregullat, tė njohura, tė pranuara e tė vlefshme pėr tė gjithė. Qė kėtej buron edhe postulati, qė po e pėrsėris, se demokracia, pėrpara sė gjithash, ėshtė procedurė.
    Pėrse e theksoj kėtė? Sepse aktualisht, procesi zgjedhor vendor nė Shqipėri duket se
    po lėngon nėpėr qerthujt proceduralė tė ligjit. Mesa po shohim, njė numėr i panjohur, por
    gjithsesi shumė i vogėl votash janė hedhur nė kutinė e gabuar. A do tė konsiderohen ato tė vlefshme apo jo? Pėrtej praktikės sė derisotme tė zgjedhjeve nė vend qė i ka konsideruar tė pavlefshme, do tė thoja se sidoqoftė ato janė problematike pėrsa kanė nxitur debat.


    Pranohet qė ato nuk janė hedhur nė kutinė pėrkatėse, por a ėshtė ky fakt i parėndėsishėm apo i tillė qe ndikon thelbėsisht mbi kėto vota? Po e le pėr njė cast pėrgjigjen pa e dhėnė, pėr tė hapur njė tjetėr parantezė, pėr tė sqaruar se ēfarė ėshtė e drejta e votės? Pranohet nė teorinė e tė drejtės kushtetuese se e drejta e votes gjithashtu ėshtė njė akt procedural, qė nė vetvete dhe i shkėputur nga konteksti nuk
    ka asnjė vlerė. Pėrndryshe, si njė shpalosje e njė prej dimensioneve kryesore tė sė drejtės sė shprehjes sė mendimit, pėrmes instrumentit tė votės, qytetari ushtron tė drejtėn e tij themelore tė sovranitetit.


    Pra, e drejta fundore bazė ėshtė pikėrisht ajo ēka parashikon kushtetuta se "sovraniteti i takon popullit". Pėrmes kėtij instrumenti qytetarėt zgjedhin pėrfaqėsuesit e tyre nė qeverisjen e shtetit. Le tė kthehemi tek situata konkrete. Njė numur prej kėtyre qytetareve prej padijes, papėrgjegjshmėrisė apo me koshiencė tė plotė kanė gabuar nė procedurėn e materializimit tė kėtij vullneti. Kjo ėshtė e qartė, ata kanė gabuar.


    Rrjedhimisht do tė pasojnė edhe konsekuencat. Demokracia, sic thashė mė lartė, eshte procedure, ėshtė rregulla. Pėrndryshe do tė kishim vendosur qė tė gjitha votat tė hidheshin nė njė kuti tė vetme. Nėse ky rregull do te ishte parashikuar, njohur dhe
    pranuar nga tė gjithė, ose nga shumica dėrmuese, atėhere nuk do tė kishte problem. Por, mirė a keq, u vendos ndryshe. Pėrse? Besoj se pėr tė siguruar njė dalje sa mė tė shpejtė e tė sigurtė tė rezultatit tė zgjedhjeve.


    Veprimet e kunderta ēojnė, sikunder po cojne, nė vonim tė rezultatit dhe nė vėnien nė dyshim tė ndershmėrisė sė procesit e tė vetė rezultatit. Rrjedhimi mė i keq i kėsaj ngjarje ėshtė delegjitimimi i vetė demokracisė si menyrė organizimi shoqėror. Pėr ta mbyllur mendoj se shmangia e procedures, me justifikimin populist qė "zėri i cdo qytetari duhet tė dėgjohet", e thėnė ndryshe, gjasme respektimi nė ekstrem i demokracisė, po prodhon destabilitet dhe mosbesim te demokracia. A mund te quhet kjo fitore ? Natyrisht mendoj qė jo.


    Si do ta vlerėsonit procesin e zgjedhjeve vendore nė Tiranė dhe ē'mendoni pėr mėnyrėn e tė vepruarit tė KQZ-sė me atributet e KZAZ-sė nė Tiranė?


    Duhet tė qartėsojnė ēfarė ka ndodh nė realitet? Tė gjithė e pamė se nė pėrgjithėsi votimi
    nga qytetarėt, si dhe numėrimi i votave, u bė korrekt. Kjo falė edhe prezencės sė ndėrkombėtarve nė disa pika tė nxehta nė Tiranė. Gjithshka qė ndodhi u administrua, u shkrua nė procesverbalet pėrkatėse tė miratuara nga KQZ-ja dhe mbi ato rezultate secili Komision Zonal pranė cdo njėsie nė Tiranė njoftonte publikun, subjektet dhe KQZ-nė pėr rezultatin. Gjithashka ka qėnė transparente. Bile edhe vetė KQZ-ja nė fund tė numėrimit nė njėsinė numėr pesė nė Tiranė, mbi bazėn e sinjalizimeve qė i shkuan nga media, bėri reflektimin e rezultatit duke e saktėsuar atė.


    Llogaritė e tė gjithė tė interesuarve nė proces nxirrnin Ramėn fitues me 10 vota para. Pikėrisht nė kėtė moment kemi ndėrhyrjen e Kryministrit dhe tė kandidatit tė PD-sė, qė duke mos u pajtuar me rezultatin deklaruan se do presim KQZ-nė sepse janė hedhur fletė votimi nė kutitė e gabuara. U orientuan pėrfaqėsuesit e PD-sė nė komisione,
    pas mbylljes sė procesit, qė nė pamundėsi pėr tė vėnė dorė nė procesverbalet e firmosura, tė plotėsonin disa protokolle pėr ti quajtur tė kontestueshme votat qė mė parė i kishin konsideruar tė pavlefshme.


    Duke mos patur asnjė rrugė ligjore pėr tė riparė vendimet e tyre, u sajuan ankime me qėllim futjen nė lojė tė KQZ. Mbi bazėn e kėsaj strategjie filloi hapja e kutive dhe doli ai rezultat nė tavolinė qė tashmė dihet, dhe qė pėr mendimin tim ėshtė i paligjshėm.


    Pyetje: KQZ justifikon veprimin e saj duke pretenduar se ajo ka vepruar si KZAZ....


    Pėrsa i pėrket veprimtarisė sė KQZ-sė nė kėtė fazė, duhet ti referohemi Kodit Zgjedhor.
    Sipas nenit 122, pika 6, KQZ vepron si KZAZ vetėm pėr tė nxjerrė rezultatin pėr Kryetarin
    dhe Kėshillin Bashkiak tė Tiranės. Ky rezultat nxirret vetėm mbi bazėn e tabelave tė rezultateve qė kanė plotėsuar tė gjitha KZAZ-tė e Tiranės dhe qė ja kanė dėrguar KQZ-sė. Pra, pėr tah thėnė mė thjesht, KQZ bėn vetėm detyrėn e njė llogaritari duke mbledhur shumat e votave tė shkruara nė cdo procesverbal. Veē kėsaj kompetence, KQZ-ja nuk mund tė ushtrojė asnjė kompetencė tjetėr qė Kodi Zgjedhor ja ka dhėnė KZAZ-sė.


    Bile, KQZ ka vepruar si KZAZ me kutitė e minibashkive, nė njė kohė qė Kodi thotė qė ajo duhet tė merret vetėm me rezultatin e Kryetarit dhe Kėshillit tė Bashkisė sė Tiranės, dhe nė variantin mė tė mirė pėr tė, duhej tė merrej me kutitė e votave pėr Kryetarin dhe Kėshillit Bashkiak tė Tiranės. Nėse ka pretendime pėr vendimarrjet e KZAZ-ve, subjektet kanė tė drejtėn e ankimit nė KQZ. Por, si ankimi dhe shqyrtimi i ankimeve nga KQZ-ja, ėshtė njė fazė pasi tė jetė nxjerrė rezultati pėr Tiranėn nga ana e KQZ-sė.


    Prandaj gjykoj se mėnyra e tė vepruarit tė KQZ-sė, duke u justifikuar se po vepron si KZAZ, ėshtė i kundėrligjshėm. Nga ana tjetėr duhet patur parasysh qė Kodi Zgjedhor parashikon qė subjektet kanė tė drejtėn e ankimit administrativ nė KQZ dhe ankimit gjyqsor pranė Kolegjit Zgjedhor. Si kanė rrjedhur gjėrat, subjektet kanė humbur tė drejtėn e ankimit administrativ nė KQZ pėr vendimet e kėsaj tė fundit nė rivlerėsimin e
    votave. Ose nėse do tė lejohet, do tė jemi nė njė situatė paradoksale dhe antikushtetuese. Kjo, sepse KQZ nuk mund tė gjykoj ankimet ndaj vendimeve tė saj, qoftė edhe kur vepron si KZAZ.


    Prandaj, rruga ligjore do tė ishte qė KQZ tė shpallte rezultatin pėr Kryetarin dhe
    Kėshillin Bashkiak tė Tiranės dhe tė priste ankimet e subjekteve nė lidhje me vendimet e
    marra nga KZAZ-tė.


    Pyetje: Ēfarė thuhet konkretisht nė Kodin zgjedhor pėr votat e hedhura gabim?


    Ėshtė e vėrtetė se ka njė diskutim tė gjėrė nė opinon publik nėse duhet konsideruar
    tė vlefshme pėr tu numėruar e llogaritur nė rezultatin final votat e hedhura gabim nė
    kuti tė tjera apo jo. Unė gjykoj se pėrfshirja e kėtyre votave do tė ishte e paligjshme pėr
    shumė arsye ligjore qė i gjejmė nė Kodin Zgjedhor. Ky Kod parashikon nė nenin 106,
    pika 2, detyrimin qė zgjedhėsi duhet ta hedhė fletėn e votimit nė kutinė pėrkatėse tė votimit. Ky rregullim i Kodit , pra hedhja e votės nė kutinė pėrkatėse dhe jo diku tjetėr, si element i procesit tė votimit ėshtė njė veprim personal i cdo votuesi. Pra votuesi duhet ta hedhė votėn personalisht dhe atje ku duhet.


    Me tė drejtė shtrohet pyetja se cfarė ndodh nėse vota nuk hidhet nė kutinė e duhur? Edhe kėtė pėrgjigje na e jep Kodi. Sipas nenit 117, paragrafi tretė, gėrma "a" do tė quhen vota tė pavlefshme fletėt e votimit qė nuk kanė tė njėjtėn madhėsi, ngjyrė ose formė me fletėn e votimit tė miratuar nga KQZ-ja dhe qė gjenden nė kutinė pėrkatėse.
    Fletėt e votimit pėr Kryetarin dhe Kėshillin Bashkiak tė Tiranės, qė janė gjetur nė
    kutitė e votimit pėr minibashkitė e Tiranės janė tė ndryshme si nė madhėsi, nė ngjyrė
    dhe nė formė. Duke qėnė kėshtu nuk ka vend pėr diskutim tė mėtejshėm pasi ato duhej tė konsideroheshin tė pavlefshme.Dhe nė fakt kėshtu kanė vepruar KZAZ-tė dhe grupet e numėrimit, tė majtė dhe tė djathtė.


    Pyetje: Kreu i PD-sė, aktualisht kryeministėr thotė qė duhet numėruar ēdo votė para se tė dalė rezultati. A gjeni ndonjė gjė qė nuk shkon nė kėtė deklarim?


    Pėrgjigje: Kam pėrshtypjen se ky deklarim ėshtė njė hile, si shumė tė tjera tė kėtij Kryeministri. Askush nuk ka kundėrshtime pėr numėrimin e votave tė qytetarve
    tė Tiranės. Por, ato me kohė janė numėruar nga grupet e numėrimit, rezultati i tė cilit
    ėshtė shkruar nė procesverbalet pėrkatėse. Atė qė bėri KQZ-ja nuk ėshtė numėrim, por
    rivlerėsim i votave. Ndėrkohė qė KZAZ-tė, bazuar nė Kod dhe nė precedentėt e krijuar,
    bile bazuar edhe nė udhėzimet e vetė KQZsė, i kanė konsideruar tė pavlefshme votat
    e gjetura nė kutitė e gabuara. Ndėrkohė qė KQZ, pas daljes sė rezultatit nga grupet e
    numėrimit ndryshon qėndrim dhe i konsideron tė vlefshme. Mendoj se ky qėndrim bie
    ndesh me Kodin Zgjedhor, jo vetėm pėrsa i takon anės proceduriale nė kėtė fazė tė procesit, por edhe pėrsa i pėrket anės materiale, thelbit tė cėshtjes.


    Pyetje: Kemi njė pėrshkallzim tė keqėsimit tė situatės politike nė vend. Ēfarė pritet tė ndodh sipas jush?


    Une gjykoj se pavarėsisht shkeljeve flagrante tė ligjit nga KQZ, duhet pritur gjykimi
    i ankesave nga ana e Kolegjit Zgjedhor. Pavarėsisht se nė zgjedhjet e vitit 2009 pati vendime zhgėnjyese nga ai kolegj, kam parasysh kėtu rastin e gjykimit qė lidhej me kėrkesėn e dy anėtarve tė KQZ pėr hapjen e kutive, vėrej se gjatė gjykimeve tė ankesave pėr zgjedhjet vendore tė tashme, ka vendime pėrgjithsisht tė bazuara nė ligj. Prandaj duhet pritur edhe vendimarrja e atij Kolegji. Besoj se pavarėsisht trysnisė politike, dhe jo vetėm politike, qė do ushtrohet mbi ta, ata do tė dinė tė tregohen tė
    pėrgjegjshėm profesionalisht dhe moralisht.
    Albania Uber Alles

  3. #93
    Kalorės i Lirisė Maska e BlueBaron
    Anėtarėsuar
    29-04-2002
    Vendndodhja
    Nė Tironėn e Ondrrave
    Postime
    5,046
    Citim Postuar mė parė nga juanito02 Lexo Postimin
    Ja dhe nje opinion nga nje konstiunalist i vjeter :

    Sollaku: Vendimi qė do tė nxjerrė KQZ pėr Tiranėn, i paligjshėm

    Pyetje: Z. Sollaku, si njohės i ēėshtjeve kushtetuese pasi keni qėnė anėtar i stafit teknik tė hartimit tė saj, profesor edhe i tė Drejtės Kushtetuese, ē'mund tė na shpjegoni, shkurt, nė aspektin kushtetues dhe ligjor mbi debatin pėr vlefshmėrinė e votave tė hedhura nė kutinė e gabuar?


    Duhet patur parasysh se demokracia ėshtė para sė gjithash procedurė. Ėshtė pikėrisht ky dimension i saj qė mundėson funksionimin e shtetit. Nga njė qasje moraliste dhe utopike, qeverisja dhe formalizimi i pushtetit do tė ishte e pamundur tė bėhej nga vetė populli, drejtpėrdrejtė. Natyrisht qė nė epokėn moderne nė tė cilėn jetojmė kjo nuk ėshtė efektike, pėr tė mos thėnė qė ėshtė e pamundur.


    Prej ketej rrjedh edhe pėrparesia qė sistemi dhe kushtetuta i ka dhene demokracisė pėrfaqsuese. Kjo zgjedhje ka nje minus te formes morale, faktin qe pushteti eshte produkt i vullnetit tė shumicės sė thjeshtė tė votave tė zgjedhėsve qė i pėrgjigjen kėtij obligimi qytetar. Me tė drejtė mund tė shtrohet pyetja se pėrse shumica e thjeshte, 50% +1? Dhe pėrse shumica e thjeshtė e atyre qė votojnė dhe jo e tė gjithė trupės elektorale.


    Pėrse pjestarė tė trupės elektorale jane vetėm qytetarėt shqiptarė mbi 18 vjec me zotėsi juridike pėr tė vepruar. Pėrse jo edhe qytetarėt e njė moshe inferiore nga kjo, pėrse jo edhe shtetasit e huaj me banim tė pėrhershėm nė vend ? Mund tė shtrohen nė lidhje mė kėtė ēėshtje edhe dhjetra pyetje tė tjera. Por tė gjitha kanė njė pėrgjigje tė thjeshtė: se kėshtu kemi vendosur.


    Kėto janė rregullat, tė njohura, tė pranuara e tė vlefshme pėr tė gjithė. Qė kėtej buron edhe postulati, qė po e pėrsėris, se demokracia, pėrpara sė gjithash, ėshtė procedurė.
    Pėrse e theksoj kėtė? Sepse aktualisht, procesi zgjedhor vendor nė Shqipėri duket se
    po lėngon nėpėr qerthujt proceduralė tė ligjit. Mesa po shohim, njė numėr i panjohur, por
    gjithsesi shumė i vogėl votash janė hedhur nė kutinė e gabuar. A do tė konsiderohen ato tė vlefshme apo jo? Pėrtej praktikės sė derisotme tė zgjedhjeve nė vend qė i ka konsideruar tė pavlefshme, do tė thoja se sidoqoftė ato janė problematike pėrsa kanė nxitur debat.


    Pranohet qė ato nuk janė hedhur nė kutinė pėrkatėse, por a ėshtė ky fakt i parėndėsishėm apo i tillė qe ndikon thelbėsisht mbi kėto vota? Po e le pėr njė cast pėrgjigjen pa e dhėnė, pėr tė hapur njė tjetėr parantezė, pėr tė sqaruar se ēfarė ėshtė e drejta e votės? Pranohet nė teorinė e tė drejtės kushtetuese se e drejta e votes gjithashtu ėshtė njė akt procedural, qė nė vetvete dhe i shkėputur nga konteksti nuk
    ka asnjė vlerė. Pėrndryshe, si njė shpalosje e njė prej dimensioneve kryesore tė sė drejtės sė shprehjes sė mendimit, pėrmes instrumentit tė votės, qytetari ushtron tė drejtėn e tij themelore tė sovranitetit.


    Pra, e drejta fundore bazė ėshtė pikėrisht ajo ēka parashikon kushtetuta se "sovraniteti i takon popullit". Pėrmes kėtij instrumenti qytetarėt zgjedhin pėrfaqėsuesit e tyre nė qeverisjen e shtetit. Le tė kthehemi tek situata konkrete. Njė numur prej kėtyre qytetareve prej padijes, papėrgjegjshmėrisė apo me koshiencė tė plotė kanė gabuar nė procedurėn e materializimit tė kėtij vullneti. Kjo ėshtė e qartė, ata kanė gabuar.


    Rrjedhimisht do tė pasojnė edhe konsekuencat. Demokracia, sic thashė mė lartė, eshte procedure, ėshtė rregulla. Pėrndryshe do tė kishim vendosur qė tė gjitha votat tė hidheshin nė njė kuti tė vetme. Nėse ky rregull do te ishte parashikuar, njohur dhe
    pranuar nga tė gjithė, ose nga shumica dėrmuese, atėhere nuk do tė kishte problem. Por, mirė a keq, u vendos ndryshe. Pėrse? Besoj se pėr tė siguruar njė dalje sa mė tė shpejtė e tė sigurtė tė rezultatit tė zgjedhjeve.


    Veprimet e kunderta ēojnė, sikunder po cojne, nė vonim tė rezultatit dhe nė vėnien nė dyshim tė ndershmėrisė sė procesit e tė vetė rezultatit. Rrjedhimi mė i keq i kėsaj ngjarje ėshtė delegjitimimi i vetė demokracisė si menyrė organizimi shoqėror. Pėr ta mbyllur mendoj se shmangia e procedures, me justifikimin populist qė "zėri i cdo qytetari duhet tė dėgjohet", e thėnė ndryshe, gjasme respektimi nė ekstrem i demokracisė, po prodhon destabilitet dhe mosbesim te demokracia. A mund te quhet kjo fitore ? Natyrisht mendoj qė jo.


    Si do ta vlerėsonit procesin e zgjedhjeve vendore nė Tiranė dhe ē'mendoni pėr mėnyrėn e tė vepruarit tė KQZ-sė me atributet e KZAZ-sė nė Tiranė?


    Duhet tė qartėsojnė ēfarė ka ndodh nė realitet? Tė gjithė e pamė se nė pėrgjithėsi votimi
    nga qytetarėt, si dhe numėrimi i votave, u bė korrekt. Kjo falė edhe prezencės sė ndėrkombėtarve nė disa pika tė nxehta nė Tiranė. Gjithshka qė ndodhi u administrua, u shkrua nė procesverbalet pėrkatėse tė miratuara nga KQZ-ja dhe mbi ato rezultate secili Komision Zonal pranė cdo njėsie nė Tiranė njoftonte publikun, subjektet dhe KQZ-nė pėr rezultatin. Gjithashka ka qėnė transparente. Bile edhe vetė KQZ-ja nė fund tė numėrimit nė njėsinė numėr pesė nė Tiranė, mbi bazėn e sinjalizimeve qė i shkuan nga media, bėri reflektimin e rezultatit duke e saktėsuar atė.


    Llogaritė e tė gjithė tė interesuarve nė proces nxirrnin Ramėn fitues me 10 vota para. Pikėrisht nė kėtė moment kemi ndėrhyrjen e Kryministrit dhe tė kandidatit tė PD-sė, qė duke mos u pajtuar me rezultatin deklaruan se do presim KQZ-nė sepse janė hedhur fletė votimi nė kutitė e gabuara. U orientuan pėrfaqėsuesit e PD-sė nė komisione,
    pas mbylljes sė procesit, qė nė pamundėsi pėr tė vėnė dorė nė procesverbalet e firmosura, tė plotėsonin disa protokolle pėr ti quajtur tė kontestueshme votat qė mė parė i kishin konsideruar tė pavlefshme.


    Duke mos patur asnjė rrugė ligjore pėr tė riparė vendimet e tyre, u sajuan ankime me qėllim futjen nė lojė tė KQZ. Mbi bazėn e kėsaj strategjie filloi hapja e kutive dhe doli ai rezultat nė tavolinė qė tashmė dihet, dhe qė pėr mendimin tim ėshtė i paligjshėm.


    Pyetje: KQZ justifikon veprimin e saj duke pretenduar se ajo ka vepruar si KZAZ....


    Pėrsa i pėrket veprimtarisė sė KQZ-sė nė kėtė fazė, duhet ti referohemi Kodit Zgjedhor.
    Sipas nenit 122, pika 6, KQZ vepron si KZAZ vetėm pėr tė nxjerrė rezultatin pėr Kryetarin
    dhe Kėshillin Bashkiak tė Tiranės. Ky rezultat nxirret vetėm mbi bazėn e tabelave tė rezultateve qė kanė plotėsuar tė gjitha KZAZ-tė e Tiranės dhe qė ja kanė dėrguar KQZ-sė. Pra, pėr tah thėnė mė thjesht, KQZ bėn vetėm detyrėn e njė llogaritari duke mbledhur shumat e votave tė shkruara nė cdo procesverbal. Veē kėsaj kompetence, KQZ-ja nuk mund tė ushtrojė asnjė kompetencė tjetėr qė Kodi Zgjedhor ja ka dhėnė KZAZ-sė.


    Bile, KQZ ka vepruar si KZAZ me kutitė e minibashkive, nė njė kohė qė Kodi thotė qė ajo duhet tė merret vetėm me rezultatin e Kryetarit dhe Kėshillit tė Bashkisė sė Tiranės, dhe nė variantin mė tė mirė pėr tė, duhej tė merrej me kutitė e votave pėr Kryetarin dhe Kėshillit Bashkiak tė Tiranės. Nėse ka pretendime pėr vendimarrjet e KZAZ-ve, subjektet kanė tė drejtėn e ankimit nė KQZ. Por, si ankimi dhe shqyrtimi i ankimeve nga KQZ-ja, ėshtė njė fazė pasi tė jetė nxjerrė rezultati pėr Tiranėn nga ana e KQZ-sė.


    Prandaj gjykoj se mėnyra e tė vepruarit tė KQZ-sė, duke u justifikuar se po vepron si KZAZ, ėshtė i kundėrligjshėm. Nga ana tjetėr duhet patur parasysh qė Kodi Zgjedhor parashikon qė subjektet kanė tė drejtėn e ankimit administrativ nė KQZ dhe ankimit gjyqsor pranė Kolegjit Zgjedhor. Si kanė rrjedhur gjėrat, subjektet kanė humbur tė drejtėn e ankimit administrativ nė KQZ pėr vendimet e kėsaj tė fundit nė rivlerėsimin e
    votave. Ose nėse do tė lejohet, do tė jemi nė njė situatė paradoksale dhe antikushtetuese. Kjo, sepse KQZ nuk mund tė gjykoj ankimet ndaj vendimeve tė saj, qoftė edhe kur vepron si KZAZ.


    Prandaj, rruga ligjore do tė ishte qė KQZ tė shpallte rezultatin pėr Kryetarin dhe
    Kėshillin Bashkiak tė Tiranės dhe tė priste ankimet e subjekteve nė lidhje me vendimet e
    marra nga KZAZ-tė.


    Pyetje: Ēfarė thuhet konkretisht nė Kodin zgjedhor pėr votat e hedhura gabim?


    Ėshtė e vėrtetė se ka njė diskutim tė gjėrė nė opinon publik nėse duhet konsideruar
    tė vlefshme pėr tu numėruar e llogaritur nė rezultatin final votat e hedhura gabim nė
    kuti tė tjera apo jo. Unė gjykoj se pėrfshirja e kėtyre votave do tė ishte e paligjshme pėr
    shumė arsye ligjore qė i gjejmė nė Kodin Zgjedhor. Ky Kod parashikon nė nenin 106,
    pika 2, detyrimin qė zgjedhėsi duhet ta hedhė fletėn e votimit nė kutinė pėrkatėse tė votimit. Ky rregullim i Kodit , pra hedhja e votės nė kutinė pėrkatėse dhe jo diku tjetėr, si element i procesit tė votimit ėshtė njė veprim personal i cdo votuesi. Pra votuesi duhet ta hedhė votėn personalisht dhe atje ku duhet.


    Me tė drejtė shtrohet pyetja se cfarė ndodh nėse vota nuk hidhet nė kutinė e duhur? Edhe kėtė pėrgjigje na e jep Kodi. Sipas nenit 117, paragrafi tretė, gėrma "a" do tė quhen vota tė pavlefshme fletėt e votimit qė nuk kanė tė njėjtėn madhėsi, ngjyrė ose formė me fletėn e votimit tė miratuar nga KQZ-ja dhe qė gjenden nė kutinė pėrkatėse.
    Fletėt e votimit pėr Kryetarin dhe Kėshillin Bashkiak tė Tiranės, qė janė gjetur nė
    kutitė e votimit pėr minibashkitė e Tiranės janė tė ndryshme si nė madhėsi, nė ngjyrė
    dhe nė formė. Duke qėnė kėshtu nuk ka vend pėr diskutim tė mėtejshėm pasi ato duhej tė konsideroheshin tė pavlefshme.Dhe nė fakt kėshtu kanė vepruar KZAZ-tė dhe grupet e numėrimit, tė majtė dhe tė djathtė.


    Pyetje: Kreu i PD-sė, aktualisht kryeministėr thotė qė duhet numėruar ēdo votė para se tė dalė rezultati. A gjeni ndonjė gjė qė nuk shkon nė kėtė deklarim?


    Pėrgjigje: Kam pėrshtypjen se ky deklarim ėshtė njė hile, si shumė tė tjera tė kėtij Kryeministri. Askush nuk ka kundėrshtime pėr numėrimin e votave tė qytetarve
    tė Tiranės. Por, ato me kohė janė numėruar nga grupet e numėrimit, rezultati i tė cilit
    ėshtė shkruar nė procesverbalet pėrkatėse. Atė qė bėri KQZ-ja nuk ėshtė numėrim, por
    rivlerėsim i votave. Ndėrkohė qė KZAZ-tė, bazuar nė Kod dhe nė precedentėt e krijuar,
    bile bazuar edhe nė udhėzimet e vetė KQZsė, i kanė konsideruar tė pavlefshme votat
    e gjetura nė kutitė e gabuara. Ndėrkohė qė KQZ, pas daljes sė rezultatit nga grupet e
    numėrimit ndryshon qėndrim dhe i konsideron tė vlefshme. Mendoj se ky qėndrim bie
    ndesh me Kodin Zgjedhor, jo vetėm pėrsa i takon anės proceduriale nė kėtė fazė tė procesit, por edhe pėrsa i pėrket anės materiale, thelbit tė cėshtjes.


    Pyetje: Kemi njė pėrshkallzim tė keqėsimit tė situatės politike nė vend. Ēfarė pritet tė ndodh sipas jush?


    Une gjykoj se pavarėsisht shkeljeve flagrante tė ligjit nga KQZ, duhet pritur gjykimi
    i ankesave nga ana e Kolegjit Zgjedhor. Pavarėsisht se nė zgjedhjet e vitit 2009 pati vendime zhgėnjyese nga ai kolegj, kam parasysh kėtu rastin e gjykimit qė lidhej me kėrkesėn e dy anėtarve tė KQZ pėr hapjen e kutive, vėrej se gjatė gjykimeve tė ankesave pėr zgjedhjet vendore tė tashme, ka vendime pėrgjithsisht tė bazuara nė ligj. Prandaj duhet pritur edhe vendimarrja e atij Kolegji. Besoj se pavarėsisht trysnisė politike, dhe jo vetėm politike, qė do ushtrohet mbi ta, ata do tė dinė tė tregohen tė
    pėrgjegjshėm profesionalisht dhe moralisht.



    Po pse "hipokrit" eshte Dhori Sallaku te thote numerimi eshte i drejte. Nuk ben vaki kurre. Dhori e di qe nuk mund t'i dale kunder Vrromes. Nuk pati bytthe te "gjente" vrasesit e shoferit. I terrorizuan te bijen dhe heshti si bushter. Burr legen ...
    Mund tė shkėpusėsh Ēunat nga TIRONA, por kurrė nuk mund tė shkėpusėsh TIRONĖN nga zemra e Ēunave !!!

  4. #94
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22
    Pyetje: KQZ justifikon veprimin e saj duke pretenduar se ajo ka vepruar si KZAZ....


    Pėrsa i pėrket veprimtarisė sė KQZ-sė nė kėtė fazė, duhet ti referohemi Kodit Zgjedhor.
    Sipas nenit 122, pika 6, KQZ vepron si KZAZ vetėm pėr tė nxjerrė rezultatin pėr Kryetarin
    dhe Kėshillin Bashkiak tė Tiranės. Ky rezultat nxirret vetėm mbi bazėn e tabelave tė rezultateve qė kanė plotėsuar tė gjitha KZAZ-tė e Tiranės dhe qė ja kanė dėrguar KQZ-sė. Pra, pėr tah thėnė mė thjesht, KQZ bėn vetėm detyrėn e njė llogaritari duke mbledhur shumat e votave tė shkruara nė cdo procesverbal. Veē kėsaj kompetence, KQZ-ja nuk mund tė ushtrojė asnjė kompetencė tjetėr qė Kodi Zgjedhor ja ka dhėnė KZAZ-sė.
    Sollaku citon Nenin 122, pika 6. Le t'i referohemi nenit ne fjale:

    Neni 122

    Nxjerrja e tabelės pėrmbledhėse tė rezultatit tė zgjedhjeve nga KZAZ-ja


    6. Pėr zgjedhjet e Kryetarit dhe Kėshillit Bashkiak tė Bashkisė sė Tiranės, KZAZ-ja miraton Tabelėn Pėrmbledhėse tė Rezultateve tė Qendrave tė Votimit tė njėsisė bashkiake pėrkatėse. Kopja origjinale e Tabelės Pėrmbledhėse tė Rezultateve dhe Tabelat e Rezultateve pėr ēdo qendėr votimi i dėrgohen KQZ-sė pėr tė nxjerrė rezultatin, sipas nenit 123 tė kėtij Kodi.
    Ajo qe Sollaku nuk ze ne goje, eshte neni ne vazhdim:

    Neni 123

    Nxjerrja e rezultateve nga KQZ-ja


    1. KQZ-ja nxjerr rezultatet e votimit pėr zonėn zgjedhore, nė bazė tė tabelave tė rezultateve tė nxjerra nga ēdo KZAZ e zonės zgjedhore pėrkatėse. Pėr kėtė, KQZ-ja plotėson Tabelėn e Pėrmbledhėse tė Rezultatit pėr Zonėn Zgjedhore dhe e miraton atė me vendim jo mė vonė se 48 orė nga mbėrritja e tė gjitha tabelave tė Zonės Zgjedhore. Kur gjatė llogaritjes sė tabelės, KQZ-ja, kryesisht ose me kėrkesė tė palėve, vėren mospėrputhje tė shifrave tė tabelės pėrmbledhėse me tabelat e rezultateve tė qendrave tė votimit, merr vendim pėr miratimin e Tabelės Pėrmbledhėse tė Rezultatit me shifrat e korrigjuara, duke u bazuar nė origjinalet e tabelave tė qendrave tė votimit. Njė kopje e Vendimit pėr miratimin e Tabelės e Pėrmbledhėse tė Rezultatit pėr Zonėn Zgjedhore u jepet tė gjitha subjekteve zgjedhore qė kanė marrė pjesė nė zgjedhjet e zonės zgjedhore pėrkatėse.

    Cfare thote Sollaku per votat e vlefshme te hedhura ne kutine e gabuar?

    Unė gjykoj se pėrfshirja e kėtyre votave do tė ishte e paligjshme pėr shumė arsye ligjore qė i gjejmė nė Kodin Zgjedhor. Ky Kod parashikon nė nenin 106, pika 2, detyrimin qė zgjedhėsi duhet ta hedhė fletėn e votimit nė kutinė pėrkatėse tė votimit. Ky rregullim i Kodit , pra hedhja e votės nė kutinė pėrkatėse dhe jo diku tjetėr, si element i procesit tė votimit ėshtė njė veprim personal i cdo votuesi. Pra votuesi duhet ta hedhė votėn personalisht dhe atje ku duhet
    Ai citon Nenin 106, pika 2.

    Neni 106

    Votimi


    2. Zgjedhėsi, pasi bėn shėnimin nė fletėn e votimit, palos fletėn e votimit, nė mėnyrė qė shenja tė mos jetė e dukshme, por tė paktėn njė nga vulat nė pjesėn e pasme tė fletės tė jetė e dukshme. Zgjedhėsi, pasi del nga dhoma e fshehtė, e hedh fletėn e votimit nė kutinė pėrkatėse tė votimit dhe largohet nga qendra e votimit.
    Ky nen nuk thote asgje ne lidhje me pavlefshmerine e votes nese hidhet ne kutine e gabuar. Dhe Sollaku, nuk ka kurajon te thote, qe Ligji Elektoral, ka nje nen te vecante, qe rendit te gjitha rastet, kur nje vote konsiderohet e pavlefshme. Dhe asnje nga keto raste, nuk ben fjale per nje vote te hedhur ne kutine e gabuar.

    Albo
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Albo : 24-05-2011 mė 13:22

  5. #95
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22
    Kolegji Zgjedhor, pasnesėr nis shqyrtimin e kėrkesės ankimore tė PS-sė

    Nė datė 26 maj, Kolegji Zgjedhor do tė shqyrtojė kėrkesėn e subjektit politik “Partia Socilaiste”, pėr miratimin e KZAZ nr. 49 dhe tabelės finale pėr Tiranėn tė shpallur nga KQZ, 1 ditė mė parė.

    Nė kėtė kėrkesė, Kolegjit i kėrkohet qė tė shprehet me vendim mbi rezultatin e kutisė sė fundit, Njėsia 5, nga numėrimi i sė cilės, kandidati Edi Rama doli nė avantazh me 10 vota.

    8 anėtarėt e Kolegjit Zgjedhor, kanė publikuar dhe listėn nė datėn dhe orėn e shqyrtimit tė ankesave qė kanė depozituar subjektet politike si dhe kanė pėrcaktuar datėn 27 maj, si ditėn kur ky Kolegj do tė nisė shqyrtimin pėrfundimtar pėr fituesin e Bashkisė sė Tiranės.

    Padia e sotme e opozitės synon tė kontestojė rezultatin e shpallur mbrėmė nga KQZ-ja, qė nxjerr fitues kandidatin e Partisė Demokratike, Lulzim Basha.

    Kjo ėshtė ankesa e dytė qė PS dėrgon nė Kolegj pas asaj tė disa ditėve mė parė, ku i kėrkonte qė tė detyronte KQZ-nė tė shpallte rezultatin paraprak tė zgjedhjeve.

    TV Klan

  6. #96
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22
    PS kerkoi numerimin e votave te hedhura gabimisht ne 2007

    Ceshtja e shume debatuar dhe qe prodhoi rrethimin e KQZ, ajo e numerimit te fleteve te hedhura ne kutine e gabuar, nuk ishte nje shpikje e ketyre e zgjedhjeve, qe synoi te prodhonte ndonje mandat kryetari jo te ligjshem. Te pakten keshtu mendonte Partia Socialiste ne zgjedhjet lokale te vitit 2007, pavaresisht ndryshimit te qendrimit te vitin 2011, mbi te njejtin argument qe ne ate kohe lidershpit roze i dukej krejt e ligjshme per t'u kerkuar. Partia Socialiste, qe ne 2011-en i konsideron te pavlefshme keto vota, vetem kater vite me pare, ne 2007-en i shihte si vullnet zgjedhesish. Sipas perfaqesuesve te saj, ky vullnet zgjedhesish ishte i shprehur qarte dhe duhej marre ne konsiderate. Ne procesverbalin e dates 18 shkurt 2007, ora 17.15 pasdite, perfaqesuesi ligjor i Partise Socialiste, i kujton kryetarit te KQZ-se, ne ate kohe Clirim Gjata, kerkesen e PS per konsiderimin e fleteve te hedhura ne kutine e gabuar. Ai sqaron se kemi te bejme thjesht dhe vetem me nje ngaterrese, e cila sic thote, nuk mund te preke vullnetin e zgjedhesve per te votuar. Kete praktike qe per socialistet ishte ligjore ne vitin 2007, ndoqi ne vitin 2011 Komisioni Qendror i Zgjedhjeve, duke numeruar votat e panumeruara per te cilat KZAZ-te e Tiranes nuk kishin marre vendim per shkak te hedhjes se tyre ne kutine e gabuar. Ne zgjedhjet e 8 majit, 10 KZAZ-te e Tiranes i kerkuan KQZ-se te shprehet me vendimmarrje per keto vota te pavleresuara dhe te panumeruara. Keshtu KQZ, bazuar ne te drejten qe i njeh ligji, sipas rastit per te ushtruar kompetencat e organeve ne varesi te saj, funksionoi si KZAZ e Tiranes. Ajo beri numerimin e per pasoje pasqyrimin e fleteve te panumeruara ne tabelen permbledhese te rezultateve per Tiranen. E gjithe veprimtaria e KQZ u bazuan ne 2 pika 7, nenin 21 pika 1, 2, 3 dhe 11, neni 28, neni 29, neni 35 pika 5 dhe neni 42 pika 5 te Kodit Zgjedhor, te cilat percaktojne parimin e organizimit hierarkik te administrates zgjedhore. KQZ-ja eshte organi me i larte shteteror epror i kesaj administrate, i ngarkuar per pergatitjen, mbikeqyrjen, drejtimin dhe verifikimin e te gjitha aspekteve te zgjedhjeve. Ne funksion te ketij tagri ligjor KQZ-ja drejton, organizon, menaxhon, mbikeqyr dhe kontrollon strukturat administrative te varesise, dhe sipas rastit ushtron te gjitha kompetencat e organeve te varesise, kur ato nuk i ushtrojne ose kane pamundesi per t'i ushtruar ato. Praktika e ndjekur nga KQZ, shkon ne perputhje me nenin 2 pika 25 te Kodit, ku njesia e qeverisjes vendore, Bashkia Tirane, eshte zone zgjedhore me vete. Ne zgjedhjet per pushtetin vendor, KZAZ-te e Tiranes, te vetme, nuk mund te hartojne tabelen permbledhese te rezultatit per gjithe njesine e qeverisjes vendore Bashkia Tirane. Bazuar ne parimin e hierarkise se administrates zgjedhore, te sanksionuar ne Kodin Zgjedhor, neni 122 pika 6, detyron njembedhjete KZAZ-te qe tabelat permbledhese te rezultateve te Qendrave te Votimit t'ia dergojne organit epror, pra KQZ-se. Keshtu KQZ-ja merr persiper ushtrimin e rolit dhe kompetences ligjore te KZAZ-se per njesine e qeverisjes vendore te Bashkise Tirane per te gjitha ceshtjet qe nuk jane brenda kompetences se njembedhjete KZAZ-ve te njesive bashkiake te Tiranes, apo qe nuk ushtrohen prej tyre. Ligji e ka te shprehur qarte ne nenin 117 te tij rastet e pavlefshmerise se votes. Duket se per vlefshmerine e tyre bie dakord edhe PS-ja, te pakten e ajo e vitit 2007, e cila me ngulm i kerkoi nje vendimmarrje KQZ-se per keto vota qe ne kohe i cilesonte si vullnete zgjedhesish qe nuk duhen mohuar.


    Precedentet kur KQZ ka funksionuar si KZAZ

    Funksionimi i KQZ si KZAZ duket te jete nje tradite e konsoliduar, per te cilen ka me shume se nje shembull. Me konkret eshte rasti i Komisionit Zonal Zgjedhor ne Zonen 60 ne zgjedhjet e vitit 2001, anetaret e se ciles nuk arriten te binin dakord per procesverbalin e rezultateve. Me 14 korrik, KQZ-ja,vendosi te filloje vete pasqyrimin e rezultateve per Zonen 60, duke hapur kutite e votimit, duke nxjerre procesverbalet dhe duke mbledhur rezultatet individuale. Po ashtu, praktika te ngjashme jane zbatuar dhe ne zgjedhjet lokale te vitit 2007. Rasti konkret eshte ai i komunes Paskuqan, ku KQZ vendosi te perfundoje procesin e numerimit te votave dhe te nxjerre rezultatin per kete njesi zgjedhore. Ky vendim mban numrin 1250. Edhe ne komunen Lure e Shupennze te Qarkut te Dibres KQZ-ja mori rolin e nje e organit ne varesi per te mbyllur procesin dhe nxjerre rezultatin. Praktika te ngjashme jane zbatuar nga KQZ dhe ne vitin 2009, ne zgjedhjet e Pergjithshme Parlamentare. Ne vendimin e ketij institucioni me numer 465, date 02.07.2009, "Per vazhdimin e procedurave te numerimit te votave ne disa QV te ZAZ-se nr.39. KQZ vendosi te numeroje 6 kuti votimi per 6 qendra votimi te ZAZ-se 39, si dhe hartoi e miratoi tabelen permbledhese per ZAZ nr.39. Tek ky parim dhe tek keto dispozita mbeshtetet raporti final i OSBE/ODIHR per zgjedhjet parlamentare te 28 qershorit 2009. Ne rekomandimin nr.10 te raportit thuhet se "Kur eshte e nevojshme, KQZ-ja duhet te perdore me shume autoritetin e saj te gjere qe i jep Kodi Zgjedhor, sidomos kundrejt komisioneve zgjedhore te nivelit me te ulet".



    KQZ kreu funksionin e KZAZ per kandidatet


    Ndersa ka hapur debate funksioni i KQZ-se per numerimin e votave te hedhura ne kutine e gabuar, ne nisjen e procesit zgjedhor ne Tirane, opozita nuk pati asnje rezerve per regjistrimin e kandidateve per kryetar bashkie ne Tirane. Ne kete rast, KQZ ushtroi kompetencen e regjistrimit te kandidateve per zgjedhjet per organet e Qeverisjes Vendore te Bashkise Tirane, kompetence te cilen ne baze te nenit 33, germa f e ka KZAZ. Nga kjo derivon dhe vendimmarrja qe KQZ, ne kete rast ne rolin e KZAZ se Tiranes te vleresoje, numeroje dhe te pasqyroje vota ne tabelat respektive per te cilat nuk kishte nje vendimmarrje te KZAZ. Kjo vendimmarrje eshte detyrim ligjor qe duhet te ndodhte, sikunder u be nga KQZ-ja, perpara daljes se tabeles perfundimtare dhe rezultatit zgjedhor per Bashkine e Tiranes. U numeruan dhe u perfshine ne tabelen perfundimtare te rezultateve vota, te cilat per shkak te nje gabimi njerezor nuk mund te konsiderohen si te pavlefshme.

    KJ

  7. #97
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22
    Kush jane 8 gjyqtaret qe vendosin per Tiranen

    Edmond Hoxhaj

    Jane tete gjyqtare te perzgjedhur nga Gjykata e Apelit ne te gjithe Shqiperine, ata te cilet do te vendosin mbi pretendimet e subjekteve politike lidhur me fituesin e kandidatit per kryetar bashkie te Tiranes. Tensioni politik tashme do te kaloje nga Komisioni Qendror i Zgjedhjeve drejt Kolegjit Zgjedhor. Kolegji Zgjedhor, ka si detyre funksionale shqyrtimin e ankimeve te subjekteve zgjedhore ndaj vendimeve te dhena nga Komisioni Qendror i Zgjedhjeve. Njekohesisht, ky kolegj shqyrton edhe ankimet e paraqitura nga individet apo partite politike, te cilave u eshte refuzuar kerkesa per t'u regjistruar si subjekt zgjedhor. Tete anetaret e perzgjedhur nga shorti i organizuar nga KLD jane; Dhurata Haveri, Astrit Kalaja, Marie Qirjazi, Sashenka Jonuzi, Meriban Mullaj, Entela Prifti, Tom Ndreca dhe Petraq Koco. Ata kane nje pervoje te gjate ne sistemin e drejtesise dhe kane dhene qindra vendime, nder to edhe per ngjarje te bujshme. Asnje prej gjyqtareve te perzgjedhur nder Gjykatat e Apelit ne te gjithe vendit, nuk eshte i kontestuar nga subjektet politike. Perzgjedhja e tyre eshte kryer nder gjithe gjyqtaret e Gjykatave te Apelit te Republikes se Shqiperise. Perjashtohen vetem rastet e percaktuara ne nenin 148 te Kodit, qe parashikon perjashtimin e perzgjedhjes me short te gjyqtareve ndaj te cileve eshte vendosur fillimi i nje ceshtje penale, eshte ne fuqi nje mase disiplinore apo te jete filluar procedimi disiplinor. Kolegji Zgjedhor i Gjykates se Apelit, eshte ai qe do te vendose perfundimisht fituesin e gares ne bashkine e Tiranes. Pas ankeses se bere nga Partia Socialiste ne kete kolegj, per rezultatin e shpallur nga Komisioni Qendror i Zgjedhjeve. Trupa e gjyqtareve do te vendose nese ajo cka KQZ aplikoi per vleresimin e votave te hedhura ne kutine e gabuar, eshte e sakte apo jo. Ky kolegj do te jape fjalen e fundit, nese keto vota jane te sakta dhe veprimi i KQZ-se eshte ne perputhje me ligjin apo jo. Ky veprim u cilesua nga Partia Socialiste, ne kundershtim te plote me ligjin dhe Kodin Zgjedhor. Nderkohe qe shumica ne KQZ thekson se ky veprim eshte i ligjshem dhe se votat e qarta dhe te pastra te shqiptareve, duhet te numerohen, per sa kohe qe ato jane te vlefshme dhe pa probleme. I vetmi problem qe kane eshte se jane hedhur ne kutine e gabuar. Si organi me i larte ne kete proces, Kolegji Zgjedhor do te jape verdiktin per kete ceshtje kaq te debatueshme ditet e fundit. Me date 26 maj ky kolegj do te shqyrtoje ankesen e PS-se per KZAZ-ne numer 49 ne kryeqytet, per te cilen pretendon se eshte penguar numerimi i votave.

    Gjyqtari Tom Ndreca

    Tom Ndreca eshte emeruar si gjyqtar prane Gjykates se Apelit ne Tirane, qe prej vitit 1994 dhe e ushtron kete detyre prej 16 vitesh. Fillesat e tij ne sistemin e drejtesise datojne vitin 1979, kur pasi u diplomua ne Fakultetin e Drejtesise ne Tirane, filloi stazhin ne Hetuesine e Bajram Currit. Gjyqtari Tom Ndreca ka lindur ne Mirdite dhe fillimisht u emerua si jurist ne Komitetin Ekzekutiv te qytetit te Kukesit. Pasi qendroi aty per rreth dhjete vjet u rikthye ne vendlindje, ne Mirdite, ku edhe punoi aty si jurist per rreth nje vit, e me pas u emerua si prokuror i sektorit gjyqesor duke arritur deri ne postin e drejtuesit te Prokurorise se Rrethit te Mirdites. Tom Ndreca eshte nje prej tre anetareve te trupit gjykues qe firmosi denimin e te pandehurve per ekzekutimin e deputetit te Partise Demokratike, Azem Hajdarit. Se fundmi ka qene anetar edhe i treshes gjykuese qe vendosi ekstradimin e ish-zyrtarit te Ministrise se Jashtme, Almir Rrapos, drejt SHBA-se.

    Gjyqtari Astrit Kalaja

    Anetari i Kolegjit Zgjedhor, Astrit Kalaja, shtate vitet e fundit ushtron detyren e anetarit te Gjykates se Apelit ne kryeqytet. Eshte hera e dyte qe gjyqtari Kalaja zgjidhet si anetar i Kolegjit Zgjedhor dhe nuk eshte kontestuar asnjehere prej forcave politike. Gjyqtari Kalaja eshte diplomuar ne Fakultetin e Drejtesise ne Universitetin e Tiranes ne vitin 1993 me titullin "jurist". Po ate vit, ai emerohet si gjyqtar prane Gjykates se Shkodres, ku ka punuar per rreth 11 vite me radhe.

    Gjyqtarja Sashenka Jonuzi

    Gjyqtarja Sashenka Jonuzi eshte anetarja e Kolegjit Zgjedhor, me me shume eksperience pune ne sistemin e drejtesise. Ajo ushtron funksionin e gjyqtares prane Gjykates se Vlores qe prej vitit 1987 dhe per pak muaj do te dale ne pension. Qe prej vitit 1998 ajo ushtron funksionin e gjyqtares prane Gjykates se Apelit ne Vlore. Jonuzi ka qene dy here fituese e shortit per perzgjedhjen e anetareve te Kolegjit Zgjedhor.

    Gjyqtari Petraq Koco

    Petraq Koco eshte diplomuar si jurist ne Fakultetin e Drejtesise ne vitin 1995. Nje vit me vone ai eshte emeruar si gjyqtar prane Gjykates se Sarandes, funksion te cilin e ka kryer deri ne vitin 2002. Me pas, per rreth nje vit, ai ka ushtruar rolin e gjyqtarit ne Gjykaten e Apelit ne Gjirokaster. Aktualisht ai kryen te njejten detyre, por ne Gjykaten e Apelit te qytetit te Durresit. Nderkohe, Koco ka qene anetar i Kolegjit Zgjedhor edhe ne vitin 2009.

    Gjyqtarja Entela Prifti

    Gjyqtarja Entela Prifti, ka lindur dhe eshte rritur ne qytetin e Korces, ku edhe ka kryer pjesen me te madhe te karrieres se saj si juriste. Ajo eshte diplomuar si juriste ne vitin 1992 ne Fakultetin e Drejtesise prane Universitetit te Tiranes. Pas diplomimit eshte emeruar si gjyqtare ne Gjykaten e Korces. Qe prej vitit 2001 ajo ushtron funksionin e gjyqtares prane Gjykates se Apelit ne Korce. Prifti ka qene edhe nje here tjeter anetare e Kolegjit Zgjedhor.

    Gjyqtarja Meriban Mullaj

    Gjyqtarja Meriban Mullaj, aktualisht gjyqtare prane Gjykates se Apelit ne Korce, eshte diplomuar si juriste ne vitin 1976. Pas dhjete vitesh ne funksionin e juristes, ajo eshte emeruar si gjyqtare ne Gjykaten e rrethit te Korces, funksion qe e ushtroi deri ne vitin 1994. Me pas, per pese vite me radhe ka ushtruar profesionin e lire te avokates. Ne vitin 1999, eshte rikthyer ne sistemin e drejtesise, si gjyqtare ne Gjykaten e Apelit ne Korce. Ajo eshte perzgjedhur edhe me pare si anetare e Kolegjit Zgjedhor.

    Gjyqtarja Dhurata Haveri

    Gjyqtarja Dhurata Haveri, aktualisht Kryetare e Gjykates se Apelit per Krimet e Renda, eshte diplomuar si juriste ne vitin 1992, ne Fakultetin e Drejtesise prane Universitetit te Tiranes. Pas perfundimit te studimeve te larta ajo eshte emeruar si gjyqtare ne qytetin e vendlindjes, ne Shkoder. Ne te njejten kohe, gjate viteve 1992-1996 dhe 2000-2001, Haveri ka qene pedagoge e jashtme pane Universitetit "Luigj Gurakuqi" ne Shkoder. Gjate viteve 2000-2004, ka ushtruar funksionin e gjyqtares prane Gjykates se Apelit ne Shkoder. Ndersa ne dhjetor te vitit 2007, eshte emeruar edhe anetare e Keshillit te Larte te Drejtesise. Gjyqtarja Haveri ka qene anetare e Kolegjit Zgjedhor edhe ne vitin 2009.

    Gjyqtarja Marie Qirjazi

    Gjyqtarja Marie Qirjazi ka rreth 15 vjet qe ushtron funksionin e saj prane Gjykates se Gjirokastres. Prej disa vitesh ajo eshte gjyqtare prane Gjykates se Apelit ne qytetin jugor, ku ka sherbyer qe prej diplomimit te saj. Gjyqtarja Marije Qirjazi ka qene anetare e Kolegjit Zgjedhor edhe ne vitin 2009.

    KJ

  8. #98
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22
    Ankesa,Kolegji pushon ēėshtjen, PS: S’ka mbaruar

    TIRANE- Kolegji Zgjedhor pushon ēėshtjen pėr KZAZ 49, pra pėr tabelėn e njėsisė bashkiake numėr 5 pėr votat pėr kryetar.

    Nė pėrfundim tė gjykimit, deputeti Damin Gjiknuri ka deklaruar se gjykimi nė themel i kėsaj ēėshtje nuk ka pėrfunduar, duke shtuar se edhe sot Kolegji Zgjedhor ishte ne kushtet pėr tė dhėnė njė vendim tė drejtė dhe tė bazuar nė ligj, pasi sipas tij, argumentat e PS-sė ishin shumė tė qarta dhe se s’kishte asnjė argument kundėr.

    Nė prononcimin e tij pėr mediat menjėherė pas dhėnies sė vendimit nga Kolegji Zgjedhor, Gjiknuri theksoi se Kolegji duhet tė ngrihet mbi interesat partiakė dhe duhet tė dėshmojė paanshmėri duke dhėnė njė vendim tė drejtė dhe tė bazuar nė ligj.

    Nė seancėn e ditės sė nesėrme, Kolegji Zgjedhor do tė shqyrtojė padinė tjetėr tė Partisė Socialiste nėpėrmjet sė cilės kėrkohet pavlefshmėria e fletėve tė numėruara nga KQZ, tė gjetura nė kutitė e gabuara.

    Vendimi i Kolegjit Zgjedhor nė kėto momente qė po kalon Shqipėria, ėshtė I njė rėndėsie tė veēantė, tha ai.

    Mbledhja

    Pasi ka degjuar palet dhe ka marre ne shqyrtimin kėrkesėn ankimore tė paraqitur nga Partia Socialiste, per mosshpalljen e tabeles se rezultatit paraprak ne njesine bashkike numer 5, KZAZ, 49 dhe tabeles perfundimtare per garen e Tiranes eshte terhequr per te marre vendimin dhe e ka mbyllur ate ne oren 15.50.

    Mbledhja nisi sot rreth ores 13.00, nderkohe qe kėrkesa u bė njė javė mė parė kur KQZ nuk futi nė rend dite njė projekvendim tė paraqitur nga socialistėt pėr kėtė ēėshtje.

    Bėhej fjalė pikėrisht pėr rezultatin e kutisė sė fundit, nga numėrimi i sė cilės kandidati i PS-sė pėr kry etar bashkie, Edi Rama, rezultoi ne krye te gares me 10 vota avantazh.

    PS ka ankimuar edhe rezultatin final te shpallur nga KQZ, qe nxjerr ne krye te gares dhe kryetar te ardhshem te Bashkise se Tiranes, kandidatin demokrat, Lulzim Basha. Pas numerimit te votave hedhur e kutite e gabuara, Basha doli ne krye me 81 vota me shume se rivali socialist, Rama.

    Mesohet se tė premten Kolegji Zgjedhor merr nė shqyrtim ankimimin e PS pėr tė rrėzuar poshtė aktin e numėrimit tė votave tė hedhura nė kutitė e gabuara.

    Panorama

  9. #99
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anėtarėsuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,379
    Postimet nė Bllog
    22
    PS: Vendimi i Kolegjit, jo ligjor, i papranueshėm

    Pas pushimit tė ēėshtjes sė KZAZ-49 nga Kolegji Zgjedhor, Partia Socialiste e ka konsideruar vendimin absolutisht tė pabazuar nė ligj dhe tėrėsisht tė papranueshėm.

    Nė njė njfotim tė Partisė Socialiste thuhet se “ky vendim flet qartė pėr vėshtirėsinė e jashtėzakonshme tė dhėnies sė drejtėsisė nė kėtė vend dhe pėr pamundėsinė e trupit gjykues pėr tė vendosur nė bazė tė ligjit e jo tė rrethanave politike apo interesave vetjake tė secilit gjykatės”

    PS thekson se do tė vazhdojė tė kėrkojė tė drejtėn e saj nė dyert e sistemit tė drejtėsisė, duke shpresuar, deri ne fund, se gjyqtarėt do tė zbatojnė Kushtetutėn, Kodin Zgjedhor dhe ligjet nė fuqi.

    “Partia Socialiste u bėn publikisht thirrje gjyqtarėve qė tė japin drejtėsi,” thuhet mė tej nė deklaratė, “jashtė ēdo ndikimi politik, dhe tė mos harrojnė pėr asnjė ēast se kjo ēėshtje ėshtė njė ēėshtje qė lidhet drejtpėrdrejt me interesat kombėtare, me demokracinė e stabilitetin e vendit, me drejtėsinė e drejtė, tė pavarur e tė pandikueshme pėr asnjė arsye politike apo ngushtėsisht vetjake”

    Panorama

  10. #100
    Lab 100% Maska e Station
    Anėtarėsuar
    26-02-2010
    Vendndodhja
    Shqipėri
    Postime
    6,624
    Citim Postuar mė parė nga RaPSouL Lexo Postimin
    Cilat kuti tė 2009 tė hapen se stė kuptoj? Nė 2009 ke pas partin tė cilėn duash tė votosh dhe tė gjitha votat kanė qenė nė njė kuti ose mė shumė kuti me tė njėjtat vota, nuk ke pasur 4 kuti pėr tė votuar por vetėm njė seksion tė vetėm, unė sjam nga Shqipėria por kėtė e di ēdokush vetėm jo socialistat qė kapen pėr gjėra tė cilat janė konkrete dhe ligjore.
    Nė vitin 2007, nė zgjedhjet e kaluara vendore ėshtė votuar me 4 (katėr) kuti njėlloj si nė 2011-ėn.
    Tė njėjtat vota nė 2007-ėn (votat e hedhura nė kutin e gabuar) janė numuruar si vota tė pa vlefshme.
    Po kėtė e kupton o RapSouL, apo prap nuk kupton?

Faqja 10 prej 17 FillimFillim ... 89101112 ... FunditFundit

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •