Nese ke shpua ke vetem keto gjona ...
Per te gatuar pulen:
1 gjoks pule
1 luge(ju hudhini sipas deshires po mire me pas 1 luge) voj ulliri
1 limon vetem lekuren
per pasten:
110g miell te bardhe te zakonshem
2 veze
voj ulliri
per salcen:
150ml krem( tani ne shqiperi vallai mo nuk di ca me ju thone oshte si me qene ajo e verdha e qumshtit lart afersisht)
Gjysem limoni vetem longu
85g rikota
30g fier moskat te prera holle
2 domate (jane si ato domatet ne formen e B_O-L-E_VE - se di si quhen ne shqip)
per ta gutu tani:
1. Merr pak uje edhe veje me nje ene te modhe edhe zije.
2. Ngof pak tani nje ftere jane si grila po qe se nuk ke ato tani e di ca bo tek fterja jote qe ke merr noj gjo si rrjete por jo shume e himet e paster edhe veje tek fterja normale, qe mos te nisi pula aty lyje icike pulen me voj( pula duhet te jete pa lekuren ) edhe nje ftere te thelle te vogel.
3. Lyje pulen me vojin e ullirit dhe lekuren e limonir grije me grirse ose ate gjone qe gri qepen edhe hudhja siper dhe veje tek ajo fterja si grile , edhe leje per 6 min ne te dyja anet
4. Pergatisim pasten duke perzi ne nje tenxhere a ku tu doje zemra juve miellin dhe vezet
5. Merr i cope te kulacit te formum dhe veje me nje nga ato plasmaset e holle per ta mbeshtjelle edhe leje menjane.. pushim
6. Tani mire oshte me pas i makine qe bo pasta, do me thone qe e hollo e bo te holle si fleta byreku po qe se nuk ke , merr akllain edhe bjeri per siper e boje te holle, aq sa mundesh.
7. Bo te njejten gjo edhe me kulacin e mbetur
8. Me i thike te mprehte i pret si rrypa te holle (0.5com ose 0.7 cm)nga ato petat qe ke bo , tani feta oshte mire mes me qene ne max e holle , por si tju them une juve afersisht 1 milimeter
9. tani ne ate fteren e thelle qe vume ne sobe per ta ngrof hudhim ate kremin
10. Shto edhe longun e limonit. Tani ule temperaturen e kom llafin midis mesit edhe me te ultes, edhe e perzien
11. Hudhi pasten ne ate enen e modhe me uje qe kishim vendos tek soba edhe e zi per 3-4 min( mos harro pulen tek fterja se u dogj)
12. Tani tek kremi edhe longu i limonit hudh rikoten edhe fierin moskat edhe domatet te cilave i ke heq lekuren( hudhi uje te nxehte siper edhe rripi ) dhe perziji edhe leni aty per 2 min
13. Tani pasta thahet edhe sperkatet me voj ullini
14. Te thash mos harro pulen se e paske djeg ja paske lujte fene hiqe nga fterja edhe preje ne fleta te holla
15. Tani ate SALCEn hudhja Pastes siper edhe perzieji bashke .
16. Hudhi siper fletat e holla te pules
edhe ma merr menja qe gjysmen e pules e ke honger para se ta vesh siper pastes,,, po ska problem,,,
E gjithe ky muhabet ,, zgjat jo me teper se 30 min ,,, e kom llafin perfshi ketu ,, edhe lamen e durve ne fillim edhe ne fund edhe te hongmen edhe te llafosmen me noj rob ne telefon , ose duke pa lajmet e fundit ku IRAKU ka SULMU AMERIKEN edhe e ka PUSHTU ate

Shnet per sot
Krijoni Kontakt