S`kishte si tja mbante ndryshe Shoku/Zoteria Hashim Thaēi.
Hajde ma Gezofsh Postin e Presidentit Behxhet Pacolli,dhe kte post kishte mangut me vjedh ndonje lek dhe me i shtue me shume ne konton e vete![]()
S`kishte si tja mbante ndryshe Shoku/Zoteria Hashim Thaēi.
Hajde ma Gezofsh Postin e Presidentit Behxhet Pacolli,dhe kte post kishte mangut me vjedh ndonje lek dhe me i shtue me shume ne konton e vete![]()
ŧć®ĸФШЭŠ
....hahahaa....
qe o m'zat eisteni qka ka than se ti e ki prej te nimev jo qe e ke lexu dikun ....se qasi debilli je ti ...qe rrin naper burketore , qebaptore , shitore , pilara ...
....injoranca e njeriut ndaj njeriut dhe universi nuk kan fund , per te dyten prap dyshoj
qeto ma bukfalisht e ka than Eistenii....
hajt bal qetash qyyyyppp
nuk ka shume vlere per kosoven as presidenti as kryeministri. rendesi ka eulexi. ai vendos atje.
Ja pra qka shkruan ““FAZ““ FRANKFURTER ALLGEMEINE ZEITUNG nga gjermania
Parlamentswahl im Kosovo
„Der vermutlich reichste Albaner der Welt“
Ein Bauunternehmer mit Schweizer Pass, der den russischen Präsidenten Jelzin bestochen haben soll, ist einer der Favoriten bei der Parlamentswahl im Kosovo. Behgjet Pacolli bewegte sich einst im Dunstkreis des Diktators Tito. Heute sucht er nach neuen Allianzen.
Wahlfavorit Pacolli: “Ich glaube, dass ich Recht haben werde“Wahlfavorit Pacolli: "Ich glaube, dass ich Recht haben werde"
15. November 2007
Behgjet Pacolli kann seine Gesprächspartner mit einem einzigen Satz sprachlos machen. Gerade hat er von seiner Jugend im Kosovo erzählt und davon, wie er als junger Mann nach Belgrad ging, wo er in den siebziger Jahren ganz in der Nähe von Tito gearbeitet habe. Das kann freilich vieles bedeuten - doch auf die Frage, ob er den schon zu Lebzeiten legendären jugoslawischen Diktator einmal persönlich gesehen habe, antwortet Pacolli: „Ja, sogar nackt.“
Es scheint, als genieße er die Verblüffung seines Gegenübers, denn erst nach einer kleinen Kunstpause setzt er hinzu: „Ich war sein Adjutant. Ich habe ihm mit der Garderobe geholfen und seine Koffer getragen.“ Es gibt viele, vielleicht sogar arg viele Geschichten dieser Art von ihm und über ihn, doch fest steht: Pacolli hat längst eigene Kofferträger. Mit seiner vergangenes Jahr gegründeten Partei „Allianz Neues Kosovo“ tritt der Unternehmer, der in der kosovarischen Presse als „vermutlich reichster Albaner der Welt“ bezeichnet wird, am kommenden Samstag bei der Parlamentswahl in dem UN-Protektorat an. Pacollis Allianz könnte danach zu den drei größten Parteien im neuen Parlament gehören.
Ky eshte perkthimi i asaj pjese te shkrimit me te kuqe:
Behxhet Pacolli me nje pergjegjje e len pa tekst moderatorin e gazetes ne fjal.
Gjat spjegimit per rinin e vet ne Kosove tregoj se kishte shkuar shpesh edhe ne beograd por edhe ne vitet e 70ta kishte qen punetor i ngusht i ekipit te TITOS.
Kur e pyet Gazetari se e ke pa TITON diktatorin legjendar te jugosllavis nga afer ai e befason me pergjegjje ``po bile edhe Cullak(Lakuriq)““
Me falni nese ka pak gabime ne pershtatjen e perkthimit , mirepo essenca eshte kjo.
Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Hillirian-zo : 14-02-2011 mė 19:57
QE o llap nga origjinali e jo qe ta kan perkthye shkit ty .
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.
Albert Einstein
QE don te thot:
Kosovarqe: Dy sene jan pa fund, Universi dhe budallakia e njerit, mirepo me univerzin nuk jam hala i sigurt.
Hajt LLAP se msohesh kapak ne forum tui ni thanje filozofike. Edhe qirohesh pak.
Zot ruana nga ata njerz qe e duan Kosoven pa Shqyptar!
Njete e deshen shkiet, me shum bile se ju disa qe folni ketu!
Vriteni,thereni mer,se tashe ska kush na vret,ai qe therte e vriste naj shporri,hoqi qafet
NATO me AMERIKEN ! e gezofeshim lirin per cfarosjen e njeni tjetrit.
Ndryshuar pėr herė tė fundit nga PLAKU : 14-02-2011 mė 20:21
Pa Kosovė e Ēamėri nuk ka Shqipėri
Krijoni Kontakt