Close
Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 20
  1. #1

    Exclamation Shqiperia ne syte e botes

    Pershendetje te gjitheve ketu ne Forum.
    Isha duke lexuar ne newsgorup-in soc.culture.albanian,ku nje person nga Singapori pyeste nese i duhej vize per te hyre ne Shqiperi si turiste...ne nje nga pergjigjet gjeta keto 2 adresa interneti
    http://www.comebackalive.com/df/dplaces/albania/index.htm
    dhe http://www.lonelyplanet.com/destinations/europe/albania/
    I pari eshte nje website disi ironik i gjendjes se Shqiperise shkruar pak kohe me pare besoj...i dyti nje ilustrim turistik i Shqiperise nga LonelyPlanet,publikues i njohur guidash turistike(ketu kishte ca fotografi te bukura nga qytete shqiptare,me beri pershtypje ajo me nje avion amerikan ne Gjirokaster,mesa thuhej ne pershkrimin e fotografise)
    ju ftoj te lexoni pershkrimin qe i behet Shqiperise tek siti i pare...doja te dija komentet e juaja!!!
    Gjithe te mirat!!!

    Ndryshuar për herë të fundit nga helios : 20-05-2002 më 08:52
    U let him hold a gun 2 ur head during sex?I thought u were a feminist
    Usually he takes the clip out

  2. #2
    i/e regjistruar Maska e baobabi
    Anëtarësuar
    08-05-2002
    Postime
    407
    Bota eshte e madhe dhe shqiperia e vogel
    Kjo fjali mund te interpretohet ne shume menyra
    Kur them se shqiperia eshte e vogel kam parasysh se kontributi shqiptar per boten eshte ne fakt i pa perfillshem. Kjo ka krijuar edhe ne fakt imazhin qe ka bota per shqiptaret.
    Nga 6 miliarde njerez qe ka kjo bote them se per shqiperine dine vetem nje perqindje fare e vogel

    Kam kerkuar neper librarite me te medha dhe gjithashtu neper libra turistike dhe shumica derrmuese e tyre as qe e kane ne liste fare

    Vetem ne apo dy raste kam hasur me pershkrime te thjeshta dhe te vogla per shqiperine

    Bota te shikon vetem po i dole perpara dhe po pati ndonje dobi nga veprimtaria jote

    Mund te them psh se bota njeh me shume ndonje kengetar se sa njeh kombin shqiptar

    Nga kjo del se ky kengetar i ka dhene botes me shume se sa gjithe shqiperia

    Shume njerez te thjeshte ne perendim kur i thua shqiptar te permendin Nene Terezen

    Porse Skenderbeun as qe e kane degjuar ndonjehere

    Edhe gjeografikisht se kane idene se ku bie shqiperia

    Kjo per perendimin se po vajte ne Kine apo Indi as qe behet fjale se ka Shqiperi

    Do ju tregoj nje histori te vogel

    Isha ne nje party dhe aty me pyeti njeri

    Nga Franca je Ti?

    Jo i thashe une Jam nga Shqiperia

    Ai me pyeti nese e njihja nje fare Chris Jericho apo ku di une

    Ne fillim nuk e kuptova se cfare tha dhe ai e perseriti pyetjen
    Pas kesaj e kuptova se cfare tha por ngela si guak sepse nuk e kisha idene se clidhje kishte kjo me shqiperine

    Ai e kuptoi se une nuk kisha haberin se kush ishte Chris Jericho

    Dhe ai me kerkoi te falur sepse nuk kishte asnje tendence per te me ofenduar dhe une e kuptova se ai i njihte shqiptaret nepermjet nje kenge qe kishte kenduar ky filani

  3. #3
    Shqipetare e krenare Maska e Eda H
    Anëtarësuar
    22-04-2002
    Vendndodhja
    Fizikisht ne Massachussetts, me shpirt e zemer e mendje ne Shqiperi. A-MER-IK. kjo eshte amerika e perkthyer ne shqip
    Postime
    477
    pershendetje. neve jemi nje popull i vuajtur e i farfer, por ama ne kemi bere ne nje menyre apo tjeter nje fare prezantim tek bota, e ca na kan prezantuar ne tek bota. po te maresh prezantimet qe na kan bere serbi e greku e tani dopak edhe italiani ne na ka marr lumi, vaj me det se cfare mendon bota per ne se cfare opinioni kan ata per ne. megjithese ne i dham nje forece e nje perkraje te fort fjaleve e shpifjeve e propagantave te "miqeve" tane e "dashamireseve" me mrekullit tona qe bem ne Itali, Greqi, e Gjermani, koheve te fundit. pavarsisht nga keto shipfje e mendime keqdashese, e keqdashesit tan kan perhapur e propaganduar, ne i treguam botes me ceshtjen e Kosoves, se sa mirepritese, bujare,zemer gjere, dashamires, jemi ne me te vertet, veri i shqiperise ishte nje shembull i vertet i shqipetarit, e ku akt u quajt e u vlersua nga bota, si nje nga aktet per cmim nobel. pra keta jan shqipetaret e vertet me tradita e zakone dashamires, mire pirtes, bujar, zemergjer, te beses, te fjales, trima, krenar, gucimtar, keto jan ca nga vrutytet tona qe ne i kemi pasur e pasur ne brezat tane. e kjo duhet ven e dukur ne sy te botes te shohin shqipetarin e vertet, jo ate te paraqitur nga greku serbi me shoke, qe jan vetem shpifje e mashtrime, por shqipetarin e vertet..
    me shume respekt
    eda

  4. #4
    Perjashtuar Maska e illiriani
    Anëtarësuar
    06-05-2002
    Postime
    655

    JEMI TE VARFER PER SHUME GJERA

    po de, - jemi te varfer per respekt per njeritjetrin, per unitet, per edukate, kulture, per ofrim, per nderim ku duhet dhe te gjitha tjerat i kemi: te bukur, te paster, ecim bukur, luajme bukur, degradojme hijshem ata qe na duhen, e mbetemi me rruga, me hajvane e llafazane e kopila rrugash, me bije grekesh, vllahesh e sllavesh na udheheqin e terheqin; - vrasim hijshem bijte tone me te mire, mesojme bukur gjuhet e botes, e tonen lamsh arapi; lexojme me andje shkrimet e huaja, e tonat i gjuajme pas dere; - na pelqejne shkrimtaret e huaj, shkenctaret e huaj; - servirim kamariere, pastrues, sekurita ne hotelet tona, e te huajt padrone ne qytetet tona, ne shtetet e pabashkuara tona; - te huajt na ruajne, na kruajne e na rruajne pa lage; - ne atdhe e neper bote - behemi studente te botes, studjues te botes, ushtare te botes, zjarrfikesa te botes e atdheun e kallim per nje plesht...rrijme neper bote rrugave dhe e fitojme te gjatin; - nuk na rrihet ne atdhe se fiken dritat nga athina, e ndalet uji nga adriatiku; - dijme bukur te mashtrojme njeritjetrin e i huaji na qethe deri ne asht...jemi ballista, zogista, legalista, enverista, te majte, te djathte, demokrat, republikan, maoista, stalinista, gevarista, socialista, nanoista, berishista, rugovista, titista, qorrista edhe rrugeve te botes... heshtim kolonive shqiptare, pijme kafeneve, vallezimeve, daktilografojme bukur gjuhet e botes, i flasim bukur me theks origjinal - mesojme kibernetike e kompjuterizem per boten, e populli yne cele kanale, thane mocale, shet e blene deviza, ike pa viza deri t'i dieg miza pas veshit; flasin me compjuter per bashkimin, shkruajme letra te hapura e te mbyllurat i mbajme nen dryna, shkojme neper mbledhje politike e grate i leme ne shtepia te huaja botes...blejme benza, ferrara, musibisha me kredi te tjereve, vozitim pa patenta, punojme per grek, italian, mbarojme kisha xhamia e institutet tjeterkush...kenaqemi kur na e marton motren greku e leku, italiani e hajvani, gjermani e amerikani, pijaneci e bami...shkojme ne holivud ushtrojme aktrime kaubojsh, pijanistesh, pijeshiteses, kendojme kenge korale si xhinkallat neper male; lahemi pllazheve, fhsehemi nga tanet e shplohemi nga te huajt, na duan te zijte e kermijte, bronhillat e krokodillat...
    jemi punetore te mire per pastrime, per supra, per studime te kota, per profesione te huaja, dijme te tretemi; dijme ta hame vetveten e shoqishoin; ulim njeritjetrin e vet rrime ne kembe - na cacitin tjeret, na mesojne tjeret, na duan tjeret si kripen ne sy - e na zgerdhihemi pas tyre, i lavderojme, i respektojme, ia falim mishin e qumshtin e per vete kumshtin... jemi plot xhelozi: kur shohim shqiptarin e afte, te bukur, te dijshem, orator, inteligjent e perbuzim, e vrasim, e tretim... e armiqet qeshen me modesti...nuk jemi krejt keshtu, po shume jane e po ia vej nje pike dikund se u be gjat.
    Ndryshuar për herë të fundit nga illiriani : 29-05-2002 më 08:32

  5. #5

    Post Per Eden

    Sidoqofte Eda,packa se mund te kete prezantime pozitive per shqiptarin(ne kete rast jane prezantime qe i dedikohen ndonje figure spektakli,neper gazeta apo revista,te rralla jane ato lajme psh qe nje shqiptar kreu nje sjellje civile duke kthyer nje kulete te gjetur rruges,une e kam lexuar nje here nje lajm te tille)...po thoja qe packa se mund te kete ndonje lajm pozitiv...ketu te pakten ku jetoj une ne Itali...shqiptari shihet akoma me shume dyshim(besoj e njejta gje per Greqine apo Angline tani se fundi)
    Dhe kjo fale edhe shtypit,ka disa gazeta qe vene qe ne faqe te pare,lajmin e nje vjedhje vile psh e kryer nga shqiptare...kjo sipas meje ndikon absolutisht ne degradimin e figures se shqiptarit...sidomos kete e ndjejme ne studentet!!!

    PS per ilirianin...po komentoj vetem rreshtin e fundit te fjalimit tend "...nuk jemi krejt keshtu, po shume jane e po ia vej nje pike dikund se u be gjat...." ndoshta kishte nevoje dhe per ca pike-presje
    U let him hold a gun 2 ur head during sex?I thought u were a feminist
    Usually he takes the clip out

  6. #6

    Shqiperia ne syte e Botes (anglisht)

    U.S. Department of State, March 1999
    Bureau of European Affairs

    Background Notes:
    Albania

    Official Name:
    Republic of Albania

    PROFILE

    Geography

    Area: 28,750 square km, slightly larger than Maryland.
    Cities: Capital -- Tirana (est. pop 312,220). Other cities -- Durres (100,405), Elbasan (87,711), Shkoder (82,097), Vlore (71,089).
    Terrain: Mostly mountains and hills; small plains along coast.
    Climate: Mild temperate; cool, cloudy, wet winters; hot, clear, dry summers; interior colder.

    People

    Nationality: Albanian(s).
    Population (1995 est.): 3,413,904.
    Population growth rate (1995 est.): 1.16%.
    Ethnic groups: Albanian 95%; Greek 3%-4%; other 1-2%.
    Religions: Muslim 70%; Orthodox 20%; Catholic 10%.
    Languages: Albanian (Tosk is the official dialect), Greek.
    Education: Years compulsory -- 9. Attendance -- 96.6% in urban areas, 41.1% in rural areas. Literacy -- 72%.
    Health: Infant mortality rate -- 30/1000. Life expectancy -- males 70 yrs., females 76 yrs.
    Work force (1.5 million): Agriculture -- 60%. Industry and commerce -- 40%.

    Government

    Type: Parliamentary democracy.
    Constitution: The People's Assembly approved an interim basic law on April 29, 1991; a draft constitution was rejected by popular referendum in the fall of 1994. A revised draft was subsequently approved in a referendum on November 22, 1998.
    Independence: November 28, 1912 (from the Ottoman Empire).
    Branches: Executive -- President (head of state); Prime Minister (head of government), Council of Ministers (cabinet). Legislative -- unicameral People's Assembly (Parliament). Judicial -- Constitutional Court, Court of Cassation, appeals courts, and district courts.
    Subdivisions: 36 Rreths (districts).
    Political parties: Socialist Party (PS); Democratic Party (PD); Republican Party (PR); Unity for Human Rights Party (PBDNJ, Greek minority party); Social Democratic Party (PSD); Democratic Alliance Party (PAD); Legality Party (LLP, monarchist), Balli Kombetar (BK, National Front); National Unity Party (PUK); National Unity Party (PNU); Social Democratic Union Party (PBSD); Christian Democratic Party (PCD); Democratic Party of the Right (PDD); Agrarian Party (PA); and up to 20 other parties registered.
    Suffrage: Universal and compulsory at age 18.

    Economy

    GDP (1998 est.): $2.88 billion.
    GDP growth rate (1998 est.): 10%.
    GNP per capita (1998 est.): $830.
    Natural resources: Oil, gas, coal, chromium, copper, iron, nickel.
    Agriculture (55% of GDP): Wheat, corn, potatoes, sugar beets, cotton, and tobacco.
    Industry (16% of GDP): Textiles, timber, construction materials, fuels, semi-processed minerals.
    Trade (1998 est.): Exports -- $343 million. Major markets -- (The EU accounts for two-thirds of market); Italy, Greece, The Former Yugoslav Republic of Macedonia (F.Y.R.O.M.). Imports -- $1.09 billion. Major suppliers -- Italy, Greece, Macedonia, Germany.


    HISTORY

    The name Albania is derived from an ancient Illyrian tribe, the Albanoi, forbears of the modern Albanians. The Albanian name for their country is Shqiperia.

    Prior to the 20th century, Albania was subject to foreign domination except for a brief period (1443-78) of revolt from Ottoman rule. Albania declared its independence during the first Balkan War in 1912 and remained independent after the World War I largely through the intercession of U.S. President Woodrow Wilson at the Paris Peace Conference.

    In 1939, Italy under Mussolini annexed Albania. Following Italy's 1943 surrender to Allied Powers during World War II, German troops occupied the country. Partisan bands, including the communist-led National Liberation Front (NLF), gained control in November 1944 following the German withdrawal. Since Yugoslav communists were instrumental in creating the Albanian Communist Party of Labor in November 1941, the NLF regime, led by Enver Hoxha, became a virtual satellite of Yugoslavia until the Tito-Stalin split in 1948. Subsequently, Albania's hardline brand of communism led to growing difficulties with the Soviet Union under Krushchev, coming to a head in 1961 when the Soviet leaders openly denounced Albania at a party congress. The two states broke diplomatic relations later that year; however, Albania continued nominal membership in the Warsaw Pact until the 1968 invasion of Czechoslovakia.

    In 1945, an informal U.S. mission was sent to Albania to study the possibility of establishing relations with the NLF regime. However, the regime refused to recognize the validity of prewar treaties and increasingly harassed the U.S. mission until it was withdrawn in November 1946. The U.S. maintained no contact with the Albanian Government between 1946 and 1990.

    During the 1960s, China emerged as Albania's staunch ally and primary source of economic and military assistance. However, the close relationship faltered during the 1970s when China decided to introduce some market reforms and seek a rapprochement with the U.S. After years of rocky relations, the open split came in 1978 when the Chinese Government ended its aid program and terminated all trade. Hoxha, still communist dictator, opted to pursue an isolationist course. The result was financial ruin for Albania.

    By 1990, changes elsewhere in the communist bloc began to influence thinking in Albania. The government began to seek closer ties with the West in order to improve the economic conditions in the country. The People's Assembly approved an interim basic law in April 1991. Short-lived governments introduced initial democratic reforms throughout 1991. In 1992, the victorious Democratic Party government under President Sali Berisha began a more deliberate program of market economic and democratic reform. Progress stalled in 1995, however, resulting in declining public confidence in government institutions and an economic crisis spurred on by the proliferation and collapse of several pyramid financial schemes. The implosion of authority in early 1997 alarmed the world and prompted intense international mediation and pressure. Early elections held in June 1997 led to the victory of a socialist-led coalition of parties, which remains in power today.

    GOVERNMENT AND POLITICAL CONDITIONS

    Albania's 1976 socialist constitution was declared invalid in April 1991, and an interim basic law was adopted. The country remains without a permanent constitution; a draft constitution was rejected in a November 1994 referendum.

    Principal Government Officials

    President -- Rexhep Meidani
    Prime Minister -- Pandeli Majko
    Foreign Minister -- Paskal Milo
    Ambassador to the United States -- Petrit Bushati
    Ambassador to the United Nations -- Agim Nesho

    President and Cabinet

    The head of state in Albania is the President of the Republic. The President is elected to a 5-year term by the People's Assembly by secret ballot, requiring a two-thirds majority of the votes of all deputies. The next election is expected in 2002.

    The President has the power to guarantee observation of the constitution and all laws, act as commander in chief of the armed forces, exercise the duties of the People's Assembly when the Assembly is not in session, and appoint the Chairman of the Council of Ministers (Prime Minister).

    Executive power rests with the Council of Ministers (cabinet). The Chairman of the Council (Prime Minister) is appointed by the President; ministers are nominated by the President on the basis of the Prime Minister's recommendation. The People's Assembly must give final approval of the composition of the Council. The Council is responsible for carrying out both foreign and domestic policies. It directs and controls the activities of the ministries and other state organs.

    The Council consists of 17 ministers and nine state secretaries. The Socialist Party occupies the bulk of the cabinet positions; the Democratic Alliance, the Social Democratic Party, and the Agrarian Party each head one ministry.

    Legislature

    The Kuvendi Popullor, or People's Assembly, is the lawmaking body of the Albanian Government. There are 155 deputies in the Assembly, of which 115 are directly elected by an absolute majority of the voters, and 40 are chosen by their parties on the basis of proportional representation. The President of the Assembly (or Speaker) has two deputies and chairs the Assembly. There are 15 permanent commissions, or committees. Parliamentary elections are held at least every 4 years.

    The Parliament that emerged from elections in June 1997 was led by the Socialist Party, which took 101 of the 155 seats. The Democratic Party won 27 seats. The Social Democrats won eight seats (including the Speaker's), and the Unity for Human Rights party won four. Among the remaining seats, the Democratic Alliance, Republican, and Legality and Unity of the Right parties won two each; Balli Kombetar, the Agrarian, Christian Democrat, and National Unity Party won one each.

    The Assembly has the power to decide the direction of domestic and foreign policy; approve or amend the constitution; declare war on another state; ratify or annul international treaties; elect the President of the Republic, the Supreme Court, and the Attorney General and his or her deputies; and control the activity of state radio and television, state news agency, and other official information media.

    Judicial System

    The court system consists of a Constitutional Court, the Court of Cassation, appeals courts, and district courts. The Constitutional Court is comprised of nine members appointed by the People's Assembly for maximum 9-year terms. The Constitutional Court interprets the constitution, determines the constitutionality of laws, and resolves disagreements between local and federal authorities. The remaining courts are each divided into three jurisdictions: criminal, civil, and military. The Court of Cassation is the highest court of appeal and consists of 11 members appointed by the People's Assembly and serving 7-year terms. The President of the Republic chairs the High Council of Justice (HCJ) charged with appointing and dismissing other judges. The HCJ was expanded in late 1997 to comprise 13 members from among the various branches of government.

    A college of three judges renders Albanian court verdicts; there is no jury trial, although the college is sometimes referred to in the Albanian press as the "jury."

    Administrative Divisions

    Albania is divided into 12 prefectures. Prefects are appointed by the Council of Ministers. Each prefecture comprises several districts (Rreths), of which there are 36. Each district has its own local administration and governor. District governors are elected by the District Council, whose members are selected from party lists made public to voters before local elections, on the basis of proportional representation. City mayors are directly elected by voters, while city councils are chosen by proportional representation.

    Albania maintains an embassy in the United States at 2100 S Street NW, Washington, DC 20008 (telephone: 202-223-4942; fax: 202-628-7342).

    ECONOMY

    The collapse of communism in Albania came later and was more chaotic than in other east European countries and was marked by a mass exodus of refugees to Italy and Greece in 1991 and 1992. Attempts at reform began in earnest in early 1992 after real GDP fell by more than 50% from its peak in 1989.

    The democratically elected government that assumed office in April 1992 launched an ambitious economic reform program to halt economic deterioration and put the country on the path toward a market economy. Key elements included price and exchange system liberalization, fiscal consolidation, monetary restraint, and a firm income policy. These were complemented by a comprehensive package of structural reforms including privatization, enterprise, and financial sector reform, and creation of the legal framework for a market economy and private sector activity. Most prices were liberalized and are now at or near international levels. Most agriculture, state housing, and small industry were privatized. Progress continued in the privatization of transport, services, and small and medium-sized enterprises. In 1995, the government began privatizing large state enterprises.

    Results of Albania's efforts were initially encouraging. Led by the agricultural sector, real GDP grew by an estimated 11% in 1993, 8% in 1994, and more than 8% in 1995, with most of this growth in the private sector. Annual inflation dropped from 250% in 1991 to single-digit numbers. The Albanian currency, the lek, stabilized. Albania became less dependent on food aid. The speed and vigor of private entrepreneurial response to Albania's opening and liberalizing was better than expected. Beginning in 1995, however, progress stalled, with negligible GDP growth in 1996 and a 9% contraction in 1997. Inflation approached 20% in 1996 and 50% in 1997. The lek initially lost up to half of its value during the 1997 crisis, before rebounding to its January 1998 level of 143 to the dollar.

    Albania is currently undergoing an intensive macroeconomic restructuring regime with the IMF and World Bank. The need for reform is profound, encompassing all sectors of the economy. However, reforms are constrained by limited administrative capacity and low-income levels, which make the population particularly vulnerable to unemployment, price fluctuation, and other variables that negatively affect income. Albania is still dependent on foreign aid and remittances from expatriates abroad. Largescale investment from outside is still hampered by poor infrastructure; lack of a fully functional banking system; untested or incompletely developed investment, tax, and contract laws; and an enduring mentality that discourages bureaucratic initiative.

    FOREIGN RELATIONS

    Albanian foreign policy has concentrated on maintaining good relations with its Balkan neighbors, gaining access to European-Atlantic security institutions, and securing close ties with the United States. The crisis of 1997 spurred an intensive period of international involvement in Albania, led by the Organization for Security and Cooperation in Europe (OSCE). Italy hosted a series of international conferences and led a multinational force of about 7,000 troops to help stabilize the country and facilitate OSCE election monitoring. The United States has worked closely with European partners and various multilateral fora to ensure that international efforts are coordinated.

    The Government of Albania is very concerned with developments in the ethnic Albanian province of Kosovo in neighboring Serbia, particularly in the post-Dayton agreement period. While maintaining a responsible and nonprovocative position, the Albanian Government has made it clear that the status and treatment of the Albanian population in Kosovo is a principal national concern. Bilateral relations with Greece have improved dramatically since 1994. In 1996, the two countries signed a Treaty of Peace and Friendship and discussed the issues of the status of Albanian refugees in Greece and education in the mother tongue for the ethnic Greek minority in southern Albania. Tirana's relations with F.Y.R.O.M. remain friendly, despite occasional incidents involving ethnic Albanians there. Tirana has repeatedly encouraged the Albanian minority's continued participation in the Government of F.Y.R.O.M.

    Foreign Aid

    Through FY 1998, the United States committed approximately $300 million to Albania's economic and political transformation and to address humanitarian needs. This figure comprises about 10% of all bilateral and multilateral assistance offered since 1991. Italy ranks first in bilateral assistance and Germany third. The European Union (EU) has given about $800 million since 1991 and pledged $175 million in 1996-99.

    In FY 1999, the United States will provide $30 million through the Support for East European Democracy (SEED) Act, up from $27 million the previous year. The U.S. also will provide an agricultural commodities grant of $10 million. The $30 million Albanian-American Enterprise Fund (AAEF), launched in 1994, is actively making debt and equity investments in local businesses. AAEF is designed to harness private sector efforts to assist in the economic transformation. U.S. assistance priorities include promotion of agricultural development and a market economy, advancement of democratic institutions (including police training), and improvements in quality of life. The SEED funding request for Albania for FY 2000 is $25 million.


    U.S.- ALBANIAN RELATIONS

    The U.S. and Albania had no diplomatic relations between 1946 and 1991. Following the Albanian Government's lifting in March 1991 of restrictions on religious and political activity and on travel, the U.S. reestablished diplomatic relations with Albania. The U.S. Embassy in Tirana reopened October 1, 1991. Since 1991, the U.S. has maintained close relations with a series of Albanian Governments. The U.S. Government has provided more than $250 million in technical and humanitarian assistance to support Albania's political and economic development.

    Principal U.S. Embassy Officials

    Ambassador -- Marisa R. Lino
    Deputy Chief of Mission -- vacant
    Political Officer -- vacant
    Economic/Commercial Officer -- vacant
    Consular Officer -- vacant
    USAID Director -- Howard Sumka
    Administrative Officer -- Richard Weston
    Public Affairs Officer -- William Cook
    • Mëndjen në mëndje e zemrën në zemër.


    • Të mirën bëje e hidhe në det,
      po s'e diti peshku e di Zoti vetë.

  7. #7
    i/e regjistruar Maska e bursa33
    Anëtarësuar
    24-04-2002
    Postime
    64

    Interesante.

    Ke bere mire qe e ke prure ketu.

  8. #8
    Shqipetare e krenare Maska e Eda H
    Anëtarësuar
    22-04-2002
    Vendndodhja
    Fizikisht ne Massachussetts, me shpirt e zemer e mendje ne Shqiperi. A-MER-IK. kjo eshte amerika e perkthyer ne shqip
    Postime
    477
    Pershendetje. qe ne nuk i kemi miq e dashamires Grekun e Serbin e Italianin kjo dihet eshte provuar kohe pas kohe e rast pas rasti, greku me shoke jan armiq te vjeter te shqiperise, ata vetem nga kan luftuar percare e sunduar e ky do te jet qellimi i tyre deri ne fund.... por ama ne i dham nje arsye, nje shkake besimi e i dham nje si te vertet ose i bem is te verteta e ralitet te gjitha ato shpifje e genjeshtra e tridhime, e propraganda per ne shqipetaret qe greku me shoke ka bere vite e vite me radh, kur ne filluam ne te mergonim, sikurisht qe keto skandale ishin te perkatitura e te organizuara me paraqykime, ndac nga greku e serbi e italiani, po ata dinten ke perdoren, e perdoren vete shqipetarin e blen me ca para, e shiten nderin e vete e ta ati populli, pra nuk kishte me "bukur" se sa vete shqipetari i porvoi e i pohoi si te verteta te gjitha ato shpifje e mashtrime qe na ishin hedhur ne kuriz, greku perdori armen me te fort vete shqipetari per vertetim e mashtimeve te veta, pra pse te perdorte doren e te digjej kur kishte marshanin(shqipetaret)....
    por ama ne nuk jemi e nuk perfaqesohemi nga keta hora, qe perdori e cmundi te blente greku me shoke.... ne jemi shume e shume e shume me larte thelbi e renjet jan flori, me gjithate nuk ka pyll pa derra. e nga keto ca akoma pin pasojat e dikujt tjeteri.....
    me shume respekt
    eda

  9. #9
    T'majt e jotja. Maska e Reiart
    Anëtarësuar
    28-04-2002
    Vendndodhja
    Atje ku arrin tymi i SHARRES
    Postime
    621

    Unhappy Shqiperia dhe shqiptaret

    Une doja te citoja vetem nje thenie te te madhit Faik Konica.
    E keqja e shqiptareve jane vete shqiptaret.

    Po nuk qeme ne rregull vete ne shqiptaret nuk mund te persim hajer nga bota. Po shame njeri tjetrin, po vrame njeri tjetrin, po thurem intriga kunder njeri tjetrit apo ku di une se cfare tjeter bota do na trajtoje jo me mire se si na ka trajtuar deri me sot. Do vazhdojme te ngelim te vegjel ne trup dhe ne shpirt.
    Injoranti eshte......
    Injorant nuk eshte ai qe nuk di, por ai qe nuk meson!

  10. #10
    Moderator
    Anëtarësuar
    24-04-2002
    Postime
    2,009

    Problemet e mëdha të turizmit tonë

    Problemet e mëdha të turizmit tonë

    Kur sapo është mbyllur sezoni turistik i këtij viti, shifrat zyrtare flasin për rritje vetëm 3.2% të turistëve të huaj në krahasim me 2009-n, për periudhën janar-gusht.

    Në një kohë kur numri i turistëve maqedonas po bie ndjeshëm nga viti në vit dhe kur agjencitë konfirmojnë se vetëm 15% e turistëve rikthehen për pushime, operatorët ngrenë shqetësimin: nuk po krijojmë turizëm të qëndrueshëm. Shpresa mbetet vetëm te turistët nga Kosova


    Vëmendja

    Sezoni turistik shqiptar sot është i kufizuar te shtetasit shqiptarë dhe kosovarë të orientuar nga plazhi, por lëvizjet integruese dhe zgjidhja e konflikteve rajonale në Ballkan do të sjellin ndikime të ndjeshme në tregun tonë të turizmit, që duhen shfrytëzuar

    Nëse në vitin 2008, Shqipëria pati shansin e mirë që përfitoi nga mosmarrëveshjet Greqi-Maqedoni, duke i rrëmbyer shtetit grek turistët e tij të përvitshëm maqedonas, në dy vitet në vazhdim, numri i tyre ulet me shpejtësi.

    Mjafton ky fakt i thjeshtë për t’u shqetësuar nëse në Shqipëri po arrijmë apo jo të krijojmë turizëm të qëndrueshëm, që i bën turistët të kthehen sërish.

    Sipas të dhënave të Drejtorisë së Kufirit, numri i shtetasve maqedonas që kanë hyrë gjatë qershor-gushtit të këtij viti është 115,000, rreth 30% më pak se një vit më parë. Nëse në këtë periudhë të vitit 2009, pesha e turistëve maqedonas ndaj totalit ishte 9.5%, këtë vit zbriti në 7%.

    Por maqedonasit nuk janë të vetmit që nuk rikthehen më në Shqipëri për pushime. Sipas operatorëve turistikë që sjellin vizitorë të huaj në vend, vetëm 15% e turistëve të huaj kthehen sërish këtu, ndërsa pjesa tjetër zgjedh destinacione të tjera.

    “Problemi kryesor që kemi aktualisht dhe që shqetëson turistët e huaj janë plehrat, që janë të shumta edhe në zonat turistike. Së paku pushteti qendror apo lokal të punojë që të largojë plehrat nga këto zona”, thotë Alma Balliu e “Destination Albania”.

    Operatorët theksojnë se nuk mjaftojnë që të shtrohen dhe të rregullohen të gjitha rrugët që çojnë drejt zonave turistike, por duhet punuar shumë në drejtim të transportit, si dhe cilësisë së shërbimeve.

    Në fakt, reduktimi i numrit të shtetasve maqedonas që vizitojnë Shqipërinë në qershor-gusht, si dhe kthimi për pushime i vetëm 15% të turistëve të huaj duhet të zgjojë vëmendjen dhe shqetësimin e organizmave përkatëse për krijimin e një turizmi të qëndrueshëm.

    Sipas operatorëve, tendenca e përgjithshme është që Shqipëria të jetë pjesë e tureve njëditore, duke iu bërë një antireklamë shumë e madhe nga shtetasit fqinj.

    Të huajt, 2.5% më shumë se në 2009-n, rriten ndjeshëm kosovarët

    Më shumë se 650 mijë të huaj kanë hyrë në Shqipëri gjatë kulmit të sezonit turistik, qershor-gusht të këtij viti, sipas të dhënave, që Monitor ka siguruar direkt nga Policia Kufitare.

    Me një rritje thuajse të pandjeshme krahasuar me një vit më parë, vetëm 2.5%, vështirë se mund të mburremi se këtë vit hapëm një faqe të re për këtë sektor. Në total, për periudhën janar- gusht të këtij viti, kanë hyrë në vend 3.3 milionë persona, ku rreth 1,07 milionë janë të huaj. Për periudhën janar-gusht, numri i të huajve ishte 3.2% më i lartë se e njëjta periudhë e 2009-s.

    Turistët e huaj që na kanë preferuar më shumë këtë vit mbeten kosovarët, që në këtë sezon, sipas të dhënave, kanë shënuar rritje dominuese prej 40% krahasuar me qershor-gushtin e 2009-s.

    Përfundimi i rrugës Durrës-Kukës duket se po e kryen më së miri funksionin e saj, duke e shtuar fluksin e turistëve që mbërrijnë nga shteti kosovar. Ajo që bie në sy është pesha ende shumë e vogël që zënë hyrjet e shtetasve europianë në këtë periudhë, ku peshën më të madhe e zënë italianët me 52,000 persona.

    Pjesa e turistëve të huaj është kryesisht nga Europa Perëndimore, vitet e fundit edhe nga Europa Qendrore dhe Lindore, Amerika e Veriut (Shtetet e Bashkuara të Amerikës, Kanada) dhe Azia e Largët (Japoni, Kore).

    Moshat që zgjedhin të vijnë më shumë në Shqipëri janë nga 40-60 vjeç, që kryesisht preferojnë turizmin kulturor dhe ture që arrijnë deri në pesë ditë.

    Nuk mungojnë raste të turistëve të rinj 25-35 vjeç, që kryesisht janë natyra eksploruese dhe kanë kuriozitet që të shikojnë një vend ende të panjohur siç është Shqipëria.


    Turizmi, mbi 80% informal

    Biznesi i turizmit ka një përqendrim afatshkurtër të personave, qershor-korrik-gusht në rreth 1,5 milionë, sa 45% e të gjithë turistëve që vijnë në Shqipëri. Po të shtojmë edhe pushimet e shqiptarëve po në këtë periudhë, në më shumë se 1 milion qytetarë shqiptarë që i drejtohen bregdetit shqiptar, kemi rreth 2.5 milionë pushues në zonat bregdetare, që po të përllogarisim një periudhë qëndrimi mesatare njëjavore do të duheshin 300,000 shtretër.

    Qëndrimi në hotelet e zonave bregdetare zë më pak se 20% të netfjetjeve të turistëve shqiptarë. Të gjithë të tjerët qëndrojnë në dhoma të lëshuara me qira nga familjet private (ose në banesat vetjake), të cilat janë në kushte krejt të tjera krahasuar me njësitë e specializuara akomoduese.

    Por më shqetësues është fakti se më shumë se 80% e të ardhurave që vijnë nga turizmi nuk derdhin taksa, pasi të gjithë pronarët e apartamenteve që i lëshojnë ato me qira, nuk paguajnë asnjë detyrim.

    Problematikat, nga ujërat e zeza te shërbimi

    Sipas operatorëve, shumë problematike është derdhja e ujërave të zeza, ku me përjashtime të vogla gjendja është kritike pothuajse në të gjithë zonat turistike dhe ato bregdetare. Me përjashtime të pakta (siç është Saranda apo pjesërisht Kavaja) ku është realizuar deri tani përpunimi i ujërave të zeza para se ato të derdhen në det ose liqene.

    Investimet në infrastrukturën e ujërave të zeza në shumë zona bregdetare janë në nivele të ndryshme. Po të shtojmë këtu edhe ndërhyrjet me fillimin e prishjes së lidhjeve të fshehta të ujërave të zeza që derdheshin direkt në det nga hotelet dhe restorantet në zonat e plazheve, e bën shumë më të rëndë gjendjen.

    Raportet e Inspektorateve të Higjienës e të Mjedisit vazhdojnë të tregojnë për ndotje tej normave të lejuara për disa zona plazhesh në Shqipëri.

    Ne nuk kemi vetëm sezonalitet në turizëm, por edhe sezonalitet në ndërhyrjet e shtetit në përmirësimin e situatës, kështu Inspektorati i Ndërtimeve ndërhyn për të prishur ndërtimet pa leje në Ksamil apo Hamallaj, pikërisht në prag sezoni turistik apo Inspektorati Mjedisor hap kanalet e ujërave të zeza të hoteleve në mes të turistëve.

    Ndërkohë tema e plehrave është më e agravuara, pasi nuk ka probleme vetëm me grumbullimin dhe pastrimin, pra mbajtjen pastër të ambienteve të plazheve ose qendrave turistike, por mungon plotësisht sistemi i pastrimit në territorin e rrugëve nacionale, si dhe në të gjitha zonat rurale apo në sistemin e deponive dhe plehrat depozitohen në vende krejt të papërshtatshme, çrrënjosja e tyre në të ardhmen do të kërkojë kosto shumë më të lartë.

    Shqetësim i madh mbetet edhe shërbimi, që sipas operatorëve është i shtrenjtë në raportin cilësi/çmim. Edhe njësitë e specializuara akomoduese kanë mungesë të theksuar cilësie, që nga ofrimi i thjeshtë i një shtrati për të fjetur, mungesa e larmisë së shërbimeve që ofrojnë, mungesa e një stafi të specializuar, që nis që nga menaxheri i hotelit dhe deri te kamerierët.

    Vetën në raste të pakta, në hotele që e kalojnë 70 euro/nata, cilësia e shërbimit arrin në nivele mesatare.


    Cilët janë problemet më kryesore

    • Shqipëria nuk ka vetëm një Theth, Valbona ka njohur gjithashtu zhvillime pozitive me të njëjtin lloj turizmi. Përveç Alpeve Shqiptare, janë Lura, Korabi, Puka, Stebleva, Voskopoja, Dardha, Vithkuqi, Prespa edhe mjaft fshatra apo krahina të tjera, që pa diskutim duhet të jenë pjesë e hartës turistike ndërkombëtare e për to duhet treguar vëmendje më e madhe.

    • Qeveria i ka përqendruar investimet e saj të infrastrukturës në zonat me përparësi bregdetare, ndërkohë që Thethi vazhdon të mos ketë furnizim të mjaftueshëm me energji elektrike apo rrugë, si dhe të qëndrojë akoma për rreth gjashtë muaj i bllokuar nga arritja me makina, pasi nuk ka një sistem që pastron rrugët në vazhdimësi. Të njëjtat probleme kanë edhe zonat e tjera malore.

    • Siguria për sa i përket dhënies së ndihmës së shpejtë shëndetësore, për rastet e aksidenteve në male, është faktor kyç për të garantuar një zhvillim të këtij turizmi. Por shumë më e rëndësishme se sa infrastruktura është zhvillimi i produkteve turistike dhe marketingu i tyre në tregjet e turizmit ndërkombëtar.

    • Një natyrë e turizmit rural (agroturizmi) në përgjithësi është gjithashtu një drejtim shumë i rëndësishëm që mund të zhvillohet me kujdes në shumë rajone të tjera të vendit, veçanërisht aty ku edhe ka mbetur origjinaliteti i fshatrave, për sa i përket banesave të vjetra, origjinalitetit të prodhimeve specifike e të artizanatit, që ju garanton

    • Në vend, baza e rezervimit dhe promovimit janë kontaktet individuale. Ndërkohë institucioni i turizmit në nivel kombëtar ka një administratë të kufizuar dhe të pakualifikuar) dhe ka mungesë planifikimi në bazën e strukturës së turistëve që vizitojnë vendin ku dominon marrja me qira e ambienteve

    • Pak është bërë në drejtim të strukturimit të hapësirave, ku mund të vendosen kampingje për të rinjtë dhe për kamperat e huaja në zonat turistike, që është gjithashtu një degë e zhvilluar brenda sektorit të turizmit.

    • Eficienca e energjisë dhe përdorimi i energjisë diellore në turizëm është një tjetër sfidë e madhe e biznesit shqiptar si dhe një plan afatgjatë i qeverisë shqiptare për të realizuar direktivat europiane për të kursyer 20% energjinë, deri në vitin 2025.

    • Në vend të një sporti masiv të ujit dominojnë motorët e ujit, që shpeshherë bëhen të rrezikshëm për jetën e turistëve. Ka ardhur koha që të rivlerësohet heqja e kufizimit për skafet e ujit. Kontrolli më i mirë i kufirit duhet të sigurohet me mënyra të tjera dhe jo me vazhdimin e mëtejshëm të këtij kufizimi.

    • Ministria e Turizmit, krahas një koordinimi në nivel qeveritar për ndërhyrjet në sektorin e turizmit, duhet të përqendrohet te standardet turistike, për promovimin turistik, botimet, guidat, standardet në planifikimet e zonave turistike dhe për ndërtimet, certifikimin e hoteleve, kalendarin e aktiviteteve, panairet ndërkombëtare e kombëtare. Vëmendje i duhet kushtuar nivelit të cilësisë së shërbimit në parqet turistike dhe në muzetë që janë pjesë e këtij institucioni; informacionit turistik; politikave të zhvillimit të sektorit, harmonizimit me sektorin privat; rritjes së standardeve në turizëm

    • Përkatësia partiake e kryebashkiakëve ndikon ndjeshëm edhe në politizimin e problematikës së turizmit nëpër zona të ndryshme të Shqipërisë.

    • Pronat mbeten çështja më e rëndësishme, pa zgjidhjen e së cilës është e pamundur që të kemi zhvillim të mirëfilltë të sektorit të turizmit. Një problem i madh është mosplanifikimi urban turistik, që shoqërohet me kantiere ndërtimi në çdo kohë dhe në çdo vend ditë e natë mbi shkëmb dhe një “babëzi” e madhe për të zënë çdo cep të tokës.

    • Një privatizim i shpejtuar i projekteve të komplekseve, fshatrave turistike që u shndërruan në vila e banesa individuale banimi, me siguri që përbën një shembull të keq se si mund të veprohet me pronën publike në zonat bregdetare. Në vend të një presioni në rritje për të marrë sa më shumë para dhe për të arkëtuar sa më shumë të ardhura u bënë shitje me çmime shtetërore.

    Si u dyfishuan turistët rusë

    Turistë polakë, rusë dhe ukrainas, këtë vit kanë qenë më të shumtë në krahasim me vitet e tjera.

    Shkaku kryesor që ka ndikuar në këtë fakt pozitiv është heqja e vizave për shtetasit rusë dhe ukrainas dhe pse me vonesë, vetëm në qershor të këtij viti, kur rusët apo ukrainasit zakonisht planifikojnë pushimet që në mars –prill.

    Ndërkohë Shqipëria ofron çmimet më të lira në rajon dhe nxitës është fakti që është konsideruar një vend i mbyllur dhe për të cilin ekzistojnë shumë legjenda trashëgimie të një regjimi të shkuar, por që nëse dihet si të vendosen në pah, mund të tërheqin më shumë turistë, p.sh: shitja në masë e suvenirëve të tipit bunker

    Këta turistë kërkojnë më shumë detin apo stacione turistike si Vlora dhe Saranda, por për shkak të afërsisë, më shumë detyrohen të zgjedhin Durrësin.

    Grupmoshat janë zakonisht ose të rinj, nga 25-30 vjeç që janë të etur për të parë të gjithë Europën dhe u ka mbetur “ekzotikja Shqipëri”, ose mosha e thyer 55 vjeç e lart, e nisur nga një nostalgji e vjetër.

    Shumica fatkeqësisht nuk kthehen në Shqipëri dhe pse janë të kënaqur nga shërbimi dhe natyra (relievi), por shumë të pakënaqur nga infrastruktura.

    Por ka dhe një 15% që kthehet me shumë dashuri për më shumë ditë akomodimi, deri në 21 ditë. Tendenca e përgjithshme është që Shqipëria të jetë pjesë e tureve njëditore, duke iu bërë një antireklamë shumë e madhe nga shtetasit fqinj.

    Revista Shqip

Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund të hapni tema të reja.
  • Ju nuk mund të postoni në tema.
  • Ju nuk mund të bashkëngjitni skedarë.
  • Ju nuk mund të ndryshoni postimet tuaja.
  •