30. NDERTHURJA 2 OSE FLETEKSPERTI
Ndėrthurja 2, dallon nga ndėrthurja 1, pasi kjo ėshtė mė shumė e drejtuar.
1 Shpjegoni se do tė mėsohet njė mėsim i ri ( drithė apo misėr) dhe qė ky i mėsuar do tė jetė nė bashkėpunim, ku secili do tė jetė ekspert i njė pjese tė atij teksti dhe atė pjesė do t`ua mėsoj tė tjerėve nė grup, nė fund secili do tė jetė pėrgjegjės pėr mėsimin e gjithė tekstit.
Formohen grupet me 4-5 anėtar (grupet fillestare)
1 Shpėrndahet fletat me pyetje (FLETEKSPERTAT), zakonisht me 4 pyetje. Sipas rregullit secili anėtar nė grup tė ketė fletekspert tė ndryshėm nga tė tjerėt me numėr rendor 1,2,3 ose 4. Kėshtu fleteksperti ia cakton secilit anėtar pjesėn e mėsimit ku ai do tė jetė mė i angazhuar gjatė leximit (do tė jetė ekspert i asaj pjese). Pyetjet tė jenė tė radhitura sipas niveleve tė Blumit .
2 Shpėrndahet mėsimi pėr lexim. Secili pėr kohė tė caktuar (sipas gjerėsisė sė mėsimit) e lexon gjithė mėsimin, por vėmendje i kushton pjesės ku gjenden pėrgjigjet nga fleteksperti i tij.
HAPI I DYTĖ
3 Formohen grupet e ekspertėve. Anėtarėt me numra tė njėjtė tė fletekspertėve bashkohen sipas numrave.
4 Grupet ekspert pėr kohė tė caktuar do tu japin pėrgjigje pyetjeve nga fleteksperti do tė diskutojnė dhe do tė mbajnė shėnime pėr pėrgjigjet.
5 Mėsuesi e pėrcjell punėn e grupeve, ndihmon ata me sqarime tė nevojshme.
6 Ekspertėt kthehen nė grupe fillestare, ku secili sipas radhės sė numrave tė fletekspertėve, pėr 5 minuta jep pėrgjigje nė pyetjet e fletės sė tij. Ecuria e tillė kompleton kuptimin e tė gjitha pjesėve tė mėsimit.
7 Tė tjerėt tė cilėt e kanė lexuar gjithė tekstin mund tė pyesin apo tė kėrkojnė hollėsi pėr ndonjė paqartėsi.
31. TRYEZA E RRUMBULLAKĖT
Kjo mund tė bėhet nė fazėn e reflektimit.
Ėshtė njė teknikė bashkėpunuese, me tė cilėn merren ide nga anėtarėt e grupeve pėr njė ēėshtje. Letra e cila mban tė shkruar (nė fund tė fletės) njė ēėshtje, emėr etj., pėrcillet me radhė nga e majta tek anėtarėt e grupit tė cilėt shtojnė idetė pėr problemin. Secili anėtar pasi shkruan idetė e tij pėr problemin e palos pjesėn ku ka shkruar (qė tė tjerėt mos ta lexojnė), dhe e pėrcjell fletėn tek partneri nė tė majtė. Ėshtė mirė qė mos tė shkruhet me njė ngjyrė lapsi, por secili anėtar i grupit tė ketė lapsin me ngjyrė qė e dallon.
Nė grupe tė ndryshme mund tė trajtohen temat e njėjta. Ndėrsa brenda njė grupi mund tė trajtohen njė apo mė shumė tema. Grupit mund ti ipet njė fletė nė tė cilėn ėshtė shtruar njė problem, apo secilit anėtar tė grupit i ipet nga njė fletė me problem tė veēantė dhe kėshtu fletat pėrcillen. Veē nė grupe kjo teknikė mund tė realizohet edhe me gjithė klasėn nė njė rreth –tryezė.
32. GUSHĖKUQI RRETHOR
Ėshtė variant i teknikės tryeza e rrumbullakėt, por dallon nga kjo teknikė ngase tek gushėkuqi rrethor nuk kemi tė bėjmė me tė shkruar por me njė diskutim rreth njė problemi, duke e respektuar mėnyrėn e angazhimit sikurse tek tryeza e rrumbullakėt. Ēdo anėtar i grupit nė mėnyrė rrethore i ndihmon nė mėnyrė gojore njė ideje tė ngritur.
Krijoni Kontakt