Close
Faqja 2 prej 2 FillimFillim 12
Duke shfaqur rezultatin 11 deri 14 prej 14
  1. #11
    i/e regjistruar Maska e Dar_di
    Anėtarėsuar
    16-08-2008
    Vendndodhja
    Dardani e lashtė (Oeneum), aty ku ajri i freskėt mė bėn tė ndihem i relaksuar.
    Postime
    1,968
    30. NDERTHURJA 2 OSE FLETEKSPERTI

    Ndėrthurja 2, dallon nga ndėrthurja 1, pasi kjo ėshtė mė shumė e drejtuar.
    1 Shpjegoni se do tė mėsohet njė mėsim i ri ( drithė apo misėr) dhe qė ky i mėsuar do tė jetė nė bashkėpunim, ku secili do tė jetė ekspert i njė pjese tė atij teksti dhe atė pjesė do t`ua mėsoj tė tjerėve nė grup, nė fund secili do tė jetė pėrgjegjės pėr mėsimin e gjithė tekstit.

    Formohen grupet me 4-5 anėtar (grupet fillestare)
    1 Shpėrndahet fletat me pyetje (FLETEKSPERTAT), zakonisht me 4 pyetje. Sipas rregullit secili anėtar nė grup tė ketė fletekspert tė ndryshėm nga tė tjerėt me numėr rendor 1,2,3 ose 4. Kėshtu fleteksperti ia cakton secilit anėtar pjesėn e mėsimit ku ai do tė jetė mė i angazhuar gjatė leximit (do tė jetė ekspert i asaj pjese). Pyetjet tė jenė tė radhitura sipas niveleve tė Blumit .
    2 Shpėrndahet mėsimi pėr lexim. Secili pėr kohė tė caktuar (sipas gjerėsisė sė mėsimit) e lexon gjithė mėsimin, por vėmendje i kushton pjesės ku gjenden pėrgjigjet nga fleteksperti i tij.

    HAPI I DYTĖ
    3 Formohen grupet e ekspertėve. Anėtarėt me numra tė njėjtė tė fletekspertėve bashkohen sipas numrave.
    4 Grupet ekspert pėr kohė tė caktuar do tu japin pėrgjigje pyetjeve nga fleteksperti do tė diskutojnė dhe do tė mbajnė shėnime pėr pėrgjigjet.
    5 Mėsuesi e pėrcjell punėn e grupeve, ndihmon ata me sqarime tė nevojshme.
    6 Ekspertėt kthehen nė grupe fillestare, ku secili sipas radhės sė numrave tė fletekspertėve, pėr 5 minuta jep pėrgjigje nė pyetjet e fletės sė tij. Ecuria e tillė kompleton kuptimin e tė gjitha pjesėve tė mėsimit.
    7 Tė tjerėt tė cilėt e kanė lexuar gjithė tekstin mund tė pyesin apo tė kėrkojnė hollėsi pėr ndonjė paqartėsi.



    31. TRYEZA E RRUMBULLAKĖT


    Kjo mund tė bėhet nė fazėn e reflektimit.
    Ėshtė njė teknikė bashkėpunuese, me tė cilėn merren ide nga anėtarėt e grupeve pėr njė ēėshtje. Letra e cila mban tė shkruar (nė fund tė fletės) njė ēėshtje, emėr etj., pėrcillet me radhė nga e majta tek anėtarėt e grupit tė cilėt shtojnė idetė pėr problemin. Secili anėtar pasi shkruan idetė e tij pėr problemin e palos pjesėn ku ka shkruar (qė tė tjerėt mos ta lexojnė), dhe e pėrcjell fletėn tek partneri nė tė majtė. Ėshtė mirė qė mos tė shkruhet me njė ngjyrė lapsi, por secili anėtar i grupit tė ketė lapsin me ngjyrė qė e dallon.
    Nė grupe tė ndryshme mund tė trajtohen temat e njėjta. Ndėrsa brenda njė grupi mund tė trajtohen njė apo mė shumė tema. Grupit mund ti ipet njė fletė nė tė cilėn ėshtė shtruar njė problem, apo secilit anėtar tė grupit i ipet nga njė fletė me problem tė veēantė dhe kėshtu fletat pėrcillen. Veē nė grupe kjo teknikė mund tė realizohet edhe me gjithė klasėn nė njė rreth –tryezė.


    32. GUSHĖKUQI RRETHOR


    Ėshtė variant i teknikės tryeza e rrumbullakėt, por dallon nga kjo teknikė ngase tek gushėkuqi rrethor nuk kemi tė bėjmė me tė shkruar por me njė diskutim rreth njė problemi, duke e respektuar mėnyrėn e angazhimit sikurse tek tryeza e rrumbullakėt. Ēdo anėtar i grupit nė mėnyrė rrethore i ndihmon nė mėnyrė gojore njė ideje tė ngritur.
    "Fet` e besėtė t`i kemi, po tė ndarė tė mos jemi." Naim Frashėri

  2. #12
    i/e regjistruar Maska e Dar_di
    Anėtarėsuar
    16-08-2008
    Vendndodhja
    Dardani e lashtė (Oeneum), aty ku ajri i freskėt mė bėn tė ndihem i relaksuar.
    Postime
    1,968
    33. DIAGRAMI I VENIT

    Ėshtė njė teknikė me tė cilėn mund tė bėhen krahasime, tė nxirren tė pėrbashkėtat dhe dallimet e dy apo mė shumė dukurive. Kjo teknikė u takon lėndėve tė shkencave natyrore, por lehtė mund tė gjejė pėrdorim edhe nė lėndėt shoqėrore. Si teknikė aplikohet nė fazėn e reflektimit, por nė orė tė caktuara mund ta gjejė vendin edhe nė evokim.

    Ecuria:
    1 Vizatohen nė dėrrasė tė zezė dy rrathė tė mėdhenj tė ngjitur nė mes veti
    2 Tė njėjtėn e vizatojnė edhe nxėnėsit nė fletoret e tyre
    3 Nxėnėsit udhėzohen qė nė rrethin e majtė do tė shkruajnė pėr temėn 1(Kosova),,ndėrsa nė rrethin nė tė djathtė pėr temėn 2 (Shqipėria). Ndėrsa, nė lidhjen nė mes dy rrathėve shkruhen tė pėrbashkėtat e dy temave.
    4 Preferohet qė sė pari tė shkruhet pėr ato ēka i dallojnė kėto dy tema e mė pas plotėsohet pjesa ku specifikohen tiparet e pėrbashkėta.
    5 Puna bėhet individuale, pastaj nė qifte dhe mė pas i gjithė grupi formon njė diagram tė pėrbashkėt.
    6 Prezentimi mund tė bėhet nga udhėheqėsit e grupeve apo mėsuesi vizaton njė diagram nė dėrrasė tė zezė duke i shkruar idetė nga diagramet qė kanė formuar grupet.

    Kosova Shqipėria - Tė pėrbashkėta

    Kosova Shqipėria - Tė veēanta


    34. GJETJE E TITULLIT (EMRIT, NUMRIT) SHENJĖ


    Nxėnėsve i`u shtrohen probleme apo pyetje tė cilat do tė mundėsojnė eliminimin e disa problemeve, emrave titujve etj., dhe veēimin e njė titulli, emri a problemi nga tė tjerėt. Kėshtu vijmė deri te njė titull a pėrmbajtje e re (shenjė) e cila do tė mėsohet. Shembull:
    1 Para nxėnėsve prezentohen emrat e shkrimtarėve:
    Naim Frashėri, Sami Frashėri, Gjergj Fishta, Ismail Kadare, etj
    2 Mė pas u shtrohen pyetjet:
    -Autori i cili do tė mėsohet nuk ėshtė bashkėkohor
    -Autori i cili do tė mėsohet nuk e ka shkruar ,,Lahutėn e Malėsisė``
    -Autori i cili do tė mėsohet ka shkruar ,,Bagėti e bujqėsi”
    3 Kėshtu me disa pyetje indirekte vijmė deri tek shkrimtari pėr tė cilin do tė mėsohet.



    35. TURI I GALERISĖ


    1. Nxėnėsit nė grupe 3-4 veta punojnė nė njė temė tė caktuar (vizatim, komentim, detyra etj.)
    2. Pasi tė pėrfundohet, punimet vendosen nė muret e klasės
    3. Me shenjė tė mėsuesit nxėnėsit lėvizin rreth klasės, shikojnė punimet, diskutojnė pėr ato, shkruajnė komente etj.
    4. Nė fund grupet marrin punimet e veta, rishikojnė, krahasojnė me punimet e tė tjerėve, lexojnė komentet e mara nga tė tjerėt etj.


    36. KĖNDET


    Faza: (Realizim kuptimi)
    Ėshtė e afėrt me teknikėn rrjeti i diskutimit. Dallimi nė mes tyre ėshtė vetėm ndryshimi i fazės kur pėrdoret. Rrjeti i diskutimit pėrdoret nė reflektim, ndėrsa nėse atė ecuri e pėrdorim nė njė orė tė pėrsėritjes nė fazėn e realizimit tė kuptimit, me ē`rast e shqyrtojmė njė temė nė mėnyrė mė tė gjerė. Apo, nėse kemi mundėsi qė tė njėjtėn ecuri ta pėrdorim nė orė zhvillimi, prapė kemi tė bėjmė me teknikėn Kėndet.
    "Fet` e besėtė t`i kemi, po tė ndarė tė mos jemi." Naim Frashėri

  3. #13
    i/e regjistruar Maska e Dar_di
    Anėtarėsuar
    16-08-2008
    Vendndodhja
    Dardani e lashtė (Oeneum), aty ku ajri i freskėt mė bėn tė ndihem i relaksuar.
    Postime
    1,968
    37. VIJA E VLERAVE

    Fazat: (Reflektim), orė tė pėrsėritjeve mund tė shfrytėzohet nė realizim kuptimi.

    Nxėnėsve u shtrohet njė temė pėr diskutim (barazia gjinore, demokracia nė Kosovė, ndotja e ambientit etj), pėr tė cilėn ata duhet tė shkruajnė pėr disa minuta. Mė pas nė dėrrasė tė zezė shkruhet vija e vlerave:

    0 1 2 3 4 5

    Mė pas nxėnėsit dalin dhe duke shkruar inicialet e emrit dhe mbiemrit e vlerėsojnė se nė ē`masė ėshtė e zhvilluar dukuria nė fjalė. Por, edhe tek shkrimi i inicialeve ka njė rregull. Nxėnėsit mė herėt duhet ta dinė qė ata qė i shkruajnė inicialet mbi vijėn e vlerave, e sigurojnė tė drejtėn qė tė marrin pjesė nė diskutim. Ndėrsa ata qė i shkruajnė inicialet nėn vijėn e vlerave e humbin tė drejtėn qė tė marrin pjesė nė diskutim rreth problemit. Pra ata vendosin vet paraprakisht nėse do tė marrin pjesė nė diskutimin vijues ku do tė argumentohet mendimi pse dukuria nė fjalė ėshtė e zhvilluar nė njė shkallė tė caktuar.



    38. TEKNIKA ,, R A F T “


    1 Pjesėmarrėsve u caktohet njė temė pėr tė cilėn do tė shkruajnė, e cila duhet tė jetė aktuale (ndotja e ambientit, puna nė arsim, pozita e invalidėve tė luftės etj.)
    2 Nga nxėnėsit kėrkohet qė tė mendojnė pėr rolet e mundshme nga tė cilat mund tė shkruhet (gazetar, nxėnės, qytetar, qeveritar, mjek etj.)
    3 Rolet e mundshme shkruhen nė dėrrasė tė zezė. Rolet mund t`i pėrgatitė vet udhėheqėsi dhe t`i prezentojė tė gatshme pėr pjesėmarrėsit.
    4 Formohen grupe me 4-6 anėtar dhe u caktohen rolet apo pozitat nga e cila ata do tė shkruajnė pėr problemin.
    5 Tani secili nxėnės duhet tė mendoj pėr formėn qė duhet tė marr shkrimi i tij.
    6 Pėr kohė tė caktuar 10-15 min. shkruhet nė mėnyrė individuale.
    7 Grupet shkėmbejnė idetė dhe formojnė njė shkrim tė pėrbashkėt.
    8 Lexohet nga njė shkrim nga grupet me role tė ndryshme.



    39. TEKNIKA ,,PYETJE AUTORIT”


    Aplikohet nė fazėn e realizimit tė kuptimit. Ecuria e aplikimit ėshtė si mė poshtė:
    1 Tregohet titulli i mėsimit, autori, shpjegime tjera tė rėndėsishme si dhe gjejmė disa karakteristika tė personazhit (temės), shembull mėsimi:
    [Pėrpunim i njė teksti tė ri i cili titullohet ``dragonjėt gjethorė tė detit``, i autorit
    (Paul Groves). Karakteristika tė kėsaj gjallese janė: “mjeshtėria e fshehjes”, “sulmues agresiv”, “ mashkulli mbetet shtatzėnė” etj]. Mė pas vazhdohet puna:
    1 Pjesėmarrėsve (nxėnėsve) u ipen 3 minuta qe nė ēifte tė japin mendimet e tyre dhe tė diskutojnė pėr paranjohuritė e tyre pėr problemin (pamjen, vendbanimin, ushqimin e karakteristika tė tjera tė mundshme tė kėtyre gjallesave).
    2 Pas bisedės pyeten: a ka dikush pyetje qė kanė tė bėjė me problemet pėr tė cilat biseduat (pyetjet shkruhen nė dėrrasė tė zezė.)
    3 Shpėrndahet teksti dhe pjesėmarrėsit kėshillohen qė t`i respektojnė ndalesat nė tekst.
    4 PARA LEXIMIT, PJESĖMARRĖSIT INFORMOHEN: Pėr pjesėt e teksteve qė ne si kuptojmė, qė s`janė sqaruar sa duhet nga autori, pas ēdo ndalese gjatė leximit, do tė shtrojmė pyetje pėr autorin, ngase as autorėt e teksteve nuk janė tė pėrkryer, edhe ata bėjnė lėshime. Por, nė mungesė tė autorit tė tekstit, ne vet do tė japim pėrgjigje nė kėto pyetje pasi tė kemi lexuar pjesėn vijuese tė tekstit.

    1. Lexohet nė mėnyrė individuale teksti deri te ndalesa 1
    2. A kemi pėrgjigje nė pyetjet bėrė autorit -1-nėse janė bėrė pyetje
    3. Ēfarė ka thėnė autori nė kėtė pjesė
    4. Ēfarė pyetje keni deri tani pėr autorin

    Lexohet deri te ndalesa 2
    1. A zbuloi leximi i tekstit ndonjė nga pyetjet e mėparshme (pyetjet qė kanė marrė pėrgjigje shėnjohen me njė shenjė pėrpara)
    2. Kishte diē tjetėr nė tekst e qė s`ėshtė thėnė
    3. A ka nė kėtė pjesė pyetje pėr autorin

    Lexohet deri te ndalesa 3
    1. Pėrgjigje nė pyetjet paraprake
    2. A ka pyetje pėr autorin

    Leximi i fundit
    1. A kemi pėrgjigje nė pyetjet drejtuar autorit
    2. Ēfarė pyetjesh kemi pėr autorin
    3. Si pėrfundoi tregimi nė tekst.


    40. TEKNIKA ,, KARRIGA E AUTORIT ”


    Realizohet nė fazėn e evokimit, me qėllim nxjerrjes sė paranjohurive tė nxėnėsve pėr njė problem.
    1 Para nxėnėsve shtrohet problemi pėr tė cilin ata do tė shkruajnė (ambienti, mjedisi ynė ku jetojmė)
    2 Formohen grupet me anėtarė ēift, 4 apo 6 anėtarė, ose punohet nė ēifte
    3 Pėr kohė tė caktuar 10-15 min. ata shkruajnė nė mėnyrė tė lirė pėr atė ēfarė dinė pėr problemin, duke shkruar njė rresht dhe lėnė tjetrin rresht tė fletės tė zbrazėt
    4 Pasi t`pėrfundojnė tė shkruarit, ēiftet shkėmbejnė fletoret nė mes veti dhe plotėsojnė njėri tjetrin me ide e informacione tė reja
    5 Rikthehen fletoret, shikohet ajo qė ėshtė shtuar nga shoku, shoqja, rregullohet apo shtohet diē nėse ėshtė e nevojshme
    6 Mė pas me radhė nga njė nxėnės nga secili grup, ulet nė karrige para nxėnėsve tjerė dhe e lexon atė ēfarė ka shkruar
    7 Mė pas nxėnėsit tjerė bėjnė pyetje apo paraqesin probleme tjera, tė cilat janė me rendėsi, por qė nuk janė paraqitė gjatė leximit. Nxėnėsit qė kanė lexuar i shtojnė (shkruan) idetė e tė tjerėve nė fletoren e tij.
    "Fet` e besėtė t`i kemi, po tė ndarė tė mos jemi." Naim Frashėri

  4. #14
    i/e regjistruar Maska e Dar_di
    Anėtarėsuar
    16-08-2008
    Vendndodhja
    Dardani e lashtė (Oeneum), aty ku ajri i freskėt mė bėn tė ndihem i relaksuar.
    Postime
    1,968
    41. TEKNIKA ,,IMAGJINATĖ E DREJTUAR”

    1 Vendoset jashtė derės shenja ,,Mos na shqetėsoni“
    2 Kėrkohet qė pjesėmarrėsit qė ti`u pėrmbahen me pėrpikėri udhėzimeve tė drejtuesit
    3 Kėrkohet qė pjesėmarrėsit ti ulin kokat mbi tryezė dhe ti mbyllin sytė
    4 Kėrkohet qė tė marrin frymė tri herė, ,ngadalė e thellė, pėr t`u qetėsuar
    5 Aktiviteti pėrcillet me muzikė
    6 Drejtuesi lexon mesazhet, kėshillat jo shumė tė qarta, me tė cilat e drejton imagjinatėn e tyre
    7 Lihen pushime midis kėshillave, mesazheve
    8 Pas pėrfundimit tė ushtrimit nxėnėsve u lihet kohė tė shkruajnė pėr pėrfytyrimet e tyre, pėr ta vazhduar pėrfytyrimin nga aty ku ėshtė ndėrprerė
    9 Pas pėrfundimit tė shkrimeve, ato mblidhen pėrzihen dhe lexohen disa prej tyre nė mėnyrė anonime.


    42. TEKNIKA ,,KLLIPING (KOLLAZH)”

    Njė orė para pėrpunimit tė njė teme, nxėnėsit angazhohen qė nė shtėpi (libra, gazeta internet etj.) tė kėrkojnė material pėrmbajtjesorė rreth asaj teme.
    Materiali sillet nė klasė, vendoset mbi njė bankė dhe ecuria e punės bėhet sipas Seminarit tė lexuesve

    AKTIVITETI: SEMINAR I LEXUESVE- Pėrfshinė nė vete teknikat: Minileksion procedural e pėrmbajtjesorė, mėsim nė miniature, lexim, pėrgjigje dhe bashkėbisedim.
    • Pas leximit, pėr pesė minuta ēiftet komentojnė atė qė kanė lexuar.


    43. TEKNIKA ,, MINILEKSION PROCEDURAL”

    Kjo teknikė nėnkupton udhėzimet tė cilat ua jep mėsuesi nxėnėsve rreth procedurės si do tė bėhet njė aktivitet brenda njė ore mėsimi, i cili aktivitet pėrfshinė disa veprimtari, tė cilat veprimtari sipas radhės qė kanė,duhet tė pėrfillen nga nxėnėsit.


    44. TEKNIKA ,,MINILEKSION PĖRMBAJTSOR”

    Kjo teknikė nėnkupton udhėzimet apo sqarimet tė cilat ua jep mėsuesi nxėnėsve nė fillim apo fund tė orės, rreth njė pėrmbajtjeje tė cilėn ata nuk mund ta kuptojnė, apo nėse ėshtė e nevojshme tė nxirret njė pėrfundimi.


    45. TEKNIKA ,, MĖSIM NĖ MINIATUR”


    • Mėsuesi jep udhėzime pėr ecurinė e gjithė procesit
    • Vendosen libra nė njė pjesė tė klasės mbi tryezė
    • Secili nxėnės del e zgjedhė dhe e merr njė nga ato libra


    46. TEKNIKA ,,47. LEXIM

    • Pėr 15 min. nxėnėsit e lexojnė titullin, shikojnė pėr autorin dhe lexojnė ndonjė pjesė sipas dėshirės pėr tė cilėn duhet tė mbajnė shėnime.


    47. PĖRGJIGJJE”

    • Vullnetarė lexojnė apo komentojnė pjesėn nė tė cilėn janė angazhuar
    • Tė tjerėt i bėjnė pyetje lexuesit apo dhėnė komentet e tyre
    • Mėsuesi nxitė lexuesin me pyetjet: A tė pėlqeu stili i tė shkruarit nga autori, A do ti kishe shtuar apo hekur diē asaj pjese etj.
    • Lexojnė dhe tė tjerė, ecuria pėrsėritet si te lexuesi 1.
    "Fet` e besėtė t`i kemi, po tė ndarė tė mos jemi." Naim Frashėri

Faqja 2 prej 2 FillimFillim 12

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •