Close
Faqja 14 prej 19 FillimFillim ... 41213141516 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 131 deri 140 prej 190
  1. #131
    Mire o Albo mire, po une keto referendumet i kam nje cike frike se helbete popull eshte dhe ja kepusin. Pastaj sa intelektuale apo njerez qe marin vesh nga politika ka Shqiperia ? Sa hallexhi ka qe e shesin voten ? E prandaj them qe vete kot kjo pune e gjthe ato para
    Revolution 1848

  2. #132
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,163
    Postimet në Bllog
    22
    Citim Postuar më parë nga EuroStar1 Lexo Postimin
    Mire o Albo mire, po une keto referendumet i kam nje cike frike se helbete popull eshte dhe ja kepusin. Pastaj sa intelektuale apo njerez qe marin vesh nga politika ka Shqiperia ? Sa hallexhi ka qe e shesin voten ? E prandaj them qe vete kot kjo pune e gjthe ato para
    Problemi me kendveshtrimin tend, qe e ndajne shume shqiptare, eshte se u pelqen te analizoni cdo fjale qe del nga goja e politikaneve, por nuk i kushtoni vemendjen e duhur fjaleve te sovranit ne zgjedhjet qe mbahen ne vend cdo 4 vjet. Sovrani foli ne 2005 dhe ndeshkoi poziten e atehershme per keqqeverisjen e vendit me vote, duke kryer rotacionin politik te diktuar nga sovrani. Sovrani foli edhe vitin e kaluar ne mbare Shqiperine e ne mes te Tiranes, me zgjedhjet lokale qe u mbajten. Aq fort foli sovrani sidomos ne zgjedhjet lokale, sa Edi Rama e ndryshoi tonin e zerit pas zgjedhjeve lokale dhe pas ndeshkimit qe elektorati i Tiranes i beri atij dhe Partise se tij, elektorati qe ai kujtonte se e kish bere per vete ne 1 dekade ne krye te Bashkise Tirane.

    Pse ti them keto? Ti them keto qe te mesosh, qe ne syte e mi e ne syte e gjithe diplomateve te huaj ne Tirane, problemi nuk eshte emancipimi i elektoratit shqiptar, problemi eshte emancipimi klases opozitare politike sot qe te mesoje se detyra e saj eshte perfaqesimi i elektoratit te thjeshte socialist, jo perfaqesimi i miliardereve te krimit te organizuar qe jane mbledhur rreth kupoles se saj, te cilet i njohin shume mire kush jane gjithe shqiptaret e gjithe socialistet e thjeshte.

    Ketu do te jemi, referendumi do te mbahet, dhe rezultati i tij do te shokoje te gjithe, pasi si asnjehere tjeter ne historine e atij vendi, une parashikoj me shume se 2/3 e gjithe elektoratit do te votojne pro ndryshimeve kushtetuese.

    Albo

  3. #133
    i/e regjistruar Maska e Antiproanti
    Anëtarësuar
    28-07-2011
    Postime
    6,033
    Citim Postuar më parë nga Albo Lexo Postimin
    Sipas Kushtetutes Shqiptare, presidenti i ben te dyja. Perzgjedhjen e kandidateve per keto poste, emrat e te cileve i con ne Kuvend per votim, dhe emerimin e tyre ne detyre pasi Kuvendi i aprovon emrat e presidentit. Nje praktike e ngjashme ndodh edhe ne Amerike, ku eshte presidenti ai qe perzgjedh kandidatet per gjykatat e vendit dhe kongresi i voton.
    Sistemi politik (parlamentar) i Shqiperise nuk eshte i krahasueshem me sistemin politik(presidencial) ne SHBA!
    Presidenti ne Shqiperi nuk ka asnje kompetence ekzekutive...
    Presidenti i Shqiperise nuk e ben perzgjedhjen e kandidateve, por Kuvendi i Shqiperise. Presidenti vetem emeron kandidatet e propozuar dhe te perzgjedhur nga Kuvendi i Shqiperise...

  4. #134
    i/e regjistruar Maska e Antiproanti
    Anëtarësuar
    28-07-2011
    Postime
    6,033
    Citim Postuar më parë nga Albo Lexo Postimin
    ...

    Ketu do te jemi, referendumi do te mbahet, dhe rezultati i tij do te shokoje te gjithe, pasi si asnjehere tjeter ne historine e atij vendi, une parashikoj me shume se 2/3 e gjithe elektoratit do te votojne pro ndryshimeve kushtetuese.

    Albo
    Nuk ka mundesi te mbahet referendum per ndryshime kushtetuese pa voten e 2/3 te Kuvendit te Shqiperise...
    Pra, pa voten e opozites nuk mund te kete referendum per ndryshime kushtetuese.

    S. Berisha referendumin e permend vetem sepse i pershtatet mire si pjese e propagandes paraelektorale kunder opozites. Ai do te tentoje ta shfrytezoje edhe "referendumin" sikur "heqjen e imunitetit" vetem per zgjedhjet e ardhshme, dhe nuk mendon dhe beson ne realizimin e asnjeres. Madje,sipas gjitha gjasave, as vete nuk eshte plotesisht dakord as me referendumin as me heqjen e imunitetit. Por i shfrytezone (keqperdore) keto per perfitime politike...

  5. #135
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,163
    Postimet në Bllog
    22
    Antiproanti, nuk do te beje keq te lexoje e referoheshe Kushtetutes se Shqiperise per referendumin:

    REFERENDUMI

    Neni 150


    1. Populli, nëpërmjet 50 mijë shtetasve me të drejtë vote, ka të drejtën e referendumit për shfuqizimin e një ligji, si dhe t'i kërkojë Presidentit të Republikës zhvillimin e referendumit për çështje të një rëndësie të veçantë.

    2. Kuvendi, me propozimin e jo më pak se një së pestës së deputetëve ose me propozimin e Këshillit të Ministrave, mund të vendosë që një çështje ose një projektligj i një rëndësie të veçantë të shtrohet në referendum.

    3. Parimet dhe procedurat për zhvillimin e referendumit, si dhe vlefshmëria e tij parashikohen me ligj.


    Neni 151

    1. Ligji i miratuar me referendum shpallet nga Presidenti i Republikës.

    2. Çështjet që lidhen me tërësinë territoriale të Republikës së Shqipërisë, me kufizimin e lirive dhe të drejtave themelore të njeriut, me buxhetin, taksat e detyrimet financiare të shtetit, me vendosjen dhe heqjen e gjendjes së jashtëzakonshme, me deklarimin e luftës dhe të paqes dhe me amnistinë nuk mund të shtrohen në asnjë referendum.

    3. Referendumi për të njëjtën çështje nuk mund të përsëritet përpara se të kenë kaluar tre vjet nga zhvillimi i tij.


    Neni 152

    1. Gjykata Kushtetuese shqyrton paraprakisht kushtetutsh-mërinë e çështjeve të shtruara për referendum sipas nenit 150 paragrafët 1 e 2, nenit 151 paragrafët 2 e 3 edhe sipas nenit 177 paragrafët 4 e 5 brenda 60 ditëve.

    2. Rëndësia e çështjeve të veçanta, të parashikuara në nenin 150 paragrafët 1 e 2 nuk është objekt gjykimi në Gjykatën Kushtetuese.

    3. Data e referendumit caktohet nga Presidenti i Republikës brenda 45 ditëve pas shpalljes së vendimit pozitiv të Gjykatës Kushtetuese ose pas kalimit të afatit brenda të cilit Gjykata Kushtetuese duhet të shprehej. Gjatë vitit referendumet zhvillohen vetëm në një ditë.

  6. #136
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,163
    Postimet në Bllog
    22
    S. Berisha referendumin e permend vetem sepse i pershtatet mire si pjese e propagandes paraelektorale kunder opozites. Ai do te tentoje ta shfrytezoje edhe "referendumin" sikur "heqjen e imunitetit" vetem per zgjedhjet e ardhshme, dhe nuk mendon dhe beson ne realizimin e asnjeres. Madje,sipas gjitha gjasave, as vete nuk eshte plotesisht dakord as me referendumin as me heqjen e imunitetit. Por i shfrytezone (keqperdore) keto per perfitime politike...
    Berisha dhe koalicioni i tij kane cdo te drejte qe ta kthejne kete ceshtje me rendesi te jashtezakonshme per vendit ne nje ceshtje politike. Nese opozita do te kish rene ne ujdi me mazhorancen dhe do ti kishin kaluar ndryshimet kushtetuese ne Kuvend, ashtu sic rane dakord edhe per reformen elektorale, ceshtja do te ishte mbyllur, BE do te ishte e kenaqur nga pergjegjesia e treguar nga klasa politike shqiptare, shanset e anetaresimit ne BE te vendit do te rriteshin, dhe nuk do te kish as referendum e as politike. Eshte qendrimi i opozites ai qe e ktheu kete ceshtje ne nje ceshtje politike dhe referendum. Ashtu sic eshte e drejta e mazhorances, qe te kerkoje referendum e t'ia lere ne dore sovranit qe te thote fjalen e fundit per kete ceshtje kaq te rendesishme.

    Sic e thashe edhe me lart, une jam i bindur qe shumica absolute e shqiptareve i mbeshtesin keto ndryshime, pa dallime partiake. Ceshtja nuk eshte se perse Berisha ne pushtet pranon te beje keto ndryshime, ceshtja eshte se perse opozita del kunder vullnetit te shumices absolute te elektoratit shqiptar, dhe interesave te vete elektoratit te saj qe e voton ne zgjedhje? Kjo eshte ceshtja.

    Dhe ironia e ketij debati, qe shume si puna juaj nuk e kuptoni, eshte se zakonisht, kur vjen fjala tek imuniteti i ligjit, ata qe shprehin rezerva per ndryshime te tilla jane njerezit ne pushtet, mazhoranca qeverisese, kryeministri i vendit, ministrat e tij, e gjithe gjykatesit e vendit, jo politikanet ne opozite. Eshte e paprecedent ne historine e botes se qyteteruar, qe opozita e nje vendi te dali kunder ndryshimeve kushtetuese qe i zhveshin njerezit me pushtet nga imuniteti i ligjit. Dhe kjo eshte ironia dhe habia qe nderkombetaret hasin ne kete qendrim te mbajtur nga opozita shqiptare.

    Pas ndryshimeve te kushtetutes, opozita fiton te drejten, qe cdo prove qe ajo ka, te shkoje ta paraqese ne Prokurori e te ngreje padi per shkelje te ligjit te cdo pjesetari te qeverise, qe nga kryeministri e deri tek ai drejtori i thjeshte ne nje nga ministrite. Pra rritet pergjegjesia e njerezve ne pushtet perballe ligjit ashtu sic rriten priviligjet e opozites dhe i hapet drita jeshile sistemit te drejtesise shqiptare qe te gjykoje edhe njerezit me pushtet ne te gjitha nivelet e pushtetit, kur keta shkelin ligjet e atij vendi.

    Ky ligj per Berishen ne pushtet eshte sakrifice, qe ai eshte i pergatitur te beje, ne menyre qe vendi i tij te pranohet si vend anetar ne Bashkimin Evropian. Ky eshte ne nga kushtet 10-vjecare te BE per Shqiperine, pasi ne BE nuk pranohen vende anetare qe nuk kane rikthyer shtetin e te drejtes. Shteti i te drejtes nenkupton qe ligji vepron njesoj tek te gjithe qytetaret e atij vendi, qe nga presidenti e kryeministri, e deri tek ai fshatari i thjeshte ne zonen me te thelle te vendit.

    Albo
    Ndryshuar për herë të fundit nga Albo : 09-08-2012 më 11:33

  7. #137
    i/e regjistruar Maska e Antiproanti
    Anëtarësuar
    28-07-2011
    Postime
    6,033
    Citim Postuar më parë nga EuroStar1 Lexo Postimin
    Imuniteti, PD: Kushtëzimi i referendumit me çështje të tjera, absurde

    ...

    Sipas Bardhit, Partia Demokratike në ditët që vijnë, në konsultim me Këshillin Konsultativ të Parlamentit dhe me aleatët e saj, do të vendosë se cilën nga rrugët kushtetuese do të përdorë për thirrjen e referendumit popullor, për heqjen e imunitetit.

    “Neni 155 i Kushtetutës së vendit përcakton se: Të drejtën e thirrjes së referendumit në Shqipëri e kanë 50 mijë qytetarë, 1/5 e deputetëve të Parlamentit, Këshilli i Ministrave. Pas bllokimit nga Partia Socialiste për 10 vjet me radhë të heqjes së imunitetit, tani do të jenë qytetarët shqiptarë ata që do të shembin me fuqinë e votës së tyre, murin e imunitetit, murin e korrupsionit dhe do të ç’bllokojnë rrugën e marrjes nga Shqipëria të statusit të vendit anëtar të Bashkimit Europian. Zoti Rama është i lirë të mbajë cilindo qëndrim ndaj këtij referendumi. Verdikti i sovranit, do të respektohet plotësisht.”- deklaroi Bardhi.

    ....
    E pasakte...

    Sipas Kushtetutes (Publikim 2009) eshte Neni 150 i Kushtetutes qe thote:

    1. Populli, nëpërmjet 50 mijë shtetasve me të drejtë vote, ka të drejtën e referendumit për shfuqizimin e një ligji, si dhe t'i kërkojë Presidentit të Republikës zhvillimin e referendumit për çështje të një rëndësie të veçantë.

    2. Kuvendi, me propozimin e jo më pak se një së pestës së deputetëve ose me propozimin e Këshillit të Ministrave, mund të vendosë që një çështje ose një projektligj i një rëndësie të veçantë të shtrohet në referendum.

    3. Parimet dhe procedurat për zhvillimin e referendumit, si dhe vlefshmëria e tij parashikohen me ligj.
    ....


    Neni 81
    PROCESI LIGJVËNËS

    1. Të drejtën për të propozuar ligje e ka Këshilli i Ministrave, çdo deputet, si dhe 20 mijë zgjedhës.
    2. Miratohen me tri të pestat e të gjithë anëtarëve të Kuvendit:
    ...
    ç) ligji për referendumet;
    Por, neni 177 i Kushtetutes percakton se rishikimi i Kushtetutes resp. i amandamenteve kushtetuese mund te behet permes referendumit, vetem kur projektamandamenti papraprakisht votohet nga 2/3 e Kuvendit.

    Neni 177, Pika 4:
    -Kuvendi mund të vendosë, me dy të tretat e të gjithë anëtarëve të tij, që
    projektamendamentet kushtetuese të votohen me referendum. Projektligji për rishikimin e Kushtetutës hyn në fuqi pas ratifikimit me referendum, i cili bëhet jo më vonë se 60 ditë nga miratimi i tij në Kuvend.
    Pra, qytetaret nuk kane mundesi ta ndryshojne Kushtetuten e Shqiperise, pa pelqimin paraprak nga 2/3 e Kuvendit te Shqiperise.

    Pa pelqimin e 2/3 se Kuvendit qytetaret e Shqiperise me referendum mund te ndryshojne vetem ligje qe nuk kerkojne ndryshimin e Kushtetutes.
    Heqja e imunitetit kerkon domosdoshmerisht rishikim te Kushtetutes. Prandaj, pa pelqimin paraprak te opozites apo nje pjese te saj eshte e palejueshme (sipas mendimit tim antikushtetuese) te organizohet cfardo referendumi per ndryshimin e neneve perkatese te Kushtetutes...

    Edhe pse duhet permendur se ka edhe interpretime tjera (me disa argumente te arsyeshme) sipas te cilave populli apo qytetaret kane te drejte te kerkojne dhe organizojne referendume per zhberjen ose zhvleftesimin e neneve te caktuara te Kushtetutes. Por, une jam i bindur se autoret e kushtetutes se Shqiperise se kane parashikuar dhe trajtuar sistemin politik te Shqiperise si demokraci te drejtperdrjete, te krahasueshme me Zvicren, ku populli gjithashtu ka te drejte te zhvleftesoje pothuajse te gjitha ligjet, pervec disa parimeve themelore...

    Autoret qe mbrojne idene se populli ne Shqiperi mund ti zhvleftesoje shumicen e amandamenteve kushtetuese, mendojne se Deputetet pastaj mund te merren veshe dhe te miratojne amandamete tjera (te reja) me 2/3 sipas nenit 177 te Kushtetutes. Sipas kesaj, teoretikisht (dhe realisht) shteti nuk do te funksiononte ose do te funksiononte (perkohesisht) pa u mbeshtetur ne Kushtetute dhe ligje, nese nuk do te arrihej pajtimi i 2/3 te Kuvendit per ndryshime Kushtetuese. Rrjedhimisht, cdo here kur pozita dhe opozita nuk do te pajtoheshin ( sic eshte rasti aktualisht) do te duhej te vendosej nje Kushtetute e re ne Shqiperi. Sepse, sipas Kushtetutes dhe rregullave te pergjithshme demokratike, as populli nuk ka mundesi ta obligoje asnjerin nga deputetet, per asgje...

  8. #138
    i/e regjistruar Maska e Antiproanti
    Anëtarësuar
    28-07-2011
    Postime
    6,033
    Citim Postuar më parë nga Albo Lexo Postimin
    Berisha dhe koalicioni i tij kane cdo te drejte qe ta kthejne kete ceshtje me rendesi te jashtezakonshme per vendit ne nje ceshtje politike. Nese opozita do te kish rene ne ujdi me mazhorancen dhe do ti kishin kaluar ndryshimet kushtetuese ne Kuvend, ashtu sic rane dakord edhe per reformen elektorale, ceshtja do te ishte mbyllur, BE do te ishte e kenaqur nga pergjegjesia e treguar nga klasa politike shqiptare, shanset e anetaresimit ne BE te vendit do te rriteshin, dhe nuk do te kish as referendum e as politike. Eshte qendrimi i opozites ai qe e ktheu kete ceshtje ne nje ceshtje politike dhe referendum. Ashtu sic eshte e drejta e mazhorances, qe te kerkoje referendum e t'ia lere ne dore sovranit qe te thote fjalen e fundit per kete ceshtje kaq te rendesishme.

    Sic e thashe edhe me lart, une jam i bindur qe shumica absolute e shqiptareve i mbeshtesin keto ndryshime, pa dallime partiake. Ceshtja nuk eshte se perse Berisha ne pushtet pranon te beje keto ndryshime, ceshtja eshte se perse opozita del kunder vullnetit te shumices absolute te elektoratit shqiptar, dhe interesave te vete elektoratit te saj qe e voton ne zgjedhje? Kjo eshte ceshtja.

    Dhe ironia e ketij debati, qe shume si puna juaj nuk e kuptoni, eshte se zakonisht, kur vjen fjala tek imuniteti i ligjit, ata qe shprehin rezerva per ndryshime te tilla jane njerezit ne pushtet, mazhoranca qeverisese, kryeministri i vendit, ministrat e tij, e gjithe gjykatesit e vendit, jo politikanet ne opozite. Eshte e paprecedent ne historine e botes se qyteteruar, qe opozita e nje vendi te dali kunder ndryshimeve kushtetuese qe i zhveshin njerezit me pushtet nga imuniteti i ligjit. Dhe kjo eshte ironia dhe habia qe nderkombetaret hasin ne kete qendrim te mbajtur nga opozita shqiptare.

    Pas ndryshimeve te kushtetutes, opozita fiton te drejten, qe cdo prove qe ajo ka, te shkoje ta paraqese ne Prokurori e te ngreje padi per shkelje te ligjit te cdo pjesetari te qeverise, qe nga kryeministri e deri tek ai drejtori i thjeshte ne nje nga ministrite. Pra rritet pergjegjesia e njerezve ne pushtet perballe ligjit ashtu sic rriten priviligjet e opozites dhe i hapet drita jeshile sistemit te drejtesise shqiptare qe te gjykoje edhe njerezit me pushtet ne te gjitha nivelet e pushtetit, kur keta shkelin ligjet e atij vendi.

    Ky ligj per Berishen ne pushtet eshte sakrifice, qe ai eshte i pergatitur te beje, ne menyre qe vendi i tij te pranohet si vend anetar ne Bashkimin Evropian. Ky eshte ne nga kushtet 10-vjecare te BE per Shqiperine, pasi ne BE nuk pranohen vende anetare qe nuk kane rikthyer shtetin e te drejtes. Shteti i te drejtes nenkupton qe ligji vepron njesoj tek te gjithe qytetaret e atij vendi, qe nga presidenti e kryeministri, e deri tek ai fshatari i thjeshte ne zonen me te thelle te vendit.

    Albo
    Po te ishte imuniteti dicka e demshme per demokracine, atehere do te ishin te parat shtetet me demokratike te botes, te cilat do ta hiqnin. Jo Shqiperia dhe shtete te ngjashme...

    Eshte e natyrshme se imuniteti eshte pengese e panevojshme per ata qe deshirojne kontrollim sa me te plote dhe efektiv te shteteve vazale. Prandaj, nuk eshte befasi qe heqja e imunitetit perkrahet dhe pershendetet edhe nga BE etj.
    Edhe ne Gjemani kerkohet rritje maksimale e kontrollit nga BE (drekt dhe indirekt edhe nga vete Gjermania) ndaj shteteve si Greqia etj., sidomos nga politikanet e spektrit te djathte apo konzervativ. Por njekohesisht kundershtohet ashper cfardo tentative per delegimin e metutjeshem te sovranitetit te Gjermanise ne BE, qe eshte e domosdoshme per kontrollim te ndersjellte cfare kerkohet. Pra, nuk duhet kuptuar automatikisht si te sinqerta dhe dashamirese cdo deshire te BE-se, fuqive dhe superfuqive tjera per organizimit e jetes politike , institucionale, ekonomike...ne Shqiperi.
    Heqja e imunitetit ne fakt nuk eshte shenje e ngritjes, konsolidimit dhe perparimit te demokracise dhe shtetit ligjor, por e kunderta.
    Heqja apo kufizimi i tepruar i imunitetit askund ne bote nuk ka sjelle rezultate pozitive sa i perket perparimit demokratik te shoqerise dhe vendit.
    Heqja e imunitetit shkon kryesisht ne favor te interesave te caktuara (grupore ose individuale) brenda dhe jashte vendit, te cilat jane te interesuara te hasin ne sa me pak pengesa gjate realizimit te interesave te tyre ekonomike dhe politike. Keto grupe ose individe per veten e tyre kane imunitet te plote per pothuajse cfardo nderhyrje dhe veprimi, edhe nes jo gjithmone imunitet formal-ligjor.
    Ne cdo vend te botes, edhe ne shtetet me te zhvilluara demokratike, njererzve dhe grupeve me fuqi (financiare) nuk ju nevojitet domosdoshmerisht imunitet formal per te qene te privilegjuar edhe para ligjit, dhe ne rastet me te renda te korrupsionit dhe krimit. Eshte e kote te besohet dhe mendohet, se heqja e imunitetit e zvogelon korrupsionin dhe krimin e organizuar. Ne shtetet si Shqiperia do te ndodhte e kunderta, pasiqe cdo Deputet praktikisht do te qendronte me njeren kembe ne burg, nese do te kundershtonte ndonje kerkese te grupeve te caktuara te intersit. E vetmja gje qe eventualisht mund te veshtiresohet (perkohesisht) do te ishte pasurimi direkt i nje deputeti.
    Pa imunitet deputeti do te shitej shume me lire se me imunitet.
    Kosova eshte shembull i mire dhe me i afert per te kuptuar, se heqja apo kufizimi i imunitetit nuk ndryshon asgje ne shkallen e korrupsionit, krimit dhe problemeve qe (me ose pa te drejte) nderlidhen me imunitetin...
    Ndryshuar për herë të fundit nga Antiproanti : 09-08-2012 më 13:53

  9. #139
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,163
    Postimet në Bllog
    22
    Po te ishte imuniteti dicka e demshme per demokracine, atehere do te ishin te parat shtetet me demokratike te botes, te cilat do ta hiqnin. Jo Shqiperia dhe shtete te ngjashme...
    Duhet te lexosh qe te informohesh se cfare diskutohet, para se te japesh mendim. Ndryshimet ne kushtetute nuk bejne fjale per "heqjen fare te imunitetit per njerezit ne pushtet", por behet fjale per ndryshime qe i hapin driten jeshile drejtesise shqiptare qe ti hetoje, arrestoje, e gjykoje keta njerez me pushtet, kur keta shkelin ligjin. Pra edhe me ndryshimet e propozuara, deputeti, ministri, kryeministri, gjyqtari do te vazhdojne te gezojne imunitetin e ligjit per ceshtje qe kane te bejne me detyrat e tyre, por nese dikush ngre padi ne prokurori qe deputeti, ministri apo kryeministri po kryen veprimtari kriminale dhe po shkel me vetedije ligjet e atij vendi duke perdorur poziten e tij, atehere prokuroria mund te hetoje, ndjeki penalisht, arrestoje, gjykoje ate person ne pushtet. Kushtetuta aktuale, e ben gati te pamundur qe nje deputet apo minister te ndiqet penalisht nga prokuroria, pa aprovimin e kuvendit. Dhe kjo eshte arsyeja qe ne Shqiperi ne 20 vjet demokraci nuk kemi degjuar qe nje deputet apo minister te paditet e gjykohet nga gjykatat per shkelje te ligjit e korrupsion.

    Pra problemi nuk eshte se nuk duhet te kete imunitet ligjor per njerezit me pushtet, por ceshtja eshte qe imuniteti nuk duhet te pengoje organet e drejtesise qe te bejne punen e tyre, kur vjen fjala tek shkeljet e njerezve me pushtet. Imuniteti ligjor e mbron kryeministrin e deputetet e vendit per ligjet qe ata votojne, qendrimet qe ata mbrojne, mendimet qe ata shprehin. Por nese ai kryeminister apo ai deputet eshte i perfshire ne aktivitete kriminale, trafik droge apo korrupsion, imuniteti ligjor nuk duhet te perdoret si pengese per drejtesine qe ta ndjeki ate kryeminister apo deputetet penalisht.

    Eshte e natyrshme se imuniteti eshte pengese e panevojshme per ata qe deshirojne kontrollim sa me te plote dhe efektiv te shteteve vazale. Prandaj, nuk eshte befasi qe heqja e imunitetit perkrahet dhe pershendetet edhe nga BE etj.
    BE e ka kete kusht per cdo vend kandidat, pasi nuk pranon qe te pranoje vende demokratike ku nuk sundon ligji, nuk eshte institucionalizuar shteti i se drejtes. Dhe ne nje shoqeri si Shqiperia, ligji nuk vepron njesoj: ligj ndeshkon qytetarin e thjeshte kur ai shkel ligjin, por nuk ndeshkon ministrin apo deputetin, apo gjyqtarin, kur ky ben te njejten shkelje. Dhe per aq kohe sa kjo eshte e vertete, atehere Shqiperia nuk mund te pretendoje se ka rikthyer shtetin e se drejtes, e detyrimisht nuk mund te pranohet ne BE.

    Heqja apo kufizimi i tepruar i imunitetit askund ne bote nuk ka sjelle rezultate pozitive sa i perket perparimit demokratik te shoqerise dhe vendit.
    Ky eshte mendimi yt. Kryeprokurorja e Shqiperise, kur doli para komisionit parlamentar te drejtesise dhe jepte llogari per punen e institucionit te saj, tha hapur qe imuniteti eshte pengese ne ndjekjen penale dhe zbardhjen e aferave korruptive te njerezve me pushtet. Pra nuk eshte vetem BE qe e kerkon kete ndryshim, por edhe organi i pavarur i akuzes, Prokuroria e Pergjithshme e Shqiperise.

    Pa imunitet deputeti do te shitej shume me lire se me imunitet.
    Kosova eshte shembull i mire dhe me i afert per te kuptuar, se heqja apo kufizimi i imunitetit nuk ndryshon asgje ne shkallen e korrupsionit, krimit dhe problemeve qe (me ose pa te drejte) nderlidhen me imunitetin...
    Problemi ne Shqiperi nuk eshte se deputetet shiten, problemi ne Shqiperi eshte se Kuvendi i Shqiperise eshte mbushur me trafikante e miliardere qe e kane bere kete pasuri duke u marre me aktivitete kriminale dhe korruptive. Te gjithe shqiptaret e dine kete gje. Dhe arsyeja perse keta jane bere deputete, eshte qe te mbajne larg dhe ti fshihen pas imunitetit ligjit. Prokuroria nuk i ndjek dot penalisht, nuk i arreston dot, nuk i nxjerr dot ne gjykate, per aq kohe sa keta jane deputete.

    Shteti i Kosoves nuk krahasohet dot as me shtetin shqiptar, pasi Kosova eshte ende nje shtet ne formim, kurse shteti shqiptar eshte formuar, por ende nuk ka arritur qe te jete nje shtet i se drejtes: nje shtet ku ligji vepron njesoj mbi te gjithe qytetaret e vendit dhe drejtesia vihet me ligj.

    Albo

  10. #140
    i/e regjistruar Maska e Brari
    Anëtarësuar
    23-04-2002
    Postime
    18,826

Faqja 14 prej 19 FillimFillim ... 41213141516 ... FunditFundit

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund të hapni tema të reja.
  • Ju nuk mund të postoni në tema.
  • Ju nuk mund të bashkëngjitni skedarë.
  • Ju nuk mund të ndryshoni postimet tuaja.
  •