"Man sieht nur mit dem Herzen gut. Das Wesentliche ist für das Auge unsichtbar."
Linda5 thnx per cakmakun, se vetem ate me duhet te kerkoj verdall neper xhepa![]()
Stern mos e niz me mire , se nuk ka me te len pastaj :-D
Pershendetje DEU !
Ohhh...
Okay, warte kurz, kukkt mich an, siehst du das?
Ich bin cool, dies und das, ich freu mir nen riesen Ast
Ich mache das hier für die Leute die das hier lieben,
lasst mich einfach in Frieden, wenn ihr Sido hasst
Punkt aus, ich bin ein gemachter Mann
Was ich erreicht hab, eigentlich könnte man sagen, so wie's is reicht das
Aber es reicht nicht, nein, ich kann nicht bescheiden sein
Ich will so vieles noch erleben vor dem Altersheim
Ich will den Jackpot im Lotto gewinnen
Und damit alle meine Schäfchen ins Trockene bringen
Ich will high und frei sein, wie eine Flocke im Wind
Ansonsten schrei ich wie ein bockiges Kind
Und dann wird’s wieder eklig, ich hab schon viel erlebt
Ich hab aber noch so viel vor, ihr alles kukkt mir dabei zu auf eurem Monitor
Bis sie mir irgendwann das große Licht ausschalten,
Doch der Himmel muss es erst mal ohne mich aushalten
.................................................. .
..........................................
Jeto sot se neser nuk i dihet
Pershendetje te gjitheve,ju uroj nje fillim jave te mbare............
Ti me sjell gjithmone fat dhe lumturi
Lexova këtë që i kishe shkruar dikujt, por edhe nga të tjera postime të tua: të rrëfej: unë e lieb deutschin tat![]()
Eine sehr gewählte und präzise AusdrucksweiseMe stil dhe tepër interesant, also: ein perfekter Gesprächspartner meiner Ansicht nach.
Ç'a thotë uni? Stress od. chillig? Të përshëndes dhe Alles gute natyrisht (:
Ein lieben Gruß von mir për të gjithë ju të tjerët (:
edhe une i bashkangjitem urimit te postueses dhe vertet sot ishte nje dite e mire dhe e ngrohte dhe ashtu siq kishin paralajmeruar metereologet gjermane mu kur ube ora 17 oo ja filloj nje rrebesh shiu e.,,,
mirmbrema gjermania
HESHTJA ESHTE FLORI
FJALA ESHTE ARGJEND
Me nderon shuuuuume mendimi yt. Ich hoffe, nicht versäumt zu haben, mitzuteilen, wie sehr auch ich Dich als Gesprächspartner schätze. Fühl dich herzlichst von mir gedrückt. ; -)
Die Uni oder besser gesagt: Das Referendariat erweist sich als 'ne harte Nuss. Hab letzten Monat die Ergebnisse der schrifltichen Prüfungen erhalten. Habe diese leider nicht mit der Note abgeschlossen, die mir vorschwebte. Dies bedeutet, dass ich nun in der mündlichen mit einer für die Verhältnisse meiner Fachrichtung überaus schwer zu erreichenden Note abschließen muss, um die "Traumnote" zu erlangen. Aber ich mach mir keinen Stress daraus. Ich sehe das sportlich. Ich tue, was ich noch kann, der Rest möge von allein kommen, anderenfalls lebt es sich auch so ganz gut.
Te pershendes perzemersisht.
Pershendetje poashtu te gjithe miqve e vizitoreve te faqes sone.
Jungjatjeta!
Mire se ju gjeta
Pershendetje
Si ju kaloj sot dita?
"Man sieht nur mit dem Herzen gut. Das Wesentliche ist für das Auge unsichtbar."
Hey, mire se vjen![]()
Te bej une fillimin me pyetjen tende? Also, dita ime sot ishte e zorshme. Ne pune s'kishte njeri qe te fal buzeqeshje, moti qe i vranet, dhe pas punes pashe qe lavatricja kishte leshuar ujin kudo ne banje, me u desht ta teri te teren me mundim. Im Ergebnis: Perpos ca emails qe ishin qesharake qe nje dite koti..
Shpresoj nuk shperndava disponim te keq.
Mirembetsh
Ti asnjehere nuk shperndan disponim te keq,perkundrazi eshte gjithmone kenaqesi kur lezojm nga ty
sa keq po me vjen,qenke lodhur me ate dreq uji,e kam parasysh se me ka ndodhur dhe mua njehere keshtu si ty,dhe mu bene nervat kacurrel mu bene duke hequr ujin
Keto i ke per tu embelsuar pak mbremja
Krijoni Kontakt