Guten Abend all
Linda glori nice mire se ju gjeta![]()
Guten Abend all
Linda glori nice mire se ju gjeta![]()
"Man sieht nur mit dem Herzen gut. Das Wesentliche ist für das Auge unsichtbar."
Miremengjesi zonjusha, zoteri, djema, cika e cfare jeni. Nje pershendetje te madhe poashtu per Stern qe na begaton temen me vizita te shpeshta.
Tek ne qenka dite pranvere me diell, gjelberim e cicerima zogjesh, ashtu sic i ben mire njeriut pas nje dimri aq te gjate si ne qe patem.
E ata qe s'kane akoma mot te mire, qe te mos e harrojne pranveren se si duket, disa pamje:
![]()
chino
Miremengjes mein engel
Edhe ketej po na buzeqesh pak fati sot,po shkelqen dielli por e di cfare eshte me e keqja,qe smund ta shijoj se me duhet te iki ne pune
Gerade bei dem schönen Wetter da draußen würde ich jetzt am liebsten mal sonne genießen und nix tun
Pershendetje
"Man sieht nur mit dem Herzen gut. Das Wesentliche ist für das Auge unsichtbar."
Danke, zuckerschnute![]()
Pasi qe ke punuar sot ose ke nje pune qe s'njeh pushime fare ose jeton ne nje bundesland jokatolike (por protestante). Ketej nga ne ishte dite pushimi, dhe qelloja cfare kam bere. In etwa das, wovon Du in deinen obigen Zeilen geträumt hast. Jetzt da Du die Arbeit beendet hast, kann ich das sagen, kann sich nicht mehr mindernd auf die Arbeitsmoral auswirken. Und bald ist für uns alle Wochenende, schönes Wetter und hoffentlich stellt sich dann ein paar schönen Wochenendtagen nichts mehr im Weg. Das wünsche ich Dir hiermit genauso wie ich Dir und allen anderen für morgen einen
schönen Tag
wünsche.
Dite te mire te gjitheve, pershendetje.
Ndryshuar për herë të fundit nga chino : 03-06-2010 më 21:07
Guten Morgen an alle.....Wünche euch ein schönes erholsames und sonniges Wochenende
....
zemra ime tull shpirti jot llac dashurija jon pallat 15 kac
Hallo Tironce,
shkronjat tua na i lexoje edhe koleget qe ndodhen 100 metra larg.
Sa kohe s'te kam lexuar ketu. Fast wär ich davon ausgegangen, dass Du uns fremd gehen wolltest, aber dann viel mir der einwandfreie Eindruck ein, den ich von Dir habe.![]()
Mire se u ktheve, pershendetje mrapa.
Ndryshuar për herë të fundit nga chino : 04-06-2010 më 07:12
Guten Morgen stern
![]()
Wir leben alle unter dem gleichen Himmel, aber wir haben nicht alle den gleichen Horizont.
Morgen Bahnhofi
![]()
Wir leben alle unter dem gleichen Himmel, aber wir haben nicht alle den gleichen Horizont.
Guten Morgen alle andere Leute
Alles ist vorbereitet nur für euch: )
Vetem mos u zini
Izadora kujdes me cigaret, se mos i han te gjitha: D
![]()
Krijoni Kontakt