Guten tag sterne te ne paradite war sonnig, tani duket sikur po prish icik koha,trotzdem wünche ich dir eine schönnes wochennende...............morgen hellowen,ich hab kein bock mit kinder zu gehen ufffffffff
pershendetje te gjitheve![]()
Guten tag sterne te ne paradite war sonnig, tani duket sikur po prish icik koha,trotzdem wünche ich dir eine schönnes wochennende...............morgen hellowen,ich hab kein bock mit kinder zu gehen ufffffffff
pershendetje te gjitheve![]()
Ti me sjell gjithmone fat dhe lumturi
Schalom Deu !
Ndryshuar për herë të fundit nga Izadora : 05-11-2010 më 17:24
Jeto sot se neser nuk i dihet
ein HALLO an alle..tja kaloni sa me mire
zemra ime tull shpirti jot llac dashurija jon pallat 15 kac
Gjes Sofra
Nje te djele sa me te qete![]()
"Man sieht nur mit dem Herzen gut. Das Wesentliche ist für das Auge unsichtbar."
si keni nje themi ne nga anet tona
JO SEKS PARA MARTESE
Oh ishte lene fare mas dore sofra jone!!!!nje pershendetje per te gjithe kalofshi nje mbremje te bukur
Ti me sjell gjithmone fat dhe lumturi
e cna ka fidhu keq kjo jav mer zot i modh ngelem ne pune dhe gjith java pune....po hajd mo boll kena bo qef ket vit
...Wünche euch allen noch eine schöne Woche auch wenn es ein scheiss Wette ist
![]()
"Man sieht nur mit dem Herzen gut. Das Wesentliche ist für das Auge unsichtbar."
Guten Morgen DEU
einen schönen Sonntag noch, erholt euch gut, der Montag kommt bestimmt, und dann heißt es :
Ja ja ja... , jetzt wird wieder in die Hände gespuckt, wir steigern das Brutto Soziales Produkt
Sot do të bëj një vepër të mirë-edhe nuk do ti tregoj askujt
ein HALLO an alle die morgen frei haben...Wünche euch noch einen schönen Tag heute
![]()
Krijoni Kontakt