Close
Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 16
  1. #1
    i/regjistruar
    Anėtarėsuar
    21-03-2008
    Vendndodhja
    Pistoia
    Postime
    580

    Rama: Letėr e hapur kryeministrit Berisha

    Zotit Sali Berisha, Kryeministėr i Shqipėrisė

    Pėr dijeni: Pėrfaqėsuesve tė komunitetit ndėrkombėtar nė Shqipėri

    Tiranė 16 mars 2010

    Zoti Kryeministėr!

    Do tė kisha dashur sot t’Ju shtrėngoja dorėn pėr kurajėn, por fatkeqėsisht nuk mund t’Ju shpreh veēse keqardhje pėr frikėn Tuaj nga e vėrteta qė gjendet nė kutitė e zgjedhjeve tė 28 qershorit.

    Do tė ishte dashur shumė qė sot Komisioni i Ligjeve tė kishte hapur rrugėn e zgjidhjes sė problemit tė rėndė qė ekziston jo mes meje e jush, as edhe mes partive a kampeve tona politike, po mu nė mes tė rrugės qė ndan tė shkuarėn me tė ardhmen europiane tė Shqipėrisė, ku prej njėzet vjetėsh nuk bėhen dot zgjedhje tė lira, tė ndershme, tė pakontestueshme, si nė ēdo vend tjetėr europian.
    Do tė donin tė gjithė shqiptarėt padyshim, por edhe tė gjithė miqtė e partnerėt tanė ndėrkombėtarė, qė Kuvendi i Shqipėrisė tė jepte nė datėn 18 mars njė provė urtėsie e vullneti politik pėr ta zgjidhur krizėn e vet duke dalė me njė krejt tjetėr pėrfundim nga ky i sotmi i Komisionit tė Ligjeve lidhur me nismėn tonė.

    Ndaj edhe Ju shkruaj me shqetėsim tė madh sot, nė vigjiljen e 18 marsit, kur tė gjithė, brenda e jashtė Shqipėrisė, dėshirojnė ligjėrimin e njė marrėveshjeje dinjitoze qė i jep vendit drejtimin e daljes nga kriza politike dhe vetė Parlamentit njė frymėmarrje tė re demokratike.

    Vetėm duke u ngritur mbi ndjeshmėritė dhe interesat qė mbajnė mbyllur rrugėn e transparencės sė plotė e tė pakushtėzuar tė zgjedhjeve dhe duke vėnė interesin e vendit e tė popullit sovran nė themelin e njė marrėveshjeje mes palėve, e cila do ta kthente nė ligj, jo veē pėr sot po pėrgjithmonė, tė drejtėn e transparencės sė zgjedhjeve pėrmes hetimit parlamentar, ky Kuvend do tė hynte nė historinė e demokracisė sonė jo si Parlamenti pa tė ardhme i Ruzhdies, po si Parlamenti i ndarjes pėrfundimtare me standardet zgjedhore tė Ruzhdies.

    Kėto standarde, absolutisht tė papranueshme pėr njė vend anėtar tė NATO-s dhe aspirant pėr Bashkimin Europian, deformuan shumėkund si nė Ruzhdie zgjedhjet e 28 qershorit dhe kėrcėnojnė ta kthejnė nė njė lojė tė paravendosur procesin zgjedhor nė Shqipėri.

    Ky ėshtė njė kėrcėnim i patolerueshėm pėr fatin e demokracisė e tė shtetit ligjor nė kėtė vend ku njė tjetėr lojė e paravendosur kundėr lirisė sė zgjedhjeve na mbajti pesėdhjetė vjet larg Europės, ndėrkohė qė njėzet vjet liri nuk kanė mjaftuar ende pėr tė bėrė zgjedhje si nė Europė a tė paktėn si nė vendet e tjera tė rajonit tė trazuar ku jetojmė. Pėrfshirė edhe Kosovėn qė, megjithėse vetėm dy vjet shtet, zgjedh lirisht e garanton transparencė pėr zgjedhėsit e saj.

    Vrasja e besimit tė qytetarėve te zgjedhjet dhe shkrirja pėrfundimtare e kufirit mes shtetit e pushtetit, adresuar si shqetėsim serioz edhe nė raportin e OSBE/ODIHR-it, do tė ishin rrjedhojat mė imediate tė moshetimit tė plotė e tė pakushtėzuar tė shtrirjes sė fenomenit Ruzhdie nė procesin zgjedhor.

    Ja pse kėtė letėr zoti Kryeministėr duhet ta konsideroni njė ftesė pėr ta kthyer 18 marsin nė ditėn e njė konsensusi historik pėr njė hetim qė, siē e kemi pohuar pareshtur, nuk synon ndryshimin e rezultatit tė zgjedhjeve nė tavolinė, as delegjitimimin e Parlamentit tė dalė prej atyre zgjedhjeve tė korruptuara, por vetėm ēmontimin e mekanizmit tė korrupsionit qė ka kapur sistemin e administrimit zgjedhor nė Shqipėri, siē e tregon rrėnqethshėm prova e kutisė sė Ruzhdies.

    Hetimi qė ne kėrkojmė nuk ka tė bėjė me tė shkuarėn, po vetėm me tė ardhmen, sepse ēlirimi i zgjedhjeve tė ardhshme nga korrupsioni mund tė bėhet vetėm pėrmes transparencės sė zgjedhjeve tė shkuara.

    Kutitė duhet tė hapen jo pėr tė rinumėruar votat, por pėr tė hetuar numėrimin nė njė proces ku sipas vetė OSBE/ODIHR-it nė njė tė tretėn e tij numėrimi ka qenė i keq dhe shumė i keq, si edhe dokumentacionin zgjedhor ku, ashtu si nė Ruzhdie, janė bėrė nė njė numėr shumė kritik rastesh manipulime qė nuk duhet tė pėrsėriten kurrė mė.

    Kuvendi duhet tė vihet nė punė jo pėr tė dubluar institucione tė tjera apo pėr t’iu mbivendosur pushtetit gjyqėsor, siē Ju argumentoni pa asnjė bazė ligjore, duke kundėrshtuar kėrkesėn tonė, po pėr tė hetuar si ėshtė implementuar Kodi Zgjedhor dhe sa ėshtė zbatuar nė pėrgjithėsi ligji gjatė zgjedhjeve tė qershorit 2009. E kėtu lejomėni tė besoj se nuk ėshtė e vėshtirė tė ndajmė bashkė bindjen qė jo mungesa e ligjeve tė shkruara, po moszbatimi i ligjeve qė kemi pėrbėn problemin mė tė madh tė Shqipėrisė nė rrugėn drejt Europės. E dimė tė gjithė, nė letėr kemi njė shtet me ligje qė shkruhen sipas standardeve europiane, nė realitet njė shtet prej letre shumė larg standardeve europiane. Ėshtė koha tė zbatojmė ligjet qė shkruajmė dhe t’i shkruajmė ligjet pėr t’i zbatuar zoti Kryeministėr.

    Pėrveēse njė funksion i natyrshėm i organit suprem ligjvėnės, ky qė na refuzohet prej mė shumė se gjashtė muajsh ėshtė njė obligim jo veē kushtetues e ligjor, po edhe moral, etik e qytetar pėr njė Parlament ku opozita, si njėra prej dy shtyllave ku mbėshtetet legjitimiteti i tij, kėrkon transparencė tė plotė nė sytė e tė gjithėve sot pėr tė garantuar siguri tė plotė pėr tė gjithė nesėr.
    Vetėm kėshtu mund tė pėrmbushim plotėsisht objektivin e pėrcaktuar ligjėrisht tė kontrollit parlamentar pėr hetimin mbi njė ēėshtje tė veēantė me interes publik.
    Vetėm kėshtu ky hetim, i mbėshtetur plotėsisht mbi Kushtetutėn e Republikės sonė, do tė pėrmbushė jo vetėm tė drejtėn e ligjshme, po edhe detyrimin tonė tė pėrbashkėt karshi zgjedhėsve:

    •a) Pėr tė verifikuar zbatimin e legjislacionit gjatė njė procesi zgjedhor kaq tė dyshimtė e tė kontestuar.
    •b) Pėr tė identifikuar problemet qė lypsen zgjidhur pėr tė ardhmen duke propozuar ndryshimet pėrkatėse ligjore.
    •c) Pėr tė hedhur dritė mbi pėrgjegjėsitė eventuale pėr moszbatimin e ligjeve nė fuqi, tė cilat, bash ashtu siē e pėrcakton ligji pėr hetimin parlamentar, Komisioni Hetimor ia ēon pėr ndjekje tė mėtejshme organeve tė drejtėsisė.
    Vetėm kėshtu, falė kėsaj abc-je tė kulturės sė transparencės dhe tė kontrollit parlamentar, ne nuk do tė kemi mė nė zgjedhjet e ardhshme jo shumė, po asnjė kuti votimi si nė Ruzhdie; nuk do tė kemi mė nė zgjedhjet e ardhshme jo me dhjetėra mijėra si nė 28 qershor, po asnjė numėr identiteti tė rremė nė listat e votuesve; nuk do tė kemi mė nė zgjedhjet e ardhshme jo me mijėra njerėz si gjithnjė deri mė sot, po asnjė zgjedhės qė do tė guxojė tė votojė mė shumė se njė herė me disa dokumente identiteti tė falsifikuara; nuk do tė kemi mė nė zgjedhjet e ardhshme jo njė masė tė frikshme emigrantėsh tė vjedhur nė identitetin e tyre si vitin e shkuar, tė cilėt u kthyen nė votues pa qenė fare nė Shqipėri pėr zgjedhje, po asnjė syresh!

    Sepse, tekefundit, vetėm kėshtu nuk do tė kemi mė nė sistemin e administrimit tė zgjedhjeve shqiptare me qindra e mė shumė se qindra komisionerė tė cilėt, pasi marrin nėn dorė paratė pėr manipulimin e rezultatit, i kryejnė gjithė ato shkelje kriminale tė ligjit, njėsoj si nė Ruzhdie, me vetėdijen e pėrbuzshme se ēfarėdo paudhėsie tė bėjnė me fletėt e votimit, me identitetet e zgjedhėsve apo me kutitė ku zė fill jeta demokratike, asgjė nuk mund t’i gjejė pėrderisa krimi i tyre kyēet pėrgjithmonė nė terrin e kutive tė pahapshme.

    Ju e dini fort mirė zoti Kryeministėr se konsensusi i shumėduartrokitur edhe nga komuniteti ndėrkombėtar pėr reformėn elektorale, qė i parapriu zgjedhjeve tė shkuara, u bazua nė garancinė e vendosur prej nesh, Partisė Socialiste, dhe tė pranuar prej jush, Partisė Demokratike, nė nenet 136/3 dhe 138/3 tė Kodit Zgjedhor. Tė cilat shprehin qartėsisht tė drejtėn e pakicės absolute tė Komisionit Qendror tė Zgjedhjeve, dy nga shtatė anėtarė, pėr tė hapur ēdo kuti qė e gjykojnė tė arsyeshme pėr rinumėrim.

    Pikėrisht kėto nene ishin garancia mbi tė cilėn u bazua edhe premtimi ynė elektoral se ēdo votė ishte e sigurt nė tė gjitha rastet, vėrtet tė shumta, kur qytetarėt e shqetėsuar nga presionet aspak demokratike tė shtetit tė vėnė nė dispozicion tė pushtetit, por edhe nga eksperienca e hidhur e tė shkuarės Suaj nė administrim zgjedhjesh, na pyesnin gjatė gjithė fushatės nėse do tė ishte apo jo opozita nė gjendje tė mbronte votėn e tyre.

    Ne qė i shkruam me dorėn tonė e pastaj morėm, jo pa mund e kohė, konsensusin Tuaj pėr kėto dispozita e kishim shumė tė qartė arsyen dhe pėrmbajtjen e tyre.

    Ato ishin, le ta themi hapur, lėshimi Juaj pėr opozitėn, kundrejt lėshimeve tė opozitės nė kuadrin e njė marrėveshjeje transparente dhe tė dobishme pėr vendin e pėr palėt. Ishin kėto lėshime reciproke qė pėr herė tė parė i dhanė vendit njė reformė elektorale tė kryer thuajse njė vit pėrpara zgjedhjeve, krejt ndryshe nga tradita shumėvjeēare e arrnimeve tė natės sė fundit. Falė kėsaj reforme e klimės sė dialogut qė mundėsoi edhe mė shumė se kaq, duke e nxjerrė politikėn nga kuadri tradicional i konfliktualitetit konstant, Shqipėria kurorėzoi pėrpjekjen pėr integrimin nė NATO dhe u vlerėsua mjaft pozitivisht nga Bashkimi Europian pas shumė vitesh plot kritika nė kėtė drejtim.

    Por sot mė duhet t’Jua pėrsėris se kur Partisė Socialiste iu desh ta pėrdorte fill pas zgjedhjeve tė 28 qershorit tė drejtėn e lartpėrmendur pėr tė hapur e rinumėruar kuti nė Berat, Tiranė dhe Shkodėr, Ju, nėpėrmjet shumicės Suaj nė KQZ, treguat se kėtė tė drejtė pėr transparencė na e kishit dhėnė pėr tė na e hequr pikėrisht kur tė na duhej. Kėshtu, padrejtėsisht, pėrfaqėsuesit Tuaj nė KQZ e bėnė kėtė pėrmes njė shkeljeje flagrante tė ligjit dhe padenjėsisht Ju e mbėshtetėt kėtė padrejtėsi nga ēasti i parė deri sot e gjithė ditėn.

    Kolegji Zgjedhor paskėtaj e vulosi nėn presionin qė dihet shkeljen e bėrė nga KQZ-ja duke vulosur kėsisoj edhe rezultatin e zgjedhjeve pėrmes leximit nė ligj tė diēkaje tė paqenė, tė cilėn ne si autorė tė neneve pėrkatėse tė ligjit as e kishim menduar, as e kishim shkruar, as e kishim votuar.

    Ju e dini, mė mirė se askush, qė e drejta e pakushtėzuar pėr hapjen e ēdo kutie tė kėrkuar nga pakica absolute e KQZ-sė dhe rinumėrimin e votave nė sytė e publikut, ishte ēelėsi i marrėveshjes sonė pėr reformėn elektorale. Ashtu siē e dini padyshim edhe arsyen pse e hodhėt nė det kėtė ēelės, duke marrė peng edhe kutitė sapo morėt pushtetin qė nuk mishėron vullnetin e qytetarėve qė kanė hedhur votėn nė ato kuti. Megjithatė, opozita sot nuk kėrkon mė atė qė iu mor padrejtėsisht Partisė Socialiste dhe tė tjera partive jashtė koalicionit Tuaj qė kėrkuan rinumėrim dje. Opozita kėrkon vetėm atė qė nuk duhet t’i merret mė askujt nesėr.

    Ne sot nuk kemi mė punė me vendimet e KQZ-sė e tė Kolegjit Zgjedhor, zoti Kryeministėr. Ato vendime tė formės sė prerė kanė vulosur rezultatin dhe ndarjen e mandateve tė kėtij Parlamenti, ku ne nuk kėrkojmė asnjė karrige mė shumė se ē’na kanė dhėnė vendimet nė fjalė, megjithėse shumė tė padrejta. Po, mė anė tjetėr, s’ka asnjė dyshim se ne as mund tė qėndrojmė mbi kutitė e mbyllura ku ėshtė magazinuar mekanizmi i korrupsionit elektoral nė pritje pėr t’u rivėnė nė lėvizje pėr deformimin e rezultatit tė zgjedhjeve tė ardhshme.

    Bojkoti ynė nuk futi nė krizė demokracinė, kriza e demokracisė ēoi opozitėn deri nė bojkot. Kjo krizė i ka rrėnjėt tek ai mekanizėm korrupsioni elektoral qė ne ju ftojmė ta ēmontojmė sė bashku, urtėsisht, paqėsisht, drejtėsisht, pėrmes njė transparence qė do tė pengojė degradimin e mėtejshėm tė procesit ligjvėnės e qeverisės. Pa kėtė transparencė ky degradim ēdo ditė e mė shqetėsues ėshtė i pandalshėm dhe sfida madhore e procesit tė integrimit europian tė Shqipėrisė ėshtė seriozisht e kompromentuar.

    Shqipėria nuk meriton tė shkojė mbrapsht nė njė rrugė ku sot jemi mė tė vonuarit e rajonit. Shqiptarėt nuk meritojnė tė presin ende nė radhėn e gjatė pas derės sė mbyllur tė Europės pėr njė vizė apo ta shohin tė vazhdojė t’u largohet horizonti i bashkimit me familjen europiane. Nė emėr tė opozitės Ju riftoj ta afrojmė bashkėrisht Europėn pėr Shqipėrinė e shqiptarėt, duke bėrė secila palė detyrėn e vet dhe duke mos u fortifikuar nė pozicione aspak ogurmira. Vendi ka nevojė pėr reforma e pėr dialog serioz mes palėve nė pėrballimin e njė krize demokratike, po edhe ekonomike, aspak tė lehtė pėr t’u kapėrcyer. Opozita ka bėrė gjithė sa ka mundur pėr tė ardhur nė pikėn ku po Ju presim tė afroheni e tė bėni Tuajėn.

    Ne kemi lėvizur me urtėsi e kurajė drejt pikės ku ēmojmė se konvergojnė interesat e tė gjitha palėve, pa cenuar parimin e patjetėrsueshėm tė transparencės sė zgjedhjeve tė shkuara, me tė cilin lidhet nė fakt jo thjesht shkalla e lirisė dhe ndershmėrisė sė zgjedhjeve tė ardhshme, por edhe shkalla e respektimit tė lirive e tė drejtave kushtetuese nė Shqipėri nga ana e parlamentit e qeverisė.
    Bindja se degradimi i ndjeshėm i kėtyre lirive e tė drejtave gjatė dhe sidomos pas zgjedhjeve tė shkuara, lidhet pikėrisht me vetėsigurinė qė pushtetit i buron nga kontrolli i mekanizmit tė sofistikuar dhe deri sot tė paprekshėm tė korrupsionit zgjedhor, na bėn tė palėkundur nė mbrojtjen e parimit tė transparencės sė plotė e tė pakushtėzuar tė zgjedhjeve.

    Por njėkohėsisht bindja se mė e mira nuk mund tė bėhet duke bėrė mė tė keqen pėr palėn tjetėr, si edhe, le ta themi pa ngurrim, respekti pėr opinionin e miqve dhe partnerėve tė pazėvendėsueshėm tė Shqipėrisė nė rrugėn e saj drejt Europės, na bėjnė tė dėgjueshėm ndaj tė gjithė zėrave qė vijnė nga jashtė nesh. Pėrfshirė edhe zėrin e palės Suaj sigurisht.
    Prandaj e njohėm rezultatin.
    Prandaj pranuam parimin e mosndryshimit tė tij pavarėsisht rezultatit tė hetimit.
    Prandaj u treguam tejet tė matur nė organizimin e protestave.
    Prandaj u kthyem nė Parlament dhe morėm mandatet.
    Prandaj propozuam njė nismė konkrete, konform Kushtetutės, konform vendimit tė Gjykatės Kushtetuese, po edhe konform opinionit tė Komisionit tė Venecias – po zoti Kryeministėr, ky komision ėshtė shprehur qysh nė vitin 2001 pėr mosngushtimin e objektit tė hetimit parlamentar nga mazhoranca! – si edhe, dėgjojeni me vėmendje, konform faktit tė thjeshtė qė, pas zgjedhjeve tė vitit 2005, komisionit tė atėhershėm hetimor parlamentar pėr zgjedhjet i ėshtė lejuar hapja e kutive tė votimit. Fakti qė ai komision nuk e zhvilloi as sa dhe as si duhet procesin e transparencės, ishte njė gabim tė cilin zgjedhjet e vitit 2009 na mėsuan se nė asnjė mėnyrė nuk duhet tė pėrsėritet.

    Ndėrkohė Ju s’keni lėvizur asnjė gjysmė hapi nga pozicioni Juaj fillestar, edhe pse funksioni i Kryeministrit tė vendit, aq mė tepėr nė kushtet aspak tė lehta ku ndodhet demokracia dhe ekonomia e vendit, kėrkon prej Jush kurajėn e gatishmėrinė pėr ta kuptuar siē ėshtė krizėn shqiptare, tė njohur tashmė ndėrkombėtarisht, duke dėgjuar zėrin e arsyes, jo duke besuar tek arsyeja e forcės.

    Ju pėrpiqeni ta fortifikoni pozicionin Tuaj tė vjetėr duke iu referuar sistematikisht Kushtetutės si njė pengesė, qė thoni se nuk u lejon ta pranoni nismėn ligjore tė Partisė Socialiste. Kujt nuk do t’i vinte mirė, pėrfshirė edhe mua pa as mė tė voglin dyshim, qė Kryeministri i Shqipėrisė tė ishte mishėrimi me fjalė e vepra i pėrulėsisė ndaj ligjit themelor tė shtetit!

    Por, e vėrteta jofatlume ėshtė se kėto ditė u rrumbullakos nė njėzet numri i ligjeve tė miratuara prej mazhorancės Suaj, qė janė rrėzuar si antikushtetuese nga Gjykata Kushtetuese e Republikės sė Shqipėrisė. Ndėrkohė, po kėto ditė, njė nismė e freskėt e qeverisė Suaj pėr tė amenduar ligjin pėr Shėrbimin Informativ tė Shtetit tonė i shtohet listės sė afro dhjetė akteve tė tjera, tė pagjykuara ende prej Kushtetueses, ku lexohen qartė gjurmėt e antikushtetushmėrisė. Kėto janė rekorde qė fatmirėsisht e ardhmja nuk do t’i thyejė dot kurrė, por qė fatkeqėsisht tregojnė problemin e madh tė sė tashmes shqiptare pėr shkak tė tė kuptuarit qė qeveria Juaj ka me Kushtetutėn qoftė nė germė e qoftė nė frymė. Njė numėr interesash e synimesh tė lexueshme pėr tė gjithė ia kanė bėrė tė rėndomtė kėsaj maxhorance avazin e shkeljes sė Kushtetutės, prandaj tė gjithė e dinė sot se jeni Ju jo Kushtetuta pengesa pėr transparencėn e kutive tė 28 qershorit.

    Jo zoti Berisha, nuk Ju pengon Kushtetuta tė pranoni projektin tone, po mungesa e vullnetit politik pėr ta respektuar Kushtetutėn! Ju i atribuoni Kushtetutės njė kufizim qė ajo nuk e ka. Ju e lexoni sėrish gabim apo siē ju pėlqen atė, ashtu siē lexoni gabim apo siē ju pėlqen vendimin e Gjykatės Kushtetuese, qė nė fakt thotė pa asnjė ekuivok, njėsoj si edhe Komisioni i Venecias, se objekti i hetimit pėrcaktohet nga pakica qė propozon ngritjen e komisionit hetimor dhe nuk mund tė kufizohet nga shumica e Parlamentit.

    Zoti Kryeministėr!
    Nuk ėshtė ende vonė!

    Ēlirimi i zgjedhjeve nga korrupsioni ėshtė ēlirimi i zgjidhjeve pėr shqiptarėt.
    18 marsi ėshtė dita e caktuar dhe e duhur pėr ta bėrė sė bashku nė Kuvendin e Shqipėrisė, nė vėmendjen e jashtėzakonshme tė opinionit publik shqiptar dhe miqve e partnerėve tanė ndėrkombėtarė, hapin e madh drejt kėtij ēlirimi qė do tė ndikojė fuqishėm edhe kundėr fenomenit tė korrupsionit nė tėrėsi.

    Le ta bėjmė kėtė hap me kurajė e nė mirėbesim reciprok, tė ftojmė edhe miqtė e partnerėt tanė ndėrkombėtarė tė na ndihmojnė me praninė dhe sugjerimet e tyre nė procesin e transparencės, t’u japim shqiptarėve mundėsinė e njė eksperience tė pashlyeshme demokracie, duke e bėrė transparencėn instrumentin e shkuljes sė korrupsionit nga procesi zgjedhor dhe duke u dhėnė tė gjithėve mesazhin shpresėplotė tė shpėtimit tė lirisė e garantimit tė ndershmėrisė sė zgjedhjeve nė Shqipėri.

    Ka ende kohė pėr tė reflektuar, folur e zgjidhur kėtė nyje gordiane me shpatėn e kurajės politike e qytetare qė kėrkon njė moment kaq delikat kur duhen hapa kurajozė pėrpara, duke filluar nga transparenca e zgjedhjeve e vazhduar vendosmėrisht me reformat e tjera tė integrimit dhe me implementimin e tyre pėr njė Shqipėri Europiane ku ligjet e shkruara tė jenė ligje tė zbatuara.
    Fortifikimi i mėtejshėm i pozicionit Tuaj tė vjetėr, me argumente qė janė vetėm njė alibi e ngritur mbi frikėn nga transparenca dhe si rrjedhojė refuzimi i transparencės nga ana Juaj nė 18 mars, do tė ishte njė gabim qė sot nuk jemi nė gjendje t’ia parashikojmė dot pasojat.

    Uroj qė ky tė mos jetė rasti, por jam i detyruar t’Ju siguroj publikisht se nėse kėshtu do tė ndodhė, opozita ėshtė e pėrgatitur pėr ta vazhduar pėrpjekjen e saj demokratike deri nė largimin e kėsaj qeverie.

    Sinqerisht
    Edi Rama

  2. #2
    I qete Maska e BEHARI
    Anėtarėsuar
    28-12-2005
    Vendndodhja
    ME MENDJE DHE ZEMER NE SHKODER!!
    Postime
    2,119
    Citim Postuar mė parė nga i/regjistruar Lexo Postimin
    Zotit Sali Berisha, Kryeministėr i Shqipėrisė

    Pėr dijeni: Pėrfaqėsuesve tė komunitetit ndėrkombėtar nė Shqipėri

    Tiranė 16 mars 2010

    Zoti Kryeministėr!

    Do tė kisha dashur sot t’Ju shtrėngoja dorėn pėr kurajėn, por fatkeqėsisht nuk mund t’Ju shpreh veēse keqardhje pėr frikėn Tuaj nga e vėrteta qė gjendet nė kutitė e zgjedhjeve tė 28 qershorit.

    Do tė ishte dashur shumė qė sot Komisioni i Ligjeve tė kishte hapur rrugėn e zgjidhjes sė problemit tė rėndė qė ekziston jo mes meje e jush, as edhe mes partive a kampeve tona politike, po mu nė mes tė rrugės qė ndan tė shkuarėn me tė ardhmen europiane tė Shqipėrisė, ku prej njėzet vjetėsh nuk bėhen dot zgjedhje tė lira, tė ndershme, tė pakontestueshme, si nė ēdo vend tjetėr europian.
    Do tė donin tė gjithė shqiptarėt padyshim, por edhe tė gjithė miqtė e partnerėt tanė ndėrkombėtarė, qė Kuvendi i Shqipėrisė tė jepte nė datėn 18 mars njė provė urtėsie e vullneti politik pėr ta zgjidhur krizėn e vet duke dalė me njė krejt tjetėr pėrfundim nga ky i sotmi i Komisionit tė Ligjeve lidhur me nismėn tonė.

    Ndaj edhe Ju shkruaj me shqetėsim tė madh sot, nė vigjiljen e 18 marsit, kur tė gjithė, brenda e jashtė Shqipėrisė, dėshirojnė ligjėrimin e njė marrėveshjeje dinjitoze qė i jep vendit drejtimin e daljes nga kriza politike dhe vetė Parlamentit njė frymėmarrje tė re demokratike.

    Vetėm duke u ngritur mbi ndjeshmėritė dhe interesat qė mbajnė mbyllur rrugėn e transparencės sė plotė e tė pakushtėzuar tė zgjedhjeve dhe duke vėnė interesin e vendit e tė popullit sovran nė themelin e njė marrėveshjeje mes palėve, e cila do ta kthente nė ligj, jo veē pėr sot po pėrgjithmonė, tė drejtėn e transparencės sė zgjedhjeve pėrmes hetimit parlamentar, ky Kuvend do tė hynte nė historinė e demokracisė sonė jo si Parlamenti pa tė ardhme i Ruzhdies, po si Parlamenti i ndarjes pėrfundimtare me standardet zgjedhore tė Ruzhdies.

    Kėto standarde, absolutisht tė papranueshme pėr njė vend anėtar tė NATO-s dhe aspirant pėr Bashkimin Europian, deformuan shumėkund si nė Ruzhdie zgjedhjet e 28 qershorit dhe kėrcėnojnė ta kthejnė nė njė lojė tė paravendosur procesin zgjedhor nė Shqipėri.

    Ky ėshtė njė kėrcėnim i patolerueshėm pėr fatin e demokracisė e tė shtetit ligjor nė kėtė vend ku njė tjetėr lojė e paravendosur kundėr lirisė sė zgjedhjeve na mbajti pesėdhjetė vjet larg Europės, ndėrkohė qė njėzet vjet liri nuk kanė mjaftuar ende pėr tė bėrė zgjedhje si nė Europė a tė paktėn si nė vendet e tjera tė rajonit tė trazuar ku jetojmė. Pėrfshirė edhe Kosovėn qė, megjithėse vetėm dy vjet shtet, zgjedh lirisht e garanton transparencė pėr zgjedhėsit e saj.

    Vrasja e besimit tė qytetarėve te zgjedhjet dhe shkrirja pėrfundimtare e kufirit mes shtetit e pushtetit, adresuar si shqetėsim serioz edhe nė raportin e OSBE/ODIHR-it, do tė ishin rrjedhojat mė imediate tė moshetimit tė plotė e tė pakushtėzuar tė shtrirjes sė fenomenit Ruzhdie nė procesin zgjedhor.

    Ja pse kėtė letėr zoti Kryeministėr duhet ta konsideroni njė ftesė pėr ta kthyer 18 marsin nė ditėn e njė konsensusi historik pėr njė hetim qė, siē e kemi pohuar pareshtur, nuk synon ndryshimin e rezultatit tė zgjedhjeve nė tavolinė, as delegjitimimin e Parlamentit tė dalė prej atyre zgjedhjeve tė korruptuara, por vetėm ēmontimin e mekanizmit tė korrupsionit qė ka kapur sistemin e administrimit zgjedhor nė Shqipėri, siē e tregon rrėnqethshėm prova e kutisė sė Ruzhdies.

    Hetimi qė ne kėrkojmė nuk ka tė bėjė me tė shkuarėn, po vetėm me tė ardhmen, sepse ēlirimi i zgjedhjeve tė ardhshme nga korrupsioni mund tė bėhet vetėm pėrmes transparencės sė zgjedhjeve tė shkuara.

    Kutitė duhet tė hapen jo pėr tė rinumėruar votat, por pėr tė hetuar numėrimin nė njė proces ku sipas vetė OSBE/ODIHR-it nė njė tė tretėn e tij numėrimi ka qenė i keq dhe shumė i keq, si edhe dokumentacionin zgjedhor ku, ashtu si nė Ruzhdie, janė bėrė nė njė numėr shumė kritik rastesh manipulime qė nuk duhet tė pėrsėriten kurrė mė.

    Kuvendi duhet tė vihet nė punė jo pėr tė dubluar institucione tė tjera apo pėr t’iu mbivendosur pushtetit gjyqėsor, siē Ju argumentoni pa asnjė bazė ligjore, duke kundėrshtuar kėrkesėn tonė, po pėr tė hetuar si ėshtė implementuar Kodi Zgjedhor dhe sa ėshtė zbatuar nė pėrgjithėsi ligji gjatė zgjedhjeve tė qershorit 2009. E kėtu lejomėni tė besoj se nuk ėshtė e vėshtirė tė ndajmė bashkė bindjen qė jo mungesa e ligjeve tė shkruara, po moszbatimi i ligjeve qė kemi pėrbėn problemin mė tė madh tė Shqipėrisė nė rrugėn drejt Europės. E dimė tė gjithė, nė letėr kemi njė shtet me ligje qė shkruhen sipas standardeve europiane, nė realitet njė shtet prej letre shumė larg standardeve europiane. Ėshtė koha tė zbatojmė ligjet qė shkruajmė dhe t’i shkruajmė ligjet pėr t’i zbatuar zoti Kryeministėr.

    Pėrveēse njė funksion i natyrshėm i organit suprem ligjvėnės, ky qė na refuzohet prej mė shumė se gjashtė muajsh ėshtė njė obligim jo veē kushtetues e ligjor, po edhe moral, etik e qytetar pėr njė Parlament ku opozita, si njėra prej dy shtyllave ku mbėshtetet legjitimiteti i tij, kėrkon transparencė tė plotė nė sytė e tė gjithėve sot pėr tė garantuar siguri tė plotė pėr tė gjithė nesėr.
    Vetėm kėshtu mund tė pėrmbushim plotėsisht objektivin e pėrcaktuar ligjėrisht tė kontrollit parlamentar pėr hetimin mbi njė ēėshtje tė veēantė me interes publik.
    Vetėm kėshtu ky hetim, i mbėshtetur plotėsisht mbi Kushtetutėn e Republikės sonė, do tė pėrmbushė jo vetėm tė drejtėn e ligjshme, po edhe detyrimin tonė tė pėrbashkėt karshi zgjedhėsve:

    •a) Pėr tė verifikuar zbatimin e legjislacionit gjatė njė procesi zgjedhor kaq tė dyshimtė e tė kontestuar.
    •b) Pėr tė identifikuar problemet qė lypsen zgjidhur pėr tė ardhmen duke propozuar ndryshimet pėrkatėse ligjore.
    •c) Pėr tė hedhur dritė mbi pėrgjegjėsitė eventuale pėr moszbatimin e ligjeve nė fuqi, tė cilat, bash ashtu siē e pėrcakton ligji pėr hetimin parlamentar, Komisioni Hetimor ia ēon pėr ndjekje tė mėtejshme organeve tė drejtėsisė.
    Vetėm kėshtu, falė kėsaj abc-je tė kulturės sė transparencės dhe tė kontrollit parlamentar, ne nuk do tė kemi mė nė zgjedhjet e ardhshme jo shumė, po asnjė kuti votimi si nė Ruzhdie; nuk do tė kemi mė nė zgjedhjet e ardhshme jo me dhjetėra mijėra si nė 28 qershor, po asnjė numėr identiteti tė rremė nė listat e votuesve; nuk do tė kemi mė nė zgjedhjet e ardhshme jo me mijėra njerėz si gjithnjė deri mė sot, po asnjė zgjedhės qė do tė guxojė tė votojė mė shumė se njė herė me disa dokumente identiteti tė falsifikuara; nuk do tė kemi mė nė zgjedhjet e ardhshme jo njė masė tė frikshme emigrantėsh tė vjedhur nė identitetin e tyre si vitin e shkuar, tė cilėt u kthyen nė votues pa qenė fare nė Shqipėri pėr zgjedhje, po asnjė syresh!

    Sepse, tekefundit, vetėm kėshtu nuk do tė kemi mė nė sistemin e administrimit tė zgjedhjeve shqiptare me qindra e mė shumė se qindra komisionerė tė cilėt, pasi marrin nėn dorė paratė pėr manipulimin e rezultatit, i kryejnė gjithė ato shkelje kriminale tė ligjit, njėsoj si nė Ruzhdie, me vetėdijen e pėrbuzshme se ēfarėdo paudhėsie tė bėjnė me fletėt e votimit, me identitetet e zgjedhėsve apo me kutitė ku zė fill jeta demokratike, asgjė nuk mund t’i gjejė pėrderisa krimi i tyre kyēet pėrgjithmonė nė terrin e kutive tė pahapshme.

    Ju e dini fort mirė zoti Kryeministėr se konsensusi i shumėduartrokitur edhe nga komuniteti ndėrkombėtar pėr reformėn elektorale, qė i parapriu zgjedhjeve tė shkuara, u bazua nė garancinė e vendosur prej nesh, Partisė Socialiste, dhe tė pranuar prej jush, Partisė Demokratike, nė nenet 136/3 dhe 138/3 tė Kodit Zgjedhor. Tė cilat shprehin qartėsisht tė drejtėn e pakicės absolute tė Komisionit Qendror tė Zgjedhjeve, dy nga shtatė anėtarė, pėr tė hapur ēdo kuti qė e gjykojnė tė arsyeshme pėr rinumėrim.

    Pikėrisht kėto nene ishin garancia mbi tė cilėn u bazua edhe premtimi ynė elektoral se ēdo votė ishte e sigurt nė tė gjitha rastet, vėrtet tė shumta, kur qytetarėt e shqetėsuar nga presionet aspak demokratike tė shtetit tė vėnė nė dispozicion tė pushtetit, por edhe nga eksperienca e hidhur e tė shkuarės Suaj nė administrim zgjedhjesh, na pyesnin gjatė gjithė fushatės nėse do tė ishte apo jo opozita nė gjendje tė mbronte votėn e tyre.

    Ne qė i shkruam me dorėn tonė e pastaj morėm, jo pa mund e kohė, konsensusin Tuaj pėr kėto dispozita e kishim shumė tė qartė arsyen dhe pėrmbajtjen e tyre.

    Ato ishin, le ta themi hapur, lėshimi Juaj pėr opozitėn, kundrejt lėshimeve tė opozitės nė kuadrin e njė marrėveshjeje transparente dhe tė dobishme pėr vendin e pėr palėt. Ishin kėto lėshime reciproke qė pėr herė tė parė i dhanė vendit njė reformė elektorale tė kryer thuajse njė vit pėrpara zgjedhjeve, krejt ndryshe nga tradita shumėvjeēare e arrnimeve tė natės sė fundit. Falė kėsaj reforme e klimės sė dialogut qė mundėsoi edhe mė shumė se kaq, duke e nxjerrė politikėn nga kuadri tradicional i konfliktualitetit konstant, Shqipėria kurorėzoi pėrpjekjen pėr integrimin nė NATO dhe u vlerėsua mjaft pozitivisht nga Bashkimi Europian pas shumė vitesh plot kritika nė kėtė drejtim.

    Por sot mė duhet t’Jua pėrsėris se kur Partisė Socialiste iu desh ta pėrdorte fill pas zgjedhjeve tė 28 qershorit tė drejtėn e lartpėrmendur pėr tė hapur e rinumėruar kuti nė Berat, Tiranė dhe Shkodėr, Ju, nėpėrmjet shumicės Suaj nė KQZ, treguat se kėtė tė drejtė pėr transparencė na e kishit dhėnė pėr tė na e hequr pikėrisht kur tė na duhej. Kėshtu, padrejtėsisht, pėrfaqėsuesit Tuaj nė KQZ e bėnė kėtė pėrmes njė shkeljeje flagrante tė ligjit dhe padenjėsisht Ju e mbėshtetėt kėtė padrejtėsi nga ēasti i parė deri sot e gjithė ditėn.

    Kolegji Zgjedhor paskėtaj e vulosi nėn presionin qė dihet shkeljen e bėrė nga KQZ-ja duke vulosur kėsisoj edhe rezultatin e zgjedhjeve pėrmes leximit nė ligj tė diēkaje tė paqenė, tė cilėn ne si autorė tė neneve pėrkatėse tė ligjit as e kishim menduar, as e kishim shkruar, as e kishim votuar.

    Ju e dini, mė mirė se askush, qė e drejta e pakushtėzuar pėr hapjen e ēdo kutie tė kėrkuar nga pakica absolute e KQZ-sė dhe rinumėrimin e votave nė sytė e publikut, ishte ēelėsi i marrėveshjes sonė pėr reformėn elektorale. Ashtu siē e dini padyshim edhe arsyen pse e hodhėt nė det kėtė ēelės, duke marrė peng edhe kutitė sapo morėt pushtetin qė nuk mishėron vullnetin e qytetarėve qė kanė hedhur votėn nė ato kuti. Megjithatė, opozita sot nuk kėrkon mė atė qė iu mor padrejtėsisht Partisė Socialiste dhe tė tjera partive jashtė koalicionit Tuaj qė kėrkuan rinumėrim dje. Opozita kėrkon vetėm atė qė nuk duhet t’i merret mė askujt nesėr.

    Ne sot nuk kemi mė punė me vendimet e KQZ-sė e tė Kolegjit Zgjedhor, zoti Kryeministėr. Ato vendime tė formės sė prerė kanė vulosur rezultatin dhe ndarjen e mandateve tė kėtij Parlamenti, ku ne nuk kėrkojmė asnjė karrige mė shumė se ē’na kanė dhėnė vendimet nė fjalė, megjithėse shumė tė padrejta. Po, mė anė tjetėr, s’ka asnjė dyshim se ne as mund tė qėndrojmė mbi kutitė e mbyllura ku ėshtė magazinuar mekanizmi i korrupsionit elektoral nė pritje pėr t’u rivėnė nė lėvizje pėr deformimin e rezultatit tė zgjedhjeve tė ardhshme.

    Bojkoti ynė nuk futi nė krizė demokracinė, kriza e demokracisė ēoi opozitėn deri nė bojkot. Kjo krizė i ka rrėnjėt tek ai mekanizėm korrupsioni elektoral qė ne ju ftojmė ta ēmontojmė sė bashku, urtėsisht, paqėsisht, drejtėsisht, pėrmes njė transparence qė do tė pengojė degradimin e mėtejshėm tė procesit ligjvėnės e qeverisės. Pa kėtė transparencė ky degradim ēdo ditė e mė shqetėsues ėshtė i pandalshėm dhe sfida madhore e procesit tė integrimit europian tė Shqipėrisė ėshtė seriozisht e kompromentuar.

    Shqipėria nuk meriton tė shkojė mbrapsht nė njė rrugė ku sot jemi mė tė vonuarit e rajonit. Shqiptarėt nuk meritojnė tė presin ende nė radhėn e gjatė pas derės sė mbyllur tė Europės pėr njė vizė apo ta shohin tė vazhdojė t’u largohet horizonti i bashkimit me familjen europiane. Nė emėr tė opozitės Ju riftoj ta afrojmė bashkėrisht Europėn pėr Shqipėrinė e shqiptarėt, duke bėrė secila palė detyrėn e vet dhe duke mos u fortifikuar nė pozicione aspak ogurmira. Vendi ka nevojė pėr reforma e pėr dialog serioz mes palėve nė pėrballimin e njė krize demokratike, po edhe ekonomike, aspak tė lehtė pėr t’u kapėrcyer. Opozita ka bėrė gjithė sa ka mundur pėr tė ardhur nė pikėn ku po Ju presim tė afroheni e tė bėni Tuajėn.

    Ne kemi lėvizur me urtėsi e kurajė drejt pikės ku ēmojmė se konvergojnė interesat e tė gjitha palėve, pa cenuar parimin e patjetėrsueshėm tė transparencės sė zgjedhjeve tė shkuara, me tė cilin lidhet nė fakt jo thjesht shkalla e lirisė dhe ndershmėrisė sė zgjedhjeve tė ardhshme, por edhe shkalla e respektimit tė lirive e tė drejtave kushtetuese nė Shqipėri nga ana e parlamentit e qeverisė.
    Bindja se degradimi i ndjeshėm i kėtyre lirive e tė drejtave gjatė dhe sidomos pas zgjedhjeve tė shkuara, lidhet pikėrisht me vetėsigurinė qė pushtetit i buron nga kontrolli i mekanizmit tė sofistikuar dhe deri sot tė paprekshėm tė korrupsionit zgjedhor, na bėn tė palėkundur nė mbrojtjen e parimit tė transparencės sė plotė e tė pakushtėzuar tė zgjedhjeve.

    Por njėkohėsisht bindja se mė e mira nuk mund tė bėhet duke bėrė mė tė keqen pėr palėn tjetėr, si edhe, le ta themi pa ngurrim, respekti pėr opinionin e miqve dhe partnerėve tė pazėvendėsueshėm tė Shqipėrisė nė rrugėn e saj drejt Europės, na bėjnė tė dėgjueshėm ndaj tė gjithė zėrave qė vijnė nga jashtė nesh. Pėrfshirė edhe zėrin e palės Suaj sigurisht.
    Prandaj e njohėm rezultatin.
    Prandaj pranuam parimin e mosndryshimit tė tij pavarėsisht rezultatit tė hetimit.
    Prandaj u treguam tejet tė matur nė organizimin e protestave.
    Prandaj u kthyem nė Parlament dhe morėm mandatet.
    Prandaj propozuam njė nismė konkrete, konform Kushtetutės, konform vendimit tė Gjykatės Kushtetuese, po edhe konform opinionit tė Komisionit tė Venecias – po zoti Kryeministėr, ky komision ėshtė shprehur qysh nė vitin 2001 pėr mosngushtimin e objektit tė hetimit parlamentar nga mazhoranca! – si edhe, dėgjojeni me vėmendje, konform faktit tė thjeshtė qė, pas zgjedhjeve tė vitit 2005, komisionit tė atėhershėm hetimor parlamentar pėr zgjedhjet i ėshtė lejuar hapja e kutive tė votimit. Fakti qė ai komision nuk e zhvilloi as sa dhe as si duhet procesin e transparencės, ishte njė gabim tė cilin zgjedhjet e vitit 2009 na mėsuan se nė asnjė mėnyrė nuk duhet tė pėrsėritet.

    Ndėrkohė Ju s’keni lėvizur asnjė gjysmė hapi nga pozicioni Juaj fillestar, edhe pse funksioni i Kryeministrit tė vendit, aq mė tepėr nė kushtet aspak tė lehta ku ndodhet demokracia dhe ekonomia e vendit, kėrkon prej Jush kurajėn e gatishmėrinė pėr ta kuptuar siē ėshtė krizėn shqiptare, tė njohur tashmė ndėrkombėtarisht, duke dėgjuar zėrin e arsyes, jo duke besuar tek arsyeja e forcės.

    Ju pėrpiqeni ta fortifikoni pozicionin Tuaj tė vjetėr duke iu referuar sistematikisht Kushtetutės si njė pengesė, qė thoni se nuk u lejon ta pranoni nismėn ligjore tė Partisė Socialiste. Kujt nuk do t’i vinte mirė, pėrfshirė edhe mua pa as mė tė voglin dyshim, qė Kryeministri i Shqipėrisė tė ishte mishėrimi me fjalė e vepra i pėrulėsisė ndaj ligjit themelor tė shtetit!

    Por, e vėrteta jofatlume ėshtė se kėto ditė u rrumbullakos nė njėzet numri i ligjeve tė miratuara prej mazhorancės Suaj, qė janė rrėzuar si antikushtetuese nga Gjykata Kushtetuese e Republikės sė Shqipėrisė. Ndėrkohė, po kėto ditė, njė nismė e freskėt e qeverisė Suaj pėr tė amenduar ligjin pėr Shėrbimin Informativ tė Shtetit tonė i shtohet listės sė afro dhjetė akteve tė tjera, tė pagjykuara ende prej Kushtetueses, ku lexohen qartė gjurmėt e antikushtetushmėrisė. Kėto janė rekorde qė fatmirėsisht e ardhmja nuk do t’i thyejė dot kurrė, por qė fatkeqėsisht tregojnė problemin e madh tė sė tashmes shqiptare pėr shkak tė tė kuptuarit qė qeveria Juaj ka me Kushtetutėn qoftė nė germė e qoftė nė frymė. Njė numėr interesash e synimesh tė lexueshme pėr tė gjithė ia kanė bėrė tė rėndomtė kėsaj maxhorance avazin e shkeljes sė Kushtetutės, prandaj tė gjithė e dinė sot se jeni Ju jo Kushtetuta pengesa pėr transparencėn e kutive tė 28 qershorit.

    Jo zoti Berisha, nuk Ju pengon Kushtetuta tė pranoni projektin tone, po mungesa e vullnetit politik pėr ta respektuar Kushtetutėn! Ju i atribuoni Kushtetutės njė kufizim qė ajo nuk e ka. Ju e lexoni sėrish gabim apo siē ju pėlqen atė, ashtu siē lexoni gabim apo siē ju pėlqen vendimin e Gjykatės Kushtetuese, qė nė fakt thotė pa asnjė ekuivok, njėsoj si edhe Komisioni i Venecias, se objekti i hetimit pėrcaktohet nga pakica qė propozon ngritjen e komisionit hetimor dhe nuk mund tė kufizohet nga shumica e Parlamentit.

    Zoti Kryeministėr!
    Nuk ėshtė ende vonė!

    Ēlirimi i zgjedhjeve nga korrupsioni ėshtė ēlirimi i zgjidhjeve pėr shqiptarėt.
    18 marsi ėshtė dita e caktuar dhe e duhur pėr ta bėrė sė bashku nė Kuvendin e Shqipėrisė, nė vėmendjen e jashtėzakonshme tė opinionit publik shqiptar dhe miqve e partnerėve tanė ndėrkombėtarė, hapin e madh drejt kėtij ēlirimi qė do tė ndikojė fuqishėm edhe kundėr fenomenit tė korrupsionit nė tėrėsi.

    Le ta bėjmė kėtė hap me kurajė e nė mirėbesim reciprok, tė ftojmė edhe miqtė e partnerėt tanė ndėrkombėtarė tė na ndihmojnė me praninė dhe sugjerimet e tyre nė procesin e transparencės, t’u japim shqiptarėve mundėsinė e njė eksperience tė pashlyeshme demokracie, duke e bėrė transparencėn instrumentin e shkuljes sė korrupsionit nga procesi zgjedhor dhe duke u dhėnė tė gjithėve mesazhin shpresėplotė tė shpėtimit tė lirisė e garantimit tė ndershmėrisė sė zgjedhjeve nė Shqipėri.

    Ka ende kohė pėr tė reflektuar, folur e zgjidhur kėtė nyje gordiane me shpatėn e kurajės politike e qytetare qė kėrkon njė moment kaq delikat kur duhen hapa kurajozė pėrpara, duke filluar nga transparenca e zgjedhjeve e vazhduar vendosmėrisht me reformat e tjera tė integrimit dhe me implementimin e tyre pėr njė Shqipėri Europiane ku ligjet e shkruara tė jenė ligje tė zbatuara.
    Fortifikimi i mėtejshėm i pozicionit Tuaj tė vjetėr, me argumente qė janė vetėm njė alibi e ngritur mbi frikėn nga transparenca dhe si rrjedhojė refuzimi i transparencės nga ana Juaj nė 18 mars, do tė ishte njė gabim qė sot nuk jemi nė gjendje t’ia parashikojmė dot pasojat.

    Uroj qė ky tė mos jetė rasti, por jam i detyruar t’Ju siguroj publikisht se nėse kėshtu do tė ndodhė, opozita ėshtė e pėrgatitur pėr ta vazhduar pėrpjekjen e saj demokratike deri nė largimin e kėsaj qeverie.

    Sinqerisht
    Edi Rama
    si korrier i Edvin Rames,me shum vonese e ke sjellur kete leter ne forum!!
    Berisha e ka lexuar letren e rames koh me pare ,madje e ka hellur ne koshin e plehrave prej ditesh!
    Citim Postuar mė parė nga i/regjistruar Lexo Postimin
    sot pėr sot... kemi t'bojm me (kryeministrin) mė negativ tė politikės Shqiptare i t'gjith kohrave

  3. #3
    i/regjistruar
    Anėtarėsuar
    21-03-2008
    Vendndodhja
    Pistoia
    Postime
    580
    Behari, qe te mos hapemi shume, te flasim ja dy shkrime per Shkodren

    une them qe kurre Shkodra (Ajka e Kombit) nuk ka qene ne nivelet e ketyre 20 viteve, dhe e keqa eshte qe nuk behet me

  4. #4
    I qete Maska e BEHARI
    Anėtarėsuar
    28-12-2005
    Vendndodhja
    ME MENDJE DHE ZEMER NE SHKODER!!
    Postime
    2,119
    Citim Postuar mė parė nga i/regjistruar Lexo Postimin
    Behari, qe te mos hapemi shume, te flasim ja dy shkrime per Shkodren

    une them qe kurre Shkodra (Ajka e Kombit) nuk ka qene ne nivelet e ketyre 20 viteve, dhe e keqa eshte qe nuk behet me
    te ju pergjigjem te dyve njeheresh!
    Shkodra nuk ka kene me mire se sot ndonjehere,
    keto 5 vitet fundit Qeveria Berisha e ka bere shkodren super ne infrastrukture!
    kujtoni ju se harrojn shkodranet kur:socialistet per 8 vite ne pushtet nuk bene asnje investim ne Shkoder..??
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga EdiR : 24-03-2010 mė 23:13

  5. #5
    I qete Maska e BEHARI
    Anėtarėsuar
    28-12-2005
    Vendndodhja
    ME MENDJE DHE ZEMER NE SHKODER!!
    Postime
    2,119
    Citim Postuar mė parė nga Duaje Siveten Lexo Postimin
    shko e genje ndonji tjeter ... nje te fundit: ujrat e permbytjes nuk jane larguar ende ...
    mos ju qaj hallin te permbyturve ne shkoder ti!
    vazhdimisht ju socialistet keni dashur te abuzoni apo te shfrytezoni politikisht
    fatkeqsite e ndryshme qe u jane kanosur shqiptarve !
    qeveria ju ka qendruar afer qutetarve ne rastin e permbytjeve,plus qe do kombesojne cdo qindarke demet e shkaktuara!
    kete e din shkodranet dhe mbare shqiptaret!

    ndryshe socialistet qe ne kohe zije kombetare liderit tuaj politik festonin neper buzuqet e greqise!

  6. #6
    i/e regjistruar Maska e Brari
    Anėtarėsuar
    23-04-2002
    Postime
    18,826
    55

    --

    OPINION

    Edhe sa njerėzve tė tjerė u ka ndėrprerė jetėn, Kristaq Rama, daltaxhiu i vdekjes?
    18-03-2010 /

    Redaksionale




    Firmat e daltaxhiut tė diktaturės mund t’i japin beniaminit tė Nexhmijes ēmimin “Oskar” pėr varjet e vrasjet pa brerje ndėrgjegjeje, por sot faktet e reja zbulojnė trashėgiminė e dhunės dhe tė mohimit tė realitetit qė i ėshtė lėnė Edvin Kristaq Krizės (2K)



    Pompon paska qenė njė skulptor i njohur francez qė gdhendte kafshė nėpėr parqe e tutje-tėhu. Edhe i lėmonte mirė, nė pėrgjithėsi i bėnte tė bardhė.

    Shkurt, pastėr, mirė kemi njė variacion shqiptar nė temėn mbi skulptorėt e mishit dhe vdekjes: ai quhet padyshim Kristaq Rama. Sepse nuk ka skulptor, ē’ėshtė e vėrteta, qė tė mos tė tė bėjė tė mendosh vdekjen. E tani po dalin fakte tė reja mbi xhelatin-“artist tė popullit” qė pėrndiqte “armiqtė e popullit”. Mėsohet tė ketė punuar 2 statuja mishi njerėzor qė kanė shėrbyer pėr simbole tė ēmimit “Oskar pėr varje”. Kėsisoj firma pėr varjen e poetit disident kuksian H. Nela nuk ėshtė rast i izoluar, pasi nė jetėshkrimin e kėtij xhelati tashmė ėshtė inventarizuar edhe Enver Osmanit, 29-vjeēar nga Gjorica e Poshtme e Dibrės, i cili paskėrkėsh qenė akuzuar pėr “tradhti ndaj atdheut” qė nė moshėn 17-vjeēare(!!!).

    Sidoqoftė ceni i senjor Ramės ishte firma, llumi i zi mbi tė bardhė. Edhe lumi Lana ėshtė mė i bardhė sesa firmat e Fehmi Abdiut apo Kristaq Ramės. Pakkush e njeh si duhet “Mikelanxhelon e vdekjes komuniste”, me emrin dhe fytyrėn e vėrtetė, por dokumentet e reja po japin dritė mbi njė personalitet tė deformuar nė bashkėpunim tė plotė me diktaturėn. Ndonėse formalisht ishte me profesion skulptor nė oborrin komunist; informalisht Ai bėnte me zell detyrėn firmė-pėr-varje nė Presidiumin popullor, aty ku kishte si qėllim prej kasapi jo tė “hiqte” pjesė nga masa amorfe, por tė “flakte” tutje kėrkesat pėr falje nga dėnimi me vdekje. Gjithė ekzistencėn e tij mbi tokė, s’pati njė moment ku ndėrgjegjja e pastėr tė kishte konflikt me moralin. Sinqeriteti i faljes ėshtė njė nga format primitive mė shprehėse. Etaloni i flakjes pėrtej tė hijes sė tij kaplonte ēdo mendim humanizmi. Pėr tė jeta nuk ishte e shenjta. Sepse gjallimi nė njė jetė tė dyfishtė, midis artit dhe varjes jakobine tė njerėzve padyshim qė ka helmuar harmoninė familjare, e cila nė dukje ishte e lumtur, por nė brendėsi mbijetonte duke konsumuar lėkurėn e “armiqve tė popullit. Parulla qė ka shoqėruar skulptorin e populli soc-komunist ėshtė “mė mirė ata, se ne”.

    Ėshtė e pakundėrshtueshme qė e bukura ka njė rol vendimtar nė jetėn tonė e nė vendimet qė marrim. Por Ai e mohonte artin, nuk anonte nga fetishizimi i gjigantėve si Rodin, Marcié, Modigliani, Satie, Duchamp apo Costantin Brancusi, por pat gjithė jetėn si shembuj e si idhuj tė profesionit tė torturės, modele prokurorėsh si Aranit Ēela, Bilbil Klosi, kanibalin rumun Eugen Turcanu me metodėn e tij “Nikolski”, tė krijuara nga shefi i Securitate-s, apo metodėn djallėzore tė drejtorit tė burgut kamboxhian tė khmerėve tė kuq, Him Huy: i mbiquajtur Duc. Kėta ishin katėr kavalierėt e apokalipsit komunist nė tė gjithė galaksinė marksiste-maoiste, qė shėrbyen si idhuj pėr Kristaq Ramėn. Padyshim qė, frymėzimi me kėto elementė negativė pati ndikim nė performancėn dhe mesazhin qė ai pėrcolli si nė familje ashtu edhe nė jetėn publike e politike.

    Gjithsesi nė tė njėjtėn kohė qė komunizmi u jepte zdrukth “armiqve tė popullit”, artisti i popullit komunist K.Rama spikaste me goditjen pėrfundimtare nėpėrmjet mohimit tė faljes.

    Merret me mend se dy firmat e publikuara nga gazeta “55” nuk janw tw vetmet dhe tw tjerw tw informuar apo tw mirwinformuar janw tw lutur tw hedhin dritw mbi aktivitetin e daltaxhiut tw vdekjes e pasardhwsve tw tij.

    Afėrmendsh mohimi ėshtė gjenetikisht aksiomė e Familjes Rama, si i Ati ashtu edhe i biri Edvini po kėrkojnė tė mohojnė realitetin, fiks siē i ndodhi me mohimin e fėmijės nė gjyqin e divorcit. Dekada mė vonė Edvini po mohon dėshirat dhe vullnetin e shqiptarėve, duke u rrekur mohojė aksidentin politik qė pati nė 28 qershor 2009, pėr hir tė egocentrizmit tė sendėrtuar pėrgjatė pasjes sė pushtetit familjar.



    ...

    Komente

    ZOTI TAFIL!Nuk mbroj krimet e djeshme.Kristaqi ka vdekur,Edi nuk mban pergjegjesi.Enveri ka vdekur , por Ramizi eshte gjalle.Te gjykohet ai ,dhe ndonje tjeter ligjvenes dhe urdherdhenes i asaj kohe,por jo te luftojme komunizmin me te vdekurit ,pa ndeshkuar te gjallet e komunizmit.Ky eshte ndryshimi im me Mark-un dhe market e tjere.Por keto mendime ,nuk mi pelqejne ne "55", dhe nuk mi botojne. IDRIZI
    Postuar nga idrizi ne daten 18-03-2010
    --------------------------------------------------------------------------------

    OR IDRIZ MORE QELBESIRE ::PO NUK TE VJEN TURP MORE PERVERS QE PERMEND PIPERIN NE RASTIN E NJE DJALOSHI TE RI TE EGZEKUTUAR!!!! ESHTE NJE EGZEKUTIM JETE DHE JO KUZHINE KJO MORE KERME E QELBUR. TY DHE RRACEN TENDE TE QELBUR KOMUNISTE DUHET ME JUA CA BARKUN DHE ME JUA NZJERR ZORRET MOR PERVERS
    Postuar nga mark ne daten 18-03-2010
    --------------------------------------------------------------------------------

    Idrizi te vdekurit ja paska lene Perendise. Po ku shkuan ato te gjalle,qe u masakruan per 45 vjet rresht,qe u vrane, u pushkatuan u internuan,u diskretituan, u persekutian. Ca si armiq te brendshem,ca si armiq te jashtem,ca si agjente, ca si poliagjente,ca si tradhetar,ca si armiq klase,ca si grupe puciste,ca si sabotator,ca si antikulturor. Provoje ne kurriz te familjes tende,e te shohim sa do ta harroje,masakrimin 45 vjecar,brenda telave me gjemba,qe tmerruan dhe djajte.
    Postuar nga Tafili ne daten 18-03-2010
    --------------------------------------------------------------------------------

    O-go-mark,e kam bere komentin,por ishte me piper ,dhe nuk ma botuan.Beju rixha te lutem, dhe thuaju te ma botojne.Besoj se te shkon fjala dhe do te ta di per nder.Une te vdekurit ja kam lene perendise dhe dua te merrem me te gjallet.Ti vazhdo se me ata qe rri me ata do te bshkohesh.Tung. IDRIZI
    Postuar nga idrizi ne daten 18-03-2010
    --------------------------------------------------------------------------------

    ORE IDRIZ OR QELBESIRE KOMUNISTE... ku jeti qe nuk komenton keto lajme tronditese te familjers se qelbur dhe kerme te aduard rames? beju burre e jepe komentin tend or IDRIZ moj pjelle e ndyre komuniste
    Postuar nga mark ne daten 18-03-2010
    --------------------------------------------------------------------------------

  7. #7
    i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    10,979
    "Mė vjen turp qė vendi im ka njė kryeministėr tė tillė..."

    Email nga adresa rajubi@hotmail.com | 22/03/2010

    Me vjen turp nga vetja ime qė tė kam ty kryeministėr tė vendit tim Sali Berisha. Kur tė dėgjoj ty zoti Berisha kur flet nė Kuvendin Popullor, kur flet nė mbledhjet e qeverisė,kur flet nėpėr mitingje,kur flet kur vijnė delegacionet e huaja nė Shqipėri, apo kur ju ikni jashtė shtetit,e pėrfaqėson vendin,me vjen shumė turp pėr ty.


    Pėrse e them kėtė? E them se jam i detyruar nga veprimet e tua tė papėrgjegjshme. Po i rendis me fakte pėrse mė vjen turp nga ty; Kur thua se jam i sinqertė, pėr mua je njeriu me i pasinqertė nė ato qė thua, bile sa herė e thua dhe e pėrmend sinqeritetin tėnd duhet me tė pasur frikėn se mbas kėsaj fjale do tė presėsh trillimet e tua.


    Kur thua se jam i ndershėm,pėr mua je njeriu me i pandershėm qė ka njohur ky vend. Mėnyra se si e more detyrėn tende si kryetar i PD-sė ėshtė ana me e errėt dhe mė e pandershme e karrierės tėnde.


    Tė gjitha zgjedhjet qė janė nėn drejtimin tėnd janė zgjedhjet mė tė pandershme e mė tė kontestuara qė janė bėrė, sepse ti asnjėherė nuk i fiton zgjedhjet po nuk i vodhe po nuk i manipulove e sidomos zgjedhjet e fundit i vunė kapak ndershmėrisė tėnde.


    Kur thua se je tolerant, pėr mua je njeriu me agresiv qė ka njohur ky vend,asnjėherė ti nuk e ke pranuar rezultatin kur ke dėshtuar, sepse ti realisht asnjė palė zgjedhje nuk ke fituar,por edhe kur ke bėrė opozitėn e ke bėrė opozitėn mė tė egėr ,me destruktive duke bllokuar ēdo gjė e duke mos bėrė asnjėherė kompromise, bile tentove tė marrėsh pushtetin me dhune siē bėre me grushtin e shtetit nė vitin 1998.


    Kur thua se jam i hapur,pėr mua je njeriu mė shumė i kėtij vendi qė pėrdor kulisat, prapaskenat, hilet, dredhitė, pėr tė mbytur ēdo konkurrencė, debat konstruktiv,apo ēdo zė qė tė kundėrshton e nuk ėshtė dakord me veprimet e tua.


    Ku i ke shokėt e tu qė nga viti 1990? Shikoj se nuk ke me asnjė,sepse ose i ke larguar,ose i ke denigruar,i ke poshtėruar ose janė larguar se nuk kanė duruar ligėsitė e tua,e kultin tėnd tė individit.


    Pėr tė mos pėrmendur tė vdekurit. Kur thua se jam pėr shtet ligjor, pėr mua je njeriu me antiligjor qė ka njohur ky vend, ti nuk njeh pėrveē sundimit tėnd asnjė organ shtetėror, je i vetmi kryeministėr nė botė i rrėzuar 20 herė nga Gjykata Kushtetuese e vendit tėnd.


    Kur thua se jeni trim me vjen pėr tė qeshur, se je njeriu me frikacak qė ka ky vend. A tė kujtohet 1997 kur u fėrkoja shpatullat opozitės u bėre urė e atyre e ju premtoje se do tė bėje ēfarė tė donin ato , e kėtė ti e bėje vetėm nga frika e paniku qė tė kishte kapur .


    Qė thua qė je trim tė shohim kur del nga strofkulla e del nėpėr vizita e mitingje tė shoqėron e gjithė garda e republikės e vihet nė gatishmėri numėr 1 pėr tė tė ruajtur ty nga frika qė ke prej njerėzve qė mashtron pėrditė.


    Nė ēdo km rruge ke nga njė patrullė policie, nė ēdo urė kalim e mbi kalimi ke njerėz qė tė ruajnė. Tė ruajnė nga populli yt qė sipas teje tė do shumė .


    Ti thashė kėto pėr tė tė thėnė e kujtuar se pėrsėri mė vjen turp shumė turp qė ti je kryeministėr i vendit tim.
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

  8. #8
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    02-01-2010
    Postime
    25
    Raport i byrose politike ne takimin e fundit te PS-se.
    Me vjen turp qe ke shkruar kaq pak.Po per kaq pak je lodhur...

  9. #9
    Lab 100% Maska e Station
    Anėtarėsuar
    26-02-2010
    Vendndodhja
    Shqipėri
    Postime
    6,624
    Brari Ti nuk e kupton se ē'far shkruan, ne fakt nuk eshte faji yt faji eshte i gazetes 55 qe ē'do njeri normal nuk mund ti lexoj dy reshta pa ju perzier ne stomak dhe pa pasur ndjesine e te vjellurit.
    Ore po nuk e kuptoj se ē'kenaqesi ndjeni duke share, si mendoni Ju se te tjeret nuk dijne te shajne?
    Mjafton te shikosh fytyren e botuesit te gazetes 55 qe te kuptosh se ai far njeriu qe edhe Perendia e ka gatuar te anoje me shume nga kafsha nuk mund te mos shkruaj perveēse vrer ne fletushken e tije.

  10. #10
    i/e regjistruar Maska e Brari
    Anėtarėsuar
    23-04-2002
    Postime
    18,826
    55

    -

    OPINION

    Pas Ruzhdies, kush e ka radhėn nė hartėn e mashtrimeve?
    23-03-2010 /

    Nga Gėzim Llojdia


    Ku gjendet ky populli opozitar? Vėrmiku mund tė jetė epiqendra e ardhshme e protestave tė popullit opozitar. Vėrmiku ėshtė fshat nė thellėsi tė maleve. Mirėpo aty, sipas ca zėrave u vodhėn tė gjitha votat. Vėrmiku ka sot nja dy banorė. Mirėpo ėshtė mirė qė tė promovohet nga opozita. Tė promovohet sepse Vėrmiku iku i gjithi nė qytet, qė nė kohė tė kohės. Vėrmiku eshtė mirė tė promovohet se atje ku nuk kishte kuti, kishte edhe manipulim. A dėgjon fshatari sot nga kambana qė i bie opozitės? Ky popull opozitar nga ėshtė?, mė pyeti njė fshatar i rrėzės sė pėrtejme. Duhet tė jetė nga Ruzhdia ose diku ku ta caktojė bashkėpronari legjitim i PS, Ruēi. Nėse edhe kėtė e pranon pronari i PS, precedenti duhet shqyrtuar me vėmendje.

    Bastionet fituan ngushtėsisht/Kur flitet pėr manipulim duhet kuptuar njė gjė qartėsisht: Ku i ka strehėt e saj PS-ja? Historikisht ėshtė njohur nė jug. Qė nga viti ‘94 e nė vijimėsi nė jug PS ka pasur bastionet e veta. Dhe deri-diku rezultati aty ishte 6-4. A e keni dėgjuar ndonjėherė Ruzhdien si bastion tė PS? Nė 20 vjet asnjėherė. Atėherė si u bė Ruzhdia? Ruzhdia u gatua nga socialistėt pėr tė qenė premisė pėr bombėn e bashkėpronarit tė PS. Ruzhdia lindi e kėtillė pėr t’u dėgjuar mė vonė. Tek ato ferra, socialistet paten nevojen te pillnin “lepurin e manipulimit”. Ruzhdia ėshtė njė fshat qė nė kėtė stinė ka hallet e veta, me punėt e ngarkuara tė periudhės. A ka kohė Ruzhdia tė merret me marifetet e Ramės e Ruēit, qė tė sjellin belanė dhe ta lėnė nė derė? A do t’i pranojė Ruzhdia gėnjeshtrat e nastradinėve tė PS? Kur PS-sė iu rrėzuan bastionet, u shpik Ruzhdia. Mundet qė nesėr tė pillet Vėrmiku, nėse ėshtė nė agjendėn e bashkėpronarit tė partisė.

    Pse shpikėn Ruzhdien dhe jo Salarinė/Salaria ėshtė fshati pėr tė cilin njė gazetė e kohės ka shkruar njė reportazh, fshati qė nxori Selam Musanė dhe Gramoz Ruēin. Nėse i pari u hodh mbi telat me gjemba, i dyti mundohet t’i prodhojė kėto tela me gjemba. Pėrse socialistėt nuk e quajtėn Salarinė si fshatin e manipulimit, por Ruzhdien. Pėr ta bėrė hazėr njė vjedhje kutish, ata ndėrtuan gjithė infrastrukturėn e vjedhjes. Pėrgatitėn me imtėsi gjithshka, deri edhe kohėn apo momentin kur komisionerėt do tė braktisnin detyrėn. Salaria dihej qė do tė kuptohej, kėshtu njeriu i Salarisė ndėrtoi Ruzhdien pėr ta pėrdorur si alibi. Ku ishte Ruzhdia, fshati qė u mbajt edhe ende mbahet nė gojė nga socialistėt dhe gjithė infrastruktura mediatike e saj deri nė shkurtin e 2010? Si ishte e harruara e madhe e gjashtė muajve? Si ka mundėsi qė Ruzhdia nuk u pėrmend pėr asnjė ēast nė protestat e pėrgjumura tė socialistėve nė dimrin qė shkoi? Sa kohė do tė zgjasė historia Ruzhdie nėpėr faqet mediatike tė majta.

    Pas Ruzhdies, kush e ka radhėn ne hartėn e mashtrimeve?/Meqė lojėrat e PS njihen, ose lehtėsisht tė lexueshme janė, pyetja ėshtė: pas Ruzhdies kush e ka radhėn? Mos vallė Vėrmiku ynė? Po qe e thėnė kjo, do t’i lutesha pronarit tė Partisė Socialiste me kėtė fjalė: Ne emėr tė plotfuqishmit, nė emėr tė mėhallės tonė, nė emėr tė gjithfarė njohjeve, mos e bėjė kėtė! Jo pėr gjė, por kushedi se ēfarė biēimi mund t’i shpikėsh? Ti dhe infrastruktura jote mediatike do tė thoshte: “Vėrmiku ynė, kazani ku u gatua humbja mė e madhe elektorale. Vėrmiku ynė thellėsisht i indinjuar nga humbja. Vėrmiku ynė heroik e pėsoi keqazi nga qeveria mafioze qė i mbushi kutitė.

    Nė tė vėrtetė fshati ka pak banorė por kurrsesi s’ka vota. Mirėpo ku i dihet se ēfarė intrige ka pėrgatitur selia rozė. Kujt nė tė vėrtetė i ėshtė shėnuar emri, cilit nga fshatrave tanė i ėshtė shpuar veshi?

Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •