
Postuar mė parė nga
i/regjistruar
Zotit Sali Berisha, Kryeministėr i Shqipėrisė
Pėr dijeni: Pėrfaqėsuesve tė komunitetit ndėrkombėtar nė Shqipėri
Tiranė 16 mars 2010
Zoti Kryeministėr!
Do tė kisha dashur sot tJu shtrėngoja dorėn pėr kurajėn, por fatkeqėsisht nuk mund tJu shpreh veēse keqardhje pėr frikėn Tuaj nga e vėrteta qė gjendet nė kutitė e zgjedhjeve tė 28 qershorit.
Do tė ishte dashur shumė qė sot Komisioni i Ligjeve tė kishte hapur rrugėn e zgjidhjes sė problemit tė rėndė qė ekziston jo mes meje e jush, as edhe mes partive a kampeve tona politike, po mu nė mes tė rrugės qė ndan tė shkuarėn me tė ardhmen europiane tė Shqipėrisė, ku prej njėzet vjetėsh nuk bėhen dot zgjedhje tė lira, tė ndershme, tė pakontestueshme, si nė ēdo vend tjetėr europian.
Do tė donin tė gjithė shqiptarėt padyshim, por edhe tė gjithė miqtė e partnerėt tanė ndėrkombėtarė, qė Kuvendi i Shqipėrisė tė jepte nė datėn 18 mars njė provė urtėsie e vullneti politik pėr ta zgjidhur krizėn e vet duke dalė me njė krejt tjetėr pėrfundim nga ky i sotmi i Komisionit tė Ligjeve lidhur me nismėn tonė.
Ndaj edhe Ju shkruaj me shqetėsim tė madh sot, nė vigjiljen e 18 marsit, kur tė gjithė, brenda e jashtė Shqipėrisė, dėshirojnė ligjėrimin e njė marrėveshjeje dinjitoze qė i jep vendit drejtimin e daljes nga kriza politike dhe vetė Parlamentit njė frymėmarrje tė re demokratike.
Vetėm duke u ngritur mbi ndjeshmėritė dhe interesat qė mbajnė mbyllur rrugėn e transparencės sė plotė e tė pakushtėzuar tė zgjedhjeve dhe duke vėnė interesin e vendit e tė popullit sovran nė themelin e njė marrėveshjeje mes palėve, e cila do ta kthente nė ligj, jo veē pėr sot po pėrgjithmonė, tė drejtėn e transparencės sė zgjedhjeve pėrmes hetimit parlamentar, ky Kuvend do tė hynte nė historinė e demokracisė sonė jo si Parlamenti pa tė ardhme i Ruzhdies, po si Parlamenti i ndarjes pėrfundimtare me standardet zgjedhore tė Ruzhdies.
Kėto standarde, absolutisht tė papranueshme pėr njė vend anėtar tė NATO-s dhe aspirant pėr Bashkimin Europian, deformuan shumėkund si nė Ruzhdie zgjedhjet e 28 qershorit dhe kėrcėnojnė ta kthejnė nė njė lojė tė paravendosur procesin zgjedhor nė Shqipėri.
Ky ėshtė njė kėrcėnim i patolerueshėm pėr fatin e demokracisė e tė shtetit ligjor nė kėtė vend ku njė tjetėr lojė e paravendosur kundėr lirisė sė zgjedhjeve na mbajti pesėdhjetė vjet larg Europės, ndėrkohė qė njėzet vjet liri nuk kanė mjaftuar ende pėr tė bėrė zgjedhje si nė Europė a tė paktėn si nė vendet e tjera tė rajonit tė trazuar ku jetojmė. Pėrfshirė edhe Kosovėn qė, megjithėse vetėm dy vjet shtet, zgjedh lirisht e garanton transparencė pėr zgjedhėsit e saj.
Vrasja e besimit tė qytetarėve te zgjedhjet dhe shkrirja pėrfundimtare e kufirit mes shtetit e pushtetit, adresuar si shqetėsim serioz edhe nė raportin e OSBE/ODIHR-it, do tė ishin rrjedhojat mė imediate tė moshetimit tė plotė e tė pakushtėzuar tė shtrirjes sė fenomenit Ruzhdie nė procesin zgjedhor.
Ja pse kėtė letėr zoti Kryeministėr duhet ta konsideroni njė ftesė pėr ta kthyer 18 marsin nė ditėn e njė konsensusi historik pėr njė hetim qė, siē e kemi pohuar pareshtur, nuk synon ndryshimin e rezultatit tė zgjedhjeve nė tavolinė, as delegjitimimin e Parlamentit tė dalė prej atyre zgjedhjeve tė korruptuara, por vetėm ēmontimin e mekanizmit tė korrupsionit qė ka kapur sistemin e administrimit zgjedhor nė Shqipėri, siē e tregon rrėnqethshėm prova e kutisė sė Ruzhdies.
Hetimi qė ne kėrkojmė nuk ka tė bėjė me tė shkuarėn, po vetėm me tė ardhmen, sepse ēlirimi i zgjedhjeve tė ardhshme nga korrupsioni mund tė bėhet vetėm pėrmes transparencės sė zgjedhjeve tė shkuara.
Kutitė duhet tė hapen jo pėr tė rinumėruar votat, por pėr tė hetuar numėrimin nė njė proces ku sipas vetė OSBE/ODIHR-it nė njė tė tretėn e tij numėrimi ka qenė i keq dhe shumė i keq, si edhe dokumentacionin zgjedhor ku, ashtu si nė Ruzhdie, janė bėrė nė njė numėr shumė kritik rastesh manipulime qė nuk duhet tė pėrsėriten kurrė mė.
Kuvendi duhet tė vihet nė punė jo pėr tė dubluar institucione tė tjera apo pėr tiu mbivendosur pushtetit gjyqėsor, siē Ju argumentoni pa asnjė bazė ligjore, duke kundėrshtuar kėrkesėn tonė, po pėr tė hetuar si ėshtė implementuar Kodi Zgjedhor dhe sa ėshtė zbatuar nė pėrgjithėsi ligji gjatė zgjedhjeve tė qershorit 2009. E kėtu lejomėni tė besoj se nuk ėshtė e vėshtirė tė ndajmė bashkė bindjen qė jo mungesa e ligjeve tė shkruara, po moszbatimi i ligjeve qė kemi pėrbėn problemin mė tė madh tė Shqipėrisė nė rrugėn drejt Europės. E dimė tė gjithė, nė letėr kemi njė shtet me ligje qė shkruhen sipas standardeve europiane, nė realitet njė shtet prej letre shumė larg standardeve europiane. Ėshtė koha tė zbatojmė ligjet qė shkruajmė dhe ti shkruajmė ligjet pėr ti zbatuar zoti Kryeministėr.
Pėrveēse njė funksion i natyrshėm i organit suprem ligjvėnės, ky qė na refuzohet prej mė shumė se gjashtė muajsh ėshtė njė obligim jo veē kushtetues e ligjor, po edhe moral, etik e qytetar pėr njė Parlament ku opozita, si njėra prej dy shtyllave ku mbėshtetet legjitimiteti i tij, kėrkon transparencė tė plotė nė sytė e tė gjithėve sot pėr tė garantuar siguri tė plotė pėr tė gjithė nesėr.
Vetėm kėshtu mund tė pėrmbushim plotėsisht objektivin e pėrcaktuar ligjėrisht tė kontrollit parlamentar pėr hetimin mbi njė ēėshtje tė veēantė me interes publik.
Vetėm kėshtu ky hetim, i mbėshtetur plotėsisht mbi Kushtetutėn e Republikės sonė, do tė pėrmbushė jo vetėm tė drejtėn e ligjshme, po edhe detyrimin tonė tė pėrbashkėt karshi zgjedhėsve:
a) Pėr tė verifikuar zbatimin e legjislacionit gjatė njė procesi zgjedhor kaq tė dyshimtė e tė kontestuar.
b) Pėr tė identifikuar problemet qė lypsen zgjidhur pėr tė ardhmen duke propozuar ndryshimet pėrkatėse ligjore.
c) Pėr tė hedhur dritė mbi pėrgjegjėsitė eventuale pėr moszbatimin e ligjeve nė fuqi, tė cilat, bash ashtu siē e pėrcakton ligji pėr hetimin parlamentar, Komisioni Hetimor ia ēon pėr ndjekje tė mėtejshme organeve tė drejtėsisė.
Vetėm kėshtu, falė kėsaj abc-je tė kulturės sė transparencės dhe tė kontrollit parlamentar, ne nuk do tė kemi mė nė zgjedhjet e ardhshme jo shumė, po asnjė kuti votimi si nė Ruzhdie; nuk do tė kemi mė nė zgjedhjet e ardhshme jo me dhjetėra mijėra si nė 28 qershor, po asnjė numėr identiteti tė rremė nė listat e votuesve; nuk do tė kemi mė nė zgjedhjet e ardhshme jo me mijėra njerėz si gjithnjė deri mė sot, po asnjė zgjedhės qė do tė guxojė tė votojė mė shumė se njė herė me disa dokumente identiteti tė falsifikuara; nuk do tė kemi mė nė zgjedhjet e ardhshme jo njė masė tė frikshme emigrantėsh tė vjedhur nė identitetin e tyre si vitin e shkuar, tė cilėt u kthyen nė votues pa qenė fare nė Shqipėri pėr zgjedhje, po asnjė syresh!
Sepse, tekefundit, vetėm kėshtu nuk do tė kemi mė nė sistemin e administrimit tė zgjedhjeve shqiptare me qindra e mė shumė se qindra komisionerė tė cilėt, pasi marrin nėn dorė paratė pėr manipulimin e rezultatit, i kryejnė gjithė ato shkelje kriminale tė ligjit, njėsoj si nė Ruzhdie, me vetėdijen e pėrbuzshme se ēfarėdo paudhėsie tė bėjnė me fletėt e votimit, me identitetet e zgjedhėsve apo me kutitė ku zė fill jeta demokratike, asgjė nuk mund ti gjejė pėrderisa krimi i tyre kyēet pėrgjithmonė nė terrin e kutive tė pahapshme.
Ju e dini fort mirė zoti Kryeministėr se konsensusi i shumėduartrokitur edhe nga komuniteti ndėrkombėtar pėr reformėn elektorale, qė i parapriu zgjedhjeve tė shkuara, u bazua nė garancinė e vendosur prej nesh, Partisė Socialiste, dhe tė pranuar prej jush, Partisė Demokratike, nė nenet 136/3 dhe 138/3 tė Kodit Zgjedhor. Tė cilat shprehin qartėsisht tė drejtėn e pakicės absolute tė Komisionit Qendror tė Zgjedhjeve, dy nga shtatė anėtarė, pėr tė hapur ēdo kuti qė e gjykojnė tė arsyeshme pėr rinumėrim.
Pikėrisht kėto nene ishin garancia mbi tė cilėn u bazua edhe premtimi ynė elektoral se ēdo votė ishte e sigurt nė tė gjitha rastet, vėrtet tė shumta, kur qytetarėt e shqetėsuar nga presionet aspak demokratike tė shtetit tė vėnė nė dispozicion tė pushtetit, por edhe nga eksperienca e hidhur e tė shkuarės Suaj nė administrim zgjedhjesh, na pyesnin gjatė gjithė fushatės nėse do tė ishte apo jo opozita nė gjendje tė mbronte votėn e tyre.
Ne qė i shkruam me dorėn tonė e pastaj morėm, jo pa mund e kohė, konsensusin Tuaj pėr kėto dispozita e kishim shumė tė qartė arsyen dhe pėrmbajtjen e tyre.
Ato ishin, le ta themi hapur, lėshimi Juaj pėr opozitėn, kundrejt lėshimeve tė opozitės nė kuadrin e njė marrėveshjeje transparente dhe tė dobishme pėr vendin e pėr palėt. Ishin kėto lėshime reciproke qė pėr herė tė parė i dhanė vendit njė reformė elektorale tė kryer thuajse njė vit pėrpara zgjedhjeve, krejt ndryshe nga tradita shumėvjeēare e arrnimeve tė natės sė fundit. Falė kėsaj reforme e klimės sė dialogut qė mundėsoi edhe mė shumė se kaq, duke e nxjerrė politikėn nga kuadri tradicional i konfliktualitetit konstant, Shqipėria kurorėzoi pėrpjekjen pėr integrimin nė NATO dhe u vlerėsua mjaft pozitivisht nga Bashkimi Europian pas shumė vitesh plot kritika nė kėtė drejtim.
Por sot mė duhet tJua pėrsėris se kur Partisė Socialiste iu desh ta pėrdorte fill pas zgjedhjeve tė 28 qershorit tė drejtėn e lartpėrmendur pėr tė hapur e rinumėruar kuti nė Berat, Tiranė dhe Shkodėr, Ju, nėpėrmjet shumicės Suaj nė KQZ, treguat se kėtė tė drejtė pėr transparencė na e kishit dhėnė pėr tė na e hequr pikėrisht kur tė na duhej. Kėshtu, padrejtėsisht, pėrfaqėsuesit Tuaj nė KQZ e bėnė kėtė pėrmes njė shkeljeje flagrante tė ligjit dhe padenjėsisht Ju e mbėshtetėt kėtė padrejtėsi nga ēasti i parė deri sot e gjithė ditėn.
Kolegji Zgjedhor paskėtaj e vulosi nėn presionin qė dihet shkeljen e bėrė nga KQZ-ja duke vulosur kėsisoj edhe rezultatin e zgjedhjeve pėrmes leximit nė ligj tė diēkaje tė paqenė, tė cilėn ne si autorė tė neneve pėrkatėse tė ligjit as e kishim menduar, as e kishim shkruar, as e kishim votuar.
Ju e dini, mė mirė se askush, qė e drejta e pakushtėzuar pėr hapjen e ēdo kutie tė kėrkuar nga pakica absolute e KQZ-sė dhe rinumėrimin e votave nė sytė e publikut, ishte ēelėsi i marrėveshjes sonė pėr reformėn elektorale. Ashtu siē e dini padyshim edhe arsyen pse e hodhėt nė det kėtė ēelės, duke marrė peng edhe kutitė sapo morėt pushtetin qė nuk mishėron vullnetin e qytetarėve qė kanė hedhur votėn nė ato kuti. Megjithatė, opozita sot nuk kėrkon mė atė qė iu mor padrejtėsisht Partisė Socialiste dhe tė tjera partive jashtė koalicionit Tuaj qė kėrkuan rinumėrim dje. Opozita kėrkon vetėm atė qė nuk duhet ti merret mė askujt nesėr.
Ne sot nuk kemi mė punė me vendimet e KQZ-sė e tė Kolegjit Zgjedhor, zoti Kryeministėr. Ato vendime tė formės sė prerė kanė vulosur rezultatin dhe ndarjen e mandateve tė kėtij Parlamenti, ku ne nuk kėrkojmė asnjė karrige mė shumė se ēna kanė dhėnė vendimet nė fjalė, megjithėse shumė tė padrejta. Po, mė anė tjetėr, ska asnjė dyshim se ne as mund tė qėndrojmė mbi kutitė e mbyllura ku ėshtė magazinuar mekanizmi i korrupsionit elektoral nė pritje pėr tu rivėnė nė lėvizje pėr deformimin e rezultatit tė zgjedhjeve tė ardhshme.
Bojkoti ynė nuk futi nė krizė demokracinė, kriza e demokracisė ēoi opozitėn deri nė bojkot. Kjo krizė i ka rrėnjėt tek ai mekanizėm korrupsioni elektoral qė ne ju ftojmė ta ēmontojmė sė bashku, urtėsisht, paqėsisht, drejtėsisht, pėrmes njė transparence qė do tė pengojė degradimin e mėtejshėm tė procesit ligjvėnės e qeverisės. Pa kėtė transparencė ky degradim ēdo ditė e mė shqetėsues ėshtė i pandalshėm dhe sfida madhore e procesit tė integrimit europian tė Shqipėrisė ėshtė seriozisht e kompromentuar.
Shqipėria nuk meriton tė shkojė mbrapsht nė njė rrugė ku sot jemi mė tė vonuarit e rajonit. Shqiptarėt nuk meritojnė tė presin ende nė radhėn e gjatė pas derės sė mbyllur tė Europės pėr njė vizė apo ta shohin tė vazhdojė tu largohet horizonti i bashkimit me familjen europiane. Nė emėr tė opozitės Ju riftoj ta afrojmė bashkėrisht Europėn pėr Shqipėrinė e shqiptarėt, duke bėrė secila palė detyrėn e vet dhe duke mos u fortifikuar nė pozicione aspak ogurmira. Vendi ka nevojė pėr reforma e pėr dialog serioz mes palėve nė pėrballimin e njė krize demokratike, po edhe ekonomike, aspak tė lehtė pėr tu kapėrcyer. Opozita ka bėrė gjithė sa ka mundur pėr tė ardhur nė pikėn ku po Ju presim tė afroheni e tė bėni Tuajėn.
Ne kemi lėvizur me urtėsi e kurajė drejt pikės ku ēmojmė se konvergojnė interesat e tė gjitha palėve, pa cenuar parimin e patjetėrsueshėm tė transparencės sė zgjedhjeve tė shkuara, me tė cilin lidhet nė fakt jo thjesht shkalla e lirisė dhe ndershmėrisė sė zgjedhjeve tė ardhshme, por edhe shkalla e respektimit tė lirive e tė drejtave kushtetuese nė Shqipėri nga ana e parlamentit e qeverisė.
Bindja se degradimi i ndjeshėm i kėtyre lirive e tė drejtave gjatė dhe sidomos pas zgjedhjeve tė shkuara, lidhet pikėrisht me vetėsigurinė qė pushtetit i buron nga kontrolli i mekanizmit tė sofistikuar dhe deri sot tė paprekshėm tė korrupsionit zgjedhor, na bėn tė palėkundur nė mbrojtjen e parimit tė transparencės sė plotė e tė pakushtėzuar tė zgjedhjeve.
Por njėkohėsisht bindja se mė e mira nuk mund tė bėhet duke bėrė mė tė keqen pėr palėn tjetėr, si edhe, le ta themi pa ngurrim, respekti pėr opinionin e miqve dhe partnerėve tė pazėvendėsueshėm tė Shqipėrisė nė rrugėn e saj drejt Europės, na bėjnė tė dėgjueshėm ndaj tė gjithė zėrave qė vijnė nga jashtė nesh. Pėrfshirė edhe zėrin e palės Suaj sigurisht.
Prandaj e njohėm rezultatin.
Prandaj pranuam parimin e mosndryshimit tė tij pavarėsisht rezultatit tė hetimit.
Prandaj u treguam tejet tė matur nė organizimin e protestave.
Prandaj u kthyem nė Parlament dhe morėm mandatet.
Prandaj propozuam njė nismė konkrete, konform Kushtetutės, konform vendimit tė Gjykatės Kushtetuese, po edhe konform opinionit tė Komisionit tė Venecias po zoti Kryeministėr, ky komision ėshtė shprehur qysh nė vitin 2001 pėr mosngushtimin e objektit tė hetimit parlamentar nga mazhoranca! si edhe, dėgjojeni me vėmendje, konform faktit tė thjeshtė qė, pas zgjedhjeve tė vitit 2005, komisionit tė atėhershėm hetimor parlamentar pėr zgjedhjet i ėshtė lejuar hapja e kutive tė votimit. Fakti qė ai komision nuk e zhvilloi as sa dhe as si duhet procesin e transparencės, ishte njė gabim tė cilin zgjedhjet e vitit 2009 na mėsuan se nė asnjė mėnyrė nuk duhet tė pėrsėritet.
Ndėrkohė Ju skeni lėvizur asnjė gjysmė hapi nga pozicioni Juaj fillestar, edhe pse funksioni i Kryeministrit tė vendit, aq mė tepėr nė kushtet aspak tė lehta ku ndodhet demokracia dhe ekonomia e vendit, kėrkon prej Jush kurajėn e gatishmėrinė pėr ta kuptuar siē ėshtė krizėn shqiptare, tė njohur tashmė ndėrkombėtarisht, duke dėgjuar zėrin e arsyes, jo duke besuar tek arsyeja e forcės.
Ju pėrpiqeni ta fortifikoni pozicionin Tuaj tė vjetėr duke iu referuar sistematikisht Kushtetutės si njė pengesė, qė thoni se nuk u lejon ta pranoni nismėn ligjore tė Partisė Socialiste. Kujt nuk do ti vinte mirė, pėrfshirė edhe mua pa as mė tė voglin dyshim, qė Kryeministri i Shqipėrisė tė ishte mishėrimi me fjalė e vepra i pėrulėsisė ndaj ligjit themelor tė shtetit!
Por, e vėrteta jofatlume ėshtė se kėto ditė u rrumbullakos nė njėzet numri i ligjeve tė miratuara prej mazhorancės Suaj, qė janė rrėzuar si antikushtetuese nga Gjykata Kushtetuese e Republikės sė Shqipėrisė. Ndėrkohė, po kėto ditė, njė nismė e freskėt e qeverisė Suaj pėr tė amenduar ligjin pėr Shėrbimin Informativ tė Shtetit tonė i shtohet listės sė afro dhjetė akteve tė tjera, tė pagjykuara ende prej Kushtetueses, ku lexohen qartė gjurmėt e antikushtetushmėrisė. Kėto janė rekorde qė fatmirėsisht e ardhmja nuk do ti thyejė dot kurrė, por qė fatkeqėsisht tregojnė problemin e madh tė sė tashmes shqiptare pėr shkak tė tė kuptuarit qė qeveria Juaj ka me Kushtetutėn qoftė nė germė e qoftė nė frymė. Njė numėr interesash e synimesh tė lexueshme pėr tė gjithė ia kanė bėrė tė rėndomtė kėsaj maxhorance avazin e shkeljes sė Kushtetutės, prandaj tė gjithė e dinė sot se jeni Ju jo Kushtetuta pengesa pėr transparencėn e kutive tė 28 qershorit.
Jo zoti Berisha, nuk Ju pengon Kushtetuta tė pranoni projektin tone, po mungesa e vullnetit politik pėr ta respektuar Kushtetutėn! Ju i atribuoni Kushtetutės njė kufizim qė ajo nuk e ka. Ju e lexoni sėrish gabim apo siē ju pėlqen atė, ashtu siē lexoni gabim apo siē ju pėlqen vendimin e Gjykatės Kushtetuese, qė nė fakt thotė pa asnjė ekuivok, njėsoj si edhe Komisioni i Venecias, se objekti i hetimit pėrcaktohet nga pakica qė propozon ngritjen e komisionit hetimor dhe nuk mund tė kufizohet nga shumica e Parlamentit.
Zoti Kryeministėr!
Nuk ėshtė ende vonė!
Ēlirimi i zgjedhjeve nga korrupsioni ėshtė ēlirimi i zgjidhjeve pėr shqiptarėt.
18 marsi ėshtė dita e caktuar dhe e duhur pėr ta bėrė sė bashku nė Kuvendin e Shqipėrisė, nė vėmendjen e jashtėzakonshme tė opinionit publik shqiptar dhe miqve e partnerėve tanė ndėrkombėtarė, hapin e madh drejt kėtij ēlirimi qė do tė ndikojė fuqishėm edhe kundėr fenomenit tė korrupsionit nė tėrėsi.
Le ta bėjmė kėtė hap me kurajė e nė mirėbesim reciprok, tė ftojmė edhe miqtė e partnerėt tanė ndėrkombėtarė tė na ndihmojnė me praninė dhe sugjerimet e tyre nė procesin e transparencės, tu japim shqiptarėve mundėsinė e njė eksperience tė pashlyeshme demokracie, duke e bėrė transparencėn instrumentin e shkuljes sė korrupsionit nga procesi zgjedhor dhe duke u dhėnė tė gjithėve mesazhin shpresėplotė tė shpėtimit tė lirisė e garantimit tė ndershmėrisė sė zgjedhjeve nė Shqipėri.
Ka ende kohė pėr tė reflektuar, folur e zgjidhur kėtė nyje gordiane me shpatėn e kurajės politike e qytetare qė kėrkon njė moment kaq delikat kur duhen hapa kurajozė pėrpara, duke filluar nga transparenca e zgjedhjeve e vazhduar vendosmėrisht me reformat e tjera tė integrimit dhe me implementimin e tyre pėr njė Shqipėri Europiane ku ligjet e shkruara tė jenė ligje tė zbatuara.
Fortifikimi i mėtejshėm i pozicionit Tuaj tė vjetėr, me argumente qė janė vetėm njė alibi e ngritur mbi frikėn nga transparenca dhe si rrjedhojė refuzimi i transparencės nga ana Juaj nė 18 mars, do tė ishte njė gabim qė sot nuk jemi nė gjendje tia parashikojmė dot pasojat.
Uroj qė ky tė mos jetė rasti, por jam i detyruar tJu siguroj publikisht se nėse kėshtu do tė ndodhė, opozita ėshtė e pėrgatitur pėr ta vazhduar pėrpjekjen e saj demokratike deri nė largimin e kėsaj qeverie.
Sinqerisht
Edi Rama
Krijoni Kontakt