Close
Faqja 3 prej 3 FillimFillim 123
Duke shfaqur rezultatin 21 deri 24 prej 24
  1. #21
    Erga omnes Maska e fisniku-student
    Anėtarėsuar
    11-10-2006
    Vendndodhja
    Nėn hijen e Diellit
    Postime
    4,408
    Dosja e gabimeve qė bėj ndaj fėmijėve tė mi

    “Ndėrsa i kujtonte popullit tė tij ditėn e Allahut (pėr begatitė e sprovat e kaluara) Musai u pyet: kush prej njerėzve ėshtė mė i ditur?


    U pėrgjigj: Unė jam mė i dituri.

    Allahu e qortoi pėr kėtė, pasi nuk e ktheu ēėshtjen tek Ai, subhanehu ue teala.

    Allahu i shpalli Musait: Njė rob i Imi ėshtė te vendtakimi i dy deteve, ai ėshtė mė i ditur se ti.

    Musai tha: o Zot, si mund tė takohem me tė, mė udhėzo!” (Muslimi)


    Ishte ky njė gjest i shkėlqyer edukativ qė bėri Musai, pranoi gabimin e tij dhe iu pėrgjigj me tė shpejtė qortimit dhe korrigjimit hyjnor.

    Kėtė gjest tė mirė tė Musait e trashėgoi Jusha b. Nun, qė pranoi gabimin e tij kur tha: “Kur ndaluam tek ai shkėmbi, unė e harrova peshkun. Vetėm djalli mė bėri ta harroj e nuk ta thashė se peshku mori rrugėn nga deti nė mėnyrė tė habitshme” (Kehf: 63) Allahu i Madhėruar e bėri tė amshuar rastin e tij nė Kur’an.

    I njėjtė ėshtė edhe rasti i Ademit dhe Havasė, lavdėrimi dhe shpėtimi i Allahut qofshin mbi ta, kur pranuan mėkatin e tyre. Ata me tė shpejtė iu kthyen Zotit. Ata tė dy thanė: “Zoti ynė, ne i bėmė tė padrejtė (e dėmtuam) vetvetes sonė, nė qoftė se nuk na falė dhe nuk na mėshiron, ne me siguri do tė jemi prej tė shkatėrruarve!” (A’raf: 23)

    Qorto vetveten sė pari


    Kur’ani na udhėzon qė kur tė na ndodh ndonjė e keqe, duhet qė tė pranojmė gabimin e jo tė arsyetohemi e as tė ikim prej pėrgjegjėsisė. Hapi i parė i ballafaqimit me vetveten ėshtė autokritika, pra tė kėrkojmė gabimet dhe tė metat personale para se tė qortojmė tė tjerėt. Ky ėshtė njė nga mėsimet mė tė theksuara qė e mori gjenerata e parė pas fatkeqėsisė sė Uhudit: “E kur juve u goditi njė dėshtim (nė Uhud) e qė ju ia patėt dhėnė atė dyfish (armikut nė Bedr), thatė: “Prej nga kjo”? Thuaj: “Ajo ėshtė nga vetė ju”! S’ka dyshim se Allahu ėshtė i plotėfuqishėm pėr ēdo send.” (Ali Imran: 165)

    Natyra njerėzore

    Parimisht, gabimi nuk llogaritet si e metė. Po ashtu edhe rėnia nė mėkat, e kjo pėr shkak se pagabueshmėria u takon vetėm pejgamberėve. E metė ėshtė vazhdimi nė gabim dhe moslėnia e mėkatit. Lėvdata ėshtė pėr atė qė pendohet “ēdo bir i Ademit ėshtė gabimtar, mė i miri prej tyre ėshtė ai qė pendohet.” (Tirmidhiu)

    Vlera e pranimit tė gabimit


    Pejgamberi, lavdėrimi dhe paqja e Allahut qofshin mbi tė, na ka treguar pėr vlerėn e madhe tė pranimit tė gabimit: “Kėrkimi mė i mirė i faljes ėshtė tė thuash: o Allahu im, ti je Zoti im dhe pėrpos Teje nuk ka Zot tė denjė. Ti mė krijove dhe unė jam robi yt. Unė qėndroj nė besėn dhe premtimin qė tė kam dhėnė sa kam mundėsi. Kėrkoj mbrojtjen Tėnde nga sherri qė kam bėrė. Pranoj se mė ke begatuar dhe pranoj mėkatet e mia. Mė fal mua se vėrtet nuk mund t’i falė mėkatet dikush tjetėr pos Teje.” Ai thotė: “Kush e thotė kėtė lutje gjatė ditės me bindje tė plotė dhe vdes para se tė arrijė mbrėmjen hyn nė Xhenet. Kush e thotė gjatė natės me bindje tė plotė dhe vdes para se tė arrijė agimin hyn nė Xhenet.” (Buhariu)

    Marrėzitė qė kam bėrė

    Pėrmendėm se, nga shkėlqimet e edukatės sė mirėfilltė, hapi i parė ėshtė pranimi i gabimit nė vetvete, pastaj para tė tjerėve. Njė ekspert i raporteve me njerėz thotė: “Nė zyrėn time kam njė sirtar nė tė cilin kam lėnė njė dosje speciale nė ballinėn e sė cilės shkruhen fjalėt “marrėzitė qė kam bėrė”. Ky ėshtė njė regjistėr i mjaftueshėm tė cilin kur e lexoj, ndiej se jam i gatshėm tė ballafaqohem me probleme shumė mė tė mėdha dhe tė dhimbshme. Nė kėtė mė ndihmon kritika qė i bėj vetes nė tė kaluarėn.

    Nė tė kaluarėn e kisha zakon qė t’i fajėsoja tė tjerėt pėr problemet qė mė ndodhnin, mirėpo, me kalimin e viteve dhe me shtimin e pėrvojės kuptova se pėr fatkeqėsitė qė mė ndodhin fajtori jam unė vetė. Mendoj se shumė njerėz e kanė kuptuar atė qė kuptova unė, siē ka thėnė Napoleoni ndėrsa po jepte amanetin nė ishullin Santa Helenės: “Askush pėrpos meje nuk ėshtė pėrgjegjės pėr disfatėn time. Unė isha armiku mė i madh i vetvetes.”

    Franklini kishte zbuluar trembėdhjetė gabime tė rrezikshme qė i bėnte vazhdimisht. Mė tė rėndėsishmet prej tyre ishin tre: humbja e kohės kot; angazhimi me gjėra tė parėndėsishme; polemika.

    Uollt Uitmani thoshte: "ا’mendon, mėsimet e jetės i more nga ata qė tė lavdėronin, pėrkrahnin dhe pėrkėdhelnin, apo nga ata qė tė sulmonin, tė linin pas dore dhe ishin tė ashpėr ndaj teje?!"

    Shpėrbleje gabimin mė tė mirė

    ėshtė shumė interesante se kjo ėshtė parulla e re e kompanisė “Progan”, njė agjenci informimi nė Detroit.

    Ndonjėherė mund tė bėsh ndonjė gabim nė punėn tėnde dhe duhet ta paguash shumė shtrenjtė, mirėpo nė kėtė kompani puna qėndron ndryshe. Qysh para katėrmbėdhjetė viteve Masi Progan, drejtoresha e kompanisė, vuri rregullin: “gabimi mė i mirė i muajit”. Bėhet fjalė pėr shpėrblimin e punėtorėve qė pranojnė para kolegėve tė tyre gabimet qė kanė bėrė, me qėllim qė t’i mos pėrsėrisin mė. Nė mbledhjen mujore, pasi nėpunėsit votojnė pėr gabimin mė tė mirė, fituesi merr 50 dollarė.

    A nuk ėshtė kjo metoda mė e mirė pėr ngritjen e pėrgjegjėsisė?

    Pse pėrqendrohemi nė sukseset tona e jo nė dėshtimet tona?

    Tė gjithė njerėzit fitojnė nga dėshtimet e jo nga sukseset e tyre. Pastaj, tė mos harrojmė se pranimi i gabimit ėshtė vlerė dhe kėtė e bėjnė liderėt.

    >>>
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga fisniku-student : 10-05-2010 mė 06:47
    "Idea ėshtė Kėshilltari mė i mirė i Veprės"

  2. #22
    Erga omnes Maska e fisniku-student
    Anėtarėsuar
    11-10-2006
    Vendndodhja
    Nėn hijen e Diellit
    Postime
    4,408
    Prindi pranon gabimin

    Kur do ta kuptojnė prindėrit se sjelljet e tyre, tė mira qofshin apo tė kėqija, janė njėlloj si pasuria qė do tė trashėgojnė fėmijėt gjeneratė pas gjenerate?! Nuk ėshtė turp qė babai apo nėna tė ndalen pėr njė moment dhe tė bisedojnė sinqerisht me vetveten, pėr tė larguar nga gjoksi i tyre kėtė barrė tė rėndė. Tė mos krenohen me mėkat, por tė rehatojnė zemrėn dhe tė pranojnė gabimet ndaj fėmijėve tė tyre. Madje, qoftė edhe fshehurazi, duke i shkruar nė letėr! Ndoshta do t’u ndihmojnė tė tjerėt tė mos bien nė tė njėjtat gabime.

    Le tė meditojmė sė bashku fjalėt e njė mesazhi tė shkėlqyer qė paraqet njė edukatė botėrore me titull “Babai harron”:

    “O biri im! Po e shkruaj kėtė ndėrsa ti je i shtrirė para meje nė shtratin tėnd, nė gjumė tė thellė, me faqen e venduar mbi dorėn tėnde tė vogėl dhe flokėt e shprishur mbi ballin tėnd tė njomė.

    Para disa ēasteve isha nė zyrėn time duke lexuar gazetė. Mė kaploi njė keqardhje e madhe. Nga mospėrmbajtja ime kam bėrė disa gabime ndaj teje. Zemra mė vlon si nė zjarr.

    Shikoi shkaqet qė mė shkaktuan keqardhjen:


    A tė kujtohet mėngjesin e ditės...?! Ndėrsa ti vishje rrobat pėr tė shkuar nė shkollė, unė tė qortova ashpėr, sepse nuk doje tė laje fytyrėn... Tė qortova edhe pėr faktin se nuk i kishe pastruar kėpucėt si duhet..! Tė bėrtita mė hidhėrim sepse kishe tollovitur disa gjėra nė dysheme. Nė sofrėn e kafjallit t’i numėrova gabimet njė pas njė; e derdhe supėn, e gėlltite ushqimin, u mbėshtete me bėrryla nė sofėr dhe kosin e pėrdore pa kontroll...!

    Pasi u drejtove kah lodrat tua dhe unė u nisa pėr nė stacionin hekurudhor, ti u ktheve kah unė dhe ma bėre me dorė dukė bėrtitur: rrugė tė mbarė, baba! Unė tė ktheva shpinėn dhe nuk t’u pėrgjigja.

    Nė mbrėmje sėrish pėrsėrita tė njėjtėn gjė: ndėrsa kaloja rrugėn pashė se ti po lozje i shtrirė pėr tokė, dhe ēorapet tė ishin grisur. Unė tė bėra tė nxiheshe nė turp para moshatarėve tė tu ngase tė urdhėrova tė ecėsh para meje drejt shtėpisė e ti qaje dhe ishe i hidhėruar. Unė tė thosha gjithnjė: ēorapet t’i kam blerė shtrenjtė, po t’i kishe blerė vetė, do tė kujdeseshe mė shumė.”

    A mund tė pėrfytyroni tė veprojė kėshtu njė baba?!

    “Pas asaj, a tė kujtohet ndėrsa po lexoja nė dhomėn time, si erdhe tek unė, duke lėvizur kėmbėt me vėshtirėsi, ngase frikėsoheshe. Nė sytė tu shihej qortimi i heshtur. Largova gazetėn dhe u nevrikosa, pse mė prishe qetėsinė, tė pyeta me britmė, ēfarė do?”

    Ti nuk the asgjė porse me tė shpejtė mė pėrqafove e mė puthe. Ma shtrėngove qafėn me dy krahėt e tu tė vegjėl me njė emocion qė Allahu kishte vendosur nė zemrėn tėnde tė pastėr.

    Pastaj ike me vrap dhe u ngjite lart nė dhomėn tėnde.

    O biri im! Pas kėsaj nuk kaloi veē se pak kohė e gazeta mė ra prej dore dhe njė dhembje mė shtrėngoi zemrėn.

    O Allah! A thua vallė deri ku do tė mė ēonte mua ky “zakon”..?

    Zakoni i gjurmimit tė gabimeve...

    Zakoni i qortimit dhe ashpėrsisė...

    A thua valle meritove ato qortime pse ishe fėmijė?

    Assesi! Nuk ishte puna se s’tė kam dashur, jo, porse kam kėrkuar shumė prej teje, edhe pse ti ke qenė shumė i vogėl.

    Tė kam krahasuar me veten nė moshė dhe pėrvojė.

    Ndalu qė tani dhe analizo sėrish vetveten!

    Nga gjėrat mė tė shkėlqyera tė edukatės sė mirėfilltė ėshtė llogaritja e vetvetes nė mėnyrė tė vazhdueshme, ngase “I aftė ėshtė ai qė llogarit vetveten dhe punon pėr botėn tjetėr, kurse i paaftė ėshtė ai qė ndjek epshin dhe shpreson qė Allahu ia falė.”

    Mejmun b. Mehrani kishte thėnė: "Njeriu nuk arrin devotshmėrinė pėr shkak se nuk e llogarit veten ashtu siē llogarit ndonjėri ortakun e tij duke u interesuar prej nga e ka ushqimin dhe rrobat."

    Omėr b. Hattabi ka thėnė: Llogariteni vetveten para se t’ju llogarisin. Kėrkoni tė drejtėn nė veprat tuaja para se t’ju kėrkojnė. Matni punėt para se t’ua masin, sepse ėshtė mė lehtė se llogaritja e tė nesėrmes. Zbukurohuni pėr ditėn e ekspozitės sė madhe “Atė ditė ju do tė ekspozoheni (para Zotit), duke mos mbetur fshehtė asnjė sekret juaji.”

    Hasen Basriu ka thėnė: Njerėzit qė do ta kalojnė mė lehtė llogarinė ditėn e kiametit janė ata qė pėr hir tė Allahut kanė llogaritur vetveten nė dynja dhe janė marrė me punėt dhe brengat e tyre. Llogari tė rėndė do tė kenė ata qė gjėrat i lanė pas dore dhe e gjejnė se Allahu ua ka shėnuar edhe punėt mė tė imta, prandaj do tė thonė: “Tė mjerėt ne, ē'ėshtė puna e kėtij libri qė nuk ka lėnė as (mėkat) tė vogėl e as tė madh pa e pėrfshirė?, dhe atė qė vepruan e gjejnė tė gatshme – tė pranishme, e Zoti yt nuk i bėn padrejtė askujt.”

    Tani pyetemi: A ka ndonjė tė drejtė?

    A ka ndonjė baba apo nėnė tė vetėdijshėm qė do tė heq dorė nga ankesat, britmat e vajtimet kur janė nė pyetje gabimet dhe sjelljet e pahijshme tė fėmijėve dhe gjėrat t’i shikojė nga njė kėnd tjetėr. Tė ndalet dhe tė rianalizojė veten..?!

    Pse tė mos ndalet babai apo nėna pėr njė ēast me vetveten, apo qė tė dy sė bashku dhe t’i ndihmojnė njėri tjetrit pėr tė larguar nga supet e tyre kėtė barrė tė rėndė, pėr t’i rehatuar zemrat duke pranuar qoftė edhe fshehurazi, duke shkruar nė letėr tre gabimet mė tė mėdha qė i ka bėrė kundrejt fėmijėve tė tyre? Ndoshta ky pranim i gabimit do tė gjejė vendin e duhur duke ua shpėrndarė prindėrve tė tjerė tė hutuar, ndoshta ata mund tė pėrmirėsohen dhe nuk do t’i pėrsėrisin gabimet.

    Pse tė mos mėsojmė nga gabimet e tjerėve? Pse tė mos pėrfitojmė nga pėrvojat e tjerėve? Ky ėshtė ēelėsi i zhvillimit kah mė e mira. Qė kėndej do tė fillojė ndryshimi, me lejen e Allahut, qoftė nė nivel tė individit apo shoqėrisė me ndihmėn e njerėzve tė sinqertė dhe me dėshirė pėr tė bashkėpunuar. Allahu e ndihmon robin e Tij nėse ai e ndihmon vėllanė e vet “Allahu nuk e prish gjendjen e njė populli (nuk ua largon tė mirat) pėrderisa ata ta ndryshojnė veten e tyre.”

    Gabimet mė tė njohura dhe mė tė mėdha tė prindėrve:

    Ishte njė pėrvojė e rrallė dhe e shkėlqyer anketa e fshehtė mė prindėr qė bėri sektori pėr zhvillim pranė qendrės shėndetėsore pėr fėmijė nė Demenhuer. Pyetjet silleshin rreth ēėshtjes se cilat janė tre gabimet mė tė mėdha qė njė prind gjykonte se kishte bėrė ndaj fėmijėve tė vet, pėr tė cilat ishte penduar dhe nuk dėshironte qė tjetėrkush t’i bėjė tė njėjtat?

    Pėrgjigjet silleshin rreth kėsaj:

    Gabimi i parė: Doket stėrgjyshore:

    ثshtė fjala pėr metoda tė vjetra tė trashėguara tė sjelljes qė i pėrdorin prindėrit kundrejt fėmijėve tė tyre. Ato nė fakt janė metoda me tė cilat janė sjellė prindėrit e tyre (gjyshėrit). Madje tė njėjtat nuk i kanė pranuar nga prindėrit e tyre, qoftė edhe nė mėnyrė tė fshehtė.

    Me kėto metoda kemi pėr qėllim ato zakone familjare qė na sundojnė nga larg dhe veprojnė mbi ne si Remote Control.

    Mėnyrat mė tė shpeshta tė shfaqjes sė kėsaj dukurie?


    1. Mbivlerėsimi i djemve ndaj vajzave:

    Kjo sjellje edhe nėse shfaqet thjeshtė me shikime, me prekje tė rėndomta apo buzėqeshje ironike, ato japin mesazhe vrasėse dhe shkatėrruese qė i kuptojnė fėmijėt e mprehtė qė mė pas i komentojnė nga kėndvėshtrimi i tyre fėmijėror si egoizėm.

    2. Mbivlerėsimi i mė tė madhit ndaj mė tė voglit:


    Qoftė edhe vetėm me marrjen e fėmijės mė tė madh nė shumicėn e udhėtimeve tė prindėrve apo me afrimin e tij nė ndejat e tyre.

    3. Lėnia e dialogut apo mėnyra e gabuar e dialogut:


    Prindėrit, ose nuk dėgjojnė prej fėmijėve, nuk flasin dhe nuk bėjnė dialog me ta, ose mėnyra e dialogut tė tyre kryhet jashtė normave edukative, jo e drejtė dhe zakonore, pėr shembull: fėmija nuk iu flet prindėrve pėrpos duke qėndruar nė kėmbė e jo ulur. Kur tė flas me ta duhet tė qėndrojė larg e jo afėr!

    4. Vijat e kuqe tė shumta:


    Madje, edhe nėse janė me pretekst tė respektit, shenjtėrimit dhe madhėrimit. Nė kėsi lloj ambientesh i sheh fėmijėt se nuk guxojnė tė flasin me babanė, tė rrinė me tė, tė afrohen. Nė kėtė shtėpi shenjat e ndalimit dhe vijat e kuqe janė tė shumta dhe ajo familje jeton nėn ligjin e emergjencave.

    5. Gabime tjera tė sjelljes prindėrore edhe atė si rezultat i shkaqeve qė i pėrmendėm.


    Cilat janė shkaqet kryesore tė kėsaj dukurie:

    1. Ambienti i izoluar:

    Kjo ndodh kur njė familje trashėgon disa doke tė veēanta pėr tė pastaj e ka vėshtirė tė lirohet nga ato edhe pėr njė milimetėr. Thirren nė parullėn “Familja jonė ėshtė me traditė". Kjo familje jeton brenda kėtyre barrierave qė i ka sajuar me duart e veta. Kėtė e mbėshtet me fjalėn “Kėshtu jemi edukuar dhe me kėtė kemi shpėtuar”.

    2. Kultura e mangėt:

    Kjo ndodh kur prindėrit mbyllen pėrbrenda njė kulture tė kufizuar dhe nuk gjejnė motivacion pėr tė lexuar metodat e reja pedagogjike dhe artin e sjelljes me fėmijėt. Nėse ua tėrheq vėmendjen pėr rėndėsinė e kulturės pedagogjike apo i fton tė prezantojnė nė ndonjė seminar me tematikė tė kėtillė tė bėjnė ballė me fjalėt: “Mos filozofoni dhe mos i komplikoni gjėrat, por lini ashtu si janė”.

    3. Izolimi nga shoqėria:

    Kjo ndodh kur dy prindėrit nuk e njohin realitetin nė tė cilin jetojnė, nuk i dinė rrethanat mes tė cilave gjenden fėmijėt e tyre, apo kur i lėnė pas dore ndryshimet e vazhdueshme nė kohė, vend dhe breza.

    Medito mirė rreth fjalės sė Aliut, Allahu qoftė i kėnaqur prej tij: "Edukoni fėmijėt ndryshe nga edukata juaj sepse ata u krijuan nė njė kohė ndryshe nga koha juaj”.

    Njė ēast me vetveten:

    Ne, tė gjithė prindėrit, e kemi pėr obligim tė ndalemi shumė me vetveten, tė rishikojmė vetveten dhe t’i hapim dosjet e gabimeve tona me fėmijėt tanė. Le tė fillojmė tė ecim nė rrugėn e autokritikės nėn hijen e kėtyre shkėndijave pedagogjike:

    1. Kur’ani zmbraps doket stėrgjyshore dhe qorton sjelljet e tyre tė kėqija:

    “A pra, Ne nuk kemi dėrguar para teje pejgamber nė ndonjė vendbanim, qė tė mos i ketė thėnė paria e begatshme e tij: "Ne i gjetėm tė parėt tanė nė kėtė fé dhe ne jemi tė orientuar gjurmėve tė tyre"

    “Ata i gjetėn dhe shkuan pas prindėrve tė tyre tė humbur. Ata u ngutėn dhe shkelėn hapave tė tyre (pa menduar).”


    2. Pėrse i mėshojmė me ngulm prerjes sė kokės dhe bishtit tė peshkut?


    ثshtė njė tregim interesant, ku thuhet se njė njeri hėngri peshk te shoku i tij. Atij i pėlqeu shumė dhe kur u kthye nė shtėpi ia lavdėroi shumė bashkėshortes sė vet ushqimin e peshkut dhe mėnyrėn se si ishte pėrgatitur, sidomos faktin se kokėn dhe bishtin e peshkut e pritnin. Bashkėshortja e tij shkoi menjėherė te bashkėshortja e shokut tė burrit pėr ta pyetur pėr fshehtėsinė e ndikimit tė prerjes sė kokės dhe bishtit nė shijen e peshkut. Ajo i tha se e kishte mėsuar prej njė shoqeje tė saj. Bashkėshortja i shkoi edhe kėsaj shoqeje, mirėpo ajo i tha se e kishte mėsuar nga nėna e saj. Kur e thirri nėnėn pėr ta pyetur, ajo i tha se e kishte mėsuar nga nėna e saj! Iu lajmėrua edhe gjyshes sė nderuar e tė menēur dhe kjo e fundit ia zbuloi sekretin e madh qė tė gjithė brezat e kėrkonin, pa u munduar tė pyeste pėr shkakun. Gjyshja filloi t’u tregonte se nuk kishte pasur pos njė tavė tė vogėl qė s’kishte mundur tė fuste tė tėrė peshkun.

    Kėshtu e kuptuam fshehtėsinė e madhe nė kėtė imitim zinxhiror dhe ngurtėsim mendor qė pėrsėritet pėrjetshėm: doket stėrgjyshore tė shumėformshme: pra ėshtė njė imitim i verbėr qė nuk lė ndėrmend tė pyes pėr arsyen.

    3. A jemi tė marrė?

    Kėto doke paraqesin formėn mė tė qartė tė marrėzisė, pėr kėtė arsye Albert Ajnshtajni e pėrkufizoi marrėzinė kėshtu: “Tė vazhdosh tė bėsh njė gjė tė njėjtė, nė mėnyrė tė njėjtė dhe tė presėsh qė pėr ēdo veprim tė arrish rezultate tė ndryshme”.

    Mė thuaj pėr Zotin tėnd: si do tė zhvillohemi, si do tė pėrparojmė, si do tė ndryshohemi dhe si shpresojmė tė kemi breza mė tė mirė pėr njė tė ardhme mė tė mirė kur ne i pėrsėrisim gabimet e njėjta?

    Lari Kjung, njė themelues i shumicės sė forumeve mė tė njohura ne Shtetet e Bashkuara tė Amerikės pėr kujdesin ndaj fėmijėve thotė: Njė prej shtatė gabimeve themelore mė tė rrezikshme qė i bėjnė prindėrit kundrejt fėmijėve tė tyre ėshtė: mosmarrja shembull nga gabimet e kaluara.

    4. Pse kafshohemi nga e njėjta zgavėr dy herė?!

    Kjo ėshtė marrėzi. ثshtė shkak i zi pėr ēdo gabim qė pėrsėritet. Pėr kėtė arsye Pejgamberi, lavdėrimi dhe shpėtimi i Allahut qoftė mbi tė, tėrhiqte vėrejtjen nga kjo gjė, duke thėnė: “Besimtari nuk kafshohet dy herė nga e njėjta zgavėr..” E pėrse, pra, tė vazhdojmė tė kafshohemi, madje, nga e njėjta zgavėr?

    5. Shėrimi me njohjen e shkaqeve:


    Tė kėrkojmė te vetvetja shkaqet qė pėrmendėm, nė mėnyrė qė sė bashku t’i shėrojmė.

    Tė pyesim vetveten:

    a) a jemi robėr tė njė ambienti tė izoluar qė na ka mbyllur mendjet dhe na ka prangosur mendimet. I kemi bėrė padrejtėsi vetvetes dhe i kemi lodhur tė dashurit tonė? Pėrse tė mos i thyejmė kėto pranga..?

    Pėrse tė mos lirohemi nga ato..?

    Pse tė mos lirojmė vetveten dhe kėshtu tė lirohen fėmijėt tanė..?

    b) a kemi kulturė tė cekėt..?

    pse nuk e ndryshojmė vetveten..?

    pse tė mos prezentojmė nė ndonjė seminar qė ka tė bėjė me edukimin e fėmijėve dhe kėshtu tė zhvillohemi dhe ripėrtėrihemi?

    Pse nuk lexojmė madje asnjė libėr mbi edukimin e fėmijėve dhe tė ngremė kulturėn tonė tė cekėt?

    c) vallė, akoma kundėrshtojmė atė qė zbulon realitetin tonė dhe nuk pranojmė ndryshimin?

    Pse nuk kuptojmė gjėrat qė na rrethojnė neve dhe fėmijėt tanė dhe tė bashkėveprojmė me to me zhdėrvjelltėsi dhe butėsi. Tė kuptojmė epokėn e fėmijėve tanė, sjelljen e tyre?

    d) pse nuk strehohemi nėn shtyllėn e palėkundshme?

    Tani, pasi qė i mėsuam gabimet, format e shfaqjes sė tyre, shkaqet, le t’i veprojmė shkaqet pėr tė rianalizuar vetveten dhe t’i shėrojmė gabimet tona? Mirėpo kėtė guxim pėr tė kritikuar vetveten nuk e arrijmė pos duke lutur vazhdimisht Allahun e madhėruar: “Allahu nuk e obligon asnjė njeri pėrtej mundėsisė sė tij, atij (njeriut) i takon ajo qė e fitoi dhe atij i bie ajo (e keqe) qė e meritoi. "Zoti ynė, mos na dėno nėse harrojmė ose gabojmė! Zoti ynė, mos na ngarko neve barrė tė rėndė siē i ngarkove ata qė ishin para nesh! Zoti ynė, mos na ngarko me atė pėr tė cilėn ne nuk kemi fuqi! Na i shlyej mėkatet, na i mbulo tė kėqijat, na mėshiro. Ti je mbrojtėsi ynė, na ndihmo kundėr popullit jobesimtar!”

    Falėnderimi i takon Allahut me ndihmėn e tė cilit plotėsohen veprat e mira.

    Autori: Dr. Hamdi Shuajb

    Shqipėroi: Agim Bekiri
    "Idea ėshtė Kėshilltari mė i mirė i Veprės"

  3. #23
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    06-01-2010
    Vendndodhja
    Gjermani
    Postime
    428
    zoti ju shperblefte juve qe i postuat keto tema, vertete tema interesante dhe me vlera

  4. #24
    Erga omnes Maska e fisniku-student
    Anėtarėsuar
    11-10-2006
    Vendndodhja
    Nėn hijen e Diellit
    Postime
    4,408
    Ekzistenca e familjes nė rrezik- Konferencė ndėrkombėtare nė Turqi

    Pjesėmarrėsit nė Konferencėn Ndėrkombėtare mbi familjen u pajtuan qė tė kėrkohet nga shtetet dhe organizatat joqeveritare pėr tė rritur pėrpjekjet pėr realizimn e projekteve nė mbrojtje tė familjes, ekzistenca e sė cilės po rrezikohet nga globalizmi.



    Pėrmbi 600 dijetarė nga mė shumė se 50 shtete u mblodhėn nė Antalia nė konferencėn dy ditore nė mbrojtje tė familjes.

    Deklarata pėrfundimtare e lėshuar nė fund tė konferencės gjatė ditės sė djeshme tha se tė gjithė pjesėmarrėsit nė kėtė ngjarje mbėshteten politikat shtetėrore nė mbrojtje tė familjes dhe kėrkuan qė shtetet dhe OJQ-tė nė tėrė globin tė punojnė nė mbrojtjen e familjes nga kolapsi qė po i cenohet.

    “Ne besojmė se pėr tu ngritur brezat e reja nė njė atmosferė tė shėndetshme, efikase dhe tė efektshme, struktura natyrale e familjes duhet tė varet nga martesat nė mes burrave dhe grave. Duke marrė parasysh nevojėn e tė gjitha kombeve pėr njė popullsi mė tė re, ne mbėshtesim rritjen e numrit tė fėmijėve. Ne gjithashtu mbėshtesim tė gjitha masat pėr uljen e shkurorėzimeve nė mėnyrė qė brezat e ardhshme tė jenė tė mbrojtura,” thoshte deklarata.

    “Shtetet dhe OJQ-tė duhet tė bashkojnė pėrpjekjet pėr tė parandaluar dhunėn nė familje. Ēėshtje tė tilla si familja dhe martesa duhet tė ofrohen si kurse nė shkollė. Ne mbėshtesim tė gjitha pėrgatitjet dhe sugjerimet e bėra pėr kėtė qėllim.”

    Gjithashtu pjesėmarrėsit bėnė thirrje qė tė gjitha degėt e shtypit tė shmangen nga publikimet dhe transmetimet qė mund tė dėmtojnė zhvillimin fizik, mendor, social dhe shpirtėror tė fėmijėve. “Ne gjithashtu mbėshtesim rregullat profesionale qė u mundėsojnė prindėrve pėr tė kaluar mė shumė kohė me fėmijėt e tyre. Ne i japim rėndėsi dialogut dhe komunikimit nė mes bėrthamės sė familjes dhe anėtarėve tė rrethit familjar” thuhej nė deklaratė.

    Sociologu dhe gazetari Ali Bulaq mbajti njė fjalim nė ceremoninė e mbylljes sė konferencės duke thėnė: “Bota moderne nuk ėshtė aspak e sinqertė ndaj grave. Nga tė gjitha pronat e paluajtshme nė botė, vetėm 1% i takon femrave. Dhe vetėm 10% tė mjeteve tė lėvizshme u takojnė grave. Ka shumė pak gra nė menaxhimin dhe drejtimin e kompanive ndėrkombėtare. Megjithatė gratė duhet tė luajnė njė rol mė aktiv nė rritjen ekonomike.

    Ai gjithashtu shtoi se gratė janė tė punėsuara kryesisht nė sektorėt qė kanė nevojė pėr bukurinė e tyre. “Pėr shembull, gratė shfaqen nė media, kozmetikė dhe nė sektorin e reklamave. Kjo paraqet perceptimin e pėrhapur se gratė ekzistojnė me trupat e tyre.”

    Profesor Nasi Bostanqi, mėsues nė departamentin e komunikimit nė Universitetin Gazi, gjithashtu mbajti njė fjalim nė kėtė ndodhi. Ai tha se familja nuk ėshtė institucion vetėm pėr sjelljen e brezave tė reja. “Ajo ėshtė gjithashtu vendi ku rregullohen aspekte tė ndryshme tė individėve. “Familja merr pėrsipėr shumė funksione qė nuk mund tė merren nga ndonjė institucion tjetėr. Ēfarė na solli kėtu ėshtė shqetėsimi ynė pėr tė ardhmen e familjes. Ne nuk besojmė se familja do tė eliminohet e tėra, por normat qė mundėsojnė unitetin e familjes janė nėn kėrcenim, tha ai.

    “E ardhmja e familjes ėshtė e ardhmja e njerėzimit. Prandaj ne duhet tė mbrojmė familjen nėpėrmjet bashkėpunimit global,” shtoi Bostanqi./mesazhi/
    "Idea ėshtė Kėshilltari mė i mirė i Veprės"

Faqja 3 prej 3 FillimFillim 123

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •