Edhe?? Mendove se na infekton apo si?? S'pranohet ky arsyetim!!
Hahaha jo motrushe, po mahitem..
Atehere pra befsh me mire apo si thuhet gute Besserung!
Sa e rende kjo miqesia virtuale, ke shoqen semure dhe deshiron t'i ndihmosh, p.sh. t'i besh nje caj me limon, por s'mundesh. Ich fühl mich traurig!!![]()
Pershendes te gjithe gjermont shqiptare pa perjashtim
@chino
kur do na shkruash ndonje gje se i lexoj me kenaqesi
Te henen prap ne pune![]()
Mir mbrema bashkatdhetare,a jeni mire?Ju pershendes dhe kalofshi mire sonte.
Hallo ihr lieben,
Guten Morgen!
Wünsche allen einen schönen samstag. Heute hab ich seit langer Zeit mal wieder ausgeschlafen. Ich wußte garnicht mehr, wie schön das ist
Heute stehen bei mir nur schnöde Aufgaben auf dem Plan. Putzen, Bettenbeziehen, einkaufen.....
Aber was soll´s. Ich werde jetzt mal gleich anfangen, dann bin ich eher fertig.
Pacim
"Man sieht nur mit dem Herzen gut. Das Wesentliche ist für das Auge unsichtbar."
E kjo eshte ide e mire. Paske pershendetur pjesen me te mire te Gjermanise. I bashkohem pershendetjes tende, e zgjeroj ate edhe ndaj teje, nikoqireve te temes dhe vizitoreve.
Pershendetje speciale kesaj here ne Stern qe paska dalur kaq bukur ne ate foton me lart.Pershendetje poashtu edhe mikut Alemi.
Kjo teme e shplodhe, e terapizon njeriun. Si vizita ne sauna. Tere kohen bisedime e njerez te kendshem qe te falin gezim. Vij ketu me qejf.
Schanke dön!Stellvertretung aller anmaßend wünsche ich Dir auch einen schönen Samstafg - trotz Deiner Hausaufgaben. Meine Aufgabe für heute ist zwar nur eine. Aber die hat es in sich, denn sie heißt: Lernen, lernen und lernen, und das so viel wie ich nur kann für die anstehenden Prüfungen im nächsten Monat. Me mire nuk po mendoj aty fare se vetem po i verej syte si me behen te rende dhe me vije gjumi..
Sidoqofte, faleminderit per urimet. Pershendetje perseri. Wiederschaun
Guten Morgen meine Freunde.
Ein schönes Wochenende für alle.
Sot do të bëj një vepër të mirë-edhe nuk do ti tregoj askujt
Krijoni Kontakt