Close
Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 13
  1. #1
    Larguar Forum komunistesh Maska e YlliRiaN
    Anėtarėsuar
    08-02-2008
    Postime
    1,221

    Qeveria e Kosoves punon me celulare Nokia E71

    Qeveria e Republikės sė Kosovės pėrpiqet tė jetė nė hap me teknologjinė moderne, blen telefona tė shtrenjtė pėr stafin politik.

    Qeveria aktuale deri tani ka shpenzuar rreth 200 mijė euro vetėm pėr blerjen e telefonave mobilė pėr stafin politik tė saj. Mobili Nokia E71 tanimė ėshtė bėrė sinonim i kėshilltarėve politikė tė kryeministrit, tė zėvendėsve tė tij dhe tė ministrave.

    Pėrveē telefonave mobilė, Qeveria pėr mbi 100 kėshilltarėt politikė qė i ka pėr 17 ministrat, zėvendėskryeministrat dhe kreun e Qeverisė, shpenzon edhe rreth 100 mijė euro mbushje telefoni nė vit.

    VALMIR KLAIQI

    Prishtinė, 30 shtator – Qeveria aktuale e udhėhequr nga kryeministri Hashim Thaēi deri mė tani ka shpenzuar mbi 200 mijė euro vetėm pėr blerjen e telefonave mobilė pėr zyrtarėt e saj. Mirėpo kėtė vit nuk po diskutohet pėr modelin e tyre, ashtu siē flitej vitin e kaluar. Tani tė gjithė qeveritarėt duan mobil tė tipit “Nokia E71”, i cili nėpėr shitoret e Prishtinės kushton pak mė shumė se 300 euro.
    Vetėm Zyra e Kryeministrit, pėr blerjen e telefonave tė tillė ka shpenzuar mbi 10 mijė euro. Por edhe tė gjitha ministritė (17) e kanė bėrė tė njėjtin veprim. Kėshtu qė kėshilltarėt politikė tani trajtohen njėjtė, tė paktėn sa i pėrket pajisjes me telefona mobilė. “Edhe shumica e asistentėve dhe asistenteve personale tė ministrave kanė bėrė tė njėjtin veprim, ngase janė staf i kabinetit dhe ‘u ka takuar’ mobili”, thotė njė burim qeveritar me kusht anonimiteti.
    “Lajm” ka siguruar nga ky burim edhe fletėpagesa qė janė bėrė pėr telefona mobilė. Njėra ndėr to kap shifrėn 5000 euro. Kjo faturė ėshtė paguar sė fundi nė njė shitore tė telefonave mobilė nė Prishtinė.
    Nė Ditėn Ndėrkombėtare tė sė Drejtės pėr t’u Informuar, “Lajm” ka bėrė kėrkesė zyrtare nė Zyrėn e Kryeministrit pėr qasje nė dokumente zyrtare, pikėrisht pėr kėtė temė, dhe nuk ka arritur qė tė marrė pėrgjigje.
    Zėdhėnėsi i Qeverisė, Memli Krasniqi, njė ditė mė pas tha se telefoni mobil tanimė ėshtė nevojė pėr secilin. “Kėshilltarėt politikė nuk kanė orar tė caktuar dhe nuk janė gjithė kohės nė zyrė, andaj komunikimi me telefon pėr ta ėshtė i domosdoshėm. Pavarėsisht kėsaj, nėse i shikoni shpenzimet e telefonave dhe i krahasoni me qeveritė e kaluara, e shihni se nuk shpenzohet shumė. Nė qeverinė aktuale, nuk ka telefona roaming. I tillė tani ėshtė vetėm njė telefon”.
    Krasniqi tha se blerja e telefonave mobilė dhe pajisjeve tjera tė nevojshme pėr punė janė tė rregulluara me udhėzime administrative tė Qeverisė.
    Pėrveē shpenzimeve tė bėra pėr blerjen e telefonave, Qeveria pas ndėrprerjes sė telefonave roaming pėr stafin politik, ėshtė kujdesur sėrish qė ata tė kenė mundėsi tė mjaftueshme pėr komunikim. Kėshtu, sipas rregullores sė nxjerrė nė fillim tė vitit tė kaluar, kėshilltarėve politikė u takojnė nga 70 euro mbushje nė muaj. Nėse llogaritet se kryeministri i ka 12 kėshilltarė, zėvendėsit e tij dhe ministrat nga gjashtė kėshilltarė dhe pėr secilin nga 70 euro nė muaj, i bie qė pėr njė vit vetėm pėr mbushje tė telefonave mobilė tė shpenzohen rreth 100 mijė euro.

  2. #2
    i/e regjistruar Maska e Selami2006
    Anėtarėsuar
    28-12-2005
    Vendndodhja
    Te ?
    Postime
    367
    Tema gjindet te Qeveria e Kosoves dhe korrupsioni
    http://www.forumishqiptar.com/showpost.php?p=2432803&postcount=111psioni
    Mos lejoni qė imtėsitė t’ua prishin disponimin

  3. #3
    ..ılılı T.T ılılı.. Maska e Dj-GabrieL
    Anėtarėsuar
    20-01-2003
    Vendndodhja
    Jabanxhi
    Postime
    1,899
    Lum ai qe ka fituar tenderin thuaj!
    Feel the pump √

  4. #4
    i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    10,979
    Pagat e profesorėve tė UP-sė 1000 euro

    Kryeministri Hashim Thaēi vlerėson se pagat e mėsimdhėnėsve duhet tė jenė sipas nivelit evropian.

    Qeveria e Kosovės ka vendosur qė profesorėve tė Universitetit tė Prishtinės t'ua rris pagat qind pėr qind, ndėrkohė qė ka bėrė tė ditur pėr pėrgatitjen e menjėhershme tė vendimit pėr rritjen e pagave edhe tė punėtorėve shėndetėsorė.

    Sipas kėtij propozim-vendimi, profesorėt ordinarė nė UP do tė marrin paga prej 1 mijė eurosh, asistentėt do tė kenė paga prej 500 eurosh, ndėrkaq titujt tjerė, do tė kenė paga ndėrmjet 500 dhe 1000 euro.

    Kryeministri Hashim Thaēi ka thėnė se ky vendim ėshtė marrė duke bazuar nė zotimet e Qeverisė sė Kosovės dhe duke u bazuar nė objektivat e strategjisė sė arsimit tė lartė 2005-2015.

    "Votimi ishte unanim pėr rritjen e pagave pėr tė gjithė punėtorėt e universitetit pėr 100 pėr qind, ėshtė njė rritje kjo qė arrin nivelet e vendeve tjera, ėshtė njė rritje qė mund tė them se tani e tutje profesorėt e universitetit do tė kenė paga mė tė larta sesa vetė ministrat e Qeverisė e Republikės sė Kosovės", ka thėnė Thaēi, duke kėrkuar mė shaka nga ministrat qė tė mos bėhen xhelozė pėr pagat e profesorėve.

    Thaēi ka theksuar se vendimi i qeverisė pėr rritjen e pagave tė profesorėve tė UP-sė, hyn nė fuqi ditėn e nėnshkrimit dhe zbatohet nga 1 tetori 2009, ndėrkohė qė ka kėrkuar nga ministri i Shėndetėsisė Alush Gashi qė tė pėrgatis propozim-vendimin pėr rritjen e pagave tė punėtorėve shėndetėsorė.

    Ministri i Arsimit, Enver Hoxhaj ka thėnė se propozim-vendimi nga ana e qeverisė, njėherė e pėrgjithmonė e rregullon pagėn dinjitoze pėr profesorėt e UP-sė, si vlerė e veēantė.

    Ai ka thėnė se edhe integrimi i Kosovės varet shumė nga ajo se sa do tė reformohet Universiteti i Prishtinės.

    "Besoj se me kėtė rritje ēdo mėsimdhėnės nė Universitetin e Prishtinės mund tė shėrbejė me njė arsim cilėsor", ka thėnė Hoxhaj, duke falėnderuar Ministrinė e Ekonomisė dhe Financave dhe atė tė Administratės Publike, pėr realizimin e kėsaj skeme.

    Ministri Hoxhaj ka theksuar se nga viti 2008 ka pasur njė rritje tė theksuar tė numrit tė studentėve nė UP.

    Nė kėtė mėnyrė, ai ka thėnė se nė vitin 2008 ky numėr ėshtė rritur nga 7 mijė nė dhjetė mijė, ndėrkaq kėtė vit ka arritur nė 14 mijė studentė, rritje kjo qė ėshtė bėrė kryesisht nė ato drejtime qė sigurojnė rritje ekonomike tė Kosovės.

    Qė nga janari i kėtij viti, Universiteti i Prishtinės gėzon autonomi tė plotė administraive dhe financiare, gjė qė sipas ministrit Hoxhaj, e bėnė UP-nė jo vetėm agjenci shpenzuese, por i jep mundėsinė qė edhe nė partneritet me sektorin privat tė krijojė tė hyra vetanake.

    Rritja e pagave tė profesorėve tė UP-sė, ministri i Shėndetėsisė Alush Gashi ka thėnė se ėshtė lajm i mirė edhe pėr Qendrėn Klinike Universitare, ngase kjo rritje pėrfshinė tėrėsisht sistemin terciar nė Kosovė dhe dėshmohet denjėsisht se shėndetėsia ėshtė bėrė interes nacional.

    Ndėrkaq edhe ministrja e Drejtėsisė ka shtruar nevojėn e rritjes sė pagave pėr kuadrin, i cili do tė pėrfaqėsojė komunat nė institucionet gjyqėsore pėr mbrojtjen e parasė publike.
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

  5. #5
    Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    12-05-2009
    Vendndodhja
    Iliri
    Postime
    2,914
    Citim Postuar mė parė nga necky Lexo Postimin
    Qeveria e Republikės sė Kosovės pėrpiqet tė jetė nė hap me teknologjinė moderne, blen telefona tė shtrenjtė pėr stafin politik.

    Qeveria aktuale deri tani ka shpenzuar rreth 200 mijė euro vetėm pėr blerjen e telefonave mobilė pėr stafin politik tė saj. Mobili Nokia E71 tanimė ėshtė bėrė sinonim i kėshilltarėve politikė tė kryeministrit, tė zėvendėsve tė tij dhe tė ministrave.

    Pėrveē telefonave mobilė, Qeveria pėr mbi 100 kėshilltarėt politikė qė i ka pėr 17 ministrat, zėvendėskryeministrat dhe kreun e Qeverisė, shpenzon edhe rreth 100 mijė euro mbushje telefoni nė vit.

    VALMIR KLAIQI

    Prishtinė, 30 shtator – Qeveria aktuale e udhėhequr nga kryeministri Hashim Thaēi deri mė tani ka shpenzuar mbi 200 mijė euro vetėm pėr blerjen e telefonave mobilė pėr zyrtarėt e saj. Mirėpo kėtė vit nuk po diskutohet pėr modelin e tyre, ashtu siē flitej vitin e kaluar. Tani tė gjithė qeveritarėt duan mobil tė tipit “Nokia E71”, i cili nėpėr shitoret e Prishtinės kushton pak mė shumė se 300 euro.
    Vetėm Zyra e Kryeministrit, pėr blerjen e telefonave tė tillė ka shpenzuar mbi 10 mijė euro. Por edhe tė gjitha ministritė (17) e kanė bėrė tė njėjtin veprim. Kėshtu qė kėshilltarėt politikė tani trajtohen njėjtė, tė paktėn sa i pėrket pajisjes me telefona mobilė. “Edhe shumica e asistentėve dhe asistenteve personale tė ministrave kanė bėrė tė njėjtin veprim, ngase janė staf i kabinetit dhe ‘u ka takuar’ mobili”, thotė njė burim qeveritar me kusht anonimiteti.
    “Lajm” ka siguruar nga ky burim edhe fletėpagesa qė janė bėrė pėr telefona mobilė. Njėra ndėr to kap shifrėn 5000 euro. Kjo faturė ėshtė paguar sė fundi nė njė shitore tė telefonave mobilė nė Prishtinė.
    Nė Ditėn Ndėrkombėtare tė sė Drejtės pėr t’u Informuar, “Lajm” ka bėrė kėrkesė zyrtare nė Zyrėn e Kryeministrit pėr qasje nė dokumente zyrtare, pikėrisht pėr kėtė temė, dhe nuk ka arritur qė tė marrė pėrgjigje.
    Zėdhėnėsi i Qeverisė, Memli Krasniqi, njė ditė mė pas tha se telefoni mobil tanimė ėshtė nevojė pėr secilin. “Kėshilltarėt politikė nuk kanė orar tė caktuar dhe nuk janė gjithė kohės nė zyrė, andaj komunikimi me telefon pėr ta ėshtė i domosdoshėm. Pavarėsisht kėsaj, nėse i shikoni shpenzimet e telefonave dhe i krahasoni me qeveritė e kaluara, e shihni se nuk shpenzohet shumė. Nė qeverinė aktuale, nuk ka telefona roaming. I tillė tani ėshtė vetėm njė telefon”.
    Krasniqi tha se blerja e telefonave mobilė dhe pajisjeve tjera tė nevojshme pėr punė janė tė rregulluara me udhėzime administrative tė Qeverisė.
    Pėrveē shpenzimeve tė bėra pėr blerjen e telefonave, Qeveria pas ndėrprerjes sė telefonave roaming pėr stafin politik, ėshtė kujdesur sėrish qė ata tė kenė mundėsi tė mjaftueshme pėr komunikim. Kėshtu, sipas rregullores sė nxjerrė nė fillim tė vitit tė kaluar, kėshilltarėve politikė u takojnė nga 70 euro mbushje nė muaj. Nėse llogaritet se kryeministri i ka 12 kėshilltarė, zėvendėsit e tij dhe ministrat nga gjashtė kėshilltarė dhe pėr secilin nga 70 euro nė muaj, i bie qė pėr njė vit vetėm pėr mbushje tė telefonave mobilė tė shpenzohen rreth 100 mijė euro.
    le ta dine gjith bota mbare se kta shqiptar sjan shqiptar turp mekat ,tradhti esat pasha jon kta klysh kumunistash .RRoft balli se kta jan prapanica e kombit .

  6. #6
    Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    27-07-2009
    Postime
    391
    shifni dhe ca brekesh blen qeveria e kosoves,ka gallata ktu.

  7. #7
    i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    10,979
    Citim Postuar mė parė nga ganimet Lexo Postimin
    le ta dine gjith bota mbare se kta shqiptar sjan shqiptar turp mekat ,tradhti esat pasha jon kta klysh kumunistash .RRoft balli se kta jan prapanica e kombit .
    ku ishte balli me 1998/9
    ku eshte balli kush ja ndalon popullit qe ta votoin ballin
    ata ne kosove pas lufte ne ēdo zgjedhje qe jan mbajt kan marr pjes
    por si kan marr as votat e antarve te familjes se tyre
    ata te kryesis se ballit
    mos ban shaka te lutem
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Llapi : 04-10-2009 mė 09:50
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

  8. #8
    i/e regjistruar Maska e Brari
    Anėtarėsuar
    23-04-2002
    Postime
    18,826
    sa eshte tani rroga mujore e nji mesuesi shkolle 8 vjecare ne fshat?
    po ne qytet?
    po e nji mesuesi ne gjimnaz?
    po e nje polici me grad te thjeshte?
    sa kushton nje kille mish ne shitore afersisht?
    po nji liter vaj (zetin) ?
    po nji liter ose kille qumesht?

    per kosov eshte fjala..


    valla o llap meqe po i del ne mbrotje qeveritarave.. shum po u a kajke juve enveristave sendet lyksoze e te shtrenjta..

    ju ka lan marshall tita me probleme ne ket ceshtje..

    po shoh ketu.. jashta shteti ku jam..

    te sapo ardhur disa familje nga kosova me pretendim se skishin buk me hanger ne kosov e nji dit shkova me do kutia k.artoni me tesha pak te perdorme me ja fal qatyne familjeve.. teshat e lame e te paqa e te mira valla boll mirpo i kan shtremberue ata e grat e tyne e fmit e tyne syrretnat e me than nuk i dojna keto.. se.. nuk jan firmato.. e cka me bani pershtypje.. nji djal i ktyne familjeve jo ma shum se 15 vjec me do pantolla blue xhinsi e tuj lujt si hoxha me tespije ne telefon celularin modern te sapo blem e i cili tuj perkul me marr dicka ju cfaqen mbathjet.. sepse qasi pantollash po mbajn tash rinia lahpere kosovaro euro atllantike e cka me pa or llap djali.. qaj shiriti i mbathjeve po lexojke DOLCE GABANA..
    uaaaaaaa i thash vetes.. e i them nji miku.. more fazlli .. un kam ngue se dolce gabana asht parfym por na qenka dhe brek...
    ehh tha mor zenun sa mbrapa je.. e ma pa miku celularin.. more ti tha.. ala ket celular po mban a..
    po i thash..
    aiii bre po ty me kyt celular te mbaj mend tash 10 vjet..
    po thash se spo mduhet ma i mir.. punen ma kryen..

    e kshu mer llap.. mos luni me pare te popllit.. as ju enveristat as ldk istat e as dugoll-aak-mak -istat se nuk asht mir..
    ah mor tito mor tito cja ke shti lezetin katundarise.. koovare.. moti.. e sju del lehte.. edhe se e provuen luften..

    m.kujtohet ne shqipni te kohes kur erdhen miliona kosovare.. me rastin e luftes Clirimtare.. pra kur serbia e cliroj kosoven pi shqiptareve.. e u tha hajt shkoni matan bjeshkve te namuna e pijani langun mir qatyne komunikatave te kupes.. e si shum tjer dhe un cka gjeta familje kosovare rrugve i mora ne shpi teme e dilshim me gjet ushqime per ata.. e nji dit i shoh ne bulevard kta te strehuarit tek un.. tuj hanger akullora rruges..
    heu bre..po a paski pare per akullore ju a?
    jo bre po qashtu na u kajke me provue..
    auu tha kojshia jeme.. kta perdit qashtu dalin e ulen e bajn qejf neper kafiqa e spo ju a ndin hic tha se yt at del me trajse per dit plaku me gjet mill e zetin e qumesht djath e zarzavata..per kta.. tuj i ble me pare te veta..
    e kshu llap..dhe askush prej tyne kur mbaroj lufta e u kthyne nuk u kujtue me cue sikur nji kartolin 5 lekshe me than..nji FLMN.. me germa te vogla biles.. edhe se ..nji qindark sja u kena marr per ushqim e strehim sikurse bane disa te mencum..

    pikerisht ky karakter i keq i ktyne tipave qe thash..( se sjan krejt kosovaret keshtu) eshte dhe arsye pse e kan kte moral ata kosovar qe kur hyjn ne politik e marrin pak pushtet.. tallen me djersen e popullit.. sikurse rasti ne fjale i.. blerjes se telefonave te shtrenjte a thue se ishin kon pa celulara.. te ngratet zyrtara.. a thue se grand kur jan perdit e per nat smunden pa celular me bisedue punet e qeverrise.. qashtu si moti..me goj direkt e sy me sy..

    po te tregoj dy gjana or llap si per ty si per tjer enverista.. se spo dini as cka me msue pi enverit pervec qatyne punve te zeza.. te tijna e te shokve tijna..
    pat shkrue dikur nji liber sulo gradeci.. ish shefi i bodygardave te enverit.. per nja 30-40 vjet rresht.. pra njeriu qe tan kohes i rrinte para mbrapa enverit..
    mes tjerash ai tregonte se si enveri nuk i hidhte ne berllog carapat qe griseshin pak.. por i arnonte.. natyrisht jo vet por qe e kerkonte kte nga njerzit afer..
    shum njerez qe elexuan athere lbrin.. e morren kte si tallje ose si genjeshter te sulo gradecit me livdue enverin.. mirpo un nji dit e pyes dike qe e kish njoft enverin nga afer sikur lima tash hashimin apo sikur shota azemin galic.. apo sikur edvini rucin.. cka thue or xhaxhi filan i thash per kte qe thot sulo gradeci .. se enveri nuk i gjunte ne berllog carapat e shkyme.. por kerkonte tja arnonin..
    ai tha.. shum gjana qe shkruhen per enverin tha nga njerzit e enverit tha mos i beso se jan rrena por kte besoje tha se eshte e vertete.. pra tha sulua aty nuk genjen..
    enveri tha ishte gjirokastrit e asnji gjirokastrit tha nuk e shperdoron gjene..mallin pra Lekun.. parane..
    keshtu llap..te pakten nga enveri mesoni kte..
    kur duel hashimi pi qasaj motell bordellit ne shkup.. ja pash ne video kerrat e tij.. luks ishin.. pra shum te shtrenjte..
    mbasi kan vra drinin e mbasi e kan varros me "nderime" e mbasi ja kan knue referatin.. enveristat e kosoves me ne krye kup jakup veselin.. kan shkue me ba orgji ne POJATA:.

    edhe kjo tregon se cfar m.utash jane..

    me kte rast dua te jap nji shembull te 2 kosovareve qe kan punuar ne shtetin enverist.. njeri.. dervish morina.. nepunes specialist bujqesie i cili kur e conte ministria jashte shtetit.. per pune te eksporteve e importeve.. te mallnave ushqimore etj.. e qe me kte rast shteti i jepte dhe nji sasi devizash per nevoja e shpenzime te udhetimit.. ai porsa kthehej mbasi e kryente me perpikmeri detyren.. dorzonte ne arke te ministrise krejt dieten pra ato devizat qe i takonte me ligj ti shpenzonte ne udhetimin jashte shtetit..
    e kte nuk e bente kerkush perkundrazi mundoheshin me rrujt ma shum se cfar e jepte ligji..
    i tille atdhetar ishte i nderuari Dervish Morina..
    ku ti gjejme ne sot kta burra..
    edhe kosovari tjeter xhafer spahiu.. minister i industrise etjera punve.. ne koh te enverit ashtu ka qen.. puntor kokulur e kurre nuk i doli fjal per shperdorime..

    cka eshte me ju ne Kosove.. sa ma katundar dikush e sa ma enverist..aq ma shperdorues behet i Parave te Popullit..
    Po ju a shoh kostumet e kerrat.. ne TV ..
    Armani e BMW-era te prodhmit ma te fundit..
    nuk jan mbrapa as kta tjeret te partive tjera..

    Filmi me i madh qe ka ba hallivudi..i kushtohet nji prej ma te mdhenjve njerez te rruzullit.. Mahatma Gandit te famshem..
    Dhe ai.. mbetet i madh perjete e mes tjerash.. edhe sepse duke qene lider absolut i nji vendi me pasuri perallore si INDIA.. tha.. me mjafton nji dhi.. e nji beze me mlue trupin e kurgja tjeter.. dhe ashtu jetoj deri ne castin e fundit kur e qelluan ..

    kujtojn keta m.uter si ne shqiperi e Kosov se.. kostumi e kerri e celulari ja rrit vleren..
    ne se me kto llukse mendojn se terhekim ma shume femnat.. athere del problem se.. dhe femnat rreth ktyre zyrtareve jan lahperica.. sepse nji femen dinjitoze nuk terhiqet pi kostumit e bmw e celularit qe ka nji m.ut zyrtari.. por prej karakterit e kultures e xhentelmen-llikut.. qe posedon e cfaq dikush..

    ptuu bre allahu ju marroft.. ju qe vidhni e shperdoroni buken e fmijve te Kosoves..
    sepse cdo cent qe i hyn kosoves.. duhet ti shkoje fmijve e grave.. e mesuesve e jo te behet arman e BMW-e.. e Nokia 123-e..



    ...
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Brari : 05-10-2009 mė 02:56

  9. #9
    Manitu Maska e kiniku
    Anėtarėsuar
    08-07-2005
    Vendndodhja
    Mos tė na vijė cudi se cdo frymor nga vete natyra priret tė kerkoj ushqim; Lukreci
    Postime
    869
    Citim Postuar mė parė nga Brari Lexo Postimin
    po e nje polici me grad te thjeshte?

    Dje ne Koha Ditore ishte nje artikull se mesatarja e doreheqjeve ne Policine e Kosoves ne nje vit eshte 100 - te gjithe ne kerkim te ndonje page e cila mjafton per te mbuluar nevojat elementare familjare.

    Populli i Kosoves eshte nje kolektiv kaotik, frigacak, i pashkolle, i kriminalizuar dhe pa asnje vlere shoqrore dhe morale. Cka edhe me e keqja, nuk ka edhe te ardhme.

    Shqiptaret e Kosoves nuk ishin, nuk jane dhe per nje kohe te gjate nuk do te jene element konstruktiv i rregullimit shtetror.
    Where have all the good men gone
    & where are all the gods?

  10. #10
    i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    10,979
    Citim Postuar mė parė nga Brari Lexo Postimin
    sa eshte tani rroga mujore e nji mesuesi shkolle 8 vjecare ne fshat?
    po ne qytet?
    po e nji mesuesi ne gjimnaz?
    po e nje polici me grad te thjeshte?
    sa kushton nje kille mish ne shitore afersisht?
    po nji liter vaj (zetin) ?
    po nji liter ose kille qumesht?

    per kosov eshte fjala..


    valla o llap meqe po i del ne mbrotje qeveritarave.. shum po u a kajke juve enveristave sendet lyksoze e te shtrenjta..

    ju ka lan marshall tita me probleme ne ket ceshtje..

    po shoh ketu.. jashta shteti ku jam..

    te sapo ardhur disa familje nga kosova me pretendim se skishin buk me hanger ne kosov e nji dit shkova me do kutia k.artoni me tesha pak te perdorme me ja fal qatyne familjeve.. teshat e lame e te paqa e te mira valla boll mirpo i kan shtremberue ata e grat e tyne e fmit e tyne syrretnat e me than nuk i dojna keto.. se.. nuk jan firmato.. e cka me bani pershtypje.. nji djal i ktyne familjeve jo ma shum se 15 vjec me do pantolla blue xhinsi e tuj lujt si hoxha me tespije ne telefon celularin modern te sapo blem e i cili tuj perkul me marr dicka ju cfaqen mbathjet.. sepse qasi pantollash po mbajn tash rinia lahpere kosovaro euro atllantike e cka me pa or llap djali.. qaj shiriti i mbathjeve po lexojke DOLCE GABANA..
    uaaaaaaa i thash vetes.. e i them nji miku.. more fazlli .. un kam ngue se dolce gabana asht parfym por na qenka dhe brek...
    ehh tha mor zenun sa mbrapa je.. e ma pa miku celularin.. more ti tha.. ala ket celular po mban a..
    po i thash..
    aiii bre po ty me kyt celular te mbaj mend tash 10 vjet..
    po thash se spo mduhet ma i mir.. punen ma kryen..

    e kshu mer llap.. mos luni me pare te popllit.. as ju enveristat as ldk istat e as dugoll-aak-mak -istat se nuk asht mir..
    ah mor tito mor tito cja ke shti lezetin katundarise.. koovare.. moti.. e sju del lehte.. edhe se e provuen luften..

    m.kujtohet ne shqipni te kohes kur erdhen miliona kosovare.. me rastin e luftes Clirimtare.. pra kur serbia e cliroj kosoven pi shqiptareve.. e u tha hajt shkoni matan bjeshkve te namuna e pijani langun mir qatyne komunikatave te kupes.. e si shum tjer dhe un cka gjeta familje kosovare rrugve i mora ne shpi teme e dilshim me gjet ushqime per ata.. e nji dit i shoh ne bulevard kta te strehuarit tek un.. tuj hanger akullora rruges..
    heu bre..po a paski pare per akullore ju a?
    jo bre po qashtu na u kajke me provue..
    auu tha kojshia jeme.. kta perdit qashtu dalin e ulen e bajn qejf neper kafiqa e spo ju a ndin hic tha se yt at del me trajse per dit plaku me gjet mill e zetin e qumesht djath e zarzavata..per kta.. tuj i ble me pare te veta..
    e kshu llap..dhe askush prej tyne kur mbaroj lufta e u kthyne nuk u kujtue me cue sikur nji kartolin 5 lekshe me than..nji FLMN.. me germa te vogla biles.. edhe se ..nji qindark sja u kena marr per ushqim e strehim sikurse bane disa te mencum..

    pikerisht ky karakter i keq i ktyne tipave qe thash..( se sjan krejt kosovaret keshtu) eshte dhe arsye pse e kan kte moral ata kosovar qe kur hyjn ne politik e marrin pak pushtet.. tallen me djersen e popullit.. sikurse rasti ne fjale i.. blerjes se telefonave te shtrenjte a thue se ishin kon pa celulara.. te ngratet zyrtara.. a thue se grand kur jan perdit e per nat smunden pa celular me bisedue punet e qeverrise.. qashtu si moti..me goj direkt e sy me sy..

    po te tregoj dy gjana or llap si per ty si per tjer enverista.. se spo dini as cka me msue pi enverit pervec qatyne punve te zeza.. te tijna e te shokve tijna..
    pat shkrue dikur nji liber sulo gradeci.. ish shefi i bodygardave te enverit.. per nja 30-40 vjet rresht.. pra njeriu qe tan kohes i rrinte para mbrapa enverit..
    mes tjerash ai tregonte se si enveri nuk i hidhte ne berllog carapat qe griseshin pak.. por i arnonte.. natyrisht jo vet por qe e kerkonte kte nga njerzit afer..
    shum njerez qe elexuan athere lbrin.. e morren kte si tallje ose si genjeshter te sulo gradecit me livdue enverin.. mirpo un nji dit e pyes dike qe e kish njoft enverin nga afer sikur lima tash hashimin apo sikur shota azemin galic.. apo sikur edvini rucin.. cka thue or xhaxhi filan i thash per kte qe thot sulo gradeci .. se enveri nuk i gjunte ne berllog carapat e shkyme.. por kerkonte tja arnonin..
    ai tha.. shum gjana qe shkruhen per enverin tha nga njerzit e enverit tha mos i beso se jan rrena por kte besoje tha se eshte e vertete.. pra tha sulua aty nuk genjen..
    enveri tha ishte gjirokastrit e asnji gjirokastrit tha nuk e shperdoron gjene..mallin pra Lekun.. parane..
    keshtu llap..te pakten nga enveri mesoni kte..
    kur duel hashimi pi qasaj motell bordellit ne shkup.. ja pash ne video kerrat e tij.. luks ishin.. pra shum te shtrenjte..
    mbasi kan vra drinin e mbasi e kan varros me "nderime" e mbasi ja kan knue referatin.. enveristat e kosoves me ne krye kup jakup veselin.. kan shkue me ba orgji ne POJATA:.

    edhe kjo tregon se cfar m.utash jane..

    me kte rast dua te jap nji shembull te 2 kosovareve qe kan punuar ne shtetin enverist.. njeri.. dervish morina.. nepunes specialist bujqesie i cili kur e conte ministria jashte shtetit.. per pune te eksporteve e importeve.. te mallnave ushqimore etj.. e qe me kte rast shteti i jepte dhe nji sasi devizash per nevoja e shpenzime te udhetimit.. ai porsa kthehej mbasi e kryente me perpikmeri detyren.. dorzonte ne arke te ministrise krejt dieten pra ato devizat qe i takonte me ligj ti shpenzonte ne udhetimin jashte shtetit..
    e kte nuk e bente kerkush perkundrazi mundoheshin me rrujt ma shum se cfar e jepte ligji..
    i tille atdhetar ishte i nderuari Dervish Morina..
    ku ti gjejme ne sot kta burra..
    edhe kosovari tjeter xhafer spahiu.. minister i industrise etjera punve.. ne koh te enverit ashtu ka qen.. puntor kokulur e kurre nuk i doli fjal per shperdorime..

    cka eshte me ju ne Kosove.. sa ma katundar dikush e sa ma enverist..aq ma shperdorues behet i Parave te Popullit..
    Po ju a shoh kostumet e kerrat.. ne TV ..
    Armani e BMW-era te prodhmit ma te fundit..
    nuk jan mbrapa as kta tjeret te partive tjera..

    Filmi me i madh qe ka ba hallivudi..i kushtohet nji prej ma te mdhenjve njerez te rruzullit.. Mahatma Gandit te famshem..
    Dhe ai.. mbetet i madh perjete e mes tjerash.. edhe sepse duke qene lider absolut i nji vendi me pasuri perallore si INDIA.. tha.. me mjafton nji dhi.. e nji beze me mlue trupin e kurgja tjeter.. dhe ashtu jetoj deri ne castin e fundit kur e qelluan ..

    kujtojn keta m.uter si ne shqiperi e Kosov se.. kostumi e kerri e celulari ja rrit vleren..
    ne se me kto llukse mendojn se terhekim ma shume femnat.. athere del problem se.. dhe femnat rreth ktyre zyrtareve jan lahperica.. sepse nji femen dinjitoze nuk terhiqet pi kostumit e bmw e celularit qe ka nji m.ut zyrtari.. por prej karakterit e kultures e xhentelmen-llikut.. qe posedon e cfaq dikush..

    ptuu bre allahu ju marroft.. ju qe vidhni e shperdoroni buken e fmijve te Kosoves..
    sepse cdo cent qe i hyn kosoves.. duhet ti shkoje fmijve e grave.. e mesuesve e jo te behet arman e BMW-e.. e Nokia 123-e..



    ...
    Citim Postuar mė parė nga Llapi Lexo Postimin
    Kryeministri Thaēi: Zotohemi qė Viti 2009 do tė jetė viti i thellimit tė suksesit tė Kosovės




    Prishtinė, 29 janar 2009

    Fjala e Kryeministrit pėr Raportin vjetor tė punės sė Qeverisė sė Republikės sė Kosovės (2008)


    I nderuari kryetar i Kuvendit, z. Krasniqi,
    Tė nderuar deputetė,
    Tė nderuar pėrfaqėsues tė ambasadave dhe misioneve diplomatike nė Kosovė,
    Tė nderuar mysafirė,
    Zonja dhe zotėrinj,

    Kam nderin dhe pėrgjegjėsinė shtetėrore qė sot para jush dhe popullit tė Kosovės tė paraqes raportin e parė tė punės sė Qeverisė sė Republikės sė Kosovės.

    Ju falemnderit, qė keni pasur mirėkuptim nė kerkesėn e qeverisė pėr tė prezentuar raportin e punės nė Parlament, qeveria e mirėpret edhe debatin.

    Pėrmes kėtij raporti vjetor, Qeveria e Republikės sė Kosovės po paraqet punėn dhe arritjet e saj dhe popullit tė Kosovės drejt realizimit tė synimeve dhe objektivave: njė Kosovė – shtet i tė gjithė qytetarėve, njė Kosovė – tė zhvilluar nė pėrputhje me parimet demokratike.

    Njė Kosovė– me zhvillim ekonomik tė qėndrueshėm; njė Kosovė – shtet demokratik i sundimit tė ligjit, njė Kosovė – shoqėrie shumėetnike, njė Kosovė – tė pėrkushtuar drejt proceseve pėr integrime evropiane, euroatlantike dhe mekanizma tjerė ndėrkombėtar, nėpėrmjet pėrmbushjes sė kushteve dhe standardeve mė tė larta tė pėrgjegjėsisė dhe tė transparencės.

    Institucionet e reja demokratike, tė formuara nga koalicioni qeveritar dhe me partnerė tė tjerė, tė dala si rezultat i zgjedhjeve parlamentare tė mbajtura nė Nėntor 2007, rrjedhin nga nevoja e krijimit tė njė klimė tė re pozitive, konsensuale-uniteti, moderne dhe tė njė menaxhimi tė suksesshėm tė proceseve pėr njė tė ardhme mė tė mirė, pėr njė tė ardhme tė sigurt evropiane.

    Qeveria e Kosovės arriti ta menaxhojė sfidėn mė tė rėndėsishme nė historinė e popullit tė Kosovės, duke i pėrmbyllur sukseshėm ambiciet shekullore pėr liri dhe pavarėsi dhe duke pėrfaqėsuar e respektuar vullnetin e popullit me shpalljen e Kosovės-shtet i pavarur, sovran, dhe demokratik mė 17 shkurt tė vitit 2008.

    Por, merita pėr Pavarėsi tė Kosovės i takon gjithė qytetarėve tė Kosovė, mė tepėr se ēdo kontributi individual apo partiak.

    E fituam lirinė bashkė, e kaluam tranzicionin suksesshėm bashkė, e shpallėm mrekullueshėm bashkarisht pavarėsinė. Edhe sot zotohemi pėr ecje tė pėrbashkėt nė procesin e zhvillimit ekonomik dhe procesin e integrimit nė NATO dhe Bashkim Evropian.

    Unė si Kryeministėr i qeverisė sė Republikės sė Kosovė, shpreh ēdoherė edhe sot mirėnjohje dhe vlersim pėr sakrificėn e ēdo qytetari pėr berjen e Kosovės Shtet.

    Pavarėsia, si e vetmja zgjidhje pėr Popullin e Kosovės, nė interes tė paqes dhe stabilitetit nė vend dhe nė rajon, ėshtė arritur me njė bashkėpunim dhe koordinim tė ngushtė me bashkėsinė ndėrkombėtare, dhe me pėrkrahjen e tyre tė fuqishme.

    Qytetarėt e Kosovės kanė treguar njė pjekuri tė jashtėzakonshme, duke festuar realizimin e vullnetit tė tyre pėr shtet tė pavarur nė mėnyrė shumė tė dinjitetshme.

    Kjo dėshmoi para botės qė Kosova ka institucione dhe qytetarė tė pėrgjegjshėm tė vlefshėm si anėtarė tė bashkėsisė ndėrkombėtare dhe tė botės sė qytetėruar.
    Pavarėsia e Kosovės, ky realitet i ri dhe i pėrhershėm, deri me tani ėshtė i njohur nga pesėdhjetė e katėr shtete, qė pėrbėjnė: mbi shtatėdhjetė pėr qind tė Bruto Produktit Vendor botėrorė, shtatė anėtarė tė G-8 dhe dy tė tretat e shteteve anėtare tė Bashkimit Evropian.

    Pranimi i pasaportave tė Republikės sė Kosovė edhe nga Sllovakia, Rumania dhe Greqia dhe vende tė tjera tė botės, njohja ėshtė nė proces aktiv dhe dinamik nga diplomacia kosovare.

    Njohja nėnkupton, ndėr tė tjera, mundėsinė e bashkėpunimet nė nivel shtetėror dhe nevojėn e funksionalizimit tė institucioneve vendore.

    Qeveria synon ta realizojė kėtė me ngritjen e kapaciteteve tė ministrive dhe tė administratės publike, me financimin e tyre si dhe tė planeve tė veprimit me Buxhetin e parė te Kosovės sė pavarur.

    Me 15 Qershor 2008 hyri nė fuqi Kushtetuta e Republikės sė Kosovės, njė kushtetutė moderne e cila pėrfshinė pėrfshin parimet bazė tė Pakos sė Ahtisaarit.

    Tė gjitha proceset zhvillimore politike dhe shoqėrore janė tė bazuara nė parimet dhe dispozitat e Kushtetutės, duke garantuar sovranitetin territorial dhe barazinė para ligjit tė tė gjithė qytetarėve.

    Simbolet shtetėrore tė Kosovės, tė cilat u nxorėn, pėrfaqėsojnė unitetin shtetėror dhe qytetar tė vendit tonė.

    Vullneti, synimi dhe destinacioni pėrfundimtar i Kosovės ėshtė Bashkimi Evropian dhe NATO dhe raportet e pėrhershme e tė shkėlqyeshme me Shtet e Bashkuara tė Amerikės.

    Synimi qė Kosova tė jetė pjesė e BE-sė buron nga konsensusi i gjerė publik dhe kėrkon angazhim serioz tė institucioneve qeveritare, nė kuadėr tė procesit formal tė para-anėtarėsimit dhe pėr sigurimin e statusit tė vendit kandidat.

    Falė punės sė suksesshme, nė Kosovė u vlersua progresi edhe nė Raportin e Komisionit Evropian, qeveria pranon pėrgjegjshėm edhe sfidat qė dalin nga ky raport.

    Si rezultat i punės sė Qeverisė, BE-ja konfirmon hapin e parė tė Kosovės drejt Bashkimit Evropian, i quajtur studimi i fizibilitetit, i cili pritet tė pėrfundojė nė vjeshtė tė vitit 2009.

    Qeveria punon dhe beson nė vlersimin pozitiv dhe tė pranueshėm nga Brukseli.

    Nė kuadėr tė pėrkushtimit tė Qeverisė pėr integrim nė BE, do tė vazhdojė konsolidimi i institucioneve qeveritare pėr tė pėrmbushur kriteret e demokratike:kriteret politike, kriteret ekonomike dhe standardet evropiane.

    Nė funksion tė respektimit tė vullnetit tė qytetarėve, tė shprehur nėpėrmes votės sė lirė, Qeveria e Republikės sė Kosovės gjatė vitit 2008 ka realizuar reforma tė gjithanshme nė tė gjitha fushat.

    Kosovėn e gjetėm nė terr, rrugė me baltė, nxėnėsit nė kontejerė, biznesin tė pambrojtur, tė shantazhuar e tė ndėshkuar nga politika.

    Kosova ishte nė nivelin mė lartė pėr shkallėn e korrupsionit nė rajon.

    Mitrovica ishte lėnė pas dore me fare pak interseim apo pėrgjegjėsi shtetėrore.

    Uniteti qytetar dhe politik duhej tė avancohej.


    Qeveria e Republikės sė Kosovės i ėshtė pėrgjigjur kėrkesave dhe nevojave tė tė gjithė qytetarėve tė Kosovės dhe ėshtė vėnė nė shėrbim tė tyre pėr tė udhėhequr politika tė pėrgjegjshme dhe transparente.

    Kėto politika e ēojnė Kosovėn drejt njė rritjeje me tė shpejtė dhe tė qėndrueshme ekonomike, krijimit tė vendeve tė reja tė punės, njė ambienti tė qetė dhe tė sigurt pėr tė gjithė qytetarėt.

    Qeveria ėshtė e pėrkushtuar nė ndėrtimin e mirėbesimin me tė gjithė qytetarėt.

    Vetėm pėrmes mirėbesimit tė ndėrsjellė dhe bashkėpunimit tė ndershėm dhe korrekt mund tė realizojmė drejtėsi pėr tė gjithė, arsim mė cilėsor dhe investime mė tė sigurta qė do tė rezultojnė nė njė zhvillim mė tė shpejtė dhe tė qėndrueshėm ekonomik.

    Kėto politika kanė reflektuar nė pėrmirėsimin e mirėqenies sė tė gjithė qytetarėve.

    Qe ta bejmė Kosovėn shtet ku ēdo qytetar do tė ndihet mirė, i sigurt dhe krenar pėr tė jetuar.


    Ėshtė shėnuar progres me njė bashkėpunim tė ngushtė me tė gjithė aktorėt politikė dhe shoqėror, duke pėrfshirė shoqėrinė civile, komunitetin e biznesit, institucionet akademike dhe partnerėt ndėrkombėtarė.

    Njė vlėrsim dhe falenderim nė kėtė sukses tonin i shkonė mediave pėr prezentin real dhe objektiv tė zhvillimeve.

    Prioritet parėsor i Qeverisė sė Kosovės vazhdon tė jetė intensifikimi i zhvillimit ekonomik.

    Rritja ekonomike do tė realizohet pėrmes intensifikimit tė investimeve, privatizimit tė mėtejshėm dhe ristrukturimit tė ndėrmarrjeve publike, shtimit tė aftėsisė konkurruese tė ekonomisė dhe rritjes sė eksportit.

    Ėshtė shenjė shumė inkurajuese qė rritja ekonomike nė Kosovė ėshtė rreth 6% , ose dyfishi i rritjes ekonomike nga viti paraprak.

    Qeveria e Kosovės ka aplikuar politika qė synojnė: rritjen ekonomike, uljen e shkallės sė papunėsisė, pėrmirėsimin e kushteve sociale dhe zvogėlimin e varfėrisė.

    Nė mėnyrė qė tė jetė konkurruese me vendet e rajonit, Qeveria e Kosovės ka punuar nė krijimin e njė ambienti tė pėrshtatshėm pėr tėrheqjen e investimeve tė huaja direkte.

    Qeveria e Kosovės ka ndėrmarrė reforma nė pėrshtatje tė politikave qė Kosova tė arrijė nivelet e rritjes ekonomike tė rajonit.

    Kėto reforma do te vazhdojnė edhe nė vitet nė vijim, me qėllim tė krijimit tė kushteve pėr rritje tė qėndrueshme ekonomike.

    Kėshtu qė taksat nė profit tė Korporatave ėshtė janė zvogėluar nga 20% nė 10%.

    Tė ardhurat individuale mbi 450 euro nga 20 % nė 10%, mbi 250 nga 10% nė 8% e tutje.

    Por, edhe TVSH ėshtė pėr 1%, nga 15% nė 16%.

    Qeveria e Kosovės vazhdon tė jetė e fokusuar ne kėto fusha: Sundimi i Ligjit, Transporti, Energjia dhe Minierat, Edukimi, Bujqėsia, Politikat Tatimore dhe Administrimi, si dhe Sektori Financiar.

    Buxheti i parė i Republikės sė Kosovės, pėr vitin 2009, ėshtė hartuar sipas standardeve mė tė larta, duke pasur parasysh nevojat e tė gjitha qytetarėve tė Kosovės.

    Ky buxhet ėshtė pėr mbi 15% mė i lartė nė krahasim me vitin paraprak, nė saje tė planifikimit tė drejtė, kursimit dhe uljes sė shpenzimeve nė Qeveri, Presidencė dhe Kuvend.

    Buxheti pėrcjell nevojat tona, tashmė si shtet i pavarur, dhe ēon Kosovėn drejt pavarėsimit ekonomik.

    Pėrkushtimi pėr ruajtjen e politikave tė qėndrueshme makroekonomike dhe fiskale, implementimi mė efektiv i shpenzimeve kapitale publike dhe shfrytėzimi i iniciativave tė llojit tė partneriteteve ndėrmjet sektorit publik dhe atij privat, ka qenė me rėndėsi primare nė punėn e Qeverisė.

    Po ashtu, Qeveria synon shfrytėzimin sa me racional tė procesit tė privatizimeve strategjike pėr tė evituar ngecjet nė zhvillimin ekonomik, tė shkaktuara nga furnizimi i paqėndrueshėm me energji – privatizimi i furnizimit dhe distribucionit, si dhe ofertimi i Kosovės sė Re – dhe potenciali i pashfrytėzuar i kapacitetit minerar.

    Pėrvoja nga shtetet tjera, duke pėrfshirė shtetet fqinje, me probleme nė furnizim me rrymė, rrjete tė pamjaftueshme tė distribucionit, dhe nivele tė ulta tė inkasimit dhe arkėtimit, ka dėshmuar se pėrfshirja e kapitalit privat nė pronėsinė dhe operimin e funksioneve tė distribucionit nė mėnyrė tė theksuar pėrmirėson kualitetin e shėrbimit pėr tė gjithė qytetarėt.

    Ne besojmė qė privatizimi i Distribucionit tė KEK-ut, do tė shėrbejė si njė tregim suksesi pėr pėrfshirjen e kapitalit privat nė zhvillimin e sektorit energjetik, dhe do tė mundėsojė investimet e mėtutjeshme private nė miniera dhe gjenerim, duke pėrfshirė kėtu edhe Kosovėn e Re.

    Do tė jetė njė model pėr tė tėrhequr shumė kompani ndėrkombėtare private pėr tė investuar nė Kosovė.

    Telekomi i Kosovės dhe VALA paraqesin asete tėrheqėse, tė afta pėr tė nxitur interesim tė madh, pėr tė tėrhequr kapital tė konsiderueshėm privat, dhe pėr t’i ofruar Kosovės kapitalin dhe ekspertizėn e shumė kėrkuar pėr zhvillimin e infrastrukturės sė saj.


    Qeveria e Kosovės beson se ky privatizim nuk do tė paraqesė njė sukses vetėm pėr kėtė proces, por gjithashtu do tė nxisė dhe mundėsojė edhe njė numėr tė projekteve tė mėdha nė infrastrukturė.

    Me privatizimin e shėrbimeve tė telefonisė, rruga e Kosovės drejt njė prosperiteti mė tė madh ekonomik, dhe njė niveli mė te lartė tė zhvillimit teknologjik vetėm sa do tė pėrshpejtohet.

    Procesi transparent dhe konkurrues i privatizimit do tė sigurojė pėrfitimet mė tė mėdha pėr tė gjithė qytetarėt e Kosovės dhe do tė shėrbejė si shembull pėr shumė investime private nė tė ardhmen.

    Qeveria e Republikės sė Kosovės ėshtė e zotuar pėr zhvillim tė qėndrueshėm tė sektorit energjetik dhe tė ekonomisė kosovare nė pėrgjithėsi.


    Pėr kėtė arsye, duke plotėsuar iniciativat tjera tė rėndėsishme nė sektorin e energjisė, Qeveria tani shqyrton mundėsinė e zhvillimit tė projektit ‘Hidrocentrali Zhur’.

    Ky projekt e plotėson projektin prioritar pėr ndėrtimin e “Termocentralit Kosova e Re”, qė paraqet iniciativėn mė tė rėndėsishme tė Qeverisė nė sektorin energjetik.

    Rritja e konsiderueshme e kapaciteteve gjeneruese tė energjisė, diversifikimi i burimeve pėr prodhimin e energjisė, rritja e sigurisė sė furnizimit me energji dhe stabiliteti i sistemit elektro-energjetik janė argumente shumė tė forta pėr ndėrtimin e kėtij hidrocentrali, qė paraqet gati 50% tė hidro- potencialeve tė Kosovės.

    Nė kėtė drejtim shkon dhėnia me koncesion e aeroportit.

    Pėr qeverinė mbetet prioritet implementimi i programit madhor tė infrastrukturės sė autostradave, bashkė me mirėmbajtjen dhe riparimin e rrugėve ekzistuese.

    Qeveria e Republikės sė Kosovės, do tė jetė plotėsisht e pėrkushtuar qė kėtė projekt tė qėndrueshėm nga aspekti ekonomik dhe mjedisor ta realizojė nė bazė tė standardeve mė tė pėrparuara.

    Prioritet i Qeverisė ėshtė sundimi i ligjit, dhe nė veēanti pėrmirėsimi i efikasitetit tė sistemit gjyqėsor, luftimi kundėr dukurive negative, korrupsionit, krimit tė organizuar dhe tė ekonomisė joformale, nė tėrėsi.

    Instalimi i qeverisjes sė mirė, sundimi i ligjit, trnsparenca nė punė, toleranca zero e qeverisė nė luftė kundėr korrupsionit, ka bėrė qė Kosova sot tė jetė fundit nė ranglistėn e shteteve tė rajonit pėr pėr nivelin e korrupsionit dhe krimit tė organizuar.

    Kjo ėshtė meritė e tė gjithėve.

    Nė sektorin e arsimit, ka ndodhur pėrmirėsimi i vazhdueshėm dhe intensiv i infrastrukturės shkollore, programet mėsimore bazė nė tė gjitha nivelet, pėrmirėsimi i metodave tė vlerėsimit, fillimi i procesit tė certifikimit pėr mėsimdhėnėsit dhe zgjerimi i pėrdorimit tė Teknologjisė Informative (TI) nė shkolla.

    Nė sektorin e bujqėsisė, zgjerimi i sistemeve tė ujitjes dhe nisja e procesit tė konsolidimit tė tokave, pėr tė shtuar produktivitetin dhe efikasitetin e sektorit tė bujqėsisė, vazhdojnė tė jenė prioritetet kryesore.

    Nė kuadėr tė detyrimeve kushtetuese, njė vėmendje e veēantė i ėshtė kushtuar: decentralizimit, fushės sė sigurisė, krijimit tė institucioneve tė reja dhe minoriteteve.

    Zbatimi i procesit tė decentralizimit vazhdon te jetė nė agjendėn e Qeverisė, si njė program ambicioz me pėrfitime tė shumėfishta pėr popullin e Kosovės.

    Tė drejtat e komuniteteve dhe kthimi i qėndrueshėm i personave tė zhvendosur brenda vendit, janė ēėshtje vitale nė harmonizimin e strukturave sociale nė Kosovėn e pavarur.

    Qeveria e Republikė sė Kosovės ka themeluar Ministrinė e Punėve tė Jashtme, me qėllim tė intensifikimit tė marrėdhėnieve diplomatike.

    Vendosja e marrėdhėnieve diplomatike me partnerėt ndėrkombėtarė kryesorė, vazhdon tė jetė njė ndėr aktivitetet kryesore tė Qeverisė.

    Themelimi i Ministrisė sė Forcės sė Sigurisė dhe i Forcės sė Sigurisė sė Kosovės, janė hapa vendimtarė nė historinė moderne tė forcave tė armatosura, pėr arritjen e standardeve bashkėkohore.

    Arritja e kėtyre standardeve do tė krijojė bazė tė sigurt pėr integrimin e plotė tė Kosovės nė strukturat euro-atlantike.

    Qeveria vazhdon tė jetė e pėrkushtuar nė ndėrmarrjen e veprimeve rreth themelimit tė Gjykatės Kushtetuese, plotėsisht funksionale, e cila do tė jetė garant i rendit kushtetues.

    Nė kuadėr tė fushės sė Qeverisjes sė mirė, Qeveria e Kosovės ka qenė e pėrkushtuar nė: Reformėn nė Administratėn Publike, Menaxhimin e Financave Publike, Luftimin e Korrupsionit, Pėrmirėsimin e ekzekutimit tė shpenzimeve kapitale.

    Inicimi i Rishikimit Funksional tė shėrbimit civil ėshtė njė kėrkese pragmatike pėr te vendosur kritere dhe standarde pėr krijimin e njė shėrbimi civil modern e tė aftė pėr t’iu pėrgjigjur me efikasitet sfidave me tė cilat Kosova pėrballet.

    Pėrshtatja e politikave tė Qeverisė me BE-nė ėshtė njė proces i domosdoshėm pėr tė siguruar synimin afatgjatė tė Qeverisė, por njėherazi edhe aspiratėn e popullit tė Kosovės pėr integrimin evropian.

    Qeveria e Kosovės i kushton vėmendje tė posaēme pėrmirėsimit tė performancės sė institucioneve qeveritare, qė merren me mbledhjen dhe shpenzimin e parasė publike.

    Pėrmirėsimi i funksionimit dhe operimit tė Administratės Tatimore dhe Doganore tė Kosovės, vazhdon tė jetė sfidė nė konsolidimin e shtetit tė Kosovės.

    Mirėqenia sociale dhe shėrbimet shėndetėsore vazhdojnė tė jenė brengat e Qeverisė sė Kosovės.

    Pavarėsisht kėsaj, masat qė ka ndėrmarrė Qeveria, kanė ndikuar nė pėrmirėsimin e vazhdueshėm tė shėrbimeve pensionale, shėndetėsore dhe nė transfere tjera sociale.

    Viti 2008 ishte viti i suksesit tė institucioneve dhe popullit tė Kosovės. Viti 2009 zotohemi qė do tė jetė viti i thellimit tė suksesit tė vendit tonė.

    Citim Postuar mė parė nga Llapi Lexo Postimin

    Prof.Ass.Dr. Adem Zogjani


    Qeverisja e re, mė shumė prurje pozitive

    Nga kurreshtja qė kamė lexuar dhe studjuar raportet e auditimit pėr vitin 2008 tė kryera nga Zyra e auditorit Gjeneral nė tė gjitha agjencionet shpenzuese tė Institucioneve Qeverisėsetė Republikės sė Kosovės, tė cilat janė publikuar nė faqen e internetit tė ZAGJ, dhe ėshtė vėrejtur se ka shumė mė shumė diciplinė financiare se sa te qeverisja e kaluar, kjo mė bėrėi pėrshtypje qė unė si Auditorė i lartė ligjorė, tė dal me njė vlerėsim objektiv dhe profesional se ēdo kund po ndihet pėrgjrgjėsi pėr shpenzimin e paras publike.

    Situata aktuale nė Republikėn e Kosovės Mendoj se duhet vlerėsuar si shembull pėr rajonin dhe botėn nė tėrėsi. Rrethanat e krijuara neve si qytetarė dhe Institucionet e Republikės sė Kosovės i kanė shtyer pėr tė bėrė mė tė mirėn tė mundėshme nė mėnyrė qė qeverisja jonė tė jetė mė efektivitet pėr tė rritur kredibilitetin te qytrtarėt e Kosovės, por edhe te faktori ndėrkombėtar. Vlerėsime tė tilla nuik vijnė vetėm nga qytetarėt e Kosovės e Kosovės por edhe dipliomaci tė vendeve tė ndryshme me ndikim dhe nga udhėheqės tė organizatava politiko ushtarake
    Shifet qartė se SHBA nėn udhėheqjen e presidentit Barak Obama dhe administratės sė tijė po rimerr shkėlqimin dhe pritet qė botės do t’i ofrojė njė vizion tė ri e mė largpamės, prosperitet e dialog, dhe mundėsi tė reja pėr zhvillimin ekonomik e shoqėror dhe tejkalimin e krizės globale finaciare me energji e aftėsi, njė zell e vendosmėri pėr t’i dhėnė publikut njė qeverisje qė zgjon e realizon ėndrra e shpresa tė mėdha, dhe rrit harmoninė e mirėqėnien tek qytetaret.
    Kjo politik e qeverisjes amerikane ka reflektuar influencėn pozitive edhe nė Institucionet e Republikės sė Kosovės. Para sė gjithash kjo ėshte njė leksion i mbrekullueshėm i demokracisė, i pėrgjegjėsisė e efikasvietit, me tė cilin i kryejnė detyrat institucionet, i aftėsisė sė tyre pėr t’u riorientuar shpejt e energjikisht nė zgjidhjen e situatės sė krijuar nga kriza mė e madhe ekonomike e financiare e shekullit.
    Kėto qeverisje po tregon besueshmėrin e plotė tek qytetarėt dhe tek mbėshtetėsit e fortė tė diplomacisė ndėrkombėtare qė po forcohet besimi tek forcat e reja demokratike nė rrugėn e forcimit tė pavarėsisė sė Kosovės, pėr tė bėrė ē’ėshtė e mundur pėr tė vazhduar kėtė rrugė tė re e tė sigurt qė ka marrė Kosova e gjithė rajoni i Ballkanit pėr t’a shėndrruar rajonin nė nė oazė paqeje e prosperitet ekonomik pėr tė gjithė qytetarėt.
    Pavarėsia e Kosovės madje ėshtė njohur nga shumė shtete me ndikim tė shteteve islamike ku pritet shpejt valė e njohjeve tė reja.

    Prurjt pozitive duhet vlerėsuar tė gjithė

    Filozof i njohur i quajtuar Zhan Pol Sarti, thotė se “Njeriu nė jetė duhet tė radhitet mirė, drejtė, dhe aty ku duhet, pėr tė arritur qėllimin”
    Pra duke vlerėsuar kėtė mendim politik nga ky filozof, kjo qeverisje ka shumė arsye pėr ta respektuar pėr vizionin e sajė largėpamės, tė radhitur mirė dhe drejtė pėr ta arritur qėllimin, dha pa ardhjen e kėsaj elite politike nė pushtetė, Kosova nuk do tė kishte kėto prurje pozitive qė shumė politikan botėrorė dhe popuj tė shtypur na e kanė lakmi;
    - Shpallja e Pavarsisė sė Republikės sė Kosovės
    - Miratimi i Koshtetutės sė Republikės sė Kosovės
    - Integrimi dhe anėtarėsimin nė Fondin Monetar ndėrkombėtar i Republikės sė Kosovės
    - Integrimi dhe anėtarėsimi nė bamkėn botėrore i Republikės sė Kosovės
    - Miratimi i fondit pėr zhvillim dhe rindėrtim pėr Kosovėn nga BE nė vlerė prej 1.200.000 000 €

    Ėshtė detyrė e studiuesve, administratės, medias, por edhe opinionit tė gjerė kosovar, pėr t`u treguar mė tė zellshėm e tė vendosur pėr ndryshime qė kėrkon koha. Ato qė mund tė na godasin mė fortė janė miodekriteti dhe mungesa e kurajos. Por shpirti shqipėtar nuk njeh kthimin mbrapa nė realizimin e ėndėrrave kombėtare e shoqėrore
    Cilido prej nesh qė kemi ndjekė vizitat e diplomatėve nga shtete ose aleanca me ndikim nė botė e kemi dėgjuar se kanė ndjer respekt tė thellė pėr vizionin qė ai shfaqė pėr rajonin tonė; psh vizita e zv.presidentit tė SHBA-ve, Jozef Biden nė rajon, vizita e Sekretares sė SHBA znj. Hillary Clinton, vizita e Kryetarit tė KE z, Manuel Barrosso, vizita e ish Sekretari i NATO-s, z, Jap De Hop Skefer, vizita e ish Kryetarit pėr ēėshtje tė sigurisė nė BR z, Solana. dhe tani sė fundi vizita e sekretarit tė ri tė NATO-s, z, Rasmusen tė cilėt vlersojnė me shumė emocion tė arriturat nė Republikėn e Kosovės dhe politikėn nė raport me rajonin dhe i pėrgėzoujnė institucionet tona pėr tė arriturat dhe vizionin e tyre.
    Mė shumė emocion ndjen kur shikon se ēfarė entuziazmi ka ēliruar tek qytetarėt tanė vizioni amerikan pėr Kosovėn, si njė tėrėsi unike dhe e pa ndarė nė udhėn e saj tė konsolidimit tė pavarėsisė. Ky qėndrim amerikan dhe vullneti ynė pėr emancipim kombėtar, po e pėrforcojnė qėndrimin nė njohje tė mėtejshme tė pavarėsisė sonė dhe pėr rrjedhojė edhe integrimi nė forumet politike e ekonomike ndėrkombėtare, si Fondi Monetar Ndėrkombėtar dhe Banka Botėrore.

    Shteti mbahet duke e ndėrtuar dhe respektuar ligjin dhe strukturat qeverisėse tė dalura nga vota e lirė dhe demokratike, e jo duke e sharė
    e shpifur dhe duke shkelur ligjin

    Ne tė gjithė jemi dėshmitarė se si e bėhet grumbullimi i Buxhetit tė Konsoliduar tė Republikės sė Kosovės, dhe shumė vende tė rajonit na e kanė lakmi se si mundė tė i’a dalim qė tė mbulojmė tė gjitha kėrkesat e agjensioneve shpenzuese pėr njė funkcionim tė rregullt tė tė tyre.
    Tėgjitha tė hyrat buxhetore kryesishtė vijnė nga tė hyrat tė cilat grumbullohen nė pikat doganore dhe njė pjesė e vogėl nga tė hyrat brenda Republikės sė Kosovės pėrmes tatim paguesve dhe Administratės tatimore.
    Institucioneve tė Republikės sė Kosovės i duhet qė sa mė shpejtė tė krijoj kushte pėr investime qė i dedikohen direkt prodhimit dhe hapjes se vendeve tė reja tė punės ku akoma jemi nė fillim tė kėtij proqesi i cili ėshtė i domosdoshėm dhe duhet pėrshpejtuar pėr tė joshur edhe investitor tė huaj pėr pėr tė investuar nė Kosovė dhe pėr njė zhvillim tė mirė ekonomik

    Atėher cila janė ato ?

    - Lėvizja e lirė pėr tė gjithė
    - Infrastruktura shkollore me kapacitete tė mjaftueshme
    - Administrat efikase dhe tė pėrgjegjėshme

    Lėvizjen e lirė, si term shumėkush e kupton pėr tė lėvizur i lirė dhe pa frikė. Termi “lėvizja e lirė” ka njė kuptim mė tė gjėrė sepse kjo ka kuptimin e arritjes nė kohė sa mė tė shkurtėr i “Kėrkesės te Oferta” dhe anasjelltas. Pėr tė arritur kėt neve na duhet edhe infrastruktura rrugore dhe kėtė po e bėnė Ministria e Transportit dhe telekomunikacionit. Kjo minstri ka arrritu nė mandatin e vetė tani qė kanė kaluar vetėm dy vite tė mbuloj tė gjitha kėrkesat e Kuvendeve komunale qė kanė paraqitur projektet kapitale nė ndėrtimin e rrugėve, si dhe ndėrtimin e disa segmenteve tė rrugėve nacionale dhe vazhdimin i tyre
    Ne sotė jemi nė gjendje brenda pesė ose gjashtė orėve ta shkelim ēdo fshatė dhe nė ēdo skajė nė tė gjithė teritorin e Republikės sė Kosovės, ky mendim dėgjohet nė ēdo tubim nė ēdo odė burrash dhe brenda institucioneve lokale dhe qendrore, njė vlerėsim i tillė po vjenė edhe nga delegacionet ndėrkombėtare qė po vizitojnė Kosovėn duke bėrė krahasimet me vizitat e mėparshėmne.

    Atėher pse ne shajmė e tė tjerėt na vlersojnė ?

    Mos vallė ne populli harrojmė shumė shpejtė dhe nuk mbajmė mendė

    E dijmė shumė mirė afėren e shembjes sė kodrės nė Kaēanik tė shpikur nga qeverisja e kaluar ku u izoluam tėrėsishtė me arteren kryesore pėr njė murė tė gjatė 50 metra. Kjo aferė zgjati shumė kohė dhe u dashtė tė intervenoi faktori ndėrkombėtar nė ndėrtim urgjentė deri nė ndrrimin e strukturave qeverisėse tė atyre qė e shpikėn ate ( e dini pėr kend ėshtė fjala)

    E dijmė shumė mirė se qeverisja e kaluar na bllokoi pėr njė vitė me kanale tė hapura nė rrugėn Fushė Kosovė Prishtinė, edhe pse ajo ishte ndėrtuar gjatė okupimit me katėr kosrsi, dhe ju dashtė kėsaj Qeverie dhe kėsaj Minstrie ta pėrfundoi kėtė projekt. Mjetet pėr kėt projekt janė shpenzuar nga qeverija e kaluar dhe kjo qeveri ėshtė dashur tė lejoj mjete shtesė pėr tė pėrmbyllur projektin.

    E dijmė mirė segmentin rrugorė “Stacioni i autobusave - Veternik” bllokimin total dhe zgjatjen e afateve pa asnjė arsye kur aty u dashke tė intervenohej vetėm pėr unazėn “te rrethi”. Mjetet pėr kėt projekt janė shpenzuar nga qeverija e kaluar dhe kjo qeveri ėshtė dashur tė lejoj mjete shtesė pėr tė pėrmbyllur projektin.

    E dijmė mirė ndėrtimin e rrugės “Komoran Carralevė” pjesa e dytė ku mjetet pėr projektin janė shpenzuar tėrsishtė ndėrsa ky segment i rrugės pa kaluar gjashtė muaj ėshtė shkatrruar. Mjetet pėr kėt projekt janė shpenzuar nga qeverija e kaluar dhe kjo qeveri ėshtė dashur tė lejoj mjete shtesė pėr tė pėrmbyllur projektin

    Unė si ekonomist e kuptoj se projektet duhet pėrfunduar, dhe e pėrgėzoi kėtė qeverisje dhe kėtė Ministri tė udhėhequr nga z. Limaj pėr tejkalimin e pengesave nga qeverisja e kaluar, dhe nė bazė tė kėsaj analize e kuptoj se pėr korigjime tė gabimeve dhe keqė menaxhim duhet pritur nė ridestinimin e projekteve tė programit tuaj qeverisės dhe mu pėr kėt kemi vonesa nė rrugėn Fushė Kosovė Sllatinė, dhe kjo duhet thėnė atyre qė shajnė se po mbulojmė “erėn tuaj” qė mos tė na tėrboj tė gjithėve

    Infrastruktura shkollore, ėshtė elementi i dytė dhe kushtė vendimtar pėr komunitetin. Ne e dijmė se kemi njė gjeneratė shumė tė re tė popullatės dhe kėsaj gjeneratė kemi pėr obligim qė me njė qeverisje efektive ti krijura kushte pėr shkollim. Institucionet e Republikės sė Kosovės dhe Ministria e arsimit shkencės dhe teknologjisė tė udhėhequr nga z, Hoxhaj, i kanė dhėnė prioritet tė ngjashėm me ate tė Transportit se lėvizja e lirė dhe ngritja e kapaciteteve nė ndėrtimin e objekteve shkollore dhe paisja e tyre me material didaktik dedikuar edukimit dhe arsimit ėshtė njė prioritet i veqantė. Edhe kjo Ministri ka pėrmbushur tė gjitha kėrkesat e Kuvendeve komunale qė kanė paraqitur projektet kapitale nė ndėrtimin e objekteve shkollore, dhe me sukses po kurorizon ato. Sipas parashikimeve mendohet se kjo ministri deri nė pėrfundim tė manadit tė sajė (2011) do ta pėrmbyll ciklin e ndėrtimit dhe rindėrtimit tė shkollave, ku vendet tjera fqinje nuk janė as pėr sė afėrmi edhe pse janė shtetė shumė kohė para neve. Pra pėr punėn e bėrė duhet vlerėsuar

    Kėto dy Ministri janė pasqyrė e qeverisjes efektive dhe tė pėrgjegjėshme tė Institucioneve tė Republikės sė Kosovės

    Administrat efikase dhe tė pėrgjegjėshme ėshtė elementi i tretė qė tregonė njė pėrgjegjėsi ndaj taksapaguesve se paraja publike po menagjohet dhe shpenzohet drejtė dhe aty ku duhet duke respektuar me pėrpikėri ligjet e aplikueshme nė Republikėn e Kosovės. Nuk duhet tė jemi tė kėnaqur me ate qė kemi arritur por duhet qė edhe mė shumė tė funkcionoi sistemi kontrollit tėi brendshėm nė agjencionet shpenzuese.


    Pėr lexuesin po pėrshkruaj disa shembuj te MASHT-i;

    Opinioni i ZAGJ pė Raport fletė qartė se Pasqyrat finaciare paraqesin njė pamje tė drejtė dhe tė vėrtrtė nė tė gjitha qspektet materiale, (faqe 7).
    Ky opinion jo vetėm qė ėshtė njė vlerėsim i mirė pėr MASHT dhe pėr Qeverinė e Republikės sė Kosovės, por krijon edhe njė besueshmėri ndaj qytetarėve dhe taksa paguesve se MASHT, dhe Qeveria e RK, ndien pėrgjregjėsi dhe detyrim ligjorė.
    Ndėrsa ēėshtja shpalosjes sė pasqyrave pėr asetet e MASHT, ka tė shpalosura nė raportin vjetorė fianaciarė asete qė disponojmė ne si Ministri, ku dhe vetė ZAGJ pranon se ėshtė opinion i pakualifikuar, ku nė Shtojcėn 1. Llojet e ndryshme tė opinioneve tė auditimit pika10, (faqe 20, rap.auditimit).Njė opinion i pakualifikuar, jepet kur auditori ėshtė i kėnaqur nė tė gjitha aspektet

    Realizimi i buxhetit
    - Prokurimet
    Sipas raportit tė auditimit nga ZAGJ, ka audituar dhe ka bėrė mostrimin e dosjeve tė prokurimit nga 13 aktivitete qė kapin njė vlerė prej 18.104.334 € ose 32% e vlerės sė prokurimeve.
    Gjatė mostrimit tė dosjeve tė prokurimit ZAGJ ka konstatuar se kontrata me Operatorin Ekonomik nė vlerė prej 1.090.789 € , ka tė kryera punė shtesė ku e kalon vleren e kontaratės por njė paragraf i tillė nuk ėshtė paraparė nė kontrat.Nė kėtė rastė MASHT nuk ka pranuar detyrimet pėr punėt shtesė tė paraqitura nga OE, dhe nuk ka bėrė pagesėn. Njė element i tillė ėshtė konsatatuar edhe nga ZAGJ, dheka vepruar drejtė duke e respektuar “Ligjin e prokurimit publik”
    Nėrsa nė kontratat tjera tė praqitura nė raportin e auditimit nga ZAGJ, ku ėshtė paraparė klauzula nė kontratė pėr punė shtesė tė papritura nė masėn 10%, dhe nė ato raste edhe nėse Operatori ekonomik e ka kaluar kėtė masė, MASHT nuk e ka pranuar, ndėrsa punėt shtesė deri nė 10% janė tė lejuara edhe nė “Ligjin e prokurimit publik” . Kuptohet se punėt shtesė nė projektet kapitale ndikon edhe fizibiliteti i projektit ku nė shumė vende ndėrtimi dikton edhe ndryshimin e pėrmasave nė ndėrtimin e objekteve shkollore dhe infrastrukturės sė atyre objekteve pėr rrethė tė cilat konsiderohen pjesė e projektit.
    Edhe kėtu duket se MASHT ka zbatuar “Ligjin e prokurimit publik” dhe kontratat e nėnshkruara me Operatorėt ekonomik.

    Jo ēdo herė ZAGJ jep mendim profesional,
    kjo e humbė besimin tek Institucionet dhe taksapaguesit

    1. Te kontrata, ndėrtimi i shkollės fillore Lypian, nė raportin e auditimit thekėsohet se siguria ekzekutive pėrfshin periudhėn 12.09.2008 deri 12.03.2009, dhe nė kohėn e auditimit kanė qenė nė vijim. Kėtu ZAGJ nuk ka tė drejtė sepse periudha e auditimit nė MASHT ka qenė prej 22.02.2009 deri 03.03.2009, dhe nė kėtė kohė ky garancion i ekzekutimit ka qenė valid. Pra si qė shifet nuk kemi tė bėjmė me shkeljet e LPP, sepse garacioni i siguris ekzekutive ka pasur validitet edhe 9 ditė dhe brenda kėsaj periudhe janė pėrfunduar edhe punimet.
    2. Kontrata, Ndėrtimi i objektit tė MASHT faza e tretė, ku siguria ekzekutive ka qenė e vlefshėme deri mė18.02.2009. Kėtu shifet se ZAGJ prap nuk ka tė drejtė sepse ajo me datė n 22.02.2009 ka filluar auditimin, ndėrsa nė rapot bėhet fjalė pėr datėn 20 shkurt 2009, peruudhė kur akoma nuk ka filluar auditimi, prandaj edhe kėtu ėshtė njė opinion i pa qėndrueshėm sepse po e cekim edhe njė herė auditimi ka filluar me 22.02.2009 do tė thotė dy ditė para se tė filloj auditimi ėshtė mbyllė edhe faza e tretė e ndėrtimit. Kėtu kemi tė bėjmė me dy ditė vonesė (18.02 deri 20.02)
    MASHT nuk ka paraparė ndojė rrezik sepse OE, gjatė paraqitjes sė situacioneve ju ėshtė ndalur nė pagesė vlera 10% e projektit, andaj edhe ky projekt tani ka pėrfunduar dhe ėshtė pėembushur kontrata me operatorin ekonomik

    Mallrat dhe shėrbimet

    Sa i pėrket furnizimit nė QS, sipas kontratės me Operatorin ekonomik ajo ka bėrė kėrkes pėr furnizim me artikuj tė nevojshėm pėr menzėn e studentėve sipas planit operativ tė miratuar nga menagjmenti.
    Gjatė mostrimit ZAGJ ka konstatuar se 35 artikuj nuk janė kėrkuar pėr furnizim nga OE, por edhe nuk janė konstatuar edhe nė fletėpranimet se janė pranuar kėta artikuj.
    Ky ėshtė njė shembull i mirė pėr menaxhmentin se nuk ka tejkaluar dhe nuk ka shkelur marrėveshjen sipas kontratės.
    Ndėrsa sa i pėrket furnizimit me bukė tė peshės 500 gram, ndėrsa nė kontrat ėshtė paraparė 600 gram ky opinion ėshtė i pa qėndrueshėm dhe jo serioz nga ZAGJ sepse
    a) bėhet fjalė pėr konstatim tė gjendjes me datė 18.03.2009, ndėrsa auditimi ka pėrfunduar me datėn 03.03.2009 ( fhif raportin e auditimit faqe 6 Qasja e auditimit
    Rekomandimi ėshtė i pa bazė sepse rekomandon qė mos tė bėhen furnizime jashtė kontratės, ndėrsa gjatė mostrimit nuk ka vrejtur se ka pranim tė kėtyre artikujve

    Pranimi i paisjeve tė teknologjisė informative

    MASHT ka pranuar paisje tė teknologjisė informative nė vlerė prej 153.350 €, dhe pėr pranimin e kėtyre paisjeve ka nėshkruar zyrtari i logjistikės sė Ministrisė. Kėto paisje kanė qenė tė dedikuara pėr shkollat nė Republikėn e Kosovės, pėr ngritjen e nivelit edukativo arsimor sipas standardeve ndėrkombėtare dhe pėr tė krijuar kushte mė tė mira pėr zhvillimin e procesit mėsimorė nėpėr Komuna. Nė strategjinė zhvėllimore tė MASHT ėshtė qė tė gjitha shkollat e Republikėn sė Kosovės tė paisen me kabinete bashkėkohore.
    Ne jemi dėshmitarė se kėto paisje sikurse objektet shkollore vazhdimishtė janė dorzuar nė formė solemne para mediave dhe qytetarėve Drejtorive tė arsimit nė komuna tė caktuara. Pranim dorzimi bėhet dhe do tė duhej tė mbahej nė evidencė tė Departamentit tė arsimit nė Komunat pėrkatėse. Prandaj rekomandimi ėshtė i pa besueshėm dhe jo objektiv me njė konstatim tė gabuar.

    Atėher ku ka ngecje, ku vėrehen mė sė shumti ato

    Kėto dukshėm deri tani janė parė te MEF, gjegjėsishtė te Shėrbimi doganor i Kosovės dhe Administrata Tatimore e Kosovės.
    Sa i pėrket Shėrbimit Doganor tė Kosovės akoma kemi ngecje nė kontrollimin e pikave doganore dhe zhdoganimin e mallrave nė procedur tė rregullt, ku gjatė intervistave edhe menaxhmeti i SHDK-s, e pranonė se ka parregullėsi dhe ka korrupsion qė ėshtė njė njollė e dobėt pėr qeverisjen efektive e cila ėshtė edhe njė nga kushtet qė duhet urgjen plotėsuar sipas kėrkesave tė BE.
    Te ATK, ka probleme tė mė hershėme qė i mbetet menaxhmentit tė ri tė ballafaqohet me to dhe kamė besimin e plotė se do ti tejkaloj me suksesė

    Shembull;
    - Asnjė biznes prej para njė viti nuk mund ta marrė gjendjen e sakėt dhe reale nga teknologjia informative e ATK-s, ajo ndryshonė ēdo ditė ku ėshtė si pasoj e ndėrhyrjes sė dhunėshme nė serverin e ATK-s, pėr tė bėr ndryshime, dhe kjo po ju sjell probleme tatim paguesve pėr shlyerjen ose mosregjistrimin e formularėve qė ata kanė pėrmbushur detyrimet
    - Inspektor tė ATK-s, nga raporte tė kontrollit tė cilat i kanė bėrė shifet se bizneset janė nė detyrim mbi 250.000.000 €, e qė jamė i bindur se kjo shumė nuk ėshtė reale dhe e sakėt sepse disa biznese kanė bėrė pėrpjekje qė kėto konteste me ATK-n, ti zgjedhin nė procedur ligjore pėrmes Gjykatės. Vendimet e disa bizneseve nga Gjykata qė kamė arritur ti shoh, po vijnė nė favor tė tyre, ku tregon se bizneset po humbin besimin ndaj ATK-s, dhe MEF-it

    - Mendoj se menaxhmenti i ri duhet tė filloj procedurėn e rikontrollės ose auditimit nga kompani profesionale te kėto biznese, pėr tė nxjerrė njė gjendje reale tė detyrimeve qė kanė tatim paguesit ndaj ATK-s, dhe ėshtė forma e vetme e pastrimit tė gjendjes pėr shlyerjen ose rikonfirmimin e gjendjes te kėto biznese.

    Kėtu nuk guxojmė dhe nuk duhet tė ketė ndonjė vendim politik si ėshtė marrė mė parė nga menaxhmenti i kaluar sepse do tė bėhej diskriminim ndaj taksapaguesve tė rregulltė dhe atyre jo tė rregulltė.
    Dikush ėshtė pėrpjekur kėtė veprim ta quaj si sukses, por te bizneset dhe ekonomistėt ėshtė Vendimi mė jo profesional dhe mė i gabuar sepse nėse ka falje tė ndėshkimeve duhet tė ketė te tė gjithė, edhe te ata qė i kanė pėrmbushur dhe kjo pjesė tė kalohet si kreditim te bizneset sepse janė pjesė e proqesit./Autori eshte Auditor i lartė ligjorė/
    Brari ēka jan keto a thua mos kan ndodh ne bangladesh
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •