Close
Faqja 12 prej 31 FillimFillim ... 2101112131422 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 111 deri 120 prej 306
  1. #111
    Vetevendosje & kuq e zi Maska e ABytyqi
    Anėtarėsuar
    19-05-2006
    Vendndodhja
    Belgjik
    Postime
    475
    Mbyllja nė pako
    Shkruar nga Albin Kurti
    Thursday, 08 February 2007


    Sovraniteti i Serbisė nuk pėrmendej pikėrisht qė tė besohet se ai nuk ėshtė aty. Nė fakt, pėrderisa nuk pėrmendet sovraniteti i Serbisė ai ėshtė aty. Pėrderisa pėrmendet ai sėrish ėshtė aty. Ai duhet tė pėrmendet se ėshtė hequr nė mėnyrė qė njėmend tė besojmė se nuk ėshtė mė aty.

    Problem aspak i vogėl shoqėror dhe publik nė Kosovė ėshtė mosleximi i pakos sė Ahtisaarit. Nuk e kam fjalėn kėtu pėr mosleximin si lexim jo tė drejtė ose keqkuptim por pėr mosleximin nė kuptimin bukval tė kėsaj fjale. Popullata nė Kosovė ndodhet nėn mėshirėn e interpretimeve tė analistėve tė ndryshėm tė cilėt i janė vėnė nė shėrbim politikės zyrtare meqė mu pėrmes tyre, drejtpėrdrejt ose tėrthorazi, e kanė fituar qasjen nė media dhe epitetin e tyre prej analistėsh. Deklarimet e analistėve nuk janė pjesė e debatit dhe realisht as opinione por vetėm afirmime dhe pėrsėritje tė asaj qė e kemi dėgjuar nga negociatorėt kosovar. E kėta, siē dihet, tė hareshėm dhe pa asfarė brenge, e pranuan pakon e Ahtisaarit madje pa e trajtuar atė fare nėpėr partitė e tyre politike dhe nė kėto kinseinstitucionet tė cilave u prijnė. Zaten, ky edhe ėshtė kuptimi i Grupit Negociator: centralizimi i strukturave marionete dhe i politikės servile vendore pėr hir tė efikasitetit tė sundimit tė huaj qė planifikon e zbaton projekte antipopullore. Vetėm pasi qė kėta negociator e morėn vendimin, tash pritet qė tė ngjajnė diskutime nėpėr ato parti e sikurinstitucione pėrfshirė kėtu edhe Kuvendin e Kosovės. Nė seancėn e sė premtes, pakoja e Ahtisaarit do tė shtjellohet nga ana e atyre qė besojnė se njėmend janė deputetė tė Kosovės. Paralelisht me njoftimin qė paralajmėronte kėtė seancė u tha se Kuvendi do tė debatojė por nuk do tė marrė qėndrim! Pra, do t’iu lejohet kėtyre gjoja deputetėve qė tė flasin pikėrisht pasi qė njė gjė e tillė s’ka rėndėsi. Efekti qė duan tė krijojnė ėshtė ai i pėrshtypjes sė dialogut e diskutimit demokratik nė Kosovė anipse vendimet tashmė janė marrur. Tė premten, Kuvendi i Kosovės jo vetėm qė s’do tė marrė vendim dhe s’do tė ketė fare pjesėmarrje nė vendimarrje, por, pėr mė keq se kaq, nuk do tė ketė fare qėndrim pėr pakon e Ahtisaarit. Asgjė mė mirė se kjo nuk e demaskon Kuvendin e Kosovės duke e zhveshur atė nė esencėn e tij tė dhimbshme: Kuvendi i Kosovės ėshtė njė shumėsi individėsh tė thirrur tė aktrojnė nė njė sallė qė duhet tė pėrēojė iluzione te qytetarėt. Ata janė tė barabartė nė pafuqinė e tyre, nė margjinalizimin institucional e strukturor qė kanė pėrjetuar.

    Nga argumentet e pakta tė negociatorėve kosovar nė mbrojtjen e tyre tė pakos, mė sė shumti u pėrmend e pėrsėrit ajo qė u quajt mospėrmendja e sovranitetit tė Serbisė mbi Kosovėn. Mospėrmendja e sovranitetit gabimisht pėrkthehej menjėherė nė mundėsinė lehtė tė realizueshme tė sovranitetit pėr Kosovėn. Sovraniteti i Serbisė nuk pėrmendej pikėrisht qė tė besohet se ai nuk ėshtė aty. Nė fakt, pėrderisa nuk pėrmendet sovraniteti i Serbisė ai ėshtė aty. Pėrderisa pėrmendet ai sėrish ėshtė aty. Ai duhet tė pėrmendet se ėshtė hequr nė mėnyrė qė njėmend tė besojmė se nuk ėshtė mė aty. Aq mė tepėr qė edhe deklarata e pėrbashkėt e Grupit tė Kontaktit e datės 2 shkurt e afirmon sėrish Rezolutėn 1244 si bazė tė procesit aktual negociator. Kulmi i mjerimit tė tė ashtuquajturit Grup i Unitetit ėshtė artikulimi me entuziazėm i paradoksit tė tyre logjik: s’ka rėndėsi qė nuk u pėrmend pavarėsia; ėshtė shumė e rėndėsishme qė nuk u pėrmend sovraniteti i Serbisė!

    Mbi tė gjitha, kjo pako padurueshėm e ngushtė pėr Kosovėn, parasheh qė UNMIK-u do tė zėvendėsohet me njė tjetėr mision ndėrkombėtar edhe mė fuqiplotė dhe brutal, edhe mė shumė tė centralizuar dhe despotik, pėr hir tė efikasitetit tė ushtrimit tė fuqisė dhe bėrjes sa mė pak tė vėrejtshėm tė kėtij ushtrimi. Burokratėve ndėrkombėtar qė sundojnė me Kosovėn sigurisht se nuk iu konvenon pavarėsia e pėrparimi i Kosovės meqenėse atėherė ata do tė duhej tė shkonin. Politikanėve vendor nuk iu konvenon pavarėsia dhe mirėqenia e qytetarėve pasi qė atėherė do tė kishin pėrgjegjėsi tė plotė dhe do tė mbeteshin pa luksin dhe privilegjet qė i kanė nė kurriz tė popullit e tė cilat ua toleron UNMIK-u pėr t’i mbajtur ata politikisht tė dėgjueshėm. Janė qytetarėt e Kosovės, ėshtė populli i Kosovės, ai qė ka shumė arsye qė tė mos i durojė ata. Pritja ėshtė veēse humbje.
    Kosova ėshtė Zemra e Shqipėrisė !

  2. #112
    Vetevendosje & kuq e zi Maska e ABytyqi
    Anėtarėsuar
    19-05-2006
    Vendndodhja
    Belgjik
    Postime
    475
    Fundi i pambarim
    Shkruar nga Albin Kurti
    Friday, 16 March 2007



    Dikur politikanėt e Kosovės e mbronin autonominė. Tash, politikanėt e Kosovės po e mbrojnė pakon e Ahtisaarit. Dikur politikanėt e Kosovės besonin se autonomia ėshtė mundėsi pėr republikė dhe njė hap drejt saj. Sot, politikanėt e Kosovės deklarojnė se pakoja e Ahtisaarit ėshtė mundėsi pėr pavarėsi dhe njė hap drejt saj. Autonomia e Kushtetutės sė ’74-shit ishte bėrė pikėrisht qė tė mos bėhej republika. Pakoja e Ahtisaarit ėshtė ofruar pikėrisht qė tė mos bėhet pavarėsia. Ajo Serbisė ia ndėrton mundėsinė e pamundėsimit tė pavarėsisė sė Kosovės. Serbia drejtpėrdrejtė do tė financojė strukturat qeverisėse tė 10+1 komunave me shumicė serbe nė Kosovė. Edhe nė rastin mė tė mirė pavarėsia e Kosovės nuk do tė mund t’i ngėrthejė territoret e atyre komunave. Mirėpo, edhe ky rasti mė i mirė nuk ėshtė i mundur sipas pakos sė Ahtisaarit. Modeli i shumicės sė dyfishtė nė Kuvendin e ardhshėm tė Kosovės ėshtė mė se i mjaftueshėm qė deputetėt serbė ta bllokojnė kurdoherė shpalljen e pavarėsisė dhe ēfarėdo amandamentimi tė Kushtetutės qė nuk iu levėrdisė atyre. Kjo pako e bėn karakterin e sovranitetit tė Kosovės etnik dhe bipolar (shqiptaro-serb) dhe realisht ia dorėzon atė Misionit Civil Ndėrkombėtar i cili e zėvendėson dhe trashėgon UNMIK-un duke e pasur fjalėn e fundit tė autoritetit suprem dhe pushtetin intervenues tė politikės policore. Ndėrkohė, sovranitetin nominal tė Serbisė mbi Kosovėn kjo pako e lė tė paprekur pikėrisht duke mos e pėrmendur.

    Pakoja e Ahtisaarit nuk ėshtė zgjidhje. Ajo sajon probleme tė reja, ndėrsa tė vjetrat veēsa i ngrin. Sikur Kosova tė ishte tashmė shtet i pavarur dhe sovran, implementimi i kėsaj pakoje do t’ia zhbėnte asaj pavarėsinė dhe sovranitetin. Asnjė shtet i pavarur dhe sovran nuk do ta lejonte realizimin e njė pakoje tė tillė. Neve na e sjellin dhe shtyejnė kėtė pako sepse s’jemi shtet dhe qė tė mos bėhemi shtet.

    Negociatorėt kosovar flasin vetėm nė pėrgjithėsi pėr pakon e Ahtisaarit nė mėnyrė qė ta shmangin vėmendjen nga detajet e tmerrshme tė saj. Njėkohėsisht, ata e keqinterpretojnė pakon duke e paraqitur statusin e Kosovės si diēka qė ndodhet jashtė pakos. Kėsaj i ka kontribuar edhe vetė Ahtisaari duke premtuar se rekomandimi i tij pėr KS tė OKB-sė lidhur me termin qė pėrkufizon statusin e Kosovės vjen nė fund. Pėrmes kėsaj ndarjeje artificiale, Ahtisaari ua ka hapur shtegun anėtarėve tė KS tė OKB-sė qė ta pranojnė pakon e tij pėrveē asaj fjalie shtesė qė erdhi nė fund! Nėse fjala pavarėsi do tė ndodhej brenda pakos sė Ahtisaarit, atėherė pakoja do tė bėhej kontradiktore. Prandaj, fjalia qė besohet ta pėrmbajė fjalėn pavarėsi, e qė u zbulua si premtim (i negociatorėve kosovar) i premtimit (tė Ahtisaarit) ėshtė lokalizuar jashtė pakos dhe ėshtė spostuar pėr fund, ashtu qė nė fund tė mund tė pėrjashtohet krejtėsisht. Njoftimet pėr dy dokumente tė ndara brenda pakos vetėm sa shpėrfaqin dokumentin e dytė si ndajshtesė.

    Fjalia e pavarėsisė tregon pavarėsinė vetėm nėse vjen nė fillim. Pavarėsia nė fund ėshtė pavarėsi nė fund tė pusit. Nuk ėshtė e rastėsishme qė lėvizja gjithėpopullore dhe antikolonialiste nė Indi, e tė cilės i printe Gandhi, pėr parullė kryesore kishte thirrjen “Pavarėsi tash!”. Mbase ishin lodhur e mėrzitur duke dėgjuar shumė shpesh dhe tepėr gjatė se si pavarėsia do tė vie sė shpejti, nė fundin e afėrm tė procesit qė assesi s’mbaron.

    Burgu i Pejės, krahu D, qelia numėr 8
    Kosova ėshtė Zemra e Shqipėrisė !

  3. #113
    Vetevendosje & kuq e zi Maska e ABytyqi
    Anėtarėsuar
    19-05-2006
    Vendndodhja
    Belgjik
    Postime
    475
    Liria qė nis si lėvizje
    Shkruar nga Albin Kurti
    Thursday, 22 March 2007

    Ēdo kėrkim e merr drejtimin paraprakisht nga ajo qė kėrkohet”
    Martin Heidegger

    Kosova nuk ka histori tė pasluftės. Pėrveē fillimit shpėrthyes tė ngjarjeve tė 17 e 18 marsit tė vitit 2004 dhe aktivitetit tė Lėvizjes VETĖVENDOSJE!. Kur them qė Kosova e pasluftės nuk ka histori tjetėr pėrpos kėtyre dy fenomeneve, nuk mendoj qė asgjė tjetėr nuk ka ndodhur, por qė ēdo gjė tjetėr ka qenė ose e drejtuar nga jashtė ose zhvillim sipas inercionit. Duke e pėrbėrė historinė, potencialiteti i kėtyre ndodhet mbi aktualitetin e tyre. 17 marsi 2004 nėnkupton pėrsėritjen si kėrcėnim. Lėvizja VETĖVENDOSJE! Konsiston nė gravitetin e organizimit tė masave. Pėrderisa 17 marsi 2004 ėshtė ngjarje qė ndryshon rrjedhat, Lėvizja VETĖVENDOSJE! ėshtė rrjedhė qė prodhon ngjarje. Rrjedhimisht, 17 marsi, ajo revoltė popullore pa devijimet e mėpastajme, nė mėnyrė retroaktive bėhet i asimilueshėm nė Lėvizjen VETĖVENDOSJE!.

    VETĖVENDOSJE! ėshtė lėvizje politike qė si njė intervenim radikal ka sjellur kualitet dinamik dhe heterodoks nė shoqėri. Ėshtė intervenim meqė vjen nga bindja se e vetmja liri e vėrtetė dhe e rėndėsishme ėshtė ajo jashtė kornizave tė sistemit qė dominon dhe kundėr tyre. Pa fajin e saj, ėshtė edhe radikale, pasi qė udhėhiqet nga koncepti i vetėvendosjes, nga koncepti i sė drejtės, qė duket i skajshėm dhe ca traumatik nė njė situatė fundamentalisht tė padrejtė. VETĖVENDOSJE! ėshtė organizim i tė pakėnaqurve qė nuk nėnshtrohen dhe nuk durojnė. I njerėzve qė nuk shpresojnė sepse mendojnė, qė nuk presin por veprojnė. I njerėzve tė cilėt nė emėr tė rrezikimit tė sė ardhmes nuk pranojnė t’na ndrydhin e shtypin tė tashmen; i njerėzve qė nuk heqin dorė nga e tashmja pėr njė tė ardhme tė mirė qė asnjėherė s’u bė e tashme; organizim i njerėzve, pra, qė jetojnė sot dhe kėtu, sepse vullneti ėshtė i tanishėm dhe pėr kėtė vend ku jemi. Nė kėtė kuptim, Lėvizja VETĖVENDOSJE! ėshtė fushė ku prodhohet subjektiviteti i pareduktueshėm nė role tė parapėrcaktuara politike e shoqėrore, ėshtė rezistencė ndaj regjimit dhe tentakulave tė tij qė mishėrojnė hegjemoni diabetike.

    Rezistenca ėshtė dėshmia e subjektit. Bėrja e shtetit nis me rezistencėn ndaj atyre qė s’tė lėnė tė jeshė i lirė dhe tė bėhesh shtet. Duke ndenjur urtė s’arrihet gjė. Ėshtė njė ēėshtje krejtėsisht tjetėr diskutimi pėr format e rezistencės. Lėvizja VETĖVENDOSJE! ėshtė rezistencė. Rezistencė pėr liri dhe drejtė saj. Kundėrshtarėt e rezistencės thonė qė problemet politike zgjidhen vetėm me vota, duke sugjeruar qė punėt dhe aksionet e Lėvizjes VETĖVENDOSJE! tė zėvendėsohen me votim pėr partitė politike apo madje shndėrrimin e VETĖVENDOSJE!-s nė njė parti tė re. Meqenėse kėto s’bėhen dot, kritikat ua kanė lėnė vendin sulmeve destruktive, jo aq tė ndryshme pėr nga karakteri sa pėr nga shkalla. Ekzistenca e Lėvizjes jashtė sistemit dhe diskursit zyrtar ėshtė e padurueshme pėr ta. Ndėrsa fakti se aktivistėt e Lėvizjes s’kanė ēmim ėshtė thjeshtė i papėrballueshėm. Ndoshta kėtė mundėsi qė VETĖVENDOSJE! na sjell nė vetėdije ata e kishin ndrydhur nė nėnvetėdije. Dhe tash vetėdijėsimi pėr ēarjen e brendshme ėshtė pėrvojė traumatike.

    Nė Kosovė, votimi ėshtė mėnyra se si partia ēlirohet prej qytetarit: eja voto, shko nė shtėpi pastaj, mos dil nė rrugė, mė shiko mua nė televizor, dhe nėse nuk tė kam pėlqyer mund tė mė ndėshkosh pas katėr viteve. Ndėrkaq, partia ėshtė mėnyra se si regjimi strukturor i fut ata pėrfundi vetes: partitė hyjnė brenda koordinatave tė huaja qė si tė tilla s’mund t’i ndryshojnė dhe bėhen pėrmbajtje e sundimit qė e maskojnė.

    ‘Kėshillat’ e tyre qė tė votojmė dhe tė votohemi janė tė rėndėsishme sepse pranimi i tyre do tė na bėnte tė parėndėsishėm. Ky edhe ėshtė motivi i kėtyre ‘kėshillave’. Redaktorė e analistė tė ndryshėm do tė kandidonin vetė pėr deputet sikur tė qenit deputet nė Kosovė tė kishte rėndėsi. Por, ata me tė drejtė konsiderojnė se mė shumė ndikim kanė nė mediat ku janė sesa nė Kuvend ndonėse kėtė nuk e thonė. Kundėrshtimi i VETĖVENDOSJE!-s i institucioneve kosovare nuk ėshtė qėndrim antiinstitucional, por pėrpjekje pėr tė hapur mendimin pėr tė tjera institucione, pėr institucione tė vėrteta dhe tė fuqishme. Pikėrisht pėr shkak se Lėvizja i do institucionet, ajo i kundėrshton kėto institucione. Ata qė me aq zell i mbrojnė kėto institucione, janė kundėr institucioneve tė mirėfillta dhe autonome si dhe pengesė pėr to. Duke thėnė se kėto janė institucione pėr tė cilat kemi luftuar, ata postfestum po e stėrkeqin luftėn ēlirimtare. Ata po e ndryshojnė historinė e njė populli pėr tė tashmen e ngushtė qė i zė vetėm disa veta. Duan ta paraqesin kėtė sistem dhe procesin e tij tė paketės si tė paalternativė sepse mu rėnia dhe ndalimi i kėtyre ėshtė vetė hapja e mundėsive alternative, kurse kriza aktuale simptom i kėsaj hapjeje.

    Liria dhe shteti na takojnė. Nuk i kemi sepse nuk po na i lejojnė. Do t’i fitojmė por jo si rezultat i mirėfunksionimit tė IPVQ-ve, por si rezultat i gjakut tė dėshmorėve, vuajtjeve e sakrificave shekullore, dhe mbi tė gjitha, shenjave tė qarta qė do tė japim se pa liri e pavarėsi sėrish do tė shpėrthejė lufta e gjakderdhja nė Ballkan. Mirėfunksionimi apo keqfunksionimi i IPVQ-ve, realisht ėshtė i parėndėsishėm pėr atė nėse do tė fitojmė shtetin e pavarur e sovran apo jo. Ato mund tė pėrdoren si pretekst e arsyetim, por pėr kėtė aspekt nuk kanė rėndėsi. Nuk ėshtė e rastėsishme qė Holbrook-u nuk iu referohet fare atyre por vetėm mundėsisė sė shpėrthimit kur sajon fjali pėr pavarėsinė e Kosovės. Bashkėsia ndėrkombėtare shumė herė ka treguar se merr vendime vetėm nga frika – atėherė kur binden se ėshtė e tmerrshme tė mos marrin vendime.

    Pėrderisa UNMIK-u pėrgatitet tė zėvendėsohet me njė tjetėr diktaturė buroktaratike, politikanėt kosovar do tė vazhdojnė tė jenė nėn inkubacion dhe si funksione njėdimensionale tė politikės sė padronėve tė rinj. Ata qė e kanė quajtur TMK-nė ushtri, ushtri do ta quajnė edhe FSK-nė ku tė realizuar do tė ndjehen vetėm ca komandantė tė TMK-sė, ndėrsa statusin e ardhshėm do ta emėrtojnė – pa nevojė pėr risi e kreativitet si – proces tė pavarėsisė qė veēsa s’mbėrriu. Natyrisht, sikurse deri mė tash, do tė thonė se kėtė proces stabil do tė mund ta prishė vetėm grupi i vogėl i quajtur VETĖVENDOSJE!. E njėjta dilemė do tė mbijetojė. Ose pavarėsia e Kosovės nuk ėshtė fare e sigurt ose Lėvizja VETĖVENDOSJE! ėshtė shumė e fuqishme. Nuk mund tė rrezikohet pavarėsia e pashmangshme nga organizata tė dobėta. Pra, cila nga kėto ėshtė e vėrtetė? Nė fakt, qė tė dyja. Edhe pavarėsia s’ėshtė fare e sigurt, edhe Lėvizja ėshtė shumė e fuqishme. Koncepti i drejtė, projekti koherent, aktiviteti i pandalshėm, ia bėn tė fuqishme tė ardhmen Lėvizjes VETĖVENDOSJE!. Andaj mbetemi tė mangėt kur vetėm themi se historia e Kosovės sė pasluftės konsiston nė orėt e para tė kryengritjes me 17 mars 2004, dhe nė atė qė pėrfaqėsoi e ndėrmori Lėvizja VETĖVENDOSJE!. Historia e saj ėshtė pėrpara.

    Burgu i Pejės
    Kosova ėshtė Zemra e Shqipėrisė !

  4. #114
    Vetevendosje & kuq e zi Maska e ABytyqi
    Anėtarėsuar
    19-05-2006
    Vendndodhja
    Belgjik
    Postime
    475
    Ngujimi nė tė pashmangshmen
    Shkruar nga Albin Kurti
    Friday, 06 April 2007


    Gjėrat e pashmangshme janė ato tė cilat njeriu dosido pėrpiqet t’i evitojė ose sė paku t’i shtyejė nė kohė. Jo edhe nė Kosovė. Themeli i politikės zyrtare kosovare pėrmblidhet nė fjalinė retorike: “Pavarėsia e Kosovės ėshtė e pashmangshme!”. Nė kėtė besim bazohet kjo politikė. Me kėtė besim mbėshtjellet kjo politikė. Pashmangshmėria e pavarėsisė ėshtė lėnda e parė dhe ambalazhi i politikės partiake dhe institucionale nė Kosovė.

    Fiks ideja e kėtillė ka zhvlerėsuar rėndėsinė e kohės dhe konceptin e mundėsisė. Duke theksuar pashmangshmėrinė e pavarėsisė, koha e realizimit tė saj ėshtė bėrė ēėshtje e dorės sė tretė. Diēka e pashmangshme edhe ashtu ngjan disi jashtėkohore. Nė anėn tjetėr, e pashmangshmja mohon mundėsinė sepse pėrjashton tė gjitha mundėsitė tjera duke degraduar kėsisoj angazhimin njerėzor.

    E pashmangshmja ėshtė fatale. Pavarėsia e pashmangshme ėshtė fatalitet. Mbase kėshtu shpjegohet relaksimi i ēuditshėm i njerėzve: ata besojnė se ndodhen pėrballė njė fataliteti tė mirė e tė dobishėm.

    Pėr pavarėsinė nuk ka optimizėm sepse ajo konsiderohet e pashmangshme. Optimizmi kondensohet pothuajse nė tė gjitha ēėshtjet tjera, publikisht i mirėnjohur pėrmes frazės universale: “(Do tė) bėhet mirė!”. Ky optimizėm pervers, ndonėse gjithpėrfshirės, ėshtė po ashtu nė pritje tė pavarėsisė qė tė shuhet.

    Ka dy lloje tė sė pashmangshmes. E para ėshtė mobilizuese. Njerėzit i bashkohen me entuziazėm lėvizjes qė ka destinimin pozitiv tė paracaktuar. E dyta ėshtė ngujuese. Njerėzit presin qė tė ngjajė, dhe derisa tė ngjajė, e pashmangshmja. Ky lloji i dytė dominon nė Kosovė. Njerėzit e presin pavarėsinė e pashmangshme. Rrjedhimisht, konsiderohet se ajo vjen te ne dhe nuk jemi ne ata qė shkojmė tek ajo. Mė tutje, meqė ne jemi kėtu dhe pavarėsia pritet qė tė vie, kjo do tė thotė se ajo vjen prej jashtė. Ne kėtu brenda vetėm sa mund ta dėmtojmė ardhjen e saj. Nė kėtė argumentim tė tmerrshėm konsiston propaganda politike e regjimit. Mbjellet frika te njerėzit qė tė sigurohen se ata do tė mbesin siē janė – tė ngujuar dhe tė heshtur. Mė tė shquarit nga tė tillėt i lavdėrojnė mandej pėr rolin konstruktiv. Nuk duan qė tė ketė pėrpjekje tonat anipse kjo na lė nė mėshirėn e pėrpjekjeve tė tė tjerėve. Pėrpjekja nė njė drejtim, njėmend e ndėrton edhe mundėsinė pėr tjetėr drejtim si dhe pėr dėshtim nė drejtimin aktual, mirėpo mungesa e pėrpjekjes ta garanton drejtimin e huaj dhe dėshtimin vetjak.

    Frikėn nuk e lėnė tė vetmuar. Thonė qė ajo qė s’u realizua vetėm sa nuk ėshtė realizuar, se ėshtė fare pranė realizimit. Dhe, pėrherė prioritet i jipet asaj qė kinse u arrit. Pakoja e Ahtisaarit gabimisht u interpretua si njė hap drejt pavarėsisė dhe, si zakonisht, pa pėrmendur se edhe sa hapa tjerė kanė mbetur dhe kur do tė bėhen ata. Qėllimi ėshtė tė zbutet pakėnaqėsia e njerėzve dhe tė konfirmohet tė qenit nė procesin linear drejt pavarėsisė sė pashmangshme. Atėherė kur premtimeve pėrfundimisht u del boja dhe frikėsimi nuk jep rezultatet e pritura, po ata politikanė bėhen tė paskrupullt duke konstatuar data historike e duke shpallur qėllimin si tė arritur. Makineria mediale vihet nė shėrbim dhe televizori ofrohet si zėvendėsim pėr trurin. Pasojnė ndėrmarrje tė llojllojshme, dhe madje edhe mutacione tė bindjes pėr pashmangshmėrinė e pavarėsisė, vetėm dhe vetėm qė asgjė esenciale tė mos ndryshojė: hierarkitė dhe projektet politike tė mbesin po ato, po aty dhe mbi tė gjitha.

    Njerėzit normalisht duan ta vonojnė tė pashmangshmen. Duke e pritur pavarėsinė si tė pashmangshme do tė vonohet ajo. Hegjemonia e fundit tė pashmangshėm diku nė tė ardhmen i ka bllokuar njerėzit nė kėtė tė tashme. Njerėzit do tė ēlirohen kur nuk do tė jenė tė sigurtė (pėr pavarėsinė). Do tė veprojnė pėr ta bėrė atė qė ėshtė vullnet i tyre. Do tė bėhen vullneti i tyre.

    Pavarėsia vjen nga jashtė (njohja) dhe ne kėtu mundemi vetėm ta prishim? Jo, e kundėrta ėshtė e vėrtetė. Pavarėsia bėhet brenda (fakti) dhe vetėm nga jashtė ajo mund tė prishet. Pėr askė nuk do tė jetė i nevojshėm viti 2008 qė ta kuptojė kėtė.

    Spitali i Burgut tė Dubravės, Dhoma nr. 51
    Kosova ėshtė Zemra e Shqipėrisė !

  5. #115
    Vetevendosje & kuq e zi Maska e ABytyqi
    Anėtarėsuar
    19-05-2006
    Vendndodhja
    Belgjik
    Postime
    475
    Izolimi dhe shtyrja
    Shkruar nga Albin Kurti
    Friday, 08 June 2007


    fjala nė konferencėn e sotme pėr shtyp


    Brenda KS tė OKB-sė, sikurse edhe brenda G-8-shit, nuk ka dallime cilėsore ideologjike. Prandaj, pėr KS tė OKB-sė, sikurse edhe pėr G-8-shin, ēėshtje tė rėndėsishme dhe tė denja pėr t'i konsideruar janė vetėm ēėshtjet emergjente. Kosova pėr ta nuk ėshtė ēėshtje emergjente. Kur merren me ēėshtjen e Kosovės ata vetėm e shtyjnė zgjidhjen e saj. Dhe, do tė vazhdojnė ta shtyejnė zgjidhjen e saj deri atėherė kur Kosova tė bėhet ēėshtje emergjente.

    Duke iu falenderuar Grupit Negociator edhe ajo zgjidhje nuk do tė jetė zgjidhje. Nė rastin mė tė mirė do tė jetė veēse "Pakoja e Ahtisaarit minus". Maksimumi teorik i Grupit Negociator pėr Kosovėn ėshtė "Pakoja e Ahtisaarit minus". Pakoja e Ahtisaaarit nuk e ka brenda pavarėsinė por ndarjen territoriale dhe tjetėrsimin kulturor e historik tė Kosovės. Meqė negociatorėt kosovar e pranuan atė pako, dhe pranimin e tyre ua dorėzuan faktorėve ndėrkombėtar, tash ata faktorė negociojnė nė emrin tonė duke inkuadruar nė pazar edhe interesat e tyre. Negociatat vazhdojnė, koncesionet vazhdojnė. Andaj ky 'minusi' nė pakon e Ahtisaarit sa vjen e rritet. Njė minus i madh nė njė pako edhe ashtu tepėr tė ngushtė.

    Pas agresionit dhe gjenocidit, pas gjithė atyre krimeve dhe padrejtėsive, Serbia vazhdon tė pėrfitojė. Procesi i negociatave ia mundėsoi kėtė. Procesi i negociatave i cili pėrfundon atėherė kur Serbia (dhe Rusia) tė jetė e kėnaqur. Ēėshtja e Kosovės nuk zgjidhet drejtė kur problem i Kosovės konsiderohet vetė Kosova, por Serbia. Atėherė kur Serbia ėshtė fajtori dhe jo partneri nė negociata. Grupi Negociator i Kosovės e ka shitur Kosovėn. Dhe, e ka shitur shumė lirė: pėr promovime e privilegje shumė personale tė anėtarėve tė Grupit Negociator.

    Ndaj neve, aktivistėve tė Lėvizjes VETĖVENDOSJE!, i kanė ndėrsyer policinė dhe gjykatat me miratimin e po atij Grupi Negociator qė njėzėri e ka shitur Kosovėn.

    Kėsaj radhe paraburgimin ma zėvendėsuan me arrest shtėpiak pėr dy arsye:

    Qė tė krijohet pėrshtypja e gabushme se unė u lirova
    Qė ta zbusin dhe balansojnė ca ngritjen e aktakuzės


    Ky arrest shtėpiak ėshtė mė i zi se burgu. Atje kishim shėtitje nė ajėr tė pastėr dy herė nė ditė nga njė orė dhe nuk mė rrinin te dera gjatė tėrė ditės dhe natės policė me kėmisha antiblumb dhe as policė civilė me koka tė rruara qė sillen rreth e pėrqark ndėrtesės ku banoj sikur peshkaqenėt nė lojėra kompjuteri.

    Lidhur me demonstratėn e 10 shkurtit tė kėtij viti, mė kanė akuzuar nė tri pika.

    E para, pėr organizimin e turmės qė kryen vepėr penale. Masa protestuese nuk ka kryer vepėr penale atė ditė. Vepėr kriminale kanė kryer policėt rumunė qė vranė Arben Xheladinin dhe Mon Balajn ndėrsa plagosėn 82 tė tjerė. Intervenimi i policisė ishte i dhunshėm dhe me pasoja tragjike. Pasi qė bllokuan me dhunė marshin tonė paqėsor ata qėlluan nga afėr mbi ne me qindra plumba gome (me afat tė skaduar). Policėt rumunė ikėn nga vendi i krimit dhe u dekoruan nė vendin e tyre. Gjykatat e vazhduan punėn e policisė duke akuzuar viktimat e policisė pėr tė maskuar krimet e policisė. Kėto gjykata janė suplement kriminal i policisė. Drejtėsia e kėtyre gjykatave ėshtė drejtėsi policore.

    Sė dyti, mė akuzuan pėr pengimin e personave zyrtar nė kryerjen e detyrave tė tyre zyrtare. Ne nuk arritėm qė t'i pengojmė personat zyrtar nė kryerjen e detyrės zyrtare. Detyra zyrtare e tyre atė ditė ishte tė na vrasin. Dhe, ata na vranė. Mbase nuk ishin tė kėnaqur me pasojat qė i shkaktuan. Kanė pasur ndėrmend qė tė vrasin e plagosin mė shumė.

    Sė treti, mė akuzuan pėr thirrje nė rezistencė. Mė duhet ta pranoj se kur e kam parė kėtė akuzė e kam pėrjetuar si kompliment. Fjala 'Rezistencė' ėshtė fjala ime mė e dashur pas fjalės 'Vetėvendosje'. Nėse diēka e ka lėvizur shoqėrinė njerėzore pėrpara pėrgjatė historisė atėherė kjo ėshtė pikėrisht rezistenca. Rezistenca e popujve dhe e njerėzve kundėr regjimeve shtypėse.

    Duke qenė se nuk e pranoj gjyqin nuk i pranoj as vendimet e tij. Arrestin shtėpiak nuk do ta respektoj. Zgjidhja e vėrtetė pėr Kosovėn ėshtė zgjedhja e Kosovės: vetėvendosja e popullit tė saj, realizimi i vullnetit tė tij. Mirėpo, ky vullnet duhet tė shfaqet dhe tė veprojė. Pėr kėtė arsye demonstratat janė tė domosdoshme. Ne jemi duke i intensifikuar pėrgatitjet pėr demonstratėn e radhės.

    Ju falemnderit qė erdhėt dhe kontribuat nė luftimin e izolimit tim. Sikur tė provoja qė kėtė konferencė pėr shtyp ta mbanim kudo tjetėr, mbikėqyrja e rreptė dhe rrethimi policor i ndėrtesės ku banoj janė kėtu mu pėr ta pamundėsuar atė.
    Kosova ėshtė Zemra e Shqipėrisė !

  6. #116
    Vetevendosje & kuq e zi Maska e ABytyqi
    Anėtarėsuar
    19-05-2006
    Vendndodhja
    Belgjik
    Postime
    475
    Pavarėsia e mbikėqyrėsit!
    Shkruar nga Albin Kurti
    Saturday, 31 March 2007
    (Letra e Albinit drejtuar demonstruesve)


    Tė dashur vėllezėr e motra,
    Tė nderuar pjesėmarrės tė kėsaj demonstrate,
    Mirėdita tė gjithėve!

    Pavarėsia e mbikėqyrur ėshtė pavarėsi e mbikėqyrėsit, jo e Kosovės. Kryeadministratori i Kosovės pritet tė zėvendėsohet me Pėrfaqėsuesin Civil Ndėrkombėtar. Vetėm ai do tė jetė sovran nė Kosovė. Sovraniteti do tė jetė i pėrqendruar te njė person ndėrkombėtar, gjė qė atė e bėn monark tė Kosovės. Ndėrkaq oligarkia e negociatorėve kosovar do tė vazhdojė tė imponohet si njė aristokraci politike kurse populli i shtypur kėtu poshtė do tė mbetet demokracia e mohuar. Ky nuk ėshtė statusi i Kosovės pėr tė cilin qytetarėt e Kosovės u deklaruan nė referendumin e vitit 1991. Ky nuk ėshtė statusi i Kosovės tė cilin qytetarėt e saj do ta pranonin nė njė referendum tė ri. Na thanė e na thonė se nuk ka nevojė pėr referendum meqė do tė dihej rezultati i tij. Ata nuk e duan referendumin pikėrisht sepse dihet rezultati, pikėrisht pėr shkak se nuk do t’iu pėlqente ai rezultat. Popullit tė Kosovės nuk i lejohet referendumi, mirėpo pakoja e Ahtisaarit do tė zbėrthehet edhe nė ligjin pėr referendume pėr komunat e reja, me kompetenca gjithėsesi shumė tė gjera. Pakoja e Ahtisaarit i bėn mė tė rėndėsishme komunat e Kosovės se sa Kosovėn. Pėr mė keq, komunat e reja nė Anamoravė do tė sjellin kolonė tė rinj serbė. Kolonėt e rinj nė Dukagjin do tė sjellin komuna tė reja serbe atje. Komunėn e Dardanės e pret fati i komunės sė Medvegjės dhe i veriut tė qytetit tė Mitrovicės ku shqiptarėt dhunshėm i bėnė pakicė. Komunat e Burimit, Klinės e madje edhe Pejės janė faza tjetėr e rrudhjes territoriale qė po na pėrgatitet. Nė rezistencėn e politikanėve kosovar nuk mund tė llogarisim meqė ajo nuk ekziston. Projektet e huaja janė lidhur ngushtė me ambiciet e tyre vetjake. Ata nuk donin t’i thonė JO asnjė burokrati ndėrkombėtar tė UNMIK–ut asnjėherė. Ata nuk donin t’i thonė asnjė PO tė sinqertė qytetarėve. Veprimi i politikanėve tė Kosovės ėshtė vetėm pėrshtatje ndaj regjimit qė na shtyp ndėrsa reagimet e tyre joserioze harrohen porsa vėrehen. Duke e duruar censurėn, ata e kanė bėrė atė tė panevojshme, e kanė shndėrruar nė vetėcensurė ku ajo qė ėshtė e lejueshme konsiderohet mė e madhe se sa ajo qė ėshtė e mundshme. Vetėm kur t’i kemi humbur iluzionet pėr ta, ne fitojmė qenien tonė si mundėsi. E mundėsia gjithmonė ėshtė mundėsi pėr tė ndryshuar.

    Dikur Serbia i trajtonte shqiptarėt si fise barbare nė mėnyrė qė tė sjellej me ta nė mėnyrė barbare. Nė kėto vitet me UNMIK–un, poashtu edhe nė vitet qė po na i dizajnojnė pėr Misionin Civil Ndėrkombėtar si pasardhės i tij, populli i Kosovės u trajtua e do tė trajtohet si i papjekur pėr demokraci pėr ta sunduar atė nė mėnyrė jodemokratike. Sikurse gjithnjė, do tė na shikojnė si tė kėqinj, qė ta mbajnė veten si tė mirė, e qė mė pas neve tė na vulosin si tė kėqinj. Situatė tipike kolonialiste nė kėtė aspekt, qė nuk pėrfundon pa i dhėnė fund asaj. Arsye kemi pa fund. Pakoja e Ahtisaarit e pėrforcon dhe zgjeron Serbinė brenda Kosovės – institucionalisht dhe territorialisht. Nėse lejojmė qė tė realizohet nė terren kjo pako, do tė jenė shqiptarėt ata qė do tė kėrkojnė qėndrimin e mėtutjeshėm tė Misionit Civil Ndėrkombėtar nė Kosovė qė tė mos ndahet Kosova. Dhe, mbase pas disa viteve, ndarja e Kosovės do tė kėrkohet prej vetė shqiptarėve tė Kosovės nė mėnyrė qė tė mundemi tė zhvillohemi e pėrparojmė. Vetė shqiptarėt do tė kėrkojnė amputimin e njė gjymtyre duke u pėrpjekur tė lirohen nga kanceri i sponsoruar nga Serbia brenda trupit tonė.

    Nėn diktaturė do tė rriten varfėria e papunėsia. Diktatura, sado e rafinuar, prodhon krizė. Kriza thėrret diktaturėn. Deri atėherė kur kriza tė shpėrthejė gjė qė duhet tė marrė formėn e ēlirimit popullor e social, qytetar e njerėzor. Qėllimi i diktaturės ėshtė ta nxjerrė veten jashtė kohės. Qėllimi ynė duhet tė jetė ta nxjerrim diktaturėn jashtė hapėsirės sonė. Kjo s’bėhet duke ndenjur. Diktatura nuk ik vetvetiu. Ata qė e mirėpresin tė ardhmen, ata presin. Ata qė presin pa afatizuar do tė presin pėrgjithmonė. Shprehja “sė shpejti” qė na vjen nga lart, e ka kuptimin e shprehjes “pėrgjithmonė” pėr ne popullin e Kosovės kėtu poshtė.

    Gjersa Kosova nuk ėshtė e lirė, ajo do tė ketė dėshmorė, tė burgosur politik, njerėz tė persekutuar e tė diferencuar. Arben Xheladini dhe Man Balaj janė dėshmorėt mė tė rinj tė Kosovės. Ata ranė pėr vetėvendosje. Nuk e kursyen as jetėn, atė qė ėshtė mė e ēmueshmja, pėr vetėvendosjen, atė qė nuk ka ēmim. Policėt vrasės nga Rumania, ashtu si dikur kolegėt e tyre nga Serbia, ikėn nga vendi i krimit. Kjo e dėshmon farsėn e institucioneve te ne. Nė Kosovėn qė e mbajnė tė ngujuar, dhe nė botėn e saj qė nuk e lėnė tė sillet, ne do tė jemi dielli qė nuk pėrendon. Politikanėve tė tė gjitha ngjyrave qė po na gėnjejnė, ky diell do t’u tregojė se janė gėnjyer.

    Lavdi Arbenit e Manit! Lavdi tė gjithė dėshmorėve tė kombit!

    Burgu i Pejės, Krahu D, qelia nr. 8
    Kosova ėshtė Zemra e Shqipėrisė !

  7. #117
    Vetevendosje & kuq e zi Maska e ABytyqi
    Anėtarėsuar
    19-05-2006
    Vendndodhja
    Belgjik
    Postime
    475
    Shshsh…
    Shkruar nga Albin Kurti
    Friday, 20 April 2007


    Varfėria ėshtė simptom: Robėria ėshtė sėmundja.” – Bertrand Russell nė eseun “Bota ashtu siē do tė mund tė bėhej”

    E dimė se je i shqetėsuar por rri i qetė. E dimė se je i pakėnaqur por prit. E dimė se po vuan por duro. ( Rri aty poshtė qė ne tė rrimė kėtu lart.)

    Nė shekujt XIX dhe XX industrializimi, aty ku nuk e ka krijuar, e ka rritur nacionalizmin. Dhe, i ka forcuar shtetet. Sė paku njė shekull mė vonė, nė Kosovė, ka aq shumė tregti dhe fare pak industri. Tregtia ishte karakteristikė e sistemit feudal, e kohės kur mbizotėronin perandoritė. Madje, pėr mė keq, e vetmja industri qė funksionon nė Kosovė ėshtė kompania qė mė sė shumti urrehet nga qytetarėt – KEK-u. Nė vend qė tė eksportojė, KEK-u importon energji elektrike; nė vend qė ta rrisė buxhetin e Kosovės, e shterr atė; nė vend qė tė jetė bazė e zhvillimit ekonomik tė Kosovės, ėshtė shndėrruar nė pengesė pėr tė. E gjithė kjo duke pasur parasysh resurset e mėdha energjetike tė Kosovės dobia e tė cilave u ndje fuqishėm veēanėrisht nė vitet ’70-ta, fatkeqėsisht jo vetėm nga Kosova.
    Stagnimi ekonomik i Kosovės qė pasohet me rėnie tė vazhdueshme dhe tė shpejt sociale ka njė adresė tė thjeshtė dhe tė qartė – AKM-ja. Ajo disponon me pasuritė e Kosovės dhe kapacitetet e saj zhvillimore. Mirėpo, pėr vite me radhė ajo ka zotėruar pėr tė bllokuar ndėrsa zhbllokimi ishte shitje e tė mirave publike dhe shoqėrore tė Kosovės. Pėrveē qė kjo shitje parimisht ėshtė vjedhje e djersės dhe kontributit tė popullit, ajo u pėrcoll me vjedhje brenda vjedhjes, me kėnaqje interesash tė llojllojshme nė kurriz tė interesit tė pėrgjthshėm qė s’pėrfillej aspak. Pėr ta legjitimuar kėtė proces kanė inkuadruar ekspertė tė ndryshėm kosovarė qė thuhet tė kenė mbaruar shkolla me zė jashtė vendit, por tė cilėt nga perėndimi mė parė se dijen kanė marrur veēse stilin e jetesės. Ata janė agjentėt e ekspertizės nė “human resources”, temės sė preferuar tė turistėve ndėrkombėtarė, e cila shpalos vizionin menagjerial mbi njeriun si pjesė pėrbėrėse tė teknologjisė duke e instrumentalizuar atė. Ndėrkaq, anėn praktike tė privatizimit e legjtimojnė pėrfituesit: krerėt politik tė fshehur prapa emrave tė kushėrinjėve tė tyre dhe jo pak ish – komandantė tė UĒK-sė qė i janė bashkuar biznesmenėve tashmė tė rehabilituar qė vazhdojnė tė bashkėpunojnė me Serbinė. Ndalja nė gjysmė e luftės ēlirimtare rezultoi me hegjemoni reaksionare: jo vetėm qė nuk u pėrmbys shtresa qė pasurohej nga kolaboracionizmi por ajo u zgjerua me biznesmenėt e rinj nga radhėt e komandantėve tė dikurshėm tė UĒK-sė.

    Pėrqendrimi i burokratėve ndėrkombėtar tė AKM-sė, natyrisht, ishte aty ku janė paratė e mėdha: PTK, KEK, Aeroport, etj. Vjedhjet mė tė mėdha nuk janė bėrė prej ndėrkombėtarėve qė vijnė nga vendet e Botės sė Tretė por pikėrisht nga ata tė vendeve tė BE-sė. Paketa e Ahtisaarit parasheh qė edhe mė tutje ato tė mbesin pikėrisht nė duar tė atyre. Pasi qė t’i rjepin mirė e t’i shkatėrrojnė, ata do t’i shesin edhe kėto pasuri kolektive tė ndėrtuara me dekada dhe atė me ēmime banalisht tė ulta. Tregu vendos pėr ēmimin, do tė na thonė! Dhėnia e Aeroportit tė Prishtinės me koncesion dhe planet pėr TC “ Kosova C ” janė vetėm fillimi. Sepse, privatizimi i shėrbimeve komunikuese dhe i energjisė ėshtė esencial pėr neoliberalizmin. Privatizimi i resurseve dhe sferės publike ėshtė rruga e zhbėrjes sė shoqėrisė. Mu kėtė e duan, sepse shoqėria si koncept ėshtė sfida kryesore pėr mėnyrėn e sundimit qė ata e dėshirojnė. UNMIK-u bėn sehir pėrderisa kolapsojnė UP-ja dhe QKUK-ja. Zaten e tėra ėshtė tranzicion: rrėnim sistematik i shėrbimit publik. Mbase kėta neokolonizatorėt neoliberal, nė instancėn e fundit, edhe ta pranojnė shtetin dhe vendin, por vetėm atėherė kur ta shesin paraprakisht.

    Tėrė kėtė kurs paketa e Ahtisaarit do ta pėrforcojė. Investimi nė tė ardhmen i Misionit Civil Ndėrkombėtar qė do tė ‘kėshillojė’ edhe nė planifikimin e buxhetit do tė jetė i drejtuar kah dora e djathtė dhe e hekurt e pushtetit: nė polici e gjyqėsi, duke i rritur pagat dhe pėrmirėsuar kushtet atje, duke sjellur profesionistė tė akullt nga BE-ja nė kėto sektore. Arsimi e shėndetėsia do tė vazhdojnė tė dergjen pa shpresė, pėrveē shkollave dhe ordinancave private qė do tė bėhen vendtakim i familjeve tė biznesmenėve politikanė dhe politikanėve biznesmenė. Shumica dėrrmuese e popullatės do tė mbesin tė varfėr dhe ose tė papunė, tė kurthuar nė rrethin vicioz tė mjerimit: arsimimi i dobėt qė nuk tė bėn konkurrues, sėmundjet pėr shėrimin e tė cilave s’mund t’i blesh barnat, skamja dhe papunėsia qė lėnė tė hapur vetėm derėn e krimit dhe delikuencės.

    Kjo megjithatė nuk do ta ndal konsumin. Prodhimi kryesor i njė ekonomie tė kėtillė do tė jetė nevoja – vendosja e njerėzve nė gjendje gatishmėrie pėr tė kėrkuar diēka tė panevojshme. Edhe pėr kėtė arsye do tė ushqehen dallimet etnike dhe fetare. Kapitali i neoliberalizmit i do, i dėshiron dhe i krijon dallimet. Do tė kemi shampon pėr tinejxherėt muslimanė, kėpucė pėr vajzat katolike, bluza tė posaēme pėr asketėt ortodoksė mbi moshėn 30 vjeqare, pantollona tė veēanta pėr homoseksualėt shqiptarė e serbė.

    Pllakosja e mjerimit tė masave do tė pėrhapet ndėrkohė qė justifikimi i kontrollit dhe sundimit tė huaj mbi ne do tė mbetet po ai. Nuk jemi gati pėr t’iu lėnė vetėm! Liria e plotė ju bėnė dėm juve! Do tė na thonė fraza qė kanė kuptim edhe mė tė rėndė se kaq por tingėllim mė tė butė se kjo. Pėr shkak tė mjerimit qė na mbėrthen nuk do tė na lėnė tė jemi tė lirė. Nė fakt, pėr shkak se na e mohojnė lirinė, s’do tė mund tė dalim nga mjerimi. Nė vend qė tė ketė zhvillim pa dominim, do tė shndėrrohemi – ashtu siē tashmė mbase jemi bėrė – nė njė vend ku ka vetėm dominim dhe s’ka fare zhvillim.

    Diciplinimi gjithėnjė e mė pak i nevojshėm i politikanėve kosovarė, edhe nė tė ardhmen do tė jetė instancė e Pėrfaqėsuesit Special Ndėrkombėtar si sovran. Andaj, ata do tė pėshpėrisin si ngahera. Pėshpėritja ėshtė egzistenca e tyre. Pėshpėritjen deri nė heshtje totale, do ta kėrkojnė edhe nga qytetarėt pėrmes refrenit tė tyre qė nuk do tė pėrfundojė asnjėherė pėrderisa tė respektohet: Shshshssh… E dimė se je i shqetėsuar por rri i qetė. E dimė se je i pakėnaqur por prit. E dimė se po vuan por duro. ( Rri aty poshtė qė net ė rrimė kėtu lart. )

    Mirėpo, do tė vie njė ditė, mė shpejt se sa qė besohet, kur askush s’do tė heshtė e durojė. Kur padėgjueshmėria e njerėzve do tė jetė normale, gjėja mė normale. Vitet me UNMIK-un, AKM-nė dhe tė ngjashmit do tė duken aq tė turpshme. Ashtu siē edhe janė.

    Burgu i Prizrenit, krahu A, qelia nr. 3
    Kosova ėshtė Zemra e Shqipėrisė !

  8. #118
    Vetevendosje & kuq e zi Maska e ABytyqi
    Anėtarėsuar
    19-05-2006
    Vendndodhja
    Belgjik
    Postime
    475
    Thyerja
    Shkruar nga Albin Kurti
    Monday, 30 April 2007



    Krejt ēfarė ka bėrė procesi negociator qė rezultoi me pakon e Ahtisaarit ėshtė zrbitja e kėrkesės kosovare nga pavarėsia e plotė dhe pa kushte nė pavarėsi tė mbikėqyrur me decentralizim etnik dhe ‘eksterritorialitet’ fetar pėrbrenda. Kėtė zbritje e aprovoi edhe Kuvendi i Kosovės, me aklamacion dhe pa debat, duke dėshmuar pėr kushedi tė satėn herė me radhė qė Kuvendi i Kosovės realisht nuk ėshtė Kuvend e aq mė pak i Kosovės. Marrėveshja apo vendimi pėrfundimtar pėr statusin e ardhshėm tė Kosovės janė ende larg dhe mė tė pasigurta se qė besohet, mirėpo, ėshtė e sigurtė se zbritja e kėrkesės do tė pėrkthehet nė zbritje tė rezultatit. Jo vetėm kaq. Zbritja e pėrgjithshme e kėrkesės nėnkupton zbritjet e veēanta. Mė e rėndėsishmja, qė do tė thotė mė e rėnda, ėshtė se TMK-ja nuk do tė bėhet ushtri dhe ushtria e premtuar maksimalisht do tė jetė vetėm FSK, shkurtesė kjo pėr Forcat e Sigurisė sė Kosovės. Sė pari, ajo nuk do tė quhet ushtri dhe as armatė sepse, thjesht, nuk do tė jetė e tillė. Sė dyti, FSK me armatim tė lehtė, numėr aq tė paktė tė pjesėtarėve (2500), dhe nėn tutelėn e huaj, jo vetėm qė s’ka tė bėjė me ushtrinė apo armatėn, por ajo do tė jetė e brishtė edhe pėr sigurinė e vetes sė saj e lėre mė pėr atė tė Kosovės.

    Shqetsimet fillestare, edhe ashtu tė vakėta, tė TMK-sė u fashitėn kur fjala ‘shpėrbėrje’ u zėvendėsua me fjalėn ‘shuarje’ (pra TMK-ja nuk do tė shpėrbėhet por do tė shuhet) dhe atėherė kur iu premtuan pensione pjesėtarėve ca mė tė moshuar tė saj dhe atyre qė s’do ta kalojnė provimin pranues pėr FSK. Krerėt e TMK-sė u ndanė tė kėnaqur qė TMK-ja do tė shuhet pa u shpėrbėrė ndėrkaq pėr pakėnaqėsinė e niveleve tjera nė drejtim tė bazės nuk do tė mėsojmė asgjė asnjėherė pėrderisa ajo pakėnaqėsi nuk shndėrrohet nė rezistencė. Nėse i dramatizojmė ca dallimet nė njė kėso situate gjithsesi tė mjerė, shprehja ‘shuarje’ mua mė ngjanė tė jetė mė e pafavorshme sesa ajo ‘shpėrbėrje’. Nėse diēka shpėrbėhet kjo ende s’ėshtė shuarje – elementet e shpėrbėra mund tė mos shuhen. Kur diēka shuhet, vetėm pėrmendja e mosshpėrbėrjes ėshtė ofenduese pėr inteligjencėn e njeriut. Pėr ēfarėdo inteligjence tė cilitdo njeri. Megjithėkėtė, ėshtė dėshpėruese pėrpjekja sqaruese pėr atė qė ka vendosur qė me ēdo kusht t’ia bėjė qejfin vetes. Kur do tė duket tragjik, do t’i dukesh qesharak. Dhe anasjelltas.

    Qytetarėt pėrherė ruajtėn respektin dhe vlerėsimin e lartė pėr TMK-nė. Pėr shkak tė sė kaluarės sė saj tė lavdishme – ushtri qė ēliron popullin; pėr shkak tė sė ardhmes sė saj qė shpresonin tė jetė e ndritshme – ushtri qė do ta mbrojė vendin. TMK-ja pėrjetohej si njė moment qė porsa erdhi dhe sapo nuk ka ikur: ndėrmjet tė shkuarės qė ishte dėshmi dhe tė ardhmes qė ishte premtim i shndėrruar nė bindje.

    Nė tė vėrtetė, procesi ėshtė tjetėr sepse projekti ishte tjetėr. Dhe, mbase gjėrat kanė njė fillim mė tė hershėm sesa qė duket, dhe mė determinues sesa qė dėshirohet. Po tė thuhej nė verėn e vitit 1999 se UĒK-ja duhet tė shuhet (ose shpėrbėhet, si tė doni!) reaksioni i fuqishėm do tė ishte i pashmangshėm. Andaj, thanė se UĒK-ja ‘vetėm’ do tė transformohet nė TMK. Ashtu edhe bėnė. Transformimi kishte kuptimin e ēarmatosjes qė kompenzohej pėrmes simbolizmave: TMK-ja kishte uniforma, kazerma, flamur dhe emblemė, kishte madje edhe grada, por… s’kishte armatim!

    Komandantė tė saj dhe komandantė tė dikurshėm tė UĒK-sė, nga tė gjitha zonat operative, arrestoheshin e dėnoheshin nga gjyqet e UNMIK-ut. Qėllimi ishte qė ata tė diciplinoheshin, tė zbuteshin, dhe mė pas t’i bashkoheshin kontigjentit tė politikanėve servil tė partive politike. Luftėtarėt prijės qė e dinin rėndėsinė e angazhimit vetjak dhe gėzonin respektin e ish-ushtarėve tė UĒK-sė, qė kishin ngadhėnjyer nėpėr beteja frontale dhe ishin pėrplot vetėbesim, ishin bėrė shėnjestėr e drejtėsisė politike tė UNMIK-ut. Njeriu nuk mund tė dal nga burgu dhe tė mbetet i njėjtė ashtu sikundėr hyri. Ai ose do tė bėhet mė radikal ose do tė zbutet. Komandantėve tė TMK-sė e UĒK-sė, pa pėrjashtim, u ngjau kjo e dyta. Ata u zbutėn. Burgu i zbuti. E braktisėn TMK-nė (kėtė ushtri tė dikurshme dhe kinse ushtri tė ardhshme), e zhveshėn uniformėn, u pispillosėn me sako e pantollona tė hekurosura, me kėmisha tė shkėlqyeshme, me xhel pėr flokė edhe mė tė shkėlqyeshėm, me livandė kundėrmuese e buzėqeshje plastike, me njė fjalė e prenė biletėn pėr t’u ngjitur nė skenėn e teatrit tė kukullave politike. Skenarin nuk e lexuan dhe as qė donin t’ia dinin pėr tė kurse aftėsia pėr aktrim nuk ēonte peshė meqenėse regjimi, atėherė kur nuk i linte si spektatorė, edhe ashtu veēse improvizime kėrkonte prej tyre. Kishte edhe komandantė tė tillė qė u lejuan tė pasuroheshin pėr t’ua pasuruar dosjet pėr t’i bėrė tė dėgjueshėm edhe pa burg. Me shkop, me karrotė, apo me tė dyja kėto ngapak, pėrfundimi i tyre ishte i njėjtė. Skema: komandantė tė pasur, ushtarė tė varfėr, garantonte pėrmbushjen e dy synimeve kryesore: diskreditimin dhe demoralizimin.

    Gati tetė vjet mė vonė, po kurorėzohet ajo qė s’bėhej dot atėherė dhe menjėherė. Po shuhet pėrfundimisht UĒK-ja (ose po shpėrbėhet ajo, si tė doni!) vetėm se thuhet se ėshtė TMK-ja ajo qė po shuhet (ose po shpėrbėhet ajo, si tė doni!) meqenėse tingėllimi i kėtillė ėshtė mė pak i vrazhdė pėr veshin paēka qė kuptimi dhe efekti janė po ata. Pasi qė e ēarmatosėn strukturėn dhe e rraskapitėn mirė e mirė, tash po e zhbėjnė atė tėrėsisht duke e fshirė legalisht dhe juridikisht, duke e shpronėsuar materialisht, duke e rrėnuar moralisht. Plotėsonin tė shkretit standarde, norma e kushte arbitrare qė vetėm sa i shpejtonin drejt vdekjes sė tyre.

    Se TMK-ja ishte prej fillimit njė anije e thyer qė po fundosej, mė sė miri e dinte vetė kapiteni i saj Agim Ēeku, i cili gėnjente pėr anijen dhe destinimin e saj qė tė mund tė braktiste me kohė atė ashtu siē edhe bėri. Me vete i mori edhe disa eprorė qė brenda natės i bėri kėshilltarė pėr tri arsye: qė tė mos ndjehej i vetmuar, tė dukej mė serioz, dhe ta brente mė pak ajo pak ndėrgjegje qė ka. Mirėpo, ai vazhdoi qė ta fshehte thyerjen e anijes dhe tė gėnjente pėr portin e arritjes sė saj, edhe pas arratisjes nga anija nė mėnyrė qė tė mos vepronin edhe shumė tė tjerė sikur ai. Ngjashėm patėn vepruar edhe gjeneralė tė tjerė, tashmė gjithashtu politikanė, tė cilėt mu atėherė kur po iknin nga TMK-ja intensifikuan deklaratat se si TMK-ja ėshtė nė rrugėn e duhur e bile nisėn tė thonė edhe se si ajo ėshtė ushtri! Nuk mund tė thuhet se ata ishin aq tė padijshėm saqė s’kishin haber se ēka ėshtė ushtria. Mė parė, donin qė tė mos i bėnin tė ndjeshėm ‘shokėt’ qė po i braktisnin.

    Kėto ditė filloi edhe faza e re e rrjedh(j)es sė vjetėr. Rrustem Berisha, komandant i Akademisė sė Mbrojtjes nė kuadėr tė Komandės sė Trajnimit dhe Doktrinės nė TMK do ta lė TMK-nė pėr postin e zėvendėsministrit tė brendshėm. Partitė politike (nė kėtė rast LDK-ja) po gjejnė e sajojnė vende pėr eprorėt e TMK-sė nė politikė e qeveri, vende kėto qė u ngjajnė barkave shpėtuese qė varen anash anijes nė rast fundosjeje. Barka shpėtuese nuk do tė ketė pėr pjesėtarėt e TMK-sė pa grada tė larta, ashtu sikurse qė nuk kishte barka shpėtuese nė anijen “Titanik” pėr shtresat e varfėra.

    FSK do tė jetė e ngjashme me SHPK-nė vetėm se mė e dobėt se ajo. Fryma e UĒK-sė nuk do tė jetė nė FSK ashtu siē nuk ėshtė mė nė SHPK. Do tė mbretėrojė aty njė tjetėr frymė, fryma projugosllave; dhe, sa mė lart qė do tė ngjitesh nė piramidėn e saj do tė tė pėrforcohet déją vu ndjenja: kuadro tė ish-sistemit, ndonėse ca mė tė thinjur, ose mutacione e reinkarnacone tė tyre. Do ta lėnė aty edhe ndonjė ish komandantė tė UĒK-sė sa pėr tė thėnė, e i cili ose do tė bėhet si rrethi i tij ose do tė zgjohet ēdo mėngjes me mendimin pėr dorėheqje. Ka ndonjė tė tillė, tė kėtij llojit tė dytė, edhe sot nė SHPK, njė lloj ky gjithsesi nė zhdukje e sipėr.

    E gjithė kjo ėstė veēse process i zbrazjes politike tė politikės nga forca. I krijimit tė ushtrisė sė politikanėve pa ushtri, tė cilėve s’ka se ēka u duhet njohja e pavarėsisė qė s’mund ta mbrojnė, s’ka se ēka u duhet pranimi i sovranitetit qė s’mund ta vendosin, s’ka se ēka u duhet shpallja e shtetit tė pavarur e sovran tė Kosovės qė vetėm sa do ta shkaktonte pavarėsinė e veriut dhe tė enklavave serbe nė jug tė Ibrit.

    Zbritja e pėrgjithshme e kėrkesės nėnkupton zbritjet e veēanta. Nėse shėrbehemi me metaforėn e thyerjes (sė anijes) tė zbritja e veēantė edhe nė rastin e zbritjes sė pėrgjithshme tė kėrkesės, atėherė do tė mund tė thoshim se kėmba e thyer po ngjitet gabimisht pėrmes pakos sė Ahtisaarit, kėtij gipsi joadekuat me formė tė gabuar. Nė qoftė se lejojmė qė kjo ngjitje e shtrembėr tė vihet nė jetė, do tė na duhet ta thyejmė sėrish kėmbėn pėr njė ngjitje tė re e tė duhur.

    Burgu i Prizrenit, krahu A, qelia nr.3
    Kosova ėshtė Zemra e Shqipėrisė !

  9. #119
    Vetevendosje & kuq e zi Maska e ABytyqi
    Anėtarėsuar
    19-05-2006
    Vendndodhja
    Belgjik
    Postime
    475
    Pa ushtri kundėr Ēubriloviqit?!
    Shkruar nga Albin Kurti
    viernes, 04 mayo 2007



    Pakon e Ahtisaarit nuk e ka refuzuar Vojislav Koshtunica e as Boris Tadiq. Pakon e Ahtisaarit e ka refuzuar Vaso Ēubriloviq. Nė memomrandumin e tij famėkeq tė vitit 1937, ndėr tė tjera, ai shkruan edhe kėtė: “Shqiptarėt nuk mund tė dėbohen vetėm nėpėrmjet kolonizimit gradual. (…) Rruga dhe mėnyra e vetme pėr t’ia dalur mbanė me ta ėshtė forca brutale e njė shteti tė organizuar, me ēka ne kemi qenė gjithmonė superior ndaj tyre. (…) E vetmja metodė pėr zgjidhjen e kėtij problemi ėshtė zhvendosja masive e shqiptarėve. (…) Statistikat tona tė periudhės 1921 – 1931 gjithashtu tregojnė se pjelloria e grave shqiptare e kanė mundur politikėn tonė kolonizuese.” Pakoja e Ahtisaarit ia tjetėrson trashėgiminė kulturore Kosovės, e betonon ndarjen institucionale dhe territoriale mbi baza etnike, dhe krijon mundėsinė pėr rikolonizimin e Kosovės – kthimin e serbėve ku ata duan dhe formimin e mėtutjeshėm tė komunave tė reja pėr ta. Mirėpo, pakoja e Ahtisaarit nuk i shpėrngul shqiptarėt menjėherė dhe masivisht. Ajo ėshtė shansi pėr ta bėrė kėtė gradualiasht. Andaj nuk i pėlqeu Vaso Ēubriloviqit. Pakoja e Ahtisaarit ėshtė diakronike. Ēubriloviqi preferonte zgjidhje sinkronike.

    Gjatė viteve tė ’90-ta Milosheviqi sillte nė Kosovė refugjatė serbė nga Bosnja e Kroacia ndėrkohė qė rriste trysninė mbi shqiptarėt gjė qė rezultoi me mbi 300.000 shqiptarė nga Kosova qė morrėn botėn nė sy. Nė vitin 1999 Milosheviqi iu kthye Ēubriloviqit: i deportoi jashtė Kosovės afėr njė milion shqiptarė duke pėrfituar nga bombradimet ajrore tė NATO-s qė nuk u pėrcollėn me trupa tokėsore. Suksesi i Milosheviqit nuk ishte i qėndrueshėm meqė ai nuk e pėrfilli njė tjetėr sugjerim tė Ēubriloviqit. Shtėpitė dhe banesat e boshatisura tė shqiptarėve nuk i mbushi me kolonizatorė serbė. Milosheviqi nuk e kishte pėrgatitur masėn prej qindra mijėra civilėve serbė qė do tė zinin vendet e zbrazura nga shqiptarėt.

    Nė fund tė muajit prill tė kėtij viti, disa mijėra serbė u grumbulluan nė pikėn veriore kufitare tė Kosovės. Ata ishin mostra simbolike e 220.000 ‘refugjatėve’ serbė me tė cilėt kėrcėnon Serbia e Koshtunicės dhe Tadiqit duke qenė tė vetėdijshėm pėr lėshimin qė bėri Milosheviqi. Mobilizimet aktuale tė vullnetarėve serbė pėr luftėn e ardhshme nė Kosovė i ngjajnė aq shumė depėrtimit tė formacioneve ēetnike tė cilat i propozonte Ēubriloviqi. Xhandarmėria serbe nė dy vitet e fundit i ka intensifikuar kalimet dhe provokimet nė komunėn e Dardanės nė tė cilėn nuk ka fare, ashtu siē nuk kishte asnjėherė, prezencė tė TMK-sė. Nė anėn tjetėr, dihet qė rreth 130.000 serbėve qė janė nė Kosovė askush nuk ua ka prekur armatimin qė ua ka lėnė Milosheviqi i cili, sidomos gjatė bombardimeve tė NATO-s, i pat militarizuar qė tė gjithė ata. Djegia e pyjeve, posaqėrisht nė Besianė qė kufizohet me Serbinė por edhe me Leposavqin nė veri, si dhe djegiet nė komunėn e Burimit qė kufizohet me Zubin Potokun, nuk janė aspak tė rastėsishme. Serbia po pėrgatit terrenin qė ta zgjerojė veriun e Kosovės dhe jo vetėm ta pamundėsojė ēlirimin e tij. Ndėrkohė, flitet edhe pėr ngrehje tendash nė Maqedoni qė do tė shėrbenin pėr fushimin e refugjatėve.

    Serbia e refuzoi pakon e Ahtisaarit jo vetėm pėr shkak se atė e ka kur tė dojė. Dhe, jo vetėm pėr shkak se synon qė pėrmbajtjen e saj ta bėjė edhe mė tė dėmshme pėr Kosovėn. Serbia e refuzoi pakon e Ahtisaarit sepse kėshtu tha Vaso Qubriloviqi.

    Bashkėsia ndėrkombėtare si ndėrmjetėsuese nė negociatat e Prishtinės me Beogradin nuk do ta bombardojė Serbinė pėr shkak tė refuzimit tė saj. Ēėshtja e Kosovės, siē ėshtė kurthuar nė KS tė OKB-sė, do tė mbetet e bllokuar pėrderisa Serbia (dhe Rusia) do tė jetė e pakėnaqur dhe pėrderisa shqiptarėt e Kosovės tė presin e durojnė. Nėse trimėrohet Kuvendi i Kosovės dhe e shpall pavarėsinė e Kosovės kjo gjė nuk do ta bėnte tė pavarur Kosovėn por vetėm veriun e saj. Veriu pėrfundimisht do ta legalizonte pavarėsinė dhe shembullin e tij do ta ndiqnin edhe enklavat nė brendi tė Kosovės.

    Pakoja e Ahtisaarit edhe ashtu nuk e konsideron problem veriun e Kosovės tė cilit vetėm sa ia shton edhe njė komunė tė re serbe. Pakoja e Ahtisaarit problematizon pjesėn tjetėr tė Kosovės pėr tė cilėn parasheh metamorfozė tė llahtarshme pėrmes copėtimit e tjetėrsimit.

    Funksioni i deklaratave pėr njohjen e pavarėsisė nga SHBA-tė pa rezolutė tė re tė KS tė OKB-sė konsiston nė balansimin e kėrcėnimeve tė Rusisė me veto. Edhe nėse SHBA-tė e njohin pavarėsinė e Kosovės pavarėsisht nga KS i OKB-sė nuk do tė pėrfitojmė asgjė nga njė njohje e tillė nėse asaj nuk i paraprin armatosja e shqiptarėve tė Kosovės nga SHBA-tė ose sė paku leja e SHBA-ve qė Kosova tė armatoset nga Shqipėria. SHBA-tė e patėn njohur edhe Bosnje e Hercegovinėn si shtet tė pavarur e sovran nė fillim tė vitit 1992. Por, tė gjithė e dimė se ēka ngjau pastaj nė Bosnje dhe Hercegovinė (sė cilės madje iu vendos edhe embargoja e armėve) nga viti 1992 e deri nė vitin 1995.

    KFOR-i s’na mbron dot. Dėshmi pėr kėtė ėshtė tolerimi tetė vjeēar i strukturave tė Serbisė dhe i veriut tė ndarė. Dėshmi pėr kėtė ėshtė soditja qė KFOR-i i bėri spastrimit tė veriut tė Kosovės nga shqiptarėt nė shkurt tė vitit 2000. Njohja e Kosovės sė pavarur nga SHBA-tė apo shtetet tjera ėshtė veēse kundėrproduktive pėrderisa nuk na lejojnė tė kemi ushtrinė tonė.

    Milosheviqi asnjėherė nuk e pranoi se Serbia kishte luftuar nė Bosnje. Serbia nuk do ta pranojė se ajo e sulmoi Kosovėn: do tė thotė qė serbėt lokal (tė cilėt ajo i pajis me armatim shtesė dhe oficerė ushtarakė) u revoltuan.

    Negociatorėt kosovar e nėnēmojnė Serbinė (dhe Rusinė) pikėrisht qė mos tė detyrohen tė mendojnė pėr kėto skenare gjithnjė e mė tė gjasshme. Nėse nuk ndryshon diēka radikalisht, shumė shpejtė do tė vie koha kur dallimi mė i rėndėsishėm nuk do tė jetė se kush luftoi e kush s’luftoi nė luftėn e kaluar, por kush lufton (sėrish) e kush jo nė atė tė ardhmen. E atėherė, problemi kryesor do tė jenė pasojat qė do t’i regjistrojė historia e tė ardhmes sonė: humbja e mėtutjeshme dhe e pashmangshme e pjesėve tė territorit tone si rezultat i zhvillimit tė edhe njė lufte tjetėr vetėm nė trevat tona.

    Burgu i Prizrenit, krahu A, qelia nr. 3
    Kosova ėshtė Zemra e Shqipėrisė !

  10. #120
    Vetevendosje & kuq e zi Maska e ABytyqi
    Anėtarėsuar
    19-05-2006
    Vendndodhja
    Belgjik
    Postime
    475
    Agjencioni i rikolonizimit tė vjetėr dhe luftės sė re
    Shkruar nga Albin Kurti
    Friday, 18 May 2007


    Muaj mė parė nėpėr mediat e Kosovės promovohej Agjencia Kosovare e Pronės kryesisht pėrmes shkurtesės sė saj KPA. Ky promovim duke qenė i pėrgjithshėm e linte spektatorin indifirent. Mirėpo, pėr vetėm dy javėt e para tė kėtij muaji janė botuar tre numra tė gazetės sė KPA-sė si shtojcė nė tė pėrditshmen “Kosova Sot”. Titulli i numrit tė parė ishte pyetja: “A keni pranuar njoftim lidhur me ndonjė kėrkesė tė KPA-sė?” Secilit nga ne i bėhej kjo pyetje. Misioni i KPA-sė ėshtė masiv.

    Nė pėrshkrimin e kėsaj agjencie thuhet se “KPA ėshtė themeluar sipas Rregullores sė UNMIK-ut 2006/10 tė datės 4 Mars 2006, dhe agjencioni ka juridiksion ekskluziv pėr tė zgjidhur kėrkesat pėr riposedim tė pronės sė patundshme private, pėrfshirė pronat komerciale dhe tokėn bujqėsore, direkt tė ndėrlidhura si rezultat i konfliktit tė armatosur tė viteve 1998 dhe 1999.” Pėrveē qė pėrsėritet se nė Kosovė nuk kishte luftė (agresore tė Serbisė dhe ēlirimtare tė Kosovės) por (vetėm) konflikt tė armatosur, ky konflikt konsiderohet i kufizuar nė periudhėn ndėrmjet 27 shkurtit 1998 dhe 20 qershorit 1999 ashtu siē definohet nė nenin 3 tė Kapitullit II tė Rregullores tjetėr tė UNMIK-ut pėr kėtė ēėshtje, asaj Nr. 2006/50. Kjo periudhė pėrjashton uzurpimet e pronave tė shqiptarėve gjatė viteve tė ’90-ta, sikurse edhe shpronėsimet, dėbimet dhe kolonizimet e Kosovės pėrgjatė tėrė shekullit XX. Nė mėnyrė eksplicite thuhet se KPA-ja nuk ka juridiksion mbi kėrkesat qė kanė tė bėjnė me “humbjen e posedimit tė pronės gjatė nacionalizimit tė mėparshėm”. Tė pėrjashtuar nga KPA-ja janė edhe 11.564 shqiptarėt e dėbuar nga veriu i Mitrovicės nė shkurt tė vitit 2000, pronat dhe banesat e tė cilėve i shfrytėzojnė serbėt atje. Periudha e pėrcaktuar nga KPA-ja i shkon aq shumė pėrshtati Serbisė. KPA-ja pohon se ėshtė agjenci e pavarur pikėrisht pėr shkak se ėshtė plotėsisht e varur. Ajo mbėshtetet nė dy rregulloret e lartėpėrmendura tė UNMIK-ut; kryesues i Bordit Mbikėqyrės ėshtė zėvendėsi i PSSP-sė, Steven Schook; pesė anėtarėt e Bordit Mbikėqyrės janė tė emėruar nga PSSP-ja (dy prej tė cilėve tė nominuar nga Kryeministri, gjithnjė nėn mėshirėn e PSSP-sė); Komisioni pėr Kėrkesa Pronėsore, si organ vendimmarrės, pėrbėhet nga dy anėtarė ndėrkombėtar dhe njė vendor, qė tė gjithė tė emėruar nga PSSP-ja; PSSP-ja cakton drejtorin dhe zėvendėsdrejtorin e Sekretarisė ekzekutive (i dyti i emėruar nga Kryeministri); trupi gjykues i Gjykatės Supreme qė vendos pėr ankesat i ka tre gjykatės (dy ndėrkombėtar dhe njė vendor) tė autorizuar nga PSSP-ja (sipas nenit 12.8 nė Kapitullin IV tė Rregullores Nr. 2006/50). Nėse kjo ėshtė pavarėsia unė nuk e di se ēka ėshtė varėsia Juridiksioni i KPA-sė ėshtė ekskluziv. Nuk mund tė dorėzohen mė kėrkesa nėpėr gjykata vendore. Kėrkesat e paraqitura atje para themelimit tė KPA-sė si dhe ato tė ish-Drejtorisė pėr Ēėshtje Pronėsore dhe Banesore (HPD), qė ėshtė shndėrruar nė KPA pėrmes Rregullores Nr. 2006/10, i kalohen KPA-sė. Tė gjithė ata tė cilėt kanė pranuar njoftimin lidhur me ndonjė kėrkesė pėr pronėn, KPA-ja i fton qė tė pėrgjigjen brenda 30 ditėve nėse dėshirojnė tė bėhen palė nė kėrkesė, meqė KPA-ja mund tė lėshojė urdhėr qė mund tė ndikojnė nė tė drejtat potenciale mbi pronėn pa ndonjė paralajmėrim tė mėtejmė! KPA-ja ka bėrė njė listė prej 13 dokumenteve pėrmes tė cilave mund tė kundėrshtohet kėrkesa. Nuk ka dyshim se shqiptarėt nė garėn e dokumenteve me serbėt (tė cilėt pretendojnė tė kenė qenė pronar ose posedues/shfrytėzues ligjor apo bartės tė sė drejtės sė banimit mbi pronėn) zakonisht do tė dalin humbės.

    Deri mė tani mė shumė se 20.000 kėrkesa pronėsore janė paraqitur nė KPA (shumica dėrrmuese e kėtyre pėr prona bujqėsore) rreth 5.000 prej tė cilave janė botuar nė tre numrat e gazetės sė KPA-sė si tė notifikuara. Vetėm 10% e kėrkesave janė dorėzuar nė zyrat e KPA-sė brenda Kosovės ndėrsa tė tjerat nė zyrat e saj nė Serbi, Mal tė Zi e Maqedoni. Njė e treta e kėrkesave janė pėr pronat nė vetėm tri komuna tė Kosovės: nė komunėn e Burimit, Klinės dhe atė tė Pejės. Kjo vetėm sa e vėrteton aspiratėn e Serbisė pėr marrjen e pjesės veriperėndimore tė Kosovės, qė ka vazhdimėsi territoriale me Zubin Potokun, mu ashtu siē e ka paraqitur Lėvizja VETĖVENDOSJE! qysh para njė viti nė hartėn: “Decentralizimi  Ndarje, Ndarja  Luftė”. (Ka njė film tė Hitchcock-ut me titull “Veri – Veriperėndim”!)

    Nė mėnyrė qė pronat qė do tė kthehen tė mos mbesin tė zbrazėta, KPA-ja ka pėrpiluar edhe njė skemė qiradhėnie pėr pronat banesore qė i ka nėn administrim pėrfshirė kėtu ato 5.000 sosh tė ’trashėguara’ nga HPD-ja. Sa pėr ilustrim, ja njė situatė qė do tė bėhet tipike meqenėse e pashmangshme dhe e pėrhapur kudo: familja shqiptare e dėbuar nga banesa e saj nė fillim tė viteve tė ’90-ta prej policit serb qė aty e vendosi familjen e vet, do tė ridėbohet sėrish tash, por kėsaj radhe nė banesė do tė mund tė vendoset me qira njė tjetėr familje shqiptare. Kėsisoj do tė shkaktohet konflikti ndėrmjet shqiptarėve mbase edhe i soditur nga polici serb diku nė Serbi. Nėse do tė ketė rezistencė nga familja qė aktualisht ndodhet nė banesėn e vet, SHPK-ja (sėrish shqiptarė!) do tė jenė aty qė ta zbatojnė vendimin – dėbimin me dhunė dhe konfiskimin.

    KPA-ja pret qė nė tė ardhmen e afėrt t’i bėhen mbi 100.000 kėrkesa. KPA-ja do tė shndėrrohet nė njė shkurtesė tė urryer. Sepse, ajo ėshtė agjencion qė do tė krijojė mundėsinė pėr restaurimin e rikolonizimit serb nga shekulli i kaluar, e tė dėmtuar nė kėtė fillimshekull. Por, jo vetėm kaq. Siē mė tha njė i burgosur pėrderisa po diskutonim pėr kėtė temė: edhe nėse asgjė tjetėr nuk do ta sjellė luftėn e re nė Kosovė ky mision i KPA-sė e garanton atė. Dilema transformohet: ėshtė me apo pa paramendim kjo?

    Burgu i Prizrenit, krahu A, qelia nr. 3
    Kosova ėshtė Zemra e Shqipėrisė !

Faqja 12 prej 31 FillimFillim ... 2101112131422 ... FunditFundit

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •