Close
Faqja 8 prej 31 FillimFillim ... 67891018 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 71 deri 80 prej 306
  1. #71
    Vetevendosje & kuq e zi Maska e ABytyqi
    Anėtarėsuar
    19-05-2006
    Vendndodhja
    Belgjik
    Postime
    475
    Demonstrata kundėr rezolutės me automatik
    Shkruar nga Albin Kurti
    Tuesday, 20 June 2006


    Mė 10 qershor 2006, Rezoluta 1244 u vazhdua edhe pėr njė vit tjetėr. Ky vazhdim nuk u bė publik meqė ishte automatik. Nėse nuk vendoset ndryshe, Rezoluta 1244 ringjallet porsa vdes, mu nė datėlindjen e saj. Ajo me automatizėm fiton edhe njė afat tjetėr njėvjeēar. E, ky automatizėm, si i tillė, nuk ėshtė i afatizuar. Numėrimi teposhtė s’ėshtė i mundur. Automatiku i Rezolutės ėshtė i pamėshirshėm meqė i garantuar.

    Rezoluta 1244 zgjatet nė dukje vetėm nga pak, vlen vetėm edhe pėr njė vit, por pa datė se kur nuk do tė zgjatet mė, pa njė kufi qė do tė siguronte se ajo mbaron. Sikurse rasti i epizodave tė njė filmi qė kanė kohėzgjatje tė fundme, por nė kuadėr tė njė seriali qė s’i shihet fundi askund. Rezoluta 1244 njėmend ėshtė e pėrkohshme, por aspak nuk ėshtė i kėtillė edhe vazhdimi i saj i rregullt me 10 qershor. Kėtė 10 qershor, atėherė kur pėr herėn e shtatė me radhė u ripėrtri Rezoluta 1244 pėr t’u bėrė ajo qė ėshtė, 81 veta, kryesisht aktivistė tė Lėvizjes VETĖVENDOSJE! por dhe disa anėtarė tė organizatave e shoqatave bashkėpjesėmarrėse nė demonstratėn e 8 dhe 9 qershorit 2006, ndodheshin nėpėr burgje anekėnd Kosovės. Ata i kishin shpėrndarė nėpėr burgje tė ndryshme si gjatė paraburgimit po ashtu edhe gjatė vuajtjes sė dėnimit. Natyrisht, me synim qė ata tė mos organizoheshin dhe tė ndėrmerrnin diēka. Edhe pas arrestimit dhe dėnimit, policia e gjyqėsia u frikėsoheshin aktivistėve. Mirėpo, sėrish, pėrkundėr shpėrndarjes, burgjet e ndryshme njėri pas tjetrit kaploheshin nga greva e aktivistėve qė refuzonin produktet ushqimore nga Serbia. Pa u koordinuar, pa kontatuar ndėrmjet vete. Edhe tė burgosurit e tjerė u bashkoheshin atyre me shumė vullnet e entuziazėm. Fryma e rezistencės parimore dhe konsekuente pėrhapej me shpejtėsi brenda burgjeve. Kėtė aktivitet nėpėr burgje e ndėrpreu lirimi nga ato. Qė tė gjithė u liruan tė njėjtėn ditė meqenėse qė tė gjithė ishin dėnuar njėsoj – 10 ditė burg. Ndonėse asnjėri nga ne 81 aktivistėt nuk i jemi pėrgjigjur as policisė e as gjykatėsve duke mos i pranuar ata, dėnimi uniform i gjykatave pa marrė parasysh nėse je organizator ose kalimtar i cili i ėshtė bashkuar masės nė rrugė, zbuloi edhe njėherė natyrėn tėrėsisht politike tė procesit kundėr nesh. (Sigurisht se populli i Kosovės si ēdo popull nė botė do vetėvendosje, andaj qė tė gjithė ne, secili prej nesh, jemi tė njėjtė pėr pushtetin qė ia mohon vetėvendosjen popullit dhe sundimi i tė cilit rrjedhimisht ėshtė shtypje.) Pėr mė tepėr, kėtė herė aktivistėt u arrestuan, u dėrguan nė paraburgim, pastaj nė gjykatėn pėr kundėrvajtje nė Prishtinė, dhe menjėherė nė vuatje tė dėnimit. Pra, e gjithė procedura u zhvillua pa ndėrprerje, pa tė drejtė ankese dhe pa thirrje pėr gjyq sikur herave tjera, nė mėnyrė qė ne aktivistėt tė ishim vazhdimisht nė duart e policisė dhe kėsisoj tė mbaheshim tė izoluar dhe sa mė larg zhvillimeve politike. Pra, dhuna brutale e dy intervenimeve policore mė 9 qershor 2006 nė orėn 3:30 dhe 11:30, u pasua nga dhuna e planifikuar institucionale e izolimit dhe provokimit tė aktivistėve tė burgosur. Ėshtė shumė domethėnės angazhimi i zellshėm i policisė pas tė dy kėtyre intervenimeve kundėr aktivistėve, pėr vjedhjen e tendave dhe gjėsendeve tona, pėr fshirjen e parullave dhe eliminimin e ēdo gjurme tė demonstratės. Jo vetėm qė na sulmonin neve demonstruesit por donin qė edhe ta zhduknin demonstratėn, tė fshinin nga faqja e dheut ēdo dėshmi tė demonstratės dhe rezistencės sonė, dhe asisoj tė krijonin njė pamje idilike pėr Ahtisarin dhe t’ia shtonin atij vetėbesimin si ndėrmjetėsues nė kėto negociata makabėr.

    Pėr intervenimin e parė nė mes tė natės policia pėrdori pretekstin se me bllokimin e rrugės ‘Luan Haradinaj’ ėshtė penguar liria e lėvizjes. Nė fakt, atėherė kishte mė sė paku lėvizje por policia donte qė tė kishte sa mė pak qytetarė dėshmitar tė intervenimit tė dhunshėm tė saj. Pėr intervenimin e dytė, atė qė ndodhi pak para mesditės, policia pėrdori pretekstin e pengimit tė lirisė sė institucioneve (!) por nė tė vėrtetė ajo donte tė siguronte daljen e zyrtarėve dhe administratorėve tė UNMIK-ut pėr drekė dhe mbi tė gjitha ardhjen e papenguar tė Marti Ahtisarit. Ky intervenim ishte shumė mė brutal dhe i vrazhdtė edhe pėr faktin se policia donte ta kryente ‘punėn’ sa mė shpejtė. Qė tė dy kėto pretekste tė pėrdorura kanė qenė tė vlefshme prej fillimit tė demonstratės tė enjten nė orėn 12:00. Mirėpo, atėherė nuk pat intervenuar policia, duke e quajtur madje edhe tė qetė demonstratėn tonė, ngaqė UNMIK-u kishte llogaritur nė dy skenare tė zhvillimit tė demonstratės tė cilat nuk i dolėn tė sakta. I pari, demonstruesit lodhen dhe ikin. I dyti, demonstruesit mėrziten dhe bėhen tė dhunshėm duke djegur e thyer, me ē’rast kriminalizimi i tyre bėhet i lehtė. Deklaratat e paskrupullta por edhe idiotike tė Petersenit pėr demonstratėn tonė vijnė mu nga paniku i tij qė e pasoi kėtė kalkulim tė gabuar.

    Rezoluta 1244 e pranon dhe afirmon sovranitetin dhe integritetin territorial tė Jugosllavisė (tash Serbisė) mbi Kosovėn dhe nuk e honeps vullnetin e popullit tė Kosovės. Rezoluta 1244 paraqet platformėn sistemike dhe funksionale tė UNMIK-ut. Rrjedhimisht, UNMIK-u nė Kosovė ėshtė zėvendėsimi pėr Serbinė. Jemi stėrngopur me zėvendėsime. Neve na duhet ajo qė s’ka zėvendėsim. Vetėvendosja. Pėr tė dhe drejt saj s’duhet tė ndalemi.
    Kosova ėshtė Zemra e Shqipėrisė !

  2. #72
    Vetevendosje & kuq e zi Maska e ABytyqi
    Anėtarėsuar
    19-05-2006
    Vendndodhja
    Belgjik
    Postime
    475
    Ndėrrimi pėr mosndryshim
    Shkruar nga Albin Kurti
    Wednesday, 21 June 2006



    Atėherė kur rritja e pakėnaqėsisė sė qytetarėve shpejtohet, atėherė kur kėrbaēi i kryeadministratorit bėhet gjithnjė e mė i dukshėm, atėherė kur sofizmave tė tij dhe menaxhimit tė opinionit publik i del boja, natyrisht se do tė ndėrrohet kryeadministratori pėr tė vazhduar kryeadministrimi.

    - UNMIK-u po shkon.
    - Mirėpo, ai ėshtė kėtu!
    - Nejse de, UNMIK-u do tė shkojė.
    - Mirėpo, kur?!

    Ky insert i shkurtėr ėshtė e pėrbashkėta e shumė diskutimeve prishtinase. Ai zhvillohet ndėrmjet lexuesve, dėgjuesve dhe shikuesve qė i besojnė politikanėve vendor dhe zyrtarėve tė UNMIK-ut nė njėrėn anė, e fjalėt dhe pamjet e tė cilėve i servon gazetaria protokolare nėpėr media, dhe aktivistėve tė Lėvizjes VETĖVENDOSJE! dhe pėrkrahėsve tė saj nė anėn tjetėr. Sa mė shumė qė i afroheshim datės sė 8 qershorit 2006, datės sė demonstratės kundėr Rezolutės 1244 dhe padrejtėsive politike, ekonomike e sociale, aq mė shumė shtoheshin dhe ngriteshin zėrat e regjimit dhe tė atyre tė afėrt me tė pėr shkuarjen e UNMIK-u e cila veēsa nuk na paska ndodhur. Po t’i merrte njeriu seriozisht kėto deklarime, po t’i besonte dikush ato plotėsisht dhe nė mėnyrė jokritike, atėherė me siguri se tė krijohej bindja se administratorėt e UNMIK-ut i kanė mbushur valixhet e tyre dhe mbase ia vlen tė dalėsh nė rrugėn ‘Luan Haradinaj’ pėr tė parė largimin e UNMIK-ut jashtė Kosovės. Mirėpo, jo. UNMIK-u ėshtė po aty dhe po ashtu siē ishte tash e shtatė vjet tė shkuara. Dhe, UNMIK-u do tė vazhdojė tė qėndrojė aty e kėshtu edhe pėr shumė vjet tė tjera nėse ne heshtim dhe nuk e kontestojmė sundimin antidemokratik e neokolonialist tė tij.

    Para disa muajve zėvendėsi i Ahtisarit pėr negociatat ndėrmjet Prishtinės e Beogradit, Albert Rohan, pat deklaruar se sa mė shumė qė po pėrmendet pavarėsia aq mė mirė po ecin negociatat. Po, pra. Ua pėrmend shqiptarėve tė Kosovės pavarėsinė dhe ata pastaj bėjnė koncesione tė paimagjinueshme territoriale, kulturore dhe ekonomike. Krejtėsisht sipas tė njėjtit model, edhe nė fillim tė qershorit e mbushėn eterin me gjepurat se si po shkon UNMIK-u nė mėnyrė qė sa mė lehtė tė vazhdohej Rezoluta 1244 edhe pėr njė vit tjetėr. Si ēdo herė, sėrish me automatizėm. Kėsisoj, nė vend se tė diskutohej pėr zgjatjen e njė rezolute e cila mohon vullnetin e njė populli tė tėrė dhe qė ia ruan sovranitetin dhe integritetin territorial Serbisė, po imponohej ambienti relaksues dhe afirmativ, kryekėput i rrejshėm, pėr shkuarjen e UNMIK-ut. Qytetarėt jo vetėm qė po gėnjeheshin meqė po ngjante e kundėrta e asaj qė thuhej, por atyre edhe po u ofendohej logjika dhe inteligjenca. Edhe sikur seriozisht tė mendohej pėr shkuarjen e UNMIK-ut, sigurisht se do duhej sqaruar se kur do tė ngjante kjo dhe mbi tė gjitha ēfarė do tė ngjajė mė pastaj: shteti i pavarur dhe sovran i Kosovės apo mbase ndonjė mision tjetėr ndėrkombėtar?! Proklamohej njė gjė pėr tė cilėn projektuesi i saj e mendonte spektakulare pėr nga efektet qė do tė prodhojė nė opinion publik, tregohej diēka pikėrisht sepse do tė ngjante e kundėrta, dhe esencialisht nuk thuhej mė shumė se njė fjali e cila nuk pėrmbante datė konkrete dhe nuk sqaronte as tė tashmen e lėre mė tė ardhmen. Zaten, UNMIK-u pėr ēdo ditė qe shtatė vjet ėshtė gati pėr tė shkuar prej kėtu por ja qė s’ka njė datė kjo punė! Misioni i OKB-sė nė Qipro i bėri 32 vjet! Edhe prej atje, veēsa nuk kanė shkuar.

    Disa prej atyre tė cilėt mundoheshin ta konkretizonin kėtė ‘shkuarje’ tė UNMIK-ut, flisnin pėr zvogėlim personeli e departamentesh. Nė fakt, UNMIK-u vetėm sa po riorganizohet pėrbrenda pėr hir tė efikasitetit vetjak. Fundja, problemi i pushtetit tė padrejtė tė UNMIK-ut nė Kosovė nuk ėshtė ai i sasisė sė pėmbajtjes administrative por ėshtė legal, politik dhe normativ. UNMIK-u ėshtė themeluar mbi Rezolutėn 1244 tė cilėn ka pėr mision ta realizojė. E kjo rezolutė parasheh vetėm autonomi substanciale pėr Kosovėn, qė do tė thotė vazhdim tė robėrisė nėn Serbi dhe tė varėsisė nga Serbia.

    Nė vend tė shkuarjes sė UNMIK-ut qė natyrisht as nuk planifikohej do tė ngjante, Peterseni na u rrėfye pėr shkuarjen e tij. Pra, na u ofrua njė zėvendėsim i cili e maskon problemin dhe kurrsesi nuk e zgjidh atė. Nuk po shkon UNMIK-u por po shkon Peterseni. Problemi i Kosovės asnjėherė nuk ėshtė Peterseni si person por pėrshkrimi i vendit tė tij tė punės. Nuk ėshtė ēėshtja se duhet tė zbrazet pozita e kryeadministratorit nga Peterseni porse ajo pozitė si e tillė ėshtė e padėshirueshme dhe e panevojshme pėr Kosovėn. Ajo ėshtė njė pozitė despotike dhe absolutiste. Sundimi nė Kosovė nuk determinohet nga karakteri i personit tė kryeadministratorit por nga superfuqia autokratike e kryeadministratorit kushdoqoftė ai, e cila pėr mė keq funksionalizohet nė kuadėr tė realizimit tė Rezolutės famėkeqe 1244. Shkuarja e Petersenit nuk do tė ndryshojė asgjė. Madje, pikėrisht pėr kėtė arsye edhe do tė ndėrrohet Peterseni – qė asgjė tė mos ndryshojė, qė ēdo gjė tė vazhdojė me tė vjetrėn: me shpresa tė kota dhe iluzion tė demokracisė e lirisė, ndėrkohė qė Kosova gjithnjė e mė e copėtuar rrėshqet drejt Serbisė. Atėherė kur rritja e pakėnaqėsisė sė qytetarėve shpejtohet, atėherė kur kėrbaēi i kryeadministratorit bėhet gjithnjė e mė i dukshėm, atėherė kur sofizmave tė tij dhe menaxhimit tė opinionit publik i del boja, natyrisht se do tė ndėrrohet kryeadministratori pėr tė vazhduar kryeadministrimi. Peterseni nuk po ndėrrohet pėr hir tė Kosovės por pėr hir tė sundimit tė UNMIK-ut. Ēmimi i ruajtjes sė status quo-sė sė regjimit aktual dhe pushtetit tė tij ėshtė shkuarja e Petersenit dhe zėvendėsimi i tij. Ky ėshtė realiteti politik nė Kosovė, pa kuptimin e drejtė tė tė cilit edhe imagjinimi i ndryshimeve do tė jetė i gabuar.
    Kosova ėshtė Zemra e Shqipėrisė !

  3. #73
    Vetevendosje & kuq e zi Maska e ABytyqi
    Anėtarėsuar
    19-05-2006
    Vendndodhja
    Belgjik
    Postime
    475
    Paralajmėrimet e njė vizite tė paralajmėruar
    Shkruar nga Albin Kurti
    Wednesday, 05 July 2006


    Duke i thėnė PO ardhjes sė Koshtunicės dhe duke e kufizuar JO-nė vetėm te Milosheviqi, i thuhet PO autonomisė nėn Serbinė ‘demokratike’ tė Koshtunicės. Kėtė e bėnė Agim Ēeku, Lutfi Haziri dhe Hashim Thaēi. Kolė Berisha u shpreh kundėr vizitės sė Koshtunicės nė Kosovė. Kundėrshtimi i tij ishte vetėm verbal. Andaj nuk u morėn masa kundėr tij.

    Nė fillimvjeshtėn e vitit 2000, Vojislav Koshtunica i pat fituar zgjedhjet nė Serbi nė garėn nė tė cilėn pėr kundėrshtar e kishte pasur Slobodan Milosheviqin. Pas tė ashtuquajturit revolucion tė kadifenjtė tė 5 tetorit tė vitit 2000, Milosheviqi e pranoi disfatėn dhe nė Serbi u ndėrrua pushteti.

    Shkaku i fitores sė Koshtunicės ishte i qartė dhe i thjeshtė. Ai nuk dallonte shumė nga Milosheviqi. Dhe, ai mė sė paku dallonte nga Milosheviqi nga tė gjithė kryetarėt e partive tė tjera politike tė cilat e pėrbėnin koalicionin e gjėrė tė asaj qė quhej Opozita Demokratike e Serbisė. Ky koalicion kishte gjasa vetėm nėse nuk paraqiste alternativė tė vėrtetė. Milosheviqi mund tė sfidohej vetėm me dikė tė ngjashėm. Pikėrisht me Koshtunicėn, kryeministrin aktual tė Serbisė. Nėse para njė dekade e gjysmė, hegjemonizmi serb kėrkonte udhėheqės agresiv dhe militarist pėr ta fuqizuar veten, po ky hegjemonizėm serb tash po e zėvendėsonte Milosheviqin pėr tė shpėtuar, pėr t’u ruajtur, pėr tė mos u dobėsuar drejt tretjes. Vojislav Koshtunica, ishte zėvendėsimi pėr hir tė kontinuitetit, ishte fytyra e re e hegjemonizmit tė vjetėr serb.

    Pra, kandidatura e Koshtunicės kundrejt Milosheviqit ishte mė shumė se veprim taktik i ‘opozitės demokratike’ nė Serbi, mė shumė se pėrshtatje e domosdoshme pėr ndėrrim konjukturash politike. Koshtunica ishte zgjedhur pėr tė fituar nė zgjedhje, meqenėse politika e ekspansionizmit serbomadh duhej tė vazhdonte ndėrkohė qė do tė dukej se ajo po ndėrprehet. Koshtunica ishte figura e cila do ta mundėsonte rehabilitimin e Serbisė esencialisht tė pandryshuar – pranimin e Sebisė nėpėr organizmat dhe institucionet ndėrkombėtare, paēka se ajo nuk kishte ndryshuar as qėndrimin ndaj sė kaluarės dhe as planet pėr tė ardhmen. Njėmend, Koshtunica dhe politikanėt e afėrt me tė, kur artikulonin pezmin dhe indinjatėn e tyre me Milosheviqin, kjo s’kishte tė bėnte me krimet dhe gjenocidin e Serbisė, por me ‘gabimet’ politike tė Milosheviqit. Ata nuk ishin tė zemėruar me luftėrat e padrejta qė ai i zhvillonte, por me mosefikasitetin e duhur tė atyre luftėrave!

    Andaj, nuk ėshtė aspak e ēuditshme qė gati gjashtė vjet pas rrėzimit tė Milosheviqit, nga ana e Serbisė zyrtare nuk ka pendesė, as keqardhje, as kėrkim falje, as drejtėsi pėr viktimat, as kompensim pėr humbjet dhe vuajtjet qė popullit tė Kosovės iu shkaktuan pėr mė se njė shekull. Dhe, nuk ėshtė aspak e ēuditshme qė Serbia sėrish do qė ta marrė e ta sundojė Kosovėn, mirėpo kėsaj radhe pasi qė ta ketė copėtuar atė nėpėrmjet decentralizimit dhe paralelisht ta ketė uzurpuar kulturėn dhe historinė me zonat e veēanta rreth objekteve fetare ortodokse. Madje, pėr dallim nga Milosheviqi dhe nė traditėn e paraardhėsve tė tij, kėtė herė, qė tė gjitha kėto Serbia pėrpiqet t’i realizojė duke mos u konfrontuar me faktorėt e rėndėsishėm ndėrkombėtarė, pra jo ashtu ashtu siē bėnte Milosheviqi dikur.

    Koshtunica ėshtė edhe njė dėshmi e padiskutueshme se problemi i Kosovės ishte dhe ėshtė Serbia e jo regjimi i Milosheviqit. Pėr Kosovėn, Serbia ėshtė njė projekt hegjemonist, qė materializohet si polici represive e kohė pas kohe edhe si ushtri vrastare. Tė konstatosh dallim kualitativ dhe thelbėsor ndėrmjet Milosheviqit dhe Koshtunicės ėshtė gabim shumė i dėmshėm. Pikėrisht kėtė po e imponon UNMIK-u, gjithnjė nė kuadėr tė projektit pėr autonomi substanciale pėr Kosovėn ashtu siē e parasheh Rezoluta 1244 e KS tė OKB-sė. Pikėrisht kėtė po pėrqafojnė politikanėt e Kosovės qė kryesojnė partitė politike dhe kinseinstitucionet e Kosovės.

    Duke i thėnė PO ardhjes sė Koshtunicės dhe duke e kufizuar JO-nė vetėm te Milosheviqi, i thuhet PO autonomisė nėn Serbinė ‘demokratike’ tė Koshtunicės. Kėtė e bėnė Agim Ēeku, Lutfi Haziri dhe Hashim Thaēi. Kolė Berisha u shpreh kundėr vizitės sė Koshtunicės nė Kosovė. Kundėrshtimi i tij ishte vetėm verbal. Andaj nuk u morėn masa kundėr tij. Kundėrshtimi i aktivistėve tė Lėvizjes VETĖVENDOSJE!, LPK-sė, OBK-sė, IQLL-sė, organizatave “Thirrjet e Nėnave” dhe “26 marsi 1999” ishin konkret dhe nė vepėr. Andaj kundėr tyre u pėrdor dhunė e egėr policore dhe arrestime tė dirigjuara nga politika.

    Vizita e Koshtunicės me njė delegacion tė gjėrė e tė lartė shtetėror serb mu nė pėrvjetorin e dyfishtė, atė tė mitit serb pėr Kosovėn dhe tė fjalimit famėkeq tė Milosheviqit qė paralajmėroi ofensivėn miltariste e kriminale tė Serbisė, kurrsesi nuk ishte vizitė private. E Ēeku, Haziri e Thaēi as privatisht nuk (mund tė) shkojnė nė veri tė Kosovės. Fjalimi i Koshtunicės nė Graēanicė ishte befasues vetėm pėr njerėzit naivė ose injorantė. Qeveria e Kosovės e cila shprehte besimin se Koshtunica do tė jetė i sjellshėm dhe nuk do ta keqpėrdorė vizitėn, pėrveēqė na e shet demagogjinė e saj pėr lajthitje tė thellė, ajo nuk ndėrmerr kurrgjė dhe mė pas shtiret se kinse asgjė nuk ngjau! (Franca dhe Gjermania jetojnė nė paqe mu pėr shkak se nuk kanė mė konteste territoriale. Paramendoni se ēfarė do tė ngjante, se ēfarė do tė ishte reagimi i Parisit zyrtar, sikur kancelarja gjermane Angela Merkel tė vizitonte krahinat e Alsas-Lorenės nė Francė dhe atje tė thoshte se ato kanė qenė dhe do tė jenė tokė gjermane!)

    Gjepurat e Ēekut, Hazirit dhe Thaēit, se Serbia ėshtė shtet fqinj, ndėrkohė qė ajo posedon nominalisht sovranitetin mbi Kosovėn dhe kontrollon drejtpėrdrejt 25% tė territorit, shpėrfaqin fodullėkun e tyre, orvatjen e pacipė pėr ta mashtruar popullin dhe pėr t’ia zgjatur vetes jetėn. Qėndrimi se Serbia ėshtė njė shtet fqinj nėnkupton se Kosova tashmė ėshtė shtet i pavarur dhe sovran! Atėherė, kėta politikanė qė deklarojnė kėsisoj, ēfarė po bėjnė nė Vjenė?! Pse po negociojnė me Serbinė pėr Kosovėn nėse ne tashmė qenkemi shtet?! Ata po negociojnė me Serbinė sepse kėtė ua dikton UNMIK-u dhe Rezoluta 1244, e ata pėr t’i mbajtur ato poste qė i kanė, bėhen tė dėgjueshėm. Dhe jo vetėm kaq. Ata e quajnė realitetin ekzistues me emėrtime joshėse e tė rrejshme, ata rrejshėm e shpallin qėllimin tė realizuar pėr tė qenė joshės. Politikanėt kryesues vendorė janė vetėm njė instancė normalizuese e padrejtėsisė dhe shtypjes. Kėta politikanė duan t’i vėnė njerėzit nė gjumė, duan qė njerėzit tė mos zgjohen. Nicolas Delamare shkruante se “gjumi ėshtė imazhi i vdekjes”. Le tė zgjohemi qė tė fillojmė tė jetojmė.
    Kosova ėshtė Zemra e Shqipėrisė !

  4. #74
    Vetevendosje & kuq e zi Maska e ABytyqi
    Anėtarėsuar
    19-05-2006
    Vendndodhja
    Belgjik
    Postime
    475
    Pamundėsia sistemike
    Shkruar nga Albin Kurti
    Wednesday, 12 July 2006


    Prezenca e UNMIK-ut nė Kosovė ėshtė forcė e assesi drejtėsi. UNMIK-u ėshtė instancė absolute e pushtetit e cila i aprovon ligjet, e kontrollon zbatimin e tyre dhe mund t’i shfuqizojė ato. Mirėpo, synimi i UNMIK-ut ėshtė qė fuqinė e vet absolute ta bėjė sa mė tė padukshme ndėrsa ushtrimin e saj tė panevojshėm.

    Fakti se Kosova ka institucione pa sovranitet tregon jo vetėm qė ato nuk janė institucione tė vėrteta, por edhe se nuk janė tonat. Kosovėn duan ta copėtojnė pėrmes decentralizimit pikėrisht meqė mungesa e sovranitet e bėn tė mundur kėtė. Kosovės po ia tjetėrsojnė kulturėn dhe historinė me tė ashtuquajturat zona tė veēanta rreth objekteve ortodokse pikėrisht ngaqė ajo s’ka sovranitet qė ta mbrojė veten dhe interesat e saj. Nėpėrmjet ‘eksterritorialitetit’ po e ndryshojnė tė kaluarėn pėr ta mundėsuar dhe pėrgatitur sulmin nė tė ardhmen. Nėpėrmjet decentralizimit po i zgjerojnė enklavat pėr ta mundėsuar dhe pėrgatitur lidhjen e tyre nė njė entitet autonom territorial serb pėrbrenda Kosovės. Procesi aktual politik ėshtė ai i humbjes sė territoreve pėr Kosovėn dhe i sendėrtimit tė kushteve dhe rrethanave pėr vazhdimin e rrudhjes sė mėtutjeshme. Qė tė gjitha kėto mund tė na i bėjnė pėr shkak se Kosova s’ka sovranitet dhe qė tė gjitha kėto do tė mund t’i bėjnė pėrderisa Kosova s’ka sovranitet. Pra, nuk ėshtė aspak e rastėsishme qė s’kemi sovranitet. Standardet para statusit, dhe tash lėnia e ēėshtjes sė sovranitetit pėr fund, nuk janė gjė tjetėr veēse blerje e kohės pėr lodhjen e popullatės ndėrkohė qė po copėtohet e stėrkeqet Kosova. Tash shtatė vjet nuk na lejuan qė tė kemi ushtri tonėn, ulėse nė OKB, ministri tė punėve tė jashtme dhe tash shtatė vjet i lejuan tė veprojnė lirshėm strukturat e Serbisė nė Kosovė. Po tė bėhej fjalė pėr projektin qė Kosova tė bėhet shtet do tė veprohej saktėsisht e kundėrta e kėsaj. Mirėpo, jo. Projekti ėshtė tjetėrfare. Ai quhet Rezoluta 1244 qė parasheh vetėm autonomi substanciale pėr Kosovėn nė kuadėr tė Jugosllavisė, tash Serbisė. Duke u bazuar nė kėtė rezolutė ėshtė themeluar dhe funksionon UNMIK-u. Duke u bazuar nė kėtė rezolutė ėshtė hartuar Korniza Kushtetuese, apo mė saktėsisht Rregullorja e UNMIK-ut 2001/9, mbi tė cilėn u patėn themeluar dhe funksionojnė IPVQ-tė apo tė ashtuquajturat institucione tė Kosovės. UNMIK-u dhe IPVQ-tė janė dy anėt e sė njėjtės medale. Nuk ka dallim politik ndėrmjet tyre: ato janė mekanizma tė hierarkizuar pėr tė njėjtin projekt politik – Rezolutėn 1244, autonominė substanciale. Kjo rezolutė e pranon dhe afirmon sovranitetin dhe integritetin territorial tė Jugosllavisė (tash Serbisė), andaj UNMIK-u nuk ndėrmerr diēka nė Kosovė qė eventualisht do ta provokonte reagimin e Serbisė ose ankesat e saj. E, IPVQ-tė e ndjekin UNMIK-un. Pra, UNMIK-u i shkon pėr shtati Serbisė, e IPVQ-tė i shkojnė pėr shtati UNMIK-ut. Tash shtatė vjet nė Kosovė gjėrat esencialisht nuk bėhen dhe nuk zhvillohen brenda shoqėrisė atje ku janė qytetarėt me hallet e tyre, por ēdo gjė e rėndėsisė parėsore instalohet nga jashtė prej nga vijnė direktivat e burokratėve. Jashtė ėshtė lart, pra atje ku ndodhet pushteti antidemokratik dhe neokolonialist i UNMIK-ut, i cili e ushtron praktikisht sovranitetin nė Kosovė ndėrkohė qė nominalisht ia ruan atė Serbisė. Populli i Kosovės nė raport me UNMIK-un ėshtė pėrherė objekt i analizės dhe i shtypjes, asnjėherė subjekt nė marrėdhėnie politike, shoqėrore ose ekonomike. Politikanėt vendas qė janė zvarritur kah majat e IPVQ-ve janė aty pėr ta ruajtur gjendjen ekzistuese, pėr hir tė paqes dhe stabilitetit qė nė fakt u shėrben vetėm atyre. Pėrkundėr gjithė kėsaj pabarazie, varfėrie, papunėsie, mungese arsimimi, pėrkujdesjeje shėndetėsore, perspektive, qė tė gjithė kėta politikanė vazhdimisht u thonė qytetarėve tė rrinė tė qetė, tė mos e provokojnė situatėn! Ata bėjnė kėso thirrjesh ngase sigurisht se nuk i kanė asnjėrin nga problemet e mėsipėrme. Dhe, ata nuk i kanė ato probleme mu pėr shkak se populli i ka, i kanė qytetarėt gjithandej Kosovės mjerimi i tė cilėve ėshtė ēmimi i luksit tė politikanėve qė kryesojnė piramidat vendase e majat e tė cilave i prekin fundet e piramidave tė qarqeve sunduese ndėrkombėtare nė Kosovė. UNMIK-u, por edhe faktorė tė ndryshėm tė rėndėsishėm ndėrkombėtar, bashkėpunojnė me liderė kosovar tė tėhuajsuar nga populli, tė cilėt kėsisoj vetėm sa tėhuajsohen edhe mė shumė. Prezenca e UNMIK-ut nė Kosovė ėshtė forcė e assesi drejtėsi. UNMIK-u ėshtė instancė absolute e pushtetit e cila i aprovon ligjet, e kontrollon zbatimin e tyre dhe mund t’i shfuqizojė ato. Mirėpo, synimi i UNMIK-ut ėshtė qė fuqinė e vet absolute ta bėjė sa mė tė padukshme ndėrsa ushtrimin e saj tė panevojshėm. UNMIK-u don qė ta paraqesė funksionin e vet por jo edhe ta ushtrojė atė sepse nuk do qė tė kompromitohet. IPVQ-tė ekzistojnė mu pėr kėtė shkak: qė veprimi i UNMIK-ut tė bėhet sa mė i padukshėm ndėrsa vetė UNMIK-u i paarritshėm. IPVQ-tė janė njė lloj filtri njėkahėsh – ato e mundėsojnė qasjen e UNMIK-ut te qytetarėt dhe e pengojnė qasjen e qytetarėve tek UNMIK-u. Tash, pas kėtyre viteve tė mjaltit tė martesės sė tyre, UNMIK-u dhe IPVQ-tė e mundėsojnė njėri-tjetrin dhe reciprokisht e bėjnė njėri-tjetrin tė nevojshėm.

    Tė gjitha kėto kushte, politikisht sistemike dhe sistematikisht jodemokratike, janė arsyet pse Kosova as shtatė vjet pas pėrfundimit tė luftės nuk ėshtė shtet i pavarur e sovran. Po kėto tė njėjtat kushte janė arsyet pse Kosova nuk do tė bėhet shtet i pavarur e sovran me negociatat aktuale, tė cilat janė edhe njė tjetėr proces gjithnjė brenda tė njėjtave koordinata.
    Kosova ėshtė Zemra e Shqipėrisė !

  5. #75
    Vetevendosje & kuq e zi Maska e ABytyqi
    Anėtarėsuar
    19-05-2006
    Vendndodhja
    Belgjik
    Postime
    475
    Bosnjezimi i dyfishtė i Kosovės
    Shkruar nga Albin Kurti
    Wednesday, 19 July 2006


    Temė e negociatave tė deritanishme ndėrmjet Prishtinės dhe Beogradit nė Vjenė, ishin decentralizimi dhe zonat mbrojtėse rreth objekteve fetare. Kėto dy ēėshtje u ngritėn ngaqė e tillė ishte kėrkesa dhe interesi i Serbisė pėr zgjerim dhe forcim pėrbrenda Kosovės. Jo rastėsisht kanė zgjedhur terma tė kėndėshėm pėr veshin e ndėrkombėtarėve dhe mashtrues pėr atė tė kosovarėve. Kundėrshtimi i kėtyre termave tė zhvendos nė tė kundėrtėn e tyre. Kėsisoj, nėse je kundėr decentralizimit disi me automatizėm akuzohesh (madje edhe vetakuzohesh!) pėr prirje kah centralizmi. Dhe, nėse je kundėr zonave mbrojtėse rreth e pėrqark objekteve fetare, atėherė sėrish me automatizėm (vetė)etiketohesh si sulmues potencial i tyre. Duke i zhveshur konceptet nga konteksti dhe motivet politike qė qėndrojnė prapa tyre, ato koncepte botėrisht tė pranuara si progresive maskojnė pikėrisht kėtė kontekst aktual dhe ato motive politike. Nuk pėrmendet se pėrderisa nėpėr enklavat serbe dhe nė veri tė Kosovės sundojnė strukturat e Serbisė, decentralizimi do tė jetė centralizim – pushteti s’do t’i afrohet qytetarit por do tė shkojė edhe mė shumė nė duart e Beogradit, dhe, paralelisht me kėtė, decentralizimi do tė jetė copėtim – nuk do tė ketė integrim tė serbėve por ravijėzim tė kufijve brenda Kosovės drejt zgjerimit dhe ndėrlidhjes sė enkalavave nė atė qė do tė pėrbėjė entitetin territorial autonom serb. Kosova pa dyshim se po bosnjezohet pas luftės. Dihet se fshatarėt shqiptarė e serbė nuk luftuan ndėrmjet vete. Shqiptarėt e Kosovės e luftuan shtetin okupator e kriminal tė Serbisė; luftėtarėt e UĒK-sė qėllonin mbi uniformėn e urryer serbe. Tash, duke krijuar komuna tė reja serbe qė do tė quhen multietnike por ku shqiptarėt mbesin pakicė, luftėn po e nxisin ndėrmjet fqinjėve, ndėrmjet fshatarėve qė nuk do tė duan tė pėrfundojnė bashkė me shtėpitė dhe pronat e tyre nė anėn e gabueshme tė kufijve tė rinj. Edhe tė ashtuquajturat zona mbrojtėse, tė cilat praktikisht paraqesin eksterritorialitet ndonėse jo edhe legalisht e juridikisht pasi qė Kosova nuk ėshtė shtet, do ta bėjnė gjithashtu bosnjezimin e Kosovės pas luftės. Lufta nė Kosovė asnjėherė nuk kishte karakter fetar. Shqiptarėt e Kosovės, pavarėsisht nga religjioni i tyre dhe me pėrkatėsi tė religjioneve tė ndryshme, luftonin bashkarisht kundėr ushtarėve e policėve serb, kurrsesi dhe asnjėherė pėr arsye tė pėrkatėsisė sė tyre fetare. Duke i serbizuar kishat dhe manastiret ortodokse, prej emėrtimit tė tyre tė padrejtė dhe dashakeq e deri te izolimi territorial dhe institucional i vlerave tė paēmueshme kulturore dhe historike, po bėhet jo vetėm keqinterpretimi i historisė pėr t’i deligjitimuar shqiptarėt si autoktonė, por edhe po i hapet shtegu acarimeve fetare gjė qė do ta pėrjetėsonte konfliktin. Pasi qė Rezoluta 1244 dhe UNMIK-u na shndėrruan nė banorė – refugjatė nė shtėpinė tonė, ‘eksterritorialiteti’ do tė na bėjė ardhacakė nė tokėn tonė. Pasojat e kėtyre zonave mbrojtėse sigurisht se do tė jenė edhe mė afatgjate sesa ato tė decentralizimit. Fundja, zonat mbrojtėse kė e mbrojnė dhe nga kush?! I mbrojnė kishat dhe manastiret dhe klerikėt ortodoksė nga shqiptarėt qė i mbrojtėn ato?! Qartas ndonėse jo edhe aq haptazi, nėpėrmjet kėsaj qasjeje dhe kėtij projekti, shqiptarėt janė shpallur apriori fajtor. Decentralizimi dhe zonat mbrojtėse nuk janė zgjidhje. Ato janė vetė problemi. Decentralizimi dhe zonat mbrojtėse nė mėnyrė tė dyfishtė e bosnjezojnė Kosovėn dhe i bėjnė tė pashmangshme gjakderdhjet e reja. Nė qoftė se ato implementohen, aq fuqishėm do tė etablohet Serbia nė Kosovė sa qė Kosova do ta ketė tė pamundur tė shkėputet nga Serbia pa e humbur gati gjysmėn e territorit tė vet. Njėkohėsisht, e tėrė energjia, koha dhe mjetet do tė shterren nė problemet e panumėrta tė brendshme tė cilat do tė rezultojnė, pa gjasa pėr zhvillim, mirėqenie e perspektivė. Se UNMIK-u nuk ēan kokėn pėr atė qė do tė shkaktohet, e dėshmoi edhe Soren Jessen-Petersen i cili nė konferencėn e tij tė fundit pėr shtyp nė Kosovė tė mbajtur me 29 qershor 2006, deklaroi edhe me sa vijon: “Po qe se do tė ndahej Kosova, ajo do tė sillte implikime tė rrezikshme dhe tė paparamenduara pėr gjithė rajonin. Ndėrsa po qe se kjo do tė ndodhte, atėherė do tė humbej kredibiliteti i bashkėsisė ndėrkombėtare, nė rend tė parė i Grupit tė Kontaktit dhe Kėshillit tė Sigurimit. Kosovarėt duhet tė rrinė tė qetė, sepse kjo nuk do tė ndodhė.” Pra, janė implikimet nė rajon dhe kredibiliteti i bashkėsisė ndėrkombėtare ato pėr tė cilat tregohet kujdes e aspak populli i Kosovės dhe padrejtėsia qė bėhet po qe se pėrfundimisht ndahet Kosova! Decentralizimi dhe zonat e veēanta, nga politikanėt nergociator janė shitur te populli si ēmim pėr pavarėsinė e Kosovės. Jo vetėm qė Kosova asisoj e copėtuar s’do tė bėhej e pavarur e me sovranitet por madje do t’i zvogėloheshin gjasat pėr kėto, por, pėr mė tepėr se kaq, deri kur duhet qė ne t’i paguajmė Serbisė kur dihet se ajo neve na ka borxh?! Skėnder Hyseni, kėshilltar i Fatmir Sejdiut dhe zėdhėnės i grupit negociator, deklaroi se pala kosovare do tė shkojė nė Vjenė, “jo pėr ta negociuar, por pėr tė argumentuar se pavarėsia e Kosovės ėshtė zgjidhja e vetme pėr statusin dhe ėshtė zgjidhje e panegociueshme.” Nėse qenka e panegociueshme atėherė pse kėta po shkojnė nė Vjenė ku do tė mbahen negociatat pėr status?! Dhe, kujt po ia argumentojnė pavarėsinė? Bashkėsisė ndėrkombėtare? Jo, atė e kanė edhe kėtu nė Prishtinė, s’kanė nevojė tė shkojnė pėr tė nė Vjenė. Pavarėsinė do t’ia argumentojnė Serbisė, sepse vetėm pėlqimi i saj e mundėson pavarėsinė si rezultat i negociatave. Ama tė besosh se kjo ėshtė e mundur ėshtė ēmenduri. Kėta politikanė nuk janė tė ēmendur. Atėherė, ēfarė po ndodh nė tė vėrtetė? Kėta politikanė janė demagogė e hipokritė. Kėta politikanė janė tė poshtėr. Kėta politikanė, thelbi i tė cilėve ka koaguluar nė Vjenė, deklarojnė kėshtu pėr ta mashtruar popullin, pasi qė nė negociata sistematikisht po bėjnė koncesione tė pafalshme nė udhėtimin e tyre drejt koncesionit madhor nė kurriz tė Kosovės. Nė kėtė situatė tė nderė, kryengritja qytetare e gjithėpopullore, gjithsesi nuk do tė jetė njė e keqe e rastėsishme me pasoja tė dėmshme por njė e mirė e domosdoshme qė parandalon pasoja shumė tė dėmshme.
    Kosova ėshtė Zemra e Shqipėrisė !

  6. #76
    Vetevendosje & kuq e zi Maska e ABytyqi
    Anėtarėsuar
    19-05-2006
    Vendndodhja
    Belgjik
    Postime
    475
    Mbi ‘dorėheqjen’ tuaj
    Shkruar nga Albin Kurti
    Wednesday, 26 July 2006
    Letėr Bajram Kosumit


    Ramush Haradinaj, gjersa ishte kryeministėr, deklaronte se Kosova do tė bėhet e pavarur nė vitin 2005. Ai u akuzua nga Tribunali i Hagės dhe pėr pasojė u largua nga posti i kryeministrit para se premtimit tė tij t’i skadojė afati. Edhe krerėt e tjerė tė partive dhe kinseinstitucioneve tė Kosovės, qė prej pėrfundimit tė luftės, pėr ēdo vit deklaronin se pavarėsia e Kosovės do tė vie nė vitin e ardhshėm. Pavarėsia pėrmendej njė vit para se tė ‘ngjante’. Viti i ardhshėm ishte viti i pavarėsisė. Nė vitin 2000, viti 2001 ishte viti i pavarėsisė, nė vitin 2001, viti 2002 bėhej viti i pavarėsisė, e kėshtu me radhė. Kur vinte nata e vitit tė ri, premtimi i krerėve politik pėr pavarėsi shndėrrohej nė urimin e tyre solemn e hijerėndė pėr pavarėsinė qė na priste krahėhapur nė vitin nė tė cilin porsa hynim. Pikėrisht ky premtim, i cili siē thotė njė mik imi kėrkonte durimin e qytetarėve, i bėnte vetė politikanėt tė durueshėm pėr qytetarėt. Me retorikėn e tyre monotone pėr pavarėsinė nė vitin qė vjen, kėta kryesues partish e kinseinstitucionesh i ngjanin aq shumė pronarit tė asaj pijetores nė hyrje tė sė cilės me shkronja tė mėdha shkruante: ‘Nesėr, birra falas’. Dhe, ēdo herė birrat aty ishin falas mirėpo vetėm ditėn e nesėrme tė cilėn s’ka kush se si ta jetojė e pėrjetojė: e nesėrmja ishte njė ditė mė vonė e secilės sė sotme, ajo pėrherė tėrhiqej disi me elegancė dhe shpoti nė tė ardhmen. Para pijetores klientėt entuziazmoheshin pėr ditėn e nesėrme, e cila duke qenė e pandryshueshme si ide, nė praktikė e ndryshonte datėn pėr ēdo ditė duke ia shtuar asaj edhe njė tjetėr ditė mė shumė. Tabela me mbishkrimin statik ‘Nesėr, birra falas’ shkaktonte inkrementimin dinamik dhe me automatizėm tė asaj qė njėkohėsisht e premtonte por edhe e ndalonte. Kėsisoj, shfaqej njė pamundėsi e cila s’dukej e tillė vetėm duke ju falenderuar atyre qė e shikojnė por e keqkuptojnė. Ishin klientėt ata tė cilėt e aktualizonin premtimin, qė e gjallėronin atė, qė i jepnin njėfarė subjektiviteti edhe njė dėrrase tė pluhrosur me njė premtim tė dalė boje sipėr. Nėpėrmjet klientėve mirėmbahej dhe reprodukohej premtimi i pandryshueshėm paēka se ai ishte i rrejshėm. Patjetėr qė kishte njė tipar dominues tek klientėt e qė i bėnte ata tė kėtillė. Ishte kjo harresa. Ishte harresa e tyre qė bėnte qė ata tė jenė ēfarė i njohim; ishte fakti se ata nuk mbanin mend, nuk regjistronin. Duke e shkėputur problemin nga historia e tij pėr ta tretur mė pas kėtė tė fundit, ata shkonin aq tragjikisht larg sa qė vetė problemi u ngjante tė jetė zgjidhje. Mirėpo, edhe kjo harresė nuk ishte (dhe nuk ėshtė) inherente. Ajo nuk e kishte as origjinėn dhe as ushqimin pėrbrenda. Harresa imponohej pėrmes rifreskimit tė vazhdueshėm tė kujtesės e cila dukej se nuk ėshtė. Aq kėndshėm bombardoheshin nga premtimi i njejtė i vjetėr sa qė ai ngjante tė jetė i ri. Estetizohej pėrsėritja deri nė masėn kur humbej vetėdija pėr tė. Etja pėr pavarėsinė e vitit tė ardhshėm sikurse etja pėr birrėn e nesėrme e kishte pėr vite me radhė njėsinė e vet konstante – vitin. Ramush Haradinaj i qėndroi besnik kėsaj njėsie e cila kishte krijuar ritmin qė siguronte hipnozėn. Jeni ju Bajram Kosumi ai i cili e prishi ritmin e etabluar duke ndėrhyrė me njėsi tė tjera kohore. Pasi qė e kishit marrur pozitėn e kryeministrit, ju filluat tė flisnit pėr qershorin e vitit 2006 si muaj tė pavarėsisė sė Kosovės. Deri atėherė flitej – gjithnjė nė kuptimin qė premtohej – vetėm pėr vitin e pavarėsisė. Ndėrkaq ju premtuat muajin e pavarėsisė. Ju intervenuat brenda temporalitetit tė rrenės pėr ta bėrė atė edhe mė joshėse. Ky ērregullim i ritmit besohej se po e rrezikonte hipnozėn. Rritja e saktėsisė kohore tė premtimit e vėshtirėsonte harresėn e qytetarėve andaj u ndėrmorėn masa qė ju tė harroheshit. Qershori i vitit 2006 nuk duhej t’ju gjente si kryeministėr. Dhe natyrisht se ju larguan nga posti i kryeministrit. Ju nuk e pritėt si kryeministėr qershorin dhe as ne si qytetarė pavarėsinė ndonėse kėto dy gjėra s’kanė lidhje me njėra-tjetrėn. Nuk mund tė lejohej qė ju ta mbijetoni politikisht datėn e premtimit tuaj sepse do tė zbulohej rrena, do tė zgjoheshin tė hipnotizuarit dhe ju do tė identifikoheshit si rrenc. Andaj, nė kėtė kuptim, ata ju kanė mbrojtur juve. Megjithatė, largimi juaj nuk ishte pa pasoja. Prej se ju u larguat, premtimi pėr pavarėsinė nuk mund tė bėhej mė pėr ’vitin tjetėr’. Prej atėherė njėsia kohore e premtimit u zvogėlua nga viti nė muaj. Tash nuk thuhet mė se pavarėsia do tė vie vitin e ardhshėm por thuhet: ‘nė fund tė kėtij viti’. Pra, ėshtė bėrė ēėshtje muajsh pavarėsia. Megjithėkėtė, nuk thonė se pėr kaq muaj Kosova do tė bėhet e pavarur por thonė ‘deri nė fund tė vitit’ meqenėse sigurisht se duan ta zgjasin sa mė shumė jorganin pėr kėmbėt jo aq tė shkurtėra tė rrenės sė tyre.

    Nuk e di nėse ėshtė e vėrtetė por kam dėgjuar se kur ju kanė pyetur pse keni dhėnė dorėheqje ju jeni pėrgjigjur: ’Nuk e di. Nuk mė treguan.’ Me kėtė letėr timen, mbase ju kam ndihmuar sadopak ta kuptoni ’dorėheqjen’ tuaj. Shpresoj se edhe lexuesit e tjerė tė kėsaj letre do ta kenė mė lehtė ta kuptojnė situatėn e Agim Ēekut para fundit tė kėtij viti, atėherė kur ai do tė ndodhet nė vorbullėn e pėrpjekjeve pėr ta konsoliduar ritmin e ri tė njė hipnoze tė re dhe gjithnjė tė vjetėr e tė cilėn do tė orvatet tė na e inicojė fraza sugjestive: ’(mbylli sytė, mbylli sytė....) muaji i ardhshėm ėshtė muaji i pavarėsisė. Edhe nė vitin tjetėr. Muaji i ardhshėm. Po. Pavarėsia. Muaji i ardhshėm. Muaji i ardhshėm.’
    Kosova ėshtė Zemra e Shqipėrisė !

  7. #77
    Vetevendosje & kuq e zi Maska e ABytyqi
    Anėtarėsuar
    19-05-2006
    Vendndodhja
    Belgjik
    Postime
    475
    Pavarėsia josubstanciale?
    Shkruar nga Albin Kurti
    Wednesday, 02 August 2006



    Ka kohė qė politikanėt e Kosovės garojnė se kush mė shpejt e mė shpesh do ta kategorizojė ēėshtjen e statusit tė Kosovėn si njė rast unik. Edhe Agim Ēeku nė intervistėn pėr revistėn prestigjioze ‘Newsweek’ tė datės 4 maj 2006 pat deklaruar se Kosova ėshtė rast unik, gjithnjė duke pohuar (e mė shumė lutur) qė Kosova s’krahasohet me Osetinė, Tibetin etj. Deklarata se Kosova na qenka njė rast unik botėror i ka motivet e veta nė tendencėn pėr ta evituar tė ashtuquajturin ligj ndėrkombėtar, i cili posaēėrisht prej Rambujesė dhe pėrfundimisht qė prej Rezolutės 1244 ėshtė i pafavorshėm pėr neve, dhe zbatimi, kundėrshtimi e interpretimi i tė cilit varet kryekėput nga fuqia politike, ushtarake dhe ekonomike, e tė cilėn sikurinstitucionet e Kosovės sė defaktorizuar natyrisht se nuk e kanė. Nė fakt, Kosova nuk ėshtė rast unik, por ėshtė rast klasik i njė vendi tė okupuar, tė eksploatuar e tė kolonizuar, i njė populli tė shtypur e tė terrorizuar, qė duhet ta ushtrojė lirshėm vullnetin e tij. Politikanėt e Kosovės institucionalisht tė pafuqishme duke thirrur qė Kosova ėshtė rast unik gjithmonė me qėllim tė evitimit tė normave ndėrkombėtare – zbatimi konservativ i tė cilave qėndron nė proporcion tė zhdrejtė me fuqinė qė i pėrballė ato – jo vetėm qė e harrojnė padrejtėsinė shekullore qė na ėshtė bėrė por ata njėkohėsisht thėrrasin pėr arbitrime burokratike ndėrkombėtare pėr fatin e vendit tonė duke shpėrfillur kėsisoj vullnetin e 2 milionė njerėzve. Mbi tė gjitha, duke e etiketuar Kosovėn si njė rast unik, si njė ēėshtje maksimalisht tė veēantė, pėrforcohet eksperimentimi me Kosovėn nė kėrkim tė njė zgjidhjeje po ashtu shumė tė veēantė. Problemi sui generis kėrkon trajtim sui generis drejt njė zgjidhje sui generis. Liria e eksperimentimit, e qė ėshtė liri e eksperimentuesit e i cili s’jemi ne, bėhet e pafundme. Pėr neve, objektin e eksperimentimit, ky objektifikim qė na bėhet pėrpos se ėshtė denigrues, gjithnjė e mė qartė dhe hapur duket se do tė dalė edhe tragjik.

    Ėshtė dėshira pėr njė formulė unike pėr statusin e Kosovės, e qė lidhet me eksperimentimin, ajo qė e inkurajon kategorizimin e Kosovės si rast unik, e jo anasjelltas. Pra, duan tė eksperimentojnė dhe na bėjnė tė ndjehemi tė veēantė dhe jo se ne jemi tė veēantė andaj ju duhet tė eksperimentojnė. Siē po shkojnė gjėrat deri mė tani, nga njė pėrkohėsi e paafat duan tė na shpiejnė nė njė pėrkohėsi tė afatizuar disavjeēare. Nga UNMIK-u nė EUMIK, me ērast pėrbrenda Kosovės eksperimenti do ta ketė formėn e njė kombinimi tė modelit tė Bosnjes dhe Qipros. Zaten, mė e lehtė ėshtė tė kopjosh sesa tė imagjinosh. Ajo pėr ēfarė do tė kujdesen ėshtė qė ajo ‘zgjidhje unike’ tė jetė sa mė komplekse dhe me qindra faqe e trashė ashtu qė qytetarėt tė mos kenė interesim ta lexojnė atė. Asisoj, qytetarėt do tė mbeteshin nė mėshirėn e analistėve pasiv tė gazetave ditore, pronarėt e tė cilave janė me punė tė pėrkohshme jashtė atdheut e kundėr atdheut nė Vjenė.

    Nuk ka dyshim se faktorėt ndėrkombėtar nuk janė tė gatshėm qė t’i bėjnė koncesione Serbisė nė Bosnje pėr ēėshtjen e Kosovės. Prandaj, do t’i japin koncesione asaj brenda Kosovės e nė kurriz tė Kosovės. E gjithė kjo meqė Serbinė nuk e kanė ndėrmend ta bombardojnė sėrish, ndėrkohė qė politikanėt e Kosovės qė kryesojnė partitė politike dhe kinseintitucionet e Kosovės i kanė pranuar negociatat me Serbinė. Politikanėt e negociatave me Serbinė duan qė pavarėsinė e Kosovės ta njohė bashkėsia ndėrkombėtare e qė mė pastaj kėtė ta bėjė edhe Serbia. Mirėpo, qėndrimi i bashkėsisė ndėrkombėtare, konsistent me konceptin e negociatave, ėshtė saktėsisht i kundėrt me kėtė: bashkėsia ndėrkombėtare qė shfaqet e pėrfaqėsohet si ndėrmjetėsuese nė kėto negociata, duke mos qenė e gatshme dhe duke mos pasur vullnet ta detyrojė pothuajse pėr asgjė Serbinė, do tė na e pranojė pavarėsinė vetėm nėse kėtė e bėn paraprakisht Serbia. Ashtu siē ėshtė e konceptuar zyrtarisht ēėshtja e Kosovės, ne nuk jemi tė pavarur meqė Serbia ėshtė kundėr kėsaj dhe ne nuk do tė bėhemi tė pavarur gjatė kohės qė Serbia ėshtė kundėr pavarėsisė sė Kosovės. E, Serbia nuk ka pse ta konsiderojė ndryshimin e qėndrimit tė saj pėrderisa ėshtė pranuar qė tė negociohet me tė pėr Kosovėn! Ja pse ndėrprerja e negociatave me Serbinė mundėson daljen nga ky qerthull.

    Nė Vjenė janė bėrė e po bėhen marrėveshje pėr mė shumė komuna serbe dhe zona ‘eksterritoriale’ qindrahektarėshe rreth objekteve fetare ortodokse pikėrisht meqenėse kjo ishte kėrkesė e Serbisė e cila hasi nė mirėkuptimin e negociatorėve kosovar. Ata pa zhurmė, nėse pėrjashtojmė tingujt e zgėrdhirjes sė tyre, lėshuan pe pėr pesė komuna tė reja serbe, pėr zgjerimin (nė fakt trefishimin) e territorit tė Artanės (Novo Bėrdės) dhe pėr 15 zona tė veēanta qė e izolojnė kulturėn dhe historinė tonė e cila pėr mė tepėr fiton predikatin ‘serbe’. Decentralizimi ėshtė proklamuar si zėvendėsim pėr shpėrbėrjen e strukturave tė Serbisė, po efekti i tij do tė jetė i kundėrt. Ato struktura do tė legalizohen e forcohen dhe do t’iu zgjerohet territori ku do tė veprojnė e tė cilin ato do ta kontrollojnė. Dihet se tri komunat serbe nė veri tė Kosovės tash sė fundi shpallėn gjendje tė jashtėzakonshme duke i shkėputur marrėdhėniet me Prishtinėn. E tash, nėpėrmjet decentralizimit po u japin edhe tė tjera komuna serbe! Diskutimi pėr rirregullim tė brendshėm territorial tė Kosovės, pa iu garantuar sovraniteti asaj dhe pa u prekur strukturat e Serbisė qė u toleruan pėr shtatė vjet me radhė, dėshmon se po ndėrtohet pamundėsia e sovranitetit pėr Kosovėn. Fakti se tani ėshtė hapur ēėshtja e statusit duke u shtruar nė tryezėn e pėrbashkėt me Serbinė nė Vjenė dėshmon se ndėrmjetėsuesit ndėrkombėtar kanė marrur sinjale tė qarta pėr koncesione edhe nė kėtė pikė nga negociatorėt kosovar. Nga autonomia substanciale po kalohet nė pavarėsinė josubstanciale – tė dyja kėto nė nivel tė premtimeve, natyrisht. Ne nuk e pamė autonominė substanciale: IPVQ-tė s’kishin kurrfarė autonomie se lėre mė njė tė tillė substanciale; Korniza Kushtetuese ishte dhe ėshtė edhe mė e varfėr sesa Kushtetuta e vitit 1974 brishtėsinė dhe artificialitetin e sė cilės e tregoi Milosheviqi nė vitin 1989. Njėsoj, ne nuk do ta shohim as pavarėsinė me ēfarėdo mbiemrash e ndajfoljesh qė do t’ia bashkangjesin. Kėto janė veēse premtime kuptimi i tė cilave ėshtė amortizimi i pakėnaqėsisė dhe ndrydhja e vullnetit tė popullit.

    Kėta politikanė qė vijnė e shkojnė nė Vjenė fundja edhe mund tė merren vesh me Beogradin. Mirėpo, kjo marrėveshje e tyre do tė pėrkthehet nė konflikt tė ri e tė pėrgjakshėm pėrbrenda Kosovės ndėrmjet fshatrave shqiptare dhe komunave tė dhunshme serbe qė do t’ju imponohen atyre. Pra, paqja e politikanėve tė Kosovės me Serbinė do tė sjellė luftė tė re. Nė Bosnje, ndarja ėshtė legalizuar pas luftės dhe pėr ta ndalur luftėn. Nė Kosovė, legalizimi i ndarjes pėrmes decentralizimit do ta shkaktojė njė luftė tė re. E keqja kryesore e kėsaj lufte qė na kėrcėnon nuk ėshtė ajo vetė. E keqja e kėsaj lufte ėshtė se ne do tė humbasim edhe mė shumė territor meqė (edhe kjo) lufta e re do tė zhvillohet nė tokėn tonė, nė oborrin tonė, nė shtėpinė tonė.
    Kosova ėshtė Zemra e Shqipėrisė !

  8. #78
    Vetevendosje & kuq e zi Maska e ABytyqi
    Anėtarėsuar
    19-05-2006
    Vendndodhja
    Belgjik
    Postime
    475
    I burgosuri dhe nė emėr tė tij
    Shkruar nga Albin Kurti
    Wednesday, 09 August 2006



    Tė burgosurit gėzohen shumė kur dėgjojnė se ėshtė arratisur ndonjė i burgosur. Kushdoqoftė ai dhe nga cilido burg qė tė ketė ikur ai. Ata ndjehen tė inkurajuar me suksesin dhe janė pėrplot hare pėrderisa dėgjojnė e shohin – ose madje edhe vetėm kur paramendojnė – vrapimin si pa kokė tė rojeve pas alarmimit i cili veēsa ka shtuar panikun, zėnkat e tyre (sh)fajėsuese me njėri-tjetrin, dhe mbi tė gjitha mllefin e mbikėqyrėsve dhe drejtorit tė burgut gjersa kėtyre u djerėsijnė fytyrat dyllė tė verdha. Edhe nėse nuk e kanė pasur mė parė shok, tė burgosurin e ikur e duan tė gjithė tė burgosurit e tjerė tė mbetur. Atij qė iku ia falin edhe gabimet, edhe mėkatet. Tė burgosurit ndjehen disi tė kompensuar me ikjen e atij qė nuk ėshtė mė i burgosur: ata bėhen sytė e tyre qė u gėlojnė nga hakmarrja e ėmbėl kundėr institucionit tė burgut. Ata nuk e pėrjetojnė aktin e ikjes sė njėrit nga tė burgosurit si thyrje qė ky i bėri hekurave qė e ndanin nga bota e jashtme e lirisė por si njė thyerje tė burgut nė totalitetin e tij. Tė burgosurit besojnė se ikja e njė tė burgosuri e dobėson burgun pėrkundėr faktit se ai mė pastaj bėhet edhe mė i rreptė e mė i tmerrshėm. Madje, ata besojnė se i arratisuri tash ua ka lėshuar radhėn atyre anipse rojet janė dyfishuar dhe pa marrė parasysh qė asnjėri prej tyre s’ka as plan e as farė angazhimi pėr tė ikur nga burgu. I arratisuri nuk kishte pritur, ai kishte vepruar; kėta tė tjerėt ushqejnė shpresa pėr vete dhe vetėm presin. Mbase kėsisoj mund tė shpjegohet edhe gėzimi i kosovarėve me rastin e pavarėsimit tė Malit tė Zi; kėsisoj mund tė sqarohet edhe bindja e kosovarėve se pavarėsimi i Malit tė Zi do t’i hap rrugė pavarėsimit tė Kosovės – se tash Kosova na e paska radhėn. Natyrisht se kjo bindje qėllimshėm ushqehet edhe prej lart, prej andej ku ndodhet rehatia, meqė vijimi i sundimit jodemokratik mbi qytetarėt ėshtė i mundur vetėm nėse ata heshtin duke qenė tė mashtruar. Paralelisht me kėtė, sigurisht se bėhet fjalė edhe pėr tė njėjtin avaz tė vjetėr tė pėrditshmėrisė sė re e qė mbijeton duke ju falenderuar harresės kolektive pėr tė cilėn sėrish vazhdohet tė investohet aq shumė nga politika zyrtare. Nėse dikur kosovarėt i gėzoheshin pavarėsisė sė Slovenisė, Kroacisė etj. ata tash ju gėzuan edhe pavarėsisė sė Malit tė Zi. Gjithnjė duke besuar se janė duke pritur nė njė rresht tė radhitur e tė konsoliduar nė tė cilėn Kosova po ēapitet ngadalė pėrpara. Se janė duke pritur kjo njėmend ėshtė e vėrtetė, mirėpo nuk janė duke pritur nė radhė dhe pėr mė keq nuk janė duke ēapitur pėrpara por prapa. Pėrderisa fati i Malit tė Zi sikurse edhe i Republikave tė tjera tė ish Jugosllavisė u vendos nga populli i cili nė referendum ushtroi tė drejtėn pėr vetėvendosje, pikėrisht kjo i mohohet Kosovės dhe pėr tė ardhmen e saj po vendoset nė Vjenė bashkė me Serbinė. Nė tryezėn e Vjenės politikanėt e ekipit negociator tė Kosovės bashkė me zyrtarėt nga Beogradi po e copėtojnė Kosovėn. Emri i thikės quhet decentralizim. Serbia po pėrfiton territore gjithnjė e mė tė mėdha duke i zgjeruar enklavat serbe deri nė ndėrlidhjen territoriale tė tyre ndėrkohė qė politikanėt e Kosovės flasin atė qė nuk e bėjnė dhe nuk do ta bėjnė dhe e bėjnė atė qė nuk e flasin. Mbi tė gjitha, ata shihen ashtu siē edhe do tė mbahen mend: duke u zgėrdhirė meqenėse padyshim se vazhdojnė t’i ruajnė pozitat e tyre tė privilegjuara nė dėm tė popullit, tė djersės dhe tė ardhmėrisė sė tij. Ardhmėria e kėtyre politikanėve ndodhet nė opozitė tė plotė me tė ardhmen e qytetarėve tė Kosovės. Nuk mund tė jenė tė dyja kėto ardhmėri tė ndritshme – ato e pėrjashtojnė njėra-tjetrėn. Mirėqenia dhe luksi i politikanėve rezulton me mjerimin e popullit. Avansimi i tyre nė karrierė pasohet me shtypjen e popullit tė Kosovės i cili po mbahet i burgosur. Atij trupin po ia mbajnė peng, tė izoluar, thuajse ai ka borxh. Liria dhe pavarėsia e tij pėrmenden vetėm pėr t’u qetėsuar ai nga shtypja e cila rritet edhe me vetė faktin se koha po ecėn. Madje edhe kur flitet pėr atė liri e pavarėsi ato janė pėrherė tė kushtėzuara dhe me pėrmbajtje aq tė varfėr saqė pothuajse tė paqenė. Michel Foucault nė librin tij ‘Disiplinė dhe Ndėshkim’ citon tekstin e A. Bonneville nga mesi i shekullit XIX i cili pėr tė burgosurit ka propozuar masa tė ashtuquajtura ‘liri pėrgatitore’ por edhe tė ‘vuajtjeve shtesė’ ose njė shtesė tė qėndrimit nė burg nėse ėshtė treguar se ‘pėrshkrimi (receta) penale e fiksuar pėrafėrsisht konform shkallės sė gjasshme tė kokėfortėsisė sė tė burgosurit nuk ėshtė e mjaftueshme tė prodhojė efektet e pritura nga ai’. Kjo zgjatje nuk duhej tė kalonte njė tė tetėn e dėnimit origjinal; liria pėrgatitore mund tė fillojė pas tri tė katėrtave tė vuajtjes sė dėnimit. (Traite des diverses institutions complementaires, 1846) Edhe populli i Kosovės ndodhet nėn tutelėn e njė paneli tutorėsh arbitrar tė cilėt herė na i shtojnė vuajtjet e herė na pėrrallisin pėr njėfarė tranzicioni nė tė cilin ne ende s’jemi tė lirė por na thuhet se kjo ėshtė pėr tė mirėn tonė. Nga njė mision i Kombeve tė Bashkuarar qė vjen si rezultat i kompromisit ndėrkombėtar me Serbinė e pėr Serbinė duan tė na transferojnė nė njė mision tė Bashkimit Evropian si rezultat i kompromisit me Serbinė e pėr Kosovėn. Andaj edhe u nisėn e po ngjajnė negociatat me Serbinė pėr fatin e Kosovės dhe tė popullit tė saj paēka se ai ishte i dhunuar, vrarė e terrorizuar pėr mė se njė shekull pikėrisht nga Serbia. Duke e diskutuar fatin e Kosovės me Serbinė, politikanėt e ekipit negociator ia kanė falur krimet asaj. Nė Vjenė, Serbia pėrfundimisht dhe tėrėsisht u rehabilitua. Serbisė, e cila s’ndjen keqardhje dhe s’ka pendesė pėr humbjet e vuajtjet qė ua ka shkaktuar shqiptarėve, nuk i shkon as ndėrmend tė kėrkojė falje. Por, ajo as qė ka nevojė ta bėjė kėtė: politikanėt e ekipit negociator kosovar ia kanė falur tė gjitha Serbisė. Pasi qė tė kanė falur ėshtė absurde tė kėrkosh falje! Natyrisht se kjo pėr pasojė veēsa e ka inkurajuar Serbinė nė planet e saj tė errėta pėr Kosovėn tė cilat jo vetėm se na kthejnė nė tė kaluarėn por edhe e pėrsėrisin atė nė variantin e saj mė mizor. Pa dyshim se kjo nuk ėshtė e mundur po qe se nuk keqinterpretohet ose maskohet. Lojėrat e fatit, serialet idioteske, kėngėt dhe vallet nėpėr spektaklet e mediave tė Kosovės janė vetėm vazhdim i gjepurave tė politikanėve dhe broēkullave tė OJQ-ve. Tė parėt e premtojnė pavarėsinė, lirinė, sovranitetin, ndėrkaq tė dytėt e shmangin vėmendjen nga kėto. Pa i kuptuar mashtrimet dhe vetėmashtrimet nuk mund tė kuptohet drejt dhe saktė realiteti, e pėr pasojė nuk ka mundėsi as tė ndryshohet ai. E nė Kosovė investohet aq shumė qė realiteti tė paraqitet siē nuk ėshtė. E nėse ai megjithatė pėrvidhet disi atėherė cyten njerėzit qė tė mos jetojnė nė tė tashmen por nė tė ardhmen e afėrt, atėherė kur do tė vie pavarėsia, atėherė kur do tė realizohet ėndrra jonė. Nė tė vėrtetė, pikėrisht qė pavarėsia tė mbetet ėndėrr dhe vetėm ėndėrr, ata nuk duan qė ne tė zgjohemi asnjėherė. Ne kemi mbetur dhunshėm tė lirė vetėm nė ėndrrėn tonė.
    Kosova ėshtė Zemra e Shqipėrisė !

  9. #79
    Vetevendosje & kuq e zi Maska e ABytyqi
    Anėtarėsuar
    19-05-2006
    Vendndodhja
    Belgjik
    Postime
    475
    Rrudhja dhe tjetėrsimi
    Shkruar nga Albin Kurti
    Tuesday, 15 August 2006


    Negociatat e nėnkuptojnė gatishmėrinė e palėve negociuese pėr arritjen e kompromisit. Porsa nisin negociatat, treten pozicionet fillestare tė palėve dhe nis rrugėtimi drejt rezultatit qė do tė jetė diku ndėrmjet atyre pozicioneve sado tė ndryshme qofshin ato. Ėshtė vetė fillimi i negociatave ai qė e bėn tė pamundur shndėrrimin e cilitdo prej pozicioneve fillestare nė rezultat. Kur palėt e paraqesin qėndrimin e tyre kjo tregon se prej ēfarė ato kanė hequr dorė. Rrjedhimisht, negociatat qė po zhvillohen nė Vjenė nuk mund tė rezultojnė me shtetin e pavarur dhe sovran tė Kosovės. Pėr ēdo raund tė negociatave nė Vjenė shteti i pavarur dhe sovran i Kosovės ka vetėm ekzistencė virtuale. Politikanėt negociator tė Kosovės e pėrmendin pavarėsinė para kamerave televizive pėrderisa ato ndodhen brenda nė sallė ose jashtė saj. Kur mbyllen dyert e sallės pėr gazetarėt, atje pason kredhja nė zonėn e kompromisit, kurse shteti i pavarur dhe sovran i Kosovės vazhdon jetėn e tij spektakulare nėpėr ekranet televizive.

    Pėr ta zbutur pakėnaqėsinė e qytetarėve tė Kosovės nė kurriz tė tė cilėve po bėhet pazari nė Vjenė, politikanėt negociator tė Kosovės pėrherė orvaten tė arsyetohen se si atje po bisedohet vetėm pėr disa ēėshtje teknike, anipse komunat e reja serbe dhe zonat rreth kishave e manastireve ortodokse qė pėrcaktoheshin nėnkuptonin zgjerimin e enklavave serbe, legalizimin e strukturave tė Serbisė qė sundonin aty dhe serbizimin e objekteve fetare. Pra, faljen e territorit dhe trashėgimisė kulturore tė Kosovės, kėta politikanė e quajnė ēėshtje teknike. Nuk bėhet fjalė se ata janė aq naivė ose tė padijshėm, por sigurisht se kjo ėshtė edhe njė pėrpjekje e tyre pėr ta mashtruar popullin, pėr ēfarė si zakonisht do tė shpėrblehen nga UNMIK-u me ruajtjen e posteve dhe privilegjeve qė i kanė, me tolerimin e korrupsionit dhe keqpėrdorimeve tė shumta tė tyre, gjithnjė nė dėm tė Kosovės dhe tė ardhmėrisė sė saj. Mbase edhe qarqe tė ndryshme ndėrkombėtare qė tradicionalisht kanė qenė serbofile, por edhe tė atilla qė duan sa mė shpejt tė mbyllin punė duke i konsideruar aspiratat ekspansioniste tė Serbisė, do ta thonė ndonjė fjalė miradie pėr kėta politikanė qė e rehabilituan Serbinė duke negociuar me tė pėr Kosovėn dhe pa kurrfarė kushti. Rehabilitimi i Serbisė, pėrkundėr shtypjes dhe krimeve tė saj nė tė kaluarėn dhe planeve tė saj kriminale pėr tė ardhmen e Kosovės, paraqet koncesion tė hatashėm i cili do tė ketė pasoja tė thella dhe afatgjate. Duke negociuar me Serbinė pėr Kosovėn, politikanėt negociator janė pajtuar se nuk dihet se e kujt ėshtė Kosova dhe se kjo duhet tė vendoset nė bisedime me Serbinė dhe nė marrėveshje me Serbinė. Ėshtė ky koncesion madhor qė tash po vijohet me koncesione tė tjera ‘tė vogla’ siē janė ato pėr futjen e mė shumė fshatrave shqiptare nė gjithnjė e mė shumė komuna serbe e ku me kujdes tė veēantė janė bėrė llogaritje qė shqiptarėt gjithnjė tė mbesin pakicė. Duke i negociuar vlerat kulturore e historike dhe rregullimin e brendshėm territorial tė Kosovės me armikun e saj Serbinė dhe para se Kosova tė jetė sovrane, negociatorėt kosovar Koshtunicės e Tadiqit po ua realizojnė ėndrrėn e akademisė famėkeqe tė shkencave dhe arteve tė Serbisė pėr serbizimin gradual por tė sigurtė tė Kosovės dhe tė historisė sė saj. Decentralizimi para sovranitetit e legalizon gjendjen nė terren atje ku kjo gjė i levėrdis Serbisė (veriu i Kosovės) dhe e pėrmbys atė nė pėrputhje me planet e Serbisė nė anamoravė si dhe nė pjesėn qendrore e veri-perėndimore tė Kosovės: ndėrlidhen territorialisht enklavat serbe duke u zgjeruar, kufijtė e brendshėm tė Kosovės bėhen pakrahasimisht mė tė fuqishėm sesa ata tė jashtėm, dhe krijohen enklavat shqiptare nė brendi tė sajesės hegjemoniste serbomadhe tė entitetit autonom serb pėrbrenda Kosovės. Pra, atje ku Serbia e ka kryer pastrimin etnik mbi shqiptarėt (veriu i Kosovės) formalizohet e legalizohet gjendja, ndėrkaq andejpari ku Serbia nuk arriti t’i dėbojė shqiptarėt krijohen kushtet pėr ta bėrė kėtė nė tė ardhmen. Pėr ironi, e gjithė kjo nė emėr tė multietnicitetit: Serbia trumbeton se veriu i Kosovės ėshtė multietnik meqė atje jetojnė rreth 3.000 shqiptarė paēka se prej atje janė dėbuar 11.364 vetėm gjatė muajit shkurt tė vitit 2000, dhe, Serbia kėrkon qė komunat e reja tė jenė multietnike meqė asisoj ajo zgjerohet edhe me fshatra shqiptare tė cilat i nevojiten pėr t’i bashkuar enklavat ekzistuese. Nėse dikur nė Kosovė pėrdorej formula e bashkim-vėllazėrimit pėr t’i dominuar shqiptarėt, sot pėrdoret ajo e multietnicitetit pėr tė njėjtin qėllim. Nė anėn tjetėr, pėrcaktimi i zonave qindrahektarėshe pėrreth objekteve tė shumta ortodokse pa qenė njėherė Kosova sovrane, jo vetėm qė do tė kombinohet me uzurpimin territorial tė cilin e shkakton decentralizimi por edhe do t’i izolojė objektet ortodokse me vlerė tė paēmueshme pėr t’ia nėnshtruar ato manipulimit, tjetėrsimit e stėrkeqjes.

    Decentralizimi pėr tė cilin po flitet nė Vjenė nuk ėshtė decentralizim dhe ngushtim i pushtetit pėr hir tė qytetarėve tė Kosovės, por ėshtė centralizim dhe zgjerim i pushtetit tė Beogradit mbi enklavat nė Kosovė e tė cilat do tė zhduken si tė tilla meqė do tė bashkohen. E ashtuquajtura mbrojtje e trashėgimisė kulturore nė Kosovė ėshtė veēse sulm mbi historinė dhe kulturėn e popullit tonė dhe ngjizje e njė miti tė ri serb pėr Kosovėn nė pėrgatitje tė motivit pėr agresionin e ri tė Serbisė.

    Shpjegimi i drejtė i kėtyre projekteve shumė tė dėmshme pėr Kosovėn e lufton mashtrimin qė popullit po ia bėjnė politikanėt e Kosovės tė cilėt banojnė nė linjėn Prishtinė-Vjenė-Prishtinė. Pengimi i realizimit tė kėtyre projekteve nė terren duke e organizuar popullin, e mban tė hapur shtegun e lirisė dhe drejt lirisė. Qė tė dyja kėto janė tė domosdoshme. Asgjė tjetėr nuk ėshtė mė e rėndėsishme.
    Kosova ėshtė Zemra e Shqipėrisė !

  10. #80
    Vetevendosje & kuq e zi Maska e ABytyqi
    Anėtarėsuar
    19-05-2006
    Vendndodhja
    Belgjik
    Postime
    475
    Kthimi te populli
    Shkruar nga Albin Kurti
    Sunday, 13 August 2006



    TMK-ja duhet t’i kthehet popullit pėr t’u bėrė ajo qė do. Pėrndryshe s’do tė mbetet as TMK. Tash shtatė vjet rresht politikanė e ish ushtarakė vendas i thonė publikisht e privatisht TMK-sė se do tė bėhet ushtri nė mėnyrė qė ajo tė harrojė se ka qenė ushtri. Por, edhe qė tė pacifikohen pjesėtarėt e TMK-sė tė cilėt e durojnė gjendjen e tyre dhe trajtimin denigrues qė u bėhet, ashtu siē i duruan edhe goditjet e shumta qė i morėn pėrmes reduktimeve, suspendimeve, shkarkimeve, arrestimeve dhe dėnimeve, duke besuar se ky ėshtė ēmimi i avansimit tė pozitės sė tyre drejt (ri)bėrjes ushtri. Pra, ngjajshėm sikur qė negociatorėt kosovar i bėjnė koncesione Serbisė pėr decentralizim dhe zona tė veēanta rreth objekteve fetare nė Kosovė duke besuar se po e afrojnė pavarėsinė. Ndėrkohė, pavarėsia veēsa bėhet gjithnjė e mė e pamundur duke qenė se Serbia po forcohet, zgjerohet dhe legalizohet edhe mė shumė pėrbrenda Kosovės. Nuk del Kosova nga Serbia duke hyrė Serbia brenda Kosovės. Nuk bėhet TMK-ja ushtri duke u zvogėluar e sakatosur.

    Dihet se politikanėt e Kosovės e pėrkrahin TMK-nė. Mirėpo, kjo vetėm verbalisht dhe vetėm pėr shkak se atė e pėrkrah populli. Pra, kėsisoj ata pėrshtaten e jo se vėrtetė e duan TMK-nė. Dhe, ata e duan TMK-nė pėr ta shitur atė. Zaten, kėshtu edhe u krijua TMK-ja – duke u shitur UĒK-ja. Politikanėt kosovar tė UĒK-sė, fillimisht nė Rambuje e pastaj sėrish nė shtator tė vitit 1999 e shitėn UĒK-nė duke e demilitarizuar atė, pėr tė fituar favore tė qarqeve tė caktuara ndėrkombėtare pėr veten e tyre. Ata e shesin edhe TMK-nė sepse ata shesin ēdo gjė qė mund tė shitet vetėm dhe vetėm pėr t’i ruajtur ato pozita qė pėr ta janė tė reduktueshme nė privilegjet dhe luksin qė ato u sjellin. TMK-ja nuk mund tė llogarit nė IPVQ-tė dhe partitė politike nėse synon qė njėmend tė bėhet ushtri. Mbi tė gjitha, ajo nuk mund tė llogarit nė IPVQ-tė pėr njė shkak qė ėshtė thelbėsor dhe parimor: dikur UĒK-ja po e bėnte statusin e Kosovės; sot, TMK-ja e pret statusin e Kosovės qė ta kuptojė pėrfundimisht veten. Meqė ky status s’do tė jetė assesi pavarėsia dhe sovraniteti pėr Kosovėn, TMK-ja do tė duhet tė pėrballet me iluzionin qė ka ushqyer pėr veten. E atėherė do tė jetė vonė, tepėr vonė pėr tė ndryshuar ēkado. Vetėdijėsimi i tillė ėshtė vetėdijėsim momental para vdekjes.

    Arsyeja pse populli e pėrkrah TMK-nė ėshtė e qartė dhe e thjeshtė. Jo pėr shkak tė sė tashmes, jo pėr shkak tė asaj se ēfarė TMK-ja ėshtė, por pėr shkak tė sė kaluarės sė saj (UĒK) dhe pėr shkak se ajo pėrsėri mund tė bėhet ushtri e vėrtetė. Pra, populli nuk e do TMK-nė pėr atė qė ajo aktualisht ėshtė, por pėr atė qė ajo ka qenė dhe pėr atė qė populli beson se ajo duhet tė bėhet. Fundja, TMK-nė nuk e sulmojnė pėr atė ēfarė ėshtė por pėr shkak se ajo ende ngėrthen nė vete atė ēfarė ka qenė dhe pėr pasojė kjo mund ta ribėjė atė ushtri ēlirimtare. Pra, TMK-nė e dėnonin dhe dėmtonin pėr tė kaluarėn si dhe pėr ta parandaluar njėrėn mundėsi tė saj nė tė ardhmen.

    Ēdo popull do qė ta ketė ushtrinė e vet. Kjo ėshtė e natyrshme dhe normale. Populli i Kosovės nuk ka ushtri tė veten. KFOR-i ndodhet nė Kosovė nė bazė tė marrėveshjes sė Kumanovės sė 9 qershorit 1999, marrėveshje kjo e bėrė atėbotė me ushtrinė jugosllave. Dihet se KFOR-i nuk na ka mbrojtur nga ndėrhyrjet e xhandarmėrisė serbe, nuk i ka mbrojtur 2.500 hektarė nė Debėllde, e ka mirėpritur nė Prishtinė gjeneralin e ushtrisė serbe, Dragan Paskash, i ka toleruar strukturat militariste tė Serbisė nė Kosovė, dhe e vetėm ka soditur vrasjen e 11 shqiptarėve dhe dėbimin e 11.364 tė tjerė nga veriu i Mitrovicės nė shkurt tė vitit 2000. Pėrderisa asnjė ushtar i KFOR-it nuk do tė qėndronte nė Kosovė pa pagesė, asnjė ushtar i UĒK-sė nuk paguhej. Vetėm banorėt vendas kanė motiv tė sinqertė dhe tė pastėr tė rrezikojnė pėr atdheun e tyre, pėr popullin e vet.

    Nė kėtė botė tė papėrsosur, ku paqja ende ėshtė vetėm balans forcash, ėshtė e domosdoshme qė populli ynė tė ketė ushtri. Ushtria mbron njerėzit, territorin, resurset ekonomike, dhe perspektivėn e njerėzve nga ndėrhyrjet e ndryshme tė jashtme. Pra, ushtria e mbron tė tashmen e njė populli por edhe rrugėtimin e tij nė tė ardhmen. Ushtria krijon ndjenjėn e sigurisė te populli por edhe i kalit bijtė e bijat e tij pėr ta mbrojtur atdheun dhe pėr ta ruajtur mirėqenien e qytetarėve dhe lirinė e popullit. Ushtria si forcė mbrojtėse e njė populli dhe nė shėrbim tė tij i jep kuptim politikės dhe diplomacisė. Pa tė, kėto dy tė fundit janė ose farsė ose tė huaja. Njėkohėsisht, ushtria e mundėson dinjitetin e njė populli dhe e bėn atė tė mburret e tė ndjehet krenar. Ushtria ruan dhe kultivon mbamendjen kolektive pėr brezat liridashės nė tė kaluarėn, pa sakrificėn, rezistencėn dhe pėrpjekjet ēlirimtare tė tė cilėve e sotmja do tė ishte shumė mė e keqe. Ushtria gjithmonė ėshtė simbol i bashkimit tė njė populli, pa dallim regjioni e religjioni.

    TMK-ja duhet t’i kthehet popullit. Pėr t’u bėrė ajo qė do. Pėrndryshe s’do tė mbetet as TMK.
    Kosova ėshtė Zemra e Shqipėrisė !

Faqja 8 prej 31 FillimFillim ... 67891018 ... FunditFundit

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •