Close
Faqja 7 prej 11 FillimFillim ... 56789 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 61 deri 70 prej 106
  1. #61
    EPIROT Maska e EDLIN
    Anėtarėsuar
    16-07-2007
    Vendndodhja
    ku bėhen qinglat
    Postime
    1,527
    PDI eshte nje parti e re ne spektrin e politikes shqiptare, parimet themelore te saj jane te drejtat e njeriut,integrimi dhe ēeshtja kombetare.
    Ketu poshte keni programin e kesaj partie, lexoni dhe gjykoni :

    PROGRAMI I PARTISĖ PĖR DREJTĖSI DHE INTEGRIM


    KAPITULLI I

    PARIMET THEMELORE

    1.

    Partia pėr Drejtėsi dhe Integrim (PDI) ėshtė njė bashkim vullnetar, politik dhe krijohet nga grup intelektualėsh (PATRIOTĖSH) me Program zhvillimin demokratik tė vendit dhe shoqėrisė shqiptare duke luftuar padrejtėsitė si ato ekonomike dhe ato Ndėrkombėtare. Ajo ėshtė pėr integrim sa mė tė shpejtė nė familjen Europiane.

    1.1 PDI mbėshtetet nė tėrė aspektin e saj teorik dhe praktik, nga zbatimi i parimit tė sė drejtės. Ajo shpreh dhe mbron tė drejtat dhe liritė themelore tė njeriut, identitetin kombėtar tė popullit tonė.

    1.2 PDI ėshtė e ndėrgjegjshme tė marrė pėrsipėr dhe zgjedh drejt e nė pėrputhje me Konventat Ndėrkombėtare problemet e Kombit. Tė garantojė ndėrtimin dhe zhvillimin e demokracisė vetėm nėpėrmjet projektimit tė ligjit dhe bėrjes sė njė shteti ligjor. Ajo mbėshtetet gjithashtu nė shfrytėzimin e pėrvojės demokratike bashkėkohore tė vendeve Europiane , veēanėrisht asaj Amerikane .

    1.3 PDI mbėshtet tė drejtėn themelore tė ēdo populli pėr vetėvendosje. Ajo e quan detyrė themelore zgjedhjen nė mėnyrė demokratike tė ēėshtjes kombėtare.

    1.4 PDI mbėshtet, respekton dhe mbron tė drejtat themelore tė njeriut tė miratuara nga Konventat Ndėrkombėtare, lirinė e mendimit tė shtypit, tė besimit fetar, tė drejtėn e individit pėr pronėn, punėsimin, arsimimin, pėr lėvizje tė lirė brenda dhe jashtė vendit nė pėrputhje me legjislacionin.

    1.5 PDI e trajton pronėn private tė shenjtė dhe ka obsionet e saj pėr mėnyrėn e privatizimit tė sektorėve tė ekonomisė e veēanėrisht tė tokės dhe sektorėve strategjik. Ajo ėshtė pėr zhvillimin ekonomik tė vendit qė mbėshtetet nė ekonominė e tregut, qė nė themel tė saj ka pronėn private, por pa pėrjashtuar segmente tė veēanta tė ekonomisė dhe pronės shtetėrore. Vetėm individi i lirė qė do tė ketė nė themel tė tij pronėn, punėn dhe veprimtarinė kryesore do tė ēojė pėrpara zhvillimin ekonomik tė vendit .

    1.6 PDI mbėshtet zhvillimin e Programit tė saj dhe ka besim se zhvillimi ynė ekonomik mbėshtetet te integrimi i vendit nė Europė, qė do tė bėhet nga populli ynė dhe njerėzit tanė qė kanė virtyte tė pastra etike–morale nė shekuj si dhe pėrvojėn demokratike. Ajo i sheh ata si njerėz tė lirė, aktiv tė cilėt kėrkojnė vetėm drejtėsi madje janė tė gatshėm pėr tė dhėnė kontributin e tyre nė zhvillimin e demokracisė .

    1.7 PDI ėshtė pėr institucionalizimin dhe ndarjen e pushteteve. Ajo mbron dhe respekton organizimin e shtetit tė bazuar nė parimin e ndarjes sė pushteteve dhe nė kontrollin e ndėrsjelltė sipas Standarteve Ndėrkombėtare. Shteti nuk duhet tė lerė vend pėr padrejtėsi, Ai do ti trajtojė tė gjithė njerėzit njėsoj, tė barabartė, pavarėsisht nga pozita e tyre shoqėrore e politike.

    1.8 PDI e sheh zhvillimin ekonomiko-shoqėror dhe demokracinė nė Shqipėri vetėm nė pėrputhje me zhvillimin e ligjshmėrisė Kombėtare e Ndėrkombėtare si dhe alternativė tė vetme pėr integrimin Europian . Ajo e sheh futjen dhe integrimin e Shqipėrisė nė familjen e madhe Europiane paralelisht dhe me ruatjen e identitetit kombėtar tė vendit tonė.

    1.9 PDI ėshtė Parti e lirive dhe tė drejtave tė njeriut. Ajo ėshtė pėr njė shtet laik qė nuk ndėrhyn nė ēėshtjet e besimeve fetare, por i respekton njėlloj liritė dhe tė drejtat e tyre fetare tė cilat i garanton me ligj dhe i ndihmon komunitetet fetare.

    1.10 PDI gjykon, mendon se rruga e transformimeve legjislative dhe institucionale e ndėrtimit tė shtetit ligjor nė Shqipėri e zėvendėsimit dhe rishikimit tė herė pas hershėm tė tė gjitha ligjeve, duke pasur nė qendėr tė vėmendjes mbrojtjen e tė drejtave dhe lirive themelore tė njeriut, pėrbėjnė bazėn e Programit tė saj .



    KAPITULLI II

    PARIMET DEMOKRATIKE

    PDI ėshtė Parti qė pėrfaqėson me Programin e saj qendrėn e djathtė. Parimet e saj mbėshteten nė atė tė parametrave Europiane me pikėsynim: integrimin e plotė tė shoqėrisė e vendit nė Europė. Ndėrtimi dhe zhvillimi i njė shoqėrie demokratike do tė bėhet gradualisht nė pėrshtatje me nivelin dhe shkallėn e europianizimit, sidomos nėpėrmjet zhvillimit ekonomiko-shoqėror, zgjidhjen e problematikave pėr sot dhe nė perspektivė, kjo mbi bazėn e drejtėsisė dhe respektimit tė tė Drejtave Ndėrkombėtare.

    2.1 PDI mbėshtetet nė Kushtetutėn e Shqipėrisė. Kuvendin (Parlamentin) e respekton si organin mė tė lartė legjislativ tė Republikės sė Shqipėrisė.

    2.2 PDI ėshtė kundėr ēdo shfaqje autoritariste tė kufizimit tė lirisė. Ajo e quan vendimtare arritjet dhe parimet e Kushtetutės, pluralizmit ideo - politik dhe i mbėshtet ato pėr zhvillimin mėtejshėm tė demokracisė nė Shqipėri.

    2.3 PDI respekton dhe zbaton parimin e ndarjes sė pushteteve legjislative, ekzekutive dhe gjyqėsore nė pėrputhje me Kushtetutėn e Shqipėrisė. Ajo ėshtė pėr plotėsimin e tėre kuadrit ligjor nė fushėn ekonomike, politike e shoqėrore. Gjithashtu, PDI ėshtė pėr ndjekjen dhe zbatimin e ligjeve mbi bazėn e barazisė pėrpara ligjit tė tė gjithė qytetarėve pa dallim race, kombėsie, seksi, bindjet politike e ideologjike, fetare, profesioni, apo gjendja shoqėrore.

    2.4 PDI ėshtė pėr mbrojtjen dhe respektimin rigoroz tė tė gjitha tė Drejtave dhe LiriveThemelore tė njeriut tė parashikuara nė aktet ligjore Ndėrkombėtare.

    2.5 PDI e konsideron debatin e lirė publik, tubimet, manifestimet, peticionet e referendumet si element themelor tė demokracisė, tė cilat tė mbrohen nga ligji dhe tė zhvillohen brenda kuadrit ligjor, sepse ato shprehin vullnetin e lirė tė shtetasve .

    2.6 PDI ėshtė pėr mbrojtjen dhe respektimin e tė drejtave tė pakicave kombėtare, pėr t`u siguruar atyre barazinė me shtetasit shqiptar nė tė gjithė fushat, por njėherėsh ajo ėshtė pėr mbrojtjen dhe respektimin e tė drejtave tė shqiptarėve kudo qė ndodhen e sidomos nė shtetet fqinje.
    Vetėm mbi bazėn e reciprocitetit, mirėkuptimit dhe barazisė do tė zhvillohen lidhjet e miqėsisė e bashkėpunimit me ēdo vend rajonal Europian. Shteti Shqiptar duhet tė jetė vazhdimisht i interesuar dhe i lidhur me Diasporėn dhe emigracionin Shqiptar duke kėrkuar qė vendet pėrkatėse ku ata jetojnė e punojnė, tė respektojnė tė drejtat e tyre dhe tė mbėshten nga ligji .

    2.7 PDI ėshtė pėr shtet laik qė siguron lirinė e besimit fetar . Ajo ėshtė kundėr pėrdorimit tė fesė pėr qėllime politike dhe antikombėtare. Institucionet fetare tė drejtohen nga shtetas me kombėsi shqiptare. Ajo ėshtė kundėr ndėrhyrjes sė shtetit nė ēėshtjen e besimit tė shtetasve si dhe kundėr institucionalizmimit politik tė besimit fetar, i cili do tė sillte destabilizim dhe pėrēarje.

    2.8 PDI e vlerėson shtypin dhe median e lirė si tregues themelor tė zhvillimeve demokratike. Ajo ėshtė pėr pėrforcimin e plotė e tė saktė tė afirmimit publik pėr ēdo problem. Statusi i gazetarit tė bazohet nė ligjet e standarteve Europiane. Nga ana tjetėr, shteti nuk duhet tė lejoj qė nė emėr tė shtypit tė spekullohet ose tė bėhen thirrje pėr revolta, kryengritje tė armatosura ose pėr pėrmbysje me dhunė tė pushtetit.

    2.9 PDI ėshtė pėr ndarjen e pushteteve duke u mbėshtėtur nė barazpeshėn dhe kontrollin e ndėrsjelltė tė tyre sipas Standarteve Europiane. Ajo ėshtė pėr pavarsinė e plotė tė shtetit gjyqėsor dhe kundėr ēdo ndikimi apo gjykimi politik apo partiak ndaj tij.

    2.10 PDI ėshtė dhe pėrkrah plotėsisht reformėn nė fushėn e legjislacionit, me pikėsynim plotėsimin e boshllėkut legjislativ tė trashėguar nga e kaluara. Nė tėrė fushat dhe aktivitetet ekonomike e shoqėrore, rishikimin e tij nė pėrputhje me zhvillimet e tanishme, por sidomos me aktet ligjore dhe Koventat Ndėrkombėtare sidomos nė fushėn e tė drejtave dhe lirive themelore tė njeriut, tė kodit administrativ, kodit familjar.

    2.11 PDI e konsideron integrimin rajonal e atė Europian tė vendit tonė si nė BE si rrugė e vetme pėr zhvillimin dhe pėrparimin e vendit, mbi bazėn e ruajtjes sė indentitetit kombėtar e reciprocitetit dy palėsh apo shumė palėsh tė ndihmės, bashkėpunimit si dhe zgjidhjes sė problemeve.



    KAPITULLI III

    PARIMET EKONOMIKE

    PDI vlerėson se Shqipėria i ka tė gjitha burimet e nevojshme natyrore e njerėzore pėr njė zhvillim tė shpejtė ekonomik – shoqėror, me pikėsynim sigurimin e njė jete normale e tė begatė pėr popullin, si pėr sot ashtu ashtu dhe nė prespektivė.

    3.1 Baza e zhvillimit ekonomik tė vendit do tė mbėshtetet nė inisiativėn e lirė tė bizneseve e industrive dhe nė ekonominė e tregut. Vetėm sipėrmarrja e lirė private do tė vėrė nė lėvizje me efektshmėri shfrytėzimin e burimeve materiale e njerėzore.

    3.2 Privatizimi i sektorėve tė ekonomisė e sidomos atyre strategjik tė jetė gradual dhe me efektivitet maksimal, nėpėrmjet pėrcaktimit tė politikave ekonomike afat-mesme e afat-gjatė duke reduktuar ecurinė dhe funksionimin e shtetit si rregullator i ekonomisė. Ajo ėshtė pėr ndėrtimin e mardhėnieve ekonomike nė pėrputhje me kėrkesat e ligjeve tė ekonomisė sė tregut.

    3.3 PDI ėshtė pėr zhvillimin ekonomik tė vendit nė kompleks dhe nė harmoni tė plotė tė tė gjithė faktorėve tė brendshėm e sidomos atyre rajonal Europian, pėrhapjen dhe krijimin e prespektivave tė qėndrueshme ekonomike, shfrytėzimin rajonal tė burimeve materiale e njerėzore, zgjidhjen e problemit tė papunėsisė e pėrcaktimin e politikave sociale. Pėrparėsi duhet t`i jepet zhvillimit tė bujqėsisė e industrisė, sidomos sektorit tė shėrbimeve si: turizmit , ndėrtimit tė infrastrukturės moderne, telekomunikacionit etj , kjo nė mėnyrė qė tė arrihet njė angazhim maksimal dhe njė rishpėrndarje me efikasitet tė burimeve njerėzore.

    3.4 PDI zhvillimin ekonomik tė vendit pėr sot e nė prespektivė e sheh tė lidhur organikisht jo vetėm nėpėrmjet shfrytėzimit tė burimeve financiare tė brendshme, por edhe tė krijimit tė kushteve normale pėr tėrheqjen dhe thithjen e investimeve e kapitaleve tė huaja mbi bazėn e pariteteve dhe leverdishmėrisė dy - palėshe. Nė kėtė kontekst rėndėsi duhet t`i kushtohet sidomos zhvillimit tė sistemit bankar pėr kreditimin e individėve dhe bizneseve, funksionimin e bursės, vendosjen e kushteve lehtėsuese e politikave fiskale tė pranishme, kjo pėr njė frymėmarrje tė biznesit tė vogėl e tė mesėm dhe veēanėrisht pėr tėrheqjen e kapitaleve tė emigrantėve e Diasporės.

    3.5 PDI ėshtė pėr njė ecuri tė shpejtė nė zgjidhjen e problemeve tė infrastukturės sė pėrgjithshme tė vendit tonė, duke zgjidhur perfundimisht pėr sot e nė prespektivė, problemet qė kanė tė bėjnė me: energjinė elektrike, ujin, rikonstuksionin e ndėrtimin e rrugėve e korridoreve tė brendshme e rajonale, telekomunikacionin, transportin hekurudhor, automobilistik e ajror, kjo duke shfrytėzuar investimet e kapitalet e huaja.

    3.6 PDI e konsideron bujqėsinė e blektorinė si njė burim tradicional e etik tė zhvillimit ekonomik tė vendit, nėpėrmjet njė ndihme efikase tė kreditimit tė fermerėve me pikėsynim shfrytėzimin e kushteve klimatike e agrobiologjike tė favorshme, plotėsimin

    e nevojave tė popullatės dhe eksportet e prodhimeve nė tregjet rajonale e Europiane. Veēanėrisht zhvillimi i infrastukturės nė fshat mbetet domosdoshmėri pėr zhvillimin e thithjen e prodhimeve. Krijimi i shoqatave tė fermerėve e komplekseve agroindustrial si dhe forcimi i mėtejshėm tė tyre qė tė krijojė mundėsinė pėr rritjen e prodhimit , pėr angazhimin nė punė tė krahėve tė aftė pėr punė , zhvillimin e bujqėsisė e industrisė . Ajo do tė mbėshtes nė zhvillimin e njė sistemi rural bankar tė kreditimit tė fermerėve, pėr t`i dhėnė njė frymėmarrje tė re dhe mbėshtetje serioze fshatit .

    3.7 PDI gjykon se sektori i turizmit dhe zhvillimi i tij mbetet njė nga pikėsynimet nė ekonominė e vendit duke shfrytėzuar avantazhet si: pozita gjeografike, kushtet klimatike, relievi, bukuritė natyrore dhe pasuritė arkeologjike tė cilat e bėjnė vendin tonė njė perlė duke kėrkuar njė trajtim e vėmendje tė veēantė tė kapitalit tė huaj e atij vendas pėr t`u bėrė burim kryesor pėr rritjen e tė ardhurave tė ekonomisė .

    3.8 PDI mbėshtet zhvillimin e industrisė e degėve tė saj nėpėrmjet shfrytėzimit dhe riaktivizimit e tė gjitha resorseve natyrore, tėrheqjes sė kapitaleve tė huaja sidomos nė industrinė e lehtė ushqimore , veshjeve , materialeve tė ndėrtimit, mobiljeve, industrinė e mineraleve, burimeve hidroteknike e nėntokėsore.

    3.9 PDI ėshtė pėr njė tregėti grosiste e me pakicė, kryesisht tė lirė e private, me politika tregėtare tė mbėshtetura nė ligjet e ekonomisė sė tregut, pėrhapjen e tregjeve dhe integrimin nė OBT si dhe mbrojtjen e tregėtisė kombėtare .

    3.10 PDI ėshtė pėr zhvillimin nė sektorin e ndėrtimeve duke marrė nė konsideratė kushtet aktuale nė zonat urbane e rurale tė vendit, kufizimin e tyre nė tokat bujqėsore , ndėrtimin e infrastrukturės nė fshat e sidomos zbatimin e politikave tė ndėrtimit pėr zgjidhjen e ēėshtjes sė strehimit tė njė pjese tė shoqėrisė nė nevojė, qoftė edhe me ndėrhyrjen e bashkive. Veēanėrisht ndėrtimin e rrugėve e sidomos korridoret veri – jug e lindje – perėndim , tė mbetėn prioritete tė integrimit tonė nė rajon e Europė.



    KAPITULLI IV

    ARSIMI – KULTURA – SPORTI – SHĖNDETĖSIA

    PDI e konsideron zhvillimin e arsimit si element pėr zhvillimin e shoqėrisė dhe vendit tonė. Ai tė jetė laik, shtetėror e privat me program tė kualifikuar e tė mbėshtetet nė traditėn e frymėn kombėtare. Arsimi 9 – vjeēar tė jetė i detyruar, arsimi i mesėm e i lartė i pėrgjithshėm ose profesional tė pėrfshij arritjet botėrore nė pedagogjinė dhe shkencat bashkohore duke arritur njohjen dhe barazvlershmėrinė e diplomave tė arsimit tė lartė brenda dhe jashtė vendit. Shteti Shqiptar tė ndėrhyjė e ti japė pėrkrahje pėrhapjes sė shkollave tė arsimit dhe diasporės dhe emigracionit.

    4.1 PDI e konsideron zhvillimin e kulturės dhe arteve si element bazė qė mbajnė gjallė dhe rifreskojnė jetėn shpirtėrore tė kombit. Ajo ėshtė pėr ruajtjen me ligj tė tė gjitha vlerave artistike e kulturore, pasurive arkeologjike monumenteve tė kulturės e te artit si dhe zhvillimin e pasurimin e tyre nė traditėn mijėvjeēare tė kombit tonė .

    4.2 PDI ėshtė pėr zhvillimin bashkėkohor tė shėrbimit shėndetsor, pėr njė profilaksi dhe rrjet tė institucionalizuar shėndetėsor nė tė katėr anėt e vendit, me forma dhe mėnyra tė ndryshme private e shtetėrore, por gjithmonė nė interes tė ruajtjes sė shėndetit tė popullit dhe duke aplikuar politika sociale e burime favorizuese pėr shtresat e popullatės nė nevojė e sidomos tė fėmijėve e pleqėve. Ajo ėshtė pėr njė luftė sistematike e sensibilizuese qė duhet bėrė ndaj sėmundjeve ngjitėse, drogės, sidės, etj nė kuadrin rajonal e Europian.

    4.3 Subvencionimi i shtetit nė sektorin e shėndetėsisė e konsiderojmė prioritet kjo pėr vet kushtet aktuale social – ekonomike, pa hequr dorė nga tėrheqja e kapitaleve tė huaja dhe asistences sė tyre ndaj nesh.

    4.4 PDI ėshtė pėr mbrojtjen mbi baza ligjore tė mjedisit e tė ekologjisė sė vendit si dhe ndaj ndotjeve tė ēfarėdolloj natyre qofshin. Mjedisi i pastėr, ekologjia, ekosistemet dhe natyra e virgjėr konsiderohen kritere bazė pėr sot e nė prespektivė .

    4.5 PDI mbėshtet dhe pėrkrah zhvillimin e kulturės fizike e sportive si pjesė e domosdoshme e edukimit fizik dhe estetik tė popullit. Ajo ėshtė pėr mbėshtetje e subvencione nga shteti deri nė privatizimin e kėtij sektori si dhe tėrheqjen e sporteve tė fuqishėm pėr zhvillimin e tij.



    KAPITULLI V

    ĒĖSHTJA KOMBĖTARE

    PDI respekton parimin e vetėvendosjes sė popujve dhe ka nė programin e saj zgjidhjen e konventave e marrėveshjeve ndėrkombėtare tė padrejtėsisė sė problemeve tė mbetura , sidomos tė problemit Ēam .

    5.1 PDI mendon se zgjidhja e problemit Ēam ndihmon nė krijimin e njė klime normale pėr integrimin rajonal e Europian .

    5.2 PDI nė programin e saj ka shfrytėzimin e tė gjitha rrugėve institucionale e paqėsore pėr zgjidhjen e kėtij problemi si brenda dhe jashtė vendit duke sensibilizuar opinionin e brendshėm pėr tė rritur presionin mbi Qeverinė, Parlamentin si dhe institucionet ndėrkombėtare si OKB , BE etj , nėpėrmjet : protestave, shtypit, tubimeve, pėrvjetoreve , simpoziumeve, konferencave etj .

    5.3 PDI mendon se rruga e zgjidhjes nė kompleks pėr tė gjitha padrejtėsitė e problemeve tė mbetura pezull nė raport me ēėshtjen Ēame brenda akteve e konventave ndėrkombėtare ėshtė rruga kryesore pėr:
    a . njohjen e sė drejtės sė pronės, tokės e pasurive tė rrėmbyera.
    b . rikthimin e pronės dhe tė drejtėn pėr administrimin e saj nga pronarėt legjitim .
    Kjo do tė shoqėrohet me dy shtetėsinė.
    c . rikthimin e Ēamėve nė tokat e tyre.

    5.4 PDI ėshtė pėr vetėvendosjen dhe pavarsinė e Kosovės, mbėshtet tė drejtat e njohjes dhe respektimit tė tė drejtave njerėzore e kombėtare pėr Shqiptarėt nė Maqedoni e nė Mal tė Zi .

    5.5 PDI mendon se ėshtė detyrė dhe obligim i qeverisė Shqiptare kujdesi i vazhdueshem ndaj emigrantėve Shqiptar duke u siguruar atyre mbrojtje ligjore e respektimin e tė drejtave qė lindin nga aktet ndėrkombėtare dhe nga shtetet ku ata kanė emigruar .

    5.6 PDI mendon se integrimi rajonal e Europian, heqja graduale e kufijve etj , do tė bėj tė mundur bashkimin e Shqiptarėve dhe zhvillimin e kombit .


    KAPITULLI VI

    POLITIKA E JASHTME

    PDI ėshtė pėr njė politik tė jashtme paqėsore, pėr mardhėnie e mirėkuptim tė ndihmės reciproke pa ndėrhyrje nė punėt e brendshme. Ajo e sheh integrimin e Shqipėrisė nė familjen Europiane nėpėrmjet njė politike tė jashtme funksionale nė pėrputhje me interesat kombėtare tė vendit tonė, si drejtimin kryesor tė zhvillimeve demokratike .

    6.1 PDI ėshtė pėr integrimin e Shqipėrisė nė stukturat Euro – Atlantike dhe e sheh kėtė si garanci pėr mbrojtjen e vendit duke zbatuar me korrektėsi detyrimet ndėrkombėtare qė rrjedhin nga autoritetet nė NATO .

    6.2 PDI do tė pėrpiqet pėr forcimin e mardhėnieve me shtetet fqinje e sidomos mardhėnieve ekonomike e politike e nė tėrė fushat me SHBA, Austrinė , Turqinė, Italinė, Gjermaninė etj.

  2. #62
    SHQIPERIA E BASHKUAR Maska e Der_Kaiser5
    Anėtarėsuar
    10-04-2007
    Postime
    751
    Citim Postuar mė parė nga DeuS Lexo Postimin
    Me kunja nuk tu drejtova, sepse nuk kam arsye pse ta bej kete. Nuk eshte faji yt qe bie pre e dikujt tjetri qe hedh gurin dhe fsheh doren. Faji yt eshte qe idhnimin e mramjes nuk e le per n'mjes. Ato PBDNJ etj krahasuar me partine Came, per mua jane thjeshte dust in the wind. Ndersa lidhur me camet nuk kam absolutisht asnje shqetesim. Ama, kur ne kete teme diskutohet rreth partise Came, duke e quajtur partia Nacionaliste Shqiptare, ketu ja vlen te ndalojme pak hapin. E perseris prape dhe koha do ta tregoje, qe partia Came, nuk ka dhe nuk do kete prioritet ceshtjen kombetare dhe mbrojtjen e interesave shqiptare, por do kete prioritet themelor, mbrojtjen e interesave came shqiptare. Kete ta ka thene edhe deputeti juaj, me shkrim e kendim. Cfare ka ketu qe nuk kupton ti?

    Ta thashe edhe me lart, ne momentin qe perdor termin 'cam' menjehere ke krijuar nje diferencim nga komuniteti i madh shqiptar. Psh, deputeti i pare cam, u zgjodh sepse u votua nga te gjithe camet dhe te gjithe camet bashke, votuan vetem per deputetin me origjine came. I njejti deputet, shprehet haptas qe prioritet do kem 'vetem' ceshtjen came. Pra shikoje ca formule, populli cam voton vetem per camin e tyre dhe cami i tyre mbron vetem te drejtat e tyre.
    Ti akoma nuk e kupton qe ato toka jane SHQIPTARE. CAMET kerkojne tokat e tyre dhe te jene pjese e Republikes se Shqiperise. Koha do e tregoje ashtu sic ka tregu qe PKSH e formuar me kacanike serbe ne 1941 dhe PBDNJ kane bere perhere politike antikombetare. Le tja leme kohes.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Der_Kaiser5 : 05-07-2009 mė 12:35

  3. #63
    i/e regjistruar Maska e juanito02
    Anėtarėsuar
    09-07-2007
    Postime
    2,964
    Cameria shqiperi eshte dhe do zoti zgjidhet po eshte shume e veshtire.
    Hapi i pare eshte te kthehen camet ne pronat e tyre.
    Hapi dyte te forcohen ekonomikisht.
    Hapi trete te luftojne per autonomi.
    Hapi4 eshte te kerkojne shkeputjen nga greqia.
    Shume e gjate rruga duke pasur parasysh dhe kur kemi perballe Greqine qe ka bere me kohe lloj lloj pislleqesh per ta mbuluar edhe nderkombetarisht ceshtjen came.

  4. #64
    i/e regjistruar Maska e Xhuxhumaku
    Anėtarėsuar
    19-11-2003
    Vendndodhja
    sopr'un'curva
    Postime
    13,379

    PDI do tė kėrkojė pėrfaqėsim nė delegacionin shqiptar nė KE

    PDI do tė kėrkojė pėrfaqėsim nė delegacionin shqiptar nė KE


    Kryetari i Partisė pėr Drejtėsi dhe Integrim, Tafir Muhedini, ka deklaruar se njė nga kėrkesat parėsore tė kėsaj partie nė Kuvendin e ardhshėm do tė jetė pjesėmarrja nė delegacionin shqiptar nė Asamblenė e Kėshillit tė Europės. Qėllimi kryesor i kėsaj partie ėshtė ngritja pėr diskutim nė Parlamentin Europian tė ēėshtjes ēame.

    “Deputetėt e Parlamentit Shqiptar, sa herė qė shkojnė nė seanca plenare nė Parlamentin Europian, diskutojnė ēėshtje tė minoritetit grek dhe asnjėherė nuk kanė diskutuar pėr kėtė problem madhor qė ka popullsia shqiptare ēame. Edhe deputetėt e Parlamentit Europian kanė mbetur tė habitur se si ka mundėsi qė vijnė kėta deputetė kėtu nė seancė plenare dhe diskutojnė vetėm pėr ēėshtjen e minoritetit grek. Kėshtu qė me hyrjen e partisė sonė nė Parlamentin Shqiptar kjo do jetė pika numėr njė e jona, do tė kėrkojmė qė nė grupin qė do tė caktohet tė pėrfaqėsohemi dhe ne nė mėnyrė qė tė ngremė ēėshtjen madhore, ēėshtjen ēame”, - ėshtė shprehur nė njė deklaratė kryetari i PD-sė, Tahir Muhedini. Mė tej ai tha se PDI-ja po harton edhe njė rezolutė qė do tė miratohet nė Kuvendin e ri. “Rezoluta do tė pėrmbajė problematikėn qė ka popullsia shqiptare ēame, tė drejtat e njeriut nė radhė tė parė, atė gjenocid, atė dėbim, ēfarė i takon kėsaj popullsie”, - ėshtė shprehur Muhedini.



    7 Korrik 2009

    ALBANIA.
    --- La Madre dei IMBECILI e sempre in cinta...

    ---voudou.. ---

  5. #65
    i/e regjistruar Maska e Xhuxhumaku
    Anėtarėsuar
    19-11-2003
    Vendndodhja
    sopr'un'curva
    Postime
    13,379

    PDI: Duam rezolute per ceshtjen came

    PDI: Duam rezolute per ceshtjen came

    E Hene, 06 Korrik 2009

    Partia per Drejtesi dhe Integrim, do te kerkoje miratimin e nje rezolute nga Kuvendi i ri ne mbrojtje te ceshtjes came. Kryetari i PDI-se, Tahir Muhedini ne nje prononcim per mediat diten e djeshme, thekson se partia e cameve po ben gati tekstin e nje rezolute e cila do te kerkohet te miratohet qe ne ditet e para te shtatorit, qe perkojne me hapjen e legjislatures se re Parlamentare. Sipas kryetarit te PDI-se, kjo rezolutat do te percaktoje edhe problematiken e vertet te kesaj ceshtjeje, qe qendron pezull prej vitesh, mes Shqiperise dhe Greqise. "Rezoluta do te kete problematiken qe ka popullsia shqiptare came, te drejtat e njeriut ne radhe te pare, gjenocidin, debimin, ate cfare realisht i takon", tha Muhedini, ne lidhje me pikat kyce te kesaj rezolute. Por sipas tij, rezoluta nuk ka si qellim te hyje ne lufte me shtetin grek. Kryetari i PDI-se deklaron se pas perfaqesimit me deputet ne Kuvend, kjo parti ka per detyre te shpalos mbrojtje per kete ceshtje e cila eshte lene ne harrese edhe nga partite, qe kane ne program mbrojtjen e te drejtave te pakicave. "Ketu eshte nje parti per te drejtat e njeriut, qe vetem ka emrin ne menyre simbolike, sepse ne qofte se ka ne te gjithe kufirin e Shqiperise popullsi qe i jane mohuar te drejtat elementare, eshte popullsia came", thekson Muhedini duke hedhur akuza, per Partine Bashkimi per te Drejtat e Njeriut. Ne kuader te mbrojtjes se kesaj ceshtje, kryetari i PDI-se deklaron se do te kerkohet nga mazhoranca dhe kryeministrit Berisha, edhe perfaqesimin i kesaj partie ne delegacionin parlamentar shqiptare ne Asamblene e Keshillit te Evropes. Sipas Muhedinit, eshte e domosdoshme qe kjo ceshtje te diskutohet ne kete asamble te rendesishme, gje e cila nuk ka ndodhur me pare. "Deputetet e Parlamentit shqiptare, sa here qe shkojne ne seanca plenare ne Parlamentin Evropian, diskutojne ceshtje te minoritetit grek dhe asnjehere nuk kane diskutuar per kete problem me pare", deklaroi Muhedini ne nje prononcim per mediat. Sipas tij, diskutimi per zgjidhjen e kesaj ceshtje te mprehte, do te jete ne krye te axhendes se Partise per Drejtesi dhe Integrim ne Parlamentin e ardhshem. PDI eshte nje parti e cila ne thelb te programit te saj, ka mbrojtjen e ceshtjes came. Zgjedhjet parlamentare te 2007, ishin edhe sfidat e para elektorale te kesaj partie, pas te cilave PDI, arriti te perfaqesohej me anetare ne Keshillat Bashkiak te Vlores, Fierit dhe Tiranes. Kjo parti ka lindur nga shoqata "Cameria", e cila ka nisur aktivitetin e saj qe ne fillimin e vitit 1990 ne mbrojten e ceshtjes came.

    Negociatat, pas rezultatit perfundimtar

    Kryetari i PDI-se, Tahir Muhedini deklaroi se do te nise negociatat me Partine Demokratike te drejtuar nga kryeministri Berisha, menjehere pasi te shpallet nga Komisioni Qendror i Zgjedhjeve, rezultati perfundimtar. Ne nje prononcim per "Koha Jone", Muhedini deklaroi se PDI pritet te konfirmonte zyrtarisht edhe deputetin e dyte ne Qarkun e Fierit dhe me pas, do te mendonte per postet ne qeverine e ardhshme Berisha. "Rezultat perfundimtare do te na japin mundesine te kuptojme fillimisht hapesiren tone, ne Parlamentin e ardhshem dhe pastaj te nisim negociatat me PD-ne", deklaroi Tahir Muhedini. Sipas tij, marrja e dy deputeteve nga gara elektorale, normalisht do ta bente PDI-ne me kerkuese, per sa i perket ndarjes se pushtetit brenda koalicionit te djathte fitues.

    F. Mejdini

    koha jone.
    --- La Madre dei IMBECILI e sempre in cinta...

    ---voudou.. ---

  6. #66
    Harambash Killer Maska e Gameness
    Anėtarėsuar
    13-03-2006
    Vendndodhja
    Aty-ktu... por, parasegjithash nė "kullėn e fildisht".
    Postime
    623
    e pėr shembėll, ēfar trajtimi meritojnė kta parlamentar? Njerez qe i paguan populli, dhe ata flasin per greket kurse jo per ne... keto veprime nuk jan te logjikshme. Tani paramendo ti n'ēfare shkalle kemi ra: Europarlamentaret te na terheqin vemendjen sepse jane te habitur qe aktor te politikes shqiptare nuk i rruajne interesat e tyre por te tjereve. E, mbi keto baza, si mundet opinioni publik te na jap mundesin per tu bashkuar me njeri tjetrin? Ne (ata portokallat e parlamentit tane) veten po e mbytim. Kjo eshte HARAKIRI diplomatik.

  7. #67
    i/e regjistruar Maska e Xhuxhumaku
    Anėtarėsuar
    19-11-2003
    Vendndodhja
    sopr'un'curva
    Postime
    13,379

    Muhedini: “Nė Parlamentin e ri do tė ketė grup pėr ēėshtjen ēame ”

    Muhedini: “Nė Parlamentin e ri do tė ketė grup pėr ēėshtjen ēame ”
    “Mandati i Fierit qė ditėn e parė deri sot qė po flasim i takon PDI-sė, nuk ėshtė i PS-sė. Ėshtė spekulim mediatik nga mediat e majta”


    Autori i Lajmit: Plarent Shehu
    Intervista

    Kreu i Partisė pėr Drejtėsi dhe Intergim, Tahir Muhedini, ka bėrė publike pėr herė tė parė se nė Kuvendin e ri tė Shqipėrisė do tė ngrihet njė grup parlamentar me deputetė tė ndryshėm nga e majta dhe e djathta tė cilėt do tė sensibilizojnė dhe njohin Parlamentin Evropianė dhe tė Konisionit Evropianė mbi problemet e popullsisė shqiptare ēame dhe pronat e tyre nė greqi. Nė njė intervistė eksluzive pėr gazetėn “Ballkan” kryetari I PDI-sė Muhedini ka deklaruar hapur se mandati i qarkut tė Fierit ka qėnė dhe ėshtė i partisė sė tij dhe koalicionit Alenaca e Ndrsyhimit , duke akuzuar PS-nė se kanė dizinformaur opinionin publik me anė tė mediave qė kontrolon se ky mandat i pėrket socialistėve.

    A ka psur nga kryetari I kolicionit Alenaca e Ndryshimit nė prag tė formimit tė qevrisė sė re, ofertė apo dhe kėrkes nga PDI-ja zoti Tahiri?

    Ne kemi bėrė njė aktmarrėveshje me zotin Berisha dhe PD-ja ėshtė udhėheqsja e kolicionit, por negociatat pėr tė marrė pjesė nė qeveri nuk kanė filluar akoma. Mesa duket zoti Berisha po zhvillon negociatat me LSI-nė dhe zotin Meta. Shfrytėzoj rastin qė ta pėrshėndes kėtė bashkėpunim me LSI-nė. pėrsa i pėrket hyrjes sė tyre nė kaolicion LSI-ja forcės tonė politike i shkon pėr shtat dhe nga ana programore por dhe ajo kombėtare. Ka qnė njė nga ato forca qė e ka ngritė zėrin pėr ēėshtjen “Ēame”, dhe ka debatura pėr kėtė problem. Eshte nė tė mirėn e qevrisjes dhe integrmit nė BE dhe tė popullit shqiptarė pjesmarrja e LSI-sė nė koalicion. Vendi ynė nuk ka kohė qė tė krijojė anomali dhe tė zhvillojmė zgjedhje tė tjera dhe ky bashkėpunim ėshtė gjetja mė e duhur qė ka bėrė kryeministri Berisha.

    Nė ēafarė posti e shikoni veten zoti Muhedini, ku mund tė japė maksimumin PDI-ja nė qeverisje?

    Ne si forcė politike kemi energji tė mėdha qė dhe njė ministri tė rėndėsishme ta drejtojm. Kemi kapacitete intelektuale tė tė gjitha fushave, por unė nuk mund tė shprehem pa negociuar me zotin Berisha.

    A kanė filluar negociatat mes PDI-sė dhe PD-sė?

    Jo nuk kanė filluar akoma. Ne jemi thjesht me njė akmarrėvshje tė bėrė mė datėn 1 maj, ku jemi nė bashkėqeverisje parazgjedhore dhe paszgjedhore. Dhe nė bazė tė kontributit qė do tė ketė ēdo forcė politike nė koalicion do tė marrė pjesė dhe nė qeveri. Nuk mund tė shprehem pasi ne jemi dhe njė forcė e re politike. Mund tė them qė ne do tė jemi sensacioni i kėtij parlamenti pasi jemi dhe forca mė e re. Forca jonė politike tregoi qė ėshtė njė forcė e pėrfillshme, por qė nuk mori atė qė ne mendonim porn e hymė nė parlament. Kemi tashmė njė mandat dhe presim se si do tė shkojė ēėshtja me mandatin e qarkut tė Fierit.

    Pėrsa i pėrket mandatit tė PDI-sė qė ka deri tani nė qarkun e Fierit a ka shanse qė ta fitoni pėrfundimisht kėtė mandat?

    Nė rradhė tė parė mandatet i vendos KQZ-ja. Sipas tė dhėnave qė ne kemi deri mė tani kemi njė mandat. Sipas tė dhėnave qė kam deri mė sot mandate i kolicionit tė djathtė dhe sipas formulave qė kanė koalicionet na takon ne mandate i Fierit. Ėshtė spekulluar me kėtė mandat nė mediat vizive qė iu dha nė fillim PS-sė dhe ku thuhej se: socialistėt kanė marrė 9 mandate, ky ka qėnė njė spekullim. Kjo ėshtė bėrė e qėllimshme me qėllim qė krijoheshin ato anomali nė qarkun e Fierit tė cilat nuk ishte e nevojshme fare tė krijoheshin. Ai mandat qė ditėn e parė deri sot qė po flasim i takon Partisė pėr Drejtėsi dhe Integrim.

    Si ishin pėr ju zoti Muhedini kėto zgjedhje, cili ėshtė vlerėsimi juaj?

    Votime siē janė zhvilluar kėtė herė nuk janė zhvilluar asnjėherė! Zgjedhje mė tė qeta nuk ka ku tė shkojnė mė! Ka probleme natyrisht me disa prej KZAZ-ve tė numėrimit, ndoshta kėtu mund tė ketė ndonjė deformim. Ku vota mund tė shkojė dhe nė ndonjė subject tjetėr politik.

    A jeni ju si PDI pėr ndyshim tė ligjit aktual zgjedhor ose dhe pėr njė ndryshim tė pjesshėm tė tij?

    Jo. Nuk mendojė se duhet tė bėhen ndryshime. Ky ligj ėshtė nė rregull dhe ska asnjė problem. Tani pati probleme teknike jo nga ligji, pėrsa i pėrket personave tė komisioneve tė numėrimit. Ku disa prej tyre pasi janė tė zgjedhur nga partitė politike qė pėrfaqsohen nė komision duke qėnė paksa militantė ndofta kanė dashė qė vota tė marrė njė drejtim tjetėr ose probleme teknike qė mund tė sjellin. Mendojė se vetėm kėtu duket tė kihet parasysh tek kėta komisionerėt. Ndoshta tė jenė tė gjithė nga shoqėria civile apo profesionistė tė pėrhershėm. Kėtu mendojė se mund tė bėhet ndonjė korrigjim.

    Deklaruat mė lart se PDI-ja nuk mori atė rezultat qė priste nė kėto zgjedhje, a to tė ketė njė analizė tė thellė pėr tė oarė se pėrse komuniteti Ēam vazhdon tė japė votėn sa majtas dhe djathtas, I referohem kėtu votuesve nė Tiranė, Durrės, Rrogozhinė etj?

    Unė mund ta them se nė tė gjithė qarqet qė ne kemi pasė kandidatė kemi marrė votat mė minimale nga komuniteti ynė. Kėmi marrė mė shumė vota nė 2005-ėn dhe 2007-ėn. Do tė zhvillojmė njė analizė tė thellė nėpėr tė gjitha strukturat tona. Ndofta ka qėnė pak mė mirė qarku i Fierit qė kemi marė mė shumė vota. Kurse tė gjithė qarqet e tjera kanė dalė jo nė lartėsinė e duhur. Do tė bėhet njė analizė e thellė do tė nxjerrim detyrat qė nė zgjedhjet locale qė kemi pėrpara ne tė shkojmė duke maksimizuar votat tona. Nė 2011-ėn do tė pėrfaqsohemi denjėsisht nė zgjedhjet vendore, dhe nė zgjedhjet parlamentare tė 2013-ės tė gjitha kėto gabime qė ne vumė re nė kėto zgjedhje do tė bėjnė qė tė punojmė sa mė shumė qė tė ngremė nivelin e votuasve pėr PDI-nė. Megjithatė ėshtė njė moment historik qė ne pėr herė tė parė hyjmė nė Kuvendin e Republikės sė Shqipėrisė me deputet tonin. Njė forcė politike qė vetėm pesė vjet pėrpara ka marrė pėrsipėr tė zgjidhė ēėshtjen Ēame dhe hynė nė parlament kur forca tė tjera kanė 18 vjet dhe janė jashtė kėtij parlamenti pėrsėri PDI nuk ėshtė e kėnaqur me kėtė rezultat.

    Sa nga deputetė qė janė tashmė nė Parlamentin e ri janė me origjinė ēame a keni njė informacion? Kjo pasi ėshtė hedhur nė media njė tezė se ndofta PDI-ja krijon njė grup parlamentar pėr ēėshtjen ēame” dhe zgjeron anėtarėt e saj me deputetė nga e majta dhe e djathta…

    Kemi dy deputetė; nga e majta Shpėtim Idrizi, dhe nga e djathta Leonard Demi. Tė cilėt janė me origjinė ēame, por mund tė ketė dhe ndonjė tjetėr them unė qė mund tė jetė ēam por ndoshta nuk e ka shpallė. Dua tiu deklarojė ndoashta dhe para kohe, por do tė ngrihet njė grup parlamentar, edhe me deputetė jo ēam, qė duan zgjidhjen e ēėshtjes tonė si nga krahu I djathtė dhe nga I majti. Tė jeni tė sigurtė se do tė ngrihet njė grpu parlamentar vetėm pėr zgjidhjen e ēėshtjes ēame, kjo nuk ėshtė vetėm ēėshtja jonė, kjo ėshtė ēėshtje kombėtare. Nė media dėgjojė shpesh qė thoni, ēamėt dhe ēamėt, partia e ēamėve, por nuk thoni asnjėherė partia e grekėve. Madje PBDNJ-ja del haptaz pro shtetit grek, pro tezave tė tyre. Nėse kjo forcė politike do tė ishte vėrtet mbrojtėse e tė drejtave tė njeriut gjithė komuniteti shqiptar ēam duhet tė anėtarėsohej tek partia e PBDNJ-sė. Ky grup qė e derjton kėtė parti nuk i shėrben as vet minoritetit grek, ėshtė nė shėrbim tė qarqeve tė ndryshme i telekomanduar nga qarqet antishqiptare. Tė cilėt nuk duna qė marrėdhėnjet Shqipėri-Greqi tė jenė nė lartėsinė e duhur. Ėshtė pėr tė arrdhė keq qė deputetėt e parlamentit shqiptarė nė parlamentin e Kėshillit tė Evropės diskutojnė me zell pėr tė drejtat e minoriteteve dhe asnjė herė pėr tė drejtat e popullsisė shqiptare ēame. Kėsaj herė ky grpu parlamentar qė do tė ngrihet nė Kuvendin e Shqipėrisė do tė merret me diskutimin dhe ngritje e problemeve tė ēėshtjes ēame nė parlamentin e Komisionit Evropian dhe atij tė BE-sė. Dė bėhet sensibilizimi i ēėshtjes, tė njihet faktori ndėrkombėtar BE-ja, SHBA-tė me ēėshtjen, qė shteti grek dhe ai shqiptar tė marrėin pėrsipėr zgjidhjen e problemit. Pa e marrė kėtė ēėshtje pėrsipėr tė dy shtetet me njėri tjetrin nuk ka zgjidhje kurrė.

    A do ta prnonit ju vet zoti Muhedini postin njė ministrie nė qevrinė Berisha ?

    Pasi tė kemė folė dhe biseduar me kryeministrin Berisha do tė shprehem pėr kėtė ēėshtje. Besojė se me zotin Berisha ēdo gjė do tė shkojė mirė dhe gjėrrat do tė rrjedhin normalisht. Ai vet ėshtė i interesuar pėr kėtė problematik tė popullsisė shqiptare ēame. Qėllimi ynė ėshtė qė ēėshtjen Ēame ta kėrkojmė sipas standarteve Evropiane, me mjete demokratike, me mjete paqsore larg incidenteve dhe polemikave. Ēdo gjė do tė zgjidhet nė bazė tė fakteve dhe dokumentave. Por nėse nuk bėmė kėtė sensibilizim tė opinionit mbarė botėrore dhe organizmave pėrkatėse nuk mund tė marrė zgjidhje ēėshtja. Kjo ēėshtje nuk zgjidhet menjėherė dhe duke shtypė njė buton .

    Ky lajm ėshtė publikuar: 13/07/2009
    --- La Madre dei IMBECILI e sempre in cinta...

    ---voudou.. ---

  8. #68
    SHQIPERIA E BASHKUAR Maska e Der_Kaiser5
    Anėtarėsuar
    10-04-2007
    Postime
    751
    E mer xhuxhumak e kom thene edhe ke nje teme tjeter qe PDI do jete viktime e 2 partive te medhaja. Komunistet nuk heqein e nuk heqin dore pasi ate lloj morali kane, por edhe keta plehrat e tjera te PD mbasi bene marreveshjen me LSI sikur po ja varin me bashkepunim. LSI merrka 4 ministri + kryetarin e Parlamentit kurse PDI nuk merr as edhe nje zv. minister Jashtem ose Integrimi. E dija qe kur ja hoqen mandatin, dhe kur zagaret si Gramoz Ruci & CO u sulen per kryengritje. Shpresa vdes e fundit...

  9. #69
    SHQIPERIA E BASHKUAR Maska e Der_Kaiser5
    Anėtarėsuar
    10-04-2007
    Postime
    751
    Citim Postuar mė parė nga Xhuxhumaku Lexo Postimin
    Muhedini: “Nė Parlamentin e ri do tė ketė grup pėr ēėshtjen ēame ”
    “Mandati i Fierit qė ditėn e parė deri sot qė po flasim i takon PDI-sė, nuk ėshtė i PS-sė. Ėshtė spekulim mediatik nga mediat e majta”


    Autori i Lajmit: Plarent Shehu


    Sa nga deputetė qė janė tashmė nė Parlamentin e ri janė me origjinė ēame a keni njė informacion? Kjo pasi ėshtė hedhur nė media njė tezė se ndofta PDI-ja krijon njė grup parlamentar pėr ēėshtjen ēame” dhe zgjeron anėtarėt e saj me deputetė nga e majta dhe e djathta…

    Kemi dy deputetė; nga e majta Shpėtim Idrizi, dhe nga e djathta Leonard Demi. Tė cilėt janė me origjinė ēame, por mund tė ketė dhe ndonjė tjetėr them unė qė mund tė jetė ēam por ndoshta nuk e ka shpallė. Dua tiu deklarojė ndoashta dhe para kohe, por do tė ngrihet njė grup parlamentar, edhe me deputetė jo ēam, qė duan zgjidhjen e ēėshtjes tonė si nga krahu I djathtė dhe nga I majti. Tė jeni tė sigurtė se do tė ngrihet njė grpu parlamentar vetėm pėr zgjidhjen e ēėshtjes ēame, kjo nuk ėshtė vetėm ēėshtja jonė, kjo ėshtė ēėshtje kombėtare. Nė media dėgjojė shpesh qė thoni, ēamėt dhe ēamėt, partia e ēamėve, por nuk thoni asnjėherė partia e grekėve. Madje PBDNJ-ja del haptaz pro shtetit grek, pro tezave tė tyre. Nėse kjo forcė politike do tė ishte vėrtet mbrojtėse e tė drejtave tė njeriut gjithė komuniteti shqiptar ēam duhet tė anėtarėsohej tek partia e PBDNJ-sė. Ky grup qė e derjton kėtė parti nuk i shėrben as vet minoritetit grek, ėshtė nė shėrbim tė qarqeve tė ndryshme i telekomanduar nga qarqet antishqiptare. Tė cilėt nuk duna qė marrėdhėnjet Shqipėri-Greqi tė jenė nė lartėsinė e duhur. Ėshtė pėr tė arrdhė keq qė deputetėt e parlamentit shqiptarė nė parlamentin e Kėshillit tė Evropės diskutojnė me zell pėr tė drejtat e minoriteteve dhe asnjė herė pėr tė drejtat e popullsisė shqiptare ēame. Kėsaj herė ky grpu parlamentar qė do tė ngrihet nė Kuvendin e Shqipėrisė do tė merret me diskutimin dhe ngritje e problemeve tė ēėshtjes ēame nė parlamentin e Komisionit Evropian dhe atij tė BE-sė. Dė bėhet sensibilizimi i ēėshtjes, tė njihet faktori ndėrkombėtar BE-ja, SHBA-tė me ēėshtjen, qė shteti grek dhe ai shqiptar tė marrėin pėrsipėr zgjidhjen e problemit. Pa e marrė kėtė ēėshtje pėrsipėr tė dy shtetet me njėri tjetrin nuk ka zgjidhje kurrė.


    Ky lajm ėshtė publikuar: 13/07/2009
    Ja se cfare parti e paligjshme dhe antishqiptare eshte partia e grekve, PBDNJ!

  10. #70
    kuaj fuqi Maska e limbo
    Anėtarėsuar
    28-04-2008
    Postime
    492
    PDI, Muhedini: Trysnia e PS-sė grabiti mandatin e Fierit

    Tiranė - Partia pėr Drejtėsi dhe Integrim denoncoi “grabitjen e mandatit tė dytė nė Qarkun e Fierit”, i cili sipas tyre, “ėshtė realizuar nėn trysninė e disa qarqeve tė Partisė Socialiste”.
    Kryetari i PDI-sė, Tahir Muhedini, tha sot gjatė njė konference pėr shtyp nė Hotel "Tirana International", se "denoncojmė mandatin e grabitur tė PDI-sė nė Qarkun e Fierit, mandat i cili qė nė fillim i takoi kandidatit tė komunitetit ēam nė Fier, Nimet Musai, por, pas trynisė sė padrejtė tė qarqeve tė Partisė Socialiste, ky mandat u sakrifikua qėllimisht".

    Muhedini vlerėsoi se "hyrja e Partisė pėr Drejtėsi dhe Integrim pėr herė tė parė nė Parlamentin shqiptar ėshtė njė moment shumė i rėndėsishėm pėr komunitetin ēam, pasi ne do tė luftojmė pėr ēėshtjen madhore tė tė drejtave tė njeriut, sipas parimeve tė demokracisė dhe integritetit europian”.

    Sipas tij, "PDI angazhohet qė me tė gjitha mjetet ligjore tė mbrojė votėn e lirė tė popullit tė shprehur me qytetari tė rrallė dhe fitimin e mandatit tė dytė nė qarkun e Fierit”.

    Nė zgjedhjet parlamentare tė 28 Qershorit PDI ishte pjesė e koalicionit tė djathtė “Aleanca pėr Ndryshim” si rezultat i njė marrėveshjeje paraelektorale me Partinė Demokratike.

    http://www.gazetastart.com/lajm.php?...litike&nr=2114

Faqja 7 prej 11 FillimFillim ... 56789 ... FunditFundit

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •