Qindra organizata kriminale u shkatėrruan dhe mijėra anėtarė e drejtues tė tyre u vendosėn para drejtėsisė
Lufta ndaj krimit e ktheu Shqipėrinė ndėr vendet mė tė sigurta nė Ballkan
Forcimi e garantimi i rendit e sigurisė publike, individuale e komunitare kanė pėrbėrė angazhimin parėsor tė mazhorancės sė djathtė nė mandatin e parė tė saj qeverisės. Motoja e qeverisė nė kėto katėr vjet kundėr kėtij fenomeni ka qenė, "Tolerancė zero ndaj krimit". Lufta kundėr krimit tė organizuar, trafiqeve nė pėrgjithėsi dhe atyre tė drogės e qenieve njerėzore nė veēanti, si dhe lufta kundėr pastrimit tė parave kanė patur njė pėrparėsi absolute. Pėr kėtė qėllim, janė bėrė edhe ndryshime ligjore nė Kodin Penal pėr dėnime maksimale dhe nivel tė prerė dėnimi pėr kėto vepra penale. Shqipėria ka pėrmbushur nė mėnyrė aktive dhe tė pėrkushtuar tė gjitha detyrat dhe pėrgjegjėsitė e saj nė luftėn globale kundėr terrorizmit, si rreziku dhe armiku numėr njė i paqes, sigurisė dhe jetės sė popujve. Krimi ordiner ėshtė ndėshkuar dhe lufta kundėr tij ėshtė gėrshetuar edhe me masa efektive parandaluese. Qytetet, fshatrat, rrugėt, rrugicat, bankat e bizneset, lokalet dhe stadiumet dhe ēdo cep i vendit tashmė janė tėrėsisht tė garantuar dhe tė sigurta mė shumė se kurrė. Tashmė, siguria publike ėshtė tėrėsisht solide dhe e plotė. Nė qytetet e mėdha ėshtė invetsuar nė sistemet e monitorimit tė pandėrprerė elektronik. Organet e rendit publik i janė nėnshtruar njė reforme tė thellė nė organizimin, shpėrndarjen, komandimin, marrėdhėniet me komunitetin, pėrgatitjen profesionale dhe sigurimit tė burimeve njerėzore, si dhe do tė bėhen tė afta tė japin edhe shėrbime speciale tė sigurisė. Siguria rrugore ėshtė trajtuar gjithashtu me pėrparėsi tė madhe. Krahas pėrmirėsimit tė cilėsisė sė rrugėve dhe sinjalistikės rrugore nė pėrputhje me standardet europiane, pėrfshirė zbatimin e procedurave tė auditimit tė rrugėve qė nga momenti i projektimit e deri nė realizim, forcimi i displinės sė qarkullimit rrugor, pajisja me leje qarkullimi bazuar nė testime realiste dhe tė pakorruptuara tė drejtuesve tė mjeteve nėpėrmjet pėrmirėsimit tė sistemit tė autoshkollave, ristrukturimi i kontrollit teknik tė mjeteve dhe edukimi masiv me rregullat e qarkullimit tė tė gjithė grupmoshave, veēanėrisht tė moshės shkollore, kanė qenė disa nga drejtimet kryesore.
Forcimi i kapaciteteve institucionale e njerėzore pėr zbatimin e ligjit
Zbatimi i ligjit ka kėrkuar rritjen dhe fuqizimin e kapaciteteve institucionale. Nė kėtė kuadėr, qeveria i ka kushtuar njė rėndėsi tė shkallės sė profesionalizmit tė zyrtarėve tė pėrmirėsimit tė teknologjisė dhe mjeteve nė dispozicion nė ēdo institucion e nė radhė tė parė, tė atyre tė rendit publik e tė sistemit tė drejtėsisė. Ngritja profesionale e zyrtarėve do tė kombinohet me ristrukturime institucionale dhe me ngritjen e strukturave tė specializuara e tė mirėpajisura me teknologji bashkėkohore. Ndėrkaq, ėshtė fuqizuar shkalla e bashkėveprimit e bashkėrendimit institucional. Nė veēanti, nė lidhje me organet e rendit publik do tė ndėrmerren reforma tė veēanta, si rritja e kontrollit tė kufijve, tokėsore, detare, ajėrore. Ky kontroll ėshtė kryer nga integrimi i Policisė Kufitare me Policinė e Rendit, me autonominė e nevojshme, si dhe njė bashkėrendim efektiv i tė gjitha institucioneve tė tjera tė rendit, mbrojtjes dhe shėrbimit doganor e tatimor. Ėshtė bėrė me sukses riorganizimi territorial i shpėrndarjes sė forcave tė rendit pėr tė mundėsuar sigurinė publike nė ēdo njėsi territoriale e nė veēanti nė ato pjesė tė vendit ose tė zonave urbane me kriminalitet tė lartė. Reforma nė organet e rendit ka siguruar depolitizimin dhe spastrimin e radhėve tė kėtyre organeve nga punonjės tė korruptuar e tė inkriminuar, riorganizimin e tyre, tė marrėdhėnieve tė kėtyre organeve me komunitetin, arsimimin, pajisjet dhe pėrgatitjen e tyre profesionale.
Modernizimi i sistemit tė informacionit dhe dokumentacionit
Zbatimi i ligjit ka kėrkuar njė sistem modern tė informacionit dhe dokumentacionit, i cili i pėrgjigjet nė kohė reale dinamikės ekonomike dhe sociale, ėshtė i integruar, i saktė dhe lehtėsisht i aksesueshėm. Pėr kėtė qėllim, qeveria ėshtė angazhuar plotėsisht pėr njė kompletim pėrfundimtar tė regjistrave tė dixhitalizuar tė Gjendjes Civile, tė pasurive tė tokės, si dhe pajisjen pėrfundimisht tė shqiptarėve me dokumentet bazė tė identifikimit, letėrnjoftimet elektronike, pasaportat biometrike tė standardeve europiane. Krahas kėtyre sistemeve bazė, qeveria do tė investojė vetė ose nė bashkėpunim me institucionet pėrgjegjėse nė sisteme tė tjera tė informacionit, si ato tė krimit e investigimit tė deklaratave fiskale tė vendimeve gjyqėsore tė qarkullimit tė njerėzve, tė adresave etj.
Asnjė zyrtar i kėsaj qeverie nuk rezulton i lidhur me krimin
Zbatimi i ligjit fillon nga vetė shteti. Institucionet shtetėrore gjatė kėtyre katėr viteve kanė qenė tė parat qė kanė regjistruar dhe zbatuar me rigorozitet respektimin e detyrimeve ligjore. Situata e vitit 2005, ku zyrtarėt ndjeheshin mbi ligjin, imunitarėt pėrdornin imunitetin pėr dhunimin e tyre, ku institucionet shtetėrore nuk zbatonin vendimet e formės sė prerė tė gjykatave dhe nuk shlyejnė detyrimet ndaj qytetarėve dhe bizneseve falė kėsaj qeverisjeje, mori fund. Zyrtarėve tė ēdo institucioni shtetėror nė kėto vite iu kėrkua mė shumė se kujtdo tjetėr zbatimi i ligjit.
rilindja demokratike
Krijoni Kontakt