Close
Faqja 0 prej 4 FillimFillim 12 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 32
  1. #1
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    04-04-2009
    Postime
    32

    Mendime nga Ramiz Bojaj

    Pse politizohet hyrja e Shqipėrisė nė NATO!



    Shqipėria nė NATO, nuk duhet tė merret si justifikim pėr gara politike, (majtist-djathtist) pėr faktin se aderimi nė “kontingjentin” e botės sė fortė ėshtė arritur falė njė procesi tė gjatė e tė mundimshėm tė kombit shqiptar nė ecjen e vet drejt integrimeve. Pa dyshim ky ėshtė njė sens krenarie pėr shqiptarėt, si festė e gjatė dhe e pėrhershme, ashtu sikur qe ėshtė pavarėsia e Kosovės, shtet i pavarur.




    Nga: Ramiz BOJAJ


    Hyrja e Shqipėrisė nė NATO, ėshtė vetėm njė konfirmim i realitetit shqiptar dhe padyshim njėra ndėr tė arriturat mė tė mėdha tė shtetit shqiptar nė fushėn e integrimeve ndėrkombėtare. Mirėpo, pėrkundėr faktit se Shqipėria pėr vite me radhė ka shėnuar progres nė luftėn kundėrkorrupsionit, krimit dhe mafisė,(parimet kryesore pėr anėtarėsim nė NATO), serish dalin nė skenė surrogat, politikanėsh tė cilėt pėrpiqen ti japin njė kah tjetėr rrugės sė integrimit. Pa dyshim se meritat e kryeministrit Berisha, dhe ekipit tė tij politik(qeveritar), janė elementėt kryesorė tė cilėt e dėrguan Shqipėrinė nė aleancėn Euro-atlantike tė NATO-s. Me kėtė rast, Edi Rama, duket i ēuditshėm kur thotė se Shqipėria hyri nė NATO, falė popullit e jo politikės. Po tė shikohej kultura dhe mendėsia shqiptare, Shqipėria bashkė me Kosovėn, ndėr tė parėt kanė merituar tė jenė anėtarė tė NATO-s, por ishte politika e keqe ajo qė stagnonte dhe degjeneronte njė qasje tė tillė ndaj botės. Berisha bėri kthesa tė mėdha nė historinė e Shqipėrisė, e demokratizoi atė, e shpuri nė NATO dhe sė shpejti edhe nė BE, dhe mekanizma tjerė tė fuqisė botėrore. Berisha, ėshtė ai i cili kėto ditė do tė promovojė edhe autostradėn kombėtare, Durrės-Morinė. Dhe sigurisht se nė kontekst tė kėsaj, mund tė dalin opinione tjera se Berisha nuk ėshtė meritor pėr kėtė, por janė donatorėt qė paguan para. “Me anėtarėsimin e Shqipėrisė nė NATO, na bėn tė ndihemi krenare dhe mė tė sigurt", vlerėson kryeministri shqiptar, Sali Berisha, mė tė arritur nė tokėn e shqiponjave. Por, ndryshe u ndien socialistėt e Edi Ramės, tė cilėt tė dhėnė pas cirkave dhe diskove, e shohin me njė sy tjetėr kėtė proces, duke tehuajėsuar meritat e lidershipit politik shqiptar tė krahut demokratik. Nuk mund tė adresohen kritika as pėr krahun socialist nė tėrėsi, por pėr udhėheqėsit e saj po se po. Nė kėtė kontekst vetvetiu rrjedh njė pyetje: Pėrse Shqipėria nuk hyri nė NATO nė pesėdhjetėvjetėshin e qeverisjes sociokomuniste,(etėrve tė Edit) apo edhe tė qeverisjes socialiste. Por, njė gjė e tillė ėshtė pritur tė nėnshkruhet nga ati i demokracisė sė Shqipėrisė, Berisha dhe politikės demokratike. Edi, duhet ta kuptojė se shqiptarėt(e tė dyja taborreve politike, majtiste dhe djathtiste) nuk janė kaq naivė sa ti besojnė kryesocialistit, i cili vazhdon ti bie trumbetės sė zhurmshme pėr vite me radhė. Njė gjė duhet tė kuptojnė tė gjithė, shqiptarėt po rriten dhe fuqizohen dita-ditės. Duke u mbėshtetur nė filozofinė se trimi i mirė ka shokė shumė, kjo u dėshmua se “shokėt e shumtė” tė shqiptarėve janė vėrtet ata tė fortėt e botės. Dhe, armiqtė e kombit shqiptarė kanė shumė arsye tė ndihen nė siklet pėr kėtė. Ndėrkaq, nė kėndin e brendshėm politik,

    Shqipėria nė NATO, nuk duhet tė merret si justifikim pėr gara politike, (majtist-djathtist) pėr faktin se aderimi nė “kontingjentin” e botės sė fortė ėshtė arritur falė njė procesi tė gjatė e tė mundimshėm tė kombit shqiptar nė ecjen e vet drejt integrimeve. Pa dyshim ky ėshtė njė sens krenarie pėr shqiptarėt, si festė e gjatė dhe e pėrhershme, ashtu sikur qe ėshtė pavarėsia e Kosovės, shtet i pavarur. Hyrja e Shqipėrisė nė NATO, ėshtė vetėm njė pranim i realitetit tė ri tė politikės shqiptare, pėr faktin se edhe Kosova ėshtė njė tjetėr Shqipėri, e cila do ti bashkohet botės sė civilizimit modern. Shqipėria nė NATO, Kosova shtet sovran janė realitet. URIME NĖNĖ, SHQIPĖRI, URIME NĖNĖ KOSOVĖ! “O SA MIRĖ TĖ JESH SHQIPTAR”-VĖRTET ĖSHTĖ PRIVILEGJ TĖ JETOSH ME ĖNDRRĖN DHE SEDRĖN SHQIPTARE NĖ ATDHEUN E SHQIPEVE KRENARE

  2. #2
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    04-04-2009
    Postime
    32
    A ka qenė e gatshme policia e Kosovės ta ndalojė Tadiqin?


    Do ta “arrestonim” nėse nuk do t’u bindej urdhrave tanė!


    “Nė rast se Tadiq, do tė tentonte tė futej me eskortėn e vet tė armatosur, Policia e Kosovės do ta kryente punėn e vet” thotė pėr “Bota sot” drejtori i Policisė sė Kosovės Sheremet Ahmeti.

    Ramiz Bojaj

    Hyrja e Tadiqit nė Kosovė dhe transportimi i tij me helikopter nėn masa tė rrepta sigurie, dėshmon se liderėt e tillė jo vetėm qe janė tė padėshirueshėm nė vendin tonė, por i duhet njė ushtri e tėrė pėr t’i realizuar njė vizitė me konotacion privat dhe fetar. Pavarėsisht qėndrimeve kontroverse rreth “ardhjes” sė kėtij lideri nė Kosovė, autoritetet e larta tė sigurisė nė Kosovė, vlerėsojnė se policia ka qenė e pėrgatitur pėr ēfarėdo eventualiteti tė mundshėm qė do tė mund tė “sillte peshqesh” Tadiqi nė kufirin e shtetit tė Kosovės. Me kėtė rast drejtori gjeneral i PK-sė, gjeneral Sheremet Ahmeti, theksoi se Policia e Kosovės ėshtė gjithmonė e gatshme qė t’i pėrgjigjet detyrave tė saja nė pėrputhje me ligjet kushtetuese tė Republikės sė Kosovės. “Policia e Kosovė ka qenė e gatshme, por edhe e pėrgatitur pėr ēdo eventualitet tė mundshėm, lidhur vizitėn e djeshme tė Tadiqit nė Kosovė. Nė rast se presidenti Tadiq nuk do t’u bindje urdhrave tė Policisė sė Kosovės, policia do tė kishte vepruar. Gjithashtu nė rast se Tadiq, do tė tentonte tė futej me eskortėn e vet tė armatosur, pėrsėri Policia e Kosovės do ta kryente punėn e vet”, vlerėsoi Ahmeti, duke shtuar se nė rast tė mosbindjes edhe mund tė arrestohej edhe vet Tadiqi. Ai shtoi se Policia e Kosovės e kishte nė posedim edhe agjendėn e vizitės sė tij, nė kontekst tė tė cilit janė marrė masat pėrgatitore tė Policisė sė Kosovės pėr tė ruajtur sigurinė e vendit dhe tė qytetarėve.
    Njė ditė para vizitės edhe ministri Zenun Pajaziti ka deklaruar se Policia e Kosovės nuk do tė lejojė tė hyjnė delegacionet zyrtare tė cilat nuk do tė marrin leje adekuate nga institucionet tona.


    Kush e shoqėronte presidentin serb nė Kosovė?

    Por ajo qė ėshtė mė shqetėsuesja dhe enigma e kėsaj vizite ėshtė nėse Boris Tadiq nė Kosovė ka qenė i shoqėruar nga truprojat e tij personale apo ai ėshtė shoqėruar nga pjesėtarė tė KFOR-it? Sipas Behar Selimit, ndihmės drejtor i policisė kufitare, Policia e Kosovės nuk ka pasur qasje, rreth sigurimit tė afėrt tė presidentit tė Serbisė, Boris Tadiq. Selimi thotė se ēėshtja e sigurimit tė vizitės sė presidentit serb, duke pėrfshirė kėtu edhe sigurimin e afėrt personal e ka bėrė KFOR-i. “Ushtarėt e KFOR-it siē dihet e kanė marrė presidentit serb nga Leposaviqi me helikopter, prandaj policia jonė nuk ka pasur qasje fizike me pa se mė kė ėshtė shoqėruar presidenti Tadiq” thotė Selimi. Por sipas Selimit “disa fytyra” qė janė parė nė mjetet e informimit, nė televizione jep tė kuptojmė se dy roje tė afėrta qė i kanė qėndruar presidentit serb kanė qenė serbė. Behar Selimi thotė, mund tė dyshohet se ata truproje tė afėrt kanė qenė tė armatosur por KFOR-i e kanė marrė pėrsipėr sigurinė e tij dhe sigurisht se u ka lejuar edhe hyrjen nė atė mėnyrė. Edhe zėdhėnėsi Arbėr Beka thotė se Policia e Kosovės nuk ka qenė pėrgjegjėse pėr ofrimin e sigurisė nė rastin e vizitės private tė presidentit Boris Tadiq nė Kosovė, pėrgjegjėsin pėr sigurimin e tij e ka pasur KFOR-i.


    Heshtin pas deklaratės sė Tadiqit

    Udhėheqėsit e lartė tė Kosovės ende nuk kanė dhėnė ndonjė vlerėsim se i ka shkelur ose jo Tadiqi, kriteret e marrėveshjes pėr faktin se ekzekutivi do tė analizojnė tėrė vizitėn dhe deklaratėn, nė kontekst tė tė cilit do tė merren edhe qėndrime tė cilat mund tė ndikojnė nė vizita qė mund tė bėhen nė tė ardhmen. Edhe nėnkryetari i partisė sė koalicionit qeverisės LDK, Eqrem Kryeziu thekson se Qeveria ėshtė treguar e drejtė dhe humane duke i lejuar njė vizitė tė karakterit privat dhe religjioz. “Nėse Tadiq ka shpėrdoruar marrėveshjen, kjo tė rregullohet me ndonjė notė, apo diēka tė ngjashme”, vlerėson Kryeziu duke shtuar se nė imazhin politik Kosova ka bėrė shumė mirė qe ka lejuar vizitėn e Tadiqit, pėr faktin se nė tė kundėrtėn do tė reagonin shtetet anti Kosovė dhe do ta quanin kėtė si persekutim tė fjalės sė lirė. Ndėrkaq, sa i pėrket ndėrhyrjes sė EULEX-it nė kėtė proces ėshtė vlerėsuar se BE-ja ėshtė ndihmėse e institucioneve vendore, por i pėrket vetėm institucioneve tė Kosovės qė tė vendosin ose jo tė japin leje pėr vizita tė tilla. EULEX-i nuk i lėshoi vizita Tadiqit, por Feith i ėshtė drejtuar Qeverisė sė Kosovės pėr njė gjė tė tillė, ēka edhe nė tė vėrtetė ka ndodhur. “Qeveria e Kosovės ka kompetenca tė plota pėr ta aprovuar ose jo kėrkesėn e Tadiqit”, citon Feith, duk dėshmuar se Kosova ka Zot shtėpie. Qeveria e Kosovės paraprakisht ka ndaluar disa herė zyrtarėt serbė qė tė hyjnė nė Kosovė, meqė ata kėrkonin leje nga UNMIK-u dhe jo nga autoritetet e Kosovės

  3. #3
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    04-04-2009
    Postime
    32
    Kosova dhe Haga


    Drejtėsia e “gozhduar” nė GJND

    Ramiz Bojaj


    Republika e Kosovės mė shumė se njė vit qė nga shpallja e pavarėsisė sė saj, ka hyrė nė njė front tė ri me ish-okupatorin serb, tashmė nė “ringun” e diplomacisė ndėrkombėtare pėr drejtėsi. Dinakėria serbe e aplikuar nė Gjykatėn Ndėrkombėtare tė Drejtėsisė, ka hyrė nė “fuqi” pikėrisht nė kohėn kur lidershipi politik i Kosovės kishte hartuar traktatin shumėfaqėsh tė fqinjėsisė sė mirė. Nė fakt nė vend se Kosova ta kishte paditur dhjetėra herė Serbinė(nė instanca ndėrkombėtare tė drejtėsisė) pėr krime, gjenocid, spastrim etnik dhe terror, kėtė e bėri Serbia duke e “gozhduar” edhe njėherė shtetin tonė nė GJND. Pra nė kėtė rast akuzon mėkatari, dhe pikėrisht nė ato verdikte tė cilat i kishte shkelė aq brutalisht; Ligjin e drejtėsisė ndėrkombėtare.

    Serbia nė GJND, mbron Serbinė e madhe jo parimet e drejtėsisė

    Beteja pėr mbrojtjen e drejtėsisė nė GJND,(e drejta ndėrkombėtare) sipas tė gjitha parametrave ėshtė nė anėn e Kosovės, e cila do tė triumfojė edhe nė kėtė betejė, por edhe e “drejta” e Serbisė ėshtė orientuar nė kėtė version, natyrisht hipotetik, tė kamufluar dhe tė pavėrtetė. Realisht, Serbia hyri nė lojėn e GJND-sė, jo pėr ta dėnuar bashkėsinė ndėrkombėtare, luftėn e NATO-s(tashmė kėto janė akte historike), apo ndaljen e pavarėsisė sė Kosovės (pavarėsia element i pakthyeshėm), por ka pėr qėllim tė prolongojė procesin e njohjeve pėr tė aplikuar njė ndarje tė mėvonshme tė Kosovės, pėr ti zhvatur hiq mė pak se 30 % tė territorit tė vendit tonė. Forcimi i strukturave paralele, delegimi i spiunėve nė kuadėr tė MUP-it(rebelimi i strukturave serbe), e mandej edhe invazioni ekonomik ilegal (krimi ekonomik nė veri), kanė pėr qėllim krijimin e njė realiteti tė pashmangshėm tė mos dėgjueshmėrisė ndaj institucioneve shtetėrore dhe legjitime tė Republikės sė Kosovės. Dhe me gjasė njė veprim i tillė do tė jetė i pranishėm pėr aq kohė sa do tė tolerohen sė vepruari strukturat ilegale nė veri tė Mitrovicės dhe enklava tjera serbe brenda shtetit tė Kosovės. GJND-ja nuk ėshtė i vetmi poligon ku Serbia me “miqtė” e vet tradicional (shumica shtete me probleme tė brendshme), vazhdojnė tė mbėshtesin pėr muri Kosovėn, duke e akuzuar nga format mė tė ndryshme. Kosova ende vuan plagėt e pėrgjakjes nga Serbia ish-okupatore, Kosova ende vuan nėn ethet e tė pagjeturve. Dhe nė fakt asnjė aktpadi e ngritur kundėr Serbisė nė autoritetet e drejtėsisė ndėrkombėtare, vėrtet ėshtė njė “plasje” nė diplomacinė e vendit tonė e cila ėshtė treguar tepėr e “butė”, kulminacioni i sė cilės ėshtė pėrmbyllur me “Traktatin e fqinjėsisė sė mirė”. Serbia dhjetė vjet mė parė u pėrzu nga Kosova pėr faktin se ishte fqinj i keq, prandaj raportet me ish-okupatorin duhet tė jenė gjithnjė tė matura dhe tė studiuara hollėsisht, veēanėrisht deri sa ky vend tė distancohet nga orekset millosheviqiane tė Serbisė sė madhe. Kjo tregon se Serbia nuk do tė ndalohet asnjėherė nė vazhdimin e “amanetit” tė ēubrilloviqėve, pavarėsisht betejave tė humbura me Kosovėn, por ajo do tė vazhdojė edhe pėr disa kohė me avazin e vjetėr.

    Gėnjeshtra e fundit e Jeremiqit, pėr parimet e drejtėsisė nė Hagė, pikėrisht duke nėnvizuar definicionin hipotetik se “gjykata do tė vendosė duke u bazuar mbi ligjet ndėrkombėtare”, tregon se “ligji” ndėrkombėtar pėr Serbinė ėshtė aprovimi i politikės gjenocidale (etnocid) tė kriminelit Millosheviq, i cili la tė vrarė mė shumė se 350 mijė njerėz tė pafajshėm nė hapėsirėn ballkanike. Dhe nė fakt teoria e “millosheviqizmit” ende mbrohet nga lidershipi politik nė Serbi, (memorandumet Serbisė sė madhe) mbi bazat e tė cilės ėshtė ngrituar edhe aktpadia e fundit kundėr Kosovės nė GJND.

    Mbėshtetja nė miqtė ndėrkombėtar dhe nė parimet e drejtėsisė

    Dokumentet e paraqitura nė GJND, nuk janė aq tė vlefshme sa ėshtė e vlefshme mbėshtetja nė argumente. Drejtėsia realiste dhe faktike ėshtė nė anėn e Kosovės, vend i cili kishte pėrjetuar kolonializmin, pushtimin dhe terrorin serb. Por shteti i Kosovės ėshtė i mbėshtetur edhe nė miqtė mė tė mėdhenj dhe tradicional si Shqipėria, SHBA, Anglia, Gjermani etj., do tė ndikojnė qė procesi i vlerėsimit(mendimit tė GJND) tė shtyhen pėr vlerėsim pėr disa vjet, ku nė fakt edhe vet Gjykata e Drejtėsisė do tė pranojė realitetin e pavarėsisė sė Kosovės. Lidhur me vlerėsimin e drejtė dhe nė favor tė Kosovės kanė shprehur edhe presidenti i Kosovės, Fatmir Sejdiu dhe kryeministri Hashim Thaēi, tė cilėt vlerėsojnė se Gjykata Ndėrkombėtare tė Drejtėsisė, do tė japė verdiktin final nė favor tė pavarėsisė sė Kosovės. “Argumentet e Kosovės janė paraqitur nė dokumentin e prezantuar nė GJND i cili prezanton argumentet mė tė rėndėsishme tė mundshme pėr tė gjitha zhvillimet e Kosovės. Kosova ėshtė e lirė, e pavarur dhe ka mbėshtetje tė fuqishme ndėrkombėtare”, vlerėson presidenti Sejdiu. Gjykata Ndėrkombėtare e Drejtėsisė nė Hagė ka deklaruar se nė mbrojtje tė pavarėsisė sė Kosovės janė; Ēekia, Franca, Zvicra, Shqipėria, Austria, Gjermania, Polonia, Finlanda, Luksemburgu, Britania e Madhe, SHBA-ja, Estonia, Norvegjia, Holanda, Sllovenia, Letonia, Japonia, Irlanda, Danimarka, Maldivet dhe Sierra Leone. Sidoqoftė, GJND-ja do tė japė njė mendim kėshillėdhėnės, i cili nuk besohet se do tė ketė efekte juridike pėr statusin e Kosovės. Por, efektet thuhet se mund tė jenė politike, si nė rast tė mendimit pozitiv, ashtu edhe negativ, tė cilat mund tė ndikojnė nė dinamikėn e njohjes sė Kosovės si shtet nga vendet tjera. GJND-ja nuk duhet tė jetė e vetmja arenė e pėrpalljes me Serbinė, por Kosova duhet tė ngritė padi tjera kundėr ish-pushtuesit serb, tė cilat kanė tė bėjnė me spastrim etnik, gjenocid, masakra dhe akte tjera ēnjerėzore. Ndėrkaq, nėse shkruajmė pėr argumentet historike, etnike dhe nacionale tė Kosovės, duhen dhjetėra qindra faqe, natyrisht po aq fakte dalin pėr dhunėn dhe terrorin serb kundėr popullit mė tė vjetėr nė Ballkanin Perėndimor-shqiptarėt.(BS)

  4. #4
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    04-04-2009
    Postime
    32
    Kėrcėnimet me bomba shtojnė gatishmėrinė e Policisė

    A po rrezikohet siguria kombėtare e Kosovės?

    Komisioni pėr Siguri nė Kuvendin e Kosovės nė bashkėpunim me MPB-nė dhe Policinė do tė hartojnė njė strategji operacionale pėr shtimin e sigurisė nė objektet qeveritare si dhe ruajtjen e sigurisė kombėtare.

    Ramiz Bojaj

    Kėrcėnimi pėr hedhje bombash nė institucionet qeveritare si dhe depėrtimi deri nė zyrat sekrete tė Policisė sė Kosovės(vjedhja e drogės, parave dhe dokumenteve) nė ish-qendrėn e SHP tė PK, nė mėnyrė tė drejtpėrdrejtė kėrcėnojnė sigurinė kombėtare dhe shtetėrore tė vendit tonė. Nė kėtė kontekst kėrkohet angazhim shtesė i Qeverisė dhe Policisė nė hartimin e njė strategjie jo vetėm mbrojtėse por edhe reaguese, ndaj elementeve kriminale. Pavarėsisht rrjedhjeve tė fundit dhe aktiviteteve kriminale, (duke pėrfshirė edhe kėrcėnimet ndaj institucioneve) kryeministri i Kosovės, Hashim Thaēi thekson se gjendja e gjithmbarshme e sigurisė nė vend ėshtė e qetė dhe stabile, pavarėsisht tentativave tė ndryshme pėr prishjen e imazhit tė mirė tė shtetit tonė. “Qeveria, ėshtė e vendosur pėr rritjen e masave tė sigurisė brenda Policisė sė Kosovės, duke e vlerėsuar kėtė si ēėshtje tė natyrės emergjente dhe tė lidhur drejtpėrsėdrejti me sigurinė kombėtare”, vlerėson kryeministri Thaēi. Ndėrkaq, kreu i MPB-sė, ministri Zenun Pajaziti, vlerėson se hetimet pėrfundimtare do tė tregojnė pėrgjegjėsinė e njerėzve. Ai thotė se organet e ndjekjes janė duke e bėrė punėn e tyre, ku rezultati i hetimeve tė sjell pėrpara drejtėsisė kryerėsit e ēdo vepre kriminale.

    Shtimi i masave, kėrkesė emergjente

    Duke u bazuar nė vlerėsimet pėr kėrcėnimet pėr sigurinė kombėtare nga Kėshilli i Sigurisė sė Kosovės, veēmas ngjarjet e fundit tė kėrcėnimeve ndaj objekteve tė institucioneve shtetėrore, Drejtori i Pėrgjithshėm i Policisė sė Kosovės, gjeneral, Sheremet Ahmeti, ka prezantuar segmentet pėr shtimin e masave tė sigurisė nė tė gjitha objektet e institucioneve shtetėrore. “Pas masave shtesė pėr siguri kombėtare, obligohet i gjithė personeli i Policisė sė Kosovės qė tė shtojnė vigjilencėn dhe kujdesin maksimal nė sigurinė e objekteve shtetėrore. Me qėllim tė rishikimit tė politikave te sigurisė sė objekteve shtetėrore pėrfshirė edhe objektet e Policisė sė Kosovės ėshtė themeluar njė grup i veēantė punues, i cili ka pėr detyrė qė tė rishikojė dhe hartojė tė gjitha politikat e nevojshme pėr masat mbrojtėse tė sigurisė pėr sigurimin e objekteve si dhe tė japė rekomandimet e nevojshme”, vlerėson gjeneral Ahmeti. Kėto masa vijnė si rrjedhojė kur ditė mė parė, nė adresė tė policisė sė Kosovės kishin ardhur disa kėrcėnime nė adresė tė Kuvendit tė Kosovės dhe tė MSHP-sė, me pretekst se janė vendosur mjete shpėrthyese.

    Tė kthehet besimi i Policisė sė Kosovės

    Veprimet e fundit kriminale(vjedhjet nė polici dhe kėrcėnimi me bomba), kanė sprovuar nė masė tė madhe mekanizmat e sigurisė sė Kosovės, nė kontekst tė tė cilit ėshtė rrezikuar edhe vet autoriteti i besimit nė organet e sigurisė sė vendit. Eksperti pėr ēėshtje tė sigurisė nė GPS, nė Kuvendin e Kosovės, Gani Geci, thotė se rastet i fundit nė Policinė e Kosovės(vjedhja e mjeteve mė vlerė), ka prekur drejtpėrdrejtė imazhin e PK-sė, por edhe sigurinė kombėtare tė shtetit tonė. “Duke vlerėsuar rastin e fundit tė ndodhur nė lokacionin e PK-sė, ka destabilizuar situatėn e sigurisė nė vend. Si rrjedhojė e kėsaj kanė ardhur edhe kėrcėnimet e radhės qė kanė ndodhur nė institucionet qeveritare”, vlerėson z.Geci duke shtuar se janė disa segmente qė nuk duhet toleruar tė ndodhin brenda policisė. Ai thotė se kėrcėnimi i fundit ndaj Qeverisė vjen pikėrisht nė sajė tė “trimėrisė” sė hajnave pėr tė gjetur njė formė tjetėr tė vjedhjeve. “Duke analizuar rrjedhėn e fundit tė ngjarjeve nė policinė vetvetiu shtohet pyetja; Kush ėshtė autoritet i sigurisė nė Kosovė?-janė policėt apo ata qė hyjnė e dalin pa therė nė kėmbė nė zyrat e policisė. Nė kėtė kontekst duhet marrė masa emergjente nė kthimin e sigurisė nė vet policinė, pėr faktin se nėse humbė besimi nė autoritetet policore, kjo mund tė shkaktojė amulli nė rrjedhėn e pėrgjithshme nė Kosovė”, vlerėson Geci. Masat e duhura pėr krijimin e gjendjes stabile, duhet tė fillojnė pikėrisht nė ato segmente tė cilat marrin mbi vete pėrgjegjėsinė e sigurisė. Nė kėtė kontekst Qeveria e Kosovės nė bashkėpunim me institucionet e sigurisė janė tė angazhuara nė studimin e rasteve tė fundit nė kontekst tė tė cilit do tė merren edhe masat e duhura nė stabilizimin e vendit(Bota sot).

  5. #5
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    04-04-2009
    Postime
    32
    Shqiptarėt dhe Eurozona: Promovimi i bashkimit kombėtar


    Para se tė arrihet integrimi Euroatlantik, shqiptarėt do tė konfirmojnė integrimin brenda rajonal (Minishentgenin ballkanik), si element bazė tė bashkimit kombėtar.

    Ramiz Bojaj

    Shqipėria si njė vend i moderuar nė rajon, tashmė i integruar nė NATO, dhe nė rrugėn e integrimit nė BE, si dhe shteti i pavarur i Kosovės(inkuadrimi nė FMN), janė projekti mė i madh ndėrkombėtar pėr integrimin euroatlantik tė Ballkanit. Por, shqiptarėt kanė zgjedhur modelin e integrimit fillimisht brenda rajonal, duke krijuar ura lidhėse pėr qytetarėt e rajonit(versioni nacional). Nė parim kjo ėshtė edhe e vetmja mėnyrė e ecjes integruese tė projektit kombėtar, pėr faktin se Kosova dhe Shqipėria janė ēėshtje unike tė ndėrlidhura nė kontekst politik, historik dhe nacional.


    Nė kėndin historik, shqiptarėt janė njė komb, i cili padrejtėsisht i ėshtė privuar e drejta pėr tė jetuar i lirė nė trojet e veta autoktone(tė bashkuar), ndėrkaq nė kėndin politik, bashkimi kombėtar mbetet i vetmi opsion. Pa dyshim se meritat e kryeministrit Berisha, dhe ekipit tė tij politik(qeveritar), janė elementėt kryesorė tė cilėt e dėrguan Shqipėrinė nė aleancėn Euro-atlantike tė NATO-s dhe aderimin pėr nė BE. Ajo qė bien mė shumė nė sy nė diplomacinė shqiptare(politika zyrtare e Shqipėrisė) ėshtė fjala Kosovė, (lobimi pėr njohjen e shtetit tė pavarur), nė kontekst tė tė cilit vetvetiu kuptohet se bėhet fjalė pėr politikė nacionale(si element i pashmangshėm). Kjo do tė thotė se elementet kombėtare janė segmente tė pandashme, natyrisht edhe tė pėrhershme.



    Nė kėtė kontekst nuk mund tė pasqyrohen pikėpamje diversive pėr momente elektorale(fushata patriotike pėr pushtet) pėr faktin se Shqipėria nė NATO, dhe BE, nuk ishte justifikim pėr gara politike, (as nė Kosovė dhe as nė Shqipėri)pėr faktin se aderimi nė “kontingjentin” e botės sė fortė ėshtė arritur falė njė procesi tė gjatė tė kombit shqiptar nė ecjen e vet drejt integrimeve. Pa dyshim ky ėshtė njė sens krenarie pėr shqiptarėt, si festė e gjatė dhe e pėrhershme, ashtu siē ėshtė pavarėsia e Kosovės, si shtet i pavarur dhe sovran, i cili mbetet moment historik i papėrsėritshėm.

    Integrimi i Shqipėrisė nė NATO, dhe BE, ėshtė vetėm pranim i realitetit tė ri tė politikės shqiptare, pėr faktin se edhe Kosova(shtet sipas standardeve demokratike) ėshtė njė tjetėr Shqipėri, e cila do ti bashkohet botės sė civilizimit modern. Para se tė arrihet integrimi Euroatlantik, shqiptarėt do tė konfirmojnė integrimin brenda rajonal (Minishentgeni ballkanik), si element bazė tė bashkimit kombėtar. Por, njė gjė e tillė sėrish do tė nėnshkruhet nga ati i demokracisė sė Shqipėrisė, Sali Berisha, i cili do tė bėjė promovimin e bashkimit kombėtar, i cili sublimohet pas ndėrtimit tė autostradės nacionale Durrės-Merdare,(bashkimi nacional si ndėrkomunikim). Njė gjė duhet tė kuptojnė tė gjithė; shqiptarėt po rriten dhe fuqizohen dita-ditės. Duke u mbėshtetur nė filozofinė; trimi i mirė mė shumė, kjo u dėshmua se “shokėt e shumtė” tė shqiptarėve janė vėrtet ata tė fortėt e Globit. Dhe, armiqtė e kombit shqiptarė kanė shumė arsye tė ndihen nė siklet pėr kėtė. Sikleti antishqiptar vazhdon tė dalė nė skenė nė momente tė rėndėsishme pėr shqiptarėt(propaganda sllave antishqiptare nė procesin e lobimimit dhe integrimit e Kosovės nė FMN) si dhe rasti i mosftesės sė presidentit tė Kosovės, dr. Sejdiut, nė promovimin e udhėheqėsit tė ri tė shtetit fqinj Maqedonisė, vend ky i cili ėshtė i pėrbėrė nga mė shumė se 30% tė bashkėkombėsve tanė-shqiptarė. Askush nuk mund tė defaktorizojė rolin politik dhe kombėtar tė Kosovės. Tek e fundit Sejdiu dhe Berisha, janė presidentė tė tė gjithė shqiptarėve nė Ballkan. Hyrja e Shqipėrisė nė NATO, dhe pavarėsia e Kosovės padyshim janė dy ngjarje ndėr mė tė arriturat e kombit shqiptar nė fushėn e integrimeve ndėrkombėtare, ndėrkaq, bashkimi kombėtar ėshtė njė proces i pandalshėm(Bota sot).

  6. #6
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    04-04-2009
    Postime
    32
    Thaēi e Berisha bashkė nė ceremoninė festive nė Kalimash

    Ramiz Bojaj

    Inaugurimi pėrfundimtar i kėsaj autostrade do tė bėhet mė 27 qershor.

    Prishtinė - Kryeministri i Kosovės, Hashim Thaēi dhe kryeministri i Shqipėrisė, Sali Berisha, tė dielėn mė 31 maj, do tė marrin pjesė nė njė ceremoni festive qė do tė organizohet me rastin e pėrfundimit tė punimeve nė shpuarjen e tunelit tė Kalimashit nė autostradėn Durrės Morinė. Punimet e autostradės nacionale, Durrės-Morinė-Merdare, kanė hyrė nė njė fazė pėrfundimtare, projekt ky i cilėsuar ndėr mė tė rėndėsishmit nė hapėsirėn shqiptare. Ndėrtimi i kėsaj rruge paraqet projektin mė tė madh qė ėshtė punuar ndonjėherė sė bashku nga Kosova dhe Shqipėria. Ėshtė mundėsi jetike e rritjes sė lėvizjes sė mallrave dhe tė njerėzve ndėrmjet Kosovės e Shqipėrisė dhe anasjelltas. Dhe mė tė drejtė autoudha, Durrės-Kukės-Morinė-Merdare ėshtė vlerėsuar si fazė e parė e bashkimit fizik tė shqiptarėve, tė cilėt i bashkon gjuha, kultura, historia dhe autoktonia. Nė kontekst tė ndėrkomunikimeve rruga Durrės–Merdare pritet te jetė njė arterie e rėndėsishme pėr rajonin e Ballkanit Perėndimor e sidomos pėr dy vendet, Kosovėn dhe Shqipėrinė. Ndėrkaq, nė aspektin ekonomik impakti qė do tė sjellė jetėsimi i kėtij projekti parashihet qė tė sjellė fitime tė mėdha pėr tė dy vendet, Kosovėn e Shqipėrinė. Kosova dhe Shqipėria pėrveē se do tė kenė benefite kombėtare do tė kenė edhe benefite ndėrkombėtare, pėr shkak tė lidhjes qė do tė krijoj kjo rrugė pėr vendet e rajonit. Ndėrkaq, sipas parashikimeve, inaugurimi solemn i kėsaj autostrade do tė bėhet mė 27 qershor. (BS)

  7. #7
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    04-04-2009
    Postime
    32
    Berisha-Uashingtoni shqiptar

    Shqipėria nėn udhėheqjen e Berishės, ka shėnuar njė epokė tė re zhvillimi, perspektive dhe integrimi, duke ndėrtuar imazhin e njė shteti stabil, tė zhvilluar dhe modern, sipas modelit evropian. Fillet e frymės sė demokracisė nė Shqipėri(19 vjet), evidencohen me emrin dhe personalitetin e kryeministrit aktual tė shtetit shqiptar, Sali Berisha, i cili nė rolin e prijatarit, arriti ti kthejė shqiptarėve identitetin e nėpėrkėmbur nėn regjimin sociokomunist.

    Nga Ramiz BOJAJ

    Nė nėntėmbėdhjetė vjetėt e demokracisė sė Shqipėrisė, valėt e brishta tė saj e kishin hedhur vendin e shqiponjave herė nė njė breg e herė nė njė tjetėr pėr tė zė pozitėn pėrfundimtare tė ndryshimit pozitiv(zhvillimit dhe integrimit). Nė kėtė kontekst, profili i demokracisė shqiptare, (shembja e diktaturės mė tė egėr nė botė), anėtarėsimi nė NATO dhe aplikimi nė BE (procesi i integrimit), si dhe promovimi i autostradės mė moderne nė Ballkan (Durrės-Morinė-Merdare), hapėn njė epokė tė re pėr shqiptarėt (bashkimi fizik i shqiptarėve). Pra, etėrit e kombit nuk vijnė rastėsisht nė ballė tė kombit.

    Nėse ati i kombit amerikan, Xhorxh Uashingtoni, arriti ti shembė divergjencat dhe konfliktet brenda amerikane, dhe tė ndėrtojė parimet juridike tė qėndrueshme ndaj kohėrave (Kushtetuta Amerikane), ati i demokracisė dhe i kombit shqiptar, Sali Berisha, arriti tė shembė burgun kolektiv(diktaturėn komuniste), pėr ti sjellė bashkėkombėsve tė tij, lirinė, demokracinė, zhvillimin, integrimin por edhe bashkimin kombėtar (promovimi formal i bashkimit kombėtar). Dhe nė fakt mbetet i prekshėm momenti i bashkimit kombėtar (shembja e maleve), kur pėr herė tė parė lėshoi dritė ura e bashkimit. “Nuk ka mė male, nuk ka mė pengesa, nuk ka asgjė qė mund ta ndajė kėtė komb jo vetėm shpirtėrisht, por as fizikisht. Realizuam njė ėndėrr.

    U bashkuam”, ėshtė ligji (Kushtetuta-kanuni), i bashkimit kombėtar i hartuar nga Uashingtoni shqiptar, Sali Berisha. Ligjet dhe rregullat mund tė ndryshojnė, por ligji i bashkimit mbetėt i pėrhershėm dhe esencial jo vetėm pėr kombin shqiptar, pore dhe pėr demokracinė universale(si parim njerėzor). Kur Uashingtoni promovoi modelin qeverisės nėn frazėn e pavdekshme: “Le tė ngremė njė flamur tė cilit i pėrfalen njerėzit e urtė, tė ndershėm e tė menēur(1789-90)”, pėr shqiptarėt mbeti njė fjalė jetike: “U bashkuam”. Kjo ishte fjalė-vepėr e simbolit tė demokracisė, Sali Berisha.

    Dhe nė fakt asgjė nuk rrjedh rastėsisht: Pavarėsia e Kosovės, si model-shtet, demokratik, promovoi shtetėsinė e vet me 17 shkurt 2008, i cili erdhi si njė proces i ekzistencės shtetėrore, nėn okupim dhe si vend i ēliruar qė nga viti 1999. Pa dyshim sistemi i qeverisjes shqiptare nėn udhėheqjen e presidentit historik dhe shpirtėror tė shqiptarėve, dr. Ibrahim Rugova, ndėrtoi modelin demokratik tė shtetit tė pavarur tė Kosovės, bazė mbi tė cilėn ėshtė ngrehur godina e bashkimit kombėtar tė shqiptarėve(njėra anė e etnisė shqiptare).

    Berisha, Skėnderbe, At i Demokracisė, Auzenhaur, Uashington....

    Ati i demokracisė shqiptare, Sali Berisha, nga analistė, ekspertė dhe politolog tė ndryshėm, ėshtė cilėsuar me emra tė mėdhenj botėror, duke pėrdorur emėruesin e pėrbashkėt pėr veprat e mėdha(unike) qė kanė ndodhur nė vendin e shqiponjave por edhe nė Botė(parimi i demokracisė dhe shtetit). Dhe nė fakt, Berisha bashkė me dhjetorin e vitit 1990 hyri nė historinė e demokracisė nė Shqipėri, si dhjetor i lirisė, demokracisė dhe krenarisė shqiptare. Pas mė shumė sė gjysmė shekulli, shqiptarėt nxorėn nga gjiri i tyre, vullkanin e lirisė: Liri-Demokraci.

    Moto kjo e prekur edhe nė rrugėtimin e lirisė shqiptare tė Kosovės, nismė qė mbeti e shkruar pėrgjithmonė nė faqet mė tė ndritura tė historisė moderne. Dhe nė fakt veprat e mėdha tė Shqipėrisė nėn flamurin e prijatarit, Berisha, arriti tė ngre simbolin e Skėnderbeut nė qendrat mė tė larta botėrore, nė NATO, OKB, duke rrugėtuar edhe nė BE. Por, Berisha rrėzoi edhe murin Shqipėri- Kosovė, njė monument i papėrshkrueshėm nė historinė e kombit shqiptar. Tashmė ėshtė bėrė realitet ėndrra shpeshherė e pėrgjakshme e bashkėkombėsve (shqiptarėve), tė cilėt jetonin padrejtėsisht tė ndarė nė atdheun historik dhe gjeopolitik tė pandashėm.

    “Aty ku kufiri i shqiptarėve nuk ekziston mė, -Berisha dukej si Skėnderbeu”, ishte njė fjalė-monument nė ēastin e rrėzimit tė kodrės qė ndante shqiptarėt. Dhe nė fakt integrimi i Shqipėrisė nė instanca ndėrkombėtare, filloi me integrimin brendashqiptar, jo vetėm me Kosovėn. Ish-kongresisti shqiptaro-amerikan, Eliot Engel, Berishėn e quan si Auzenhaur, arkitekt i urbanizmit nė SHBA. Ndėrkaq, Uilliam Ualker, diplomat i shquar amerikan, i njohur pėr kontributin e tij nė ēėshtjen e Kosovės, vlerėson se Berisha ėshtė njeriu epokal.

    Nė kėtė kontekst, 28 qershori, shėnon sėrish njė datė tė madhe pėr Shqipėrinė, i cili konfirmon edhe njėherė fitoren e demokracisė shqiptare nėn udhėheqjen e Berishės, pėr tė promovuar sėrish vepra tė mėdha pėr kombin, tashmė nė vazhdėn e bashkimit kombėtar dhe atė tė integrimeve. Shqipėrisė i ėshtė kthyer dinjiteti dhe krenaria qė dikur i kishte edhe heroi i Motit tė Madh, Gjergj Kastrioti, Skėnderbeu.

  8. #8
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    04-04-2009
    Postime
    32
    Protokolli EULEX-Serbi, apo legalizim i strukturave kriminale serbe



    Ėshtė absurde tė nėnshkruhet marrėveshje protokollare me Serbinė, rreth krimit tė organizuar, informacioneve dhe formave tė tjera tė veprimeve ilegale, kur tashmė janė tė adresuara ‘ēerdhet’ e krimit tė organizuar dhe aktiviteteve mafioze nė veriun e Kosovės, nė tė cilat fshihen edhe akterė tė MUP-it serb, me tė cilėt EULEX, mėton tė nėnshkruajė protokollin e marrėveshjes.


    Ramiz BOJAJ


    Pėrpjekjet e Misionit Evropian EULEX, pėr nėnshkrimin e marrėveshjeve protokollare me Serbinė cenon nė mėnyrė tė drejtpėrdrejtė integritetin dhe sovranitetin e shtetit tė pavarur tė Kosovės. Nėnshkrimi i protokolleve, nuk ėshtė asgjė tjetėr veēse amnisti i tė gjitha grupeve kriminale nė veriun e territorit tė vendit tonė, tė cilat pėr dhjetė vjet me radhė janė pėrgjegjėsit kryesor tė aktiviteteve kriminale dhe mafioze. Ēfarė marrėveshje bashkėpunimi, mund tė quhet protokolli i EULEX-it, kur veriu ėshtė i stėrmbushur nga kriminelėt mafiozėt dhe policė tė Serbisė. Nė fakt Serbia ėshtė burim i tė gjitha problemeve ekzistenciale nė veri, e cila me shumė kujdes “dirigjon” strukturat ilegale dhe paralele serbe nė veri. Serbia pėrmes mekanizmave ilegale dhe kriminale, i ka shpallur luftė Kosovės duke djegur pikat doganore 1 dhe 31, pėr tė vazhduar me sulme tjera kundėr misionit ndėrkombėtar tė KFOR-it, dhe UNMIK-ut, duke lėnė tė vrarė(ushtari i KFOR-it i vrarė gati dy vjet me parė) dhe dhjetėra tė lėnduar nga radhėt e misionit tė OKB-sė. Kjo aventurė vazhdon edhe sot, duke sulmuar banorėt civilė shqiptarė, tė cilėt mėtojnė tė kthehen nė tokat e tyre autoktone dhe stėrgjyshore(nė shtėpitė e djegura nga strukturat paralele), alias tė ‘legalizuara’ nga misionet ndėrkombėtare (UNMIK-EULEX). Gjithashtu, EULEX-i nuk mund tė nėnshkruajė protokolle me MUP-in serb, i cili ėshtė bashkėrreshtues dhe pjesėmarrės, pothuajse nė tė gjitha aktet kriminale nė veri dhe pjesė tjera tė Kosovės. Ajo qe ėshtė edhe mė e paprecedent, Policia e Serbisė sė bashku me ‘armatėn’, xhakatare serbe tė udhėhequr nga kryekrimineli Millosheviq, dėboi rreth njė milion shqiptarė nga trojet e veta etnike, duke shėnuar numėr tė madh tė civilėve tė vrarė. Pa ndėshkimin e dėnimin e kriminelėve serb tė luftės dhe pa njohjen e pavarėsisė sė Kosovės nga Serbia, ēdo marrėveshje protokollare, por edhe tė natyrave tjera ėshtė i papranueshėm pėr popullin e Kosovės, vullnet i cili duhet tė mbrohet gjer nė fund edhe nga institucionet shtetėrore tė vendit tonė. Dhe nė fakt kundėrshtimi i protokollit tė EULEX-it, pėr shtetin dhe popullin e Kosovėn do tė thotė mbrojtje e interesit nacional dhe shtetėror. Mohimi i qeverisė sė Kosovės rreth protokollit ėshtė pėrshėndetės pėr faktin se asnjė marrėveshje ndėrkombėtare nuk mund tė nėnshkruhet pa institucionet e Kosovės.

    Pikat e marrėveshjes, apo absurdi i radhės

    Nė dokumentin e marrėveshjes EULEX-Serbi,(tashmė tė publikuar), anekset pėrmbajtjesore dėshmojnė pėr bashkėpunim hipotetik dhe tė kamufluar tė luftės sė krimit tė organizuar, ndėrkufitar dhe formave tjera ilegale. Nėse kėrkohet tė luftohet krimi i organizuar ai vepron gjysmė legal, por edhe legal nė veri, dhe enklava tjera serbe; atėherė pėrse nuk luftohen strukturat paralele dhe ato kriminale nė veri. “Mes Ministrisė sė Punėve tė Brendshme tė Republikės sė Serbisė dhe EULEX-it (pjesėmarrėsit) mbi bashkėpunimin policor dhe ēėshtjet e ndėrlidhura mbi hetimet e krimit tė organizuar, ndėrkufitar- kufitar dhe formave tė tjera tė veprimeve ilegale”, shkruan nė aneksin e parė tė marrėveshjes, duke vazhduar me “Pjesėmarrėsit njohin nevojėn pėr njė bashkėpunim tė vazhdueshėm nė luftėn kundėr aktiviteteve tė paligjshme”. A thua a janė tė ligjshme veprimet kriminale tė cilat dogjėn doganat, vranė dhe plagosėn ushtarė e polic vendas e ndėrkombėtarė, duke arritur kulmin me ndalimin pėr kthim pronash tė qytetarėve shqiptarė nė pjesėn veriore. Dhe nė fakt futja nė fuqi e Rezolutės sė vdekur, 1244, ėshtė kulmi i absurditetit tė ‘protokollit’ EULEX-Serbi. Aneksi origjinal: “Pjesėmarrėsit bien dakord tė bashkėpunojnė nė bazė tė Rezolutės 1244 (1999) tė Kėshillit tė Sigurimit tė Kombeve tė Bashkuara, dhe nė bazė tė Veprimit tė bashkuar tė Kėshillit tė BE 2008124 CFSP, duke iu referuar Raportit tė sekretarit gjeneral tė UNMIK-ut nė 24 nėntor 2008 (S2008692)”. Rezoluta 12 44 ishtė hartuar si fazė kalimtare deri nė fuqizimin e segmenteve juridiko-kushtetuese tė Kosovės, e cila tashmė ėshtė ‘arkivuar’, me tė hyrė nė fuqi tė aktit mė tė lartė juridik tė Kosovės -Kushtetutės. Kohė mė parė, zyrtarėt e EULEX-it patėn konfirmuar se e kanė mbėshtetjen e 27 vendeve anėtare qė tė vazhdojnė tutje me nėnshkrimin e marrėveshjes, duke e pėrkufizuar atė si njė aranzhim teknik pėr bashkėpunim policor, ndėrkohė qė ėshtė paralajmėruar finalizimi edhe i dy marrėveshjeve tjera; asaj pėr bashkėpunim gjyqėsor dhe doganor. Gjyqe tė cilat edhe sot e kėsaj dite i mbajnė tė fuqizuara fletarrestet jo vetėm pėr qytetarė tė pafajshėm tė Kosovės, por edhe pėr burrėshtetasit mė tė mėdhenj tė paqes globale, siē janė Klarku, Klintoni e personalitete tjera.

    Diversiteti marrėveshjeve paraprake

    Nėnshkrimi i protokolleve nė mes tė misionit evropian pėr Polici dhe gjyqėsi EULEX, rreth natyrės sė bashkėpunimit policor dhe tė sigurisė , me Republikėn e Shqipėrisė, Maqedonisė dhe Malit tė Zi, dallon rrėnjėsisht nga ky i fundit i nėnshkrimit (nė tentativė) me Serbinė. Nė fakt, tri shtetet e para e kanė njohur pavarėsinė e Kosovės, ndėrsa Serbia(ish-pushtuese) vazhdon tė cilėsojė shtetin tonė si pjesė integrale tė saj dhe nė kėtė kontekst, ēfarėdo marrėveshje protokollare duhet tė hidhet poshtė. Nė fakt nėnshkrimi i protokollit EULEX-Serbi, legalizon strukturat paralele dhe kriminale serbe nė Kosovė, tė cilat veprojnė nė veri qė nga mbarimi i luftės (1999) pėr tė shtuar aktivitetet e tyre pas shpalljes sė pavarėsisė sė Kosovės. Problem tjetėr ėshtė edhe natyra menaxhuese e strukturave paralele serbe tė cilat vazhdojnė tė mbėshteten nga qeveria e Beogradit, me shtetin tė cilin Misioni Evropian EULEX, mėton tė nėnshkruajė marrėveshje bashkėpunimi dhe shkėmbim informacionesh. Paralajmėrimi i EULEX-it se ėshtė i interesuar qė tė ketė bashkėpunim pėr polici, drejtėsi dhe gjyqėsi me tė gjitha vendet e rajonit dhe se formalizimi i marrėveshjeve tė bashkėpunimit nuk po bėhet vetėm me Serbinė, tregon se misioni evropian EULEX, po e humbė epiqendrėn e funksionimit tė saj, pėr ēka edhe ėshtė i thirrur tė veprojė nė Kosovė-asistimi nė polici, dogana dhe drejtėsi. Nėse duhet nėnshkruan protokolle jo vetėm me Serbinė, kėtė duhet ta bėjė Kosova, sepse Kosova ka sovranitetin e vet vendimmarrės edhe pėr protokollet me vendet tjera.

    Kulminacioni i strukturave kriminale serbe

    Misioni Evropian, por edhe i OKB-sė(UNMIK), ėshtė sulmuar disa herė nga formacione kriminale serbe nė veri, tė cilat nė bashkėpunim me policinė e Serbisė, MUP-in, kanė lėnė tė vrarė njė ushtarė tė KFOR-it dhe dhjetėra policė tė UNMIK-ut tė hospitalizuar. Njė realitet i tillė ose mėton tė shtrembėrohet ose tė anashkalohet nga Misioni Evropian, EULEX. Nėse EULEX, nuk mund tė zgjidhė problemin me ‘strofullėn’ e kriminelėve tė luftės nė veri dhe enklava tjera, atėherė duhet tė lėshojė pe para institucioneve shtetėrore dhe qytetarėve tė Kosovės e jo para Serbisė. A e din EULEX-i se Serbia ėshtė pėrgjegjėsi kryesor jo vetėm i dhunės shumėvjeēare nė veriun e shtetit tė Kosovės, por edhe i katėr luftėrave tjera tė pėrmasave ballkanike duke lėnė tė vrarė e tė masakruar dhjetėra civilė tė pafajshėm. Ėshtė absurde tė nėnshkruhet marrėveshje protokollare me Serbinė, rreth krimit tė organizuar, informacioneve dhe formave tė tjera tė veprimeve ilegale, kur tashmė janė tė adresuara ‘ēerdhet’ e krimit tė organizuar dhe aktiviteteve mafioze nė veriun e Kosovės, nė tė cilat fshihen edhe akterė tė MUP-it serb, me tė cilėt EULEX, mėton tė nėnshkruajė protokollin e marrėveshjes. Bota sot

  9. #9
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    04-04-2009
    Postime
    32
    Aventurat e dėshtuara serbe kundėr Kosovės



    Duke shprehur pikėpamjet proMillosheviqiane, Jeremiq, jo vetėm qe i bie ‘trumbetės’ demode (demaskimi i politikės serbe ndaj Kosovės), por vazhdon tė lansojė gėnjeshtra bajate njėra pas tjetrės, tė cilave jo vetėm qė askush nė botė nuk iu beson, por tashmė janė bėrė tė papėrfillshme nga ‘tė vetėt’ qė dikur i duartrokitnin edhe vet kriminelit Millosheviq.


    Ramiz BOJAJ

    Pėrpjekjet serbe orientuar kundėr pavarėsisė dhe stabilitetit tė Kosovės, janė dėshmi e njė logjike tė vjetruar qė vazhdon tė kultivohet nė rajonin e Ballkanit. Vuk Jeremiq, duke shkelur mbi ēdo parim demokratik dhe njerėzor kėrcėnon Kosovėn duke aluduar nė pengimin e njohjeve pėr pavarėsinė e vendit tonė, nė kontekst tė tė cilit janė ngritur edhe aktpadi nė rangun mė tė lartė tė drejtėsisė ndėrkombėtare GJND.

    Duke shprehur pikėpamjet proMillosheviqiane, Jeremiq, jo vetėm qe i bie ‘trumbetės’ demode (demaskimi i politikės serbe ndaj Kosovės), por vazhdon tė lansojė gėnjeshtra bajate njėra pas tjetrės, tė cilave jo vetėm qė askush nė botė nuk iu beson, por tashmė janė bėrė tė papėrfillshme nga ‘tė vetėt’ qė dikur i duartrokitnin edhe vet kriminelit Millosheviq.

    Me sa duket, gėnjeshtrat qė nuk pinė ujė askund mbahen pėr vete. Nė kėtė kontekst, Jeremiq e ka tė qartė se ēka ėshtė Kosova pėr tė dhe pėr vet Serbinė(Republika e Kosovės-shtet i pavarur dhe sovran). Ēfarė i duhet tjetėr qė Jeremiq dhe tė tjerėt si ai, ta kuptojnė realitetin me Kosovėn. A mjafton fakti se sa herė qė ky(Jeremiq)dhe liderė tė ngjashėm tentojnė tė futėn nė Kosovė, paraprakisht duhet pajisur me pasaportė dhe njė “izė” nga institucionet shtetėrore tė Republikės sė Kosovės. Dhe krejt varet nėse institucionet legjitime tė shtetit tė Kosovės, dėshirojnė ose jo ti lejojnė tė hyjnė (natyrisht si vizitorė) nė territorin e shtetit tonė tė pavarur. Njė fjalė e urtė thotė: Nėse s’ka kaēik duhet tė pallė. Dhe Jeremiq “me shokė” flet pėr Kosovėn nga Beogradi,(kryeqytet i njė shteti fqinj). Ai(Vuka), kėrkon nga bashkėqytetarėt e tij qė ti binden “tė vėrtetės” serbe pėr Kosovėn. Nė fjalėn e tij drejtuar bashkėkombėsve tė tij(natyrisht tek ata qė dėshirojnė tė vetėmashtrohen) me fjalėt: “Edhe njėherė ‘i bind’ qytetarėt e Serbisė se tė gjitha pėrpjekjet e diplomacisė serbe janė tė orientuara kundėr njohjes sė Pavarėsisė sė Kosovės, me qėllim qė tė arrijė tė sigurojė negociata tė reja”. Thuajse Serbia dhe Jeremiqi, janė vetėm kundėr njohjeve pėr pavarėsinė e shtetit mė tė ri. Pothuajse Serbia nuk ishte kundėr popullatės sė tėrė civile shqiptare, hiq me larg se dhjetė vjet, kur kjo Serbi e “jeremiqeve”, tmerroi botėn me masakrat mė makabre dhe mė ēnjerėzore qė njeh ndonjėherė njerėzimi. Dhe nė fakt tė heshtėsh ndaj krimit ėshtė pajtueshmėri, mirėpo nėse bėn pėrpjekje pėr ta mbrojtur atė ėshtė dy herė krim, bile ndėr edhe mė ordinerėt(kjo nuk do mė shumė koment). Realisht Jeremiq nuk mbron asnjė parim drejtėsie nė Kosovė (historiko-topografike), por mbron krimin dhe terrorin(teoria e millosheviqizmit), e sė fundi edhe mafinė dhe trafikimin(pėrkrahja e zonės sė trazuar nė veri). Duke hapur njė ‘poligon’ tė ri beteje(hipotetike) lidhur me pengimin e pavarėsisė sė Kosovės, ‘millosheviqizmi’ vazhdon tė servojė gėnjeshtra(pėr tė vetėt), se do tė pengojnė njohjet pėr shtetin mė tė ri.

    Me kėtė rast, i ashtuquajtur ‘lideri’ Jeremiq, paraprakisht paralajmėron se shtetin e Kosovės do ta shoqėrojnė edhe njė valė e madhe njohjesh.

    Dhe nė fakt sa herė qė “qohen” peshė “liderė” tė tillė, diēka e mirė sinjalizohet pėr shtetin tonė. Kjo ėshtė dėshmuar edhe nė tė kaluarėn, kur dhuna e shfrenuar serbe kundėr popullatės civile shqiptare nė Kosovė, ndodhi nė fazėn e kapitullimit ushtarak tė policisė dhe ushtrisė kriminale serbe, atėherė ku Serbisė sė Jeremiqit, (alias Millosheviqit) iu ndalua njėherė e pėrgjithmonė tė shkelė nė tokėn e huaj, (Kosovės). Nė fakt “liderėt” e natyrės sė Jeremiqit, Tadiqit etj., duke gėnjyer popullin e vet, tė cilėt tashmė kanė hyrė nė njė garė krejtėsisht tė demoduar(tė kohės sė tejkaluar), thjeshtė pėr njė vetėkėnaqėsi nė letėr duke vijėzuar hartėn e Serbisė sė madhe sipas amanetit tė kryekriminelit tė Ballkanit, Sllobodan Millosheviqit. Nė qėndrimin e Tadiqit se “Prishtina e ka mbėshtetjen e disa vendeve mė tė fuqishme nė botė dhe ato me pėrkushtim po punojnė nė favor tė saj por ne jemi kundėr tė gjithėve”, ky far “lideri” ose ėshtė sėmurė nga logjika hipotetike e Serbisė pėrrallore, ose vazhdon tė hipnotizojė kokat e atyre njerėzve qė dėshirojnė ti besojnė gėnjeshtrave (pothuajse shekullore), se Republika e pavarur e Kosovės mund tė kthehet mbrapa me tė gjitha shtetet qė e kanė njohur realitetin e ri. Kosova ėshtė argument i vetėm (shtetėsia) e ndėrtuar falė miqėsisė dhe aleancės demokratike nė botė. Koalicion ky qė do tė qėndrojė i pėrjetshėm.

    “Mirėpo ne ua kthejmė, mbetemi kėmbėngulės dhe ēdo kund tė pranishėm", thotė Jeremiq, i cili i bėri fushatė Kosovės edhe nė disa vende arabe, tė cilat tashmė e kanė njohur pavarėsinė e Kosovės, duke pėrfshirė edhe vet Arabinė Saudite. Dhe nė fakt vizitat e shpeshta tė kėtyre “papagajve” nė Izrael kanė bėrė qe ky shtet tė paralajmėrojė njohjen e pavarėsinė e Kosovės nė njė periudhė tė ardhshme kohore. Ndėrkaq, duke folur pėr GJND, (parimet e drejtėsisė), edhe vet ‘liderėt’ serbė nė mėnyrė indirekte tregojnė shumė qartė se drejtėsia do tė vendosė nė adresė tė pavarėsisė sė Kosovės-(realitet ekzistencial). Nė fakt nė tė gjitha shtetet e botės (pėrpos aleancės me Rusinė) ‘aventurierėve’ tė tillė vazhdojnė tu tkurren qendrat pėr tė gėnjyer. Ku sė fundmi Serbia edhe vet do ta njohė shtetin e pavarur tė Kosovės.

    Sihariqet e “vizitorėve” serbė pėr “tokėn e zemrės” duke organizuar transportet e tyre (qoftė edhe pėr njė vizitė private)me helikopterė ushtarakė shoqėruar nėn masa tė rrepta sigurie, dėshmon se Kosova ėshtė tokė e huaj pėr ta dhe pėr vet Serbinė. Ndėrkaq duke kėrkuar njė fazė tė re “dialogu”, Jeremiq duhet tė kuptojė se askush nuk i ha mė “foret” e tij tė mbushura pėrplot tė pavėrteta, gėnjeshtra dhe shpifje. Nė fakt asnjė takim mes Kosovės dhe Serbisė, nė kėto dhjetė vjetėt e fundit, nuk mbahet mend pėr ndonjė marrėveshje rreth ndonjė ēėshtjeje tė caktuar. Ky sikur edhe bashkėmendimtarėt e tij, duhet tė kuptojnė se drejtėsia nuk ėshtė dėshirė, por parim unik universal, mbi tė cilat bien tė gjitha kontekstet e drejtėsisė. Nė fund po pėrmendim njė fjalė tė presidentit tonė, z. Fatmir Sejdiut, se “po pyetej Serbia tė gjithė shqiptarėt do tė burgoseshin dhe dėnoheshin”. Dhe nė fakt ‘dėnimin dhe burgun’ e kėrkojnė ata tė cilėt ende i mbajnė duart e pėrgjakura nga krimi dhe mizoria. Ata tė cilėt nė bazė tė parimit tė drejtėsisė juridike e njerėzore duhet tė ndėshkohen dhe dėnohen(kriminelėt e pandėshkuar serbė).

    Nė Romėn e lashtė, gjykatėsi i ėshtė drejtuar prokurorit: "Daho mihi facta, dabo tebi ius", qė d.m.th. "M'i jep provat, ta ndaj drejtėsinė". Kjo formulė juridike vlen nė tė gjitha sistemet e mirėfillta juridike, nė tė gjitha rastet e drejtėsisė botėrore. Provat juridike, politike dhe ato historike janė nė anėn e Kosovės. Ėshtė e ēuditshme aventura e pandalshme serbe nė raport me Kosovėn.

  10. #10
    i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    04-04-2009
    Postime
    32
    Teoria e komploteve dhe politikat miope


    Ramiz Bojaj

    Pėr sa kohė qe Qeveria e Kosovės nuk mbėshtetet nė pėrdorimin e forcės nė zgjidhjen e problemit tė veriut, vetvetiu (ose nė formėn e heshtur) nėnkupton nėnshtrimin e plotė ndaj bandave tė armatosura dhe MUP-it serb nė kėtė pjesė tė shtetit tonė. Kosovės mė tepėr se kurrė i duhet hartimi i njė strategjie politike (nė planin e jashtėm dhe tė brendshėm) qė t’i imponojė Serbisė dhe BN-sė, politikėn e vet mbėshtetur nė interesat e saja nacionale. Pėrse, gjithmonė jemi tė dėnuar qė tė reagojmė pas veprimeve ose akuzave tė Serbisė.

    Paaftėsia e ndėrtimit tė politikave ekzekutive (plani i brendshėm) si dhe mos efektiviteti nė diplomacinė e jashtme qeveritare, ka bėrė qe Serbia fqinje, jo vetėm tė mbrojė (planin e vet fashisoid), por vazhdon tė diktojė edhe pėrmbajtjen e gjertanishme tė spektrit europolitik tė vendit tonė (plani i jashtėm). Nė kėtė kontekst, Serbia rrezikon qė tė imponohet edhe si palė e tretė nė bisedimet pėr veriun e Kosovės, mbi bazat e tė cilės me automatizėm pjesėn veriore tė Mitrovicės do ta shndėrronte nė njė zonė neutrale nė mes tė Kosovės dhe Serbisė.

    Para se tė ndodhė akti i kryer (pėrfshirja e Serbisė nė bisedime pėr veriun), institucionet shtetėrore tė Republikės sė Kosovės me urgjencė duhet tė zbatojnė strategjinė e demilitarizimit (shpartallimin e strukturave ilegale dhe kriminale tė menaxhuara nga Serbia), vend ky i pėrfshirė nė liberalizim vizash me gjithė tė palarat e saj.

    Duke gjendur terren tė pėrshtatshėm (ngathtėsia diplomatike e Kosovės pėr tė akuzuar Serbinė pėr tė bėmat e saj kriminale dhe menaxhim tė elementeve kriminale nė veri), kjo e fundit vazhdon me komplotet e saja kundėr shtetit tė Kosovės nė arenėn ndėrkombėtare (nė OKB, BE GJND etj), ndėrsa nė raport ndėrshtetėror me vendin tonė, vazhdon tė kultivojė politikėn e terrorizmit ndėrkombėtar duke mbėshtetur strukturat paralele dhe kriminale serbe nė veriun e Mitrovicės.

    Pėrse, gjithmonė tė vonuar?!

    Ėshtė shansi i fundit qė tė paktėn nė rastin e Mitrovicės, institucionet shtetėrore tė Republikės sė Kosovės tė tregojnė fuqinė e tyre, legjitimitetin dhe autoritetin e vet si shtet i pavarur dhe sovran. Pėrparėsi e dorės sė parė pėr autoritetet tona shtetėrore ėshtė fakti se problemi ėshtė i pėrkufizuar brenda territorit tė vendit tonė (tė njohur edhe ndėrkombėtarisht).

    Ekzistojnė tė gjitha elementet qė favorizojnė zbatimin e planit ekopolitik-shtetėror nė kėtė pjesė tė vendit, duke goditur fillimisht Serbinė (nė pikėn kufitare) pėr tė vazhduar me ndjekjen e kriminelėve qė veprojnė atje prej vitesh. Gjithashtu, autoritetet e Kosovės duhet tė mbajnė kontakte mė tė rregullta me institucionet e Kosovės Lindore (Preshevė, Medvexhė dhe Bujanovc) nė mėnyrė qė Serbia tė paktėn njėherė tė hidhet nė planin defansiv. Serbia duke vazhduar ofensivėn e saj agresive (realisht millosheviqiane) sa herė qė mbahen konferencat e OKB-sė, po e vė Kosovėn nė planin defansiv, gjithnjė duke u marrė me demantet dhe gėnjeshtrat e fabrikuara tė Serbisė kundėr autoktonisė dhe historisė sė Kosovės.

    Nuk ėshtė gjithnjė e mjaftueshme qe ne vetėm tė mbrohemi. Ne nuk e akuzuam Serbinė as pėr krime e gjenocid, por kjo akuzoi Kosovėn nė GJND. E gjithė kjo shton njė shqetėsim tepėr real. Institucionet e zgjedhura tė Kosovės ose janė realisht tė pafuqishme pėr tė vepruar, ose ekziston njė servilizėm deri nė neveri ndaj bashkėsisė ndėrkombėtare, e cila jo vetėm qė nuk mbron asnjėrėn palė (mendoj BN-ja), por kjo e fundit anon kah kompromisi i planeve gjithėpėrfshirėse (pjesėmarrja e tė gjithėve nė bisedime: nėnshkrimi i protokollit EULEX-Serbi, tentimet e UNMIK-ut pėr dialog Prishtinė-Beograd etj).

    Strategjia pėr veriun-utopi

    Pėr sa kohė qe Qeveria e Kosovės, vazhdon tė hartojė plane “veprimi” vetėm nė letėr, (plotėsisht tė pazbatueshme nė teren), shton rrezikun e faktorizimit tė Serbisė nė veriun e Mitrovicės. Nė fakt Serbia vazhdon ta mbajė nėn kontroll kėtė pjesė tė territorit tė shtetit tonė (natyrisht nė formėn ilegale por gjithsesi faktike), duke penguar shtrirjen e autoritetit shtetėror legjitim (tė Republikės sė Kosovės) nė kėtė pjesė delikate.

    Nė fakt Qeveria e Kosovės nuk duhet tė shtojė presion mbi EULEX-in qė tė angazhojė mekanizmat ndėrkombėtarė nė tė gjitha skajet e territorit verior, por duhet tė kėmbėngulė qe nė radhė tė parė tė dėrgojė mekanizmat vendase administrativo-policore, tė cilat do tė garantonin strategjinė tjetėr qė nėnkupton planin pėr investime dhe zhvillim.

    Nėse kjo e dyt a(plani ekonomik) ndodhė tė hyjė nė funksion para se tė ndodhė demilitarizimi, kjo do tė thotė majmėri e strukturave ilegale dhe kriminale tė Serbisė, tė cilat mund ti marrin donacionet, por sėrish tė japin llogari tek autoritetet e shtetit fqinj serb. Nėse autoritetet e Kosovės janė sovrane nė funksionim dhe veprim, atėherė edhe pėrdorimi i forcės do tė ishte i justifikueshėm.

    Nėse realisht nė Mitrovicėn veriore vazhdojnė tė mbeten tė ngrira ligjet kushtetuese tė sovrani t(shtetit tė Kosovės) atėherė ndarja funskionale e pushteteve ėshtė e pashmangshme: (forma juridike dhe kushtetuese nga qendra e Prishtinės me elemente kushtetuese unike-territoriale dhe ajo praktike e zbatuar nė terren nga strukturat ilegale-paralele qė mbėshteten nė juridiksionin e Serbisė).

    Fondet pėr veriun, apo majmėri e strukturave ilegale dhe kriminale

    Veriu vazhdon tė mbetet jashtė kontrollit tė institucioneve ndėrkombėtare dhe vendase pėr mė shumė se 10 vjet, dhe afėr dy vjet qė nga shpallja e pavarėsisė. Nė fakt Qeveria ka premtuar fond tė veēantė pėr veriun e Kosovės, nė mėnyrė qė tė zbatojė strategjinė pėr integrimin e kėsaj pjese. Nė parim kjo tingėllon bukur (bile diē po bėhet pėr veriun), por realisht ėshtė e paqartė se si do tė funksionojė sė zbatuari kjo strategji. Dhe ėshtė plotėsisht absurde qe krerėt institucionalė tė Republikės sė Kosovės tė kėrkojnė partneritet ndėrkombėtar nė kėtė aspekt pėr faktin se ndėrkombėtarėt do tė pėrfshinin edhe Serbinė nė njė partneritet tė gjerė bisedimesh, ani pse nė esencė do tė quheshin teknike.

    Kjo do tė thotė legjitimitet i strukturave kriminale serbe atje, tė quajtura me njė fjalor mė tė butė diplomatik:struktura gjysmė ilegale apo gjysmė tė integruara. Kjo nė fakt hapė njė kapitull tė ri tė njė lufte tė ftohtė, nė mes tė BE-sė, Kosovės dhe Serbisė. Kjo do tė thotė se asnjė strategji e dorės sė butė nuk do tė kenė efekt nė veri, dhe kjo mosgjidhje do tė ndodhė pėr aq kohė sa Serbia tė pėrfshihet nė planin pėr strategjinė.

    Realisht Serbia ėshtė vet pjellė e problemit. Asnjė strategji nuk mund tė zbatohet nė bashkėpunim me Serbinė, pėr faktin se kjo e fundit nuk posedon interes qė tė ndodh integrimi i veriut nė sistemin juridik, kushtetues tė Kosovės. Paaftėsia e ndėrtimit tė politikave ekzekutive (plani i brendshėm) si dhe mos efektiviteti nė diplomacinė e jashtme tė qeverisė sonė, ka bėrė qe Serbia fqinje tė udhėheq programin politik, tė shtetit tė Kosovės (nė betejat e saja destruktive), jo vetėm duke mbrojtur (planin e vet fashisoid), por vazhdon tė diktojė pėrmbajtjen e gjertanishme tė spektrit europolitik tė vendit tonė (Akuzat dhe trillimet nė OKB, BE si dhe ato te paradokohshme nė GJND).
    (Autori ėshtė publicist dhe drejtor pėr marrėdhėnie me publikun nė Institutin pėr Hulumtime dhe Analiza tė Politikave Ekonomike)

Faqja 0 prej 4 FillimFillim 12 ... FunditFundit

Tema tė Ngjashme

  1. Mendime mbi librin "Shqipja dhe Sanskritishtja"
    Nga baaroar nė forumin Gjuha shqipe
    Pėrgjigje: 2
    Postimi i Fundit: 31-01-2024, 13:58
  2. Mendime Tė Trazuara
    Nga Dr. Leone nė forumin Ditari i meditimeve
    Pėrgjigje: 8
    Postimi i Fundit: 09-02-2009, 18:50
  3. Mendime rrethrrotulluese nga Tos Lubonja
    Nga Brari nė forumin Problematika shqiptare
    Pėrgjigje: 10
    Postimi i Fundit: 25-12-2005, 06:47
  4. Kam rene ne mendime...
    Nga Shpirta nė forumin Ditari i meditimeve
    Pėrgjigje: 11
    Postimi i Fundit: 23-07-2005, 15:52
  5. Mendime rreth zgjidhjes se ceshtjes afatgjate te liderave shqiptare!
    Nga saimiri-uk nė forumin Ēėshtja kombėtare
    Pėrgjigje: 2
    Postimi i Fundit: 15-11-2004, 04:23

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •