Close
Faqja 32 prej 93 FillimFillim ... 2230313233344282 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 311 deri 320 prej 921
  1. #311
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,131
    Postimet në Bllog
    22
    Konferencë për shtyp e Zv.Kryeministrit dhe Ministrit të Jashtëm z.Ilir Meta dhe e Ministrit të Jashtëm Plotësues të Greqisë z. Dimitris Droutsas

    Zv.Kryeministri dhe Ministri i Jashtëm z.Ilir Meta:
    Pata një kënaqësi të veçantë që të prisja sot në vizitën e parë zyrtare në vendin tonë, Ministrin e ri të Jashtëm, Plotësues të Greqisë, z. Dimitris Droutsas, i cili është duke realizuar një tur në vendet e Ballkanit Perëndimor.

    Në qendër të bisedimeve të sotme me kolegun grek ishte përforcimi dhe konsolidimi i perspektivës europiane të Shqipërisë dhe vendeve të Ballkanit Perëndimor, që përbën dhe një prej qëllimeve kryesore të turit që po zhvillon z. Droutsas në Ballkan.

    Ju e dini që tashmë në Greqi është një qeveri e re e drejtuar nga Kryeministri Papandreu e cila ka promovuar një axhendë tepër të rëndësishme, të përshpejtuar, integrimin dhe anëtarësimin e vendeve tona të Ballkanit Perendimor në BE, mundësisht, brenda vitit 2014 që përkon jo rastësisht me 100 vjetorin e luftës së parë botërore.

    Ne jemi shumë të lumtur për këtë impuls të ri e të fuqishëm që Greqia dhe Kryeministri Papandreu duan t’i japin anëtarësimit të vendeve tona në BE. Dhe kjo nuk është diçka e re. Bazat e këtij progresi të vendeve tona drejt BE, janë hedhur në mënyrë tepër solide, pikërisht në Samitin e Selanikut.

    Dhe është pikërisht ky vizion i BE, i forcuar që me Samitin e Selanikut i cili na ka ndihmuar sot që të jemi në një stad të ri në raport me BE.

    Ju e dini që këtë të hënë, Ministrat e Jashtëm të BE miratuan aplikimin e Shqipërisë për statusin e vendit kandidat me BE që na ka futur në fazën e re dhe finale të anëtarësimit tonë në këtë Union.

    Ju e dini që Parlamenti Europian miratoi rezolutën për liberalizimin e vizave të vendeve tona. Ju e dini që angazhimi për liberalizimin e vizave është marrë që në Samitin e Selanikut dhe vendi ynë i ka realizuar të gjitha kriteret për të përshpejtuar procesin e liberalizimit të vizave brenda vitit të ardhshëm.

    Unë e falënderova Ministrin e Jashtëm Plotësues, z. Droutsas për mbështetjen e vazhdueshme politike që Greqia po jep për Shqipërinë por edhe për vendet e tjera të Ballkanit Perendimor dhe ramë dakord që njëkohësisht në të ardhmen të kemi një bashkëpunim për sa i takon një asistence dhe një ekspertize më konkrete në të ardhmen në këtë proces.

    Ju e dini që Greqia është edhe një partner i shkëlqyer politik për paqen, stabilitetin dhe sigurinë në rajonin tonë, integrimin evropian, një nga mbështetësit tonë kryesor që ne jemi sot pjesë e NATO-s, por njëkohësisht, Greqia është edhe një nga partnerët kryesorë dhe të rëndësishëm ekonomikë e tregëtarë edhe në të gjitha fushat e tjera.

    Javën e ardhshme në Tiranë do të zhvillohet Forumi i Tretë Ekonomik Shqiptaro-Grek, në kuadër të Forumit Ekonomik të Biznesit dhe organizimin, në një kohë të afërt, të Sesionit të Dhjetë të Komisionit të Përbashkët Ekonomik, si një mundësi e mirë për të shkëmbyer mendime lidhur me klimën e investimeve dhe oportunitetet që ofron tregu shqiptar në favor të rritjes së prezencës së investitorëve grekë në vendin tonë.

    Unë e sigurova Ministrin e Jashtëm Plotësues të Greqisë z. Droutsas, për vëmendjen, angazhimin dhe mbështetjen e Qeverisë shqiptare për minoritetin grek në Shqipëri i cili luan një rol shumë të rëndësishëm jo vetëm për zhvillimin dhe demokratizimin e mëtejshëm të vendit tonë dhe të shoqërisë sonë, por njëkohësisht edhe si një urë shumë e rëndësishme midis dy vendeve tona.

    Po kështu, e falënderova z. Droutsas për programet tepër të hapura dhe integrues të qeverisë së re greke të z. Papandreu porsa i përket kushteve të emigrantëve tanë në Greqi dhe kthimit e integrimit të tyre të plotë në jetën sociale si dhe lëvizjes në të dy anët e kufirit.

    Jam i bindur se kjo vizitë e parë zyrtare pas krijimit të qeverisë së re të z. Papandreu, do ti japë një një impuls të ri marrdhënieve tona bilaterale dhe perspektivës sonë evropiane.

    Fjala e ministrit të Jashtëm Plotësues z. Droutsas:

    E falënderoj shumë Ministrin e Jashtëm të Shqipërisë dhe mikun e mirë, z. Ilir Meta për fjalët e ngrohta të mirëseardhjes. Sigurisht që është një gëzim i madh për mua sot që vizitoj Shqipërinë. Prezenca ime këtu sot nënvizon rëndësinë që i jep Greqia marrëdhënieve tona dy paleshe, por edhe mbështetjen për ecurinë e integrimit evropian të Shqipërisë.

    Jemi tashmë aleatë të ngushtë në NATO kurse depozitimi i kërkesës së Shqipërisë për anëtarësim në BE, simbolizon një hap të rëndësishëm në këtë proces që tashmë është një realitet. Unë shoh me kënaqësi që Shqipëria po bën progres të dukshëm në përpjekjet e saj për të bërë reforma. Sigurisht që ka hapësira për tu përmirësuar por na kënaq angazhimi i plotë dhe tepër serioz nga politika shqiptare për ecurinë e integrimit të Shqipërisë në BE. Gjithashtu, vlen për të theksuar angazhimi i sinqertë i politikës shqiptare për adoptimin e vlerave dhe parimeve të familjes sonë të madhe evropiane.

    Eshtë e rëndësishme që këto ndryshime të kalojnë dhe tek shoqëria shqiptare në mënyrë që të kenë rezultare të prekshme në jetën e përditshme të qytetarëve. Dhe kjo pavarësisht nga kombësia dhe përkatësia e tyre fetare.

    Më tepër demokraci do të thotë: Transparencë, shance të barabarta, drejtësi.

    Mbrojtja e të drejtave minoritare do të thotë që të respektohen qytetarët me kombësi të ndryshme dhe të respektohet identiteti i tyre.

    Shoqëria shqiptare po ndryshon dhe Greqia ndodhet gjithmonë në krah të saj në këtë përpjekje të vazhdueshme që po bën vendi juaj.

    Në kuadrin dypalësh, marrdhëniet tona bëhen gjithmonë e më të thella e më të drejtpërdrejta. Kemi krijuar një kapital të madh mirëbesimi që lejon të ardhmen tonë të përbashkët në BE. Në këtë përpjekje për respektimin e minoritetit grek në Shqipëri, që përbën një urë miqësie midis dy popujve, ashtu siç një urë miqësie përbëjnë edhe emigrantët ekonomikë shqiptarë që jetojnë në Greqi, që punojnë atje për të siguruar një jetesë më të mirë dhe në këtë mënyrë ata kontribuojnë edhe për zhvillimin ekonomik të vendit të tyre.

    Por, çështja kryesore e bashkëbisedimit që patëm sot me Ministrin e Jashtëm të Shqipërisë, z. Meta ishte perspektiva evropiane si e vendit tuaj, ashtu edhe e vendeve të tjera të Ballkanit Perendimor. Ashtu sikurse e theksoi dhe zoti Meta, z. Papandreu, kryeministri i Greqisë ka depozituar një propozim të ri, një ide të re politike për avancimin e mëtejshëm të ecurisë integruese të Ballkanit Perendimor.

    Kemi theksuar që na duhet të krijojmë një dinamikë të re dhe besoj se këtë dinamikë mund ta arrijmë duke vendosur një pikë kulmore të kësaj ecurie dhe kjo pikë kulmore integruese, kemi thënë që do të jetë brenda vitit 2014, një datë me një simbolikë të veçantë. Bëhet fjalë për 100 vjet pasi u shpall lufta e parë botërore, një ngjarje që ka lënë ende plagë të hapura që Ballkani i vuan ende sot e kësaj dite.

    Pra, është shumë simbolike. BE, në thelbin e vet është një model paqeje dhe besojmë se e ka për detyrë të marrë përsipër përgjegjësitë e veta për rajonin e Ballkanit që është një rajon historik dhe i pashkëputshëm i Evropës.

    Pra, BE, mund të kontribuojë në mënyrë decizive për paqen dhe për stabilitetin në rajonin tonë. Ndaj mesazhi që vjen nga Greqia është një mesazh shumë i thjeshtë dhe shumë i qartë: E ardhmja e afërt e vendeve të Ballkanit Perendimor është në Europën e bashkuar. Dhe me arritjen e këtij objektivi, Greqia mundet dhe ka për qëllim që të qëndrojë në krye të kësaj nisme për integrimin e vendeve të Ballkanit Perendimor. Greqia do të jetë një partner i mirë për të gjithë vendet e rajonit, sigurisht, këtu përfshihet dhe Shqipëria.

    Edhe një herë, unë shpreh gëzimin tim të madh për vizitën time zyrtare në Shqipëri. Ndaj, i dashur Ilir, unë kam shpresë në thellimin e bashkëpunimit që ne nisëm sot.


    Pyetje: Zoti Meta! Ju jeni një qeveri e re. A keni planifikuar një axhendë mbi marrëdhëniet e reja që do të keni me qeverinë greke? Cila do të jetë e ardhmja e këtyre marrdhënieve?

    Z.Meta: . Po. Pa asnjë diskutim, ne kemi një axhendë të qartë, të plotë të të gjitha fushave për të cilat ne ramë dakord me Ministrin që shumë shpejt të fillojmë takimet midis të dy palëve për ti çuar këto marrëdhënie në një stad të ri më të lartë përmes konkretizimit të tyre të mëtejshëm në cdo fushë. Ndaj, unë besoj se shumë shpejt, këto takime do të zhvillohen dhe progresi do të jetë i matshëm, i prekshëm në të gjitha fushat që nga siguria dhe çështjet e tjera që kanë të bëjnë me luftën kundër krimit të organizuar, trafikut, çka është shumë e rëndësishme për të forcuar edhe kretibilitetin e Shqipërisë në raport me BE. Gjithashtu, kemi planifikuar bashkëpunimin e shtetit grek për rritjen e investimeve të Greqisë në Shqipëri pasi mendojmë se ende ka shumë mundësi të pashfrytëzuara. Por, marrëdhëniet tona janë të gjithashnëshme, kështu që dhe progresi do të jetë i gjithanshëm në çdo aspekt të këtyre marrëdhënieve.

    Pyetje: Parlamenti shqiptar ka bllokuar procedurën e ratifikimit të marrëveshjes detare me Greqinë. Janë 6 parti të majta e të djathta që kanë ankimuar këtë marrëveshje në Gjykatën Kushtetuese. Në rast se Gjykata e pranon kërkesën, a do t’i cënoj kjo gjë marrëdhëniet mes dy shteteve?


    Z.Meta: - Meqenëse u përmend edhe parlamenti i Shqipërisë, dhe unë jam parlamentar, ju nuk jeni akoma, është kënaqësi që ju shikoj zoti Blushi. Unë kam dëgjuar shumë nga ju dhe për ju në Gazetën Shqiptare prej gati 3 muajsh, duke shpifur për fat të keq mbi marrëveshjen për çështjen e kufirit midis Shqipërisë dhe Greqisë. Dhe këtë e them me bindje të plotë, sidomos duke lexuar gazetën shqiptare ku me miratimin tim, në respekt edhe të ligjeve shqiptare dhe të transparencës me mediat, ju kemi paraqitur në mënyrë transparente të gjitha aktet e qeverisë shqiptare lidhur me marrëveshjen dhe se si është proceduar midis dy vendeve. Dhe më vjen shumë keq kur shikoj që ju spekuloni mbi këtë raport transparent dhe institucional dhe bëni sikur keni zbuluar dokumenta që qeveria nuk ka dashur tua japë juve. E bëra këtë për të informuar të gjithë ata që mund të kenë qenë sensitivë për shkak të asaj fryme aspak pozitive dhe transparente që për fat të keq edhe gazeta juaj, por edhe ju personalisht, keni kontribuar gjatë këtyre muajve në këtë drejtim.
    Po kështu, Parlamenti nuk ka stopuar procedurat e ratifikimit të kësaj marrëveshjeje, por Parlamenti për arsye edhe të atyre ndjeshmërive që mund ti keni krijuar ju e të tjerë, dhe për fat të keq edhe të asaj fushate dizinformuese aq më keq që bëjnë edhe drejtues të lartë të opozitës, është treguar i hapur, për ti dhënë më shumë kohë edhe opinionit publik dhe të gjithë atyre që janë të interesuar për të kuptuar që kjo është një marrëveshje me interes dy palësh. Dhe mund tju them që kjo është një marrëveshje më me shumë interes për Shqipërinë sepse ne duam të bëhemi pjesë e BE, ndërsa Greqia është pjesë e saj prej dekadash. Por, njëkohësisht do të ishte mirë që në Parlament të ishte edhe opozita meqenëse ajo është në krye të këtij instrumentalizimi sepse nuk kemi arsye të kalojmë këtë marrëveshje me nxitim dhe pa bërë transparencën e nevojshme dhe me opozitën në Parlament. Por, qeveria është e vendosur për të ecur përpara sepse kjo marrëveshje dhe marrëveshje të tjera janë me interes reciprok midis dy vendeve.



    Pyetje. Zoti Meta! Cili është qëndrimi i Tiranës zyrtare për çështjen e emrit të Maqedonisë.

    Z.Meta: Ne dëshirojmë që çështja e emrit të Maqedonisë të zgjidhet me konsensus midis palëve, në kuadër të angazhimit dhe të Organizatës së Kombeve të Bashkuara sepse ne dëshirojmë që ish Republika Jugosllave e Maqedonisë së shpejti të jetë anëtare e NATO-s dhe njëkohësisht, sa më shpejt të bëhet edhe anëtare e BE. Jam i bindur që këtë gjë e dëshiron edhe vetë Greqia për ish Republikën Jugosllave të Maqedonisë.

    Z. Droutsas:Ne e konsiderojmë që kjo marrëveshje është në interes reciprok të dy vendeve tona. Ka të bëjë me kuadrin e marrëdhënieve dhe fqinjësisë së mirë dhe përbën dhe një hap shumë të mirë që po bën Shqipëria drejt perspektivës së saj evropiane për të cilën edhe ne e kemi theksuar angazhimin tonë për integrimin e Shqipërisë në BE.

    Përsa i përket procedurës së ratifikimit, çdo vend ka procedurat e veta të ligjshme. Më lejoni që të theksoj edhe një herë qëndrimin e Greqisë, por kjo e përforcuar edhe më shumë në takimin që pata me mikun tim, z. Meta, dua të theksoj se Greqia, në mënyrë të sinqertë të jetë në ballë të përpjekjeve të të gjitha vendeve të rajonit të Ballkanit Perendimor për integrimin e tyre evropian.

    Dhe kjo dëshirë e sinqertë, sigurisht që vlen edhe për Shkupin. Greqia dëshiron që së shpejti edhe Shkupi të jetë pjesë e familjes sonë të përbashkët evropiane. Për këtë ecuri, çdo vend ka kritere të qarta, parakushte të qarta. Dhe ne jemi të qartë në këtë çështje. Hapja e bisedimeve integruese me Shkupin, presupozon që më parë të jetë e zgjidhur cështja e emrit. Greqia dëshiron që sa më shpejtë të zgjidhet cështja e emrit. Qëndrimi i Greqisë është i qartë dhe i njohur për të gjithë dhe ne do të punojmë më shumë në këtë drejtim për të zgjidhur çështjen e emrit. Ne i zgjasim dorën popullit tonë fqinj dhe shpresojmë që dhe udhëheqja e vendit tonë fqinj, të hyjë me të njëjtën frymë konstruktive në këtë procedurë për zgjidhjen e çështjes së emrit.


    Pyetje për z.Droutsas. -Gjatë bashkëbisedimit me z. Meta, a konstatuat një frymë bashkëpunuese dhe dëshirën e qeverisë shqiptare për të përshpejtuar reformat për integrimin e saj në BE?

    Përgjigje: Unë besoj se dëshira e udhëheqjes politike shqiptare është bërë tashme publike. Ne tashmë i shohim rezultatet e këtyre reformave, madje mund të them se ato janë të prekshme, të ardhura si rrjedhojë e këtyre përpjekjeve nga klasa politike shqiptare. Dhe, mjafton të përmendim faktin se kërkesa e Shqipërisë për tu integruar është depozituar tashmë në KE dhe të gjithë ne shpresojmë në një përgjigje të shpejtë dhe pozitive nga ana e KE dhe ashtu sikurse e theksuam, Greqia është gjithmonë e gatshme dhe ti qëndrojë në krah Shqipërisë dhe popullit shqiptar. Bashkë kemi diskutuar për mënyrat që ne duhet të gjejmë që përvecse përkrahjes politike që Greqia do ti japë Shqipërisë, të kontribuojë dhe në nivel praktik për çdo gjë që Shqipëria mund të ketë nevojë.


    Pyetje: Zoti Papandreu ka bërë publike një axhendë për integrimin e Ballkanit Perendimor brenda vitit 2014. Kjo është një dëshirë e Greqisë apo një arritje e realizueshme për integrimin e këtyre vendeve?

    Z. Droutsas: Propozimi për 2014 është një propozim politik me një simbolikë të veçantë sikurse pata rastin ta theksoja dhe më parë. Ashtu sikurse e dimë të gjithë, BE, vendos kritere të caktuara dhe parakushte për integrimin në të sepse problemet që kanë vende të ndryshme janë të ndryshme. Pra, është në dorën e cdo vendi të bëjë ato reforma të domosdoshme në një kohë të shkurtër për tu bërë anëtar. Më e rëndësishmja për ne është fryma pozitive që duhet të krijohet dhe sikurse unë e pashë vetë në Shqipëri, është fryma pozitive që duhet të zhvillohet në vendet e Ballkanit Perendimor për tu integruar në familjen tonë të madhe të BE. Kjo është më e rëndësishmja në këtë moment, pra të kemi një avancim pozitiv të kësaj ecurie integruese në mënyrë që dhe BE të shikojë gjithë këtë procedurë në një sy më pozitiv. Nga ana tjetër, sigurisht që vendet kandidate të kenë një stimul të ri serioz për ato reformat e domosdoshme që duhen bërë. Ky është mesazhi i 2014-ës dhe pikërisht në këtë mesazh ne duhet të fokusohemi. Dhe, në këtë ecuri të së ardhmes evropiane, respektimi i të gjithë spektrit të procedurave demokratike, është veçanërisht shumë i rëndësishëm.

    Ministria e Jashtme
    Ndryshuar për herë të fundit nga Albo : 22-11-2009 më 03:34

  2. #312
    i/e regjistruar Maska e Tir@nci
    Anëtarësuar
    23-06-2009
    Postime
    71
    Pata shkrujt ca gjona po mi mshiu krejt baca alban.
    E qi thoni ju ato qi desha me thon jon se as Sal Pash Toptani e as ky qafbulli qi kemi per minister tjashtem nuk kon pse bojne asnji dallavere me Greqine persa kohe qi ato kon ligjin e luftes ne nuk i japin pronat comve. Nuk osht Shqipnia as Bathore e as Kneta Dursit e as Paskuqan.

  3. #313
    i/e regjistruar Maska e mesuesi_1
    Anëtarësuar
    27-06-2009
    Vendndodhja
    ne shkolle
    Postime
    2,050
    Citim Postuar më parë nga Tir@nci Lexo Postimin
    Pata shkrujt ca gjona po mi mshiu krejt baca alban.
    E qi thoni ju ato qi desha me thon jon se as Sal Pash Toptani e as ky qafbulli qi kemi per minister tjashtem nuk kon pse bojne asnji dallavere me Greqine persa kohe qi ato kon ligjin e luftes ne nuk i japin pronat comve. Nuk osht Shqipnia as Bathore e as Kneta Dursit e as Paskuqan.
    dmth sikur ne akord te perfishet zgjidhja e ceshtjes came atehere ti do ta pranoje "dallaveren" ...??!! edhe ti i peqlenke dallaveret atehere ...??!! po ku e di ti se c'fare kane firmosur ata te kjo qe ti e quan "dallavere" ...??!!
    "They will not control us, We will be victorious"

  4. #314
    i/e regjistruar Maska e Xhuxhumaku
    Anëtarësuar
    19-11-2003
    Vendndodhja
    sopr'un'curva
    Postime
    13,379
    Citim Postuar më parë nga mesuesi_1 Lexo Postimin
    dmth sikur ne akord te perfishet zgjidhja e ceshtjes came atehere ti do ta pranoje "dallaveren" ...??!! edhe ti i peqlenke dallaveret atehere ...??!! po ku e di ti se c'fare kane firmosur ata te kjo qe ti e quan "dallavere" ...??!!
    mesues1,

    e pe cberi vaslav klaus....

    e detyroi europen te pranonte kushtet e tij per heqjen e nenit per te drejtat e njeriut per gjermanet e sudeteve, per te nenshkruar traktatin e lisbones,

    athere per c'perftim e kane neshkruar kete marrveshje udheheqesit tane?

    ckushte i vune greqise keta per ta firmosur nji marrveshje sipas kerkeses se grekut?
    --- La Madre dei IMBECILI e sempre in cinta...

    ---voudou.. ---

  5. #315
    i/e regjistruar Maska e Xhuxhumaku
    Anëtarësuar
    19-11-2003
    Vendndodhja
    sopr'un'curva
    Postime
    13,379

    Pashaj: Kufiri, grekët na diktuan hartat e tyre

    Pashaj: Kufiri, grekët na diktuan hartat e tyre

    » Dërguar më: 22/11/2009 - 13:13

    Tedi Blushi

    Prof.Dr.Asc Myslim Pashaj, gjatë një intervistë të dhënë dje për “Gazeta Shqiptare”, ka sqaruar hollësitë hartografike që sjellin hartat greke ku është projektuar ndarja e kufirit detar me Shqipërinë, të botuara ekskluzivisht dy ditë më parë nga ‘GSH’. Në këtë intervistë, Pashaj denoncon faktin se ndonëse Greqia e ka përgatitur hartën e kufirit detar, shteti shqiptar ende nuk e ka bërë atë. Ai gjithashtu komenton edhe mbi faktin se këto harta greke i janë paraqitur palës shqiptare disa muaj para fillimit të negociatave zyrtare, çka sipas tij tregon se “hartat diktojnë me simbolet e tyre: ‘Vija kufitare do të kalojë Këtu! Morët vesh!’. Përgjigje nuk ka”. Ish-drejtori i Institutit Gjeografik të Ushtrisë e mbyll intervistën e dhënë për ‘GSH‘ me një apel drejtuar gjithë opinionit publik shqiptar. “Shpresojmë që këto fakte hartografike pararendëse dhe doktrinare të shtetit fqinj do të jenë një trokitje në portat e mendësive shqiptare, që në emër të një pseudoliberalizmi integrues në Ballkanin Jugperëndimor dhe Europë harrojnë identitetin e tyre”, - shprehet Prof.Dr.Asc Pashaj.

    “Gazeta Shqiptare” ka arritur të sigurojë kopje ekskluzive të hartës ku është projektuar ndarja e kufirit detar mes Greqisë dhe Shqipërisë. Harta është produkt i Institutit Hartografik të Ushtrisë greke, pasi shteti shqiptar nuk e ka përgatitur ende atë. Cili është komenti juaj për faktin se Greqia e ka përgatitur hartën e kufirit detar ndërsa shtetit shqiptar ende jo?

    Në të vërtetë, është e pazakontë! Veçse sa për kujtesë, një hartë e tillë, mesa mbaj mend, është paraqitur në një konferencë shtypi në muajin maj të këtij viti dhe që ishte me toponime, në gjuhën greke. Ky fakt bëri bujë të madhe, por që më pas u shua. Tani mbërritën hartat. Veçse me një ndryshim. Ato janë harta të krijuara vite më parë. Ka qenë një studim i hershëm i palës greke. Këto harta nuk vijnë nga ndonjë burim sekret. Nuk bëhet fjalë për ndonjë hartografi “konfidenciale” e të “klasifikuar” në Ballkanin tonë të përtërirë. Ato vijnë natyrshëm, si çdo hartë tjetër detare, që e kanë në dorë jo vetëm marinarë dhe udhëtarë të llojllojshëm në Mesdhe, që i kanë ato si burime orientimi me vlerë njohëse në kohët moderne. Referuar hartave që ju botuat, vura re se kemi të bëjmë me tri të tilla (i) Harta me vijën e Mesme të Kufirit të Projektuar midis Shqipërisë dhe Greqisë nga gjiri i Ftelisë deri në Otranto, në shkallën 1 : 150.000; (ii) Harta e Vijës së Mesme të Kufirit detar midis Greqisë dhe Shqipërisë (Ngushtica Veriore e Korfuzit), nga ujdhesa Tongo deri në Kepin e Qefalit në shkallën 1: 40.000; (iii) Harta Detare e Greqisë nga gjiri i Ftelisë (ishulli Tongo), duke përfshirë Ngushticën Veriore të Korfuzit dhe Gjeohapësirën detare në Ngushtesën e Otrantos, në shkallën 1: 150.000. Ajo që na bën përshtypje të sjella para publikut, është se si shteti fqinj, Greqia mike, me institucionet e saj përgjegjëse merret me studime dhe plane paraprake për projektet që ka shteti i saj. Këto projekte shoshiten nga studiuesit e fushave të ndryshme, gjithnjë në rrugë të interesit të vendit, të zhvillimit ekonomik si dhe të ardhmërisë. Pastaj i shkojnë në sy dhe në dorë të qeverisë për të marrë drejtimin e duhur. Është një mësim i madh për të gjithë, po të krahasohet se ç’po ndodh këtu ndër ne, kur kemi muaj me radhë që kërkojmë një hartë topografike apo detare për të parë rezultatin e hartografuar dhe të vizatuar të vijës kufitare Shtetërore Detare dhe të Shtratdetit Kontinental me Greqinë fqinje, dhe nuk e gjejmë dot. Nuk dimë se ku të drejtohemi? Përgjigja është herë-herë “gojëmbyllëse”, se “ju kemi dhënë koordinatat… hartën nuk mund t’ia japim gjithkujt…etj, etj...” Pra, del se harta është diku, por shteti, se për cilat arsye, nuk do që t’ia japë grupeve të interesit apo studiuesve të ndryshëm. Ja se në cilën rrugë të verbër shkojmë, dhe thuhet se jemi duke bërë transparencë. Kjo është transparencë pa orientim. Duket se ne jemi hermetikë me vetveten.

    Ç’mund të na thoni për hollësitë hartografike që sjellin këto materiale?

    Harta e parë (në shkallën 1 : 150.000) është krijuar si një projekt për vijën ndarëse të kufirit detar midis të dy shteteve dhe mban datën 28 mars 2008. Harta e dytë është në shkallën 1 : 40. 000, pra më e detajuar, e cila përmban vijën e mesme ndarëse me gjithë pikat dhe pozicionet e tyre. Ajo mban datën 4 prill 2008. Të bën përshtypje parapërgatitja dhe studimi i detajuar, përzgjedhja e “parimit të baraslargësisë” që është aplikuar, me përpikëri deri në fund. Vija që duket në të dy hartat ka ndryshim në vështrim të numërimit të pikave, por jo të pozicionimit të tyre. Pra, është po e njëjta vijë. Numërimi më pas duhet të ketë ndryshuar. Del në pah zelli i specialistëve hartografë dhe hidrografë të shtetit fqinj, të cilët e kanë çuar vijën e mesme deri në mesin e Ngushtesës së Otrantos, duke mos harruar largësitë e barabarta nga të tre shtetet: (40.95 km = 21.91 md). Duket se është një punë e paqme, e parapërgatitur për t’u paraqitur në tavolinën e ardhme të bisedimeve në përputhje me synimet e tyre. Më e hollësishme është harta e shkallës 1: 40.000, e cila përfshin Kanalin e Korfuzit. Informacionet për vijën e mesme ndarëse në këtë pjesë na përcjellin më shumë detaje, se si ishte përfytyruar vija e mesme në Kanal dhe se ç’ hollësira të sakta grafike marrim, sidomos për atë të “shumëdiskutueshmin Barketa”. Atë që nuk na e bën transparente shteti ynë, na e bën kjo hartë greke të cilën do ta analizojmë një herë tjetër.
    Datat e botimit të këtyre hartave nga qeveria greke tregojnë se ato janë përgatitur para fillimit të negociatave me palën shqiptare për përcaktimin e kufirit detar mes dy shteteve. Referuar koordinatave të 150 pikave të vijës kufitare të projektuar sipas sistemit gjeodezik ËGS 84, rezulton se ato janë identike me koordinatat e nënshkruara zyrtarisht në marrëveshjen e arritur mes dy shteteve në datën 26 prill 2009. Kjo do të thotë se grupi negociator i palës shqiptare, gjatë bisedimeve me homologët grekë nuk ka shtruar asnjë argument dhe nuk ka kundërshtuar ndonjë tjetër. Thjesht ka hedhur firmën mbi hartat e gatshme që ka paraqitur pala greke.

    Cili është komenti juaj?


    Nisur prej datave të mësipërme, kur janë përgatitur këto harta dhe kohës në të cilën u gjend në punë ekipi shqiptar (aty nga shtatori i vitit 2008), duket se nga pala jonë as që është bërë ndonjë parapërgatitje e tillë, që të mund t’i paraprinte arritjes së një marrëveshjeje të barabartë midis të dy vendeve. Hartat e shtetit fqinj janë pasuri hartografike studimore e tij. Ato na zbulojnë projekte të asaj që do të jetësohej në ndarjen detare, aq shumë të diskutueshme, midis të dy vendeve. Ky material hartografik është edhe një dëshmi kokëfortë e punës së zellshme studimore që bën çdo shtet. Nuk mund të shfaq ndonjë ndajshtim për këto dokumente hartografike të kolegëve grekë. Ata janë në shërbim të doktrinës dhe interesave të shtetit të tyre, ata janë pjesë e studimit detar, me synime të qarta se ç’metodë do të përdornin dhe se deri ku do të shtrinin ndarjen detare. Duke i parë ato, unë ndiej në vete një dëshpërim të vërtetë, teksa shurdhëria e shtetit tim dhe symbyllja, kërkojnë shpjegime edhe më të thella se ç’bëhet me interesat gjeohapësinore shqiptare.
    Sa i përket pyetjes që bëni, nëse i janë dhënë të gatshme palës sonë, nuk kam ndonjë njoftim të tillë, sepse siç u tha, “gjithçka është e kyçur”. Shpesh diktimi dhe përmbushja e tij ndaj tjetrit vjen prej ndjenjës së inferioritetit dhe përulësisë, (qoftëlarg!), një diktim që lidhet ndofta me interesa më të gjera në fushën e integrimeve të mëdha evropiane, por që s’ka lidhje me realitete gjeohapësinore historike, si këto për të cilat shtetet e ndryshme në Evrope nuk janë kaq të pandijshëm. Është shumë absurde! Këto harta të shtetit fqinj, në arkivin e historisë do të na gjykojnë. Hartat diktojnë me simbolet e tyre: “Vija kufitare do të kalojë Këtu! Morët vesh!”. Përgjigje nuk ka.

    Cili është gjykimi juaj për reagimin zyrtar të qeverisë shqiptare ndaj kësaj çështjeje?

    Shteti im hesht në sigurinë dhe besimin e tij të plotë, ai mbyll vesh e sy ndaj opinioneve teknike, i komenton ato me ngjyrime politike, i lakon qytetarët e tij me një fjalor rrugësh, pa respektuar veprën dhe përkushtimin e tyre. Shteti hesht ndaj konkluzioneve, fakteve, analizave të shpërfaqura, ndaj rezultateve që duan një reflektim të menjëhershëm teknik nga institucionet e shtetit. Shteti nuk përfshin në diskutime këto institucione, duke filluar qysh prej vet Akademisë së Shkencave, sepse na lë të kuptojmë se gjeohapësira që po i nënshtrohet ndarjes nuk ka ndonjë “shkencë të madhe”. Por, në fakt, në listat e Urdhëresës së KM të botuar në gazetën tuaj dukej sheshit se institucione të tilla ishin të përfshira që në fillim, ndërkaq duket se ato u lanë në kthinat e tyre e nuk u ftuan për kontributet e nevojshme në një Marrëveshje si kjo, me një ndjeshmëri kaq të lartë.

    A keni ndonjë apel për institucionet tona shkencore?


    Nuk mund të kem ndonjë apel për ta, sepse ka ndodhur që vet kryetari i Akademisë së Shkencave, në një intervistë të dhënë për “Gazeta Shqiptare” është shprehur se, “nuk kupton gjuhën...” me të cilën është folur për këtë problem...!!! Pra, shqipja ime nuk përkon me “shqipen shkencore” të Akademisë së Shkencave. Ndërkaq, një institucion i Republikës së Greqisë dërgon këto harta simbolike, dhe unë gjej me to një gjuhë të përbashkët kuptimi. Sepse, atje ku bëhet shkencë, ka gjuhë kuptimi të mirëfilltë. Hartat vet, në këtë hulli studimore i shërbejnë shtetit, sepse për të janë sikundër “SYTË”. Ndërsa këtu ndër ne vijon një zell i habitshëm, kur përqeshen e përbuzen shifra e fakte shkencore për hapësira detare të humbura, për njësi gjeografike e gjeohistorike të shpërfillura, që vijnë prej hulumtimesh dhe përvojash të cilat nuk janë fryt i “haluçinacioneve” me të cilat kuvendarë pa kuvend etiketojnë studiuesit shqiptarë. Mirëpo, historia nuk mund të lërë në heshtje pozicionin e tyre të sotëm. Shpresojmë që këto fakte hartografike pararendëse dhe doktrinare të shtetit fqinj do të jenë një trokitje në portat e mendësive shqiptare, që në emër të një pseudoliberalizmi integrues në Ballaknin Jugperëndimor dhe Europë harrojnë identitetin e tyre.

    gsh.
    --- La Madre dei IMBECILI e sempre in cinta...

    ---voudou.. ---

  6. #316
    i/e regjistruar Maska e Xhuxhumaku
    Anëtarësuar
    19-11-2003
    Vendndodhja
    sopr'un'curva
    Postime
    13,379

    Otranto, pika ku vërtetohet humbja e detit shqiptar

    Otranto, pika ku vërtetohet humbja e detit shqiptar

    Shekulli | 21/11/2009 | Dossier |

    Ish-zv.shefi i Shtabit të Përgjithshëm, Armand Vinçani, shpjegon harta dhe si u thye marrëveshja italo-greke


    Në vijim të intervistës me gazetën "Shekulli" ish-zv.shefi i Shtabit të Përgjithshëm, Armand Vinçani, analizon matjet që janë bërë në ngushticën e Otrantos dhe në pikën 150, ku duket hapur se sa det ka humbur Shqipëria.


    "Trajtimi i kësaj zone është pjesa më delikate e marrëveshjes, sepse është pikërisht këtu ku Shqipëria humbet jo vetëm zonë të konsiderueshme ujore për shumë më tepër se kaq" - thotë Vinçani, duke kujtuar se në marrëveshjen e vitit 1977 Italia dhe Greqia kishin rënë dakord që delimitimi nuk do të shtrihet në drejtimin verior përtej pikës 1 dhe në drejtimin jugor përtej pikës 16.


    Duke qenë se ju u ndalët në një analizë të filozofisë dhe objektivave të shtetit fqinj për delimitimin, a nuk mendoni se pala shqiptare kishte të njëjtën situatë?


    Do të preferoja t'i përgjigjesha kësaj pyetje në një mënyrë të tërthortë, duke ju referuar përsëri literaturës me autorësi greke, lehtësisht e gjetshme edhe online nga dikush që dëshiron të bëjë pak kërkim.


    Vështirësitë kryesore për shtetin fqinj në realizimin e ndarjes së kufirit detar me Shqipërinë deri pak vite më parë shiheshin në legjislativin shqiptar që përcaktonte se deti territorial shqiptar shtrihej prej bregut shqiptar dhe ishujve greke deri në mes të kanalit të Korfuzit.


    Për sa i përket detit territorial, pala greke konsideronte se kishte të njëjtat probleme, si dhe me palën turke. "Vështirësia" në këtë aspekt u kapërcye me miratimin e ligjit 9861 të datës 24.01.2009 që shfuqizoi ligjin 8771 të datës 19.4.2001, i cili përmbante përcaktimin që sapo përmenda.


    Ligji i fundit, i cili ironikisht titullohet: "Për kontrollin dhe mbikëqyrjen e kufirit shtetëror" ka çdo gjë tjetër rregulluese, por nuk jep përcaktim të asaj që do të rregullojë. Me fjalë të tjera, pala jonë ishte pa asnjë bazë ligjore kombëtare.


    E vetmja bazë ligjore për të mbeti konventa e LOS. Po kështu, jo vetëm doktrinë të veçantë për delimitimin nuk ka, por as që mund të gjesh një fjali të vetme për të në doktrinat ekzistuese. Në fund të fundit, konventa e detit është aq komplekse sa ajo kurrë nuk mund të zbatohet verbërisht.


    Kjo sepse, çdo vend ka specifikat e tij gjeografike (si gjatësia e konfigurimit të bregdeteve, dukshmëria e masave të tokës, drejtimi i relievit, ishujt), si dhe jogjeografike (faktorë gjeologjikë, të drejtat historike, uniteti në depozitimet tokësore, rrethanat socio-ekonomike etj).


    Janë të gjitha këto, të cilat që nga moment i hyrjes në fuqi të ligjit për të Drejtën e Detit, janë zhvilluar shumë statute (akte) kryesisht nga gjykatat, të cilat kanë imponuar futjen e koncepteve të barazisë dhe proporcionalitetit.


    Pra, një mungesë e një analize të hollësishme në lidhje me veçoritë tona dhe klauzolat e mundshme për mbrojtjen e të drejtës sonë çoi në pozicionin që vëmë për marrëveshje, por do të pranojmë ç'të na japin.


    Në mënyrë të përmbledhur, ne u imbarkuam në rrugën e bisedimeve pa ligj kombëtar, pa doktrinë, pa literaturë kombëtare, pa objektiva dhe pa dëshirën për të studiuar historinë tonë. Çfarë kishim në momentin e nënshkrimit të marrëveshjes ishin vetëm zgjedhjet që po trokisnin në derë.


    Cilat janë kompensimet që ne pranuam për lëshimet e bëra, është obligim i qeverisë shqiptare për t'ia bërë të ditur popullit shqiptar.
    Në këtë pyetje do të doja të sqaroja, gjithashtu, se për të gjithë këtë ne nuk mund të fajësojmë grupin që negocioi marrëveshjen.


    Personalisht, nuk do të pranoja konceptin se dikush është më atdhetar se tjetri. Absolutisht jo! Për këdo që është shqiptar, interesat e kombit tonë janë të prekshme për të gjithë njëlloj.


    Nëse ne dështuam në marrëveshjen e bërë, faji është i shtetit shqiptar. Është shteti që në vazhdimësi shtyp mendimin e lirë dhe përpiqet t'i imponohet administratës së tij.


    Nëse i referohemi përvojës së 20-viteve të fundit, ku pretendojmë se kemi jetuar në demokraci, nuk ka asnjë bazë të vërtetë ku mund të besosh në konceptin se pushteti është pushtet dhe administrata është administratë.


    Prandaj, fajësia është e klasës politike shqiptare dhe e pushtetit që me çdo kusht kërkon bindje politike në përmbushjen e detyrave administrative. A mund të jetë e pranueshme që pushteti i sotëm ja atribuon opozitës kundërshtinë ndaj marrëveshjes?


    A mundet që një ministër Mbrojtjeje të deklarohet se ligji do të kalohet në parlament, por nuk do të diskutohet, pasi opozita nuk është atje? Kjo është tejet irracionale dhe uzurpuese. Në çështje të tilla, si për kufijtë shtetërorë nuk mund të këtë pozitë dhe opozitë. Kufijtë ju dhimbsen njëlloj të dy palëve dhe opinioni publik kërkon të njohë vlerësimet e tyre.


    Më parë ju përmendët Otranton, a mund të jepni një shpjegim më të detajuar se ku e bazoni idenë tuaj se marrëveshja bën palë Greqinë në atë ngushticë?


    Trajtimi i kësaj zone është pjesa më delikate e marrëveshjes, sepse është pikërisht këtu ku Shqipëria humbet jo vetëm zonë të konsiderueshme ujore për shumë më tepër se kaq. Le t'i referohemi një harte fare të thjeshtë që çdokush mund ta ndërtojë lehtësisht. Pikat 1, 2, 3, dhe 4 (në ngjyrë të verdhë) janë pikat koordinatave të arritura në marrëveshjen e nënshkruar vite më parë midis Italisë dhe Greqisë.


    Ne këtë marrëveshje, theksohet tekstualisht se "Palët kontraktuese kanë rënë dakord që delimitimi nuk do të shtrihet në drejtimin verior përtej pikës 1 dhe në drejtimin jugor përtej pikës 16 (pika 16 nuk është treguar në hartë për arsye se është jashtë konsideratës sonë).


    Pika 17 (ngjyrë e kuqe) është pika e fundit e përcaktuar në marrëveshjen midis Italisë dhe Shqipërisë". Pika 150 është pika fundore e kufirit të përcaktuar në marrëveshjen Shqipëri-Greqi. A është e nevojshme provë tjetër?


    Nëse Gjiri i Sarandës nuk plotëson kushtet e gjirit të mbyllur dhe sipas "vërtetimit" të palës shqiptare se ai gji nuk ka qenë kurrë deklaruar si gji historik nga shteti shqiptar (me ndihmën e fjalorit enciklopedik shqiptar), po Ngushtica e Otrantos si është klasifikuar në shekuj?


    Harta tjetër tregon atë ngushticë nga një hartë e përgatitur nga Jean D'anville që jetoi në vitet 1697-1782. Ajo ngushticë në këtë hartë mbyllet në anën tone te "Rrugët e Bardha" (Strada Bianka). Janë po ato rrugë që Pashaj i përmend shpesh në analizat e tij, sa herë shikon tendencat për t'i kthyer në "Rrugë të Zeza".


    Duke ardhur te pyetja e fundit, ne jemi shumë të interesuar të dimë rreth nismës së ndërmarrë në komunitetin shqiptar që jeton në New York dhe e njoftuar në shtyp, e cila filloi javën e shkuar me prezantimin e z. Hoxha. Mund të shtoni diçka për lexuesin?


    Dëshiroj të ripërsëris se komuniteti shqiptar, dhe kjo jo vetëm për atë pjese që jeton në Amerikë, por kudo, është jashtëzakonisht i sensibilizuar dhe kjo i dedikohet asaj pjese të shtypit shqiptar që ka marrë përsipër të jetë tribunë e mendimit të lirë.


    Unë kam bindjen e plotë se ju jeni në dijeni të masivitetit të forumeve të ndryshkem, ku sot i është mundësuar secilit të shprehë hapur shqetësimet dhe opinionet e tij. Janë me qindra rrjete komunikimi elektronike që mbartin në vetvete atë përgjegjësi qytetare pavarësisht nga ndryshimet në bindjet partiake. Uroj që edhe qeveria e sotme shqiptare të ketë dëshirën për t'i njohur ato. Për ne që jetojmë jashtë Shqipërisë ka fare pak rëndësi se kush drejton pushtetin.


    Për ne ka rëndësi që pushteti t'i bindet lojës së demokracisë, të lejojë mendimin e lirë, të jetë transparent në kohen e duhur e të mos ngurrojë të marrë përgjegjësinë e kërkojë falje kur ka gabuar.


    Ky është koncepti ynë. Lidhur me aktivitetin, do të dëshiroja të shtoja se synimi ynë është transparenca dhe qartësimi i kujtdo që është i interesuar të mësojë për marrëveshjen në fjalë.


    Aktiviteti ynë është, ndërkohë, një apel ndaj Gjykatës Kushtetuese për të gjykuar vetëm mbi dritën e fakteve e kështu do t'i mundësohet kuptimi, pse ajo marrëveshje nuk mund dhe nuk duhet të "bekohet" nga parlamenti shqiptar.

    shekulli.
    --- La Madre dei IMBECILI e sempre in cinta...

    ---voudou.. ---

  7. #317
    i/e regjistruar Maska e Xhuxhumaku
    Anëtarësuar
    19-11-2003
    Vendndodhja
    sopr'un'curva
    Postime
    13,379

    Vinçani: Synimet greke me delimitimin e detit

    Vinçani: Synimet greke me delimitimin e detit

    Armand Vinçani | 23/11/2009 | Dossier |

    Takimi në Nju Jork, publikohet studimi i ish-zv.shefit të Shtabit të Përgjithshëm

    Të shtunën e kaluar, një javë pas leksionit të ish-kryenegociatorit të ekipit shqiptar në mbrojtje të marrëveshjes detare me Greqinë, figura të rëndësishme të shqiptarëve të Amerikës u kundërpërgjigjën me një takim tjetër.


    Ndërsa ish-kryenegociatori Ferit Hoxha, aktualisht ambasador i Shqipërisë në OKB, mbrojti në leksionin para shqiptarëve të Amerikës, Marrëveshjen Detare me Greqinë, dy nga ekspertët e njohur të bashkësisë shqiptaro-Amerikane, Agron Alibali dhe Armand Vinçani trajtuan temën: "Përcaktimi i kufirit detar Shqiptaro-Grek. Pse nuk duhet nënshkruar kjo Marrëveshje".


    Sipas njërit prej lektorëve, Armand Vinçani, ish-zv.shef i Shtabit të Përgjithshëm të Ushtrisë Shqiptare me gradën Gjeneral-Major, aktualisht Senior Financial Analyst në Qendrën Mjekësore të NYU, takimi zbuloi anën e kundërt të opinionit publik, që thotë se qeveria shqiptare ka bërë lëshime që e dëmtojnë rëndë interesin shtetëror shqiptar.


    Në një prononcim për "Shekullin" dje nga Nju Jork, zoti Vinçani u shpreh: "Në këtë fryme, siç jeni në dijeni, të shtunën patëm seancën e dytë me një pjesë të komunitetit që jeton në New York dhe ajo do të vazhdojë edhe në javët e ardhshme. Qëllimi ynë i vetëm është të sqarojmë bashkatdhetarët tanë interesimi dhe shqetësimi i të cilëve është i jashtëzakonshem".


    Pas këtij prezantimi, z. Vinçani vendosi të prezantojë edhe studimin e tij që në shumë pika siç thotë edhe vetë përputhet me analizën e kolonelit në rezervë Myslim Pasha. Prezantimin e z. Vinçani ne do ta botojmë duke nisur nga ky numër, për të sqaruar edhe më mirë synimet greke për ndarjen e detit dhe rolin që nuk ka luajtur pala shqiptare.

    Axhenda e shtetit grek për delimitimin


    Pas hyrjes në fuqi të UNCLOS dhe me humbjen e aftësisë vepruese në ujëra të hapura për shkak të marrëveshjeve të shumta, rrjedhojë e të cilave ishte edhe përcaktimi i Ekskluzive Economic Zone shteti grek filloi të mendonte seriozisht për gjetjen e hapësirave ujore (sidomos kjo e rëndësishme për aktivitetin e peshkimit) rreth Dheut Kontinental të tyre. Greqia mbetet një mbështetëse e fortë emocionale e parimit të ekuidistancës (baraslargësisë) si metoda që duhet të aplikohet në delimitimin e shelfeve kontinentale.


    "Për sa i takon delimitimit me Shqipërinë, situata do të ndryshojë vetëm në pjesën veriore, si dhe në disa zona të pjesës lindore të ishullit të Korfuzit... Për sa i përket pjesëve të tjera të bregut lindor të ishullit, vija e mesme është, tashmë, e aplikuar dhe zgjatimi eventual i ujërave territoriale të Greqisë nuk do të prekë situatën ekzistuese aty.


    Zgjerimi i ujërave territoriale të Greqisë do të zgjerojë në mënyrë të konsiderueshme zonën maritime nën kontrollin e saj, por nuk do të krijojë probleme me shtetet fqinje e konkretisht Italinë, Libinë dhe Egjiptin".


    Disa nga objektivat e shtetit grek për delimitimin me Shqipërinë



    "Bregdetet greko-shqiptare në krah të njëri-tjetrit janë përgjithësisht të rregullta, megjithëse ekzistojnë dhëmbëzime të vogla e të shkëmbyeshme me ngritje natyrore (p.sh., shkëmbinj të vegjël që dalin pak mbi sipërfaqen e ujit - shënimi im), të cilat mund të përdoren si "pika bazë" për përcaktimin e drejtimit të përgjithshëm të bregdetit. Bregu lindor i ishullit të Korfuzit është i markuar nga një hark i madh që formon Gjiret e Ipsou dhe Krevatsoula.


    Përfshirja e këtij dhëmbëzimi që mund të pajtohet me kërkesat e ligjit për mbylljen e gjireve juridike n.q.s., e përfshirë nga një vijë prej 6.7 miljesh do të reduktonte distancën midis bregut shqiptar dhe vijës së mesme e matur nga kjo vijë përmbyllëse jo më shumë se 1.6 milje.


    Megjithatë, nëse dy shtetet do të bien dakord për një vijë të baraslarguar (ekuidistancë) nga vija më e cekët e brigjeve, ka shumë të ngjarë që dy nga "ishullecët" më të mëdhenj grek, ai i Vidhos dhe Gouvinon, mund të përdoren si vija bazë për përcaktimin e vijës së kufirit".


    Vështirësitë në arritjen e objektivave të mësipërm shteti grek i shikonte para marrëveshjes në legjislativin shqiptar që përcaktonte se deti ynë territorial shtrihej prej bregut shqiptar dhe ishujve grekë deri në mes të kanalit të Korfuzit. Për sa i përket detit territorial pala greke konkludonte në atë kohë se kishte të njëjtat probleme, si dhe me palën turke.


    Për specialistet grekë nuk shihej e arsyeshme të vazhdohej me rregullin e vijës bazë (vija bazë është vija normale që fillon prej buzës/cekëtinës më të ulët të ujit). Aplikimi i sistemit të vijës së drejtë bazë, sidomos në gjiret e shumtë grekë do të demonstronte gatishmërinë e Greqisë për të aplikuar në favor të saj klauzolat e Konventës për Ligjin e Detit.


    Kërkesat për zbatimin e vijave të drejta dhe mbyllëse ekzistojnë për shumicën e bregdetit grek që është tejet i dhëmbëzuar dhe në shumë vende i skajuar nga ishuj të shumtë. Përdorimi nga Greqia i këtyre specifikave të saj për të ndërtuar një sistem të vijave të drejta bazore do të përfshijë sipërfaqe të gjera ujore.


    Përllogaritjet e hartografëve të pavarur tregojnë se Shqipëria ka humbur dukshëm sipërfaqe deti. Nëse lihen kufijtë e fiksuar në marrëveshjen 1km vijë bregore shqiptare përfiton 10.2 km2 ujëra detarë dhe shtrat-det Kontinental, ndërsa 1km vijë bregore e Republikës së Greqisë përfiton 17.2 km2 ujëra detarë dhe shtrat-det Kontinental.


    Arsyeja kryesore që sjell mosbarazinë, duke zbatuar parimin e baraslargësisë qëndron në kushtet ideale të Greqisë që përkon me një numër relativisht të madh ishujsh, gjiresh, shkëmbinjsh dhe dhëmbëzime të tjera, analiza e të cilave nuk është bërë ose nuk është konsideruar nga pala jonë, por është pranuar rezultati i saj.


    Në Konventën e Gjenevës (1958) parimi i baraslargësisë ishte i detyrueshëm të përdorej me përjashtim kur bihej dakord midis palëve për një mënyrë tjetër apo kishte tituj historikë e rrethana të tjera.


    Roli i kësaj metode u zvogëlua ndjeshëm nga Gjykata Ndërkombëtare (ICJ) dhe Gjykatat e tjera të Arbitrazhit. Në shumicën e rasteve të gjykuara është deklaruar se parimi baraslargësisë nuk është detyrim ligjor, por thjeshtë një metodë midis të tjerave dhe asnjëherë nuk është konsideruar pjesë e praktikës së ligjit ndërkombëtar që luan rolin më të madh në procesin e delimitimit.


    "Shkatërrimi" i Baraslargësisë shkoi aq tutje sa ai u zhduk nga teksti i Artikullit 74 dhe 83 të Konventës së 1982-it (LOS) dhe mbeti vetëm në Artikullin 15 (vetëm për detin shtetëror).


    Plotësim figurativ i konceptit të mësipërm nëpërmjet një shembulli që tregon më së miri pse baraslargësia shpesh çon edhe në pabarazi të tejskajshme nëse zbatohet verbërisht.
    (Vijon)


    Nëse konventa zbatohet shabllonisht në Detin Egje


    Në 1936 Greqia shtriu ujërat territoriale deri në 6 nm. Kjo bëri të mundur që ujërat territoriale greke mbulojnë 43.5% të Detit Egje, ndërsa ato turke vetëm 7.5%.


    Nëse ujërat territoriale do të bihen në 12nm (sipas konventës), atëherë 71.5% do të jetë në sovranitetin e Greqisë dhe 8.7% në atë të Turqisë. Në këtë rast ujërat e hapura (high sea) do të reduktoheshin nga 49% ne 19.7%.

    Nëse të dy vendet shkojnë më tej dhe vendosin EEZ hapësira e mbetur (19.7%) do të binte tërësisht në juridiksionin e Greqisë. Kjo është arsyeja pse shteti turk ka deklaruar që shtrirja e ujërave territoriale në 12 nm do të krijonte a casus belli.
    --- La Madre dei IMBECILI e sempre in cinta...

    ---voudou.. ---

  8. #318
    Shpirt Shqiptari Maska e Albo
    Anëtarësuar
    16-04-2002
    Vendndodhja
    Philadelphia
    Postime
    33,131
    Postimet në Bllog
    22
    Meta: “Presim opozitën në Kuvend për të miratuar Marrëveshjen e kufijve me Greqinë”

    Eljona Ballhysa

    Ministri i Punëve të Jashtme, Ilir Meta, e ka cilësuar Marrëveshjen e kufijve detarë mes Shqipërisë dhe Greqisë një marrëveshje që është në favor të Shqipërisë. Meta i ka cilësuar shpifje dhe trillime të gjitha aludimet se qeveria ka lëshuar territor detar në favor të Greqisë në përcaktimin e kësaj marrëveshjeje. Madje Meta u shpreh se në kuadër të transparencës, qeveria ka vendosur të mos e miratojë Marrëveshjen në Parlament deri në pjesëmarrjen e opozitës në të, në mënyrë që t’i jepet mundësia opozitës që të njihet me përmbajtjen e Marrëveshjes. Këtë deklaratë ministri Meta e bëri gjatë takimit të zhvilluar dje me zëvendësministrin e Jashtëm të Greqisë, Dimitris Droutsas. Gjatë këtij takimi dy politikanët kanë folur për bashkëpunimin me interes të ndërsjellë midis dy vendeve, me synimin e integrimit sa më të shpejtë ta rajonit të Ballkanit në Bashkimin Europian. Zëvendësministri Droutsas ka shprehur mbështetjen e pakursyer të Greqisë për të çuar përpara proceset integruese për të gjitha shtetet e Ballkanit dhe veçanërisht për Shqipërinë.

    Kufiri
    Ministri i Jashtëm i Shqipërisë u shpreh se Marrëveshja e kufijve detarë me Greqinë është transparente dhe se qeveria nuk ka asnjë qëllim që ta mbajë të fshehtë atë. Madje Meta deklaroi se kjo marrëveshje është në favor të Shqipërisë, e cila synon integrimin në BE. “Ne kemi paraqitur në mënyrë transparente të gjitha aktet e qeverisë shqiptare lidhur me Marrëveshjen dhe se si është proceduar me të midis dy vendeve. Dua t’i informoj të gjithë ata që mund të kenë qenë sensitivë për shkak të frymës aspak pozitive që është përcjellë kjo marrëveshje në media. Parlamenti nuk i ka bllokuar procedurat për ratifikimin e Marrëveshjes, por Parlamenti edhe për arsye të atyre ndjeshmërive të krijuara, për fat të keq, për shkak edhe të asaj fushate disinformuese që bëjnë edhe drejtues të opozitës, Parlamenti është treguar i hapur për t’i dhënë më shumë kohë opinionit publik dhe atyre që janë të interesuar për të kuptuar që kjo është një marrëveshje në interes të të dyja vendeve dhe mund t’ju them se është më shumë në interesin tonë, sesa të Greqisë, pasi ne duam të bëhemi anëtar të BE-së. Do të ishte mirë që në Parlament të ishte dhe vetë opozita, meqenëse ajo është në krye të këtij instrumentalizimi dhe se nuk kemi arsye ta kalojmë këtë marrëveshje me nxitim dhe pa bërë transparencën e nevojshme, pa opozitën në Parlament”, - është shprehur Meta.
    Zëvendësministri i Jashtëm i Greqisë e cilësoi këtë marrëveshje me interes reciprok për të dyja vendet fqinje. “Ne e konsiderojmë që kjo marrëveshje është në interes reciprok të të dyja vendeve. Ka të bëjë me kuadrin e marrëdhënieve të fqinjësisë së mirë dhe bashkëpunimit midis dy vendeve tona dhe përbën një hap të mirë në përpjekjet që po bën Shqipëria drejt perspektivës së saj europiane”, - është shprehur Dimitris Droutsas.

    Bashkëpunimi
    Dy politikanët, gjatë takimit, kanë folur për procesin e integrimit të Shqipërisë në BE dhe bashkëpunimit midis dy vendeve në fusha të ndryshme. Droutsas garantoi se Greqia mbështet integrimin e Shqipërisë në Bashkimin Europian. Në një konferencë për shtyp me ministrin e Jashtëm, Meta ai vlerësoi se angazhimi për reformat është i kënaqshëm. Droutsas theksoi se e ardhmja e Ballkanit është në Bashkimin Europian dhe se beson se i gjithë rajoni do të integrohet në BE në vitin 2014. Më tej ai theksoi se minoritetet dhe emigrantët janë një urë miqësie mes dy vendeve. Zëvendëskryeministri dhe ministri i Jashtëm , Ilir Meta, tha se qeveria "Papandreu" në Greqi ka përpiluar në axhendë për të përshpejtuar integrimin e vendeve të Ballkanit Perëndimor në BE. Meta pohoi se Shqipëria ka plotësuar kriteret për të përfituar liberalizimin e vizave brenda vitit 2010. Ai tha se Greqia është një partnere e shkëlqyer politike për vendin tonë dhe një nga mbështetëset kryesore për anëtarësimin në NATO. “Greqia është një faktor kryesor mbështetës në ekonomi e tregti”, - theksoi Meta. Zëvendëskryeministri bëri me dije se mes dy vendeve do të ketë një komision të përbashkët ekonomik për të tërhequr investimet.

    Albania

  9. #319
    Anti Zombizem SigPunizem Maska e Duaje Siveten
    Anëtarësuar
    09-09-2007
    Postime
    3,698
    Po he more, se nje cope zevendes-ministri eshte ...

    te kishte erdhur baba ndreu, do te jesh ndrishe ...

    qysh do te veje puna nashi, cilat do te jene mardheniet e qeverise socialiste greke me qeverine e djathte-majte shqiptare, nga njera ane, dhe midis pasok dhe partise socialiste shqiptare ...

    socialistat kane pas pretenduar se baba ndreu i mbeshtet ... po tani qe eshte ne qeveri, si do ti mbeshtese ai ...

    po ajo marveshja e delimitim detar qe eshte gatuar ...

    mbase baba ndreu nuk preferon te krijoje e te nguce ndjenja anti-greke ne opinionin publik shqiptar - mundet te mos kembengule qe te miratohet "urgjentisht" ajo marveshje ...

    ndersa konglomerati qeverises shqiptar, per te ruajtur pozitat e jetegjatesine, kerkon te mbaje iniciativen ne miratimin e marveshjes, ne kerkim te mbeshtjetjes greke ...

    por nuk perjashtohet mundesia qe edveri ti kete çuar fjale baba ndreut me ane te atij zv.ministrit se miratimin e marveshjes e kishte te siguruar sapo te vinte ne pushtet, vetem me ca retushime kozmetike ...

    pra, baba ndreu eshte ne pozita mjaft te favorshme: mund te marre ende koncesione, me cilendo pale qe eshte ne pusht-et.

    ja pra sa te demshme jane per nje vend te vogel si Shqiperia pa-aftesite e drejtuesve punisto-kalcifikant te politikes Shqiptare per te menaxhuar nje krize te ketille si kjo aktuale ... perhere ne dem te vendit (jo vetem te imazhit) ...

    te shohem ...

  10. #320
    i/e regjistruar Maska e Xhuxhumaku
    Anëtarësuar
    19-11-2003
    Vendndodhja
    sopr'un'curva
    Postime
    13,379

    Deti, hartat amerikane për Gjirin e Sarandës

    Deti, hartat amerikane për Gjirin e Sarandës

    Armand Vinçani | 24/11/2009 | Dossier |

    Vijon publikimi i studimit të ish-zv.shefit të Shtabit të Përgjithshëm të FA-së në vitet '90


    Në vazhdim të analizës së ish-zv.shefit të Shtabit të Përgjithshëm të FA-së, Armand Vinçani, për marrëveshjen detare mes Shqipërisë dhe Greqisë, objekt do të jetë Gjiri i Sarandës dhe si është prezantuar ai në disa harta amerikane të pak kohëve më parë.


    Marrëveshja konsideron Gjirin e Sarandës nga Kepi Denta te Kepi Paladha dhe kjo mbështetet në Fjalorin Enciklopedik Shqiptar. Konsiderata e mësipërme bën që testi për gji të mbyllur të dështojë (nuk plotëson kriterin e gjysmë-rrethit).


    Historikisht, Gjiri i Sarandës ka qenë vazhdimi prej Kepit të Qefalit deri te Kepi i Stillos. Ajo çka marrëveshja përkufizon si Gji të Sarandës është vetëm radha e brendshme, duke lënë jashtë radhën e jashtme të gjirit.


    Sipas marrëveshjes edhe kriteri historik për këtë gji bie, sepse nuk plotësohen sa më poshtë: Shteti shqiptar duhet të ketë ushtruar sovranitetin mbi gjirin për shkak të domosdoshmërisë (një vend i vogël gjeografikisht edhe mund të mos e kishte domosdoshmëri?)


    Shteti shqiptar duhet të ketë ushtruar sovranitetin në shekuj (a nuk e kanë ushtruar paraardhësit tanë Ilirët apo Pellazgët?)


    Qëndrimi i shteteve të huaja ndaj një pretendimi (historik) duhet të gjejë përgjigje tolerante dhe të pëlqyeshme (kur s'jemi vetë të tillë, si mund të presim të jenë të tjerët?).
    Gjiri duhet të deklarohet si i tillë nga akte ligjore e t'i bëhej e njohur opinionit të huaj
    (a duhej ta kish bërë shteti një gjë të tillë apo...?).


    Duhet të tregojmë se kemi interesa vitale në atë zonë (vallë nuk kemi?).
    Më poshtë është prezantimi i Gjirit të Sarandës në disa harta e bashkë me të se si është treguar kufiri detar. Hartat janë prodhuar në SHBA dhe ato mund të shikohen nga kushdo në linkun http://lib.utexas.edu/maps/albania.html
    (Vijon)
    --- La Madre dei IMBECILI e sempre in cinta...

    ---voudou.. ---

Faqja 32 prej 93 FillimFillim ... 2230313233344282 ... FunditFundit

Tema të Ngjashme

  1. Ritet kufiri maksimal i tenderimit ndërkombëtar nga 2 milionë USD në 10!
    Nga RaPSouL në forumin Tema e shtypit të ditës
    Përgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 27-01-2009, 15:10
  2. Kufiri i lirisë fetare
    Nga Akili-A në forumin Toleranca fetare
    Përgjigje: 106
    Postimi i Fundit: 22-11-2006, 09:48
  3. SHPK: Të mbyllet kufiri për adoleshentët shqiptarë
    Nga Humdinger në forumin Problematika shqiptare
    Përgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 08-10-2006, 10:26
  4. Përgjigje: 1
    Postimi i Fundit: 01-04-2006, 13:37
  5. Përgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 20-02-2004, 04:38

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund të hapni tema të reja.
  • Ju nuk mund të postoni në tema.
  • Ju nuk mund të bashkëngjitni skedarë.
  • Ju nuk mund të ndryshoni postimet tuaja.
  •