Close
Duke shfaqur rezultatin -9 deri 0 prej 9
  1. #1
    Perjashtuar Maska e Sabriu
    Anėtarėsuar
    29-12-2005
    Postime
    1,283

    EULEX-i i ngjjallė 6 Piikat

    EULEX- i i ngjjallė 6 Piikat

    Paraqet , Sabri Selmani


    Hashim Thaēi vazhdon ta quajė planin
    6-Pikėsh tė OKB-sė si tė vdekur. Me
    kėtė Thaēi dėshiron t'i komunikojė dy
    gjėra: se ky plan, meqenėse nuk ėshtė
    pranuar nga institucionet e Kosovės,
    nuk ka gjasa zbatimi; dhe se duke
    marrė parasysh kėtė pamundėsi zbatimi,
    misionarėt e huaj dhe organizatat
    mbikombėtare me misione nė Kosovė
    e kanė hequr atė nga rendi i ditės. Tė
    dyja kėto janė aq tė pavėrteta sa
    vetėm njė politikan si Thaēi me CV tė
    theksuar mashtrimesh mund ta thotė
    pa u skuqur fare (edhe pse nervoza qė
    e pėrcjellė kėtė deklaratė tė Thaēit sa
    herė qė pėrballet me pyetjet e gazetarėve
    pėr planin 6-Pikėsh e indikojnė
    qartazi gėnjeshtrėn, duke e zėvendėsuar
    skuqjen.)
    OKB nuk ka hequr dorė fare nga plani
    6-Pikėsh. Edhe raporti i Ban Ki-moonit
    e dėshmon qartazi kėtė. Tė gjitha
    takimet qė shefi i UNMIK-ut, Lamberto
    Zannier, i ka pasur me krerėt institucionalė
    nė Serbi dhe ato pak takime
    me krerėt e Kosovės, e kanė pasur
    kėtė temė qendrore.
    Serbia natyrisht se nuk do ta harrojė
    kėtė plan pėr shkak se ai ėshtė realisht
    plani i saj. Ky plan mėton t'ia fuqizojė
    tutje praninė Serbisė kėtu, prani kjo e
    toleruar tash e 9 vite nė Kosovė dhe e
    pėrforcuar dhe legalizuar me Planin e
    Ahtisaar-it. Ajo madje ka ndėrmarrė
    veprime konkrete pėr zbatimin e planit
    (pikat kufitare nė veri, gjykata nė veri,
    posta nė Graēanicė, hekurudha nė
    Zveēan, etj.) Nuk i bėhej vonė pėr
    kundėrshtimin e Thaēit dhe Co. sepse
    ky ishte kundėrshtim verbal nga
    komoditeti i zyreve nė Prishtinė,
    pėrderisa 6-Pikėshi zbatohej nė pjesė
    tė ndryshme tė Kosovės, pėrveē nė
    oborrin e ndėrtesės sė Qeverisė sė
    Kosovės.
    Po EULEX-i? Tash edhe EULEX-i.
    Qysh prej fillimit tė zbarkimit nė
    Kosovė (9 dhjetor 2008), EULEX-i
    ishte lejuar nga OKB-ja tė zbarkojė nė
    Kosovė sė bashku me premtimin pėr
    zbatim tė planit 6-Pikėsh. Dhe tash 4
    muaj pas zbarkimit EULEX-i ka filluar
    ta pėrmbush kėtė premtim. Gjatė javės
    sė kaluar shefi i EULEX-it Yves de
    Kermabon vizitoi Beogradin. Aty ai u
    takua me tė Ministrin e Serbisė pėr
    Punė tė Brendshme (polici), atė tė
    drejtėsisė (gjykata), Ministren e
    Financave (dogana), si dhe me tė ashtuquajturin
    Ministėr pėr Kosovė (shef i
    strukturave paralele). Tė gjitha kėto
    janė pjesė e planit 6-Pikėsh si dhe
    strukturat paralele tė cilat do tė legalizohen
    dhe fuqizohen politikisht me
    zbatimin e kėtij plani. Kermabon me
    vete kishte marrė edhe ekspertėt e
    EULEX-it pėr polici, gjyqėsi dhe
    dogana. Kjo qartazi dėshmon se gradualisht
    EULEX-i ėshtė duke e marrė
    pėrsipėr zbatimin e kėtij plani, dhe
    duke i avansuar negociatat pėr planin
    e OKB-sė.
    Vizita e Kermabon nė Beograd nuk
    ėshtė problematike vetėm pėr shkak tė
    temave tė diskutuara atje, por edhe si
    vizitė nė vete. Qeveria e Kosovės
    kishte deklaruar se kjo vizitė nuk ka tė
    bėjė asgjė me institucionet e Kosovės
    dhe se vizita nė Beograd ėshtė e njėjtė
    me vizitėn qė Kermabon e ka bėrė nė
    Shkup dhe Podgoricė, si dhe me atė
    qė do ta bėjė nė Tiranė! Por vizita e
    javės sė kaluar e Kermabon-it ishte nė
    Beograd tė Serbisė. Qasja e Serbisė
    ndaj Kosovės ndryshon dukshėm nga
    ajo e Maqedonisė e Malit tė Zi. Prandaj
    si mund tė jenė kėto vizita tė karakterit
    dhe tė pasojave tė njėjta. Kermabon
    nė Beograd kishte shkuar ta bindė
    Serbinė se EULEX-i do tė jetė ai qė
    shkruan nė letėr. Ai e deklaroi edhe
    publikisht pėr t'i bindur politikanėt e
    Serbisė se EULEX-i ėshtė kėtu sipas
    rezolutės 1244. Ai atje dėgjoi kėrkesat
    e Beogradit qė nė pjesėn veriore tė
    Kosovės tė zbatohen ligjet e Serbisė,
    dhe Kermabon u tha atyre se tė gjitha
    kėto do tė shqyrtohen dhe secili opsion
    ėshtė i hapur. Kermabon e quajti vizitėn
    e tij "teknike", pėrderisa nė
    Beograd fliste pėr cilat ligje tė zbatohen
    nė Kosovė. Pėrveē qė e shndėrroi
    kėtė nė pyetje tė lejuar, Kermabon u
    zhyt thellė nė politikė. Vendosja e ligjeve
    pėrbrenda njė territori tė caktuar
    ėshtė vetė SOVRANITETI dhe ka tė
    bėjė vetėm me politikė. Vizita e
    Kermabon nė Beograd e dėshmon se,
    pėr sa kohė qė EULEX-i do tė jetė
    kėtu, Serbia do tė jetė faktor i pakapėrcyeshėm
    pėr Kosovėn. Kėshtu nė
    mėnyrė indirekte EULEX-i lidhet me
    Serbinė, edhe pėr shkak se po synon
    zbatimin e planit 6-Pikėsh, i cili ka
    ardhė nga zyrat institucionale tė
    Serbisė.

    Lėvizja Vetėvendosje

    Gjermani

  2. #2
    Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    26-10-2008
    Vendndodhja
    Republic oF Kosovo
    Postime
    1,162
    .....qka ta qet Hashim Thaqi per te vdekt , ska bir none qe i ngjall.

    Sabri ,prralla, kopulla,... shko naper kafe t'shqiptarve ne gjermani atje tregoju ...ketu nuk te shiten ment.

  3. #3
    Prap e fshehur pas Teje Maska e e panjohura
    Anėtarėsuar
    24-02-2007
    Vendndodhja
    Aty mė gjen, nėn hijen tėnde qė mė le amanet!Nėse tė duket qė kam humb,mė kerko atje ku fryn uragani i kohės,atje do mė gjeshė,duke tė kėrkua Ty!
    Postime
    7,750
    Citim Postuar mė parė nga Sabriu Lexo Postimin
    EULEX- i i ngjjallė 6 Piikat

    Paraqet , Sabri Selmani


    Hashim Thaēi vazhdon ta quajė planin
    6-Pikėsh tė OKB-sė si tė vdekur. Me
    kėtė Thaēi dėshiron t'i komunikojė dy
    gjėra: se ky plan, meqenėse nuk ėshtė
    pranuar nga institucionet e Kosovės,
    nuk ka gjasa zbatimi; dhe se duke
    marrė parasysh kėtė pamundėsi zbatimi,
    misionarėt e huaj dhe organizatat
    mbikombėtare me misione nė Kosovė
    e kanė hequr atė nga rendi i ditės. Tė
    dyja kėto janė aq tė pavėrteta sa
    vetėm njė politikan si Thaēi me CV tė
    theksuar mashtrimesh mund ta thotė
    pa u skuqur fare (edhe pse nervoza qė
    e pėrcjellė kėtė deklaratė tė Thaēit sa
    herė qė pėrballet me pyetjet e gazetarėve
    pėr planin 6-Pikėsh e indikojnė
    qartazi gėnjeshtrėn, duke e zėvendėsuar
    skuqjen.)
    OKB nuk ka hequr dorė fare nga plani
    6-Pikėsh. Edhe raporti i Ban Ki-moonit
    e dėshmon qartazi kėtė. Tė gjitha
    takimet qė shefi i UNMIK-ut, Lamberto
    Zannier, i ka pasur me krerėt institucionalė
    nė Serbi dhe ato pak takime
    me krerėt e Kosovės, e kanė pasur
    kėtė temė qendrore.
    Serbia natyrisht se nuk do ta harrojė
    kėtė plan pėr shkak se ai ėshtė realisht
    plani i saj. Ky plan mėton t'ia fuqizojė
    tutje praninė Serbisė kėtu, prani kjo e
    toleruar tash e 9 vite nė Kosovė dhe e
    pėrforcuar dhe legalizuar me Planin e
    Ahtisaar-it. Ajo madje ka ndėrmarrė
    veprime konkrete pėr zbatimin e planit
    (pikat kufitare nė veri, gjykata nė veri,
    posta nė Graēanicė, hekurudha nė
    Zveēan, etj.) Nuk i bėhej vonė pėr
    kundėrshtimin e Thaēit dhe Co. sepse
    ky ishte kundėrshtim verbal nga
    komoditeti i zyreve nė Prishtinė,
    pėrderisa 6-Pikėshi zbatohej nė pjesė
    tė ndryshme tė Kosovės, pėrveē nė
    oborrin e ndėrtesės sė Qeverisė sė
    Kosovės.
    Po EULEX-i? Tash edhe EULEX-i.
    Qysh prej fillimit tė zbarkimit nė
    Kosovė (9 dhjetor 2008), EULEX-i
    ishte lejuar nga OKB-ja tė zbarkojė nė
    Kosovė sė bashku me premtimin pėr
    zbatim tė planit 6-Pikėsh. Dhe tash 4
    muaj pas zbarkimit EULEX-i ka filluar
    ta pėrmbush kėtė premtim. Gjatė javės
    sė kaluar shefi i EULEX-it Yves de
    Kermabon vizitoi Beogradin. Aty ai u
    takua me tė Ministrin e Serbisė pėr
    Punė tė Brendshme (polici), atė tė
    drejtėsisė (gjykata), Ministren e
    Financave (dogana), si dhe me tė ashtuquajturin
    Ministėr pėr Kosovė (shef i
    strukturave paralele). Tė gjitha kėto
    janė pjesė e planit 6-Pikėsh si dhe
    strukturat paralele tė cilat do tė legalizohen
    dhe fuqizohen politikisht me
    zbatimin e kėtij plani. Kermabon me
    vete kishte marrė edhe ekspertėt e
    EULEX-it pėr polici, gjyqėsi dhe
    dogana. Kjo qartazi dėshmon se gradualisht
    EULEX-i ėshtė duke e marrė
    pėrsipėr zbatimin e kėtij plani, dhe
    duke i avansuar negociatat pėr planin
    e OKB-sė.
    Vizita e Kermabon nė Beograd nuk
    ėshtė problematike vetėm pėr shkak tė
    temave tė diskutuara atje, por edhe si
    vizitė nė vete. Qeveria e Kosovės
    kishte deklaruar se kjo vizitė nuk ka tė
    bėjė asgjė me institucionet e Kosovės
    dhe se vizita nė Beograd ėshtė e njėjtė
    me vizitėn qė Kermabon e ka bėrė nė
    Shkup dhe Podgoricė, si dhe me atė
    qė do ta bėjė nė Tiranė! Por vizita e
    javės sė kaluar e Kermabon-it ishte nė
    Beograd tė Serbisė. Qasja e Serbisė
    ndaj Kosovės ndryshon dukshėm nga
    ajo e Maqedonisė e Malit tė Zi. Prandaj
    si mund tė jenė kėto vizita tė karakterit
    dhe tė pasojave tė njėjta. Kermabon
    nė Beograd kishte shkuar ta bindė
    Serbinė se EULEX-i do tė jetė ai qė
    shkruan nė letėr. Ai e deklaroi edhe
    publikisht pėr t'i bindur politikanėt e
    Serbisė se EULEX-i ėshtė kėtu sipas
    rezolutės 1244. Ai atje dėgjoi kėrkesat
    e Beogradit qė nė pjesėn veriore tė
    Kosovės tė zbatohen ligjet e Serbisė,
    dhe Kermabon u tha atyre se tė gjitha
    kėto do tė shqyrtohen dhe secili opsion
    ėshtė i hapur. Kermabon e quajti vizitėn
    e tij "teknike", pėrderisa nė
    Beograd fliste pėr cilat ligje tė zbatohen
    nė Kosovė. Pėrveē qė e shndėrroi
    kėtė nė pyetje tė lejuar, Kermabon u
    zhyt thellė nė politikė. Vendosja e ligjeve
    pėrbrenda njė territori tė caktuar
    ėshtė vetė SOVRANITETI dhe ka tė
    bėjė vetėm me politikė. Vizita e
    Kermabon nė Beograd e dėshmon se,
    pėr sa kohė qė EULEX-i do tė jetė
    kėtu, Serbia do tė jetė faktor i pakapėrcyeshėm
    pėr Kosovėn. Kėshtu nė
    mėnyrė indirekte EULEX-i lidhet me
    Serbinė, edhe pėr shkak se po synon
    zbatimin e planit 6-Pikėsh, i cili ka
    ardhė nga zyrat institucionale tė
    Serbisė.

    Lėvizja Vetėvendosje

    Gjermani
    Hajt se sen nuk te kish gjete me ua shkrua nje ,,hajmeli'' se ty kogja po te shkojn per dore!EULEX-it po mendoj se vetevendosja s'ti merr parasysh hajmalijat!
    Rėndesia e njė personi nuk vlerėsohet nga hapėsira qė zė, por nga boshlleku qė le kur nuk ėshtė mė.

  4. #4
    i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    10,979
    EULEX-i i ngjjallė 6 Piikat

    kjo eshte rren e kulluar

    por keto po mundohet ti ringjallin

    falltori-mulla-sabri-talibani
    dhe njiherit edhe gazetar e reporter i tanjugut te beligradit

    levizja vetfundosja apo e livzja e UNMIK-ut
    Serbija-rusija e te perkrahura edhe nga spanja rumanija e greqija

    por kot kot kot do ta keni se njiher i ka thon jo keti plani plus i ka vorrosur Hashim Thaēi qaj burri i Kosoves 6 pikshin dhe fun.
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

  5. #5
    Perjashtuar Maska e Sabriu
    Anėtarėsuar
    29-12-2005
    Postime
    1,283
    Qeveria nė shėrbim tė EULEX-it

    Paraqet, Sabri Selmani


    Hajredin Kuēi, zėvendės i Thaēit nė qeveri, ka
    deklaruar se pėr sa i pėrket sundimit tė ligjit,
    Qeveria e Kosovės i ka 3 objektiva:
    - Mbėshtetja politike dhe logjistike pėr misionin
    e EULEX-it qė ai tė jetė sa mė funksional
    dhe mė i plotė
    - Ta ketė njė bashkėpunim efikas tė plotė dhe
    tė harmonizuar me EULEX-in
    - Ta pėrforcojė rendin dhe ligjin nė tėrė territorin
    e Kosovės.
    Pika e parė flet vetė - qeveria do tė jetė shėrbim
    i EULEX-it dhe nė shėrbim tė EULEX-it.
    Pra nė kundėrshtim tė plotė me atė qė e
    thonin mė herėt se EULEX-i do t'i shėrbejė
    institucioneve tė Kosovės.
    Pika e dytė e krijon pėrshtypjen e barazisė
    mes EULEX-it dhe Qeverisė sė Kosovės. Por
    nė dokumentet juridike qė i ka pranuar
    Qeveria e Kosovės EULEX-i ėshtė pėrmbi
    institucionet e Kosovės pėr sa i pėrket
    sundimit tė ligjit. Kermabon i raporton Solanės
    e jo Thaēit. Pra kjo pikė nė vend tė fjalės nėnshtrim
    e pėrdorė fjalėn bashkėpunim. Gabim
    teknik do tė thoshin.
    Pėr objektivėn e tretė, qartazi Qeveria ka
    hequr dorė nga shtrirja nė tėrė territorin e
    Kosovės. Kėshtu qė kur thonė se e synojnė
    pėrforcimin e rendit dhe tė ligjit nė tėrė territorin
    e Kosovės, nėnkuptojnė shtrirjen e
    EULEX-it. Pra synojnė pėrforcimin e EULEXit.
    Prapė shėrbim pėr misionin e huaj.


    Levizja Vetevendosje

  6. #6
    Perjashtuar Maska e Sabriu
    Anėtarėsuar
    29-12-2005
    Postime
    1,283
    Koha e KFOR-it

    Shkruan, Glauk Konjufca


    Nė web-faqen e KFOR-it (http://www-
    .nato.int/KFOR/) rifreskimi informativ
    ėshtė i pėrditshėm dhe i shpeshtė. Aty
    postohen tė gjitha aktivitetet e zhvilluara
    tė KFOR-it dhe ngjarjet ushtarake
    e politike nė tė cilat ai merr pjesė. Por
    kėshtu nuk ndodh edhe me pjesėn e
    kėsaj faqeje tė internetit ku pėrshkruhet
    historia e Kosovės. Herėn e
    fundit kur ajo ėshtė rifreskuar me informacion
    ėshtė data 18 prill 2007. Ne
    duhet ta shtrojmė pyetjen: cili ėshtė
    kuptimi i ndaljes sė kohės pėr KFORin?
    Ēfarė domethėnie politike ka ndalja
    e kohės nė Kosovė?
    Kjo do tė thotė qė Kosova pėr KFORin
    ėshtė po ajo e parapavarėsisė. Siē
    dihet shumė mirė tashmė, KFOR-i nė
    Kosovė vepron vetėm sipas Rezolutės
    1244. Kjo rezolutė ėshtė marrėveshje
    e bashkėsisė ndėrkombėtare me
    Rusinė dhe Serbinė pėr natyrėn, statusin
    dhe pėrgjegjėsinė e misionit tė
    OKB-sė nė Kosovė. Ja pse KFOR-i
    shpalljen e pavarėsisė sė Kosovės
    sipas Planit tė Ahtisaar-it mė 18 shkurt
    2008 e konsideron si njė spektakėl tė
    brendshėm psikologjik tė institucioneve
    tė Kosovės, pa kurrfarė rrjedhimesh
    substanciale nė fushėn e
    sovranitetit, integritetit territorial,
    ushtrisė, sigurisė etj. Me fjalė tjera,
    KFOR-i do ta rifreskojė web-faqen e
    vet vetėm atėherė kur pavarėsinė e
    Kosovės do ta njohė Rusia e Serbia, e
    kjo do tė thotė qė vetėm atėherė do tė
    mund tė ndryshohet baza legale e
    pranisė sė KFOR-it (R1244) dhe ne do
    tė mund tė nėnshkruajmė marrėveshje
    tė re me tė sikur shtet sovran.
    Ndalja e kohės virtuale nė faqen e
    internetit tė KFOR-it, ėshtė nė tė
    vėrtet, metafora e projektit ndėrkombėtar
    tė suspendimit tė vetė kohės reale
    (historisė) nė Kosovė. Kjo pėrputhet
    me vetė konceptin politik qė KFOR-i ka
    pėr Kosovėn. Ne po sjellim kėtu vetėm
    dy paragrafėt e parė tė pėrshkrimit zyrtar
    qė KFOR-i ka pėr Kosovėn nė
    faqen e vet zyrtare tė internetit:
    "Kosova shtrihet nė pjesėn jugore tė
    Serbisė dhe ka popullatė tė pėrzier,
    shumica prej tė cilėve janė shqiptarė
    etnikė. Deri mė 1989 rajoni gėzonte
    njė shkallė tė gjerė tė autonomisė
    brenda Jugosllavisė, kur udhėheqėsi
    serb, Slobodan Milosheviqi, ndryshoi
    statusin e regjionit, duke ia hequr
    autonominė si dhe duke e kthyer atė
    nėn kontrollin e Beogradit, kryeqytet i
    Serbisė. Shqiptarėt e Kosovė e
    kundėrshtuan kėtė hap fuqimisht.
    Gjatė vitit 1998, konflikti i hapur mes
    forcave ushtarake e policore serbe dhe
    forcave shqiptare kosovare rezultoi me
    1,500 shqiptarė kosovarė tė vdekur
    dhe detyrimin e 400,000 njerėzve pėr
    t'i lėshuar shtėpitė e tyre. Bashkėsia
    ndėrkombėtare u shqetėsua thellėsisht
    pėr konfliktin qė po eskalonte, pasojat
    e tij humanitare dhe rrezikun e pėrhapjes
    nė vendet tjera. Shpėrfillja nga ana
    e presidentit Milosheviq tė pėrpjekjeve
    diplomatike qė synonin zgjidhjen paqėsore
    tė krizės dhe roli destabilizues i
    forcave shqiptare kosovare, ishin po
    ashtu pėr t'u brengosur."
    KFOR-i, pra, nė kėtė pėrshkrim e konsideron
    Kosovėn si pjesė tė Serbisė.
    Siē mund tė vėrehet lehtėsisht, diskursi
    i KFOR-it themelohet mbi reduktimin
    e krimit, fshehjen e pėrgjegjėsisė dhe
    mjegullimin e fajėsisė. Nuk tregohet
    pėrqindja e shqiptarėve (92%), por
    thuhet "popullatė e pėrzier" e mė pas
    vetėm "shumicė". Thuhet u "hoq"
    autonomia, por nuk tregohet qė me
    dhunė. Kjo vepėr cilėsohet si "ndryshim
    i statusit" tė Kosovės, e jo si ndėrmarrje
    e padrejtė, e kundėrligjshme
    dhe e papranueshme nga ana e
    Serbisė. Duke u nisur nga efekti
    psikologjik i reduktimit tė ndjeshmėrisė
    pėr pėrmasėn e krimit, KFOR-i tregon
    kėtu vetėm numrin e tė vrarėve gjatė
    vitit 1998, e jo numrin e pėrgjithshėm
    tė tė vrarėve. Pėrveē kėsaj, edhe vetė
    ky numėr ėshtė reduktim i qėllimshėm
    i krimeve, sepse gjatė kėsaj kohe u
    vranė 2,250 shqiptarė. Por KFOR-i
    pėrqendrohet te kjo shifėr ngaqė ajo
    paraqet vetėm 20% tė numrit tė
    pėrgjithshėm tė tė vrarėve, kur dihet
    mirė se 80% u vranė gjatė vitit 1999. E
    njėjta ndodh edhe me portretizimin e tė
    dėbuarve. Nuk tregohet kush kė e
    dėboi, por krijohet njė sfond neutraliteti
    gjuhėsor pėr fenomenin e pėrgjithshėm
    tė "lėshimit tė shtėpive" nga ana
    e "njerėzve", duke e shmangur identifikimin
    e fajtorėve dhe viktimave pėrbrenda
    situatės kriminale. Kurse krejt
    nė fund, UĒK-ja thjesht barazohet me
    Milosheviqin si "brengė" dhe po sikur
    ai cilėsohet "destabiluzues".
    Kjo do tė thotė qė shikimi qė NATO-ja
    ia bėn luftės nė Kosovė, e kthen situatėn
    e qartė tė kuadrit ku ndeshen pėrpjekja
    ēlirimtare shqiptare dhe fushata
    policore-ushtarake serbe, nė njė fushė
    neutrale tė ligjėrimit ku pezullohet historia,
    drejtėsia, identifikimi dhe
    ndėshkimi i krimit, si dhe shlyerja e
    sakrificės bashkė me vuajtjen dhe
    mundin e viktimės. Sė pari pezullohet
    historia sepse - siē na ka treguar
    shumė menēur Hegeli - "problemi
    ėshtė historia e vet". Por historia e
    problemit ka pėrmbajtje konkrete dhe
    historikisht tė mbėshtetur - pushtimin
    (1878-1912), shkatėrrimin dhe kolonizimin
    (1918-1941), dėbimin dhe shtypjen
    (1945-1968), persekutimin dhe
    eksploatimin (1970-1989), apartheidin
    dhe gjenocidin (1990-1999), antidemokracinė
    dhe etnifikimin (2000-).
    Duke mos pasur "histori", Kosova nuk
    ka "tė drejtė". Sepse nėse ajo ėshtė
    pushtuar duhet tė ēlirohet, nėse ėshtė
    shtypur duhet tė pavarėsohet, nėse
    ėshtė kolonizuar duhet tė dekolonizohet,
    nėse ėshtė shfrytėzuar duhet tė
    konpensohet, nėse ka derdhur gjak
    duhet tė sovranizohet.
    Nė Kosovė gjithēka ėshtė e njėanshme.
    Kemi kompromis tė njėanshėm
    (Planin e Ahtisaar-it e ka pranuar
    vetėm Kosova), shpallje tė njėanshme
    tė Pavarėsisė sė Ahtisaar-it (kjo
    pavarėsi e po vlen njėanshėm - vetėm
    pėr shqiptarė, jo edhe pėr serbėt), zbatim
    tė njėanshėm tė Kushtetutės (ajo
    nuk zbatohet pėr territoret e banuara
    me serbė), realizim tė njėanshėm tė
    Planit 6-Pikėsh (ai vlen pėr serbėt, jo
    aty jetojnė shqiptarėt), veprim i njėanshėm
    i strukturave paralele tė
    Serbisė… Dhe KFOR-in e kemi kėtu
    qė tė na e garantojė “ambientin e qetė
    dhe tė sigurt", ku secila pjesė e kėtij
    mozaiku fatkeq tė kėnaqet nė njėanėsinė
    e vet: shqiptarėt me pavarėsi, serbėt
    me Serbi. Kjo ėshtė zgjidhja qė
    ėshtė gjetur pėr Bosnjen. Nė njė konferencė
    shtypi tė Jamie Shea-s tė
    mbajtur mė 2 qershor 1999, nė tė cilėn
    u fol pėr mandatin e KFOR-it, ndėr tė
    tjera, zėdhėnėsi i NATO-s pat thėnė:
    "Populli i Bosnjes e ka vėrejtur
    ndryshimin prej vitit 1995, dhe ata janė
    tė kėnaqur ēka po shohin. Kjo ėshtė
    arsyeja pse tė tri komunitetet nė
    Bosnje vazhdimish kanė kėrkuar qė
    trupat e NATO-s tė mbesin atje qė tė
    sigurojnė mbrojtjen thelbėsore dhe
    rindėrtimin e Bosnjes. Dhe po tė
    njėjtėn qasje qė ne e kemi zbatuar nė
    Bosnje, forcat e NATO-s do ta ndėrmarrin
    nesėr nė Kosovė. Ata do tė jenė
    tė besueshėm, tė paanshėm dhe
    efikas". Por paanshmėria e shtirur e
    KFOR-it (ashtu sikurse ajo e EULEX-it)
    ėshtė anshmėri aktuale. Nuk mund tė
    ketė paanshmėri ndaj Kosovės dhe
    Serbisė PĖR Kosovėn. Ndoshta mund
    tė ketė paanshmėri ndaj Kosovės dhe
    Serbisė kur kėto dyja kanė tė bėjnė
    ME Mongolinė a Kamerunin. Tė jesh
    neutral ndaj qenies sė Kosovės kur
    kėtė qenie e synon Serbia, do tė thotė
    tė jesh me Serbinė. Nuk mund tė jesh
    neutral ndaj dhunuesit dhe tė dhunuarit
    sikur ndaj njė ndeshjeje futbolli.
    Kur nė teorinė e tė drejtės ndėrkombėtare
    flitet pėr shtetet si njėsi elementare
    tė rendit ndėrkombėtar,
    jorastėsisht ato cilėsohen me termin
    "subjekte". Pas Kantit, subjekti nė filozofi
    ka dy veti konstituive: unitetin dhe
    pavarėsinė. Uniteti ėshtė mbėshtetja e
    pavarėsisė. Njė agjent jounik nuk
    ėshtė subjekt, por krijesė skizofrenike.
    Si i tillė ai nuk mund tė jetė strumbullar
    i veprimeve tė veta koherente. Meqė
    s'ka unitet tė brendshėm, nuk ka
    tėrėsi. Kjo do tė thotė qė nuk ka mėvehtėsi,
    pavarėsi. Kosova ka kaluar prej
    njė faze tė tė qenit skajshmėrisht e
    objektifikuar kah njė entitet skizofrenik,
    pėr vazhdimėsinė e ēarjes tė sė cilit
    pėrkujdeset KFOR-i. Nė kuptimin e
    psikanalizės politike, karakteri i mandatit
    dhe natyra e aktivitetit dhe tė
    KFOR-it nė Kosovė, ėshtė i pėrmasės
    "patologjike", meqė ėshtė garant i statusit
    skizofrenik tė Kosovės. Kurse realizimi
    i vetėvendosjes, e bėn Kosovėn
    zotėruese tė vetvetes si tėrėsi. Ajo e
    bėn atė unike, tė pavarur. Ajo e bėn
    Kosovėn Subjekt.

    Pėrgatiti, Sabri Selmani

    Lėvizja Verėvendosje

  7. #7
    Prap e fshehur pas Teje Maska e e panjohura
    Anėtarėsuar
    24-02-2007
    Vendndodhja
    Aty mė gjen, nėn hijen tėnde qė mė le amanet!Nėse tė duket qė kam humb,mė kerko atje ku fryn uragani i kohės,atje do mė gjeshė,duke tė kėrkua Ty!
    Postime
    7,750
    Kto i lexojm edhe ne po a din dicka konkrete keshtu nga koka jote!
    Rėndesia e njė personi nuk vlerėsohet nga hapėsira qė zė, por nga boshlleku qė le kur nuk ėshtė mė.

  8. #8
    Perjashtuar Maska e Sabriu
    Anėtarėsuar
    29-12-2005
    Postime
    1,283
    Citim Postuar mė parė nga Sabriu Lexo Postimin
    Qeveria nė shėrbim tė EULEX-it

    Paraqet, Sabri Selmani


    Hajredin Kuēi, zėvendės i Thaēit nė qeveri, ka
    deklaruar se pėr sa i pėrket sundimit tė ligjit,
    Qeveria e Kosovės i ka 3 objektiva:
    - Mbėshtetja politike dhe logjistike pėr misionin
    e EULEX-it qė ai tė jetė sa mė funksional
    dhe mė i plotė
    - Ta ketė njė bashkėpunim efikas tė plotė dhe
    tė harmonizuar me EULEX-in
    - Ta pėrforcojė rendin dhe ligjin nė tėrė territorin
    e Kosovės.
    Pika e parė flet vetė - qeveria do tė jetė shėrbim
    i EULEX-it dhe nė shėrbim tė EULEX-it.
    Pra nė kundėrshtim tė plotė me atė qė e
    thonin mė herėt se EULEX-i do t'i shėrbejė
    institucioneve tė Kosovės.
    Pika e dytė e krijon pėrshtypjen e barazisė
    mes EULEX-it dhe Qeverisė sė Kosovės. Por
    nė dokumentet juridike qė i ka pranuar
    Qeveria e Kosovės EULEX-i ėshtė pėrmbi
    institucionet e Kosovės pėr sa i pėrket
    sundimit tė ligjit. Kermabon i raporton Solanės
    e jo Thaēit. Pra kjo pikė nė vend tė fjalės nėnshtrim
    e pėrdorė fjalėn bashkėpunim. Gabim
    teknik do tė thoshin.
    Pėr objektivėn e tretė, qartazi Qeveria ka
    hequr dorė nga shtrirja nė tėrė territorin e
    Kosovės. Kėshtu qė kur thonė se e synojnė
    pėrforcimin e rendit dhe tė ligjit nė tėrė territorin
    e Kosovės, nėnkuptojnė shtrirjen e
    EULEX-it. Pra synojnė pėrforcimin e EULEXit.
    Prapė shėrbim pėr misionin e huaj.


    Levizja Vetevendosje
    “Bylbyl ky shekull or ēas ndėrrohet”, por logjika, sjellja dhe karakteri i shqiptarėve kulltukofagistė , feudalistė, revizionistė dhe imperialistė kurrė nuk do tė ndryshohen, sepse , po ata qė kanė qenė kėtu e 100 vjet mė parė, edhe sot, janė tė pakorrigjueshė m, tė pandryshueshė m dhe tė pathyeshėm, sepse kanė qenė dhe, edhe sot janė dora e djathtė e tė gjithė armiqve tė huaj tė shqiptarėve dhe tė Shqipėrisė Etnike.

  9. #9
    Perjashtuar Maska e Sabriu
    Anėtarėsuar
    29-12-2005
    Postime
    1,283
    Stavileci: Mbetja e UNMIK-ut – konfuzion pushtetesh

    Esat Stavileci
    05.01.2009
    Arton Konushevci

    “Ky konfuzion bėhet edhe mė i madh me synimin e Serbisė, qė nėpėrmjet zbatimit tė 6-pikėshit tė OKB-sė, tė mbetet nė garė pėr pushtet dhe ligj nė Kosovė”, thotė akademik Esat Stavileci.

    RADIO EVROPA E LIRĖ
    Zoti Stavileci, misioni i Bashkimit Evropian pėr sundimin e ligjit, EULEX, ka nisur punėn nė Kosovė. Si e shihni rolin e kėtij misioni?

    ESAT STAVILECI
    Nisur nga nevoja e vendosjes sė rendit dhe tė ligjit nė Kosovė, misionin e shoh tė rėndėsishėm.

    Mirėpo, pėr rolin e vėrtetė tė EULEX-it, ende nuk kam pėrgjigje tė prerė, sepse duhet tė pritet se sa do ta ndihmojė shtet-bėrjen nė Kosovė nė pėrputhje me misionin e mandatuar, qė nuk ėshtė, siē ėshtė thėnė prej zyrtarėve tanė, vetėm monitorues e lehtėsues, por i veshur edhe nė fuqi ekzekutive, veēanėrisht nė fushat e drejtėsisė, gjyqėsisė dhe policisė e sigurisė, qė ndryshe pėrbėjnė shtyllat e njė shteti tė pavarur dhe sovran.

    E gjithė kjo i bėn institucionet e Kosovės t’i pėrgjigjen atij dhe jo tė kundėrtėn. Kjo do tė thotė se Kosova, ndonėse shtet i pavarur, do tė bashkėqeveriset. Mbetja e UNMIK-ut, qoftė edhe tė konfiguruar, krijon njė konfuzion pushtetesh dhe autorizimesh. Ky konfuzion bėhet edhe mė i madh me synimin e Serbisė, qė nėpėrmjet zbatimit tė gjashtėpikėshtit tė OKB-sė, tė mbetet nė garė pėr pushtet dhe ligj nė Kosovė.

    Thuhet se EULEX-i mund tė ketė kuptim nėse shtrihet nė tėrė territorin e Kosovės. Por, unė nuk e shoh aty ēelėsin e problemit. Pėr mua ēelės ėshtė nėse ai do tė respektojė njė realitet tė vetėm nė Kosovė, pra njė pushtet dhe njė ligj.

    Ndryshe, do t’i hapej rruga bosnjizimit tė Kosovės. Nuk mund tė shėrbejė Kosova gjithmonė pėr tė bėrė eksperimente nė zgjidhjen e konflikteve, veēanėrisht jo nė dėm tė saj.

    RADIO EVROPA E LIRĖ
    Krahas EULEX-it dhe natyrisht institucioneve vendore, i pranishėm vazhdon tė jetė edhe UNMIK-u. Cili mendoni se do tė jetė pushteti mė vendimmarrės?

    ESAT STAVILECI
    Keni shtruar njė pyetje me plot vend. Kosova ėshtė ballafaquar me realitetin e mosfunksionalitetit tė shtetit qė nė lindjen e tij. Kosova, tė shprehem nė gjuhėn e mjekėsisė, ka kaluar vetėm fazėn e kurimit intensiv, por vazhdon tė mbahet nė tretman tė bashkėsisė ndėrkombėtare – formalisht e instaluar si prani evropiane, por, faktikisht, si tė thuash, filiale e Organizatės sė Kombeve tė Bashkuara, nga e cila do tė mbikėqyret misioni i EULEX-it.

    UNMIK-u do tė vazhdojė tė qėndrojė nė Kosovė me mandatin e Rezolutės sė pashfuqizuar 1244, pavarėsisht se ēfarė ne mendojmė pėr tė. Nė kėtė mėnyrė, EULEX-i nuk do tė jetė pashai i vetėm dhe i fundit nė Kosovė. Nė kėto rrethana mė sė vėshtiri do ta kenė institucionet e Kosovės.

    Unė mendoj se mostėrheqja e UNMIK-ut do tė mund tė shkaktonte jo vetėm dy realitete paralele tė bashkėsisė ndėrkombėtare nė Kosovė, por do t’i kontribuonte mungesės sė koordinimit tė tyre dhe pėr pasojė do tė rriste shkallėn e mosfunksionimit tė shtetit tė Kosovės.

    Nė kėtė mėnyrė do tė rritej ndėrvarėsia e institucioneve tė Kosovės, qoftė karshi UNMIK-ut, tė thuash tė dobėsuar, qoftė karshi EULEX-it jo plotėsisht tė lirė pėr tė vepruar veēanėrisht aty ku prania e tij do tė mund tė mėnjanonte dualitetin e qeverisjes.

    Druaj qė, tė shprehem figurativisht, UNMIK-u do tė mbetej serb, EULEX-i do tė bėhej shqiptar, sepse ekziston njė pėrplasje autorizimesh nė mes tė OKB-sė dhe EULEX-it, sado qė pėr tė botėrisht nuk bėhet fjalė. Druaj po ashtu qė vendosja e EULEX-it nėn ombrellėn e UNMIK-ut do tė jetė, tė thuash ndoshta njė taktikė tjetėr pėr ndarjen etnike tė Kosovės.

    RADIO EVROPA E LIRĖ
    Kushtetuta e Kosovės edhe mė tutje nuk po zbatohet nė gjithė territorin e vendit. Nė anėn tjetėr thuhet se edhe mė tutje vazhdojnė tė funksionojnė strukturat paralele serbe. A mendoni se nga kjo gjendje mund tė krijohet ndonjė ndarje etnike?

    ESAT STAVILECI
    Shumė flitet se nuk do tė ndodhė ndarja, mirėpo asgjė nuk ndėrmerret qė tė ndodhė bashkimi. Nuk ka njė projekt serioz pėr kėtė dhe druaj se me heshtje po i marrim pėrgjigjet pėr veriun e Kosovės. Nuk mjafton tė premtohet se nuk do tė lejojmė tė ndodhė diēka qė tashmė ka ndodhur ose po ndodh.

    Edhe pse sikur tė gjithė tė deklarohen kundėr ndarjes etnike, ajo ka trokitur nė derė prejse ėshtė sajuar modeli i decentralizimit me petkun etnik, prapa tė cilit fshihet synimi i Serbisė pėr territorializimin etnik tė Kosovės.

    Vetė ndarja eventuale e autorizimeve tė UNMIK-ut dhe tė EULEX-it dhe krijimi i dy realiteteve ndėrkombėtare do tė trimėronte dhe do tė nxiste veprimin e strukturave paralele, qė do tė shėnonte jo vetėm sugjerimin e ndarjes, por edhe hyrjen pėr ligjin e saj.

    Qėllimi i Serbisė ėshtė i qartė – tė ruhet kontrolli i plotė mbi veriun e Kosovės e tė sigurohet bashkėqeverisje me institucionet e Kosovės nė tė ashtuquajturat komuna me shumicė serbe, qė do tė dilnin nga projekti i decentralizimit.

    RADIO EVROPA E LIRĖ
    Cilat mendoni se do tė jenė sfidat pėrballė institucioneve tė Kosovės nė vitin 2009?

    ESAT STAVILECI
    Kosova do tė pėrballet me shumė sfida, as tė lehta, as menjėherė tė kapėrcyeshme; ndoshta jo modeste. Po shkruaj njė libėr me titull “Ēka pas pavarėsisė?”. Po pėrpiqem qė nė tė t’u pėrgjigjem shumė pyetjeve tė hapura, sepse mendoj se Kosova duhet tė dalė nga inkubatori dhe tė pushojė tė marrė infuzion, nė mėnyrė qė nė tė tė mos krijohet njė mentalitet i ri varėsie nga ndėrkombėtarėt.

    Unė nuk jam me vokacion ekonomist, por mė shqetėson shumė gjendja nė kėtė fushė. Nė Kosovė jetohet nga tregtia, e jo nga ekonomia. Sundimi i ligjit pėrbėn sfidėn e dytė tė madhe. Nėse nuk do tė ndėrtohet shteti i sė drejtės, Kosovėn do ta kėrcėnojė rreziku qė tė bėhet njė shtet i sė padrejtės.

    Integrimet evropiane dhe veri-atlantike pėrbėjnė njė objektiv tjetėr pėr Kosovėn. Shkalla ende e ultė e njohjeve tė Kosovės do tė mund tė zvarriste aderimin e saj nė mekanizma tė rėndėsishėm ekonomikė dhe politikė ndėrkombėtarė.

    Po pėrpiqem qė pėrgjigjen nė kėtė pyetje ta pėrmbyll nė pesė pika. Sė pari, Kosova duhet t’i marrė pėrgjegjėsitė e plota pėr ta qeverisur veten. Sė dyti, Kosova duhet tė shtrijė pushtetin, kontrollin dhe ligjin nė gjithė territorin e saj. Sė treti, Kosova duhet tė sigurojė supermacionin e Kushtetutės sė saj ndaj rregullave tė tjera, sepse, sipas mendimit tim, plani i Ahtisaarit nuk mund t’i qėndrojė si pranga nė kėmbė.

    Sė katėrti, Kosova duhet tė pėrqafojė vlerat e demokracive perėndimore. Sė pesti, Kosova duhet tė vishet me subjektivitet tė plotė politik, juridik, kushtetues e ndėrkombėtar dhe pėrfundimisht Kosovės i duhet shikimi me sy pėrpara, jo pėr tė harruar tė kaluarėn, por pėr tė ndėrtuar tė ardhmen.

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •