Close
Faqja 21 prej 51 FillimFillim ... 11192021222331 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 201 deri 210 prej 504

Tema: FC Inter

Juventini Maska e EkOnOmIsTi
    Anėtarėsuar
    22-05-2005
    Vendndodhja
    Pse Do Vish Dhe Ti ?
    Postime
    2,406
    Citim Postuar mė parė nga Xingaro Lexo Postimin
    Ne nuk te hajme...ne thjesht ju lejme 13 pike mrapa,ne mediokritetin tuaj me kompleksin e inferioritetit.
    Jeni gjynah...dhe me vjen keq qe s'do arrini me majt as vendin e 2.
    Iken koherat e bukura,kur vidhnit e bonit qejf.Me ket dirigjence dhe trainer qe keni tani identifikoheni sic duhet ne kazanin e plehrave ku jeni zhytur.
    Xingaro e ka then i llaf te bukur morinio qe ju jeni ekip qe jeni mesuar ti merrni kampionatet ne tavoline se ne fushe skeni *****.
    S |< R /\ p /\ |_ |
    Skrapali.Babuc.Pianec.Do.Me.Se.Kam.Sa.Te.Duash

i/e regjistruar Maska e Xingaro
    Anėtarėsuar
    14-06-2002
    Vendndodhja
    Itali
    Postime
    640
    Kur erdhe ne milano...gjujtjen e pare ne porte e bote ne min.82.
    Mos me trego mu Juven ti,se s'ka me ekip bastard se juvja e sivjetme,te ishte ne kohen e kapelos apo lipit ishte gjo tjeter.Juvja e Ranierit o ekip llafos kot...i ka bo zbor udinese,cagliari,chievo,genoa,sampdoria e te gjitha me radhe...
    Une se mar vesh ca dilni me fol ktu...duhet te ikni me u mcef...jeni ekip pa pike dinjiteti!
    Quanta vita hai contaggiato,quanta vita bruccerai...!

2010 Triplete Maska e oliinter
    Anėtarėsuar
    14-11-2004
    Postime
    2,806
    mbase ka ardhur momenti ti ulim pak armet dhe te mos acarohemi per nje ndeshje qe zhvillohet ne itali.

me mire te flasim urte dhe pa u nxehur.

te fitoj me i miri
    vari leshte

=ஜ۩۞۩ஜ= Maska e toni007
    Anėtarėsuar
    02-03-2009
    Vendndodhja
    Ne vendin e Shqiponjave
    Postime
    3,266
    Citim Postuar mė parė nga oliinter Lexo Postimin
    mbase ka ardhur momenti ti ulim pak armet dhe te mos acarohemi per nje ndeshje qe zhvillohet ne itali.

me mire te flasim urte dhe pa u nxehur.

te fitoj me i miri
    paska dhe te menēur......bravo oliinret keshtu ja vlen
    Mendjemadhesia eshte KRENARIA e njerezve te dobet!

Anėtarėsuar
    14-11-2004
    Postime
    2,806

Buffon:"Inter merita quello che ha"

"Ci hanno liquefatti, spappolati ma l'Inter si merita quello che ha". Sono le parole, dure, di Gigi Buffon ospite del programma di Italia 1 Chiambretti Night, riferendosi a Calciopoli ma ammettendo la superioritą dei nerazzurri in campionato. Il portiere della Juve ha poi parlato della sfida di contro i nerazzurri: "Lo ammetto siamo diventati un colabrodo, le cose sono cambiate. Ma quando si prendono tanti gol le colpe sono sempre di tutti".

E' un Buffon a tutto campo quello che si presta alle domande a raffica di Piero Chiambretti. Parla di tutto: del momento della sua Juve, del suo passato (''a scuola ero un somarello, anche se non ragliavo'') e su Calciopoli lancia un'accusa che č quasi un anatema: ''Ci hanno liquefatti, spappolati''.

Confessa perfino un risvolto inedito della sua carriera, una forte depressione che lo ha afflitto nel 2004, ma fa anche una promessa per il futuro. ''Mi auguro di smettere prima dei 40 anni - dice - e anche di restare nel mondo del calcio. Credo di poter essere strumento per le giovani generazioni''.
    Ma l'oggi incombe, e l'oggi č una Juve sempre seconda in classifica staccata di dieci punti dai campioni d'Italia, colpa soprattutto degli ultimi due ko contro Chievo e Genoa, partire nelle quali Buffon ha dovuto incassare ben sei gol. ''Ebbene sģ sono diventato un colabrodo. In questo momento Julio Cesar č pił forte di me, ma i portieri vanno a momenti. Noi della Juve ci siamo liquefatti, spappolati. L'Inter si merita quello che ha, ma non date non date la colpa solo alla difesa. Quando si prendono tanti gol le colpe sono sempre di tutti''.
    Contro l'Inter sarą in ogni caso una Juve da combattimento. ''Soccombere ancora come all'andata, anche se lą io non c'ero, mi darebbe fastidio'' continua Buffon.
    Il n.1 bianconero č uno dei campioni rimasto nonostante la retrocessione in B e quell'esperienza lui non riesce a dimenticarla. ''A nessuno hanno fatto quello che hanno fatto a noi - dice ancora con una punta di livore - E' un dato di fatto. Non č stato facile ripartire''.
    Calciopoli dunque c'entra ancora molto su quello che č diventata oggi la Juve. Ma, secondo Buffon, anche gli arbitri sono cambiati, anche se ancora gli brucia l'errore di Rocchi contro il Genoa (''io il fischio l'ho sentito''). ''Dopo Calciopoli sono cambiati con le grandi, ora la sudditanza č quasi inesistente. In passato certe cose non accadevano molto a noi come ad altri. Ora per mostrare una certa trasparenza si eccede nel punire le grandi squadre''. Buffon si sente ancora un giocatore da Juve, a cambiare maglia proprio non ci pensa. ''Io cedibile? Non sono pronto - dice - E poi non ho avuto proposte''.
    Quando č arrivato dal Parma č stato pagato 105 miliardi di vecchie lire: ''Oggi a 31 anni valgo 50-60 milioni, sono stato quindi un buon investimento''. Certo questa Juve non č come quella di Lippi. ''Ranieri č bravo - dice l'azzurro - ma ha una squadra diversa da Lippi. Fa sforzi immani ma la strada č difficile''. Nella sua carriera qualche rigore l'ha parato: ''Ma fino a qualche tempo fa non ne subivamo -punge - ma perché stavamo sempre nella meta' campo avversaria...''.

Poi racconta la sua depressione e di come ne č uscito: ''Mi ha aiutato andare a una mostra di Chagall a Torino. La vidi tre volte nello stesso giorno, mi ha fatto sentire meglio. Ma ho capito che ero guarito solo all'Europeo 2004 dopo la partita con la Danimarca, quello dello sputo di Totti. Dopo sono ripartito. Ora se ci penso dico che sono stato fortunato, ma mi sono preso anche dei rischi, se andava male chissą la critica... Si vede che c'č una giustizia divina''.

http://www.sportmediaset.it/calcio/a...olo22446.shtml

keto jan fjalet e bufonit per interin.
    vari leshte

=ஜ۩۞۩ஜ= Maska e toni007
    Anėtarėsuar
    02-03-2009
    Vendndodhja
    Ne vendin e Shqiponjave
    Postime
    3,266
    e kupton edhe vete buffon qe po i vine fundi aventures te tij te juventusi dhe tani flet pa ndrojtje.....

Anėtarėsuar
    14-11-2004
    Postime
    2,806
    juvja ne vend qe te forcoj skuadren shkon e nxjerr ne shitje buffon.

ec e kuptoji keta kundershtaret.

jo per gje por fitojm ne me leht kampionatet.
    vari leshte

=ஜ۩۞۩ஜ= Maska e toni007
    Anėtarėsuar
    02-03-2009
    Vendndodhja
    Ne vendin e Shqiponjave
    Postime
    3,266
    Tronketi Provera Thote Ne Nje Deklarate Se Per 100 Mln Euro E Shesim Me Vrape Ibraimoviēin .....ishalla Do Zoti E Shesin Para Te Shtunes .......

i/e regjistruar Maska e puroshkodran
    Anėtarėsuar
    07-02-2008
    Postime
    3,635
    Citim Postuar mė parė nga toni007 Lexo Postimin
    Tronketi Provera Thote Ne Nje Deklarate Se Per 100 Mln Euro E Shesim Me Vrape Ibraimoviēin .....ishalla Do Zoti E Shesin Para Te Shtunes .......
    kush pagun 100 milion per ibrahimoviē mor burre.....

Anėtarėsuar
    14-11-2004
    Postime
    2,806
    Citim Postuar mė parė nga puroshkodran Lexo Postimin
    kush pagun 100 milion per ibrahimoviē mor burre.....
    i paguani ju per ronaldinjon dhe je me per ibren
    vari leshte

Faqja 21 prej 51 FillimFillim ... 11192021222331 ... FunditFundit

Tema tė Ngjashme

1. Manchester United
    Nga OO7 nė forumin Sporti nėpėr botė
    Pėrgjigje: 726
    Postimi i Fundit: 08-04-2010, 12:13
  2. FC Barcelona
    Nga DoLpHiN nė forumin Sporti nėpėr botė
    Pėrgjigje: 501
    Postimi i Fundit: 15-09-2009, 21:14

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •