Nese ja arrine, i lumte...!
Por nuk shoh mundesi reale te ndryshimit te rrjedhave, pa perfshirjen se paku te AAK-se ose NISMA.
AAK resp. R. Haradinaj nuk fiton absolutisht asgje nese behet pjese e vazhdimit te qeverise Thaci apo te ndonje qeverie te ngjashme me PDK-ne.
Shumicen e puneve me Serbien edhe keshtu i kane perfunduar gjate mandatit te kaluar, eshte thy akulli, keshtu qe nuk ka pengesa te medha per nje koalicion qeverises te shumices ( edhe me perkrahje te rezervuar te LVV-se) .
Nese amerikanet, gjermanet dhe BE vertete do ishin kunder nje koalicioni te tille, ky veshtire qe do te formohej qysh ne fillim.
Keshtu qe, kismet koft!"Presidentja e Zarfes" qe duket se eshte nje nder shpresat e funtit te Thaci&Co do te dorezohet me shpjete sec shpreson ndonjeri prej tyre.
Ose ndoshta mund t'i ndihmojne sadopak "votat e Kazakistanit" per Pacollin...
.....Lexues bash deshta me te vet, qysh ke ajo kenga, jena gezu or jena gezu, se me kan trullu keto zgjedhje,
Te lutem nese nuk e din vete llapin se ju nje jeni,![]()
Sorkadhe_Kelcyre (10-06-2014)
Enver Hasani: Opozita nuk mund tė krijojė qeverinė
Publikuar: E marte 10 Qershor 2014,
Kryetari i Gjykatės Kushtetuese, Enver Hasani, nė librin e tij Komentar, e ka bėrė interpretimin e nenit 95 tė Kushtetutės sė Kosovės qė flet pėr Zgjedhjen e Qeverisė, dhe sipas interpretimit del se Presidentja gjithsesi duhet tė emrojė kandidat pėr kryeministėr tė mandatuarin e partisė politike ose koalicionit qė ka fituar zgjedhjet.
Neni 95, Pika 1, nė Kushtetutėn e Kosovės thotė: Pas zgjedhjeve, Presidenti i Republikės sė Kosovės i propozon Kuvendit kandidatin pėr Kryeministėr, nė konsultim me partinė politik ose koalicionin (parazgjedhor v. ime) qė ka fituar shumicėn e nevojshme nė Kuvend pėr tė formuar Qeverinė.
Termi koalicion, nė kuptim tė kėtij paragrafi, sipas Hasanit, i referohet njė koalicioni parazgjedhor, dhe jo njė koalicioni pas zgjedhor, kur disa parti politike apo nisma qytetare kanė garuar me njė listė tė pėrbashkėt deputetėsh pėr Kuvendin e Kosovės.
Arsyetimi i argumentit tė fundit lidhet me faktin qė ky nen pėrcakton qė kandidatura rrjedh nga partia apo koalicioni qė ka fituar votat e nevojshme. Pra, termi ka fituar i referohet njė gjendjeje ku njė koalicion parazgjedhor ka garuar me njė listė tė pėrbashkėt tė kandidatėve pėr deputetė, dhe jo njė koalicioni qė mund tė lindė pas konstituimit tė Kuvendit, shkruan Hasani nė librin komentues tė Kushtetutės sė Kosovės.
Duhet thėnė gjithashtu se termi shumicėn e votave i referohet shumicės sė ulėseve nė Kuvend, dhe jo votave qytetare/popullore, meqė ka mundėsi qė njė parti/koalicion qė ka fituar shumicėn e ulėseve nė Kuvend tė mos ketė edhe shumicėn popullore tė votave. Ky paragraf, prandaj, i referohet shumicės sė ulėseve nė Kuvend, qė praktikisht i bie shumicės sė deputetėve nė Kuvend, shkruan Hasani.
Megjithatė, pyetja ėshtė se ēfarė do tė ndodhte nėse nė Kuvend nuk ka asnjė parti/koalicion parazgjedhor qė ka shumicėn e nevojshme pėr tė formuar qeverinė, dhe se kujt duhet drejtuar presidenti i republikės pėr tia kėrkuar kandidaturėn qė duhet propozuar pėr kryeministėr?
Paragrafi nė fjalė nuk jep shpjegim se ēfarė duhet bėrė nė njė situatė tė tillė. Megjithatė, sikur del logjikshėm se presidenti i republikės nė njė rast tė tillė duhej tė ishte i detyruar qė tė konsultonte partinė/koalicionin parazgjedhor qė ka fituar shumicėn e votave pėr tė formuar qeverinė pėr tė marrė emrin e kandidatit qė ai do ta propozonte pėr kryeministėr nė Kuvend, shkruan kryetari i Gjykatės Kushtetuese.
- See more at: http://lajmi.net/presidentja-se-pari....fApHl61x.dpuf
Kryetari i Gjykatės Kushtetuese, Enver Hasani, nė librin e tij Komentar, e ka bėrė interpretimin e nenit 95 tė Kushtetutės sė Kosovės qė flet pėr Zgjedhjen e Qeverisė, dhe sipas interpretimit del se Presidentja gjithsesi duhet tė emrojė kandidat pėr kryeministėr tė mandatuarin e partisė politike ose koalicionit qė ka fituar zgjedhjet.
Neni 95, Pika 1, nė Kushtetutėn e Kosovės thotė: Pas zgjedhjeve, Presidenti i Republikės sė Kosovės i propozon Kuvendit kandidatin pėr Kryeministėr, nė konsultim me partinė politik ose koalicionin (parazgjedhor v. ime) qė ka fituar shumicėn e nevojshme nė Kuvend pėr tė formuar Qeverinė.
Termi koalicion, nė kuptim tė kėtij paragrafi, sipas Hasanit, i referohet njė koalicioni parazgjedhor, dhe jo njė koalicioni pas zgjedhor, kur disa parti politike apo nisma qytetare kanė garuar me njė listė tė pėrbashkėt deputetėsh pėr Kuvendin e Kosovės.
Arsyetimi i argumentit tė fundit lidhet me faktin qė ky nen pėrcakton qė kandidatura rrjedh nga partia apo koalicioni qė ka fituar votat e nevojshme. Pra, termi ka fituar i referohet njė gjendjeje ku njė koalicion parazgjedhor ka garuar me njė listė tė pėrbashkėt tė kandidatėve pėr deputetė, dhe jo njė koalicioni qė mund tė lindė pas konstituimit tė Kuvendit, shkruan Hasani nė librin komentues tė Kushtetutės sė Kosovės.
Duhet thėnė gjithashtu se termi shumicėn e votave i referohet shumicės sė ulėseve nė Kuvend, dhe jo votave qytetare/popullore, meqė ka mundėsi qė njė parti/koalicion qė ka fituar shumicėn e ulėseve nė Kuvend tė mos ketė edhe shumicėn popullore tė votave. Ky paragraf, prandaj, i referohet shumicės sė ulėseve nė Kuvend, qė praktikisht i bie shumicės sė deputetėve nė Kuvend, shkruan Hasani.
Megjithatė, pyetja ėshtė se ēfarė do tė ndodhte nėse nė Kuvend nuk ka asnjė parti/koalicion parazgjedhor qė ka shumicėn e nevojshme pėr tė formuar qeverinė, dhe se kujt duhet drejtuar presidenti i republikės pėr tia kėrkuar kandidaturėn qė duhet propozuar pėr kryeministėr?
Paragrafi nė fjalė nuk jep shpjegim se ēfarė duhet bėrė nė njė situatė tė tillė. Megjithatė, sikur del logjikshėm se presidenti i republikės nė njė rast tė tillė duhej tė ishte i detyruar qė tė konsultonte partinė/koalicionin parazgjedhor qė ka fituar shumicėn e votave pėr tė formuar qeverinė pėr tė marrė emrin e kandidatit qė ai do ta propozonte pėr kryeministėr nė Kuvend, shkruan kryetari i Gjykatės Kushtetuese.
- See more at: http://lajmi.net/presidentja-se-pari....fApHl61x.dpuf
Kryetari i Gjykatės Kushtetuese, Enver Hasani, nė librin e tij Komentar, e ka bėrė interpretimin e nenit 95 tė Kushtetutės sė Kosovės qė flet pėr zgjedhjen e Qeverisė, dhe sipas interpretimit del se Presidentja gjithsesi duhet tė emrojė kandidat pėr kryeministėr tė mandatuarin e partisė politike ose koalicionit qė ka fituar zgjedhjet.
Neni 95, Pika 1, nė Kushtetutėn e Kosovės thotė: Pas zgjedhjeve, Presidenti i Republikės sė Kosovės i propozon Kuvendit kandidatin pėr Kryeministėr, nė konsultim me partinė politik ose koalicionin (parazgjedhor v. ime) qė ka fituar shumicėn e nevojshme nė Kuvend pėr tė formuar Qeverinė.
Termi koalicion, nė kuptim tė kėtij paragrafi, sipas Hasanit, i referohet njė koalicioni parazgjedhor, dhe jo njė koalicioni pas zgjedhor, kur disa parti politike apo nisma qytetare kanė garuar me njė listė tė pėrbashkėt deputetėsh pėr Kuvendin e Kosovės.
Arsyetimi i argumentit tė fundit lidhet me faktin qė ky nen pėrcakton qė kandidatura rrjedh nga partia apo koalicioni qė ka fituar votat e nevojshme. Pra, termi ka fituar i referohet njė gjendjeje ku njė koalicion parazgjedhor ka garuar me njė listė tė pėrbashkėt tė kandidatėve pėr deputetė, dhe jo njė koalicioni qė mund tė lindė pas konstituimit tė Kuvendit, shkruan Hasani nė librin komentues tė Kushtetutės sė Kosovės.
Duhet thėnė gjithashtu se termi shumicėn e votave i referohet shumicės sė ulėseve nė Kuvend, dhe jo votave qytetare/popullore, meqė ka mundėsi qė njė parti/koalicion qė ka fituar shumicėn e ulėseve nė Kuvend tė mos ketė edhe shumicėn popullore tė votave. Ky paragraf, prandaj, i referohet shumicės sė ulėseve nė Kuvend, qė praktikisht i bie shumicės sė deputetėve nė Kuvend, shkruan Hasani, transmeton lajmi.net. Megjithatė, pyetja ėshtė se ēfarė do tė ndodhte nėse nė Kuvend nuk ka asnjė parti/koalicion parazgjedhor qė ka shumicėn e nevojshme pėr tė formuar qeverinė, dhe se kujt duhet drejtuar presidenti i republikės pėr tia kėrkuar kandidaturėn qė duhet propozuar pėr kryeministėr? Paragrafi nė fjalė nuk jep shpjegim se ēfarė duhet bėrė nė njė situatė tė tillė. Megjithatė, sikur del logjikshėm se presidenti i republikės nė njė rast tė tillė duhej tė ishte i detyruar qė tė konsultonte partinė/koalicionin parazgjedhor qė ka fituar shumicėn e votave pėr tė formuar qeverinė pėr tė marrė emrin e kandidatit qė ai do ta propozonte pėr kryeministėr nė Kuvend, shkruan kryetari i Gjykatės Kushtetuese.
Ja shpjegimi qė ėshtė dhėnė nė komentet e Kushtetutės, Neni 95
1. Pas zgjedhjeve, Presidenti i Republikės sė Kosovės i propozon Kuvendit kandidatin pėr Kryeministėr, nė konsultim me partinė politike ose koalicionin qė ka fituar shumicėn e nevojshme nė Kuvend pėr tė formuar Qeverinė.
2. Kandidati pėr Kryeministėr, jo mė vonė se pesėmbėdhjetė (15) ditė pas emėrimit, paraqet pėrbėrjen e Qeverisė para Kuvendit tė Kosovės dhe kėrkon miratimin nga ana e Kuvendit.
3. Qeveria konsiderohet e zgjedhur nėse merr shumicėn e votave tė tė gjithė deputetėve tė Kuvendit tė Kosovės.
4. Nėse pėrbėrja e propozuar e Qeverisė nuk merr shumicėn e votave tė nevojshme, Presidenti i Republikės sė Kosovės, brenda dhjetė (10) ditėsh emėron kandidatin tjetėr sipas sė njėjtės procedurė. Nėse as herėn e dytė nuk zgjidhet Qeveria, atėherė Presidenti i Kosovės i shpall zgjedhjet, tė cilat duhet tė mbahen jo mė vonė se dyzet (40) ditė nga dit a e shpalljes sė tyre.
5. Nėse Kryeministri jep dorėheqjen ose pėr arsye tė tjera, posti i tij/saj mbetet i lirė, Qeveria bie, dhe Presidenti i Republikės sė Kosovės, nė konsultim me partitė politike ose koalicionin qė ka fituar shumicėn nė Kuvend, mandaton kandidatin e ri, pėr tė formuar Qeverinė. - 38 -
6. Anėtarėt e Qeverisė pas zgjedhjes, japin betimin para Kuvendit. Teksti i betimit rregullohet me ligj.
![]()
Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.
hahaha, jo moj kesaj here veq ka i here kemi votu hahaha . Ama fort fort qe priton a din mundemi me ta kry edhe kete sherbim
Prishtina75, une jam shume i qet dhe stabel thjesht po kam qef me debatu asgja ma shume, jam perkrahs i keqes ma te vogel sepse t'mire nuk po ka. E ne kendveshtrimin tim e keqja ma e vogel ka qen PYDYKYPo me dhimbni se nuk ka me ju zgjat shume gzimi haaaaahahahahaha
Kjo ka vlefshmeri vetem per zgjedhjet dhe gjate procesit zgjedhor qe fillon me daten X dhe perfundon me certifikimin e rezultateve dhe shperndarjen e mandateve...
Pasataj parimisht cdo deputete eshte i lire te vendos si te deshiroje. Per parti qe ishin pjese e koalicionit paralektoral te mos flasim fare.
Shembull prominent eshte p.sh. kalimi i Lamaj nga VV ne LDK.
Koalicionet e tilla behen kryesisht per te fituar me shume vota. Per partine e madhe per te mbrojtur apo arritur "primatin" e partise se pare, eventualisht edhe fraksionit me te madh ne Kuvend, qe pastaj mund te sjelle edhe perparesi dhe lehtesira tjera gjate procedurave zgjedhore etj. ne Parlament. Partia me e madhe e koalicionit paralektoral njekohesisht shpreson se si partia dhe eventualisht fraksioni me i forte do te kete te drejten e propozimit dhe te nominimit per formimin e qeverise se ardhshme, natyrisht duke shpresuar ne gjetjen e partnereve te nevojshem ne Kuvend.
Per parti te vogla interesi kryesor eshte kalimi i pragut zgjedhor (5%), te cilin si te vetme nuk do mund ta kalonin.
Ne rastin konkret Thaci dhe PDK, nese nuk ndodh ndonje e papritur dhe nuk mund te formojne qeverine e ardhshme, vetem sa e kane demtuar dukshem PDK-ne duke i futur ne vende prominente te listes se paku 5, nese jo me shume, deputete te ardhshem, te cilet nuk do te jene te PDK-se.
Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Antiproanti : 10-06-2014 mė 17:18
Llap kqyr mos po gjen diqka ne kushtetut te serbis a te frances, si perforcim hesapi de,![]()
Krijoni Kontakt