Postuar mė parė nga drague ich liebe euch alle Wir lieben dich auch Postuar mė parė nga Linda5 Pershendetje per te gjithe Shqiptaret ne Gjermani Kalofshit nje fund jave te kendshme dhe nje jav qe vjen te bukur Pershendetje dhe i uroj rrug te mbare te gjithve qe shkojn me pushime L.G Pershendetje edhe per ty. Ishe a do shkosh per pushime? Rrofsh per ate urimin e fundit
Elegance is an attitude.
Postuar mė parė nga angelina o2 Wir lieben dich auch Pershendetje edhe per ty. Ishe a do shkosh per pushime? Rrofsh per ate urimin e fundit Do shkoj ...ich flige morgen ,und du am 29 Te pershendes dhe ty
Wir leben alle unter dem gleichen Himmel, aber wir haben nicht alle den gleichen Horizont.
@linda und Drague Eben so
Postuar mė parė nga Linda5 Do shkoj ...ich flige morgen ,und du am 29 Te pershendes dhe ty weeeeeeeeeeeeee fluturim te mbare atehere e kalofsh bukur ( shijoje ne maksimum ate diellin atje ) Nö, ich fliege nicht, wir fahren dahin dieses Mal. Es wird anstrengend sein, aber wird auch bestimmt viel Spaß machen Pushime te mbara e viel Spaß
Postuar mė parė nga Linda5 Do shkoj ...ich flige morgen ,und du am 29 Te pershendes dhe ty Gute Reise honey ! Ich reise heute nach Ibiza Viel Spass !
Jeto sot se neser nuk i dihet
ihr macht die liebe die gut macht ca kam shkrujt se di po ju pershnes
mos luj se sta quj
Pershendetjer te gjithe Shqiptareve ne Gjermani, Ju uroj nje jave sa me te mbare.......dhe pushime te kendshme atyreve qe do te bejne. Guten nacht
Postuar mė parė nga Daniel Maker http://www.youtube.com/watch?v=RCObP5Os5Uc ihr macht die liebe die gut macht ca kam shkrujt se di po ju pershnes Der satz ist falsch... Apo jo goca e Bules Genug Danielo ,mos shkruj mo hahaha
L'invidia e la forma piu sincera di ammmmirazione.
Postuar mė parė nga saura Der satz ist falsch... Apo jo goca e Bules Genug Danielo ,mos shkruj mo hahaha jom zeneli miiiiii doja me shkrujt boni dashnin se dobsoheni ihihihi du gehst schlafen saura
Postuar mė parė nga izabella Pershendetjer te gjithe Shqiptareve ne Gjermani, Ju uroj nje jave sa me te mbare.......dhe pushime te kendshme atyreve qe do te bejne. Guten nacht Ich wunsch euch Alles Liebe ,morgen fliege ich in ALBANIENNNNNNNNNNN Wer kommt mit mir???? IZABELLA edhe ty cdo te mire dhe pushime te kendeshme
"Man sieht nur mit dem Herzen gut. Das Wesentliche ist für das Auge unsichtbar."
Rregullat e Forumit
Krijoni Kontakt