Adriana Lima
Adriana Lima
Un amigo verdadero es algien que cree en ti aunque tu hayas dejado de creer en ti mismo.
Katherine Heigl
Eva Longoria
Penelope Cruz
Un amigo verdadero es algien que cree en ti aunque tu hayas dejado de creer en ti mismo.
Anna Kournikova
Jessica Simpson
Debra Messing
e dija qe shume vipa jan te shumtuara po nuk ishin te lyera po qe ishin kaq shume nuk e dija.
as njerra nuk esht e mire pa makjazh!
po keto vipet shqiptare si do jene pa makjazh
po qe kaq te shemtuara te ishin keto hollywudet se besoja
JO SEKS PARA MARTESE
Kathy Griffin
Kim Kardashian
Eve
shikoeni ju meshkuj te keti forumi sa te"bukura" jan keto vipat hahahahaha....eh ne shqiptaret jemi dhe pa makeup te mira.....
po tani do kishit akoma qef me dal me keto te bukurat ju, me J Lo pershmebull eva longoria etj etj hahahaha po kini kujdes se po ju kap zemra hahahaha...
edija qe nuk ishin gje se i kam pa ne internet..normal ato lyen behen etj etj normal qe do dalin sexy pastaj po me i pas ne shpi te kap frika hahahaha
zemra ime tull shpirti jot llac dashurija jon pallat 15 kac
vertet, na sillni naj foto before and after make up te femrave vip-e shqiptare?![]()
Lost time is never found again.
-Benjamin Franklin-
Eshte cik e veshtire, se keto te tonat nuk ben vaki te dalin pa lyer, mundesisht edhe kur flene
Ja Mihrije Braha psh (edhe pse nuk eshte fare pa tualet ketu)
Cilieta ne plazh
Krijoni Kontakt