Close
Duke shfaqur rezultatin 1 deri 2 prej 2
  1. #1
    i/e regjistruar Maska e Xhuxhumaku
    Antarsuar
    19-11-2003
    Vendndodhja
    sopr'un'curva
    Postime
    11,936
    Faleminderit
    21
    145 falenderime n 125 postime

    Lidhja e Kombeve dhe minoritetet n Shqipri

    Lidhja e Kombeve dhe minoritetet n Shqipri

    Prof.Dr. beqir META
    Drejtor i Muzeut Historik Kombtar


    Shqipria jo vetm ndoqi nj politik liberale dhe mirkuptimi ndaj minoriteteve, por gjithashtu si organizmat shtetrore ashtu dhe ato joqeveritare demonstruan n institucionet e n konferencat ndrkombtare nj frym t spikatur liberale n qndrimin ndaj pakicave.
    Ky qndrim, q ndryshonte shum nga ambienti ballkanik prreth saj, mendoj se lidhet me tre arsye kryesore:
    S pari, me faktin q Shqipria vazhdimisht ka qen nj shtet i dobt dhe nn presionin e fuqishm t fqinjve t saj.
    S dyti, ndryshe nga vendet e tjera Ballkanike, n Shqipri nuk u zhvillua fenomeni i hipernaci-onalizmit. Ky prfundim bhet shum i qart po ti hedhim nj sy dokumentacionit t administrats shtetrore shqiptare n vitet 2030 t shekullit t kaluar dhe shtypit e letrsis s asaj periudhe.
    S treti, Shqipria dhe shqiptart kishin nj aspirat dhe mentalitet shum t konsoliduar, pr t qen model n bashkjetesn me pakicat. Kjo, ka t bj me konstruktin shpirtror dhe poltik t kombit ton, por dhe me aspiratat dhe dshirat q ka patur ai, pr t ndikuar me kt qndrim tek fqinjt q, edhe ata ti trajtonin n mnyr humane e korrekte shqiptart, q jetonin n trojet e veta t aneksuara nga kto shtete.
    I till ishte qndrimi i delegacionit shqiptar n Lidhjen e Kombeve. N takimin e Komisionit Politik, q u zhvillua n Gjenev n 20 shtator 1930, kryetari i Delegacionit shqiptar Mehdi Frashri krkoi q t formohej nj komision i prhershm i LK, pr t ndjekur problemet e minoriteteve. Ky ishte nj propozim shum i avancuar, efektiv, q synonte mbrojtjen e minoriteteve. Mirpo, ai u kundrshtua nga prfaqsuesit franko britanik, t cilt n kt koh ndiqnin nj politik konservatore kundrejt t drejtave t minoriteteve. Prfaqsuesi francez, Briandi, theksoi se pakicat krkonin t drejta t kombinuara dhe procedura ekzistuese pr mbrojtjen e tyre e miratuar unanimisht jepte t gjitha garancit, pr t zgjidhur me drejtsi t plot ankesat individuale. Ndrsa, lidhur me propozimin e M. Frashrit, ai pohoi se, reklamimi kolektiv i problemeve t minoriteteve nga komisioni permanent shum shpejt, do t rrezikonte paqen. Qndrime t tilla liberale mbajti delegacioni shqiptar edhe n konferencat jo qeveritare ballkanike. Ky qndrim dallonte thelbsisht nga qndrimet e delegacioneve t shteteve t tjera t rajonit.
    Ndonse Lidhja e kombeve kishte dshtuar trsisht pr t mbrojtur t drejtat e minoriteteve shqiptare n Greqi dhe Jugosllavi, nuk ngurronte t ishte e rrept dhe ekzigjente ndaj t gjitha akuzave, q parashtronin grekt dhe jugosllavt kundrejt qeverive shqiptare pr trajtimin e minoriteteve apo pr probleme t tjera. Kshtu n shtator t vitit 1932 Sekretari i LK Eric Drumond i shprehu ankesa e dyshime prfaqsuesit shqiptar pr ndrhyrjen e qeveris shqiptare n punt e kishs ortodokse n Shqipri dhe pr disa incidente q kishin ndodhur n Delvin. Ai pohoi se qeveria shqiptare pr t respektuar zotimet e marra n LK duhej t mos ndrhynte n konviksionin fetar t grekofonve dhe t mos i burgoste kta njerz.
    N t vrtet qeveria shqiptare nuk kishte ndrhyr n shtjet fetare t grekofonve por ai ishte i keqinformuar nga propaganda greke e cila po sulmonte krijimin dhe konsolidimin e KOASH. Pr tu br ball ktyre akuzave, ather prfaqsuesi shqiptar i krkoi Sekretarit t Prgjithshm t LK q t drgohej nj komision hetimor, i cili t hetonte pr trajtimin e pakics grekofone. Por ai krkoi prej tij q LK t ushtronte t njjtin presion edhe ndaj Greqis e cila nuk i kishte dhn asnj t drejt minoritetit shqiptar.
    Por ballafaqimi m i fort n Lidhjen e Kombeve u b n vitin 1935, pas shtetzimit t t gjitha shkollave private nga qeveria shqiptare n zbatim t Artikujve 206 e 207 t Statutit t Mbretris Shqiptare t vitit 1933.
    Pas ankesave t disa prfaqsuesve t minoritetit grekofon, t cilat u prpiluan me ndrhyrjen e konsujve grek n Shqipri, kshilli i LK miratoi nj resolute, e cila i krkonte Gjykats s Hags t shprehte mendimin e saj nse justifikimi i qeveris shqiptare se, mbyllja e shkollave private n Shqipri prbnte nj mas t prgjithshme t aplikuar ndaj shumics, ashtu edhe ndaj pakicave, ishte n prputhje me shpirtin e prgjithshm t Deklarats s Shqipris t, 2 tetorit 1921 dhe n konformitet me Art. 5, paragrafin e I t ksaj Deklarate; Dhe nse ishte kshtu, ather, a mundej kshilli i LK , n baz t paragrafit II t Art., t lartprmendur, t formulonte rekomandime q shkonin prtej prcaktimeve t paragrafit t par.
    Qeveria shqiptare u prpoq shum q ti mbronte pikpamjet e saj n arenn ndrkombtare. Ministri i Shqipris n Londr u prpoq t mbronte veprimin e Shqipris pr shtetzimin e shkollave, por zyrtart britanik iu shmangn debateve pr kt shtje, ndrsaj njri prej tyre, Filip Carr i tha atij, se tashm shtja ishte n duart e njerzve t ligjit t cilt padyshim, do t jepnin mendimin e tyre pavarsisht dhe n prputhje me parimet ligjore. Qeveria shqiptare u prpoq t arrinte edhe nj marrveshje me qeverin greke para se shtja t gjykohej n Hag dhe kshtu, t mos zhvillohej procesi gjyqsor. Bisedimet ishin t vshtira, pasi gjat zhvillimit t tyre pala greke u tregua intrasigjente dhe megjithse ajo pranonte se shtetzimi i shkollave ishte nj mas e prgjithshme e aplikuar n Shqipri dhe nuk cnonte nivelin e msimit t gjuhs greke, kmbngulte pr ruajtjen e shkollave private, duke iu referuar statusit, q ato kishin patur gjat kohs s sundimit turk dhe duke i par si mjete t propagands s saj politike n zonn e minoritetit dhe m gjer.
    Megjithkt, n fund t shkurtit 1935 edhe Sekretari i Prgjithshm i LK u shpreh kundr trheqjes s shtjes nga Gjyqi i Hags, kshtu q prpjekjet e mtejshme pr kompromis u bn t pakuptimta.
    Seanca e par e Gjykats s Hags u el m 11 mars. Avokati i Shqipris ishte Prof. G. Gidel, ndrsa avokati i Greqis ishte Prof. N. Politis. Nga pala shqiptare n Gjyq merrte pjes edhe Kryetari i Kshillit t Shtetit, Mehdi Frashri me cilsin e agjentit t qeveris shqiptare ndrsa si agjent pr paln greke ishte G. Lagondakis, i cili ishte Ministr i Greqis n Hag. Politis n mbrojtjen e tij u mbshtet n tre argumente: konsideratat historike, politike, morale e juridike. Si raportonte Mehdi Frashri meqense kondita e egalitetit (barazis) e shtrengonte si nj dar, ai eli nj rrug tjetr, duke thn se n nenin 5 te Deklarats Shqiptare ekzistonin disa fraza q kishin patur si qllim q pr minoritetet n Shqipri t adoptohej nj sistem i jashtzakonshm, domethn q atyre u ishte akorduar nj lloj privilegji. Ai donte pra t lirohej nga shtrngesa e kushtit egalite de traitements (trajtim i barabart) q prmbante neni 5. Sipas Politisit fjala maintenant q u referohej shkollave minoritare nuk ekzistonte n tekstet e tjera t minoriteteve kshtu q me kmbnguljen e prfaqsuesit grek t athershm, Dendramisit, ishte vn fjala maintenir, pr t ruajtur autonomin shkollore q gzonin minoritetet m par dhe meqense sipas tij mazhoranca nuk e kishte patur nj gj t ktill, egaliteti ktu nuk kishte vend. Kshtu q t njihej si nj e drejt e veant e minoritetit.
    S dyti sipas Politisit, fjala avenir n Deklaratn shqiptare q i referohej mosndryshimit t ligjeve, nuk ekzistonte n traktate t tjera dhe ishte vn posarisht pr shkak t gjendjes speciale t Shqipris. Si argument t tret ai prmendi frazn e rekomandimeve dhe pastaj faktin q mazhoranca shqiptare nuk kishte patur komunitete, pra kshtu ekzistonte nj situat e veant.
    Mehdi Frashri, i kundrshtoi kto argumente. N rradh t par ai rrzoi argumentin kryesor t tij q lidhej me fjaln maintenir, duke argumentuar se shkollat e komuniteteve grekofone nuk ekzistonin n kohn e Deklarats Shqiptare. Ai shpjegoi se shkollat e komuniteteve pr t cilat fliste Politisi kishin ekzistuar n kohn e Turqis dhe jo n vitin 1921, dhe Drgata Shqiptare e asaj kohe n LK e dinte se kto shkolla nuk ekzistonin, por ekzistonin vetm shkollat grekofone q mbaheshin me fondet e qeveris shqiptare, gj q shprehej edhe n paragrafin 4 t memorandumit t qeveris shqiptare n prgjigje t pretendimeve q kishte shfaqur ather Dendranisi.
    Duke u gjendur n vshtirsi nga kto kundrargumente, Politis prmendi privilegjet e dikurshme t Patriarkans, t cilat i konsideroi nj t drejt t fituar; Protokollin e Korfuzit, Protokollin e Kapshtics dhe marrveshjen Titoni Venizellos t vitit 1919. Prfaqsuesi shqiptar i kundrshtoi t gjitha kto pretendime duke argumentuar se ato ishin episode historike jodefinitive t cilat nuk kishin vler reale juridike n kt koh.
    Gjykata e Hags e dha opinionin e saj me shumic votash (8 kundr 3) se krkesa e qeveris shqiptare qe ndalimi i shkollave private n Shqipri t konsiderohej si nj mas e prgjithshme e aplikuar si ndaj shumics ashtu dhe ndaj pakics dhe se ajo ishte konform me tekstin e frymn e Art. 5 paragrafit 1 t Deklarats, s 2 tetorit 1921 nuk ishte e bazuar mir1
    Shumica e bazoi kt opinion n kto argumenta: se heqja e ktyre institucioneve, t cilat n vetvete mund t knaqin krkesat e veanta t grupeve minoritare dhe zvendsimi i tyre me institucione shtetrore, do ta shkatrroj kt barazi t trajtimit sepse efekti i saj do t jet mohimi i minoritetit prej institucioneve t nevojshme pr t, ndrsa mazhoranca do t vijoj t plotsoj kto nevoja me institucionet e krijuara nga shteti.
    Pra opinioni i Gjykats bazohej n konceptin se shteti ishte i shumics dhe ishte i huaj pr minoritetet. Shkollat private u konsideruan si thelbsoe pr t br t mundur q minoriteti t gzonte t njjtin trajtim si dhe shumica. Gjykata pohoi se antart e minoritetit duhet gjithmon t gzojn t drejtat e prcaktuara n Deklarat madje edhe t drejta m t gjera se ato q shteti u ka akorduar shtetasve t tjer. E drejta e prcaktuar n Deklarat u interpretua prej saj si minimumi i nevojshm pr t garantuar barazi efektive, reale midis shumics e pakics.
    Por kto argumente u kontestuan nga pakica e Gjykats prej tre antarsh midis t cilve ndodhej Presidenti i Gjykats, juristi i shquar britanik Cecil Hurst. Ata nuk e pranuan se mbyllja e shkollave private n Shqipri ishte n kundrshtim me Deklaratn Shqiptare t 2 tetorit 1921. Ata theksonin se Art. 5 par. 1 i Deklarats Shqiptare nuk kishte pr qllim q ti jepte minoritetit nj t drejt t pakushtzuar.
    Ata pohonin se Drejtsia ndrkombtare duhet t procedoj mbi bazn e zbatimit t kushteve t traktateve paansisht n raport me t drejtat e shtetit dhe t drejtat e minoritetit dhe metoda pr ta br kt sht q t pranohen termat e traktatit (Deklarats) sa m plotsisht, q t jet e mundur, pasi ata plotsojn vullnetin e prbashkt t palve.
    Pakica gjithashtu e konsideroi opinionin e shumics, si nj shmangje nga parimet themelore t Traktatit t Minoriteteve t cilat ishin shprehur qartsisht n letrn e Presidentit t Konferencs s Paqes s Parisit, Klemanso m 1919.
    Pakica krkoi q Deklarata shqiptare t interpretohej njlloj si gjith traktatet e tjera, pasi n rast t kundrt detyrimet e shteteve t ndryshme t lidhura me kt traktat do t bheshin divergjente.
    N kto traktate, do t bhej e qart se objekti dhe qllimi i tyre ishte eliminimi i diskriminimit. Edhe letra e lartprmendur shpjeguese e Klemansos shpjegonte egzaktsisht se qllimi ishte q minoriteteve tu sigurohej nj e drejt e barabart me at q gzonte mazhoranca dhe jo tu siguronte atyre t drejta t pakushtzuara.
    Pakica shprehu opinionin se, n vitin 1921 qeveria greke kishte br krkesa, q shkonin prtej prcaktimeve t nj traktati normal pr minoritetet, se Shqipris nuk i ishte krkuar ndonjher nga LK q t pranonte klauzola t tilla, dhe as ajo nuk kishte dhn ndonjher plqimin,se do ti pranonte ato. Trajtimi i barabart ishte gjithka q traktatet e minoriteteve kishin krkuar.
    N prfundim ata theksonin: Ekzaminimi i tekstit t Deklarats s vitit 1921 i marr n trsi nuk e konfirmonte pikpamjen se qllimi i Par. 1 t Art. 5 ishte q t konfirmonte nj t drejt t pakushtzuar. Interpretimi i tij se ka pasur pr qllim q t jepte nj t drejt t pakushtzuar jo vetm q binte n kundrshtim me kuptimin natyral t fjalve, por nuk merrte parasysh dhe binte n kundrshtim me shpjegimin e prcaktimit prkats n Traktatin Polak q ishte dhn n letrn e Klemansoit, pra pikrisht prcaktimi i tij se qllimi i ktij traktati sht ndalimi i diskriminimit. Pr m tepr ky interpretim nuk merrte parasysh sa duhej ngjarjet q kishin ndodhur dhe q kishin uar n prgatitjen e tekstit t Deklarats dhe veanrisht faktin, se qeveria greke kishte krkuar athere futjen e nj neni, i cili do t afirmonte nj t drejt t pakushtzuar dhe se ajo e kishte br kt krkes duke u bazuar n argumentin, se ishte e domosdoshme q n rastin e Shqipris t shkohej prtej prcaktimeve t zakonshme t traktateve t minoriteteve. Po kshtu, ishte injoruar fakti, se Kshilli, n vend q ta fuste n Deklaratn Shqiptare propozimin grek, prdori nj tekst, q ishte n nj vij me at, q ishte prdorur n traktatet e tjera t minoriteteve.
    N baz t opinionit t shumics s Gjykats s Hags, Kshilli i LK i bri rekomandimet qeveris shqiptare, e cila pranoi q ti zbatonte ato. Por shtja nuk kishte mbaruar ktu. Italia vijoi t bnte presion q t hapeshin shkollat katolike n Shqipri. Qeveria shqiptare tashm po shihte me habi, se si Reporteri i LK dhe Sekretariati i saj, pr qllime politike dhe t shtytur nga prfaqsuesit e qeveris fashiste italiane po prpiqeshin t trajtonin si minoritet pjes t popullsis shqiptare, q kishin besim t ndryshm fetar. Mbreti Zog e porositi Ministrin e Jashtme t kundrshtonte me do kusht kt presion, t cilin, ai e quante jo vetm t padrejt, por shum t kobshm pr kombin dhe shtetin ton Njohja e pakicave fetare pohonte ai, sht shkatrrimi i unitetit kombtar, s paku sht ndalimi i formimit t ktij uniteti Po elet nj port e rrezikshme. T huajt do t mundohen t prfitojn kundr interesave kombtare. Ktu, qndron rreziku dhe duhet t druhemi2.
    Ky ishte nj shembull i qart i tejkalimit t t drejtave dhe i abuzimit me to, si dhe i difekteve e paqartsive, q ishin futur n Deklaratn Shqiptare, t 2 tetorit 1921, e cila ishte prgatitur nga reporteri i athershm i LK Fisher, pa e njohur mir karakterin specifik t shtetit shqiptar, dhe q ishte pranuar nga prfaqsuesi i athershm i Shqipris Fan Noli, nn presionin e athershm t ngjarjeve historike, kur vendit ton i kanosej coptimi nga fqinjt.
    N shtator t vitit 1935, qeveria shqiptare hartoi rregulloren e re t shkollave t minoriteteve, e cila afirmonte rekomandimet e Kshillit t LK. Ajo dshmoi edhe nj her se respektonte angazhimet ndrkombtare. N deklaratn zyrtare shqiptare theksohej, se n marrjen e vendimit pr eljen e shkollave private t minoriteteve Qeveria shqiptare pat parasysh, jo vetm kuptimin juridik t kushteve, q kishte firmosur n vitin 1921, por edhe premtimin zyrtar e t kthjellt t qeveris Helenike, se edhe ajo nga ana e saj do ti respektoj n mnyr t sinqert e t plot detyrimet, q ka kundrejt minoriteteve shqiptare.
    Mirpo, n deklaratn zyrtare t qeveris greke, ky premtim ishte harruar. Pra, Athina nuk donte t linte asnj gjurm zyrtare e publike, se ajo i njihte e i respektonte t drejtat e pakics shqiptare. Dhe ky, sigurisht ishte nj ogur i keq p skenart e ardhshm.
    Sidoqoft, qeveria shqiptare kishte pranuar tashm q tu jepte pakicave nj t drejt, q kishte tiparet e qarta t nj privilegji, dhe q ishte e ngjashme me kapitulacionet, q i ishin imponuar shum dekada m par Perandoris Osmane. Asnj shteti nuk i ishin imponuar klauzola t atilla. M 26 shtator 1935, Komiteti i T Treve i LK mori vendimin pr mbylljen e shtjes s shkollave grekofone, duke shfaqur vlersimin e lart, pr shpejtsin dhe vullnetin e mir, q kishte treguar qeveria shqiptare pr zgjidhjen e ksaj shtje.
    M tej marrdhniet e Shqipris me LK vijuan t mira dhe korrekte dhe Shqipria mbeti deri n fund nj antare e prkushtuar e saj.
    *Kumtes n Kolokiumin Shkencor: Shqipria, Lidhja e Kombeve, dhe Kombet e Bashkuara, t organizuar dje nga Instituti i Historis.

    Tirana-Observer.
    --- La Madre dei IMBECILI e sempre in cinta...

    ---voudou.. ---

  2. #2
    i/e regjistruar Maska e Xhuxhumaku
    Antarsuar
    19-11-2003
    Vendndodhja
    sopr'un'curva
    Postime
    11,936
    Faleminderit
    21
    145 falenderime n 125 postime

    Problemi am n Lidhjen e Kombeve

    Problemi am n Lidhjen e Kombeve


    Autori i Lajmit: Prof. Dr. Fatmira Rama

    N kumtesn time, Problemi am n Lidhjen e Kombeve, jam ndalur n nj periudh kohore t caktuar midis viteve 1923-1926. Por problemi am ka qen prezent n Kombet e Bashkuara edhe m von. Qllimi pse jam ndalur n kto vite, sht se n kt hark kohor 1923-1926 u zbatua edhe mbi popullsin shqiptare Konventa e Lozans e vitin 1923 pr shkmbimin e popullsive greko-turke, me pal kontraktuese Greqin dhe Turqin. Shqipria nuk ishte pal kontraktuese. Por me shprehjen e shkmbimit t muslimanve turq me ata grek, qeveria greke operoi pr t shkmbyer popullsin muslimane shqiptare t amris, madje dhe t Kosturit, Follorins dhe t krahinave t tjera. sht pr tu evidentuar se nj nga qllimet e mia ka qen q pikrisht t v n plan t par, intensitetin e jashtzakonshm t Qeveris Shqiptare, t t gjitha instancave t saj, e sidomos t diplomacis pr ta parandaluar kt fenomen, prpara nnshkrimit t ktij traktati, dhe sigurisht ia arriti, pati nj sukses t kurorzuar me deklaratn e 19 janarit t vitit 1923. Sipas ksaj deklarate prfaqsuesi grek dhe ai turk u zotuan se do t merrnin t gjitha masat q t mos shkmbehej popullsia shqiptare n greqi, duke e par at bllok, d.m.th si pr popullsin shqiptare n amri, ashtu dhe pr trojet e tjera. Kjo deklarat ishte shum e suksesshme sepse kur Shqipria nuk ishte pal kontraktuese n kt traktat, kjo shrbeu si nj mjet shum i fort pr popullsin ame dhe rezistencn e tyre, pr popullsin shqiptare, por edhe pr lidhjen e kombeve q u angazhuan n kt shtje. Duke iu referuar ksaj periudhe pra tre viteve 1923-1926 shtja dhe rezistenca ame, shteti shqiptar dhe Kombet e Bashkuara prbnin nj trinom t pandashm. N vitin 1926 u mbyll zyrtarisht shkmbimi i popullsis shqiptare muslimane nga ana e qeveris greke me at turke. Konkluzioni im sht q prkundr shum shtjeve t tjera, ku Lidhja e Kombeve mund t kritikohet dhe ka vend pr kritika, n kt rast koherencs dhe seriozitetit t Qeveris Shqiptare iu prgjigj edhe nj kosistenc e sekretariatit t Lidhjes s Kombeve pr trajtimin e shtjes ame. Ai, pr mendimin tim, iu prgjigj pozitivisht krkesave t njpasnjshme t qeveris shqiptare, madje ka udhzuar diplomacin shqiptare n momente t veanta, n mnyr t njanshme, do t thoja jozyrtare, se cilat ishin rrugt q duhet t ndiqte ajo pr t parashtruar dhe pr t arritur suksesin. Mua m rezulton nga studimi i seancave t njpasnjshme t Kshillit t Lidhjes s Kombeve, se pati nj politik t studiuar nga t dy palt n akordanc midis shqiptarve dhe Lidhjes s Kombeve, dhe u arrit hap pas hapi nga krijimi i nj komisioni miks, si nj organizm me fuqi t plota pr t siguruar shkmbimin e popullsive greko-turke, po pr t mbrojtur dhe pakicat shqiptare, deri n krijimin e nj komisioni mandator, apo komisioni t prfaqsuesve, n fund t vitit 1924, i cili tashm do t shrbente si nj lev direkte, me nj porosi t veant pr mbrojtjen e ksaj popullsie. Madje nj hap i rndsishm n kt periudh ishte se u ngarkuan edhe prfaqsues shqiptar pran komisionit miks, konkretisht pran dy komisioneve n Epir dhe n Maqedoni, pran ktij komisioni mandator. Sigurisht mund t bhen shum vrejtje, sepse gjendja n terren ishte shum e ndrlikuar, pasi pati manipulime t ktyre komisioneve nga ana e pals greke, pati probleme t shumta t vet popullsis ame, e cila nuk ishte e organizuar n shkalln e duhur, ose m sakt nuk pati nj organizat gjithprfshirse q t artikulonte synimet e saj. Nga ana tjetr u gjendn prpara nj terrori dhe nj presioni t jashtzakonshm. Segmente t caktuara preferuan m mir t shkonin n Turqi se sa t rrinin n Greqi. Pra pavarsisht nga t gjitha kto probleme q ishin prezente dhe mund t bhen kritika dhe ndaj Lidhjes s Kombeve, pr mendimin tim Lidhja e Kombeve n bashkpunim me Qeverin Shqiptare arriti q s fundi t shptoj dika. Pra ia arriti q nga pranvera e vitit 1926, komisioni mandator t shprehu hapur se popullsia shqiptare muslimane n amri nuk dshironte t shprngulej. Pra ajo ishte trrsisht rrnjse, pra ishte trsisht shqiptare. E mbshtetur n kt konkluzion prfundimtar vet qeveria greke, n pranvern e vitit 1926, pikrish t n maj, shpalli zyrtarisht se deklaronte t prjashtuar nga shkmbimi popullsin muslimane n amri, duke e konsideruar si shqiptare dhe se do t binin t gjitha kufizimet q ishin vendosur ndaj saj n fushn e pronsis apo n fushn e t drejtave civile, duke e konsideruar si subjekt me t drejta t barabarta. Sigurisht kjo ishte nj fitore dhe nj sukses i madh i vet rezistencs s popullsis ame dhe asaj shqiptare n trsi n Greqi, po ashtu dhe i popullit shqiptar por n veanti i Lidhjes s Kombeve q u mundua t ndiqte n mnyr kosistente kt problem.

    Kumtesa sht mbajtur dje n Kolokiumin Shqipria, Lidhja e Kombeve dhe Kombet e Bashkuara


    Ky lajm sht publikuar: 21/12/2005

    Ballkan.
    --- La Madre dei IMBECILI e sempre in cinta...

    ---voudou.. ---

Tema t Ngjashme

  1. Adem Jashari - Hero i Kosovs
    By JONI 1 in forum Elita kombtare
    Prgjigje: 302
    Postimi i Fundit: 05-03-2014, 15:58
  2. Kshtu foli Tahir Zemaj
    By Nice_Boy in forum Historia shqiptare
    Prgjigje: 123
    Postimi i Fundit: 01-01-2014, 17:52
  3. Lidhja Shqiptare e Prizrenit
    By dodoni in forum Historia shqiptare
    Prgjigje: 13
    Postimi i Fundit: 01-06-2009, 00:29
  4. Debat mes anti liberalve dhe liberalve
    By liridashes in forum shtja kombtare
    Prgjigje: 1
    Postimi i Fundit: 22-03-2005, 18:26
  5. Beratasit dhe ifutt
    By Brari in forum Historia shqiptare
    Prgjigje: 18
    Postimi i Fundit: 27-06-2003, 10:12

Ruaj Lidhjet

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund t hapni tema t reja.
  • Ju nuk mund t postoni n tema.
  • Ju nuk mund t bashkngjitni skedar.
  • Ju nuk mund t ndryshoni postimet tuaja.
  •