Duke shfaqur rezultatin -19 deri 0 prej 18
    Mirė se vini nė Harlan Maska e FreeByrd
    Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime

"JUSTIFIED": God's Gonna Cut You Down

I've been hearing a lot of buzz about this series for two years but for some reason never tuned in to check it out. The other day some folks were discussing the latest episode and overhead these words "Harlan County". Immediately my interest in the series on FX was magnified.

I've been hearing about Harlan County, Kentucky all my life. There is some rogue gene running through that population that makes them extremely independent, reckless and game. I might add these people of the hills of Eastern Kentucky are the epitome of the wild, free and crazy mountain folk of Southern Appalachia. These are not people to antagonize. There is the law of the land involving Federal, State and local Statutes and there is the Code of the Hills. Mountain folk in the South even today still will abide the Code of the Hills over all other laws and customs. I have branches of my family that made illegal moonshine whiskey and defied the government of the Unites States that mandated making untaxed liquor was a Federal crime. Living outside of the law is no stranger to the people of Appalachia.

I have a message for all you "bad people" around this country, La Cosa Nostra, Russian Mafia, Mexican Mafia, Crips and Bloods, Hell's Angels and Banditios Outlaw Biker Gangs....
    Stay out of Harlan County.

"JUSTIFIED"

Storyline

U.S. Marshal Raylan Givens is a modern day 19th century-style lawman, enforcing his brand of justice in a way that puts a target on his back with criminals and places him at odds with his bosses in the Marshal service. That conflict results in a reassignment for Givens to the U.S. District covering the town where he grew up. He is an anachronism - a tough, soft spoken gentleman who finds his quarry fascinating, but never gives an inch. Dig under his placid skin and you'll find an angry man who grew up hard in rural Kentucky, with an outlaw father, who knows a lot more about who he doesn't want to be than who he really is.

http://www.youtube.com/watch?v=CgD0YffAFCE

Unė kam qenė duke dėgjuar shumė lėvizje nė lidhje me kėtė seri per dy vjet, por pėr disa arsye nuk tuned pėr tė parė atė.Ditėn tjetėr disa folks janė diskutuar episodin e fundit dhe lart kėto fjalė "Harlan County". Menjėherė interesin tim nė seri nė FX ishte madhėruar.

Unė kam qenė duke dėgjuar pėr Harlan County, Kentucky gjithė jetėn time. Ka disa gjen mashtrues qė kalon nėpėr atė popullsi qė i bėn ato tejet tė pavarur, i pamatur dhe game. Unė mund tė shtoj qė kėta njerėz e kodrat e Lindore Kentucky janė mishėrim i popullit malor tė egėr, i lirė dhe i ēmendur e Jugut Appalachia. Kėto nuk janė njerėz tė armiqėsoj. Nuk ėshtė ligji i tokės pėrfshin Statutet federale, shtetėrore dhe lokale dhe nuk ka Kodin e Hills. Popull malor nė jug edhe sot ende do tė qėndrojnė Kodin e Hills mbi tė gjitha ligjet e tjera dhe zakonet. Unė kam degė e familjes time qė bėra paligjshėm uiski dokrra dhe sfiduar qeverinė e Shtetet e Bashkuara qė mandatuara bėrė pijeve pataksuar ishte njė krim federal. Qė jetojnė jashtė ligjit nuk ėshtė i huaj pėr popullin e Appalachia.

Unė kam njė mesazh pėr tė gjithė ju "njerėz tė kėqinj" nė mbarė kėtė vend, La Cosa Nostra, mafia ruse, Mafia meksikane, Crips Bloods dhe, engjėjt Hell dhe Banditios biker Bandat nxjerrjen jashtė ligjit ....
    Qėndro nga Harlan County.

"JUSTIFIED"

Storyline

SHBA Marshall Raylan Givens ėshtė njė vend modern 19 ditė shekullit-style Lawman, zbatimin markė e tij tė drejtėsisė nė njė mėnyrė qė i vė njė objektiv mbi kurrizin e tij me kriminelėt dhe vendet atė nė kundėrshtim me bosėt e tij nė shėrbimin Marshall. Qė rezulton nė njė konflikt ricaktim pėr Givens nė rrethin e SHBA qė mbulon qytetin, ku ai u rrit. Ai ėshtė njė anakronizėm - njė vėshtira, zotėri butė folur qė gjen gurore e tij interesante, por kurrė nuk e jep njė inē. Gėrmoj nėn lėkurėn e tij tė qetė dhe ju do tė gjeni njė njeri i zemėruar i cili u rrit shumė nė zonat rurale nė Kentucky, me njė baba jashtėligjshėm, i cili e di shumė mė tepėr pėr atė qė ai nuk dėshiron tė jetė se qė ai vėrtet ėshtė.

http://www.youtube.com/watch?v=CgD0YffAFCE
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga FreeByrd : 09-02-2012 mė 18:20
    We are the part of the Cosmos that discovered and understands its unfolding story

We never really grow up, we only learn how to act in public.

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    "JUSTIFIED"

Armė, dhuna dhe grindjet pamend ....
    PSE?

We, Americans have a history and culture of being armed and sometimes violent. Nowhere is this characteristic more ingrained than in the culture of the immigrants that settled in the mountains of Southern Appalachia. There have been hundreds of movies (400 Silent) made about this unique part of America.

The best is "Sergeant York" staring Gary Cooper about the most famous American solider of Word War I.

http://www.imdb.com/title/tt0034167/

Ne, amerikanėt kanė njė histori dhe kulturėn e tė qenit i armatosur dhe ndonjėherė tė dhunshėm. Askund nuk ėshtė kjo karakteristikė mė e rrėnjosur se nė kulturėn e emigrantėve qė u vendosėn nė malet e jugut Appalachia. Ka pasur me qindra e filmave (400 heshtur) tė bėra nė lidhje me kėtė pjesė tė veēantė tė Amerikės.

E mirė ėshtė "Rreshter York" ndezur Gary Cooper rreth solider mė tė famshme amerikane tė Word Luftės sė Parė Botėrore

http://www.imdb.com/title/tt0034167/
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga FreeByrd : 10-02-2012 mė 18:18
    We are the part of the Cosmos that discovered and understands its unfolding story

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    "JUSTIFIED" is proving to be a stellar cable series possibly equal to or even better than "The Sopranos". I just purchased the Season One DVD Set on Ebay.

Here's a part of one episode that is the essence of the violence, humor and mystique of the Harlan Country tribe written into the series.

Raylan (Marshall Givens) has been invited to a wilderness retreat to break bread with Boyd and members of his criminal organization.

Raylan requests to pray.....

Dear Lord,
    before we eat this meal we ask forgiveness for our sins, especially Boyd- who blew up a black church with a rocket launcher, and afterwards he shot his associate Jared Hale in the back of the head out on Tate's Creek bridge.
    Let the image of Jared's brain matter on that windshield not dampen our appetites, but may the knowledge of Boyd's past sins help guide these men.
    May this food provide them with all the nourishment they need. But, if it does not, may they find comfort in knowing that the United States Marshal Service is offering fifty-thousand dollars to any individual providing information that will put Boyd back in prison.
    Cash or check, we can make it out to them.
    Or to Jesus.
    Whoever they want.
    In your name, we pray.
    Amen.

"JUSTIFIED" ėshtė provuar tė jetė njė seri yjor kabllo ndoshta e barabartė ose edhe mė mirė se "The Sopranos". Unė vetėm blerė njė sėrė Sezoni DVD nė Ebay.

Ja njė pjesė nga njė episod qė ėshtė thelbi i dhunės, humor dhe mistikė e fisit Vendi Harlan me shkrim nė seri.

Raylan (Marshall Givens) ka qenė e ftuar nė njė tėrheqje shkretėtirė pėr tė thyer bukėn me Boyd dhe anėtarėve tė organizatės sė tij kriminale.

Kėrkesat Raylan te falen .....

I dashur Zot,
    para se tė ha kėtė ushqim tė kėrkojmė falje pėr mėkatet tona, sidomos Boyd-i cili shpėrtheu njė kishė e zezė me njė raketė raketė, dhe mė pas ka vrarė shok e tij Jared Hale nė pjesėn e prapme tė kokės jashtė nė urėn e Creek Tate-s.
    Le imazhi i materies Jared sė trurit nė atė xhami nuk lag apetitet tona, por mund njohja e mėkateve tė kaluara Boyd tė ndihmuar kėta njerėz.
    Mund ky ushqim pajisur ata me gjithė ushqimin e ata kanė nevojė. Por, nėse nuk ka, mund tė gjejnė ngushėllim nė njohjen se Shtetet e Bashkuara Marshal Shėrbimi ėshtė ofruar pesėdhjetė mijė dollarė pėr ēdo informacion individual duke siguruar se do tė vėnė Boyd pėrsėri nė burg.
    Cash apo kontroll, ne mund tė bėjė atė pėr ta.
    Ose te Jezusi.
    Kushdo qė ata duan.
    Nė emrin tuaj, ne lutemi.
    Amen.

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    One of the things I like about this series is the characters are portrayed as believable real people. Despite a lack of education and wealth the people are vibrant, colorful and savvy. Contrast "Justified" with "Miami CSI" where the lead character, Lieutenant Horatio Caine (David Caruso) is continuously taking off and putting on his sunglasses while displaying his grim personality and talking somberly to people like he just emerged from major depression. The rest of the characters on the series are dull and one dimensional. When it comes to entertainment give me those wild, crazy, demonic dastardly Harlan people any day of the week.

Raylan (Marshall Givens) has a "Dirty Harry" mindset, draws a gun like Johnny Ringo and shoots accurately like Alvin York. The bad guys fear and hate him. It's like Ethan Edwards from "The Searchers" has come back to life and become a Marshall in present day Harlan County. What I really treasure is how Raylan is such a smart ass defying the bad guys verbally before he challenges them physically.

If you're curious "Justified" is shown on Tuesday at 9:00 PM Central Standard Time on the FX channel.

Njė nga gjėrat qė unė doja nė lidhje me kėtė seri ėshtė personazhet janė portretizuar si njerėz tė besueshėm tė vėrtetė. Pavarėsisht mungesės sė arsimit dhe pasurisė njerėzit janė tė gjallė, i gjallė dhe tru. Kontrasti "justifikuar" me "Miami CSI", ku personazhi kryesor, Lejtnant Horatio Caine (David Caruso) ėshtė vazhdimisht duke marrė off dhe vėnien nė syze dielli e tij duke shfaqur personalitetin e tij tė zymtė dhe duke folur Cepi pėr njerėz si ai sapo doli nga depresioni i madh.Pjesa tjetėr e karaktereve nė seri janė tė shurdhėr dhe njė dimensionale. Kur ėshtė fjala pėr argėtim jepni ato egra, tė ēmendur, demoniake poshtėr njerėz Harlan ēdo ditė tė javės.

Raylan (Marshall Givens) ka njė "Dirty Harry" mentaliteti, tėrheq njė armė si Johnny Ringo dhe shoots saktė si Alvin York. Tė liq frikėsohen dhe urrejnė atė. Ėshtė si Ethan Edwards nga "The searchers" ka ardhur pėrsėri nė jetė dhe tė bėhet njė Marshall nė qarkun e tanishme ditė Harlan. Ajo qė unė me tė vėrtetė thesar ėshtė se si Raylan tillė ėshtė njė gomar i zgjuar sfiduar liq me gojė para se ai sfidon ata fizikisht.

Nėse jeni kurioz "justifikuar" ėshtė paraqitur tė martėn nė 9:00 pm Koha Qendrore standard nė kanalin FX.

Buena Suerte Maska e MI CORAZON
    Anėtarėsuar
    21-07-2002
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga FreeByrd Lexo Postimin

"Justified" is shown on Tuesday at 9:00 PM Central Standard Time on the FX channel.
    I missed it because I didn't notice the time zone.
    Where does a thought go when it's forgotten?

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga MI CORAZON Lexo Postimin
    I missed it because I didn't notice the time zone.
    The last episode was complicated with too many subplots. Churchill once said "Russia is a riddle wrapped in a mystery inside an enigma." That's all well and good but don't bring that mindset to Harlan County. I'm still running behind because I came into the series only after the third season began and now the writers are going Dostoyevsky on me. Please. Keep story basic and clear like Ethan Edwards going against Chief Scar in "The Searchers"

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    Here is music from Raylan's special part of America. This is "Bluegrass" with Celtic roots from Scotland and Ireland

In fact "Highway 40 Blues" could be this Kentucky boy's theme song.

__________________________________________________ ____

Kėtu ėshtė muzikė nga pjesė tė veēantė Raylan sė Amerikės. Kjo ėshtė "Bluegrass" me Celtic nga rrėnjėt Skoci dhe Irlandė

Nė fakt "40 Highway Blues" mund tė jetė kėnga kėtė djalė Kentucky e theme.

Well, these Highway Forty blues,
    I've walked holes in both my shoes.
    Counted the days since I've been gone,
    And I'd love to see the lights of home.
    Wasted time and money too;
    Squandered youth in search of truth.
    But in the end I had to lose,
    Lord above, I've paid my dues.
    Got the Highway Forty blues.

The highway called when I was young,
    Told me lies of things to come.
    Fame and fortune lies ahead!
    That's what the billboard lights had said.
    Shattered dreams, my mind is numb,
    My money's gone, stick out my thumb.
    My eyes are filled with bitter tears,
    Lord, I ain't been home in years.

Instrumental Break.

You know, I've rambled all around,
    Like a rolling stone, from town to town.
    Met pretty girls I have to say,
    But none of them could make me stay.
    Well, I've played the music halls and bars,
    Had fancy clothes and big fine cars:
    Things a country boy can't use,
    Dixieland I sure miss you.

Ricky Skaggs and "Kentucky Thunder" live at the Boston Pops

Anėtarėsuar
    21-07-2002
    Postime
    Sapo pashe nje skene very disturbing.
    Ai burri i vjeter me 2 femrat bjonde ne dhome, ndersa po diskutonin per "cocoon" dhe "platoon", ia vuri tyten e armes ne goje njeres prej tyre, qe ta thithte dhe ndersa po qeshnin, beri gjoja sikur e shkrepi....Not funny!

i/e regjistruar Maska e derjansi
    Anėtarėsuar
    14-04-2005
    Postime
    i dont like this show for some reason

nuk krahasohet me other shows ne FX si Sons of Anarchy ose Rescue Me
    JO NEGOCIATA VETĖVENDOSJE

Anėtarėsuar
    21-07-2002
    Postime
    Edhe mua me duket shume I zymte(gloomy). Por kjo mbase vjen , ngaqe akoma s'jemi terhequr nga ai.Po te shohim disa episode,jam e sigurte qe do ndryshojme mendim.Derjans,shikoi ti I pari!!! Lol

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    05-03-2012
    Postime
    Love me faithfully! see how I am faithful:
    with all my heart, and with all my soul:
    I am with you, even when I am far away!

Me pelqen shume firma jote

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    Sapo pashe nje skene very disturbing.
    Ai burri i vjeter me 2 femrat bjonde ne dhome, ndersa po diskutonin per "cocoon" dhe "platoon", ia vuri tyten e armes ne goje njeres prej tyre, qe ta thithte dhe ndersa po qeshnin, beri gjoja sikur e shkrepi....Not funny!
    I think you call it sardonic humor. It can be troubling at times.

Cora, you are probably much too nice and decent a person to appreciate and understand the rouges and desperadoes of Harlan County. I don't have that problem.

Unė mendoj se ju e quani atė humor i hidhur. Ajo mund tė jetė shqetėsuese nė kohė.

Cora, ndoshta ju jeni shumė mė tepėr tė bukur dhe tė mirė njė person qė tė vlerėsojmė dhe kuptojmė rouges dhe desperadoes tė Harlan County. Unė nuk kam atė problem.

Citim Postuar mė parė nga derjansi Lexo Postimin
    i dont like this show for some reason

nuk krahasohet me other shows ne FX si Sons of Anarchy ose Rescue Me
    I understand. I had to watch 4 or 5 episodes before I began appreciating "The Sopranos"

Unė e kuptoj. Unė kisha pėr tė parė 4 ose 5 episode para se tė mė pėlqente "The Sopranos"
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga FreeByrd : 04-04-2012 mė 14:09

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Billy Joe Lexo Postimin
    Unė nuk mendoj se kėto fjalė poetike erdhi nga kushdo nė seri "Justified"

Citim Postuar mė parė nga Billy Joe Lexo Postimin
    Me pelqen shume firma jote
    ju pėlqen firmėn time? Ju faleminderit.

Ne me tė vėrtetė janė njė pjesė e kozmosit. Elementet qė pėrbėjnė trupat tanė vijnė nga njė Supernova exploding.

Ne jemi pluhur yll.

Well I came upon a child of God, he was walking along the road
    And I asked him tell where are you going, this he told me:
    He said, I'm going down to Yasgur's farm, going to join in a rock and roll band.
    Got to get back to the land, and set my soul free.
    We are stardust, we are golden, we are billion year old carbon,
    And we got to get ourselves back to the garden.

Well, then can I roam beside you? I have come to lose the smog.
    And I feel myself a cog in something turning.
    And maybe it's the time of year, yes, said maybe it's the time of man.
    And I don't know who I am but life is for learning.
    We are stardust, we are golden, we are billion year old carbon,

By the time we got to Woodstock, we were half a million strong,
    And everywhere was song and celebration.
    And I dreamed I saw the bomber jet planes riding shotgun in the sky,
    Turning into butterflies above our nation.

We are stardust, we are golden, we are caught in the devil's bargain,

Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    05-03-2012
    Postime
    "Ama me fideliter, fidem meam noto;
    Decorde totalitier, et ex mente tota;
    Sum presentialiter,absens in remota!"
    ----------------------------------------------
    --------------------------------------------------
    Dashurome besnikerisht! shih sa besnik une jam:
    me gjithe zemren time, me gjithe shpirtin tim:
    Une jam me ty, ,madje dhe kur jam larg !

Ps. Eshte firma e Mi Corazon ne latin lol, dhe firma jote eshte shume e bukur.

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    OK

The last episode of Season 3 will be broadcast this Tuesday at 9:00 PM Central Standard Time. If you have delicate sensibilities I advise you not to watch this chaotic violent program. You can always watch reruns of "Will and Grace"

I'm just breaking balls.

After a friend's murder, a raging Raylan goes after everyone he holds responsible for it, leading up to a final showdown in the Season 3 finale.

nė rregull

Episodi i fundit i Season 3 do tė transmetohet ky martėn nė 9:00 pm Koha Qendrore standard. Nėse keni ndjeshmėritė delikate unė ju kėshilloj qė tė mos shikojnė kėtė program kaotike dhunshme. Ju gjithmonė mund tė shikojnė pėrsėritjen e "Will dhe Grace"

Unė jam vetėm duke thyer topa.

Pas vrasjes sė njė shoku, njė Raylan ndezur shkon pas tė gjithė qė ai mban pėrgjegjėsi pėr tė, duke ēuar deri nė njė shkėmbim me pėrfundimtar nė 3 finalen e sezonit.

Anėtarėsuar
    21-07-2002
    Postime
    Oh, okay. I'm gonna watch it.

Anėtarėsuar
    05-02-2011
    Vendndodhja
    Tennessee
    Postime
    Oh, okay. I'm gonna watch it.
    I feel like a Evangelical Christian trying to lead the unbelievers to the house of the Lord. Thank you, sister Cora, for attending my Baptist church.
    LOL

To be honest this series is akin to "The Sopranos". The program is not made to be viewed and enjoyed by the general public. It's more likely I'm in this Forum beating the drums about Marshall Raylan and the crazy unpredictable Harlan tribe to show Albanians there are people in the South that can be as wild and dangerous as you.

See you in church.

Ndjehem si njė i krishterė evangjelist duke u pėrpjekur pėr tė udhėhequr jobesimtarėt nė shtėpinė e Zotit. Faleminderit, motrėn Cora, pėr tė ndjekur Kisha Baptiste time.
    LOL

Pėr tė qenė i sinqertė kjo seri ėshtė e ngjashme me "The Sopranos".Programi nuk ėshtė bėrė qė tė shikohet dhe tė gėzuar nga publiku i gjerė. Ėshtė mė shumė tė ngjarė qė unė jam nė kėtė Forum rrahje bateri rreth Marshall Raylan dhe tė ēmendur, tė paparashikueshme Harlan fisit pėr tė treguar shqiptarėt nuk janė njerėz nė Jug qė mund tė jenė si tė egėr dhe tė rrezikshme si ju.

Shihemi nė kishė.

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •