Mire ėshte puna mire Maska e PLAKU
    Anėtarėsuar
    19-05-2002
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga RRyma Lexo Postimin
    http://www.kohavision.net/web/index....=meteshikuarat

klikoni ne videon e florinit, un e kam shiquar mevemendje
    pa koment
    AAA oj Rryma, prej ate dite qe ka fole Florini, iu kan hartue dossjet, dhe i ashet caketu veni trekendeshit.
    Sot dalin parollat e para, te hartueme me kohe.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga PLAKU : 05-11-2010 mė 21:10
    Pa Kosovė e Ēamėri nuk ka Shqipėri

i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    po e shof se ini qart shum nervoza ini por une nuk u kam faj
    por fajin kerkone tu ata qe ben pun te pista dhe menduan se kurr kosova nuk do te ēlirohet dhe se ata kurr nuk do te zbulohen
    prandaj gabimin kerkone tu ata e jo tek une
    kot mundoheni ti akuzoni rreth 250.000 votues qe e votuan PDK-ne dhe prisin legjendar te tyre Hashim Thaēin sepse nuk mundeni ju te ini ma te mier ma te ndershum e ma te menqur e ma shqiptar se ata 250.000 shqiptar votues
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    30-12-2009
    Postime
    llap po kete shkrim a thua kush e ka pague mos eshte edhe ky nga beligradi !!
    edhe kjo gazeta e new York times mos eshte e beligradit?!

New York Times exposé of the Kosovo Liberation Army
    KLA leader Thaci ordered rivals executed, rebel commanders say
    By David Walsh
    29 June 1999

An article that appeared in the New York Times Friday sheds additional light on the character of the Kosovo Liberation Army, the group that the US and NATO have made their partners in their military occupation of the Yugoslav province.

The lengthy piece, by Chris Hedges, based on interviews with current and former KLA commanders, former officials of the Albanian government and Western diplomats, paints the KLA leadership as brutal, corrupt and power-hungry. It reports allegations that Hashim Thaci and his two right-hand men—Azem Syla, the KLA's defense minister, and Xhavit Haliti, its ambassador to Albania—ordered the murder of top commanders in their own organization and potential rivals within the Kosovo Albanian nationalist movement.

Hedges interviewed a former member of the secessionist movement in Switzerland, Rifat Haxhijaj, who told him: “When the war [against Serb authority] started, everyone wanted to be the chief. For the leadership this was never just a war against Serbs—it was also a struggle for power.” A Western diplomat, commented “that Mr. Thaci's ruthless tactics are legendary in the region.” The diplomat explained: “Thaci has a reputation for being pretty tough ... Haliti and Syla are not know for their sweet tempers. This is a rough neighborhood, and intimidation and assassinations happen.”

Hedges reports an incident from 1997 in which a Kosovo Albanian reporter, Ali Uka, was found dead in his apartment in Tirana, the Albanian capital, “his face disfigured by repeated stabbings with a screwdriver and the jagged edge of a broken bottle.” Uka was a supporter of the Kosovo independence movement, but he had criticized it in print. His roommate at the time of his death was Thaci, nicknamed Snake, about whom, Hedges notes, “Violence has long swirled...”

The KLA leadership has developed an intimate relationship with the Albanian government, “which has a reputation for corruption and has been linked by Western diplomats to drug trafficking.” According to former and current KLA officials, Thaci conducted assassinations in cooperation with the Tirana regime, which often placed members of its secret police “at the disposal of the rebel commanders.” At least two Albanian secret police officers were allegedly fighting with the KLA forces. Two former KLA officers and a former Albanian police official told Hedges that Haliti “was working in Kosovo with 10 secret police agents from Albania to form an internal security network that would be used to silence dissenters in Kosovo.”

Thaci and his aides were reportedly involved in smuggling guns from Switzerland in the three years before the KLA uprising began in early 1998. Thaci and Haliti have families in Switzerland, but the latter, according to the Hedges piece, “has formed a new family in Tirana, where he has a large villa and close links with senior Government leaders.” The Times article reports that in April 1998 a rebel commander who had transported many of the weapons accused Haliti of profiteering. The commander charged that Thaci's right-hand man was buying boxes of grenades for $2 a piece and charging the movement $7 for each grenade. The commander, Ilir Konushevci, was ambushed and murdered a few days later in a KLA-controlled region of northern Albania, in a killing blamed on the Serbs.

Bujar Bukoshi, the prime minister in exile of Ibrahim Rugova, one of Thaci's more moderate rivals, notes that “Cadavers have never been an obstacle to Thaci's career.” Apparently the KLA planned an unsuccessful assassination attempt against Bukoshi last May.

Thaci and his cohorts also allegedly eliminated a military rival financed by the Rugova group. In the summer of 1998, while the KLA was suffering military reverses, Ahmet Krasniqi, a former colonel in the Yugoslav army, was given $4.5 million in funds raised by Rugova's administration to establish a rival military structure known as the Armed Forces of the Kosovo Republic. After tensions mounted between Krasniqi's group and the KLA, Thaci and the Albanian government decided to eliminate Krasniqi, according to former KLA commanders and former Albanian government officials. On September 21 Krasniqi was murdered in Tirana by Albanian secret police or the KLA, or both.

According to Hedges, “After Mr. Krasniqi's death, former rebel commanders said, the killings, purges and arrests accelerated. Rebel police, dressed in distinctive black fatigues, threw into detention anyone who appeared hostile to Mr. Thaci. Many of these people were beaten.” After the start of the US-led NATO bombardment, “two more outspoken commanders, Agim Ramadani, a captain in the former Yugoslav Army, and Sali Ceku, were killed, each in an alleged Serbian ambush.” A former senior KLA officer in Tirana told Hedges that Thaci was responsible for the deaths.

i/e regjistruar Maska e Llapi
    Anėtarėsuar
    08-08-2002
    Postime
    valla sen nuk po kuptoi
    Do t“i luftoj spiunet dhe tradhtaret e kombit deri ne vdekje.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    30-12-2009
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Llapi Lexo Postimin
    valla sen nuk po kuptoi
    as une por e pash new york times e thash me vete mos eshte edhe kjo gazete e serbise!!
    e helbete mos e merr ma mir se hasha vesh anglishten e na e perkthen !!

Mire ėshte puna mire Maska e PLAKU
    Anėtarėsuar
    19-05-2002
    Postime
    Llap, lene ti plakun. Plaku nuk shkrun per hater.
    ase per bukuri jo, kush don e qemon fjalen qe del nga shpirti deshperu.
    llap je paraqit pake si em bute sot ndaj plakut, e din cfare i ke shkru plakut? prej atehere kam thene se me kete lloj te Llapave nuk ia veln te folet.
    Llap ti thua se e njef Florinin mire, dhe tashe na thua se ashete kriminel !!!!!
    interesanet mer llap, ne te gjykojen tjeret per na se cfar folim e shkruajm.
    Plaku i ka thene Florinit atehere kur duhej, mos Florin se jem ak ndihemojem krimin, me qeketa pluma e areme i konetribojem vella vrasejes.
    Ai me tha , Sot Kosova ashete ne lufet, cdo njeri qe e negre nji arem kunder anmikut, une munedohem ti sherbej!
    fjale me vened dhe aresyetimi mire! aredhi koha dulen fjalet e plakut, florini dhe disa tjere qe vertete e kishen marre me nji mened , u deshperuan pa mase, sa e sa i kan thane plakut, o plak na dulen llafet tua, e kote ashete tashe te folet per gjenat qe kan perfunedua, duhet te mesojem nga gabimet Njete edhe tashe i them Florinit, mendohu mire o Florin.
    llapo muned te shpifeni cfare te doni per Florinin si qe e keni tradite shpifjen dhe tinezin, por Florini, nuk ashete Kriminel, nuk ashete hanj. Une me Florinin perpos qe jem vellazen te nje gjaku, politikishet nuk kemi edhe aqe gjena te perbashketa. Nuk fol per ineteres ose per hater. Ta them edhe njihere, Florini muned te kete bo shume gabime ne jete te vete si cdo njeni person qe nuk ashete i pa gabueshem, por ta dish ti qe thua se e njef dhe e sulemon si zagar i ndyte mbase shpine!Dhe ta din tane ato q ekan dyshim ne Florinin, se Florini nuk ashete ,trathetar, hanj, kriminel e ku di une tekeve tuaja kuqalsohe qe sajoni simbas shijeve ideologjike e karrieriste.
    florini nuk ka ase ndnja kuqaloshe. florini asshete djale i pa sherr, ka shpiret e zemer ,vullenet per te nedihemua kauzen kombetare ashtu si din ai.
    kjo ashete e verteta e Florinit. Florini 1 here ka gabu atehere ku per hire te Kosoves dhe popullit ti qe smuned te duronete me robenin shkinisto serbe,iu besoj te pa beseve dhe belagjive enverist. nuk qe aqe vigjilent ti kupetonete piselliqet komunistave kriminela. Ky ashete gabimi Florinit.
    krimi dhe trathetia, vrasjet mbas shpine, hajnit , nuk jan pjese e florinit.
    pjesetar te Florinit kan ra ne altarin e Liris. Juve hamalligjive, te pa ngopuneve, ase me pasuni ase me karrier ase me gjak, nuk ju ka faj ase Florini ase nje shqypetar, historia ka me ju radhit ne taborrin esato-haxhi qamilo enverist.
    Llap une nuk fole per hater. ase nga motivimi i ndonje partije apo ideologje.

Llap, enverizmi dhe ata qe kan ra nen ndikimin e asaj sajese te felliqet,duareve tyne ju vjen era krim me gjak shqyptari.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga PLAKU : 05-11-2010 mė 21:12
    Pa Kosovė e Ēamėri nuk ka Shqipėri

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    30-12-2009
    Postime
    [QUOTE=kruja78;2915815]Florim Krasniqi dhe e Kaluara e ti dhe politika sot e ti ne vetvendosje..
    Nga kush finoncohet sot Albin kurti dhe florim krasniqi....
    Si u martua ky me hikes femren serbe emri i saj eshte ********* dhe femija i saj me kete emre*********

o rrugaqi shpifark lexo me poshte e mos pergojo pafakte se te gjith nuk jane ibara si ti !!

Danusha Krasniqi immigrated to the United States from Poland shortly after Florin. She met Florin in 1990 when she was working as a waitress at a Brooklyn diner and hardly spoke any English. After their first date, Danusha promised she would call Florin, but was too shy to follow through. Instead, she hoped to run into him again by calling the cab company he worked for whenever she needed a ride somewhere. After several months of trying, a cab finally showed up with Florin behind the wheel. The two have been together ever since. They married in 1997 and have three children. Danusha studied hospitality and apart from being a fulltime mother and homemaker, she cooks for the extended Krasniqi clan.

i/e regjistruar Maska e beni33
    Anėtarėsuar
    27-04-2008
    Postime

gogi

Citim Postuar mė parė nga Gogi Lexo Postimin
    Nuk duhet shume mend per te pare se kush qendron prapa partive tona politike te cilat presin te vijne ne pushtet. Ne njeren ane kemi nje parti-kriminalo politike e cila quhet AAK dhe te cilet merren me kidnapime per te hequr shpenzimet e hages liderit te tyre, dhe tani kemi nje subjekt tjeter politike VETEVENDOSJA e cila futi ne gjirin e vet nje person me te kaluar kriminale ne rruget e New York-it i cili dyshohet per vrasje, ky person Florim Krasniqi ka qene i martuar me Serbe dhe per te mos i mjaftuar kjo e ka len serben dhe e ka marr gruan e mikut te tij .... e tmerrshme.
    po ku ishte PDK QE NUK E ERMENDI KUR KET FLORIMIN PO TASH KUR POJ DRITHET TEMELI PARTIS DEMOKRATIKE PDK-S PDK KA BER MEKAT NDAJ KOMBIT SHQIPTAR KURSE VETVENDOSJA DOTE MARR PUSHTETIN ME DIGURI ATY JAN RINIA ME PATRIOTIKE E SHQIPTARIS

i/e regjistruar Maska e beni33
    Anėtarėsuar
    27-04-2008
    Postime
    Tash Jan Versul Kunder Florinit Hahha Ky Milioner Patriot Ju Afrua Vetvendosjes I Lumt Ldk Aak Ldd Akr Jan Mbeturinat E Kombit

i/e regjistruar Maska e extreme
    Anėtarėsuar
    29-04-2005
    Postime
    me ja kercnu sod pushtetin hashim thaqit ne ket mnyre si Florimi duhet te jesh shumm me trim se ne kohen e milloshit .

I lumt Florimit e Zoti i nimofte
    We are all Aliens

i/e regjistruar Maska e Drenica 97
    Anėtarėsuar
    19-07-2009
    Vendndodhja
    KOSOVE
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga G-2 Lexo Postimin
    ademin e kane lene ne balte dhe e kane pre ne bese vetem te shtate vllezerit ju kane gjend aty pari!!

komandantat bllaces rrahagjokesit stalinist ose pasuniket e sotshem te kosoves gjendeshin larg betejes qe zhvillohej ne prekaz!!
    Po flet me fjalor te Ramushit,ne ate kohe shtat vllezrit Geci ishin bashk me ushtaret tjer te UCK,atehere UCK s'ka pase me shume se 50 ushtare.
    Ne bllac s'ka pas komandanta po popull te debuar nga Kosova,perqeshja me ata njerez qe vuajten ne kampet e refugjatve eshte injorance.
    Tema eshte per Flarin Krasniqin,e nuk e di pse e futni Adem Jasharin ne kete teme,une kam pase simpati per vetvendosjen dhe Albin Kurtin,florini nuk i duhet vetvendosjes,ai eshte biznismen,profiter i luftes,te tille kemi me bollek edhe per export.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Drenica 97 : 06-11-2010 mė 04:07

i/e regjistruar Maska e extreme
    Anėtarėsuar
    29-04-2005
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Drenica 97 Lexo Postimin
    Po flet me fjalor te Ramushit,ne ate kohe shtat vllezrit Geci ishin bashk me ushtaret tjer te UCK,atehere UCK s'ka pase me shume se 50 ushtare.
    Ne bllac s'ka pas komandanta po popull te debuar nga Kosova,perqeshja me ata njerez qe vuajten ne kampet e refugjatve eshte injorance.
    Tema eshte per Flarin Krasniqin,e nuk e di pse e futni Adem Jasharin ne kete teme,une kam pase simpati per vetvendosjen dhe Albin Kurtin,florini nuk i duhet vetvendosjes,ai eshte biznismen,profiter i luftes,te tille kemi me bollek edhe per export.
    na sjell fakte qa ka perfitu ai nga lufta , perveq qe ka humb kogja shum qe ka dhuru para te vetat per armet e UCK-s
    We are all Aliens

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    30-12-2009
    Postime
    znj. drenica

mos harro se ti dole nga tema andaj ne te tjeret reaguam me pergjegje!!
    ndaj mendimeve tua asgje me shume!!

komandanatat e bllaces eshte term specifik qe e prodhuat ju !!
    me veprimet e juaja ramushi veq ua perbmlodhine ftyre!!

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    30-12-2009
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga extreme Lexo Postimin
    na sjell fakte qa ka perfitu ai nga lufta , perveq qe ka humb kogja shum qe ka dhuru para te vetat per armet e UCK-s

fakte keta e kane shpifjen e genjeshtren ndersa thirrjet ne psudopaatriotizem!!
    i kane pamflete per te gerryer e gllaberuar, plackite, pasurine e kosoves ne emre te luftes!!

cdo kush qe ua thote te verteten eshte 'tradhtar' ose me serbi!!
    edhe toni bler e bill kllintoni jane nga beligradi se u treguan se kush eshte baba ne kosove!!

Anėtarėsuar
    19-07-2009
    Vendndodhja
    KOSOVE
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga extreme Lexo Postimin
    Sa ishte pasuria e Florimit ne vitin 1998 e sa eshte sote?fakt eshte hidrocentrali i Decanit kete e di qe e ka marre thuajse gratis,per ato akuzat qe ja ben pdk per llamkosin,fabriken e autopjesve,banjen e pejes nuk e di a jane te verteta,nashta jane se kan vjedh bashke deri dje e sot e akuzoin njeri tjetrin.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga Drenica 97 : 06-11-2010 mė 04:35

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    30-12-2009
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Drenica 97 Lexo Postimin
    Sa ishte pasuria e Florimit ne vitin 1998 e sa eshte sote?fakt eshte hidrocentrali i Decanit kete e di qe e ka marre thuajse gratis,per ato akuzat qe ja ben pdk per llamkosin,fabriken e autpjesve,banjen e pejes nuk e di a jane te verteta,nashta jane se kan vjedh bashke deri dje e sot e akuzoin njeri tjetrin.
    ne 1998 kur hashim thaci kadri veseli nuk kane pas buke te hane ai ka qene milioner!!
    ndersa sot azem syla kadri veseli hashim thaci jane me te pasur se florin krasniqi!!

ai e ka fituar pasurine duke bere pullaze ne new york ndersa keta hajnat fukarenj e kane bere pasurine duke e vra e plackite njehere fondin 'vendlindja therret/vret'
    e pastaj pasurine e kosoves!!

kjo deshmohet me procese te shumta gjyqsore qe jane fut klysht e udebes!!
    ne i njohim edhe para lufte edhe gjate lufte edhe tani!!

Anėtarėsuar
    19-07-2009
    Vendndodhja
    KOSOVE
    Postime
    znj. drenica

mos harro se ti dole nga tema andaj ne te tjeret reaguam me pergjegje!!
    ndaj mendimeve tua asgje me shume!!

komandanatat e bllaces eshte term specifik qe e prodhuat ju !!
    me veprimet e juaja ramushi veq ua perbmlodhine ftyre!!
    Nuk jam zonje,une nuk dola nga tema kete e beri DARDANI.ZH te cilit ju pergjigja.
    Kushe shte ai qe ka qen refugjat ne bllace e pas lufte eshte paraqit si komandant thuaje vetem nje.

Anėtarėsuar
    19-07-2009
    Vendndodhja
    KOSOVE
    Postime
    ne 1998 kur hashim thaci kadri veseli nuk kane pas buke te hane ai ka qene milioner!!
    ndersa sot azem syla kadri veseli hashim thaci jane me te pasur se florin krasniqi!!

ai e ka fituar pasurine duke bere pullaze ne new york ndersa keta hajnat fukarenj e kane bere pasurine duke e vra e plackite njehere fondin 'vendlindja therret/vret'
    e pastaj pasurine e kosoves!!

kjo deshmohet me procese te shumta gjyqsore qe jane fut klysht e udebes!!
    ne i njohim edhe para lufte edhe gjate lufte edhe tani!!
    shihe shihe kercen si karcelli nga nje teme ne tjetren,une pyeta sa ishte pasuria e Florimit ne vitin 1998 e sa eshte sot,ju thoni se ai ishte milioner,sa milion i kishte se ka dallim ndermjet 1 milionimt dhe multimilionave.
    Per komandanteat e politikuajt tjer e thashe se kemi me bollek edhe per export,me emer nuk i permenda e as nuk do ti permendi se populi e din sa kishin para lufte e sa kan sote.

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    30-12-2009
    Postime
    ti e din fare mire se gani thacit iu zune nje milion dollar plus gjysem milioni marak ne banese!!

villen qe e nderton hashim thaci ne prishtine plus shtepine ne prizeren !!
    banesat ne prishtine dhe banesat ne skenderaj, shtepi ne durres e bnese ne sarande!!

me thuaj nga kete pasuri hashim thaci kur ai nga nje baba polar nuk ka pas mundesi ta kete
    kete pasuri dhe kjo pasuri ka lulzuar per nje periudhe te shkurte pas lufte!!

ndersa azem syla e kadri veseli memzi jane ngop buke sikur edhe hashim thaci e tani na dalin jo veq milioner por edhe burra me roje e shofera te vet!!

tregtija qe pas lufte ka zhvilluar azem syla me momcillo trajkoviqin eshte duke u zbardhur!!
    dhe aty e ke edhe faruk gashi me te tjeret!!

ndersa fatmir limajt si hajduti i shekullit i cili po ashtu nuk ka pas buke te haje para lufte!!
    i zunen miliona para te thata neper duar te bedelve te tij plus afer nje milion ne boiler!!

per keto ceshtje edhe jane ngrite procese gjyqsore kjo eshte deshmi!!
    e ssa per florin krasniqin e dijme te gjithe se si e ka bere punen edhe luften!!

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    09-02-2010
    Postime
    Shume keq jane keto akuza te cilat behen vend e pa vend dhe me teper jane etiketime e shpifese.Ne na nevojiten koncepte per pune,zhvillim ekonomik,social infrastuktur arsim e shendetesi dhe siguri e liri.Po ashtu luft kunder krimit e korrupcionit dhe trafikimit te qenjeve njerezore,si dhe luftes kunder perdorimit dhe bartjes se drogave.Me keto duhet garuar partite politike.Poashtu rreth punsimit dhe hapjes se vendeve te lira te punes,si dhe qrrenjosjen e vorferise.Po ashtu edhe krijimin e kushteve per riatdhesimin e eazilanteve te cilet dita dites po e humbin gjuhen,identitetin dhe rrenjet e vta shqiptare.Mua me duken se meketo programe duhet te shtyhen partit .Te gjitha te tjerat do formojn mjegulli,perqarje ,mosbesim dhe hamedje dhe stagnim e hixitim te elektoratit.

Faqja 3 prej 10 FillimFillim 12345 ... FunditFundit

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •