Duke shfaqur rezultatin -19 deri 0 prej 15
    i/e larguar Maska e GL_Branch
    Anėtarėsuar
    02-11-2003
    Vendndodhja
    Arbany
    Postime

Fjalėt ilire

Jane disa fjale ketu qe kishe qe jane ilire i kam pare edhe ma heret por kur nuk i kam perqendruar vemendje ketu se gjithmon kam menduar qe nuk jane serioze (dmth pa verteta).

Me duken disa fjale cuditshme ketu sa qe sma merr mendja qe mund te jene ilire...plus aty jane shume hipoteza per etmiologjine e ketyre fjaleve (shumica me shqipen kishe kuptohen) por menyra spo me duket profesionale sic i kane bere.

p.sh sa per kuriozitet per fjalen apo: (dmth rrjedh nga shqipja sakte apo, ose)

Root / lemma: apo- (pō̆, ap-u, pu)

English meaning: from, out, of

German meaning: `ab, weg'

Material:

Ai. ápa `weg, fort, zurück' als adnominale Рräp. m. Abl. `von-weg', av. ap. apa `von-weg'; über privatives *ap- im Iran, und Gr. s. Schwyzer ZII. 6, 230 ff.; gr. ἄπο, ἀπό m. Gen. (= *Ablativ) `von-weg, ab'; maked. ἀπ-, ἀβ-; alb. prapë `wieder, zurück' (*per-apë);

In hett. a-ap-pa (apa) `hinter, zurück' (vgl. gr. ἀπο-δίδωμι `gebe zurück') sind vielleicht idg. apo und epi zusammengefallen (Pedersen Hitt. 188, Couvreur H̯ 94 f., Lohmann IF. 51, 324 f.).

pō̆:

av. pa-zdayeiti `läßt wegrücken, scheucht'; lat. po-situs, pōnō aus *po-s[i]nō, po-liō, po-lūbrum, pōrcet aus *po-arcet; alb. pa m. Akk. `ohne', pa- `un-' (Gl. Meyer Alb. Wb. 317);

References: WP. I 47 ff., WH. I If., 842, Feist За, Trautmann 11.

Page(s): 53-55
    Dmth qe p.sh fjalen apo ma shqip nuk ke ku e qon kurse keta e kane perzi palidhje duke shkuar menyre anasjelltas jo mund te jete nga fjala e shqipe prape (edhe fjalet tjera shqipes greke dhe irane duke perzi gjithqka)

Per me i shiku edhe fjalet tjera ketu e keni linkun:

http://www.geocities.com/protoillyrian/language

p.s cfare mendoni a jane vertete keto fjale ilire?
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga GL_Branch : 03-05-2007 mė 22:27

Anėtarėsuar
    02-11-2003
    Vendndodhja
    Arbany
    Postime
    Edhe perveq gjuhes keni edhe gjera tjera interesante:

http://www.geocities.com/protoillyrian/

Mos harroni se ketu ka lloj lloj studiesi qe i ka rras hundet (perfshi edhe serb) dmth kane qene se tash nuk po i shoh
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga GL_Branch : 03-05-2007 mė 22:30

Anėtarėsuar
    02-11-2003
    Vendndodhja
    Arbany
    Postime
    Ketu e keni per lidhjen e linearit B dhe Shqipes:

http://www.geocities.com/protoillyrian/tocharian.html

Anėtarėsuar
    02-11-2003
    Vendndodhja
    Arbany
    Postime
    Ketu Mitologjia Shqiptare(ALBANIAN MYTHOLOGY) sipas Jonathan Michael qe eshte interesante ( ja fillon nga mesi i faqes)

http://www.geocities.com/protoillyrian/stories

i/e regjistruar Maska e Kreksi
    Anėtarėsuar
    20-11-2004
    Vendndodhja
    Francė
    Postime
    asnjeri prej ktyre link-eve nuk hapet, pse ?

R[love]ution Maska e Hyllien
    Anėtarėsuar
    28-11-2003
    Vendndodhja
    Mobil Ave.
    Postime
    Hapen te gjitha Kreks.
    "The true history of mankind will be written only when Albanians participate in it's writing." -ML

Anėtarėsuar
    20-11-2004
    Vendndodhja
    Francė
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Genesis
    Hapen te gjitha Kreks.
    Ne rregul Genesis, tani me doli...ju falemnderit.

MYTHOLOGICAL STORIES CONCERNING THE NAME OF ILLYRIA

Marjeta Sasel Kos

Definitions of Illyria, Illyricum, and the Illyrians are still a puzzle in scholarly literature, despite several books having recently been written about the Illyrians, and partly perhaps because of this. The name must have carried a political prestige and contained a broad enough geographical and symbolic significance, as well as a kind of magnetism that it could denote, at the expense of other geographical names between Noricum and Pannonia on the one hand, and Epirus and Macedonia on the other, at one time or another so many different regions.

Appian of Alexandria, a Greek historian of the 2nd century AD, was the only ancient historian to have written a history of Illyria. Although he explicitly stated that many mythological stories concerning the name of Illyria were still circulating in his time, he chose for his audience a genealogical story, which included most of the peoples who inhabited the Illyricum of the Antonine era. They all descended from the son of Polyphemus and Galatea, Illyrius. Unfortunately, of all the stories referred to by Appian, merely one more concerning the eponymous ancestor of the Illyrians has to my knowledge been preserved to date; this is the legend of Cadmus and Harmonia and their son Illyrius.

By way of introduction, some other myths and legends related to the lands of Illyricum will be briefly considered, those which have a broader significance and are not only of limited local interest. Interestingly, all of them refer to the regions along the Adriatic, which additionally confirms the extreme importance of maritime routes used by travelers, merchants, and explorers; even northern ports may have been at least to some extent known to the Greeks at a relatively early date, while the interior of Illyria had for a long time remained terra incognita. These include the legend about the Hyperboreans, a mythical blessed northern race, dwelling beyond the mountains from where the northern wind blew, with whom Apollo had stayed for a period before his ceremonial arrival in Delphi, and further the legend about the return journey of the Argonauts. The worship of the Greek hero Diomedes was related to both Adriatic coasts, while the legend of the Trojan Antenor, whose route led him along Dalmatia, was particularly important for the history of Venetia and the western Adriatic coast. A legend has been preserved about the mysterious Ionius of the Illyrian race, the eponym for the Ionian (ie. the Adriatic) Sea; he may have once ruled over Issa, but according to the earlier variant he was inadvertently killed by Heracles in Dyrrhachium. Hercules was connected with other places along the eastern Adriatic coast, and so was his son Hyllus.

The most important passages follow, referring to the legends of Illyrius, the son of Cadmus and Harmonia, and Illyrius, the son of Polyphemus and Galatea.

Mythological Library of Pseudo-Apollodorus (3.39.2):

Anėtarėsuar
    20-11-2004
    Vendndodhja
    Francė
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga GL_Branch
    Ketu Mitologjia Shqiptare(ALBANIAN MYTHOLOGY) sipas Jonathan Michael qe eshte interesante ( ja fillon nga mesi i faqes)

http://www.geocities.com/protoillyrian/stories
    Tani me doli edhe kjo faqe shume interesante, thenks' GL_Branch !

*~100% Shqiptare~* Maska e Zemrushja
    Anėtarėsuar
    19-11-2002
    Vendndodhja
    Larguar!!!!!
    Postime
    Sorry, this GeoCities site is currently unavailable.

Nese ju hapen me mire postojini ktu sepse nuk mundet t'i shofin te gjithe..
    Jeta eshte labirinth.. nese do ta fitosh.. zbuloje

Anėtarėsuar
    20-11-2004
    Vendndodhja
    Francė
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Zemrushja
    Sorry, this GeoCities site is currently unavailable.

Nese ju hapen me mire postojini ktu sepse nuk mundet t'i shofin te gjithe..
    ....e pa mundur, ka shume faqe po nese ke te instaluar Google earth do i vendosi atje me emer "gjuha ilire" ....google ka fuqi sa te duash...

*~100% Shqiptare~* Maska e Zemrushja
    Anėtarėsuar
    19-11-2002
    Vendndodhja
    Larguar!!!!!
    Postime
    Tani u hap Kreksi.. flm per ndihmen..
    Jeta eshte labirinth.. nese do ta fitosh.. zbuloje

Juventini Maska e EkOnOmIsTi
    Anėtarėsuar
    22-05-2005
    Vendndodhja
    Pse Do Vish Dhe Ti ?
    Postime
    se ku kam lexuar ne nje vend per fjalet ilire qe kan qen te shkurtra si fjale
    S |< R /\ p /\ |_ |
    Skrapali.Babuc.Pianec.Do.Me.Se.Kam.Sa.Te.Duash

Anėtarėsuar
    02-11-2003
    Vendndodhja
    Arbany
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga Baptist
    Fakt! Shihet nga aeroplani se eshte trung i krijuar nga sharllatanet.
    ~~~~
    Gjuhet indoeuropiane ndahen dy grupe themelore:
    Satem dhe Centum.

Ky emertim ka marre per baze emrin e numrit 100 (por nuk respektohet) pasi gjuha shqipe perdore shprehjen qind e megjithate ne shumicen e organogrameve radhitet si Satem ndersa sllavisht i thuhet Sto kurse ndonjehere radhitet si gjuhe Centum, tregon per subjekitvitetin joshkencor te atyre qe e perpiluan degezimin.

Kjo deshmohet edhe nga citati ne vazhdim:
    Language-tree divergence times
    support the Anatolian theory
    of Indo-European origin

Russell D. Gray & Quentin D. Atkinson

Department of Psychology, University of Auckland, Private Bag 92019,
    Auckland 1020, New Zealand

"The consensus tree also reflects traditional uncertainties in the relationships between the major Indo-European language groups. For instance, historical linguists have not resolved the position of the Albanian group and our results clearly reflect this uncertainty(1) (the posterior probability of the Albanian/Indo-Iranian group is only 0.36)."

1. Linguistet historiane nuk e kan zgjidhur poziten e grupit te Shqipes dhe rezultatet tona reflektojne qartas kete papercaktueshmeri.

Punimin e plote (PDF) mund ta lexoni ne ekstraktin e dokumentit, (jo aq interesant ne pergjithsi)>ketu< (f 435-438). Grafiqet jane nxjerrur ne baze te te dhenave ekzistuese linguistike.

Por gjeja kryesore qe duhet ditur ne lidhje me kete qeshtje eshte, se shtrirja dhe pozita gjeografike e nje gjuhe, nuk ka kurrfare lidhje me grupin gjuhesor te cilit i takon ajo.
    deshta me vazhdu ketu debatin qe e kishte prek edhe Baptist se pse gjuhen ilire (cuditerisht si ja kane fut kur nuk e dinin cfare gjuhe ishte ilirishtja) dhe shqipe i kane klasifikuar ne kategori e ndryshem (Satem dhe Centum).

Qe edhe ketu nje fakt tjeter pse shqipja nuk perputhet ne Satem:

linku: http://popgen.well.ox.ac.uk/eurasia/.../anderson.html

A second series has been postulated, the plain velars. However, no IE
    language clearly retains all three series. (There is some debate
    about whether Albanian retains all three.)
    As reflected in the chart
    below, satem has either a velar or sibilant, centum has either a velar
    (or palato-velar) or labiovelar. The plain velars occur only in
    certain environments, i.e., only after *u and *s and before *r and *a,
    so they appear to be conditioned variants of the other series.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga GL_Branch : 04-06-2007 mė 20:16

Root / lemma: dā : dǝ- und dāi- : dǝi- : dī̆-

English meaning: to share, divide

German meaning: `teilen, zerschneiden, zerreißen'

Grammatical information: ursprgl. athemat. Wurzelpräsens.

Material:

Mit Formans -lo- vielleicht aksl. dělъ `Teil' (*dǝi-lo-) (s. unter *del- `spalten'); über air. fo-dālim usw. s. ebendort. Hierher gehört wohl auch got. dails `Teil', runeninschr. da[i]liŽun `teilten', aisl. deill, ags. dę̄l, ahd. teil m. `Teil'; aisl. deila f. `Teilung, Zwiespalt', ahd. teila f. `Teilung'; aisl. deila, ags. dę̄lan, ahd. teilan `teilen' usw. Sie können kaum aus dem Slav., wohl aber aus dem Ven.-Illyr. stammen, da die Wzlform *dǝi- im südillyr. PN Dae-tor bezeugt ist. Eine Nebenform idg. dhǝi- neben dǝi- wäre unglaubhaft.

References: WP. I 763 ff., WH. I 322, 323 f., 859; Schwyzer Gr. Gr. I 676.

See also: Über die wenigstens grundsätzlich als Erweiterungen von dā- `schneiden, spalten' auffaßbaren Wzln del- `spalten', del- `es worauf abgesehen haben', der- `spalten, schinden' s. unter eigenem Stichworte.

Page(s): 175-179

Kete fjale nuk e paskan dhene ne gjuhen shqipe. Kuptimi saj eshte "daj-ndaj".

Root / lemma: bhreu-s-2

English meaning: to break

German meaning: `zerbrechen, zerschlagen, zerkrümeln u. dgl.'

Comments: Erw. von bhrē̆u-1.

Material:

Alb. breshën, breshër `Hagel', wenn eig. `Körnchen, mica' (e = idg. eu); lat. frustum `ein Brocken, Stückchen, Bissen' (aus *bhrus-to-);

air. brūu `zerschmettere, zerschlage' (*bhrū̆si̯ō, gall. brus-, frz. bruiser), mir. brūire, brūile `Bruchstück', bruan ds., bruar `Bruchstücke', brosna (*brus-toni̯o-) `Reisigbündel', gall. *bruski̯ā `Gestrüpp', afrz. broce ds., mir. brusc `Krümchen' usw.; air. bronnaim `schädige' (*bhrusnāmi) (Subjunktiv robria von *bris- `brechen' entlehnt, s. unter bhrēi-); mcymr. breu, ncymr. brau `gebrechlich', mcorn. brew `gebrochen' (*bhrōuso-); mbret. brusun `Krümchen' (*brous-t-);

ags. briesan (*brausjan), brȳsan (*brūsjan) `zerbrechen trans., zerschlagen', engl. bruise `quetschen', wahrscheinlich auch ahd. brōsma, mhd. brōsem, brōseme, brōsme `Brosame, Krume, Bröckchen'; ags. brosnian `zerfallen'.

References: WP. II 198 f., WH. I 553.

Page(s): 171

Ndersa ne kete rast me shume shkon fjala "prejsh-prajsh-prish".

Tema tė Ngjashme

1. Akili ishte Ilir dhe jo grek ...
    Nga gabriel nė forumin Historia shqiptare
    Pėrgjigje: 133
    Postimi i Fundit: 17-11-2010, 20:15
  2. Fjalėt e huaja nė gjuhėn shqipe
    Nga AsgjėSikurDielli nė forumin Gjuha shqipe
    Pėrgjigje: 21
    Postimi i Fundit: 09-01-2010, 14:55
  3. Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 22-02-2009, 14:42
  4. Fjalet eukaristike te Jezusit
    Nga NoName nė forumin Komuniteti katolik
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 24-03-2006, 02:34
  5. Analize e nje muslimani
    Nga Klevis2000 nė forumin Komuniteti musliman
    Pėrgjigje: 9
    Postimi i Fundit: 16-12-2004, 18:48

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •