Close
Duke shfaqur rezultatin -19 deri 0 prej 13
    Authentic Maska e DeuS
    Anėtarėsuar
    08-06-2003
    Postime

Lightbulb Testi per nenshtetesine Britanike - Ndihme suplementare!

• Me poshte vijojne disa nga pyetjet kryesore te cilat do u bien ne provimin LIFE IN UK perpara se te aplikoni per nenshtetesine Britanike. Pyetjet mund te mos parashtrohen egzaktesisht ne te njejten menyre, ama kontesti eshte i njejti. Kjo u nevojitet te gjithe shqiptareve qe do aplikojne. (thjeshte nje ndihme per ato qe nuk kane blere librin apo nuk kane ca derrasat te lexojne akoma)

LIFE IN UK – TEST

1) - List some of the reasons why emigrants have come to UK? Answer: Find jobs – Safety reasons – better life.

2) - What sort of work have migrants done? Answer: Irish labourers worked in constructions of channels and railways.

3) - What were migrants from Ireland and the West Indies invited in the UK to do? Answer: They have been invited for reconstruction after the WW2.

4) - Name 3 countries that Jewish people migrated to UK from, to escape prosecution during 1880-1910? Answer: Poland, Belarus, Ukraine.

5) - Which countries were invited to provide immigrants workers, to help British reconstruction after WWII? Answer: Irish – West Indies.

6) - What year did women gain the right to divorce their husband in the UK? Answer: 1857

7) - When did women first get the right to vote? Answer: 1918 – And the age allowed was over 30 – And in 1928 they got then right to vote at the same age as man.

8) - Are there more men or women in study at university? Answer: There are more women.

9) - What percentage of the work force are women? Answer: 45%

10) - What proportion of women with children of school age also works? Answer: Three quarters.

11) - What is the percentage difference in pay between male and female, hourly pay rates? Answer: Is 20% lower than men.

12) - How many young people up to the age of 19 are there in the UK? Answer: 15 million

13) - What percentage of children lives in single parent families or step families? Answer: 25% live in single parent families – 10% with step families.

14) - When do children take tests at school? Answer: Tests are at age of 7-11 and 14 – GCSE 16 years old – A levels 17 and 18 years old.

15) - How many young people enrol to go on to higher education? Answer: 1 in 3 moves in the higher education.

16) - What are the minimum ages for buying alcohol and tobacco? Answer: Tobacco never must be sold in children under 16 – Alcohol never to be sold to children under 18

17) - How many children under 18 are estimated to be working in the UK at any time? Answer: 2 million

18) - In the 2001 general election what proportion of first time votes actually cast their vote? Answer: 1 in 5

19) - What was the population of UK in 2001? Answer: 58.8 million

20) - How much has the UK population grown by (percentage terms) since 1951? Answer: 17%

21) - What is the population of Northern Ireland? Answer: 1.7 million

22) - What is the population of Wales? Answer: 2.9 million

23) - What is the population of Scotland? Answer: 5.1 million

24) - When was the first census carried out in UK? Answer: 1801

25) - When will the next UK census be carried out? Answer: 2011

26) - Why was a census not carried out in UK in 1941? Answer: Because Britain was at war

27) - How often is a census carried out in UK? Answer: Once every 10 years

28) - How many years must have passed before an individual’s census form is viewable by the public? Answer: 100 years

29) - What percentage of the UK population is made up of ethnic minorities? Answer: 7.9% of the population

30) - What is the largest ethnic minority in Britain? Answer: Indian descent

31) - What overall proportion of today’s African Caribbean, Pakistani, Indian and Bangladeshi communities in Britain were born there? Answer: About half

32) - What percentage of London’s residents are ethnic minorities? Answer: 29%

33) - What percentage of UK’s ethnic minorities lives in London area? Answer: 45 %

34) - According to the 2001 Census, what percentage of people stated their religion as Christians? Answer: 70%

35) - According to the 2001 Census, what percentage of people stated their religion as Muslims? Answer: 3%

36) - According to 2001 Census, what percentage of the UK population reported that they had a religion? Answer: 75%

37) - What year did the Church of England come to existence? Answer: 1534

38) - Which other name can be used to refer to the Church of England? Answer: The Anglican Church

39) - What is the title of the King or Queen within the Church of England? Answer: Supreme Governor

40) - Who is the Head of the Church of England? Answer: The reigning King or Queen

41) - Who appoints the Archbishop of Canterbury? Answer: The King or Queen, takes advise from the Prime Minister, based on the recommendations from a Church appointed committee

42) - What must a monarch swear to maintain as part of their coronation? Answer: To maintain the protestant religion in the UK

43) - According to the Church of England, heirs to the throne are not allowed to marry who? Answer: Anyone who is not Protestant

44) - What is the Church of Scotland also known as? Answer: The Kirk

45) - What percentage of British population is Roman Catholic? Answer: 10%

46) - What is the distance of the widest part across England and Wales? Answer: Approximately 500 kilometres (320 miles)

47) - What is the distance from the north coast of Scotland to the south coast of England? Answer: Approximately 1000 kilometres (600 miles)

48) - Where is the welsh language spoken? Answer: Wales

49) - Where is the Gaelic language spoken? Answer: Highlands and Islands of Scotland

50) - In which year are the Assembly for Wales and the Scottish Parliament created? Answer: 1999

51) - What are the two most widespread Christian denominations in Wales? Answer: The Baptists and the Methodists

52) - Where are Cockney dialects spoken? Answer: London

53) - Where are Scouse dialects spoken? Answer: Liverpool

54) - Where are Geordie dialects spoken? Answer: Tyneside

PS: Kaq per sot, te tjerat vijojne kur te rigjeneroj fuqi ...
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga DeuS : 18-10-2006 mė 00:24

Perjashtuar Maska e Ryder
    Anėtarėsuar
    24-06-2002
    Postime
    mu m'ra i pytje "kush e mbaron edukimin me rezultate me te larta ne mbreterine e bashkuar, femrat apo meshkujt"

u pergjigja direkt "femrat"...me vone mendova se fakti qe u pergjigja aq shpejt tregonte qe isha gati te behesha pjese e shoqerise angleze

Authentic Maska e DeuS
    Anėtarėsuar
    08-06-2003
    Postime
    Sa kohe te zgjati procesi aplikim-certifikate-betim-pashaporte?

PS: Ca dreqin ke nejt qut deri n'at ore mer daj?

Buena Suerte Maska e MI CORAZON
    Anėtarėsuar
    21-07-2002
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga hi, ryder
    mu m'ra i pytje "kush e mbaron edukimin me rezultate me te larta ne mbreterine e bashkuar, femrat apo meshkujt"

u pergjigja direkt "femrat"...me vone mendova se fakti qe u pergjigja aq shpejt tregonte qe isha gati te behesha pjese e shoqerise angleze
    British qenke ti??? Ohhhhh....!

...ok....behemi shoke.
    Where does a thought go when it's forgotten?

Anėtarėsuar
    24-06-2002
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga DeuS
    Sa kohe te zgjati procesi aplikim-certifikate-betim-pashaporte?

mu mka zgjat me shum se zakonisht (sidomos procesi aplikim-certifikate), po e kam tjerr vete, normalisht masi te marresh certifikaten kjo betim-pasaporte nuk duhet te zgjase me shum se 1-2 muj

Authentic Maska e DeuS
    Anėtarėsuar
    08-06-2003
    Postime
    Une n'dhjetor e kam te drejten me apliku (dmth mbushet viti) dmth nga marsi u bokam me ik...

Ky testi qe na kane taks, gjo kalimtare duket, vecse ngjova nji turr brryla knej qe e kishin fail dhe pranej thash po i fus nji t'lexume me heret se zakonisht, dmth diten e testit, tu lidh kpucet e tu lexu...

Kurse mua me bie ne Nentor te aplikoj , ja te shohim , megjithse nuk para shoh ndonje problem !
    Eshte e vertete qe puna e fisnikeron njeriun, por shoqeria jone nuk ka nevoje per aristokrate.

Anėtarėsuar
    24-06-2002
    Postime
    Citim Postuar mė parė nga DeuS
    [Une n'dhjetor e kam te drejten me apliku (dmth mbushet viti) dmth nga marsi u bokam me ik...

Ky testi qe na kane taks, gjo kalimtare duket, vecse ngjova nji turr brryla knej qe e kishin fail dhe pranej thash po i fus nji t'lexume me heret se zakonisht, dmth diten e testit, tu lidh kpucet e tu lexu...

shumica e ktyre pytjeve jan common sense me shum. ka shanse te bjere nej pytje per sistemin gjygjsor ose parlamentar, pytje tip cila esht gjykata me e larte ne angli (house of lords) ose sa dhoma ka parlamenti ose nej gje e tille. ke nga 3 opsione per cdo pytje edhe 2 opsionet e gabume jan shum te gabume per te gabu, sdi a shpjegohem.
    kur te aplikosh vec mos bej gafe me e nis formen vete me poste nqs sdo me prit edhe nja 6 muj tjera. nise nga kto qendrat, civic center, ta thot ne forme se ku jan. le takim aty dmth edhe ta plotsojn ata formen e ta nisin e pergjigja duhet te vije per 2jave/1 muj
    po vk, shumica e tortures ka kalu, kto formalitetet tjerat jan te thjeshta. urime iher

PEDAGOG Maska e Pyes_Lotin
    Anėtarėsuar
    07-06-2002
    Vendndodhja
    Chelsea
    Postime
    Urime o Britisha ...
    Ja hodhet hajde hajde mar e mir.
    Jam JETUS jo TREGUS!.

Authentic Maska e DeuS
    Anėtarėsuar
    08-06-2003
    Postime
    Mbylleni kete teme (ju lutem) sepse te them te drejten, packa se u nisa nga qellimi i mire, nuk ja vlen fare te postohen keto pyetje-pergjigje (duhet ta kisha shkruar me kohe kete) sepse jane pa vlere. Plus qe ma prishi temen Corazoni (sic e ka zakon ) me ato nderhyrjet pa lidhje...Ky testi ishte me te vertete komplet common sense sic ka thene dhe Ryder me lart. Librin e vogel mos e lexoni se mua vetem 4 pyetje gjithsej me rane nga ato, dmth nuk ja vlente me harxhu kohe...

TiRoNce Ose Herga Maska e Michelle
    Anėtarėsuar
    29-08-2006
    Vendndodhja
    Endless Sorrow
    Postime
    deus urime per temen e hapur
    sinqerisht ide shume e bukur kjo e jotja dhe nje her urime
    me respekt michelle
    Nuk duhet vetem te vdesesh fizikisht qe te jesh "pa jete"...

Authentic Maska e DeuS
    Anėtarėsuar
    08-06-2003
    Postime
    Une sapo kerkova me mbyll temen, kjo me uro per hapjen (lol) ...

M'skuqe me ato respektet n'fund! (reciproke i ke, lol)

.... ...
    Anėtarėsuar
    30-01-2005
    Postime
    Ok, tema mbyllet, por nuk e fshijme.

Gjithsesi, pyetjet i paskan interesante.

Tema tė Ngjashme

1. Tė rejat mė tė fundit pėr komunitetin shqiptar nė Angli
    Nga Shijaksi-London nė forumin Emigracioni
    Pėrgjigje: 117
    Postimi i Fundit: 30-04-2007, 15:18
  2. Ēlirimi i Frymės
    Nga Matrix nė forumin Komuniteti protestant
    Pėrgjigje: 59
    Postimi i Fundit: 12-08-2005, 12:55
  3. Lajme nga Anglia
    Nga kundraRRYMES nė forumin Emigracioni
    Pėrgjigje: 169
    Postimi i Fundit: 24-03-2005, 18:55

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •