Vendndodhja
    Fatkeqesisht mes ndergjinoresh
    Postime
    Citim Postuar më parë nga Ali Baba Tepele
    Për plotësim: Tre jan shtyllat mbi të cilat bazohet dhe qëndron demokracia;
    1- Lëvizja e lirë.
    2- Respektimi i fjalës.
    3- Respektimi i pronës.
    Në qoftë se nuk respektohen qoftë edhe një nga këto pika,kemi çrregullim të ekuilibrit të demokracisë.Është njësoj si një tavolin e ndërtuar me tre këmbë, t'ja heqim njërën! Ajo kurrë nuk do mund të qëndroj.Të gjith duhet t'i mësojnë kushtet elementare të cilat i kan përcaktuar filozofët e lashtësisë Greke, por që Grekët e sotëm as që i kan mësuar dhe as që mundet!Greqia i dha botës dhe mbeti për vete.
    Po pse s'thua ti plako qe ne paskemi jetuar gjithe kohen ne demokraci,te pakten ata nen kanun mbi 10% e shqiptareve,se keto te treja mbroheshin dhe cte mbrojturi,me koke paguante kush i shkelte...

Ali Baba kapi nje moment te rendesishem te demokracise europiane....Europa asnjehere gjate ekzistences se saj kristiane nuk i kishte njohur keto te drejta themelore te njeriut..Me nje shoqeri te ngritur mbi kastat ajo se ka njohur asnjehere demokracine,ndersa paradoksalisht kanuni jone qe shahet para e prapa ,ka qene shume i perparuar nga pikepamja demokratike...Barazi e plote e fjales,respekt i prones private ne maksimum dhe respekt i fjales ,biles ne kanun ka edhe rregulla mbi gjahun qe duhen respektuar,ne nje kohe qe ne europe sundonin feudalet....Lirine qe ofron Kanuni Europa e arriti ne fillim te shekullit 20-te kur te gjithe meshkujt kishin te drejte votimi....

Per pune demokracie askush nuk mund ta shaje kanunin,deri ne 1945 ka qene me i perparuari kod i europes per lenden ne shqyrtim ...

Sigurisht qe familjet e pasura kishin favorizime po edhe sot familjet e pasura jane siper ligjit deri diku...

Gjithsesi mendoj se demokracia europiane eshte dhenia e te drejtave aristokratike mases se gjere por pa i dhene mundesine reale ti ushtroje,pasi Politiken dhe Ekonomine e udheheq serisht i Pasuri ose ai qe i vjen nga prapa te pasurit si lango...Thjesht ekziston ne leter mundesia reale qe i varferi te jete i barabarte me te pasurin e te pretendoje te behet i pasur...Nje iluzion i strukturuar mire qe ekziston vetem per shkak te zhvillimit ekonomik qe ofron nder te tjera edhe dituri ...
    Nje shoqeri demokratike ne nje shtet te varfer e te keputur nuk ka ekzistuar,nuk ekziston dhe nuk ka per te ekzistuar....
    Ndryshuar për herë të fundit nga Hyj-Njeriu : 06-08-2007 më 05:46
    Shqiptari e ka care rrugen e historise me Palle ne dore!

zhapik buster Maska e drity
    Anëtarësuar
    11-01-2006
    Postime
    Citim Postuar më parë nga Hyj-Njeriu Lexo Postimin
    Nje shoqeri demokratike ne nje shtet te varfer e te keputur nuk ka ekzistuar,nuk ekziston dhe nuk ka per te ekzistuar....
    Jam dakort me ty. Nuk eshte demokracia ajo qe do sjelle mirqenien ekonomike, por mirqenia ekonomike qe do te sjelle demokracine.
    When you are in it up to your ears, keep your mouth shut.

i/e regjistruar Maska e D&G Feminine
    Anëtarësuar
    08-08-2003
    Postime
    Citim Postuar më parë nga drity Lexo Postimin
    mirqenia ekonomike qe do te sjelle demokracine.
    Ne fakt kohet e fundit eshte hedhur poshte si teze, me konkretisht lidhja mes ekonomise se tregut te lire (nenkupto mirqenien ekonomike ) dhe demokracise.

Anëtarësuar
    11-01-2006
    Postime
    Citim Postuar më parë nga D&G Feminine Lexo Postimin
    Ne fakt kohet e fundit eshte hedhur poshte si teze, me konkretisht lidhja mes ekonomise se tregut te lire (nenkupto mirqenien ekonomike ) dhe demokracise.
    Eshte hedhur poshte kohet e fundit si teze apo nuk eshte me aktuale per shoqerine postkapitaliste?

P.S. Ku ke qene ti? Na bone merak?

i/e regjistruar Maska e Xhuxhumaku
    Anëtarësuar
    19-11-2003
    Vendndodhja
    sopr'un'curva
    Postime
    me ke je tifoz\e me Arhentinen?
    --- La Madre dei IMBECILI e sempre in cinta...

---voudou.. ---

Anëtarësuar
    08-08-2003
    Postime
    Eshte hedhur poshte si teze, Ekonomisti kishte ca artikuj te bukur per kete.
    Ketu kam qene po Albo ia ka arritur qellimit ta beje forumin "boring"

Anëtarësuar
    19-11-2003
    Vendndodhja
    sopr'un'curva
    Postime
    Bori = element i tabeles se Mendelejevit?

---voudou.. ---

Anëtarësuar
    08-08-2003
    Postime
    Citim Postuar më parë nga Xhuxhumaku Lexo Postimin
    me ke je tifoz\e me Arhentinen?
    jo me Italine

po shembujt e fundit si Kina etj. po vertetojne qe nje vend jo-demokratik mund te arrije mireqenie ekonomike pa u bere demokraci.

Anëtarësuar
    19-11-2003
    Vendndodhja
    sopr'un'curva
    Postime
    ngjyje me blu, jo b-qielli

ne fakt,

edhe me perpara, ne kohet e lashta ka pasur qenie te mira pa demokraci,

---voudou.. ---

Anëtarësuar
    08-08-2003
    Postime
    Ja nje artikull per kete:

Does Economic Success Require Democracy?
    By Kevin Hassett
    From the May/June 2007 Issue

Filed under: World Watch, Economic Policy, Government & Politics

Sadly, no. In fact, the politically unfree countries are enjoying more economic growth than the politically free ones. Kevin Hassett tells why.
    When Kenneth Arrow was awarded the Nobel Prize in Economics in 1972, one of the contributions the awards committee cited was his miraculous “impossibility” theorem. Decades from now, Arrow’s theorem, originally drawn in his doctoral dissertation, will be viewed as the 20th-century idea that best anticipated the 21st century.

While mathematical in origin, the impossibil*ity theorem is simple to describe in words:

A government is really just a mechanism that makes collective decisions for a large number of cit*izens who have different preferences. I might want to spend our tax dollars on dog parks; you might prefer more police. The government’s job is to work it out. This job is called “aggregating preferences.” In the U.S., we send signals with voting to help the government aggregate preferences.

Dictatorships now understand that they have to provide a good economy to keep citizens happy, and they understand that free-market econ*omies work best.Arrow was able to show that no voting scheme can be devised that will create a government that has rational preferences, where rationality is defined precisely by Arrow as meeting a number of condi*tions. Democracy might be a form of government that many prefer to live under, but there is nothing theoretically compelling that suggests that it is the form of government that best reflects the underly*ing preferences of citizens. As a result, democracies will not necessarily outperform other types of mech*anisms for preference aggregation as a route to economic prosperity. Democracies will not always win.

In the latter half of the 20th century, this obser*vation seemed irrelevant. The United States, with its free markets and democracy, defeated the Soviet Union, with its centrally planned economy and party dictatorship.

But in the 21st century, things look different. Dictatorships, as in China, appear to have learned from the failure of the Soviets. While they continue to oppress political opponents, they allow a high level of economic freedom within their borders.

So far, this approach is working, and in a big way—as the chart illustrates. An organization called Freedom House rates the level of political freedom of the world’s nations on a scale of 1 to 7, with 1 the most free. For example, according to the 2006 sur*vey, countries like the United States and Italy are rated 1, while Singapore is rated 4.5, China and Saudi Arabia 6.5, and North Korea 7. In addition, the Fraser Institute in Canada rates the economic freedom of nations, looking at taxes, regulation, trade barriers, and the like.

The chart shows the economic growth of two different sets of countries. The first set comprises nations that are both politically and economically free; the second, those that are repressed politically (have high numbers on the Freedom House scale) but are economically free. In each case, I looked at the average five-year growth rate of GDP, weighted by the size of each respective economy.

The chart tells a striking story: the countries that are economically and politically free are underper*forming the countries that are economically but not politically free. For example, unfree China had a growth rate of 9.5 percent from 2001 to 2005. But China was not the whole story—Malaysia’s GDP grew 9.5 percent from 1991 to 1995, Singapore’s GDP grew 6.4 percent from 1996 to 2000, and Russia’s grew 6.1 percent from 2001 to 2005.

The unfree governments now understand that they have to provide a good economy to keep citizens happy, and they understand that free-market econ*omies work best. Also, nearly all of the unfree nations are developing countries. History shows they grow faster, at least for a while, than mature nations. But being unfree may be an economic advantage. Dictatorships are not hamstrung by the preferences of voters for, say, a pervasive welfare state.

So the future may look something like the 20th century in reverse. The unfree nations will grow so quickly that they will overwhelm free nations with their economic might. The unfree will see no reason to transition to democracy.

Meanwhile, democracies may copy many of the market-friendly policies of the dictatorships, but it seems unlikely that free citizens will choose to reduce their own political freedoms.

Democracies will stay in the game, but, as Arrow showed long ago, their victory is not assured.

Kevin Hassett is director of economic policy studies at the American Enterprise Institute

Anëtarësuar
    19-11-2003
    Vendndodhja
    sopr'un'curva
    Postime
    mos thyej rregllat, posto shqip/greqisht, cobance por jo anglisht

---voudou.. ---

Anëtarësuar
    11-01-2006
    Postime
    po shembujt e fundit si Kina etj. po vertetojne qe nje vend jo-demokratik mund te arrije mireqenie ekonomike pa u bere demokraci.

Pikerisht, dhe pasi te jete ngritur pavarsia ekonomike e individeve, demokracia do te jete e pashmangshme.

i/e regjistruar Maska e Dorontina
    Anëtarësuar
    22-09-2006
    Vendndodhja
    "In your dreams making you happy"Nese e ke humb dashurin e ke humb aryen e jetes, nese ende se ke gjet ke arsye te jetojsh "
    Postime
    Democracia asht zeri i popullit nga greqishtja, ku populli ka drejt te bertasi po te mos i takon asgje as puna ...e mercedes benz po nese e gjen diku me vjedh ...
    komunizmi asht zeri i pushtuesit ske drejt te bertasish po punë ke mjaft ....e mercdes benz jo !as me vjedh as me pa me sy ...
    "Msyja Henes po smujte me u ndal ne Hene,mbi yje ateron gjitsesi" ....

Bl3®i Maska e Bl3ri
    Anëtarësuar
    06-01-2006
    Vendndodhja
    Tetove
    Postime
    Me jetu jeten ashtu qysh ta don zemra
    mos me t'pengu askush ne asgje ( normal gjera te ligjshme )
    me qen i/e lire ne te gjitha aspektet

i/e regjistruar
    Anëtarësuar
    23-11-2007
    Postime

Pershendetje...

" Demokracia është forma më e keqe e qeverisjes, me përjashtim të të gjitha të tjerave". Winston Churchill
    ky ishte nje konstatim i Churchillit pra para se gjithash demokracia eshte forme e qeverisjes...dhe ndoshta debatine ne kete teme duhet thelluar me tutjet ne analizen e sistemeve te qeverisjes. Ne sistemet demokratike ne baze te parimit te ndarjes se pushtetev kemi tri modele te qeverisjes apo tri sisteme:
    1.Sisitemin Parlamentar,
    2. Sistemin Presidencial dhe
    3. Sistemin e perzier.

Sistemi Parlamentar
    Sistemi Parlamentar është formë e qeverisjes së pushtetit e bazuar në parimin e ndarjes së pushtetit, në të cilin rolin dominant e ka parlamenti si organ legjislativ dhe përfaqësues. Ky sistem për herë të parë është aplikuar në Angli në shekullin XVIII, e më vonë edhe në shumicën e shtetve tjera të Evropës dhe botës.
    Karakteristikat themelore të sistemeve parlamentare është përcaktimi i ekulibrit në mes të Parlamentit dhe qeverisë me mundësin e kufizimit të tyre reciprok...

Sistem presidencial
    Sistem presidencial, formë republikane e qeverisjes, e cila i jep presidentit si kryetar shteti të drejta vendimtare në jetën politike. Ndërsa sistemet kushtetuese evropiano-perëndimore, të dala nga konstitucionalizmi, i japin presidentit kyesisht rolin përfaqësues, kushtetuta e SHBA-së p.sh. i njeh presidentit një tërësi kompetencash, duke shkurtuar ndërkaq nga ana tjetër kohëzgjatjen e funksionit të tij. Presidenti i SHBA-së është kryetar shteti dhe shef i qeverisë, epror i lartë dhe bartës i pushtetit të politikës së jashtme...

sistemet e perziera
    Nga vete koncepti i perzier nenkupton se ky sistem paraqete kombinimi e ketyre dy te parave, pra ka disa elemente dhe tipare te dy sistemeve te larte permendura...
    Dhe ndoshta debati kisht me qene shume ma interesant dhe me interes nese analizat i mbeshtesim ne krahasimin e ketyre sistemev e posaqerishte i dy te parave...per mua eshte me interes te veqante ky debate dhe shpresoj qe edhe anataret tjer te ketij forumi do te kontribojn ... kaq per sot...respekt per te gjithe anataret e forumit...dhe Urime Festen e Madhe Kombëtare, 28 Nëntorit Diten e Flamurit, Datëlindje e Komandatit Legjendar Adem Jasharit dhe Daljen publike te UÇK-së ...kalofshe nje jave te bukur ....

Perjashtuar Maska e BlackEagle
    Anëtarësuar
    01-11-2006
    Vendndodhja
    500 Miles a way from home.
    Postime
    Demokracia = Shtet i ligjeve dhe i taksave.

Per fat te keq, ligjin gjithmone e ka bere me i forti, keshtu qe popullit i mbetet veteem te votoj.

Perjashtuar
    Anëtarësuar
    07-10-2007
    Vendndodhja
    ne syte e tu qe adhurojne syte e mi.ne buzet e tua,qe puthin te miat cdo cast.ne frymen tende,se eshte dhe imja.ne gjakun tend,qe vlon per mua.zemra ime,Land.
    Postime
    demokracia,e kunderta e diktatures.
    demokracia,nje perkufizim i shpikur nga cdo lloj pushteti,per te mbajtur masat ne gjume.
    demokracia,nje utopi.

don't bother me Maska e Apollyon
    Anëtarësuar
    07-11-2007
    Vendndodhja
    periferi
    Postime
    Demokracia eshte liri e fjales.

Gje e cila ktu ne forum eshte rreptesisht e ndaluar.
    There is no never ending banquet under the sun. All good things must come to an end.

Feniks. Maska e niktironci
    Anëtarësuar
    25-03-2007
    Vendndodhja
    Aty ku jetohet.
    Postime
    Demokracia eshte, zbatimi i ligjit deri me nje.
    Zbatim 100 % eshte e pamundur por te pakten 75-80%

Faqja 3 prej 5 FillimFillim 12345 FunditFundit

Tema të Ngjashme

1. Komunizmi Dhe Demokracia
    Nga biligoa në forumin Problematika shqiptare
    Përgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 12-06-2009, 16:41
  2. C'eshte Demokracia Kozmopolitike?!
    Nga Erlebnisse në forumin Kulturë demokratike
    Përgjigje: 5
    Postimi i Fundit: 30-12-2008, 18:31
  3. Ja si lindi demokracia e sotme
    Nga Kryeplaku në forumin Kulturë demokratike
    Përgjigje: 11
    Postimi i Fundit: 30-07-2004, 12:02
  4. Demokracia
    Nga Enri në forumin Problemet ndërkombëtare
    Përgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 09-03-2004, 12:38
  5. Shoqëria politike dhe demokracia
    Nga Albo në forumin Kulturë demokratike
    Përgjigje: 1
    Postimi i Fundit: 08-09-2002, 08:02

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund të hapni tema të reja.
  • Ju nuk mund të postoni në tema.
  • Ju nuk mund të bashkëngjitni skedarë.
  • Ju nuk mund të ndryshoni postimet tuaja.
  •