Duke shfaqur rezultatin 241 deri 251 prej 251
    R[love]ution Maska e Hyllien
    Anëtarësuar
    28-11-2003
    Vendndodhja
    Mobil Ave.
    Postime
    Citim Postuar më parë nga Darius Lexo Postimin
    Sepse gjithe kontradikta qendron ne perkufizimin se cfare eshte shpirt. Nese nga njera ane flet per collective unconsciousness dhe nga ana tjeter mundohesh ta argumentosh shpirtin si dicka fizike (te pakten brenda asaj qe ne njohim si fizike) atehere njera rrezon tjetren. Nuk mund te jene te dyja brenda te njejtes suaze. Jung e ka shpjeguar qarte tek Psychology of the Unconscious. Po ti qendrojme ligjeve te fizikes ku bazojme shume nga sjelljet tona dhe vete jeten tone atehere shpirti, fantazmat cdo gje qe perfshihet ne paranormale mbetet nje koncept fantazie dhe burim ose supersticioni ose mosbesimi. Por nese pranojme planin astral dhe qenien e shpirtit si forme ose energji eterike atehere kjo shkon ne kufijte e asaj qe ne ende nuk e njohim ose te pakten do na duhet ta rizbulojme pasi me aq sa na vjen nga lashtesia duket se te paret tani kane qene me ne kontakt me dimensione te tjera te jetes sesa jemi ne sot, ndonese shume te zhvilluar e te perparuar ne planin teknologjik e shkencor.
    Hmm, mirëpo ai thotë te kunderten :

Po të shkruaj pasazhin nga "The structure and Dynamics of the Psyche" nga "Collected Works" Vol.8 / Basic Postulates of Analytical Psychology

Fillon nga faqja 352 mbaron faqen 354.

--------------

The following reflections are my way of attempting to solve this problem. The conflict between nature and spirit is itself a reflection of the paradox of psychic life. This reveals a physical and a spiritual aspect which appear a contradiction because, ultimately, we do not understand the nature of psychic life itself. Whenever, with our human understanding, we want to make a statement about something which in the last analysis we have not grasped and cannot grasp, then we must, if we are honest, be willing to contradict ourselves, we must pull this something into its antithetical parts in order to be able to deal with it at all. The conflict between the physical and the spiritual aspects only shows that psychic life is in the last analysis an incomprehensible "something." Without a doubt it is our only immediate experience. All that I experience is psychic. Even physical pain is a psychic image which I experience; my sense impressions-for all that they force upon me a world of impenetrable objects occupying space-are psychic images, and these alone constitute my immediate experience, for they alone are the immediate objects of my consciousness. My own psyche even transforms and falsifies reality, and it does this to such a degree that I must resort to artificial means to determine what things are like apart from myself. Then I discover that a sound is a vibration of air of such and such a frequency, or that a colour is a wave of light of such and such a length. We are in truth so wrapped about by psychic images that we cannot penetrate at all to the essence of things external to ourselves. All our knowledge consists of the stuff of the psyche which, because it alone is immediate, is superlatively real. Here, then, is a reality to which the psychologist can appeal-namely, psychic reality.

If we try to penetrate more deeply into the meaning of this concept, it seems to us that certain psychic contents or images are derived from a "material" environment to which our bodies belong, while others, which are in no way less real, seem to come from a "spiritual" source which appears to be very different from the physical environment. Whether I picture to myself the car I wish to buy or try to imagine the state in which the soul of my dead father now is-whether it is an external fact or a thought that concerns me-both happenings are psychic reality. The only difference is that one psychic happening refers to the physical world, and the other to the spiritual world. If I shift my concept of reality on to the plane of the psyche-where alone it is valid-this puts an end to the conflict between mind and matter, spirit and nature, as contradictory explanatory principles. Each becomes a mere designation for the particular source of the psychic contents that crowd into my field of consciousness. If a fire burns me I do not question the reality of the fire, whereas if I am beset by the fear that a ghost will appear, I take refuge behind the thought that it is only an illusion, But just as the fire is the psychic image of a physical process whose nature is ultimately unknown, so my fear of the ghost is a psychic image from a spiritual source; it is just as real as the fire, for my fear is as real as the pain caused by the fire. As for the spiritual process that underlies my fear of the ghost, it is as unknown to me as the ultimate nature of matter. And just as it never occurs to me to account for the nature of fire except by the concepts of chemistry and physics, so I would never think of trying to explain my fear of ghosts except in terms of spiritual processes.
    The fact that all immediate experience is psychic and that immediate reality can only be psychic explains why it is that primitive man puts spirits and magical influences on the same plane as physical events. He has not yet torn his original experience into antithetical parts. In his world, spirit and matter still interpenetrate each other, and his gods still wander through forest and field. He is like a child, only half born, still enclosed in his own psyche as in a dream, in a world not yet distorted by the difficulties of understanding that beset a dawning intelligence. When this aboriginal world fell apart into spirit and nature, the West rescued nature for itself. It was prone by temperament to a belief in nature, and only became the more entangled in it with every painful effort to make itself spiritual. The East, on the other hand, took spirit for its own, and by explaining away matter as mere illusion-Maya-continued to dream in Asiatic filth and misery. But since there is only one earth and one mankind, East and West cannot rend humanity into two different halves. Psychic reality still exists in its original oneness, and awaits man's advance to a level of consciousness where he no longer believes in the one part and denies the other, but recognizes both as constituent elements of one psyche.

----

Ai thotë këtu atë që thua ti, por sikur e projekton në të ardhmen. Shiko mirë pasazhin kur flet për njëriun primitiv, në mos ti ndoshta po i referohesh një njëriu para-primitiv ose ndonjë epoke pas-primitive por para një epoke të caktuar historike. Pra ai thotë, që në kohën primitive nuk ekzistonin dallime, ndërsa ti po thua të kundërtën, që duhet të pranojmë dimensionin jo-fizik. Kjo sipas Jungut erdhi pikërisht nga një ndarje, ajo që përmend dhe ti. Në fakt ndarja u bë shumë e theksuar nga fundi i "rilindjes" së ashtuquajtur greke, dhe arriti kulmin e saj me Krishtërimin në Perëndim. Tradita Judaike gjithashtu i quan këto dy pjesë si të vecanta, por edhe të ndërthurura. Ka plot pasazhe Biblike që promovojnë këtë ndërthurrje realitetesh. Tekstet kabalistike nga ana tjetër flasin për këtë unionin e realiteteve dhe rëndësinë e perfeksionimit shpirtëror, por shumë gjëra mbeten në një plan teorik dhe spekullativ që ka kuptim vetëm si një vegël psikologjike e lidhur kryesisht me ndikimin në rëndësinë e ritualit tek njëriu. Them se ka një aplikim praktik që më shumë punon për ti dhënë satisfaksion pjesës psiqike, një lloj domethënie/rëndësie/qëllimi ta quajmë ndryshe.

PS: E solla anglisht këtë pjesë. E kam të pamundur në kohë ta përkthej.
    Ndryshuar për herë të fundit nga Hyllien : 29-05-2011 më 02:19
    "The true history of mankind will be written only when Albanians participate in it's writing." -ML

E njoh punen e Jung shume mire megjithese neper shkollat vetem sa permendet dhe nuk analizohet ose studiohet. Sidoqofte ajo qe Jung ben eshte te jep nje drejtim se ku duhet te fokusohesh. Sa me shume i futesh paranormales aq me teper e gjen kontradikten e asaj qe sjell nderthurja e shpirterores me fiziken dhe vetem kur ben ndarjen atehere fillon e ndryshon kendveshtrim. Dicka qe nuk mund ta imponoj tek te tjeret me pergjigjet e mija.

R[love]ution Maska e Hyllien
    Anëtarësuar
    28-11-2003
    Vendndodhja
    Mobil Ave.
    Postime
    E njoh punen e Jung shume mire megjithese neper shkollat vetem sa permendet dhe nuk analizohet ose studiohet. Sidoqofte ajo qe Jung ben eshte te jep nje drejtim se ku duhet te fokusohesh. Sa me shume i futesh paranormales aq me teper e gjen kontradikten e asaj qe sjell nderthurja e shpirterores me fiziken dhe vetem kur ben ndarjen atehere fillon e ndryshon kendveshtrim. Dicka qe nuk mund ta imponoj tek te tjeret me pergjigjet e mija.
    Sigurisht nuk përmendet, sepse ai qe erudit, puna e tij lind pyetje me rëndësi të jashtzakonshme që do hidhnin themelet për një sistem të mirfilltë shkencor për të analizuar shkencat shoqerore, e pse jo dhe ato paranormalet, për të cilat ai as nuk pati frikë ti futej.

Mirëpo sic e di, bota mori drejtimin tjetër, atë të shkatërrimit të shkencave ekzakte në shkolla kryesisht dhe promovimit të sistemeve të inxhinjerimit social që u popullarizuan në vitet 45-50 në Amerikë, duke krijuar iluzionin e hapjes së horizonteve të një shoqerie, por që faktikisht nuk është gjë tjetër se një sistem kontrolli. Nesje këto gjëra i di mirë besoj.
    "The true history of mankind will be written only when Albanians participate in it's writing." -ML

Citim Postuar më parë nga Hyllien Lexo Postimin
    Sigurisht nuk përmendet, sepse ai qe erudit, puna e tij lind pyetje me rëndësi të jashtzakonshme që do hidhnin themelet për një sistem të mirfilltë shkencor për të analizuar shkencat shoqerore, e pse jo dhe ato paranormalet, për të cilat ai as nuk pati frikë ti futej.

Mirëpo sic e di, bota mori drejtimin tjetër, atë të shkatërrimit të shkencave ekzakte në shkolla kryesisht dhe promovimit të sistemeve të inxhinjerimit social që u popullarizuan në vitet 45-50 në Amerikë, duke krijuar iluzionin e hapjes së horizonteve të një shoqerie, por që faktikisht nuk është gjë tjetër se një sistem kontrolli. Nesje këto gjëra i di mirë besoj.
    Ne fakt permendet por nuk studiohet sepse konsiderohet si jashte mainstream. Problem i njohur si ne rastin e Hapgood apo Velikovsky qe kam permendur disa here neper tema te ndryshme. Mendimi im eshte qe ka instanca te caktuara te cilat e dine seriozitetin e punes se Jung dhe te tjereve si ai dhe i druhen publikimit te dickaje qe do ndryshonte shume koncepte ne shoqerine e sotme. Gjera qe do ndryshonin dhe vete qendrimin e njerezve ndaj realitetit dhe protagonisteve te tij. Kam disa materiale qe e mbeshtesin fuqimisht kete qe sapo shkruajta vetem se jane mijera faqe dhe do duheshin muaj te tera per ti hedhur ne forum. Gje qe skam nder mend ta bej me dhe as nuk kam kohen e mjaftueshme. Do te doja me shpirt te ndaja me te gjithe ato qe di po nuk mund te koncentroj ne disa shkrime apo rrjeshta nje pune qe po behet pothuajse 20 vjecare. Dhe po, bie dakort me ty, shkencat ekzakte neper shkolla jane shkaterruar qellimisht dhe tre gjenite e Montauk e kane thene mire, tjeter mesohet e tjeter dihet realisht per shume fenomene, sidomos ato fizike.

Orthodhoks Maska e ilia spiro
    Anëtarësuar
    02-02-2009
    Postime
    Postimet në Bllog
    Sepse gjithe kontradikta qendron ne perkufizimin se cfare eshte shpirt. Nese nga njera ane flet per collective unconsciousness dhe nga ana tjeter mundohesh ta argumentosh shpirtin si dicka fizike (te pakten brenda asaj qe ne njohim si fizike) atehere njera rrezon tjetren. Nuk mund te jene te dyja brenda te njejtes suaze. Jung e ka shpjeguar qarte tek Psychology of the Unconscious. Po ti qendrojme ligjeve te fizikes ku bazojme shume nga sjelljet tona dhe vete jeten tone atehere shpirti, fantazmat cdo gje qe perfshihet ne paranormale mbetet nje koncept fantazie dhe burim ose supersticioni ose mosbesimi. Por nese pranojme planin astral dhe qenien e shpirtit si forme ose energji eterike atehere kjo shkon ne kufijte e asaj qe ne ende nuk e njohim ose te pakten do na duhet ta rizbulojme pasi me aq sa na vjen nga lashtesia duket se te paret tani kane qene me ne kontakt me dimensione te tjera te jetes sesa jemi ne sot, ndonese shume te zhvilluar e te perparuar ne planin teknologjik e shkencor.
    pikerisht, duke qene se shpirti nuk ndodhet ne kete forme (me bold), prandaj edhe tema rreshqet dhe del jashte kornizave te studimit shkencor... dhe te ashtuquajturat "fantazma" jane pikerisht pjelle e trurit te semure..
    Duaje te afermin tend si veten

Ate ti nuk e di, perkundrazi ka shume te dhena qe eshte nje forme energjie ate qe te paret e quanin energji jetesore.

Enraged Maska e Scion
    Anëtarësuar
    22-07-2008
    Vendndodhja
    Tirane
    Postime
    Pse nuk e merrni, per shembull pare nga nje kendveshtrim tjeter! < Mbase, nese ne nje menyre te gjykuarit imagjinojme nje Hapsire 2 Dimensionale me qenie 2dimensionale, per ta; ne qeniet 3dimensionale do iu dukeshim si shpirtera

Reference:

http://www.youtube.com/watch?v=BWyTxCsIXE4

Po sikur neve, njerezve 3d te na vizitonte nje qenie tjeter e cila jeton ne dimensione ku hapsira matet me 4 dimensione?

*Po heqim dimensionin kohe ne kete rast!
    Ndryshuar për herë të fundit nga Scion : 30-05-2011 më 11:12

A nuk dalim serisht tek ajo qe nuk dime? A nuk eshte arrogance nga ana jone kur themi: Eshte e pamundur...

Isis Maska e Mon.Alisa
    Anëtarësuar
    15-09-2010
    Vendndodhja
    Kingdom of the Night
    Postime
    Cka nese te shfaqet hija(fantazma) e nje njeriu te gjalle...???

Kjoo ka ndodh :$
    "Effort creates intelligence."

Enraged Maska e Scion
    Anëtarësuar
    22-07-2008
    Vendndodhja
    Tirane
    Postime
    A nuk dalim serisht tek ajo qe nuk dime? A nuk eshte arrogance nga ana jone kur themi: Eshte e pamundur...
    E pamundur eshte koncept relativ, me te cilet njerzit o mundohen te fshehin injorancen e tyre.

Postimi dhe referenca qe solla une eshte nje refleksion nga aspekti njerzor. Sigurisht, ne si qenie 2.5D (Akoma nuk e perceptojme 3d'ne te vertete) jemi superiore ndaj nje qenie "Pizze" nese do iu referoheshim si te tille.

Ne nje aspekt a tjeter, shpirtit apo fantazme; une me aq sa me lejohet mund ti referohem edhe si "Entitet jashta dimensioneve njerzore". A mund ta vertetoj une kete? - Matematikisht jane te llogaritshme deri ne 8 dimensione (e8) apo dhe me shume edhepse i perket LHC'se te vertetoje dimensionet tjera eksperimentalisht, deri athere ... ekzistenca e entiteteve mbi dimensionet njerzore mbetet vetem nje Teori - dhe me kaq une jam i kenaqur , duke pas parasysh qe edhe "Quantum Elektrodynamics" eshte teori e cila spjegon ne menyre perfekte kozmosin ne shkalle mikroskopike.

Me respekt,

Le te mos kalohet tema ne analiza filozofike se nuk arrihet asnjehere aty ku duam. Paranormalja kuptohet dhe pranohet vetem nese nuk i qendrohet fanatik disiplinave qe dime dhe te aplikohen ato qe i konsiderojme si "fantazi".

Faqja 13 prej 13 FillimFillim ... 3111213

Tema të Ngjashme

1. Sabit Idrizi
    Nga shigjeta në forumin Shkrimtarë shqiptarë
    Përgjigje: 137
    Postimi i Fundit: 22-06-2022, 01:35
  2. Wehhabizmi sipas Ehl-i Sunnetit
    Nga Bani gjk në forumin Komuniteti musliman
    Përgjigje: 31
    Postimi i Fundit: 22-10-2009, 12:28
  3. Për dëshmitarët e Jehovait
    Nga Kryeengjelli në forumin Komuniteti orthodhoks
    Përgjigje: 2
    Postimi i Fundit: 23-12-2006, 17:29
  4. Feja Islame
    Nga Muslimane në forumin Komuniteti musliman
    Postimi i Fundit: 28-07-2005, 21:23
  5. Trupi dhe Shpirti
    Nga Fjala e drejte në forumin Filozofi-psikologji-sociologji
    Postimi i Fundit: 19-03-2004, 17:12

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund të hapni tema të reja.
  • Ju nuk mund të postoni në tema.
  • Ju nuk mund të bashkëngjitni skedarë.
  • Ju nuk mund të ndryshoni postimet tuaja.
  •